NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

التحرش حقاره لكن كان ممكن اشقط​

• عجبني
التفاعلات: الضيف الجديد
مرة في الصيف كان يوم الجو حر اوي وكنت راجع من الجامعة وركبت سيرفيس في اخر كنبة جنب الشباك وركبت جنبي بنت طالبة جامعة برضه بس جسمها كان جامد اوي ولابسة بنطلون قماش كدة ضيق مخلي فخاذها مهيجاني فشخ
ف المهم بتاعي وقف على ففخذي على جنب كدة وكان ظاهر يعني ولقيتها بتبص بعينها كدة كل شوية عليه
فضلت قاعد كدة كل شوية المسه كأني بعدله من فوق
لقيتها برضه عمالة تبص وتضحك كدة وكنت هايج فشخ كنت بحك ايدي في فخذها كل شوية بس ع الخفيف كدة كأنه غصب عني

بعدين لما جيت هي تقوم والي جنبها نزلت مديت ايدي وقرصتها قرصة خفيفة في طيزها متكلمتش

• عجبني
التفاعلات: جوني إحساس، الرعد الشديد و الضيف الجديد
كنت واقف بالباص عادي ومش بفكر اني اعمل كدا
وقفت جنبي حرمة كبيرة يعني ٣٧ سنة
حلوة وجسم شفتها وقلت عادي ودنيا زحمة موت
فجاه وقفت قدامي وقف الباص بسرعة فالزقت فيها بدون ماحس عجبها الموضوع صارت هيا تتحسحس لحد وقف زبري عالخر وهوا على طيزها اتكلمت معايا ورحنا لعندها البيت نكتها واخدت حليبي بكبايا شاي مش عارف ليه وروحت
يابختك

• عجبني
التفاعلات: حريم كبيرة
مرة في الصيف كان يوم الجو حر اوي وكنت راجع من الجامعة وركبت سيرفيس في اخر كنبة جنب الشباك وركبت جنبي بنت طالبة جامعة برضه بس جسمها كان جامد اوي ولابسة بنطلون قماش كدة ضيق مخلي فخاذها مهيجاني فشخ
ف المهم بتاعي وقف على ففخذي على جنب كدة وكان ظاهر يعني ولقيتها بتبص بعينها كدة كل شوية عليه
فضلت قاعد كدة كل شوية المسه كأني بعدله من فوق
لقيتها برضه عمالة تبص وتضحك كدة وكنت هايج فشخ كنت بحك ايدي في فخذها كل شوية بس ع الخفيف كدة كأنه غصب عني

بعدين لما جيت هي تقوم والي جنبها نزلت مديت ايدي وقرصتها قرصة خفيفة في طيزها متكلمتش
احا مخدتش رقمها

بس اوقات الي قدامك هي الي تخليك تتحرش بيها !!
بتشقط ازاي؟

حتي لو هي عاوزه تحرش يبقي اشقطها وبعد كده اشوف هقول لفين اما طريقة الشقط فمفيس طريقه هي بتيجي لوحدها​

حتي لو هي عاوزه تحرش يبقي اشقطها وبعد كده اشوف هقول لفين اما طريقة الشقط فمفيس طريقه هي بتيجي لوحدها​

ايوة بتبدي ازاي يعني 😂

مينفعش ادلي بأي معلومات 😂
ليه يا جدعان هي أسرار عسكرية يعني انت لما تقول هيبقي كل البنات الي هناك هي الي انت قصدك عليها ماتقول ياعم😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انا بقا تجربتي مكنتش تحرش انا نت خارج مع خطبتي واتعشانا سمك وسي فود ولعنا بمعنا الكلمه طريقنا للبيت كان تقريبا ساعه في عربيه بيجو 7 راكب ركبنه في الكنبه الي ورا والصواق كان كبير في السن والناس الي معنا معزمهم نام والدنيا ليل والطريق صلمه ابتد خطبتي تمسك في زبري وتلعب في واتفجات بيها بتقالي في ودني طلعو عاوزه امصو وطلعتو فعلا ومثتلي وكانت اكتر مره هجت فيها عليها وروحنا علي الشفه عندي عمالنا واحد فااااجر وبعد كده نزلنا وصلتها البيت بس من الايام الي مش هنساها

• جامد
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بقا تجربتي مكنتش تحرش انا نت خارج مع خطبتي واتعشانا سمك وسي فود ولعنا بمعنا الكلمه طريقنا للبيت كان تقريبا ساعه في عربيه بيجو 7 راكب ركبنه في الكنبه الي ورا والصواق كان كبير في السن والناس الي معنا معزمهم نام والدنيا ليل والطريق صلمه ابتد خطبتي تمسك في زبري وتلعب في واتفجات بيها بتقالي في ودني طلعو عاوزه امصو وطلعتو فعلا ومثتلي وكانت اكتر مره هجت فيها عليها وروحنا علي الشفه عندي عمالنا واحد فااااجر وبعد كده نزلنا وصلتها البيت بس من الايام الي مش هنساها
يابختك بيها فاجرة وجريئة اوووووي 🔥

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
لسة محسس على كس واحدة

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و الرعد الشديد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%