NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

باتمان يشعر بالملل

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير ياجماعه ،
انا ممكن اكون نسوانجي قديم جدا بس متخفي 😂، كنت اعرف الموقع ده من زمان جدا ايام القصص اللي عليه .
المهم قررت لاول مره اعمل اكونت واشارك لعل وعسى الاقي حد زي دماغي وتفكيري.
..
الملل من العاده السريه ، في الحقيقه محدش بيمل منها ، بمجرد ما تمسك بتاعك وتبدأ تدعكه بتنسى اي حاجه انت كنت مشغول بيها وتفضل مكمل ومكمل لحد م تنزل اللي جواك.
بس ماذا بعد؟
هنا الملل بقا ، هنا الندم والقرف بيحصل بعدها ، بقيت عايز أطور من الشعور ده ، الشعور ده بقا بضان ، شعور اني اكون هورني ومعرفش المس بنت وفرغ شهوتي فيها .
الجواز انسب واحسن وافضل حل ولكن دلوقتي الجواز من الحاجات الصعب وصولها نظرا لبعض الظروف.
ف اعمل ايه ؟
انا جربت المس واحده ولكن معجبتنيش ، عايز تاني ، عايز اكتر ، مش عارف ابطل ومش عايز ،
شعور مسيطر على دماغي طول مانا هورني ، بس مليت من دعك بتاعي بنفسي .
زهقت .
جضيت ،
اتبضنت ،
اقطعه؟
من كتر الملل ممكن ميهمنيش وابعت صورته هنا قدام الكل ، بس فكرة ان رجاله تشوفه دي فكره بتثير اشمئزازي .
شكرا انك وصلت لحد اخر البوست الممل ده ، كنت بفضفض بس ، معرفش مين هيقرا كلامي ده بس احب ابلغك تحياتي الحاره المبضونه .
https://freeimage.host/i/JmNtLxf

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Cool samy و ME KOKO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بكلمك وانا لسة جايبهم للمرة التانية وفي حالة الندم وحالي من حالك معنديش فكرة نعمل اية 🤷‍♂️😂😂

مساء الخير ياجماعه ،
انا ممكن اكون نسوانجي قديم جدا بس متخفي 😂، كنت اعرف الموقع ده من زمان جدا ايام القصص اللي عليه .
المهم قررت لاول مره اعمل اكونت واشارك لعل وعسى الاقي حد زي دماغي وتفكيري.
..
الملل من العاده السريه ، في الحقيقه محدش بيمل منها ، بمجرد ما تمسك بتاعك وتبدأ تدعكه بتنسى اي حاجه انت كنت مشغول بيها وتفضل مكمل ومكمل لحد م تنزل اللي جواك.
بس ماذا بعد؟
هنا الملل بقا ، هنا الندم والقرف بيحصل بعدها ، بقيت عايز أطور من الشعور ده ، الشعور ده بقا بضان ، شعور اني اكون هورني ومعرفش المس بنت وفرغ شهوتي فيها .
الجواز انسب واحسن وافضل حل ولكن دلوقتي الجواز من الحاجات الصعب وصولها نظرا لبعض الظروف.
ف اعمل ايه ؟
انا جربت المس واحده ولكن معجبتنيش ، عايز تاني ، عايز اكتر ، مش عارف ابطل ومش عايز ،
شعور مسيطر على دماغي طول مانا هورني ، بس مليت من دعك بتاعي بنفسي .
زهقت .
جضيت ،
اتبضنت ،
اقطعه؟
من كتر الملل ممكن ميهمنيش وابعت صورته هنا قدام الكل ، بس فكرة ان رجاله تشوفه دي فكره بتثير اشمئزازي .
شكرا انك وصلت لحد اخر البوست الممل ده ، كنت بفضفض بس ، معرفش مين هيقرا كلامي ده بس احب ابلغك تحياتي الحاره المبضونه .
https://freeimage.host/i/JmNtLxf
مخي error 404 😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%