NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع مش معمول للتنمر على السوالب ، لكن هو استفسار ليه السوالب كتير اوى فى المنتدى رغم ان فيه بنات كتير ، وليه بصفة عامة فيه سوالب كتير فى المجتمع فى الفترة الاخيرة .. ( صعوبة الجواز - الخوف من الفضيحة - الشعور بالامان - عزوف البنات على العلاقة الجادة ) كل دى ممكن تبقى عوامل لكن اكيد فيه سبب فسيولوجى ونفسى تانى .. ياريت افهم سواء من اصحاب الموضوع او من وجهه نظر غيرهم فيهم ، لو ركزتوا هتلاقى شعور السليف مبقاش سلوك فردى بقى منتشر .. هل هى فكرة وتحورت ؟ ولا كان سلوك الاخضاع او الخضوع لذته بتبدأ من موقف معين ؟ ولا هو موجه تقليد وانتشرت ؟

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه و دياتلوف
انت نسييت أن في حوادث اعتدااء بتحصل من شباب لسه ف ايه المراهقه مع ***** اصغر منها بحاجه بسييطه
الحوادث دي بتسيب اثر نفسي ف الطفل وبيفضل فاكر كل حاجه لحد من يكبر بيبقي من شهوته عاوز يحس كده تاني
وتبدأ الرحله
دي سبب ضمن اسباب كتيره

• عجبني
التفاعلات: Mano moa و خبره 20
انت نسييت أن في حوادث اعتدااء بتحصل من شباب لسه ف ايه المراهقه مع ***** اصغر منها بحاجه بسييطه
الحوادث دي بتسيب اثر نفسي ف الطفل وبيفضل فاكر كل حاجه لحد من يكبر بيبقي من شهوته عاوز يحس كده تاني
وتبدأ الرحله
دي سبب ضمن اسباب كتيره
كاتب كده ف نهاية البوست ، فعلا بيبان كده اوى لم كمان يبقى الشخص عاوز يحس بعلاقة مع بنت يمارس فيها دور الانثى وهى دور الذكر ، طب ايه العلاج لما التحور وتطور الرغبة توصل للحد ده من الانحراف ؟

• عجبني
التفاعلات: Mano moa
كاتب كده ف نهاية البوست ، فعلا بيبان كده اوى لم كمان يبقى الشخص عاوز يحس بعلاقة مع بنت يمارس فيها دور الانثى وهى دور الذكر ، طب ايه العلاج لما التحور وتطور الرغبة توصل للحد ده من الانحراف ؟
هو قرار اكتر
وعللاج نفسي

• عجبني
التفاعلات: أحمد القاضى
ينقل الموضوع للقسم المناسب

مع مراعاة فى المشاركات القادمه رجاء عدم انشاء موضوعات للميول أو المحارم أو التحرر أو الدياثه فى قسم الفضفضه

تقبل تحياتى

• عجبني
التفاعلات: أحمد القاضى
التربية و تهميش شخصية الطفل بيخليه شخصية منطويه و اتكالية ودايما عاوز حد يقوده و بيكبر و بيحس من جوا انه مش مكتمل الرجولة فبيبقي سالب

• عجبني
التفاعلات: وسام بشارة
التربية و تهميش شخصية الطفل بيخليه شخصية منطويه و اتكالية ودايما عاوز حد يقوده و بيكبر و بيحس من جوا انه مش مكتمل الرجولة فبيبقي سالب
هاد انا

مفيش حد معندوش صندوق اسود....مهما كان هو....فدي طبيعه وفطره.بمجرد ما يبدأ يتحسس أو تتحسس .اعضائهم. جاهلين ما هي الأخطار....ومن هنا يبدأ التصنيف.سواء.كان ضيفا أو مضيف.
ارجوا إلا يغضب من أحد.واكووووون.ضيف خفيييييف.وحبذا لو كااااان ......نظيبببف

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%