NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة المهندس وسام وتحوله لسارة البنوتي ثمانية أجزاء 30/3/2022

الجنتل الزبير

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
كاتب جولدستار
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير أو صباح الخير حسب توقيت كل نسوانجي أنا امجد مهندس الشهير بالجنتل الزبير في المنتدي طبعا اعرفكم بنفسي اكتر أنا بشتغل مهندس في شركة وعندي 27سنه رياضي طولي 170سنتي قمحي البشرة القصة بدأت لم إدارة الشركة قررت ترسلني الي مصنعها الجديد في احدي المحافظات الساحلية للعمل في الفرع الجديد
وقررت الشركة انتدابي أنا والمهندس وسام للعمل هناك ونظرا لأننا من القاهرة والمصنع يعتبر في الصحراء
إدارة الشركة أقامت سكن خاص للعمال والمهندسين المغتربين
وانا من طبعي اصلا اني بحب اعيش حريتي وكنت مقيم في شقة لوحدي نظرا لوفاة والدتي ووالدي واخواتي متزوجين فكنت مقيم بمفردي وطبعا شاب مقيم لوحده كان عايش بحريته بيعمل كل حاجه
وكنت اتمني اني أقيم لوحدي أيضا لم انتقل لفرع الشركة هناك ولكن إدارة الشركة قررت اني أقيم مع المهندس وسام
اتبضنت جدا لأني المهندس ده تحديد مش برتاح اصلا ليه بحس أنه غريب هو من سني تقريبا بس بحس أنه غامض في حاجه مش طبيعية فيه مش قادر أفهمه
وتم تحديد موعد السفر للمصنع الجديد جهزت شنتطتي وفي اليوم المحدد اخدت عربيتي وسافرت إلى هناك ولم وصلت تقابلت مع أحد المشرفين اللي رحب بي ووصلني الي السكن الخاص بي وسلمني نسخه من المفتاح بتاع الشاليه الخاص بي أنا والمهندس وسام واكتشفت اني الشركة مجهزة سكن منفصل للمهندسين وموظفين الإدارة عبارة عن شاليهات صغيرة وعمارات بعيده عن سكننا للعمال
الشاليه كان صغير شويه غرفتين وصاله ومطبخ وحمام وفي وسط الشاليهات حمام سباحه كبيره
بصراحه المكان عجبني جدا وكنت مبسوط من المكان لأني كنت محتاج ابعد شويه في مكان هادئ واقعد مع نفسي
بس الشي الوحيد اللي كان خناقني وجود المهندس ده معايا
بس قررت اني اتجاهله واعيش حياتي بقي
وصلت الشاليه وفتحت الباب لاقيت وسام موجود في الشاليه
وسام / ازيك ياباشمهندس امجد
انا /اهلا بيك
وسام / نورت
أنا / منوره بيك
وسام /أنا وصلت امبارح ونمت في الصالة مرديتش ادخل اي اوضه من دول غير لم تيجي انت
انا باستغراب / ليه يعني
وسام /علشان تختار انت اوضتك وسريرك اللي ترتاح عليه
انا / في عقل بالي احا ايه البيضان ده
لا عادي يهندسه اي مكان مش هتفرق
وسام / لا ازاي أنا يهمني راحتك بص تعالي ومسك ايدي وسحبني يفرجني علي الاوضة وهو ماشي ساحب ايدي حسيت بأيده بتتحرك علي ايدي وبتحسس علي باطن ايدي بس براحه ولم وصلنا قدام اول اوضه سحب أيده وهو بيسحبه مسك صباعي الوسطاني وسحبه بأيده لتحت وسمعت تنهيده منه
وسام / دي اوضة تشوف منه البحر اكتر وفيها بلكونه
ودي اوضه مش علي البحر لكن تشوف منه حمام السباحة تحب انهي اوضة
انا / ياباشا عادي اي واحدة
وسام / أنا ارشح ليك الاوضة اللي فيه بلكونة علشان تكون ظاهرة
انا/ ظاهرة ازاي
وسام / مش اقصد حاجه
انا / اوك خلاص هنام هنا قشطه واخترت الاوضة اللي فيه البلكونة
وخرجت جبت شنتطتي من الصالة ورجعت لاقيته قاعد علي طرف السرير ورافع طيزه لفوق ناحية الباب وحاطط رجل علي رجل
انا دخلت الاوضة مستغرب من قعدته كده
بس عادي يعني مفيش حاجه اكيد
حيطت الشنطة علي الارض وقلعت التيشيرت والبنطلون وكنت بالبوكسر وانا واقف لمحت عينه وهو بيبص عليا
وسام /جسمك جامد ومتقسم
أنا /شكرا
وسام /هو انت بتلعب رياضه اه
نفسي أنا كمان العب رياضه بص جسمي مليان ازاي وراح حط أيده علي صدره ورفع بزازه لفوق
ولف نفسه وهو بيلف طيزه اتهزت زي الجيلي
شايف جسمي
انا /اه حلو اهو
وسام /عجبك جسمي
انا /اه ماله جميل اهو
ولاقيته ابتسم بخبث شكرا علي مجاملتك
ورحت رامي نفسي علي السرير
وسام /انت هتنام ولا ايه
انا /اه بصراحه مرهق جدا من السفر ومحتاج انام
وسام /مش هترص هدومك في الدولاب اساعدك
أنا /لا لم اصحي بقي
وسام /طيب انا كمان هقوم انام
ونمت كتير جدا وصحيت باليلل الساعة 11
لاقيت وسام قاعدة في الصالة
وسام / نوم العوافي ياحبي
أنا /شكرا
وسام / انا مجهز ليك العشاء تعالي بقي بسرعه قبل الاكل ما يبرد أنا جبت الحاجه امبارح وجهزت النهاردة قولت علشان نتعشي مع بعض
أنا / شكرا
وقعدت لاقيت وسام قاعد علي الكرسي اللي قدامي وكل شويه يبص علي
وسام /كل ياحبي عايزك تتعذي كويس
ولاقيته قام وقرب علي الكرسي اللي جنبي ومسك ورك الفرخة يقسم ويديني اكل
انا / متتعبش نفسك كل انت
وسام /حاضر بس المهم اني اطمن انك كلت
انا / الاكل حلو تسلم ايدك
وسام / ده انتي اللي زوقك حلو ياروح....
سمعت الكلمة بس هو مكملهاش
وعمل نفسه بيكح
انا كل ده باستغراب بس برجع اقول اكيد لا يعني اكيد بيهزر
وكملت اكل عادي بس حسيت بحاجه ناعمه بتقرب من رجلي وتدعك فيه بصيت بطرف عيني لاقيت رجله بتقرب من رجلي وبيهز ويحرك رجله جنب رجلي
احا بقي لا كده مش عادي خالص
وقمت من علي الاكل
وسام /كمل أكلك
انا /شكرا شبعت
ودخلت البلكونة ولعة سيجارة وواقف اتفرج علي البحر والشاليهات اللي حوالينا وبفكر اي ده بقي
ولا أنا اللي تفكيري شمال
اكيد لا يعني مش ممكن
ماشي تفكيري شمال او ده حقيقي وهو بسكلته الايام جايه هتبين ايه قصة وسام ده
وبعد ما رجعت تاني من البلكونة دخلت لاقيت وسام قاعد رجعت اوضتي وفتحت الشنطة وخرجت هدومي علشان ارتب الهدوم
قام هو ومسك معايا الهدوم يرتبه وانا برتب الهدوم لاقيته عمل حاجه غريبه جاب التيشرتات بتاعتي و واتحرك وجاء قدامي وعمل نفسه بيرص معايا وحرك طيزه علي زبي واتحرك يمين وشمال
وكملنا ترتيب الهدوم وخلصنا
وخرجت من الاوضة أنا وسام
وسام / انت مرتبط
انا / لا
وسام /مبتفكرش ترتبط
انا /لا أنا كده مرتاح
وسام / اه يعني عايش حياتك براحتك وبتعمل اللي انت عايزه يابختك
انا / بص هي حاجه حلوه انك تعيش حياتك براحتك بس اعتقد اني الاستقرار احلي
وسام /اكيد طبعا وانا نفسي كمان استقر
وايه اللي مانعك انك تستقر وتتجوز
وسام /ظروف
انا /ظروف ماديه يعني
وسام /بصراحه لا
انا /امال ايه الظروف اللي منعك
وسام /ظروف واكيد هيجي الوقت وتعرفه
وسام / أنا هادخل انام
انا /طيب اوك تصبح علي خير
وسام وانت من اهله
فضلت سهران شويه علي السرير وبفكر لحد ما نمت
وصحيت الصبح لاقيت وسام واقف في المطبخ بيجهز الفطار ومشغل موسيقي وعمال يهز وسطه ويتمايل
أنا /صباح الخير
وسام /صباح النور
خلص حمامك وتعال أفطر
خرجت من الحمام
لاقيت وسام مجهز الفطار ومستني
تعال يلا أفطر بسرعه بقي
انا /لا أنا مش بفطر دلوقتي خالص
هههههههههههه /لا دي كان زمان من دلوقتي كل يوم تفطر الاول وانا اللي هجهز ليك الفطار بأيدي
أنا / شكرا ياوسام بس كده هتعبك معايا
وسام /ولا تعب ولا حاجه أنا اتمني افضل طول العمر اخدمك
وسحبني من ايدي علشان اقعد أفطر
وفطرنا ونزلنا علي الشغل وسام ركب جنبي العربية
ووصلنا الشغل وطول اليوم وانا شغال وبراقب العمال وبراجع الإنتاج لمحت عين بتراقبني ومتابعه تحركي ومركزه معايا خلص اليوم ورجعنا تاني
ولم وصلنا
وسام / بص بقي انت تدخل تنام وترتاح علي ما أنا اجهز الغداء
انا / لا انا هساعدك احنا شباب زي بعض ونساعد بقي بعض يعني هنجيب حد يخدمنا
وسام /أنا اخدمك طول العمر وانت ترتاح بس
انا /طيب ودخلت اوضتي نمت ساعتين ولم صحيت روحت ناحية الحمام لاقيت وسام واقف قدام الغسالة وماسك البوكسر بتاعي وبيشم فيه
حسيت بهيجان ونار في زبي
ورجعت تاني اوضتي
وقعدت افكر ايه اللي بيحصل ده ووسام بيتكلم كده ليه
وانا سرحان وبفكر
لاقيت وسام دخل الاوضة ورحت عملت نفسي نائم
وراح وسام قرب من السرير وقعد علي حرف السرير وحسيت بيه وهو يتنفس وكان نفسه سخن
وقرب أيده من زبي ورجع بعد أيده تاني وعينه كانت بتبص علي زبي وهو شبه منتصب ويرجع يبص عليا صاحي ولا ايه
وكل شويه يقرب أيده من زبي ويبعده بعدين حط أيده علي زبي وحسس علي زبي براحه وسمعت تنهيده طلعت منه مسمعتهاش من اي بنت او ست نكتها قبل كده
لا بقي ده كده عظمه اوي دي كده شرموط رسمي
ورحت اتحركت الناحية الثانية وحسيت بيه قام بسرعه من علي السرير ووقف واتاكد اني نايم وراح نده عليا يصحيني
وكان زبي وقف قمت اتعدلت علي السرير
وعملت نفسي لسه صاحي من النوم
وسام / صحي النوم
هههههههههههه
أنا / بتضحك علي ايه هههههههههههه 😂😂
وسام /ايه ده ومسك زبي بأيدها دي واقف ليه اكيد كنت بتحلم حلم حلو اوي عشان كده صاحي واقف
انا /هههه لا دي العادي بتاعي هو واقف كده علي طول
وسام / شكله هيتعبنا معاه
انا /مش يمكن يكون سبب راحة
وسام بص لي وحركة لسانه علي أطراف شفايفه بحركة دائرية
وسألني وخرج يلا بسرعه أنا مجهزه ليك الغداء
خرج وسام وانا مسكت زبي ادعك فيه بأيدي
اح دي شكله واقع خالص طيب ياعم وسام خليني معاك لحد الآخر لم اشوف اخرتك ايه
وخرجت اتغداء مع وسام وانا سرحان وبفكر وياتري ايه اللي مخبياه الايام اللي جايه لي
استنوني في الجزء الثاني علشان تعرفوا ايه اللي هيحصل مع وسام مستني ردودكم ورأيكم في القصة

الجزء الثاني
وفي الجزء ده هسيب مراتي وحبيبتي وسام هو اللي تحكي ليكم باقي الحكاية
طبعا كلكم تخيلتم شكلي أنا طولي 165سنتي مش طويلها اوي بيضاء اللون جسمي كيرفي وزني 70كيلو بزازي كبار شويه عندي زب صغنون طوله وهو واقف خمسه سنتي طيزي مرفوعة لفوق بس طريه
الحكاية بداءت من زمان اوي اول ما بلغت واكتشفت جسمي واكتشفت اني جوايا مشاعر انثى كنت بكون مبسوطة لم ادخل اوضة اختي الكبيرة والبس لبسها
أو لم اكون لوحدي وأحط روج من بتاع ماما والعب في المكياج بتاعه وأحط لأنفسي واقف تتفرج علي نفسي وانا حاطه مكياچ ولابسه لبس اختي
كنت أقف اتفرج علي نفسي في المراية وادعك واحسس علي جسمي واحلم بفارس احلامي اللي يقدر يمتعني ويخرج مشاعري الأنثوية اللي جوايه وأرجع ابص تحت مني ادور علي فتحت كسي أنصدم بالحقيقة لم الاقي زبي الضغنون ده مكان كسي اللي المفروض يكون موجود احزن واقعد أشد في زبي عايز اقطعه واشيله من مكانه واقعد اقعيط واحزن علي حالي اللي أنا فيه
ومرت الايام وكبرت ودخلت كلية الهندسة وكنت دائما بقعد مع شلت البنات احاول اشوف كل واحدة لابس ايه او اشوف الميكب بتاعهم واتعلم
وكان كل الصبيان بيحسدوني علي البنات اللي بقعد معاهم ويفكروا اني سوبر هيرو اللي بيركب كل دول
ومحدش عارف ايه احساسي وشعوري وانا عايش كده مش عارف اعيش حياتي بالشكل اللي أنا عايزها
وكنت وانا في الجامعة بدور في وجه كل شاب أو راجل عن فارس الاحلام اللي هيجي يأخذني علي حصانه واعيش حياتي اللي بحلم بيه
ومرت ايام في الكلية عذاب زي ايامي كله مفيش حاجه اختلفت
واتخرجت واتعينت في شركه ومن اول يوم شوفت المهندس امجد وقلبي قال لي اني هو ده فارس احلامي شاب وسيم جدا ورياضي حلم لكل بنت او ست
امجد من كلامه تحس برجولته وقوة شخصيته
وفي نفس الوقت تحس اني هو حنين جدا
كنت بشوف كل البنات اللي في الشركة هتموت عليه وكنت بحس بالغيرة لم اشوفه بيتكلم مع حد أو بيهزر مع حد واقعد مع نفسي اتخيل نفسي مكانها وهو ماسك ايدي وبنضحك أو اتخيل نفسي وانا ببكي في حضنه
قضيت سنتين وانا بحلم اني اكون في حضن امجد
وعشت علي امل وحلم اتمني أنه يحصل مع امجد فارس احلامي
لحد ما جاء اليوم اللي الشركة بلغتني اني هتنقل مصنعها الجديد وعرفت كمان اني المهندس امجد هيتنقل معايا لهناك فرحت فرحة كبيرة
ورحت البيت وانا كلي سعادة وحسيت اني تحقيق حلمي قرب اوي
ونمت وحلمت بأني نائمه علي دراع امجد وهو بيحضني وبيقرب شفايفه من شفايفي وباسني ومن هيجاني أنا وهو شفايفي كانت بتفتح بسرعه وتستقبل لسانه ولسانه دخل في بوقي وفضلت اشفط لسانه جوه بوقي وادوق طعم شفايفه وهو هائج اكتر وراح نومني علي ضهري وركب علي وبداء هو يبوسني ويشفط لساني جوه بوقه وأيده بتحسس علي بزازي
ونزل يرضع من بزازي ويشفط حلماتي في بوقه
وايدها بتدعك في كسي وفضل يلحس ويرضع في بزازي لحد ما وصل لكسي ولحس فيه وايدها بتدعك في بزازي وفضل يلحس كسي لحد ما حسيت بأني بنزل وبرتعش وصحيت من نومي وانا يفتكر الحلم وافتكرت اني في الحلم امجد كان بيلحس كسي
وحسيت بالبلل اللي تحت مني واكتشفت اني نزلت لبني من زبي الصغنون
وافتكرت حالي هل ده ها يحصل وهل هاعيش السعادة مع امجد ورجعت كملت نومي
وصحيت الصبح نزلت شغلي قبلت امجد في الأسانسير وركبت معاه كنت عايز اتكلم معاه وفي كلام كتير نفسي أقوله وحسيت اني لساني انعقد ومش عارفها اتكلم خالص وسكت ووصلنا وكل واحد راح علي مكتبه
وعرفت من السكرتيرة اني امجد هيسافر بعدي بيوم وفرحت وقررت اني اسافر احضر نفسي هناك لحبيبي ورحي ميجو
وانتهي يومي ومعرفتش بردك اتكلم مع امجد بس كنت مبسوطة اوي ورحت حضرت شنتطي وحطيت القميص الأحمر الدانتيل القصير وواصل لحد وسطي ده اشتريته اول ما تعرفت علي امجد ومش رديت البسه خالص غير قدام امجد وكتير حاولت اني اشوفه علي جسمي وعقلي رفض وصممت اني هيجي اليوم اللي البسه لأمجد بس
وحطيته في الشنطة وجهزت كل لبسي الحريمي اللي كنت بشتريه واخفيه علشان لم يجي اليوم اللي البسها في وحسيت اني اليوم ده قرب جدا
وقررت اني اسافر يوم بدري قبل امجد علشان اجهز نفسي
وفعلا سافرت قبل امجد بيوم ولم وصلت دخلت الشاليه لافيت فيه كله وتخيلت نفسي بتناك من امجد في كل مكان في واتمنيت اني ده يكون بيتي علي طول أنا وأمجد واعيش الحياة اللي بتمناه مع حبيبي وروحي
ورفضت اني انام في أي اوضة غير لم يجي امجد يختار ينام فين واستنيت لحد ما وصل امجد واختار اوضة اللي هينام فيه
ولم وصل امجد كنت هموت وارمي نفسي في حضنه بس مقدرتش واستقبلت امجد وانا سعيده وفرحت لم شوفت جسمه وهو بيغير هدومه قدامي واستغلت الفرصة وفرجت علي جسمي
وكنت سعيده جدا ومبسوطة وكنت بتمني اني اخد امجد في حضني بعد ما اتقفل باب واحد علينا واعترف له بحبي ومشاعري واحتياجي ليه ولكن مقدرتش اعمل كده وحاولت أقرب منه وألمح ليه
ولم اتكلمت معاه واستعرضت جسمي حتي وانا لابسها الهدوم وقالي اني جسمي حلو أنا حسيت اني طائر في السماء
وكنت سعيده اكتر وانا بحضر العشاء وحسيت اني انا مراته بجد اللي بتستني جوزها علشان تأكله بأيدها
وكنت هموت من الشهوة ومقدرتش أظهر مشاعري
حتي لم حضرت الغداء ودخلت علشان اصحيه ولمست زبه كنت بموت من جواي ونفسي انزل أمص زبه واكله واشم رائحة بيضانه وادوق لبن زبه في بوقي بس مقدرتش
ولم صحي ومسكت زبه وعملت نفسي بهزر كنت هموت واقعد تحت رجليه وهو واقف وامص زبه وعيني في عينه
ولكني بردك مقدرتش اعمل كده
واقعدنا ناكل أنا وهو بس كنت شايفه اني امجد سرحان ويفكر كتير
وسألته / القمر سرحان في ايه
امجد /ها انت بيتكلمني ياوسام
انا /ياه ده انت مش هنا خالص
امجد /معلشي مشغول شويه
انا / وايه بقي اللي شغالك
امجد /مفيش وقام من علي الاكل
وانا كمان قومت من الاكل ودخلت اوضتي
وانا عمال افكر ازاي أقوله علي اللي جوايه وأبين مشاعري وعجزت عن التفكير ولكني لم أفقد الأمل في اني لازم أتمتع بيه ومعاه
وقررت اني استخدم سلاح الأنثى ودهاءه
وقررت اني إبداء في خطتي علي طول
وفعلا خرجت من الاوضة وقعدت وشغلت التلفزيون وشويه لاقيت امجد صحي وقعد في الصالة
امجد /بقولك ايه ما تيجي ننزل نلف شويه في المنطقة
انا /هنروح فين يعني في ام الصحراء ديه
امجد /ياعم هناخد العربية وننزل في كام قريه سياحيه قريبا وفي مولات نخرج شويه أنا ما بحبش اتحبس في مكان
انا /حسيت بسعادة رهيبة اني هنزل واركب معاه العربية
ونزلنا ولفينة شويه ودخلنا مول في محلات لأنجري
وانا دخلت اتفرج
امجد / ايه هتشتري حاجه
انا /اه تعال اتفرج معايا
ودخلنا المحل واخترت كام لأنجري سيكسي وواقف اتفرج عليهم
انا /ايه رايك في ده كان قميص نوم شفاف مثير جدا القميص علي شكل سنتينان ومرتبط بشريط ومن الوسط دانتيلا يظهر الجسم والشرايط واصل بالوسط والظهر مكشوف كله ولونه ازرق غامق
امجد /أو حلو وجميل
انا /عاجبك
امجد /حلو اوي
انا /طب ما تختار لي واحد علي زوقك
امجد بص واتصدم من الكلمة
انا /اقصد واحد من اختيارك اشوف زوقك في اللبس
واختار امجد قميصين قميص اسود شفاف وضيق ومقسم الجسم ومفتوح من الجانبين وقميص أبيض قصير حرير مرسوم عليه شفايف حمراء
ودفعت الفلوس وخرجت ولافينه شويه ورجعنا علي الشاليه
وقعدنا أنا وأمجد نرتاح بعد ما رجعنا من بره
وحاسة في عين امجد اساله كتير
راح امجد بص لي واتكلم
بس انت زوقك حلو اوي بس مين الموزة اللي هتلبسه ده
انا /ياحصرت قلبي مفيش
امجد /امال اشتريت ليه الحاجات دي
انا /عادي يعني
امجد /طيب وكملنا قعدنا ودخل امجد اوضه وانا دخلت اوضتي ووقفت قدام المرايا اتفرج علي القمصان اللي اشتريتها أنا وأمجد وتتخيل نفسي فيه وحسيت بهيجان شديد
وفضلت صاحي لحد الساعة ثلاثة بالليل وانا عمالها العب في بزازي وفي خرمي وكل ما اسخن واقرر اني اقوم اروح اوضة امجد ارجع تاني واقول لا
لحد ما تعبت خلاص وقررت اني هروح ويحصل اللي يحصل وفعلا دخلت الاوضة اتسحب لاقيت امجد نائم علي ضهره وزبه عامل خيمه في البنطلون
قربت من السرير وقعدت علي حرف السرير وحسست علي زبه وحسيت بزبه ناشف ومسكت زبه بأيدي وأمجد كان لابس شورت حرير من غير بوكسر وقعدت العب في زبه براحه خالص وادعك فيه
لحد ما اتجراءت اكتر ودخلت ايدي داخل الشورت ومسكت زبه ولامسته بأيدي وحسيت بنعومته وصلابته
اااااااح وحسيت بخرمي بيقفل ويفتح لوحده وبداءت ادعك زبه بأيدي وفضلت ادعك فيه براحه
وانا عماله اوحوح واتنفس بسرعه خايفه امجد يصح وفي نفس الوقت كنت هموت وانزل ارضع وامص زبه ببوقي ولكنني مقدرتش اعمل كده وفضلت ادعك فيه لحد ما حسيت اني خلاص خرمي ولع خالص نزلت بوكسري حطيت صوابعي في خرمي انيك نفسي وادعك زبه وفضلت كده لحد ما حسيت بزب امجد سخن خالص وبداء يتنفض وينزل لبنه
خد اللبن بتاعه علي ايدي وحطيته في بوقي ادوق طعمه وكان طعمه جميل ولبنه سخن خالص وبعد ما بلعت جزء من اللبن خد الباقي وحطيته في خرمي وفضلت ادعك في خرمي باللبن حبيبي امجد
وخرجت من اوضة امجد ورجعت نمت علي بطني ولبنه جوايا مش عايزها يخرج مني
وكنت كل يوم بمارس هوايتي ده اني اروح اوضة امجد وأفضل ادعك في زبه وآهري خرمي واخد لبنه في خرمي وبوقي
.لحد ما اتشجعت اكتر وفي مره طلعت زب امجد من الشورت ونزلت عليه بلساني وقربت لساني من رأس زبه ولافيت لساني علي راس زبه وبأيدي بدعك في زبه ودخلت رأس زبه في بوقي وكان رأس زبه كبيره حسيت اني بتخنق خرجته تاني
خد نفسي ورجعت تاني ادخله وكنت مش عارفه اعمل ايه تاني رأس زبه في بوقي وأيدي بتدعك كنت اول مرة في حياتي أمص زب واتجراءت اكتر ودخلت زبه اكتر في بوقي لحد نصه وفضلت أمص وابل زبه واعصره بأيدي لحد ما حسيت بالبن امجد بينزل في بوقي وبلعته كله ودخل في بطني وكملت مص لحد ما نضفت زبه لأخر نقطه
ورجعت اوضتي وانا طعم لبنه في بوقي ونمت وانا سعيده جدا اول مرة أمص زب بيكون زب حبيبي اللي اتمناته وطعم لبنه جوايه
بس استغربت ازاي كل يوم بعمل كده وأمجد مش حاسس بس الغريب بالنسبالي أني نظرات امجد اتغيرت لي من بعد ما بداءت ادخل اوضة وهو نائم وتعامله معايا اتغير وكان كل كلامه بحس فيه بالحنيه اكتر وكان بيهزر ويقول نكت جنسيه ابيحه وبيحاول يتحرش أو يلمس طيزي بس ماحاولش اني يعمل اكتر من كده
وقررت اني ابطل اروح اوضه تاني واشوف رد فعله
ومر يوم واتنين وانا مانعه نفسي اني اروح اوضة امجد خالص علشان اشوف رد فعله
وكنت من جوايه نفسي هو اللي يبداء وياخد خطوة ناحيتي وعلشان كده بطلت ادخل عليه تاني وهو نائم وامارس هوايتي في اللعب في زبه ومصه لحد ما ينزل
كان نفسي احس اني مرغوبه وهو عايزني
وفضلت حزينة ومنعت نفسي اسبوع كامل وانا بنام حزينة وببكي علشان امجد مش حاسس بي
لحد ما حصلت مفاجأة
ياتري ايه اللي حصل مش هقولكم علشان أنا اتأخرت علي تجهيز الغداء لجوزي وحبيبي
وهاسيبكم لحد ما هو يرجع من الشغل يحكي ليكم هو بقي

الجزء الثالث
بعد ما بداء وسام يتحرش بي ويظهر مشاعره اللي جواه حسيت اني في حاجه في وسام مش قادر أفهمه وكنت بفكر ايه هي بس مش قادر اوصل ليه
لحد ما خرجنا أنا وهو ووقف يشتري قمصان نوم حريمي تأكد احساسي اني وسام جواه مشاعر انثي
بس مكنتش قادر اصدق عقلي بس كل تصرف منه بيقول كده اني وسام جواه انثي
لحد ما جاء وسام اوضتي وبداء يداعب زبي وانا نائم
اول مرة حسيت بمتعه رهيبة من لمست ايد وسام كانت ناعمه وكان بيحرك أيده علي زبي برومانسية وحنيه واستمتعت من كده لحد ما نزلت لبني وانا صاحي وحاسس بكل حاجه ومن متعتي مقدرتش افتح عيني وأبين اني صاحي بالرغم من تجاربي الكثيرة لكن لمسه وسام لزبي كانت مختلفة واستمتعت منه حتي لم وسام اتجراء اكتر وخرج زبي من الشورت ومصه كانت مختلفة وممتعه
مفيش واحده مصت زبي قبل كده بالشكل ده وسام كان محترف جدا مسك زبي وحسس عليه ولف أيده علي زبي العريض وبداء يحرك أيده لفوق وتحت وهو ماسك زبي نزل بلسانه علي راس زبي وفضل ماسك زبي بأيده وضاغط علي زبي براحه وكان بيلف لسانه حوالينا راس زبي وكان بيشفط بلسانه الرأس حسيت بسخونة في راس زبي ولم وسام سخن اكتر نزل بلسانه يلف حوالينا عروق زبي وكان بيمشي لسانه علي كل عرق من العروق وحسيت بزبي كله اتبل وراح وسام بعد كده ودخل زبي كله في بوقها وفضل يدخل ويخرج زبي من بوقه وهو بيشفط زبي ببوقه
وبعد كده نزل ببوقه علي بيوضي يمصهم ويشفطهم ويحلب زبي بأيده وفضل يمص وانا سخنت جدا بس كنت بحاول امنع نفسي اني انزل بصراحه كنت مستمتع جدا لحد ما مقدرتش ونزلت لبني
وكانت مفاجأة حلوة من وسام اني بلع لبني اول مرة حد يبلع لبني
حتي النسوان اللي كنت برافقها كانت بترفض تبلع اللبن
وحسيت لم وسام بلع لبني قد ايه هو بيحبني وفرحت جدا
وكنت مبسوط من وسام بس خائف أبين اني فرحان باللي بيعمله احسن يزعل ويبطل يعمل كده
وفضل وسام يعمل كده لحد ما في ليله مجاش اوضتي ومص زبي فضلت صاحي وهايج ومستني وسام يجي
بس مجاش تاني وفضلت صاحي ومستني وسام وفقدت الامل
وتأتي يوم نفس الموضوع وسام مجاش أضيقت جدا وحسيت بهيجان في زبي وقررت اني اخد خطوة
ناحية وسام ورحت أنا دخلت اوضة نوم وسام فتحت الباب براحه خالص وانا متردد لحد ما اتأكدت اني وسام نائم بصيت علي السرير عليه لاقيت احلي مفاجأة ممكن الواحد يشوفه لاقيت وسام نائم علي بطنه ولأبس اندر وير فتله لونه تركوز ومغطي نفسه بمفرش حفيف قعدت جنبه علي السرير وانا مذهول من شكل طيزه الناعم والاندر داخل بين فلقتين طيزها قربت اكتر بأيدي احسس علي طيزه وامسكهم واحرك ايدي علي فخاده وكان في شعر خفيف علي فخاده بس شكله كان مغري جدا وهو نائم علي بطنه وطيزه ظاهرة ومرسومه والاندر كان تحفه علي جسمه قربت ونزلت بين فخاده وقربت لساني احركه بين فخاده المقفولين وكنت بلحس بلساني بين فخاده واطلع بلساني الحس لحد ما وصلت لخرم طيزه وقربت بلساني أداعب خرمه وكنت بقرب طرف لساني لخرمه وابعد وارجع ابل خرم طيزه وكان وسام لسه بكر مش مفتوح وحاولت ادخل لساني جوه خرم طيزه وبحاول أوسع خرمه اكتر وكنت بحاول بسرعه رهيبة لحد ما حسيت بأني وسام صحي
حاول يقوم ويعدل نفسه ضغط عليه بصدري ناحية ضهره وقربت من ودنه وهمست فيهم بكلمات سخنه جدا
ياساره
جاءت وسام من المطبخ عايز ايه
تعالي احكي لاصدقاءنا علي الكلام اللي قلته ليكي يوم ما دخلت اوضتك
بقولك ايه سبني احضر الاكل
ياقلبي احكي
لا أنا اتكسف عيب تقول للناس علي سرنا
لا ياقلبي أنا مش بحكي أسرار أنا بحكي حكاية حبي ليكي
انت بتدلع وانا مش فاضيه ليك
ورجعت سارة المطبخ اقولكم أنا هقوم انيكها واحد سريع كده في المطبخ .
ساره من المطبخ اوعي تيجي هنا أنا عارفه انت بتفكر في ايه دلوقتي ولو جيت هنا هقطعهلك
كمل كلام مع أصدقاء المنتدي واحكي وسيبني
هار اسود دي مجنونها تعملها وانا مش مستغني عن زبي
تعال اقولكم باقي الحكاية احسن
من اللحظة دي قررت اني اتعامل مع وسام علي انها انثي
اه همست في ودنها وانا نائم علي ضهرها بصدري وهي نائمه تحت مني علي بطنها
وسام بحبك اوي عايز أتمتع بيكي
انا كنت غبي لم سيبتكي ده كله
انا كنت ببقي صاحي لم كنت بتمصلي زبي واتمتعت بيكي تعالي بقي نتمتع واحنا صاحين ومدركين احنا بنعمل ايه عايز احس بحضنك واتمتع ببزازك وارضع منهم جسمك فاجر اوي
انا بحبك زي ما انتي بتحبيني
وحسيت بنفس وسام علي وساحت خالص
انا بعترف أنا كنت غبي ومش فاهمك انت جواك انوثة ورغبة اقوي من اي ست
وانا بتكلم معاها كنت بحاول ادخل زبي في طيزها
ووسام حس بكده وراح حاول بقوة اني يبعدني عنه
ورحت أنا قمت من عليها وقعدت جنبها علي السرير
مالك ايه اللي مضايقك انت عايزني وانا عايزك يبقي ليه تبعدي عني دلوقتي
راح وسام بص في الأرض
مكسوفها ياروحي
طب مكسوفها من ايه أتكلمي احنا مع بعض ولبعض خلاص
اصلي بصراحه امممم
اتكلمي ياوسام
مش عايزك تتكسفي مني بعد كده أتكلمي موانا هسمعك
عايز اسمع منك وعنك
وسام /انا خايفها
ورحت واخدها في حضني
خائفه من ايه
مشاعري متخبطة أنا جوايا انثي وشكلي زي ما انت شايف خائفه من المجتمع والناس خائفه من اني اعيش كده مش عارفه وماجربتش قبل كده اني وسكت
انا / مش عايزك تخافي من حاجه وانا جنبك أنا هخليكي تعيش الحياة اللي تحبيها انتي وان كان عن انك مجربتيش الجنس قبل كده دي شئ عادي مع بعض هنجرب كل حاجه ونتمتع اوعدك اني مش اضرك أو اسبب اي الالم ليكي
بجد اللي بتقوله
اه بجد جدا وحقيقي
عارف اني كنت زمان من ساعة ما اكتشفت نفسي وانا بحاول أحافظ علي نفسي علشان اليوم ده اليوم اللي الاقي راجل بجد يحافظ علي ويعيشني زي ما انا عايزها وكنت في الجامعة بدور علي الراجل ده لحد ما جيت الشركة وقابلتك حسيت بقلبي بيدق وعقلي قاللي هو ده حاولت كتير أبين ليك بس كنت خائفه ترفضني وانت ما كنتش فاهمني
علشان كنت غبي وحمار
وسام ههههه متقولش علي نفسك كده
كملي واتكلمي حابب اسمع منك
كنت بموت كل يوم وانا بتخيل اليوم اللي يجي فيه واكون مراتك وحبيبتك واعيش معاك في بيت واحد وأحضر ليك أكلك واغسل هدومك واتمتع معاك لحد ما جي اليوم ده يوم ما عرفت اني هنكون مع بعض هنا منمتش من الفرحة وحلمت بيك
حلمت بأية بقي قوليلي
مش ينفع احكي حلم عيب
طب ما تيجي نحقق حلمك ده
تؤق تؤق
ورحت قربت وسام اكتر من حضني وبوستها ورحنا في بوسه كله عشق وغرام وكل ما نبعد نرجع نقرب من بعد شفايف ونروح في بوسه اكبر
ورحت منوم وسام علي ضهرها وحسست عليها
بعد عني وسام
مالك
مافيش بس
بس ايه يلا بقي أنا مولع عليك وزبي نار
مش النهاردة
ليه
اعذرني مش النهاردة
ليه بس
مش مستعدها
براحتك خالص بس اعمل ايه في زبي ده بقي .
هاريح زبك بطريقتي
طب وبعدين أنا عايز ادخل عليكي
اوعدك اجهز نفسي واكون ليك بس انا النهاردة مش جاهزة
براحتك بقي ورحت قاعد علي السرير تاني ومسكت وسام زبي تدعك فيه وتلعب فيه وتدعك في بيضاني
بص أنا هاريح زبك دلوقتي بس مش هتعمل حاجه تاني اكتر من كده اديني فرصة اجهز واستعد ليك
وانا مش هاتضغط عليكي براحتك خالص
وكملت وسام لعب في زبري وانا ببوسها واحسس عليها وبعد كده خلتني أنام علي ضهري وطلعت قعدت بين رجلي ونزلت علي زبي تمصه وانا مبسوط اوي وهي بتمص زبي وكل ما ابص عليه وعيني تيجي في عينها تتكسف وفضلت تمص لحد ما زبي نزل لبنه وهي بلعتها ونضفت زبي بلسانها وبعد ما نضفت زبي نامت جنبي وانا حضني في حضنها وفضلنا نبص لبعض وهي مغمضها عينها وحاولت اهيجها تاني بس هي رفضت وطلبت اني انام في حضنها ونمت وهي نائمه علي دراعي وفي حضني
وصحيت الصبح قبل وسام حضرت فطار وقعدنا نفطر وانا اللي كنت بأكلها في بوقها
وانا نزلت الشغل ولكن وسام رفض ينزل وقالي أنه إجازة النهاردة
ولم رجعت من الشغل لاقيت مفاجأة حلو في انتظاري
سارة وصلت لايه في الرغي مع اصدقائنا
مفيش حكيت ليهم عن اول يوم ننام في حضن بعض
وهسيبك انتي بقي تحكي المفاجأة اللي جايه
لا مش هحكي احنا هنقوم نتغداء وبعد كده نشوف هنكمل الحكاية ولا ايه
طب ياجماعه اقوم اكل بقي مع مراتي حبيتي اعذوريني مش بقدر اكسر كلمه ليها
بس هاقول ليكم علي سر انتي بعد ما اكل هعمل ايه
شايفك ياصايع يلا عايز تعرف مش هقولك
ولا عايزين اقولكم اني هنيكها بعد الغداء
قول قول لا استنوا الجزء الرابع وسارة تقول ليكم

الجزء الرابع
ورجعنا تاني ليكم علشان احكي باقي الحكاية
لم امجد دخل علي الاوضة أنا كنت نائمه بأندر فتله تركوز كنت بتخيل نفسي بيه وانا لابسها لأمجد وكنت رافضت اروح ليه تاني بس كانت مفاجأة حلوة اوي لم هو دخل علي الاوضة وحسيت بيه جنبي وهو بيحسس علي جسمي وبيلعب فيا حسيت اني طائرة من السعادة وكنت هسلم نفسي ليه وانا منتشيها بس قررت اني لازم استعد كويس ليه واجهز لليله دي
الليلة اللي امجد يكون فيه جوزي وعريسي ورفضت وانا بتقطع من جوايا وشتمت نفسي علي غبائي بس قاومت احساس وهيجاني وامتنعت بس ماهنش علي امجد اسيبه كده ريحت زبه ومصيبته وكنت الاول مرة احس الاحساس الجميل ده امجد وانا صاحين ومستمتعين مع بعض بدون خجل بدون ترتيب بتحركنا مشاعرنا
كنت أنا في قمه سعادتي وانا سامعها أمجد بيتكلم عن إحساسه وسعادته بي ومتعته لم كنت بروح اوضته واعترافه الصريح بحبي وسعادته معايا ووعده اني يحقق حلمي
وكنت بموت من السعادة وانا بحكي لأمجد اد اي أنا كنت بحبه وبحاول أبين مشاعري ليه وسعادتي زادت لم همس في ودني وكلمني برومانسية
وحسيت بخرمي بيقفل ويفتح وكلي هيجان
بس كنت وانا بتكلم وبنعترف لبعض أنا وأمجد بحبنا بتخيل نفسي وانا بجهز ليه وبتخيل دخلة امجد عليا
وفرحت جدا لم امجد مرديش يغصب علي في حاجه وسبني براحتي استعد ومن فرحتي باللي حصل منمتش وتخيلت نفسي في كل الاوضاع مع حبيبي وروحي لحد ما امجد صحي الصبح مرديتش أخرج من اوضتي كنت مكسوفها اوي وكنت عايز امجد يشتاق اكتر لي ولم ندها عليا رديت عليه من الاوضة اني مش هنزل الشغل النهاردة
هو نزل وسابني قمت بسرعة من السرير ووقفت قدام الدولاب خرجت كل لابسي الحريمي واخترت البس ايه لأنجري ولا فستان ولا كاجول احترت وكل احلامي وتخيلاتي انهارت ومش عارفها اعمل ايه اخترت أخير قميص نوم اللي كنت شايله لليوم ده
القميص الأحمر الدانتيل القصير وواصل لحد وسطي
طيب هلبس ايه تاني معاه روب حرير احمر تمام كويس طيب البس اندر وسنتيانه
لا لا خلي جسمي يبان قدام عين حبيبي
هو أنا هستناها كده لا طبعا اتكسف
امممممم اعمل ايه ويكون الاستقبال ازاي مش متخيله حاجه كل حاجه في دماغي اتمسحت
امممممم طيب انا هاجهز فستان سوريه استقبله بيه
البس انهي واحد في دول بقي ايه الحيرة دي
قررت البس الاحمر
لا مش هلبس احمر يعني يشوفني بفستان احمر ولأنجري احمر لا لا
طيب الاسود ده تحفة لا طبعا دي ليله دخلتي
امممممم الازرق اوووووه تمام هلبس الفستان الازرق وأحط بروكه سوداء كيرلي
بصيت في الساعة لاقيت عدت ساعة وانا بختار لبسي بس
بسرعة علي المطبخ اجهز اكل بقي فتحت الديب فريز وقفت خرجت حمام وفراخ ولحمه مفرومه هاعمل اكل مشويات وهجهز حمام محشي وعملت فراخ مشويه ومكرونة بشميل وجهزت الاكل وعملت الحلو بسبوسة بالقشطة وكنافه بالعسل الابيض ولاقيت اني الوقت بيجري مني وانا لسه مجهزتش نفسي
خلصت الاكل وجريت علي الحمام جهزت السويت وكريم مرطب للجسم وليفه مغربيه
ورجعت تاني علي اوضتي ومسكت الفتلة ونتفت وشي ونعمته خالص كنت محترفها عمل الفتلة لنفسي كنت براقب اختي واتعلمت وبعد ما نضفت وشي رجعت علي الحمام قلعت كل هدومي ومسكت الكريم شلت شعر جسمي كله ونضفت خرمي ونعمته خالص ورجلي وفخادي وطبعا انا هرمونات الأنوثة كانت عندي اكتر فمنكش عندي شعر في صدري بس بردك شلت الشعر الخفيف الموجود غسلت جسمي بالمياه ونزلت اثار الكريم والشعر ومسكت شاور جل برائحة الورد البلدي غسلت جسمي كله ودعكت كله ومسكت الدش ووكنت بملاء بطني بالمياه وافضيها علشان تنضف بطني وخرمي من اي اثار للوسخ واستحميت بالليفة المغربية ودهنت جسمي لوشن لامع وخرجت جري من الحمام رجعت تاني علي اوضتي قعدت قدام المرايا وانا عريانه وحطيت كريم بي بي لتخطيت النمش واي اثر في وشي وحطيت ماسكار والكونسيلر وحطيت احمر شفايف ورسمت حواجبي وحطيت كحل ازرق يليق مع لون عدسه عيني والفستان الازرق وبودة لامعه بصيت في الساعة لاقيت فاضل نص ساعه علي رجوع امجد لبست فستاني بسرعه ومسكت البروكة ولبستها وعدلت لابسي وشكلي وقعدت استني كان فاصل عشر دقائق علي رجوع امجد ومع كل دقيقه بتمر قابي يزيد دقاته
واحس بنفسي بيقف ويروح لحد ما سمعت صوت الباب بيفتح حسيت بقلبي وقف بجد ورجلي مش شايلني مش قادره اتحرك من مكاني كان نفسي اقوم واستقبل امجد بلوك الجديد ده بس ماقدرتش
ولاقيت امجد بينادي عليا ويخبط علي الباب
وسام ممكن ادخل
ماردتيش عليه
نده تاني عليا ولم مردتش فتح باب الاوضة وانا واقفه وراء الباب وبص امجد لشكلي وجسمي بإعجاب شديد جدا وقرب مني كل ما يقرب احس اني المسافة بعيدة ورحت أنا خدت خطوة وقربت ودفنت وشي في حضنه وحضني جامد امجد اطول مني كانت راسي عند صدره وفضل يحسس علي شعري ويدخل صوابعه في شعري ويلعب في شعري وانا ساندها راسي علي صدره وبعد كده بعد وشي عن صدره وبص في عيني وجاءت عيني في عينه وكان ي عينه كلام كتير اوي وانا اتكسفت ونزلت عيني في الأرض راح امجد رفع راسي لفوق وقرب شفايفه من شفايفي وباسني بوسه طويله ورمانسيه وأيده كانت عمال تدعك وتحسس علي ضهري ويشدني عليه اكتر وحسيت بسخونة امجد وحبه اللي ظاهر قدامي ورجع امجد يبص في وشي وعيني وباسني تاني بس المرة دي كانت بوسه سكسي خالص لسانه بيداعب لساني ويشفط لساني بشفايفه وماسك راسي ويقرب اكتر بوقه من بوقي وكان امجد هائج خالص وحسيت بزبه بيخبط في بطني وهو شاددني علي صدرها وبنبوس بعض وفضلنا حضنين بعض ونبوس في بعض كتير وبعد كده امجد بعدني عنه ونزل قعد علي رجل واحدة
سارة تتجوزيني
انا باستغراب مين سارة دي
امجد انتي من النهاردة اسمك سارة
وانا بطلب ايدك للجواز وخرج امجد من جيب البنطلون علبه قطيفه حمراء فيه خاتم بفص الماظ ابيض
حسيت بسعادة رهيبة وشعور وأحاسيس كتير اوي وسكت
وراح امجد مسك ايدي ولابسني خاتم الزواج في صباعي
يا لهو علي اللحظة دي حسيت اني طائره وبحلم وحسيت بجسمي ساب بيترعش امجد وقف بسرعة وسندني ونومي علي السرير وجري بسرعة وجاب عصير وشربني ابتدأت اتلم علي اعصابي وجسمي هدي وأمجد كان بيحاول يهديني
مالك
مفيش كنت مبسوطة جدا ولم بتبسط جسمي بيسيب خالص متقلقش
يعني انتي مبسوطة
مبسوطة اوي
انتي روحي و حبيبيتي وعمري وقلبي وكل حاجه لي بعشقك وبحبك ياسارة
ورحت أنا سكت شويه وزعلت
امجد مالك
مفيش حاجه
انتي مش مبسوطة
اه مبسوطة بس في سؤال وتجاوبني عليه بصراحة
ليه بتقولي ياسارة أنا اسمي وسام
طبعا وسام حلو بس سارة اسم بنت اكتر واحلي
ايوه يعني مش معني سارة انت تعرف حد بالاسم ده
هههههههههههه 😃😃😃
اه جو غيره وكده
لا ياستي معرفش حد بالاسم ده بس انا شايف اني الاسم لائق عليكي وكمان قريب من اسمك الحقيقي
وبعدين بتغيري عليا ياروحي
اه ولو فكرت تلعب بديلك هقطعهولك
وراح امجد مسك زبه بأيده
يلاهوي هتقطعي ده حرام عليكي
مقدرش دي حبيبي ومسكت زبه ادعكه بأيدي
وراح امجد مسك ايدي وباس ايدي برومانسية وباس بطن ايدي وفضل يبوس ويحرك لسانه جوه بطن ايدي
والحركة دي هيجتني خالص وولعتني
ومسك ايدي الثانية عمل نفس الحركة يلاهوي علي كده سحت خالص في أيده وراح امجد وقف ووقفني وخدني في حضنه ووقفنا نرقص سلو وانا في حضنه
وبعد ما خلصنا رقص والموسيقى انتهت لاقيت امجد حضني جامد وبأيده اللي علي ضهري بيفتح سوسته الفستان وراح بعد كده سحب الفستان من عليا ونزله لوسطي ووقفت عاريه قدامه الأ من السنتيان والاندر وراح امجد باسني وشفط لساني في بوقه
ونزل بعد كده يلحس رقبتي ونزل بلسانه علي صدري
ويمشي لسانه حوالين بزازي وقرب من بزي اليمين بلسانه وحط حلمة بزي في بوقه وبداء يرضع ويشفط الحلمة في بوقه حسيت بكهرباء بتجري في جسمي
صحيح أنا كنت بحلم بكل ده وادعك في بزازي واهيج نفسي بس مع امجد كان الاحساس مختلف بحس اني بستكشف نفسي وجسمي والمتعة
وهو بيمص ويرضع من بزي اليمني كان بأيده بيدعك في بزي الشمال وراح بدل بين بزازي ويشفط وفي الشمال ويدعك في اليمين ونزل بلسانه واقرب من سرتي ودخل لسانه فيه
اااااااااح اااااااه
ايه مالك
انت مجنون
اه مجنون بيكي ياروحي
اعمله تاني
من عيني راح عمل نفس الحركة تاني
اااااااااح
نكنني انت ولعتني
لا لسه بدري
طب هات زبك أمص
لا
وراح نومني علي بطني وطلع تاني يلحس ويداعب ضهري بلسانه وفضل ينزل ويلحس ضهري لحد ما نزل لطيزي قعد يحسس عليهم براحة ويضغط عليهم وقرب منهم بلسانه وحط لسانه بين فلقتين طيزي
لحد ما نزل لخرم طيزي واول ما قرب بلسانه حست بكهرباء بتجري في جسمي كله
اااااااح ااااااي
نزل وقرب اكتر بلسانه كان بيحط لسانه علي خرم طيزي ويبعد ويقرب ويبعد حسيت اني خلاص هنزل شهوتي وراح امجد مسك فلقتين طيزي باعد بينهم وراح حط لسانه تاني بس المرة دي كان بيحاول يدخل لسانه في خرمي وكل شويه احس اني لسانه بيدخل اكتر في خرمي بل خرمي كله خرج لسانه وحط صباعه الوسطاني حسيت بيه جوايا ودخل بسهولة رجع وحط صبوعين حسيت اني بتألم بس امجد خرج صوابعه ورجع تاني يحط لسانه يبرد خرمي وبله كتير من بوقه ورجع دخل صباعين في خرمي حسيت اني خلاص استويت بقيت بحاول ازق نفسي عليه اكتر حس هو بهيجاني رجع وركب تاني عليا وفضل يلحس ضهري ولف رقبتي وباسني في بوقي وشفط لساني بردة شويه
ورجع نزل تاني يكمل دخل لسانه تاني وحسيت بلسانه كله جوه خرمي وفضل ينيك بلسانه لحد ما حسيت خرمي بيقفل ويفتح لوحده
وسألني امجد ادخل زبي
انا ارحمني ودخله بقي مش قادرة
قام امجد بعد ما حسيت خرمي وسع وباعد بين فلقتين طيزي ومسك زبه بأيده وفضل يدعك خرمي ويداعبه حركت أيدي علشان أشده علي اكتر
بس هو مرديش يدخله
وفضل يداعب رأس زبره علي خرمي لحد ما حسيت اني بجد مش قادرة راح مسك زبه ودهنه مزلق اسمه ..... وبل زبه بيه و قرب اكتر وبراحه خالص دخل رأس زبه صوت وكتمت بقي في المخدة
قرب مني امجد متقلقيش مش هوجعك هيدخل بسهولة مع المزلق وراح ضغط اكتر حسيت اني طيزي ولعت ولم هديت وركزت حسيت اني نص زبه بس اللي دخل ووقف امجد شويه علشان طيزي تتعود علي زبه ولف رقبتي عليه وفضل يبوس فيا ويشفط لسانه ببوقه ون هيجنني اكتر
امجد اكمل ؟
اه بس براحه
ورجع امجد خرج زبه ودهن مزلق تاني علي زبه وحط شويه علي صوابعه ودهن خرمي بيه
ودخل زبه لحد النص ووقف شويه لحد ما حسيت اني زبه بيدخل واحدة في خرمي ولاقيت امجد بيقولي مبروك
ايه ده زبك كله جوايا
اه وجعتك لا ياروحي نكني بقي براحه عايز احس بيه وهو بيدخل ويخرج جوايا وفضل امجد يدخل ويخرج زب وانا نائمه علي بطني حاولت اغير الوضع لكن امجد رفض وقالي المرة دي بس كده لحد ما تتعودي بس بعد كده هنعمل كل الاوضاع ياقلبي
وفضل ينكني اكتر من نص ساعة وهو كان محترف بيعرف امتي يهدي نفسه علشان مينزلش ويرجع يزود
النيك لحد ما انا خلاص مبقتش قادرة وشديتها علي جامد وطلبت منه أنه ينزل
سرع امجد في النيك ونزل لبنه جوايا وقام من عليا ونام جنبي وخدني في حضنه وباسني وسألني استمتعي
اوووف انت جميل اوي طبعا استمتعت دي أنا نزلت شهوتي مرتين
وفضلنا نبوس ونحضن في بعض وهو بيقولي كلام حب حسيت اني عايزها اتناك تاني ومسكت زبه بأيدي العب فيه لحد ما وقف تاني
ولافيت نفسي ونمت علي جنبي وقربت منه علشان يدخل زبه تاني بس هو رفض وقالي اني مش عايز يتعبني بعد ما فتحني واني الايام جايه كتير
طب امصلك زبك
ماشي ومسكت زبه امصه واحلبه وأمتع جوزي اللي فتحني ومتعني لحد ما نزل لبنه وشربته ونمنا في حضن بعض وبعد ما خلصنا نيك وأثار معركة ليله الدخلة علينا
قام امجد خد دش وجهز لي الحمام وملاء البانيو مياة ومطهرات قعدت في المياه أبرد خرمي اللي اتفتح
خرجت من الحمام بعد ما خدت الدش لافها بشكيل علي جسمي لاقيت امجد مجهز الاكل وسخنه في الميكروويف قعدني امجد علي رجله وفضل يأكلني في بوقي بأيده
انا كل انت بقي
لا لم أكلك وأغديك انت عروسه النهاردة
طب أكلك أنا بأيدي
مش عايز اتعلم
تعبك راحة ياعمرررري
ما تحرمش منك ياحياتي وفضلنا نأكل بعد لحد ما شبعنا وقمنا دخلنا كملنا اللية انا وأمجد في حضن بعض نتمتع ببعض
وصحيت الصبح كان يوم إجازة طبعا ده يوم الصباحية بتاعتي
وده بقي هسيب امجد يبقي يحكيه ليكم
استنونا
ومتنسوش تعليقاتكم بتشجعنا أننا نحكي حكايتي أنا وجوزي حبيبي

الجزء الخامس
صحيت الصبح وكنت نائم وانا في حضني سارة قربت منها وخدتها في حضني صحيت سارة
انا / صباحية مباركة ياعروسه
سارة / ،،،، يبارك فيك ياروحي
تعالي يلا ياموزتي صبحي علي حبيبك
وراحت قربت مني وباستني احلي صباح ياقلبي
طب وهو مش هتصبحي عليه
هو أنا أقدر ما اصبحش عليه
ونزلت مسكت زبي من فوق الشورت وهو شبه منتصب ونائم علي جنب راحت تحرك لسانها علي زبي بالعرض وتحطه في بوقها وهو جوه الشورت
زبي وقف وكان واقف ناحية بطني راحت تمص وتمسكه وتحطه في بوقها وفضلت تمص زبي وهو جوه الشورت وتبل زبي وزبي اترسم علي الشورت من بره مكان ما هي بتمص وكنت لابس شورت حرير سخن زبي مع حركت بوقها وهي حست بالنار اللي في زبرى
سارة / ماله سخن كده ليه
انا / من لسانك وسخونة بوقك براحة عليا
سارة / لا أنا هاخليه يولع اكتر عايز لبنه ينفجر في بوقي
انا / طيب ياسارة انتي اللي حكمتي علي نفسك بقي وقمت ووقفت ومسكت رأسه وخرجت زبي من الشورت ودخلته في بوقها وانا ماسك رأسه بأيدي وعمال ادخل وأخرج زبي بعنف وبقوة وهي حست بنفسه بيتخنق وبداءت تكح شاورت لي اني أخرج زبي ووشها بقي احمر
ها ايه رايك بقي شوفتي لم سخنتي زبي عمل ايه
خرررررررججججهه
بتقولي ايه خرررررررجه
حاولت تبعد برأسها ورحت محرج زبي من بوقها
يرخم مش بقولك خرجه كنت هموت
بعد الشر عنك بس مش تتحدي زبي تاني
أنا / ماشي ياميجو هات بقي اسخنه تاني هتستحملي
سارة / اه
ورحت مرجع زبي في بوقها وفضلت انيكها بزبري في بوقها وادخل لأخر زوره واول ما احس اني قريت انزل أخرج زبي من بوقها وفضلت هي تمص وتدخل زبي لأخر لحد ما مسكت وسطي وسحبتني عليها
وطلبت اني ما خرجش زبي من بوقها وسرعت هي في المص لحد ما نزلت لبني وهو زبري جوه بقه وحسيت بلبني بينزل في حلق بوقها وفضلت تمص وتنضف زبي لحد ما نزلت اخر نقطه
ونامت سارة علي ضهرها يلا بقي ياروحي العب في حبيبتك سارة والعب في زنبوري ده الصغنون
ههههه ده صغنون ده كبير وحلو ومسكت زبها الصغنون اللي عامل زي زنبور النسوان واقعدت ادعك فيه وافركها والعب بصوابعي في خرمها لحد ما نزلت شهوتها
انا / طب كده متعادلين وانا مش بحب التعادل
سارة / عايز ايه تاني مني
أنا / عايز ايه مش لازم أصبح علي خرمك
سارة / لا وحياتك ياأمجد طيزي اتهرت مش مستحمله حاجه
أنا / ههههه أنا هبرد ليكي طيزك ياموزتي ونومت سارة علي ضهرها وباعدت بين رجليها ونزلت بلساني الحس خرم طيزها وادخل لساني جواه وابل الخرم
وكان خرمها وسع ولساني دخل اكتر جواها وحسيت بسارة بتسحب نفسها بعيد كل ما ادخل لساني فيها مسكتها من وسطها علشان متهربش مني وفضلت انيكها بلساني
سارة / ااااااه اووووف لسانك ولعني
اااااااح اووووووف وكل ما تزيد في اهاتها كل ما احاول ابعد بين فلقتين طيزها اكتر وادخل لساني وهي تحاول تهرب وانا مسيطر عليها ومانعها من الهروب من تحتي
سارة / نكنننننني بقي مش قادرة
ارحمني من لسانك طيزي بردة خلاص ننننيييييككككنننني
من عيني ياقلبي وقمت بليت زبي من بوقي وهي نائمه علي بطنها ومسكت زبري احركه علي خرمها هي ولعت اكتر وحاولت تحرك نفسها علشان زبري يدخل جواه وانا عمال اتحرك شمال ويمين وابعد بزبري وهي تحاول وتتحرك علشان زبي يدخل
وفي الاخر مسكت زبري بأيدها ودخلته هي جواها وانا بدأت اطلع وادخل زبري جواها وانيكها
نيك جامد عايز احس ببيوضك بتضرب في خرمي
اااااح ياخرمي
اااا نيك مراتك لبوتك
متعني. يادكري افشخني
انا. لبوتك ومراتك
انا عيشت طول عمري علشان اللحظة دي اللحظة اللي اكون تحت دكري وجوزي افشخني بقي وارويني بلبنك
نيك شرموطتك ومراتك
افشخ لبوتك وحبيبتك
انتي حبيتي ولبوتي وشرموطتي ياسارة
هفشخك يالبوة وسخنت من كلامها وهيجانها وزبري انفجر ونزل لبن كتير قوي وفضلت راكب عليها لحد ما زبي ارتخي جواها
وملت عليها وفي ودنها
ايه الهيجان ده كلها ياسارة دي انتي موزة هايجه اوي
سكت سارة
أنا / مالك
سارة/ متكسفنيش بقي
أنا / يابت دي انتي موزة اوي وكلك هيجان
سارة / وحياتي عندك اسكت متكسفنيش
أنا / لا بس انا عايز ك كده علي طول عايز أتمتع بيكي طول الوقت
انا لبوتك وكل حاجه ليك بس اللي اتقال دلوقتي ده هيكون ساعة النيك بس
انا عايز كده علي طول لبوة وشرموطها لي مراتي حبيتي
من دلوقتي طول ما انتي في البيت عايزك ملط كده أتمتع ببزازك دول ولافيتها واقعدتها ارضع من بزازها
راحت سارة براحة بعدتني عنها
ايه عايز ارضع
وانا عايز أفطر أنا جوعت كفاية كده
كفاية ايه
اللي احنا بنعمله
اسمه ايه اللي بنعمله
امجد عيب
عيب عيب ايه يابت
اوع كده خليني اقوم
لا مش هتقومي غير لم تقولي اسمه ايه ده
ياأمجد اوعي بقي
لا
اتكسف مش هقول حاجه
وانا مش هاقوم
يعني انت عايز ايه
عايزك تقولي اسمه ايه ده
ااااوف
يلا قولي اسمه ايه
اسمه نيك ياأمجد خلاص اوعي بقي وقامت سارة وخرجت من الاوضة بسرعة خرجت وراه وهي راحت المطبخ اجهز الفطار
وهي بتجهز الفطار وقفت احط زبي فيها واتحرش بيه وأمسك بزازها
امجد اطلع بره خليني احضر الفطار بقي
مش هاطلع غير لم انيكك هنا
في المطبخ انت مجنون وحياتك عندي في أي مكان ورحت مدخل زبي تاني جواها اوعي ياأمجد بقي خلاص كفاية مش قادرها بجد
تؤق تؤق ياروحي
وفضلت انيك فيها وحسيت اني تعبت وهي تعبت وانا بنيكها واحنا واقفين روحت نزلت علي الارض ونمت وركبت ساره علي زبري وفضلت تتحرك براحه وهي مرهقه وحاولت تعصر زبري وهو جواها علشان انزل بسرعة
وبعد ما نزلت لبني تاني جواها
قامت سارة من عليا
انا داخلها الحمام لو جيت وراءيا هزعلك
لا طبعا هاجي لسه هنيكك في الحمام كمان
وطب وحياتي عندك كفاية بقي
لسه مشبعتش منك ياحياتي
ماشي بس ارتاح شويه
حاضر يا قلبي
وخرجت قعدت في الصالة واستنيت سارة تحضر الفطار وقعدنا نفطر مع بعض.
وطول اليوم قاعده في البيت وسارة جنبي وفي حضني ونكتها تاني في الصالة وحنا بنتفرج علي التلفزيون وكان اليوم كله نيك
واستمرت حياتي مع سارة مراتي وكانت سارة ممتعها وكله انوثة وسخونة
كانت بتعرف تهيجني وتمتعني وكنت بفشخها واتمتع بيها بس كان بتتكسف طبعا
وانا كنت عايزها تكون جريئة
وعملنا حاجات مجنونه جدا ومواقف فيه جراءة ومتعه
واول موقف كان اني نكتها قدام الشباك والنور مطفي
ولمحت حد من عمارة العمال كان وقف بيتفرج علينا
في اليوم ده سارة كانت مجهزة نفسها بس كانت مكسوفها زي عادتها وكانت واقف في الشباك ولابسها قميص من بتوعي مغطي نص طيزها
وراحت أنا طفيت النور ورحت قاعد وراءها ونزلت الحس خرم طيزها وادخل لساني جواها هي حاولت تبعد عني بس كنت أنا ماسك وسطها ومثبتها وكملت لحس ولعق خرم طيزها ووقفت وراءها ومسكت زبي بأيدي أداعب خرم طيزها و وبأيدي الثانية بدعك زبرها الصغنون
سارة اتكلمت لم مسكت زبها
نفسي بقي ابقي انثى بجد واشيل ده ويكون عندي كس بقي
انا عايزك كده بحبك كده بتمتع بيكي كده
سارة وانا نفسي أمتعك اكتر
كفاية انتي معايا دي المتعة كله
كلامك ده بيفرحني ياميجو
طب يلا علشان زبي ولع وعايز ادخله بقي
دخل ياروحي ونيك مراتك وحبيبتك
ومسكت زبي ودخلته في طيزها وفضلت انيك فيها
وهي لمحت حد بيتفرج علينا
ينهار اسود في حد شايفنا
وايه يعني خلي الناس كلها تعرف اني بنيك مراتي
كسمه اللي بيتفرج علينا
ياأمجد بلاش خلينا ندخل جوه
هو مش شايفنا متخافيش احنا في الضلمة احنا نشوفه وهو لا
بس اكيد شايف حاجه بتتحرك
خليه يتفرج ويتخيل هههههههههههه
امجد بلاش كفاية
اسكتي بقي خلينا امتعك ياروحي
وفضلت انيكها بزبري وهي مسكت جامد في الشباك وفكرت اني في حد بيتفرج علينا هيجتني
وكنت بنيكها بسرعه ومتعه وهيجت اكتر ونزلت لبني في طيزها وفضلت واقف وراءها لحد ما زبي نزل لبنه كله وارتخ جواها
وبعدت عنها وقعدت علي الكنبة
انت مجنون صح يامجنون
اه مجنون بيكي
تعالي بقي مصي زبي وابلعي لبني يالبوتي
انا شرموطتك ومراتك ولبوتك ومتناكتك
افشخني بقي بزبك أنا هفتح بقي بس وانت نيكني فيه
ووقفت ومسكت رأسها ودخلت زبي انيكها في بوقها وهي سخنت تاني وزقتني علي الكنبه ومسكت زبي تأكلها وترضع بيضاني وتعصر في زبي وبيضاني جامد من هيجانه لحد ما صفت لبن زبي ونضفت زبي ببوقها
واستمرت حياتي مع سارة وكان في مواقف تانيه كتير هخلي سارة تحكيها ليكم علشان تتمتع زينا

الجزء السادس
ازيكم ياحبيبي وحشتوني بجد عارفها أنا انكم عايزين تعرفه امجد عمل معايا ايه تاني وايه المواقف الحلوة اللي مارسنا فيه الجنس مع بعض
طيب الاول هقول لكم علي شعوري بعد الجواز والدخلة ويوم الصباحية بتاعتي
أنا بجد كنت مبسوطة وسعيدة لأني أخير لاقيت امجد الراجل الحقيقي اللي كنت محافظه علي نفسي علشان اكون ليه
مش قادرة اوصف سعادتي ليكم بس بجد كنا سعداء مع بعض
اخيرا لاقيت راجل يعرف يمتع خرم طيزي اللي كان زي كس الستات محتاج زب يمتعه وكان زب امجد جوزي وحبيبي الحنين اللي فتحني من غير ما أتوجع أو اقول اي بس انا قولت اااااه وااااي قولته من متعتي مش من الوجع لأني امجد كان حساس جدا وهو بيدخل زبه جوايا حسيت بخرمي بينبض ويقفل علي زب امجد لأني مكنتش عايزه زبه يكون بره خرمي بس انا تعبت تاني يوم الصباحية امجد مارحمنيش ناكني في كل مكان في الشقة
وأمتع نيكه كانت بتاعت المطبخ حسيت بحب امجد اللي كان واقف ورايا ودخل زبه في خرمي
وفي الحمام تحت المياه وانا بمص زبه اللي كان بيدخل في بوقي ينكني وفعلا تعبت بس مكنتش عايز ازعل امجد وعلي الرغم من تعبي بس كنت سعيدة وكنت بعوض حرمان السنين
وحسيت اني اخترت صح لم سلمت شرفي وخرمي لأمجد واتمنيت فعلا اني خرمي يكون كس حقيقي لأني كان نفسي احمل من امجد واجيب *** شبهه في الشكل وفي حنيته بس امجد كان بيتعامل معايا برومانسية وبحب
ومش هنسي يوم لم كنا مع بعض وهو نائم فوقي ومدخل زبه في خرمي وحاول يلف وشي عليه علشان يبوس شفايفي ولاقاني بعيط قام بسرعة من عليا ونائم جنبي وخدني في حضنه وقعد يسألني مالي وايه اللي حصل وايه اللي مزعلني اليوم ده انا كنت حزينة وكنت بتمني اكون ست بجد ويكون عندي كس احمل فيه ابني من امجد
حاول امجد يضغط عليا علشان يعرف مالي اكتر من ساعة لحد ما انهرت وقولت ليه علي كل مخلوفي وامنيتي أنا احمل منه
بس امجد عرف يحتويني وطبطب عليا وطمني اني هو مش محتاج *** مني هو مبسوط كده واني مفيش داعي للبكاء واني هو مكتفي ومبسوط معايا
وخدني في حضنه وفضل يبوسني وطبطب عليل ومن الراحة النفسية اللي حسيت بيه نمت ونعست وهو مكنش كمل نيك فيا بس هو مرديش يصحيني تاني ويكمل
ب طبعا الصبح كمل نيك ومكنش عايز يروح الشغل ويفضل ينكني بس بصراحة من ساعة ما قربت من امجد وانا فعلا أنوثتي ظهرت اكتر وكنت مستمتعة وعايشه حلم جميل مش عايزها حاجه تاني من الدنيا
ودي هيخلينا احكي ليكم اجمل واحلي موقف حصل في حياتي كلها لم في يوم بعد جوازنا بشهر تقريبا امجد رجع من الشغل وفي أيده ثلاث شنط وعلي الشنطة علامة ماركة ملابس حريمي مشهورة
دخل عليا بيهم وطلب مني البس طقم منهم وكان فستان سهره طويل ومفتوح من الجناب وصدره علي شكل سبعه وطقم تاني جاكت جلد وبنطلون جينز وبلوزة حرير مفتوحة الصدر وبوت اسود جلد تدريس بنطلون وبلوزة مرتبطين ببعض كت اسود وجزمتين حريمي كعب عالي
طلب مني البس اي طقم يعجبني فيهم علشان هنخرج مع بعض
استغربت وخوفت جدا ازي هلبس لبس حريمي وانزل معاه بيه
رفضت وكنت مترددة اعمل كده حاول امجد يقنعني وهو بيبوسني ويحسس علي جسمي ويحضني ويحتوي خوفي من مواجهة الناس وانا كده وفي الاخر نفذت رغبته امجد
خرج امجد من الاوضة وسابني البس براحتي قلعت هدوم البيت ووقفت عريانه ولبست اندر فتله وحمالة صدر قفلته علي الاخر علشان ترفع صدري ووقفت محتارة البس ايه واخير قررت البس الجاكت والبلوزة والبنطلون والبوت ولبسة البروكة اللي كنت لابساه يوم دخلتي وحطيت لينزز بني فاتح
وخرجت علي امجد اللي زعل لأني هو كان نفسه اني البس الفستان كان نفسه يحررني من خوفي من مواجهة الناس
بس انا أقنعته اني كده افضل لأني لأول مرة هنزل الشارع كده وانا انثي ولأبسه لبس انثي
نزلت وكنت خائفه جدا ركبت العربية مع امجد وطلع بين علي المدينة القريبة مننا
كنت متوترة وخايفها امجد كان ماسك ايدي وعمال طول الطريق يتكلم ويهزر وبيحاول اني يخرجني من مود الخوف ده ولم وصلنا ركن امجد العربية ودخلنا مول كبير وأمجد ماسك ايدي وماشي بي وانا ايدي ماسكه أيده جامد
وكنت حاسه اني كل الناس بتبص علي وشيفاني
امجد طلب مني اني مافكرش في حاجه واني اتعامل بطبيعتي وقالي أن الناس مش مركزه معايا بس انا اللي مركزه معاهم وطلب مني اني اتجاهل اي حاجه واي تفكير سلبي
وفعلا نفذت كلامه وكانت كل مشاعري وتفكيري اتوجهت للي انا فيه دلوقتي سارة مع جوزها وخارجين يتعشوا في مطعم
وصلنا المطعم لاقيت امجد حاجز ترابيزة في ركن بعيد مش ظاهر للناس
امجد اختار المكان ده علشان نقعد براحتنا واكون أنا براحتي واعرف اكل ومشغلش بالي بالناس اللي حواليا وفي الوقت ده اصلا المطعم كان فاضي قعدت براحتي وأمجد قاعد قدامي يأكلني في بوقي وأيده الثانية ماسكه ايدي
وهو مكنش بياكل
رحت أنا بداءت اتجراء واكله في بوقه
وشفت نظرات السعادة في عين امجد واحنا مع بعض بصراحة عمري ما كنت اتخيل اني اعيش الحياة دي مع راجل بس امجد كان مختلف هو حب حياتي كلها
هو اللي بيعرف يمتعني ويخرج مشاعري الأنثوية
حسيت بنفسي سارة بجد عمري ما كنت اتخيل اني اعيش كده
وانا سرحانه كده وفرحانه باللي أنا فيه لاقيت امجد بيغمز لي بعينه
وانا ضحكت من شكله وهو بيغمز لي قام وقرب مني وباسني في بوقي في المطعم اتكسفت اووووي
معرفش ايه اللي عمله ده بس طيرة من الفرحة وكنت مكسوفها وخايفها يكون حد شافني
بس امجد ضحك علي شكلي وانا مكسوفها
زعقت فيه من اللي عمله وطلبت منه اني يحترم نفسه بس علي مين بعد ما خلصنا اكل واحنا خريجين من المطعم امجد بص يمين وشمال وفي السقف ملاقاش كاميرات وراح بعبصني في خرمي زعقت فيه وزعلت الصراحة راح هو اعتذر لي وحط أيده علي كتفي واحنا ماشيين في الشارع وعامل نفسه بيعتذر راح نزل بأيدها قفش في بزازي
زعقت فيه وزعلت جدا رحت علي العربية وركبت العربية وانا زعلانه قرب مني وفضل يقولي اني مراته واني هو مش هامه الناس وقرب مني وحضني وباسني وانا من جوايا كنت سعيدة من اللي أنا فيه واني امجد بيتعامل معايا علي اني مراته بجد وهيجت وكنت بتمني اني امجد يركبني حالا ويروي عطش خرمي اللي بقي عمل زي كس الستات محتاج زبر عشيقي جوايا علي طول وفضلنا نبوس في بعض كتير لحد ما سايس الجراج جاء وخبط علي زجاجه العربية اتحرجت وراح امجد دفع ليه فلوس وخرجنا من الكراج وطلبت من امجد اني نروح لأني كنت خلاص مولعه وكسي وكالني من المتعة اللي فيه بنت لابسه لبس بناتي وأيدي في ايد حبيبي وروحي
واول ما رجعنا البيت روحت أنا قربت من امجد وحضنها وبوسته وانا ايدي لافه حوالين رقبتها ومتعلقة في رقبته ودخلت لساني في بوقه وهو شفط لساني وأتجاوب معايا وفضلت احسس علي ضهره وأيدي بتدعك زبره وشفايفينه حضنين بعض كنت خلاص مش قادرة وأمجد مستمتع جدا اني انا بطلبه وعايزها
وفضل هو **** نفسه لي روحت أنا فكيت حزام البنطلون ونزلت البوكسر بتاعه وزقيته براحة واقعدته علي طرف السرير وكان زبره واقف قدام عيني نزلت بلساني الحس عروق زبره والحس بيضانه وأيده بتحسس وتدعك زبره ورجعت بلساني احركه علي راس زبره ودخلت زبره في بوقي براحة وكل شوي ازود في دخول زبره في بوقي لحد ما دخل كله في بوقي وكنت بمص واشفط زبره كله ببوقي وأيدي عماله تدعك في بيضانه وانا عماله انيك بوقي بزبره وكنت مولعه خالص وأمجد حس بالهيجان اللي أنا فيه وحاول يقوم علشان ينيك كسي المولع بس انا منعته وكملت مص ولحس في بيضانه وأيدي بتحسس علي صدره المشعر
وفضلت ادعك في بيضانه واعصرهم واحلبهم وزبره في بوقي لحد ما امجد سخن وبقي ينيك بوقي ويدخل ويخرج زبره وهو ماسك راسي بأيده لحد ما زبره سخن وولع وحسيت بزبره بينطر لبنه في بوقي وقفلت بوقي ولبن امجد جواه وبلعت اللبن كله
قام امجد وخدني في حضنه وقعدت علي رجله وهو حضني وعمال يمشي أيده في شعري ويلعب في وبأيده الثانية سند ضهري وعمال يحسس بأيده ولف أيده يقفش ويحسس علي بزازي
واتكسفت لم امجد قعد يتكلم ويهزر معايا ويقولي يالبوتي ده شكلك وانتي هايجه كده جامد
خليتني اجيب لبني يخرب بيتك بوقك ده ولا الكس
مالك بس هايجه ليه ياموزتي
وانا عماله اضرب في صدره واهدد اني هقوم لو مسكتش وبطل يكسفني
بس هو كان عمال يهيج في ا بالكلام ويسخنني وحس بي وانا بتنفض ومولعها من كلامه قام نومني علي الكنبة ونزل يبوسني ويشفط لساني بشفايفه وبأيده عمال يدعك في زنبوري ونزل بلسانه علي بزازي وفضل يمص بزي اليمين بلسانه وبأيده بيدعك بزي الشمال وبدل بينهم وفضل يرضع من بزازي ويشفط حلماتي ويبدل بينهم لحد ما حسيت اني خلاص هنزل شهوتي بس هو حس ورجع حضنني وبسني في شفايفي لحد ما هديت خالص ورجع يعيد تاني ويرضع من بزازي وبعد كده نزل ببوقه علي سرتي يشفطه ويدخل لسانه في سرتي وينكني فيه
امجد محترف وبيعرف يمتعني ويخرج مشاعري
وكان نفسي في الوقت ده امجد ينزل يمص زنبوري هو زب صغنون بس انا بعتبره زنبوري وعمري ما طلبت من امجد اني يمصه او يلحسه بس النهاردة كان نفسي بجد يكون عندي زنبور زي اي ست علشان امجد يلحسه ويرضع ويشفطه بلسانه
وامجد بيدعك فيه ويلعب لي فيه بأيده وهو بينكني لحد ما نزل شهوتي بس النهاردة غير اي يوم النهاردة امجد عيشني احساسي كبنت بجد وكان نفسي يحصل كده وتكمل متعتي وهو بيمص زنبوري وفي الوقت اللي كنت بفكر فيه كده لاقيت امجد بيخرج لسانه من سرتي وبينزل يلحس تحت سورتي لحد ما وصل لزنبوري ولاقيت امجد بيمسكه ويلعب فيه ويلف صباعه حواليه ويداعب راس زنبوري وفضل باصص عليه وهو بيلعب فيه وانا بصيت علي امجد وهو بيبص علي زنبوري وكنت خلاص هاموت وأمجد يلحس زنبوري وفعلا لاقيت امجد بينزل بلسانه علي راس زنبوري ويلف لسانه حواليه وبطرف لسانه بيلف حواليه ويداعب راس زنبوري وبأيديه بيدعك فيه ولعت خلاص مش قادرة قربت ايدي من رأس امجد علشان اقرب اكتر بوقه من زنبوري بس خوفت من رد فعل امجد بس كنت فرحانه اوي وهو بداء يهتم بزنبوري ولاقيت امجد بيمسكه اكتر ويدخله في بوقه وفضل يمص ويلحس فيه ولعت ومن اول ما حسيت بنفس امجد السخن علي زنبوري لاقيت شهوتي بتنزل رحت سحبت نفسي لفوق وبعدت امجد عني ونزلت شهوتي وغمضت عيني واتكسفت من امجد وجريت بسرعة علي الاوضة قام امجد بسرعة ورايا ومسكني ونومني علي ضهري ونزل بلسانه يلحس كسي ويدخل لسانه في كسي وانا نائمه على بطني يلهوي لم همس في ودني وهو بيقول اني طعم شهوتي جميل وحلو لأني هو اول ما نزلت لحق اول نقطه منه وداقه
وقالي اني خلاص بعد كده يلحس زنبوري ويرضع فيه لحد ما أنزل شهوتي ببوقه
وهو بيتكلم كان زبه خلاص اصلا داخل جوه كسي وهو نائم عليا ومش بيتحرك بس عمال يسخن فيا بالكلام ويهيجني وطبعا هو مش بيينكني هو زبه جوايا بس لحد ما خلاني أنا اللي انيك نفسي وافرك تحت منه واهز جسمي واتحرك وافرك واقفل وافتح كسي علي زبه هو كان شاطر اوي مش بيحرك زبه بس انا اللي بحرك كسي
أنا اللي بنيك نفسي بزبره اااح احساس جامد جدا لم الواحدة تنيك نفسها بزبر حبيبها وفضلت أعصر واقفل كسي علي زب امجد اكتر من نص ساعة وأمجد هادي وانا اللي بفرك تحت منه
وصرخت فيه نكننننني بقي وحرك زبك جوايا يادكري
ياروحي انا شرموطتك انا لبوتك وبداءت اقول كلام يهيج علشان امجد ينكني بس هو كان مسيطر علي نفسه ورد علي أنه مش هينزل هو هيسيب نفسه لي اتناك براحتي واعصر زبره واتمتع لحد ما ارتاح خالص وكملت نيك نفسي بزبره لحد ما موت تحت زبره وعصرت زبه وفضلت قافلها عليه خرمي المولع ومن سخونة خرمي امجد لبنه اتسرسب ونزل ينقط في طيزي المقفول واللي عاصر زبره وانا كنت بقفل علي زبه شويه وبعد كده ارخي خرمي امجد ينقط نقطتين ثلاثة من لبنه وأرجع اقفل خرمي واقفل علي زب امجد وارخي شويه ينزل شويه لبن تاني وفضلت كده لحد ما عصرت زبه وصفية لبنه كله ونام امجد عليا وهو بينهج من المجهود ده عايزه الفحول أصحابنا تتخيل الموقف زبك مقفول عليه وممنوع تنزل لبنك وانت في قمة شهوتك وشويه وتنزل والكس اللي تحتك يقفل تاني ويمنعك من تنزيل لبنك وتفضل كده لحد ما زبك ينقط اخر نقطه فيه ااااح كل ما افتكر دي خرمي بيولع وابقي عايز اتناك
اصلي بصراحة من ساعة الموقف ده وانا بقيت جريئة جدا ومش بلمح لأمجد اني عايزها لا ابد أنا بقيت بروح عليه أمص زبه واتناك بنفس الطريقة وأعذب امجد وزبه
ياسارة
ايه ياميجو
فين الشراب الابيض بتاعي
اهو شوفت بقي الراجل هو الراجل شوف بقولكم ايه وبحكي ايه وازاي معاها ومدلعاه وهو بيدور علي شراب
انتي قولته ليهم ايه يابت
مش هقولك أنا هنفذ علي طول
سلام يااصاحبي وصحباتي اروح أعصر زبه واخليه ينقط لبنه واحدة واحدة
باااااااي بقي ياحلوين

الجزء السابع
احلي مسا علي أعضاء وزوار نسوانجي ومتابعين سارة وأمجد
ازيكم عاملين ايه
اوعي تكون البت سارة حكت حاجه عيبه
اصلي اللي هحكي ليكم اليوم هي مش هتقوله ليكم اصلي هي مأكدة علي بلاش احكي الموضوع ده تحديدا
بس انتم حبايبي وهقولكم علي اللي حصل ولو عجبكم قول لينا في التعليقات ومين جرب كده كل البنوتي والفحول ياريت يقول ويحكوا تجربتهم لو ده حصل معاهم
اللي حصل بقي اني في يوم كن اجازة من الشغل وقررنا أنني نزل نتفسح زي ما اتعودنا كل إجازة لأني خلاص سارة اتعودت انها تخرج معايا وهي بنت
نزلنا اليوم ده اتعشينا في مول المدينة القريبة من المصنع اللي كنا فيها واتفسحنا واحنا رجعينا كانت سارة هايجه وحسيت بيها واتاكدت لم مسكت زبري بأيدها وانا سائق العربية
ورحت وانا ماشي بالعربية علي طريق كان البحر علي يميني وانا راجع وسارة مسكت زبري تدعك فيه
بس ياسارة هنعمل حادثة
سيب زبرك لي من زمان وانا نفسي أمص زبرك في العربية كده سوق انت وملكش دعوه
يابت احنا علي الطريق
متشغلش بالك الدنيا ليل ومحدش هيشوف حاجه وراحت فتحت السوسته وخرجت زبري اللي كان وقف من دعك أيدها
ونزلت بلسانها تمص زبي وانا سائق يخرب بيتك اصبري نروح
لا همص زبرك هنا في العربية وفضلت تدعك في بيضاني وزبري في بوقها وفضلت تمص وراحت علي غفلة مني عضت رأس زبري
يابت الكلب براحة
لا أصلي أنا هايجها اوي دلوقتي
ليه بقي
اصلي وانا معاك اتعاكست
وحيات امك مين الخول اللي عاكسك
واد عندها عشرين سنه
عاكسك بس ولا عمل حاجه تاني
امممم
بصراحة حسس علي طيزي وبعبصني
ورحت ضربت فرامل مرة واحدة
وحيات امك وازاي سكتي ليه وليه مش قولتي لي كنت طلعت .....أمه
هههههههههههه بتغير عليا
سارة مش وقت تهريج ومحن
ايه ياميجو محصلش حاجه
ازاي يعني محصلش حاجه
هو أنا خروف ماشي معاكي
لا طبعا يادكري
بس مرديتش اتكلم علشان ميحصلش مشاكل
من دلوقتي وفي اي وقت يحصل موقف زي كده تحكيلي علي طول وانا اتصرف
حاضر
ودورت العربية واتحركت
سارة بقولك ايه
نعم
عايز اقولك علي حاجه بس مكسوفها
عايز ايه
طيب كلمني كويس ومتتعصبش عليا
ماشي ياسارة بس اللي حصل ده ميتكررش تاني
حاضر
عايزه ايه بقي
اممممم
وراحت غمزت بعينها وعضت علي شفايفها
وفهمت هي عايز ايه بس كنت بتسهبل
مالك عايزه ايه
متكسفنيش بقي
يعني عايز تتناكي
امجد عيب
هههههههههههه لا مش عيب لم الشرموطه تطلب تتناك
لم نروح هافرتك كسك
يلاهوي هو أنا لسه هستني لم نروح
مستعجله يالبوة
اه بصراحة بقي نفسي فيك ودلوقتي حالا
هنا
اه كنت زمان بحلم اني اتناك في العربية او في الطريق العام
يخرب بيت هيجانك تصدقي جامده اوي أني انيكك في العربية
طيب وحيات حبك وغلاوتك يتحقق حلمك
ورحت اتحركت بالعربية ولاقيت مدق وطريق ترابي نزلنا فيه وركنت العربية
وفعلا اول ما ركنت وكانت الدنيا ليل ومفيش غير ضوء القمر فوق مننا
لاقيت سارة هجمت علي زبري وبداءت تمسك زبري تمص فيه وتلعب فيه بهيجان وكانت بتدخل زبي كله في بوقها وحسيت بزبي اتبل
كانت بتريل علي زبي وزبي كله بقي ميه وحسيت بسعادة رهيبة وانا زبي بيدخل ويخرج في بوقها بسهولة وهو مبلول وعملت حركت أول مرة تعملها دخلت زبي كله لآخر بوقها وحاولت تتدخل البيضان كمان في بوقها
ونزلت بأيدي ابعبص كسها وفضلت تمص زبي لحد ما نزلت في بوقها
وبعد ما هديت خالص سارة طلبت مني نتحرك علشان نمشي نروح
بس انا طبعا رفضت لأني لسه مش شبعت منها
ورحت نزلت من العربية وقعدت علي كرسي العربية رجلي بره وخلتها تلف وتقعد بطيزها علي زبي ودخلت زبي جواها وانا ايدي بتقفش في بزازها وفضلت انيك فيها وتهز جسمها وطيزها علي زبري
وغيرت الوضع وخلتها تفلقس وجسمها جوه العربية وطيزها بره وانا واقف وراها مسكت زبي بأيدي وفضلت ادعك واداعب خرم طيزها وهي ولعت وحاولت تمسك زبري تدخلها فيها
ورحت غفلتها ودخل زبي كله مرة واحدة في طيزها وفضلت انيك فيها شويه
ورجعت بيها عند شنطة العربية وقعدها فيها ورفعت رجليها لفوق ودخلت زبري جواها وفضلت انيكها بزبري وحسيت بيها خلاص هتنزل شهوتها
ورحت هديت شويه ونزلت رجليها ومسكت زنبورها ادعك فيه وافركها وأيدي بتدعك في بزازها وصوابعي وأيدي بتدعك في زنبورها لحد ما نزلت شهوتها
وبليت زبي من مياه شهوتها ورحت مدخل زبي جواها تاني وفضلت انيكها واسمع صوت زبري وهو بيدخل ويخرج وبيزفلط جواها وعليه مياه شهوتها هي ولعت اكتر وطلبت واترجتني اني انزل وسرعة من حركتي لحد ما نزلت لبني جواها
وهدينا شويه ودخلنا قعدنا في العربية مديت ايدي تحت الكرسي وطلعت زجاجة ويسكي كنت اشتريتها من غير ما سارة تأخذ بالها لأنها بتزعل ومش بتحب اني اشرب اي مكيفات
سارة ايه ده بقي
ده عصير
بتضحك عليا ده وسكي
صح يابت شاطرة تشربي معايا
ماتهزرش انت عارف مش بحبك تشرب الحاجات دي
ده وسكي عادي يعني
اقولك علي حاجه بما اني النهاردة يوم مميز واحنا علي البحر كده تعالي نشرب مع بعض
لا طبعا
لا ليه هتتبسطي
امجد مش بحب كده
بصي بجد الموضوع جميل جربي كده
لا
علشان خاطري أنا جربي هايعجبك
اممممم بلاش
جربي بس ورحت شربت بؤق تاني خدي
امسكي بقي هايعجبك
ومسكت سارة ازازة الوسكي وشربت بقء وكحت ووشها حمر
يااااع
هاتي بس يااااع ايه
وشربت شويه تاني وفضلت اشرب وولعت سيجارة حشيش
يخرب بيتك ايه اللي بتعلمه ده
اسكتي بقي خليني اعمل دماغ حلوة
انت مجرم وصايع
اه خدي اشربي علشان نكون مجرمين مع بعض
اخاف اسكر
ما انا عايزك تسكري هههههههههههه
هتفضحنا انا عارفها
ياستي الدنيا ليل ومفيش غيرنا هنا ومفيش حد بيدخل هنا دلوقتي.
واديته الازازة وبداءت تشرب واحدة واحدة وسكتنا شويه هي معاها الازازة وانا في ايدي سيجارة الحشيش وشغلت اغنية تعال ادلعك لبهاء سلطان
وهي كانت بداءت تسكر وتتحرك شمال ويمين بكتفها وتهز جسمها
رحت أنا خدت منها الازازة وشربت منها وهي سحبت من ايدي سيجارة الحشيش
وشربت نفس وكحت جامد اوي خوفت عليها خدت منها السيجارة
وشربتها ميه وفضلت اطبطب عليها علشان تهدي وتبطل كحه
وبعد عشر دقائق هديت
عدلت نفسها ورفعت راسها من علي كتفي
وفضلت تضحك بشكل هستيري
البتاع ده حلو اوي
بتاع ايه الحششششيش
ماله
جميل مخليني سعيدة اوي
انتي وصلتي
اه
روحت السلللللوم
اه حمد .... بالسلامه
راجعه امتي
منننين
من هناك
هناك ولا هتناك
زي ما انتي عايزها
لا أنا عايز ارقص طب يلا وانا اطبلك
هههههههههههه
ولا اقولك تعال نكننننني
حاسسها جسمي مولع طفي النار اللي فيه
هطفي نارك ياروحي روحت خدها في حضني ورفعت البلوزة ونزلت ارضع من بزازها وحلمات بزازها اللي كانوا واقفين
وقعد ارضع فيهم وأيدي بتدعك وتحسس علي ضهرها
وفجاءة سارة قامت ونزلت من العربية وقفت ترقص وتميل شمال ويمين ونزلت وراها حاولت ارجعها العربية تاني وقلت ارجع بيها علي البيت بس هي رفضت وزعقت فيا
وفضلت تكمل رقص وكانت بتستعرض جسمها ورفعت هدومها وقلعت التيشيرت اللي كانت لابسها وفكت البنطلون ووقفت بالأندر والبرو
بتعملي ايه يامجنونها جسمي مولع
أنا حرررانها
هههههههههههه انتي سكرانها يابت تعالي نروح لا سبني ارقص
ولا اقولك تعال ننزل المياه
انتي بتهزري صح
ولسه مخلصتش الكلمة لاقيتها بتجري بسرعة علي المياه ونزلت البحر
يخرب بيت اهلك
تعال ياميجو انزل بسرعة المياه حلوة
يابنت الهبلة
وبصراحة بقي شكلها وهي سكرانها ولعني عليها وفكرت انزل انيكها في المياه
ورحت قلعت هدومي ونزلت المياه معاها
ورشيت عليه مياه وفضلت اغرقها ونهزر ونلعب في المياه
وإحساس انك مسطول وفي المياه بليل كان احساس فاجر اوي
وانا بغرقها مياه بعبصتها
ااااااي
بتعمل ايه سيبني
هو أنا عملت حاجه
طب ما تعمل هو أنا منعتك
ورحت بعبصتها تاني بس المرة دي دخلت صباعي وفضلت الف صباعي في طيزها
اااااااااح المياه المالحة في طيزي
اااااااااوف عليك
ورحت دخلت صباعين تاني وحاولت أوسع خرمها اكتر علشان المياه تتدخل جوه خرمها وفعلا خرمها اتملاء مياه
وهي قفلت خرمها شويه وراحت اخرجتها من خرمها ولاقيت المياه في البحر وهي خارجها من خرمها بتعمل فقاقيع وصوت
اااااااح طيزي
دخل زبك يادكري بقي خلاص مش قادره
لا مصي زبي الاول ياروحي
اشتمني نيك شرفي انا لبوتك ياسيدي
طب يلا ياشرموطتي انزلي مصي زبي
حاضر ياتاج راسي ياددددددكري
يفشخني ونيكنني علي طول انا لبوتك
ونزلت قعدت قدام زبي ومسكتها كانت تحت المياه
وكانت بتمص في زبي وصوت المص وبوقها مع المياه كان وضع فشيخ
وكانت تمص شويه وتخرج رأسها من المياه تأخذ نفسها وترجع تاني
ورحت وقفتها بعد ما زبي وقف ورفعتها علي زبي وفضلت انيكها وانططها وارفعها علي زبي
ااااااه نيك جامد زبك حلو جوايا املاء كسي بزبك ياميجو
احساس حلو اوي زبك وهو جوايا
اقطع كس لبوتك
ننننننكني اوي نكني بسرعه نطتنني علي زبك اووووووف
ااااااااه اااااااي اااااااح وحسيت بشهوة وسام وهي بتنزل علي بطني وغرقتني بيه
وراحت وسام نزلت من علي زبي وقعدت تمسكها وتمص فيها بسرعة وتضرب عشرة لزبي
براحة يابت علي زب سيدك
أنا هقطع زب سيدي ده
ولم اقطعه هاخده علي طول جوايا
طب وانا اعيش من غيرها ازاي
اتمتع ازاي من غير زبري
مش مشكله المهم انا أتمتع يانياكي
وفضلت تمص زبي وتدخله في بوقها وتعصر بيضاني وتعض الرأس بطرف أسنانها
وايدها بتداعب جسمي وسرعت في المص ونزلت لبني وفضل زبي في بوقها لحد ما نضفت زبي
اووووووف ياميجو بتعرف تمتعني يادكري
يخليك لي دائما وتمتعني ياروحي
طب يلا بقي نطلع من المياه جسمي برد يابت
وكان الساعة داخل علي الساعة اربعه الصبح
يلا نروح بقي كفاية
لا أنا عايز افضل هنا وانا معاك واشوف شروق الشمس معاك
اوكي ياروحي بعد المتعة دي احلامك ورغباتك أوامر
تعالي نقعد في العربية
هههههههههههه بقولك نشوف شروق الشمس
عايزه ايه يعني
هقولك وراحت فتحت شنطة العربية وخرجت الغطاء بتاع العربية
وفرشت علي الرمل جنب البحر ورجعت تاني العربية جابت باقي ازازة الويسكي وسحبتني من ايدي وقعدنا علي الارض
كانت قاعدة وسانده نفسها علي ايدي واحدة وبأيدها الثانية ماسكه الازازة وبتشرب منها وعطي لي الازازة علشان اشرب منها وشربت شويه ورحت سحبتني من هدومي وقربت شفايفها من شفايفي وخدت الويسكي من بوقي وفضلنا نشرب ونبوس بعض
والويسكي في بوقي وهي فتحت بوقها وسحبت الويسكي من بوقي وخدته في بوقها وفضلنا نشرب الويسكي من بوق بعض
وحسيت بزبري بيقف تاني زي الوتد المشدود وراحت هي خرجتها من الهدوم وعملت حركت جننتنني بيها
غرقت زبي وسكي ونزلت عليه بلسانها تمص فيه
طعم زبك بالويسكي جامد اوووووووي
طب تعالي هاتي بوسها ادوق لسانك بالويسكي وطعم زبي عليه ياشرموطه
ايه يابت بقيتي فاجره اوي كده
كسك علي طول واكلك
اه ياميجو اعمل ايه اتعود علي زبك يادكري
اه وعلشان كده هاطلع اقعد عليه دلوقتي عايزاك تنزل لبن كتير يملاء بطني وكسي اشبعني بلبنك
وفضلت تتنطط علي زبي وتعصر فيه وتهز وسطها عليه وفضلت انيك فيه كتير
طبعا نزلت كتير النهاردة وطبيعي زبي اتصفه
بس علي مين المتناكه كانت محترفها لم قربت انزل فضلت قافلها خرمها علي زبي وتشد وتقفل كسها علي زبي وتصفي فيه لحد ما حسيت بولعه ونار في زبري ورأس زبي اللي نقط ونزل لبنه
وراحت نامت جنبي علي ضهرها ورأسها علي دراعي وفي حضني
كان شكلنا واحنا نائمين كده والشمس بتشرق فوق مننا روعه منظر عمري ما كنت اتخيل اني يحصل
فضلنا كده حوالي ساعة لحد ما الشمس طلعت والجو بداء يسخن
وكنت خالص أنا وسارة مرهقين جدا
قمنا ركبنا العربية واحنا متبهدلين وشكلنا خارج من معركة حربية
دخلنا السكن المخصص للمهندسين واحنا نازلين من العربية شوفت شباك في الفيلا اللي في الناحية الثانية بيتقفل
نفس الشباك اللي كان في حد بيتفرج علينا لم نكت وسارة مرة علي الشباك
مشغلتش بالي بيه ولا هو مين
بس هل ياترى هايشغل باله بي وبسارة ولا ايه اللي هيحصل
استنوني في مغامرة جديدة مع سارة وهي اللي هتحكيها ليكم

الجزء الثامن (الاخير )

هاي عليكم ياحلوين وحشتوني اوي
طبعا أنا كنت مش عايز احكي الموضوع اللي حكاه امجد في الجزء اللي فات
علشان الموضوع ده تحديدا واليوم ده فتح ليا متعه جديده مكنتش احلم بيه
وبصراحة مكنتش عايز احكي احسن تحسدوني اصلي اللي حصل كانت متعه فوق المتعة
وبعد ما رجعنا مع بعض واحنا متبهدلين خالص من آثار معركة البحر والنيك
كانت حياتي تمام لحد ما في يوم لاقيت رئيسة قسم الانتاج مدام شيري بعتلي عايزاني في مكتبها وطبعا أنا كنت في الشركة لسه زي ما انا المهندس وسام
اه نسيت اقولكم اني كان في الإدارة سيدات موجودين معانا ولهم سكن في نفس الكامبوند بتاع المهندسين بس كان نظام فلل
ولم رحت ليها مكتبه كانت قاعدة علي المكتب وطلبت مني اني اقعد وفعلا قعدت علي الكرسي المقابل ليها
ولم قعدت بصت لي اوي وسكتت شويه وبعدين بصت تاني وكشرت وشها
قولي ياوسام
افندم
انت قاعد مع مين من المهندسين في السكن
أنا قاعد أنا والمهندس امجد
اه مش ده بتاع قسم التكنولوجيا والتسويق
وانت قسم انتاج ازاي قاعدين مع بعض مش كل اللي شغال في قسم معاه الناس اللي في نفس مجالهم
معرفش حضرتك هو الشركة اللي حدد اقامتنا مع بعض
انت بتكذب ياوسام وقامت ووقفت ورايا وسانده بأيدها علي ضهر الكرسي اللي أنا قاعد عليه
لا مش بكذب حضرتك
لا بتكذب وانا مش بحب الكذابين
ليه حضرتك بكذب
علشان انا سألت وعرفت اني انت اللي طلبت تقعد مع امجد في شقة واحدة
اه حصل بس انا جيت قبله هنا ولم الشركة قررت تبعته هو كمان
نورهان موظفة العلاقات العامة سألتني أنا كان امجد يقعد معايا ولا حد تاني وانا وافقت علي امجد عادي يعني
اممممم ماشي
وراحت قعدت علي الكرسي اللي قدامي
بص أنا مش بحب الكذب هسألك وتجاوب بصراحة
هو في ايه حضرتك لكل ده ايه اللي حصل
انت متسالش انت هنا تتسأل وبس
احنا هنا مع بعض بندرتش أصحاب ولكن لو الموضوع طلع من الاوضة دي هيكون الأسئلة مع موظف الشؤون القانونية
فخليني نتكلم بصراحة وأصحاب
بداءت اقلق واتوتر
تحت امرك بس انا مش فاهم حضرتك عايزها ايه
عايزه الصراحة
حاضر
انت ليه صممت اني امجد هو اللي يقعد معاك
حضرتك مصممتش لم خيروني انا اخترت عادي يعني
ليه اخترت امجد مش حد تاني
عادي مفيش حاجه معينه الموضوع كان عادي
ماشي مصداقك
هسالك سؤال تاني وعايزه اجابه عليه
اتفضلي
انتم ازاي عايشين مع بعض
ازاي يعني عايشين شاب مع بعض عادي يعني
امممم تمام
وبما انكم شباب مع بعض بتجيبوا نسوان السكن عندكم
لا طبعا محصلش
شوفت رجعت تكذب تاني
مش بكذب يافندم
لا بتكذب وكده أنا هكتب مذكرة لإدارة وهي تتصرف معاكم
حضرتك مش بكذب
في فيديوهات ليكم مش كويسه ليكم
فيديوهات
اه فيديوهات
وهتتبعت علي الشؤن القانونية
وهي تشوف تتصرف معاكم ازاي
اتفضل يلا ارجع علي شغلك
وخرجت من عندها وانا خايفه من الفضيحة
اتصلت علي امجد وحكيت ليه علي اللي حصل
امجد فضل يطمني في التليفون
وقالي اني هو هيروح له مكتبها وهيتصرف
وفعلا امجد جاء واتكلم معايا وفضل يطمني وطلب مني اني أهدا خالص ومخافش ولأني بثق فيه اطمنت
وفعلا امجد راح لها مكتبها وقعد هناك ساعتين
وخرج وكلمني في التليفون وطمني اني كل حاجه خلصت
وطلب مني اني ارجع بسرعة علي البيت أجهز أكل وأجهز نفسي علي سنجة عشرة
حاولت افهم منه ايه اللي حصل وعمل ايه مع شيري
طمني وطلب مني انفذ بس اللي طلبه وأكد عليا اكون جاهزة زي ليلة الدخلة بالظبط واكتر في الاكل
وفعلا روحت علي البيت وجهزت الاكل ودخلت اخد دش وانا في الحمام امجد دخل خلصتي
اه كل حاجه جاهزة
تعال ادخل
ووقف علي باب الحمام وانا تحت المياه
متيجي
لا لا مش دلوقتي
ليه بقي مش دلوقتي مش عايزني يعني
لا طبعا عايزك بس مش دلوقتي علشان أنا عايزك فائقة وجاهزة للي جاي
قولي في ايه
مفاجأة حلوة هتعجبك
ايه هي
طب ازاي هتبقي مفاجأة
وخلصي بقي علشان عايز ادخل اخد دوش أنا كمان
خلصت وانا خارجها كان امجد داخل علي الحمام مسكت زبه
ايه مش هدوقه النهاردة
ده انتي هتتفشخي ومش هقول اكتر من كده ووسعي بقي علشان اخد دش واحلق شعر زبي
هههههههههههه اجي أحلق ليك
لا ياوسخه روحي اجهزي بسرعة
شكلها هتكون ليليه نار
اوي
ورجعت اوضتي ولبست فستان قصير وواصل لحد ركبتي وبرو ازرق رافع بزازي لفوق ومن عند الوسط بحزام رابط علي وسطي ومجسم فخادي وطيزي والفستان كان لونه زهري فاتح ولبست بروكه شعر وحطيت لينزز عسلي
وعملت الميكب اللي يناسب لون عيوني. والفستان وفضلت في اوضتي
كان امجد خرج من الحمام دخل يطمن علي اني جاهزة
اووووووف ايه يابت الجمال ده مش قادر اصبر
تعالي هاتي بوسه مشبك
لا هستني المفاجأة
يابت بطلي دلع
وحيات شرفي اللي هتكته بزبك مش هتنول مني حاجه غير لم اعرف ايه المفاجأة
ماشي ياقلبي
ووقف امجد يختار لبس ليه لبس قميص موف غامق مظبوط علي جسمه ومبين عضلاته والسيكس بكس ومجسم اوي عليه وبنطلون جينز كحلي والغربيه اانب ملبس اي ملابس داخليه تحت الهدوم
مش عوايدك متلبس بوكسر
تجديد ياروحي
مش مطمنه ليك ياميجو
راح قرب مني وحضني
أنا عمري اذيتك ياقلبي
لا ياعمري
يبقي خلاص اطمني
ولسه بنتكلم جرس الباب رن
استني هنا مش تخرجي دلوقتي
وراح رش برفيم وخرج
اوووف برفان سكسي خالص
وعرفت اني في نيكه ناره النهاردة لأني امجد مش بيحط البرفان ده غير لم يكون في نيكه وليله فاجره
وسمعت امجد بيرحب باللي جي
وسمعت صوت واحدة ركزت شويه وعرفت اميز الصوت واتصدمت دي شيري
احيه ايه ده بقي
امجد اتفضلي ياشيري هانم
لا هانم ايه بقي
أنا هنا بصفتي صديقها
طبعا يافندم وده شرف اني اكون صديق ليكي
لا ياباشمهندس ده شرف لي أنا انت اللي تكون صديقي لي
طيب هو احنا هنتكلم كده علي الباب اتفضلي جوه
ثم اني بما اننا أصدقاء مفيش داعي بقي تقوليلي ياباشمهندس
يبقي انت تندها عليا شيري بس
متفقين ياشيري
تشربي ايه بقي
مفيش داعي لا ازاي نشرب كاسين فوديكي مع بعض تفتح نفسنا علي العشاء.
ده حتى وسام شاطر ومجهز اكل مشويات وعامل حسابه أننا هنتعشي مع بعض
مكنش في داعي التعب ده كله
ابقي اشكره لم اشوفه
سوري هو عارف اني جايه النهاردة وانك عازمني عندك
لا طبعا
أنا طلبت منه يجهز اكل علشان في ضيوف عندي النهاردة
وهو شاطر اوي في موضوع المطبخ
هتنبهري بيه علي فكرة
اكيد اكيد طبعا
اتفضلي كاسك ياشيري
بس انا مش متعودة اشرب
لا ده فوديكي بس فاتحه للشهية
وكانت شيري لابسه فستان سهره طويل ومفتوح وواسع الصدر وجزمه بكعب عالي هي قصيره شويه بس مع الفستان والجزمة تحس انها طويله
أنا مبسوط جدا انك قبلتي دعوتي ليكي انك تشرفينا في بيتي
اممممم
لا حقيقي مش مجامله
هو بصراحة بعد اللي حصل في المكتب النهاردة مش عارفه اقولك ايه
ولا تقولي اي حاجه
حضرتك ليكي كل الاحترام هنا وفي المكتب
بس يعني
ولا بس ولا حاجه وعايزك تأخذي حريتك اعتبري البيت بيتك
وقعدت جنبها ورجلي لمست فخادها اللي ظاهرين من فتحت الفستان
حاولت تبعد شويه
قربت ايدي ومسكت أيدها وبصيت في عينها
علي فكرة أنني قمر اوي
ميرسي
وجميله جدا من زمان وانا نفسي اقرب منك ونكون مع بعض
اممممم متكسفنيش بقي
لا مقدرش أنا بعبر عن اللي جوايا ليك
شعوري ده حقيقي ياشيري و أنا عمري ما جاملة حد
وياتري بقي قولت الكلام ده لكام واحدها قبلي
مفيش غيرك انتي بس اللي قولتله اني بحبه وبجد
امال اللي كنت بشوفها
حقيقي وحصل واكيد هتعرفي ايه هو اللي بيحصل هنا وقريب جدا علي فكرة
اتمني اعرف طبعا
بس خلينها دلوقتي هنا مع بعض
معاك
لا مش معايا حاسك مكسوفها وخايفها
مكسوفها شويه انما اخاف منك ليه
هههههههههههه اصلي أنا بأكل الحلوين اللي زيك
هههههههههههه مش هتعرف أنا لحمي مر
وانا عايز ادوق
كل ده وانا واقفها علي الباب بسمع اللي امجد بيقوله ليها وبتقطع وحزينها
والغيرة بتكوي قلبي وعايزه اطلع اضرب امجد وشيري دول بس خوفي منعني
وكمان أنا لابسه لبس حريمي ومش فاهمه امجد عايز ايه بالظبط من اللي بيحصل
بطلت افكر وقربت ودني من الباب تاني اسمع
لاقيت اني صوتها اختفي قربت من الباب براحة ومن فتحت الباب بصيت لاقيت امجد حاضن شيري وايده علي ضهرها وبيحسس عليها ضهرها
ينعل ابوك ياأمجد جايبها هنا تنيكها دي سنة ابوك سوده
هاطلع اسود عليكم عيشتكم
لا مش هخرج أنا خائفه
وفضل امجد يبوسها ويشفط لسانها في بوقه ويحسس ويدعك ضهرها ونزل علي رقبتها يلحس حلمات ودنها ويعض رقبتها عض خفيف ويداعب ضهره
وانا واقفها مولعة من الشهوة والغيرة
وراحت شيري بعدت امجد عنها براحة
ممكن تصبر شويه اجهز واغير الفستان
اوي اوي خدي راحتك
ادخلي الاوضة دي وشاور علي اوضته اللي كان بينام فيه الاول قبل ما نتجوز
طيب هاغير واستناك جوه
طيب منتظرك علي احر من الجمر ياعسل
ودخلت شيرين الاوضة وقفلت الباب ورحت أنا خرجت من أوضتي وجريت علي امجد وببص ليه بغيظ ولسه هتكلم كتم بوقي بسرعة
اهدي يخرب بيت ابوكي اسكتي ونفذي اللي اقوله وخليكي طبيعية خالص حتي لم ندخل جوه عليها ولم نخلص وتمشي هفهمك
طيب انا هعمل ايه
اعملي اللي اطلبه منك بسكوت وكوني طبيعية خالص فاهمه
أمجد كده هنتفضح
مفيش الكلام ده
بتثقي فيا ولا ايه
طبعا دي عايزه سؤال
يبقي اسكتي ونفذي اللي اقوله
حاضر
خليكي هنا
وراح امجد خبط علي الباب
شيري خلصتي ادخل
بصوت واطي سمعته بالعافية ادخل
وفتح امجد الباب ووقف علي الباب يصفر
واووو ايه الجمال ده قمر طالع لي لوحدي
يابن الكلب هضربك بحاجه علي راسك واموتك ولا اعمل ايه
امجد ممكن تسمحي لي اقدم لك مفاجأة ياشيري
وراح امجد شاور لي اني اروح ليها وقربت من الباب وانا انصدمت وحسيت بهيجان من منظر شيري وجسمها الفاجر جسم ابيض وحلو بزاز متوسطة بطن ممسوحه فخاده متناسقة وحسيت بالغيرة اني هي انثي بجد واحلي مني
وفوقت من تفكيري وسرحاني علي صوت شيري وهي بتصوت وكاتمه صوتها بأيدها وخائفة
دخل امجد واقعد جنبها يطبطب عليها ويطمئنها وبداءت هي تهدي
اطمني ياشيري دي المفاجأة
اقدم لك سارة مراتي حبيتي وهي دي اللي كنتي بتشوفيني وانا ينيكها
انت متجوز ازاي ومراتك معاك هنا ووسام موجود معاكم
هههههههههههه دي بقي المفاجأة الثانية ده وسام
نعم ازاي يعني
حقيقي ده وسام اجمل واحسن وانضف شيميل في مصر كلها
بنوته قمرايه جسم ناعم وبزاز محصلتش
وانا عزمتك هنا علشان نتمتع كلنا
أنا وانتي وسارة
بس ازاي
ده موضوع طويل
المهم اني انا ومراتي وانتي نتبسط دلوقتي ولا ايه رايك
اممممم مش عارفها
بس بصراحة حاسه اني بحلم وسام يطلع بالشكل ده
غريبه
ولا غريبه ولا حاجه
مش تشغلي بالك المهم اننا نتمتع كلنا مع بعض
هتعيشي تجربه جديده وجميله صدقيني
لم تكوني مع راجل ومراته الشيميل
واكيد انتي عمرك ما شوفتي شيميل في حياتك
الصراحة لا خالص
تعالي ياسارة اقعدي هنا جنبنا
وقربت وانا مبسوطها لأني بصراحة فكرة اني اتساحق مع ست زي كانت فكرة وحلم بحلم بيه ومكنتش متخيله اني يحصل واديه بيحصل دلوقتي
يخرب بيت تفكيرك ياأمجد
قربي ياسارة ولا مكسوفها انتي كمان
الصراحة اه مكسوفها
طيب اسيبكم مع بعض شويه تأخذه علي بعض
شيري اه ياريت
انا لا خليك هنا هنكون سعداء بوجودك وسطين
أنا موافق طبعا بس شيري توافق
هههههههههههه هي شيري بعد الي بيحصل ده عندها اختيار
طبعا انتي ضيفتنا النهاردة وليكي كل الإختيارات
ميرسي ياأمجد
سارة لا بقي انتي واحدة منا اسمه ميجو
هههههههههههه يعني الصبح اتشطر عليكم وباليلل انتم تعمله كده فيا
هههههههههههه واحنا لسه عملنا حاجه
طب هتعمله أيه بقي في
هندلعك ياموزة
ياريت ياميجو أنا من زمان وانا مستنيه أتمتع من زبك من ساعة ما شوفتك وانت بتنيك علي الشباك بس مكنتش اتخيل اني اللبوة اللي بتنيكها تكون وسام هههه اقصد سارة
وانا همتعك يالبوتي
اااااح اشتمني كمان أنا لبوة اوي
احا ياشرموطه ولم ميجو حبيبي ينيكك أنا أعمل ايه
تتناكي جنبي يالبوة
هههههههههههه ده انا جامد بقي معايا لبوتين
وراحت سارة غمزت لشيري وقاموا وقعد قدام زبي
ومسكت سارة زبي لحست راس زبي ولفت لسانه حواليه
وقدمت زبي لبوق شيري
بصت شيري علي زبي وغمضت عينها وقربت من راس زبي واتنفست نفس طويل حوالين راس زبي
حسيت بسخونة وحرارة نفسه اللي كان مولع نار وقربت بلسانها ولفت لسانها علي راس زبي ودخلته في بوقها وفضلت تمص وتشفطه ببوقها وكانت مش محترف اوي في المص
بس سارة مسكت زبي بأيدها ودخلته في بوقها تمصه وتعلم شيري
شوفي الزب بيتمص كده وراحت سارة مسكت زبي تحرك لسانها علي عروق زبي من كله اتجاه ودخلته في بوقها بعد ما بلته وكانت بتشفط وتمص زبي كله وبتلعب في بيضاني بأيديها وتضرب زبي في وشها
اتعلمي ياشيري المص كده تطلعي وتدخلي الزب كله في بوقك
خديه في بوقك لحد البيضان
وخرجت زبي ومسكت راس شيري وخلتها تمص وتدخل زبي وتخرجه
حبيبي ميجو عايز اشرب لبنك
حاضر ياعمري بس نمتع شيري الاول
ايه رايك ياشيري تشربي لبني وهزت شيري رأسها موافقة وسرعت في مص زبي لحد ما نزلت في بوقها وراحت سارة قربت من شيري تبوسها وتشرب لبني من بوقها وفضل الاثنين يشربه لبني ويبوسه بعض وكانت سارة بتدعك في بزاز شيري
اللي هاجت خالص ومسكت زنبور سارة تدعكه ورحت أنا سيابهم مع بعض
ونامت شيري علي ضهرها وقربت سارة من كسها تلحسها
وتدخل لسانها وتخرجها جوه كس شيري
البت كسها أتبل ياميجو تعال نيكها بقي
اه ياميجو هات زبك يريحني
لا الحسي كسها خليها تنزل عسلها علي لسانك ياسو اتمتعي بيها ياروحي
شكرا ياحبيبي
ياولاد الكلب بتقسمه عليا
هههههههههههه لا يابت احنا عايزين نمتعك
طيب ممكن تدخلي لسانك اكتر ولا لسانك قصير
لا ياروحي لساني طويل اوي
وراحت سارة فتحت كس شيري اكتر بأيدها وفضلت تنيكها بلسانها لحد ما هي نزلت وسارة بلعت عسل وشهد كس شيري
تصدق ياميجو كسها معسل اوي وطعم ورائحة عسلها لذيذ
طيب تعالي كده ادوق عسلها من علي لسانك
وقربت سارة وقعدت علي حجري في حضني ووشها في وشي وفضلت أمص لسانها واشفط في لسانها وابوسها وهي هايجه وماسكه راسي بأيده تبوسني وانا أبوسها
وراحت شيري جاءت ووقفت ايه ده بقي وانا فين مش دي يومي وبتاعي
طبعا ياروحي ده يومك
تعالي ياشيري وقعدت شيري علي زبي وفي حضني مكان سارة بس بصراحه طعم لسانها كان حلو اوي وفضلت أمص فيه وهي تتحرك علي زبي تفرش كسها وكانت هائجة خالص وبداءت تتأوه وترقص علي زبي يمين وشمال وتهز وسطها وتحاول تتدخل زبي فيها
وصرخت بمحنة وطلبت اني ادخل زبي وانا فضلت اتحرك عكس اتجاه تحركه واحاول اني زبي مايدخلش جواها وراحت هي مسكت زبي بأيدها ودخلته في كسها وفضلت تنيك نفسها بزبي ورحت أنا وقفت بيها وفضلت انططها علي زبي وارفعها لفوق عليه وحسيت اني هي تعبت رحت نومتها علي الارض ونمت عليها وكملت نيك وراحت سارة جاءت نامت جنبها علي بطنها وركبت عليها شويه وكانت ايدي بتتبعص كس شيري وفضلت ابدل بنهم بزبي
وراحت شيري خلت سارة تنام علي ضهرها ونزلت بلسانها تلحس زب سارة الصغنونه وتشده وكانت مفلقسه وجاءت أنا من وراها ورحت حطيت زبي علي خرم طيز شيري ودخلته مرة واحدة في طيزها
راحت صوتت وعضت زنبور سارة
يابنت الكلب ياشيري زنبورررررري
ااااااه وكملت نيك في طيز شيري وهي بتمص زنبور سارة
وغمزت لسارة اني تنزل عسلها معايا وانا بنزل لبني وفعلا حصل ونزلنا مع بعض وبلعت شيري لبن سارة ونزلت لبني في طيزها
وقعدنا نأخذ نفسنا شويه
وانا قاعد ومنتشي وسعيد معايا موزتين قمر
لاقيت سارة قعدت قدام زبي تلعب فيه وتدعك لحد ما زبي وقف تاني وراحت شيري قربت منه ومسكت زبي معاها وبدأ مص زبي مع بعض
سارة ايه ياشيري كفايه بقي سيب زب حبيبي لي
شيري من النهاردة أنا مراته زيك وهشاركك فيه
هههههههههههه متجوز اثنين يابختي أنا مبسوط منكم
وفضل يمص الاثنين زبي وقامت قعدت علي زبي وفضلت تهز وسطها علي زبي وهو في طيزها
وقعدت شيري بكسها علي وشي وفضلت انيك شيري بلساني وانيك سارة بزبي وفضلنا كده شويه وبدلنا الوضع الحس خرم سارة بلساني وانيك شيري بزبي وبعد كده راحوا الاثنين لم قربت انزل طلبوا اني انزل علي بزازهم وقفت وهما قاعدين علي رجليهم اضرب عشر في زبي لحد ما نزلت لبني علي بزازهم وفضلوا يدعكوا في بزاز بعض ويتساحقوا مع بعض ويبوس في بعض لحد ما نزلوا مع بعض
وحاولت شيري انها تمشي بس سارة منعتها وفضلنا طول الليل مع بعض نستمتع لحد ما النهار طلع
وخدنا إجازة من الشغل احنا الثلاثة وصحينا بعد المغرب واستمر النيك تاني واستمرت علاقاتنا احنا الثلاثة اكتر من سنه
لحد ما شيري انتقلت الإدارة تاني ولكن أنا وسارة استمرت حياتنا مع بعض
وكانت دي مرحلة في حياتي مع سارة وطبعا حياتي مع سارة مستمرة ومستمتعينا مع بعض بس حبيت اشارككم مرحلة من حياتنا علشان تعرفوا ادي إياه احنا مبسوطين مع بعض
وبكدا اكون حكيت ليكم مرحلة من حياتنا أنا وسارة واتمني لكل واحد من اعضاء المنتدي اني يلاقي شريك حياته اللي يستمتع معاه ويعيش سعيد
وأخيرا احب اشكر كل واحد كان متابعه القصة وبعتذر له عن التأخير في نزول الأجزاء
وأحب أن أشكر مشرفين وإدارة المنتدي
تقبلوا تحياتي الجنتل الزبير
الجزء الثامن (الاخير )
هاي عليكم ياحلوين وحشتوني اوي
طبعا أنا كنت مش عايز احكي الموضوع اللي حكاه امجد في الجزء اللي فات
علشان الموضوع ده تحديدا واليوم ده فتح ليا متعه جديده مكنتش احلم بيه
وبصراحة مكنتش عايز احكي احسن تحسدوني اصلي اللي حصل كانت متعه فوق المتعة
وبعد ما رجعنا مع بعض واحنا متبهدلين خالص من آثار معركة البحر والنيك
كانت حياتي تمام لحد ما في يوم لاقيت رئيسة قسم الانتاج مدام شيري بعتلي عايزاني في مكتبها وطبعا أنا كنت في الشركة لسه زي ما انا المهندس وسام
اه نسيت اقولكم اني كان في الإدارة سيدات موجودين معانا ولهم سكن في نفس الكامبوند بتاع المهندسين بس كان نظام فلل
ولم رحت ليها مكتبه كانت قاعدة علي المكتب وطلبت مني اني اقعد وفعلا قعدت علي الكرسي المقابل ليها
ولم قعدت بصت لي اوي وسكتت شويه وبعدين بصت تاني وكشرت وشها
قولي ياوسام
افندم
انت قاعد مع مين من المهندسين في السكن
أنا قاعد أنا والمهندس امجد
اه مش ده بتاع قسم التكنولوجيا والتسويق
وانت قسم انتاج ازاي قاعدين مع بعض مش كل اللي شغال في قسم معاه الناس اللي في نفس مجالهم
معرفش حضرتك هو الشركة اللي حدد اقامتنا مع بعض
انت بتكذب ياوسام وقامت ووقفت ورايا وسانده بأيدها علي ضهر الكرسي اللي أنا قاعد عليه
لا مش بكذب حضرتك
لا بتكذب وانا مش بحب الكذابين
ليه حضرتك بكذب
علشان انا سألت وعرفت اني انت اللي طلبت تقعد مع امجد في شقة واحدة
اه حصل بس انا جيت قبله هنا ولم الشركة قررت تبعته هو كمان
نورهان موظفة العلاقات العامة سألتني أنا كان امجد يقعد معايا ولا حد تاني وانا وافقت علي امجد عادي يعني
اممممم ماشي
وراحت قعدت علي الكرسي اللي قدامي
بص أنا مش بحب الكذب هسألك وتجاوب بصراحة
هو في ايه حضرتك لكل ده ايه اللي حصل
انت متسالش انت هنا تتسأل وبس
احنا هنا مع بعض بندرتش أصحاب ولكن لو الموضوع طلع من الاوضة دي هيكون الأسئلة مع موظف الشؤون القانونية
فخليني نتكلم بصراحة وأصحاب
بداءت اقلق واتوتر
تحت امرك بس انا مش فاهم حضرتك عايزها ايه
عايزه الصراحة
حاضر
انت ليه صممت اني امجد هو اللي يقعد معاك
حضرتك مصممتش لم خيروني انا اخترت عادي يعني
ليه اخترت امجد مش حد تاني
عادي مفيش حاجه معينه الموضوع كان عادي
ماشي مصداقك
هسالك سؤال تاني وعايزه اجابه عليه
اتفضلي
انتم ازاي عايشين مع بعض
ازاي يعني عايشين شاب مع بعض عادي يعني
امممم تمام
وبما انكم شباب مع بعض بتجيبوا نسوان السكن عندكم
لا طبعا محصلش
شوفت رجعت تكذب تاني
مش بكذب يافندم
لا بتكذب وكده أنا هكتب مذكرة لإدارة وهي تتصرف معاكم
حضرتك مش بكذب
في فيديوهات ليكم مش كويسه ليكم
فيديوهات
اه فيديوهات
وهتتبعت علي الشؤن القانونية
وهي تشوف تتصرف معاكم ازاي
اتفضل يلا ارجع علي شغلك
وخرجت من عندها وانا خايفه من الفضيحة
اتصلت علي امجد وحكيت ليه علي اللي حصل
امجد فضل يطمني في التليفون
وقالي اني هو هيروح له مكتبها وهيتصرف
وفعلا امجد جاء واتكلم معايا وفضل يطمني وطلب مني اني أهدا خالص ومخافش ولأني بثق فيه اطمنت
وفعلا امجد راح لها مكتبها وقعد هناك ساعتين
وخرج وكلمني في التليفون وطمني اني كل حاجه خلصت
وطلب مني اني ارجع بسرعة علي البيت أجهز أكل وأجهز نفسي علي سنجة عشرة
حاولت افهم منه ايه اللي حصل وعمل ايه مع شيري
طمني وطلب مني انفذ بس اللي طلبه وأكد عليا اكون جاهزة زي ليلة الدخلة بالظبط واكتر في الاكل
وفعلا روحت علي البيت وجهزت الاكل ودخلت اخد دش وانا في الحمام امجد دخل خلصتي
اه كل حاجه جاهزة
تعال ادخل
ووقف علي باب الحمام وانا تحت المياه
متيجي
لا لا مش دلوقتي
ليه بقي مش دلوقتي مش عايزني يعني
لا طبعا عايزك بس مش دلوقتي علشان أنا عايزك فائقة وجاهزة للي جاي
قولي في ايه
مفاجأة حلوة هتعجبك
ايه هي
طب ازاي هتبقي مفاجأة
وخلصي بقي علشان عايز ادخل اخد دوش أنا كمان
خلصت وانا خارجها كان امجد داخل علي الحمام مسكت زبه
ايه مش هدوقه النهاردة
ده انتي هتتفشخي ومش هقول اكتر من كده ووسعي بقي علشان اخد دش واحلق شعر زبي
هههههههههههه اجي أحلق ليك
لا ياوسخه روحي اجهزي بسرعة
شكلها هتكون ليليه نار
اوي
ورجعت اوضتي ولبست فستان قصير وواصل لحد ركبتي وبرو ازرق رافع بزازي لفوق ومن عند الوسط بحزام رابط علي وسطي ومجسم فخادي وطيزي والفستان كان لونه زهري فاتح ولبست بروكه شعر وحطيت لينزز عسلي
وعملت الميكب اللي يناسب لون عيوني. والفستان وفضلت في اوضتي
كان امجد خرج من الحمام دخل يطمن علي اني جاهزة
اووووووف ايه يابت الجمال ده مش قادر اصبر
تعالي هاتي بوسه مشبك
لا هستني المفاجأة
يابت بطلي دلع
وحيات شرفي اللي هتكته بزبك مش هتنول مني حاجه غير لم اعرف ايه المفاجأة
ماشي ياقلبي
ووقف امجد يختار لبس ليه لبس قميص موف غامق مظبوط علي جسمه ومبين عضلاته والسيكس بكس ومجسم اوي عليه وبنطلون جينز كحلي والغربيه اانب ملبس اي ملابس داخليه تحت الهدوم
مش عوايدك متلبس بوكسر
تجديد ياروحي
مش مطمنه ليك ياميجو
راح قرب مني وحضني
أنا عمري اذيتك ياقلبي
لا ياعمري
يبقي خلاص اطمني
ولسه بنتكلم جرس الباب رن
استني هنا مش تخرجي دلوقتي
وراح رش برفيم وخرج
اوووف برفان سكسي خالص
وعرفت اني في نيكه ناره النهاردة لأني امجد مش بيحط البرفان ده غير لم يكون في نيكه وليله فاجره
وسمعت امجد بيرحب باللي جي
وسمعت صوت واحدة ركزت شويه وعرفت اميز الصوت واتصدمت دي شيري
احيه ايه ده بقي
امجد اتفضلي ياشيري هانم
لا هانم ايه بقي
أنا هنا بصفتي صديقها
طبعا يافندم وده شرف اني اكون صديق ليكي
لا ياباشمهندس ده شرف لي أنا انت اللي تكون صديقي لي
طيب هو احنا هنتكلم كده علي الباب اتفضلي جوه
ثم اني بما اننا أصدقاء مفيش داعي بقي تقوليلي ياباشمهندس
يبقي انت تندها عليا شيري بس
متفقين ياشيري
تشربي ايه بقي
مفيش داعي لا ازاي نشرب كاسين فوديكي مع بعض تفتح نفسنا علي العشاء.
ده حتى وسام شاطر ومجهز اكل مشويات وعامل حسابه أننا هنتعشي مع بعض
مكنش في داعي التعب ده كله
ابقي اشكره لم اشوفه
سوري هو عارف اني جايه النهاردة وانك عازمني عندك
لا طبعا
أنا طلبت منه يجهز اكل علشان في ضيوف عندي النهاردة
وهو شاطر اوي في موضوع المطبخ
هتنبهري بيه علي فكرة
اكيد اكيد طبعا
اتفضلي كاسك ياشيري
بس انا مش متعودة اشرب
لا ده فوديكي بس فاتحه للشهية
وكانت شيري لابسه فستان سهره طويل ومفتوح وواسع الصدر وجزمه بكعب عالي هي قصيره شويه بس مع الفستان والجزمة تحس انها طويله
أنا مبسوط جدا انك قبلتي دعوتي ليكي انك تشرفينا في بيتي
اممممم
لا حقيقي مش مجامله
هو بصراحة بعد اللي حصل في المكتب النهاردة مش عارفه اقولك ايه
ولا تقولي اي حاجه
حضرتك ليكي كل الاحترام هنا وفي المكتب
بس يعني
ولا بس ولا حاجه وعايزك تأخذي حريتك اعتبري البيت بيتك
وقعدت جنبها ورجلي لمست فخادها اللي ظاهرين من فتحت الفستان
حاولت تبعد شويه
قربت ايدي ومسكت أيدها وبصيت في عينها
علي فكرة أنني قمر اوي
ميرسي
وجميله جدا من زمان وانا نفسي اقرب منك ونكون مع بعض
اممممم متكسفنيش بقي
لا مقدرش أنا بعبر عن اللي جوايا ليك
شعوري ده حقيقي ياشيري و أنا عمري ما جاملة حد
وياتري بقي قولت الكلام ده لكام واحدها قبلي
مفيش غيرك انتي بس اللي قولتله اني بحبه وبجد
امال اللي كنت بشوفها
حقيقي وحصل واكيد هتعرفي ايه هو اللي بيحصل هنا وقريب جدا علي فكرة
اتمني اعرف طبعا
بس خلينها دلوقتي هنا مع بعض
معاك
لا مش معايا حاسك مكسوفها وخايفها
مكسوفها شويه انما اخاف منك ليه
هههههههههههه اصلي أنا بأكل الحلوين اللي زيك
هههههههههههه مش هتعرف أنا لحمي مر
وانا عايز ادوق
كل ده وانا واقفها علي الباب بسمع اللي امجد بيقوله ليها وبتقطع وحزينها
والغيرة بتكوي قلبي وعايزه اطلع اضرب امجد وشيري دول بس خوفي منعني
وكمان أنا لابسه لبس حريمي ومش فاهمه امجد عايز ايه بالظبط من اللي بيحصل
بطلت افكر وقربت ودني من الباب تاني اسمع
لاقيت اني صوتها اختفي قربت من الباب براحة ومن فتحت الباب بصيت لاقيت امجد حاضن شيري وايده علي ضهرها وبيحسس عليها ضهرها
ينعل ابوك ياأمجد جايبها هنا تنيكها دي سنة ابوك سوده
هاطلع اسود عليكم عيشتكم
لا مش هخرج أنا خائفه
وفضل امجد يبوسها ويشفط لسانها في بوقه ويحسس ويدعك ضهرها ونزل علي رقبتها يلحس حلمات ودنها ويعض رقبتها عض خفيف ويداعب ضهره
وانا واقفها مولعة من الشهوة والغيرة
وراحت شيري بعدت امجد عنها براحة
ممكن تصبر شويه اجهز واغير الفستان
اوي اوي خدي راحتك
ادخلي الاوضة دي وشاور علي اوضته اللي كان بينام فيه الاول قبل ما نتجوز
طيب هاغير واستناك جوه
طيب منتظرك علي احر من الجمر ياعسل
ودخلت شيرين الاوضة وقفلت الباب ورحت أنا خرجت من أوضتي وجريت علي امجد وببص ليه بغيظ ولسه هتكلم كتم بوقي بسرعة
اهدي يخرب بيت ابوكي اسكتي ونفذي اللي اقوله وخليكي طبيعية خالص حتي لم ندخل جوه عليها ولم نخلص وتمشي هفهمك
طيب انا هعمل ايه
اعملي اللي اطلبه منك بسكوت وكوني طبيعية خالص فاهمه
أمجد كده هنتفضح
مفيش الكلام ده
بتثقي فيا ولا ايه
طبعا دي عايزه سؤال
يبقي اسكتي ونفذي اللي اقوله
حاضر
خليكي هنا
وراح امجد خبط علي الباب
شيري خلصتي ادخل
بصوت واطي سمعته بالعافية ادخل
وفتح امجد الباب ووقف علي الباب يصفر
واووو ايه الجمال ده قمر طالع لي لوحدي
يابن الكلب هضربك بحاجه علي راسك واموتك ولا اعمل ايه
امجد ممكن تسمحي لي اقدم لك مفاجأة ياشيري
وراح امجد شاور لي اني اروح ليها وقربت من الباب وانا انصدمت وحسيت بهيجان من منظر شيري وجسمها الفاجر جسم ابيض وحلو بزاز متوسطة بطن ممسوحه فخاده متناسقة وحسيت بالغيرة اني هي انثي بجد واحلي مني
وفوقت من تفكيري وسرحاني علي صوت شيري وهي بتصوت وكاتمه صوتها بأيدها وخائفة
دخل امجد واقعد جنبها يطبطب عليها ويطمئنها وبداءت هي تهدي
اطمني ياشيري دي المفاجأة
اقدم لك سارة مراتي حبيتي وهي دي اللي كنتي بتشوفيني وانا ينيكها
انت متجوز ازاي ومراتك معاك هنا ووسام موجود معاكم
هههههههههههه دي بقي المفاجأة الثانية ده وسام
نعم ازاي يعني
حقيقي ده وسام اجمل واحسن وانضف شيميل في مصر كلها
بنوته قمرايه جسم ناعم وبزاز محصلتش
وانا عزمتك هنا علشان نتمتع كلنا
أنا وانتي وسارة
بس ازاي
ده موضوع طويل
المهم اني انا ومراتي وانتي نتبسط دلوقتي ولا ايه رايك
اممممم مش عارفها
بس بصراحة حاسه اني بحلم وسام يطلع بالشكل ده
غريبه
ولا غريبه ولا حاجه
مش تشغلي بالك المهم اننا نتمتع كلنا مع بعض
هتعيشي تجربه جديده وجميله صدقيني
لم تكوني مع راجل ومراته الشيميل
واكيد انتي عمرك ما شوفتي شيميل في حياتك
الصراحة لا خالص
تعالي ياسارة اقعدي هنا جنبنا
وقربت وانا مبسوطها لأني بصراحة فكرة اني اتساحق مع ست زي كانت فكرة وحلم بحلم بيه ومكنتش متخيله اني يحصل واديه بيحصل دلوقتي
يخرب بيت تفكيرك ياأمجد
قربي ياسارة ولا مكسوفها انتي كمان
الصراحة اه مكسوفها
طيب اسيبكم مع بعض شويه تأخذه علي بعض
شيري اه ياريت
انا لا خليك هنا هنكون سعداء بوجودك وسطين
أنا موافق طبعا بس شيري توافق
هههههههههههه هي شيري بعد الي بيحصل ده عندها اختيار
طبعا انتي ضيفتنا النهاردة وليكي كل الإختيارات
ميرسي ياأمجد
سارة لا بقي انتي واحدة منا اسمه ميجو
هههههههههههه يعني الصبح اتشطر عليكم وباليلل انتم تعمله كده فيا
هههههههههههه واحنا لسه عملنا حاجه
طب هتعمله أيه بقي في
هندلعك ياموزة
ياريت ياميجو أنا من زمان وانا مستنيه أتمتع من زبك من ساعة ما شوفتك وانت بتنيك علي الشباك بس مكنتش اتخيل اني اللبوة اللي بتنيكها تكون وسام هههه اقصد سارة
وانا همتعك يالبوتي
اااااح اشتمني كمان أنا لبوة اوي
احا ياشرموطه ولم ميجو حبيبي ينيكك أنا أعمل ايه
تتناكي جنبي يالبوة
هههههههههههه ده انا جامد بقي معايا لبوتين
وراحت سارة غمزت لشيري وقاموا وقعد قدام زبي
ومسكت سارة زبي لحست راس زبي ولفت لسانه حواليه
وقدمت زبي لبوق شيري
بصت شيري علي زبي وغمضت عينها وقربت من راس زبي واتنفست نفس طويل حوالين راس زبي
حسيت بسخونة وحرارة نفسه اللي كان مولع نار وقربت بلسانها ولفت لسانها علي راس زبي ودخلته في بوقها وفضلت تمص وتشفطه ببوقها وكانت مش محترف اوي في المص
بس سارة مسكت زبي بأيدها ودخلته في بوقها تمصه وتعلم شيري
شوفي الزب بيتمص كده وراحت سارة مسكت زبي تحرك لسانها علي عروق زبي من كله اتجاه ودخلته في بوقها بعد ما بلته وكانت بتشفط وتمص زبي كله وبتلعب في بيضاني بأيديها وتضرب زبي في وشها
اتعلمي ياشيري المص كده تطلعي وتدخلي الزب كله في بوقك
خديه في بوقك لحد البيضان
وخرجت زبي ومسكت راس شيري وخلتها تمص وتدخل زبي وتخرجه
حبيبي ميجو عايز اشرب لبنك
حاضر ياعمري بس نمتع شيري الاول
ايه رايك ياشيري تشربي لبني وهزت شيري رأسها موافقة وسرعت في مص زبي لحد ما نزلت في بوقها وراحت سارة قربت من شيري تبوسها وتشرب لبني من بوقها وفضل الاثنين يشربه لبني ويبوسه بعض وكانت سارة بتدعك في بزاز شيري
اللي هاجت خالص ومسكت زنبور سارة تدعكه ورحت أنا سيابهم مع بعض
ونامت شيري علي ضهرها وقربت سارة من كسها تلحسها
وتدخل لسانها وتخرجها جوه كس شيري
البت كسها أتبل ياميجو تعال نيكها بقي
اه ياميجو هات زبك يريحني
لا الحسي كسها خليها تنزل عسلها علي لسانك ياسو اتمتعي بيها ياروحي
شكرا ياحبيبي
ياولاد الكلب بتقسمه عليا
هههههههههههه لا يابت احنا عايزين نمتعك
طيب ممكن تدخلي لسانك اكتر ولا لسانك قصير
لا ياروحي لساني طويل اوي
وراحت سارة فتحت كس شيري اكتر بأيدها وفضلت تنيكها بلسانها لحد ما هي نزلت وسارة بلعت عسل وشهد كس شيري
تصدق ياميجو كسها معسل اوي وطعم ورائحة عسلها لذيذ
طيب تعالي كده ادوق عسلها من علي لسانك
وقربت سارة وقعدت علي حجري في حضني ووشها في وشي وفضلت أمص لسانها واشفط في لسانها وابوسها وهي هايجه وماسكه راسي بأيده تبوسني وانا أبوسها
وراحت شيري جاءت ووقفت ايه ده بقي وانا فين مش دي يومي وبتاعي
طبعا ياروحي ده يومك
تعالي ياشيري وقعدت شيري علي زبي وفي حضني مكان سارة بس بصراحه طعم لسانها كان حلو اوي وفضلت أمص فيه وهي تتحرك علي زبي تفرش كسها وكانت هائجة خالص وبداءت تتأوه وترقص علي زبي يمين وشمال وتهز وسطها وتحاول تتدخل زبي فيها
وصرخت بمحنة وطلبت اني ادخل زبي وانا فضلت اتحرك عكس اتجاه تحركه واحاول اني زبي مايدخلش جواها وراحت هي مسكت زبي بأيدها ودخلته في كسها وفضلت تنيك نفسها بزبي ورحت أنا وقفت بيها وفضلت انططها علي زبي وارفعها لفوق عليه وحسيت اني هي تعبت رحت نومتها علي الارض ونمت عليها وكملت نيك وراحت سارة جاءت نامت جنبها علي بطنها وركبت عليها شويه وكانت ايدي بتتبعص كس شيري وفضلت ابدل بنهم بزبي
وراحت شيري خلت سارة تنام علي ضهرها ونزلت بلسانها تلحس زب سارة الصغنونه وتشده وكانت مفلقسه وجاءت أنا من وراها ورحت حطيت زبي علي خرم طيز شيري ودخلته مرة واحدة في طيزها
راحت صوتت وعضت زنبور سارة
يابنت الكلب ياشيري زنبورررررري
ااااااه وكملت نيك في طيز شيري وهي بتمص زنبور سارة
وغمزت لسارة اني تنزل عسلها معايا وانا بنزل لبني وفعلا حصل ونزلنا مع بعض وبلعت شيري لبن سارة ونزلت لبني في طيزها
وقعدنا نأخذ نفسنا شويه
وانا قاعد ومنتشي وسعيد معايا موزتين قمر
لاقيت سارة قعدت قدام زبي تلعب فيه وتدعك لحد ما زبي وقف تاني وراحت شيري قربت منه ومسكت زبي معاها وبدأ مص زبي مع بعض
سارة ايه ياشيري كفايه بقي سيب زب حبيبي لي
شيري من النهاردة أنا مراته زيك وهشاركك فيه
هههههههههههه متجوز اثنين يابختي أنا مبسوط منكم
وفضل يمص الاثنين زبي وقامت قعدت علي زبي وفضلت تهز وسطها علي زبي وهو في طيزها
وقعدت شيري بكسها علي وشي وفضلت انيك شيري بلساني وانيك سارة بزبي وفضلنا كده شويه وبدلنا الوضع الحس خرم سارة بلساني وانيك شيري بزبي وبعد كده راحوا الاثنين لم قربت انزل طلبوا اني انزل علي بزازهم وقفت وهما قاعدين علي رجليهم اضرب عشر في زبي لحد ما نزلت لبني علي بزازهم وفضلوا يدعكوا في بزاز بعض ويتساحقوا مع بعض ويبوس في بعض لحد ما نزلوا مع بعض
وحاولت شيري انها تمشي بس سارة منعتها وفضلنا طول الليل مع بعض نستمتع لحد ما النهار طلع
وخدنا إجازة من الشغل احنا الثلاثة وصحينا بعد المغرب واستمر النيك تاني واستمرت علاقاتنا احنا الثلاثة اكتر من سنه
لحد ما شيري انتقلت الإدارة تاني ولكن أنا وسارة استمرت حياتنا مع بعض
وكانت دي مرحلة في حياتي مع سارة وطبعا حياتي مع سارة مستمرة ومستمتعينا مع بعض بس حبيت اشارككم مرحلة من حياتنا علشان تعرفوا ادي إياه احنا مبسوطين مع بعض
وبكدا اكون حكيت ليكم مرحلة من حياتنا أنا وسارة واتمني لكل واحد من اعضاء المنتدي اني يلاقي شريك حياته اللي يستمتع معاه ويعيش سعيد
وأخيرا احب اشكر كل واحد كان متابعه القصة وبعتذر له عن التأخير في نزول الأجزاء
وأحب أن أشكر مشرفين وإدارة المنتدي
تقبلوا تحياتي الجنتل الزبير

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 3ashk, سامي سالب, دووولا اسكندراني و 2 آخرين
مساء الخير أو صباح الخير حسب توقيت كل نسوانجي أنا امجد مهندس الشهير بالجنتل الزبير في المنتدي طبعا اعرفكم بنفسي اكتر أنا بشتغل مهندس في شركة وعندي 27سنه رياضي طولي 170سنتي قمحي البشرة القصة بدأت لم إدارة الشركة قررت ترسلني الي مصنعها الجديد في احدي المحافظات الساحلية للعمل في الفرع الجديد
وقررت الشركة انتدابي أنا والمهندس وسام للعمل هناك ونظرا لأننا من القاهرة والمصنع يعتبر في الصحراء
وانا من طبعي اصلا اني بحب اعيش حريتي وكنت مقيم في شقة لوحدي نظرا لوفاة والدتي ووالدي واخواتي متزوجين فكنت مقيم بمفردي وطبعا شاب مقيم لوحده كان عايش بحريته بيعمل كل حاجه
وكنت اتمني اني أقيم لوحدي أيضا لم انتقل لفرع الشركة هناك ولكن إدارة الشركة قررت اني أقيم مع المهندس وسام
اتبضنت جدا لأني المهندس ده تحديد مش برتاح اصلا ليه بحس أنه غريب هو من سني تقريبا بس بحس أنه غامض في حاجه مش طبيعية فيه مش قادر أفهمه
وتم تحديد موعد السفر للمصنع الجديد جهزت شنتطتي وفي اليوم المحدد اخدت عربيتي وسافرت إلى هناك ولم وصلت تقابلت مع أحد المشرفين اللي رحب بي ووصلني الي السكن الخاص بي وسلمني نسخه من المفتاح بتاع الشاليه الخاص بي أنا والمهندس وسام واكتشفت اني الشركة مجهزة سكن منفصل للمهندسين وموظفين الإدارة عبارة عن شاليهات صغيرة وعمارات بعيده عن سكننا للعمال
الشاليه كان صغير شويه غرفتين وصاله ومطبخ وحمام وفي وسط الشاليهات حمام سباحه كبيره
بصراحه المكان عجبني جدا وكنت مبسوط من المكان لأني كنت محتاج ابعد شويه في مكان هادئ واقعد مع نفسي
انا /اهلا بيك
وسام / نورت
أنا / منوره بيك
انا باستغراب / ليه يعني
وسام / لا ازاي أنا يهمني راحتك بص تعالي ومسك ايدي وسحبني يفرجني علي الاوضة وهو ماشي ساحب ايدي حسيت بأيده بتتحرك علي ايدي وبتحسس علي باطن ايدي بس براحه ولم وصلنا قدام اول اوضه سحب أيده وهو بيسحبه مسك صباعي الوسطاني وسحبه بأيده لتحت وسمعت تنهيده منه
انا/ ظاهرة ازاي
وسام / مش اقصد حاجه
وخرجت جبت شنتطتي من الصالة ورجعت لاقيته قاعد علي طرف السرير ورافع طيزه لفوق ناحية الباب وحاطط رجل علي رجل
حيطت الشنطة علي الارض وقلعت التيشيرت والبنطلون وكنت بالبوكسر وانا واقف لمحت عينه وهو بيبص عليا
وسام /جسمك جامد ومتقسم
أنا /شكرا
نفسي أنا كمان العب رياضه بص جسمي مليان ازاي وراح حط أيده علي صدره ورفع بزازه لفوق
شايف جسمي
انا /اه حلو اهو
وسام /عجبك جسمي
انا /اه ماله جميل اهو
وسام /انت هتنام ولا ايه
أنا /لا لم اصحي بقي
وسام / نوم العوافي ياحبي
أنا /شكرا
وسام / انا مجهز ليك العشاء تعالي بقي بسرعه قبل الاكل ما يبرد أنا جبت الحاجه امبارح وجهزت النهاردة قولت علشان نتعشي مع بعض
أنا / شكرا
انا / متتعبش نفسك كل انت
وعمل نفسه بيكح
وكملت اكل عادي بس حسيت بحاجه ناعمه بتقرب من رجلي وتدعك فيه بصيت بطرف عيني لاقيت رجله بتقرب من رجلي وبيهز ويحرك رجله جنب رجلي
وقمت من علي الاكل
وسام /كمل أكلك
انا /شكرا شبعت
ودخلت البلكونة ولعة سيجارة وواقف اتفرج علي البحر والشاليهات اللي حوالينا وبفكر اي ده بقي
ولا أنا اللي تفكيري شمال
اكيد لا يعني مش ممكن
وبعد ما رجعت تاني من البلكونة دخلت لاقيت وسام قاعد رجعت اوضتي وفتحت الشنطة وخرجت هدومي علشان ارتب الهدوم
قام هو ومسك معايا الهدوم يرتبه وانا برتب الهدوم لاقيته عمل حاجه غريبه جاب التيشرتات بتاعتي و واتحرك وجاء قدامي وعمل نفسه بيرص معايا وحرك طيزه علي زبي واتحرك يمين وشمال
وخرجت من الاوضة أنا وسام
وسام / انت مرتبط
انا / لا
وسام /مبتفكرش ترتبط
انا /لا أنا كده مرتاح
وسام /ظروف
انا /ظروف ماديه يعني
وسام /بصراحه لا
وسام / أنا هادخل انام
وسام وانت من اهله
وصحيت الصبح لاقيت وسام واقف في المطبخ بيجهز الفطار ومشغل موسيقي وعمال يهز وسطه ويتمايل
أنا /صباح الخير
وسام /صباح النور
خلص حمامك وتعال أفطر
خرجت من الحمام
تعال يلا أفطر بسرعه بقي
هههههههههههه /لا دي كان زمان من دلوقتي كل يوم تفطر الاول وانا اللي هجهز ليك الفطار بأيدي
ووصلنا الشغل وطول اليوم وانا شغال وبراقب العمال وبراجع الإنتاج لمحت عين بتراقبني ومتابعه تحركي ومركزه معايا خلص اليوم ورجعنا تاني
ولم وصلنا
انا /طيب ودخلت اوضتي نمت ساعتين ولم صحيت روحت ناحية الحمام لاقيت وسام واقف قدام الغسالة وماسك البوكسر بتاعي وبيشم فيه
حسيت بهيجان ونار في زبي
ورجعت تاني اوضتي
وانا سرحان وبفكر
وقرب أيده من زبي ورجع بعد أيده تاني وعينه كانت بتبص علي زبي وهو شبه منتصب ويرجع يبص عليا صاحي ولا ايه
وكل شويه يقرب أيده من زبي ويبعده بعدين حط أيده علي زبي وحسس علي زبي براحه وسمعت تنهيده طلعت منه مسمعتهاش من اي بنت او ست نكتها قبل كده
ورحت اتحركت الناحية الثانية وحسيت بيه قام بسرعه من علي السرير ووقف واتاكد اني نايم وراح نده عليا يصحيني
وسام / صحي النوم
هههههههههههه
وسام /ايه ده ومسك زبي بأيدها دي واقف ليه اكيد كنت بتحلم حلم حلو اوي عشان كده صاحي واقف
وسام / شكله هيتعبنا معاه
وخرجت اتغداء مع وسام وانا سرحان وبفكر وياتري ايه اللي مخبياه الايام اللي جايه لي
استنوني في الجزء الثاني علشان تعرفوا ايه اللي هيحصل مع وسام مستني ردودكم ورأيكم في القصة

مش مصدقة اللي هييجي يوم اقرا قصتي وازاي بقيت سارة حبيبتك ومراتك على ايدك ي حبيبي .. 👅🥰

• عجبني
التفاعلات: سامي سالب
انا /اهلا بيك
وسام / نورت
أنا / منوره بيك
انا باستغراب / ليه يعني
انا/ ظاهرة ازاي
وسام / مش اقصد حاجه
وسام /جسمك جامد ومتقسم
أنا /شكرا
شايف جسمي
انا /اه حلو اهو
وسام /عجبك جسمي
انا /اه ماله جميل اهو
وسام /انت هتنام ولا ايه
أنا /لا لم اصحي بقي
وسام / نوم العوافي ياحبي
أنا /شكرا
أنا / شكرا
انا / متتعبش نفسك كل انت
وعمل نفسه بيكح
وقمت من علي الاكل
وسام /كمل أكلك
انا /شكرا شبعت
ولا أنا اللي تفكيري شمال
اكيد لا يعني مش ممكن
وخرجت من الاوضة أنا وسام
وسام / انت مرتبط
انا / لا
وسام /مبتفكرش ترتبط
انا /لا أنا كده مرتاح
وسام /ظروف
انا /ظروف ماديه يعني
وسام /بصراحه لا
وسام / أنا هادخل انام
وسام وانت من اهله
أنا /صباح الخير
وسام /صباح النور
خلص حمامك وتعال أفطر
خرجت من الحمام
تعال يلا أفطر بسرعه بقي
ولم وصلنا
حسيت بهيجان ونار في زبي
ورجعت تاني اوضتي
وانا سرحان وبفكر
وسام / صحي النوم
هههههههههههه
وسام / شكله هيتعبنا معاه
روعه حبى كمل

• عجبني
التفاعلات: Moccha boy
تم دمج الجزء الثالث
قراءة ممتعة للجميع

جميلة جدا ذكرتني بحكاية شات عملتها مع واحد تكونشي انت هو ههه كمل وًمتعنا بقصص تانية
اناًجبتهم على القصة

بس اهم شي أنه عجبتك ونزلت عليه

• عجبني
التفاعلات: dodge707hp و Amigod
فين التفاعل وايه راي البنوتي اللي معانا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: جيجي بنوتي و dodge707hp
  • عجبني
التفاعلات: Modymody888 و الجنتل الزبير
تم دمج الجزء الرابع
قراءة ممتعة للجميع