NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصراوي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المنتدي بقا نقيل جدا في التحميل وبيقعد يحمل يجي ربع ساعة وممكن ميكلمش تحميل كمان هو انا لوحدي الي عندي كدا ولا اي؟
واي حل الموضوع داه؟

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي, احمد العربى, $$$ الحكيم و 3 آخرين
لو بيظهرلك Error
كتير مع كل رابط بتدوس عليه يبقا مش لوحدك في حاجة في المنتدى غالباً

• عجبني
التفاعلات: احمد العربى و افندينا123
نفس االكلام معايا تقيل ففي تحميل الصفح ومش بيحمل اصلا

• عجبني
التفاعلات: احمد العربى
معايا انا كمان

• عجبني
معايا انا كمان

• عجبني
الموقع خلص الباندويث المتفق عليها شهريا .. أكيد الإدارة هتزودها من المستضيف

• عجبني
التفاعلات: احمد العربى و Boda algamed
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني اي يبرو
اي موقع بيكون له عدد محدد من تداول الميجابيت في الشهر .. بيكون اصحاب الموقع مشترين الهوست علي الأساس ده فلما بيخلص الموقع طبعا بتلاقيه تقيل في التحميل .. عمل زي كدة سعة الإستخدام العادل الي عندنا في مصر

• عجبني
ومعاياانا كمان

اي موقع بيكون له عدد محدد من تداول الميجابيت في الشهر .. بيكون اصحاب الموقع مشترين الهوست علي الأساس ده فلما بيخلص الموقع طبعا بتلاقيه تقيل في التحميل .. عمل زي كدة سعة الإستخدام العادل الي عندنا في مصر
الباندويدث هو إتساع تردد الموجة اللي بتنقل البينات من مكان لمكان و في حالتنا من المشترك على جهازه إلى السيرفر الرئيسي، المشكلة كانت في أخر خطوة بيقوم بيها ربط المشترك بالملف، يعني إما كان في تحميل زيادة على المنتدى من تعديلات أو صيانة أو السيرفر نفسه كان عليه صيانةالموضوع ملهوش علاقة بالباندويدث نهائي لأنه لو في مشكلة سواء في الباندويدث أو الكووتا يبقا الناس اللي عاملين المنتدى ولا عندهم أي فكرة عن شكل نشاط المنتدى و يستحسن يقفلوه و أكيد هما عاملين حسابهم لضغط أكتر من كده و مشاركات أكبر كمان، و العطل مكانش بسس تحميل زيادة إنما بسبب إنقطاع السيرفر عن الإستجابة في أخر لحظة

تلمنتدي بيهنج جامد فعلا

اه في مشكلة بس اكيد راح تنحل عن قريب

الباندويدث هو إتساع تردد الموجة اللي بتنقل البينات من مكان لمكان و في حالتنا من المشترك على جهازه إلى السيرفر الرئيسي، المشكلة كانت في أخر خطوة بيقوم بيها ربط المشترك بالملف، يعني إما كان في تحميل زيادة على المنتدى من تعديلات أو صيانة أو السيرفر نفسه كان عليه صيانةالموضوع ملهوش علاقة بالباندويدث نهائي لأنه لو في مشكلة سواء في الباندويدث أو الكووتا يبقا الناس اللي عاملين المنتدى ولا عندهم أي فكرة عن شكل نشاط المنتدى و يستحسن يقفلوه و أكيد هما عاملين حسابهم لضغط أكتر من كده و مشاركات أكبر كمان، و العطل مكانش بسس تحميل زيادة إنما بسبب إنقطاع السيرفر عن الإستجابة في أخر لحظة
انا كانت غايبة عني اسم الكوتة .. أغلب ظني كانت الكوتة لانها كانت بتحصل زمان في المنتديات .. بس منقدرشي نجزم ايه المشكلة لأن مش في إيدينا السيرفرات او إدارة الموقع

بس برده ده علي حد علمي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%