NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

م يمكن يكون بيعمل كدا عشان خايف عليكى هو ليه عين اوسع بتشوف حاجات انتى مش شايفاها
يبقى الافضل انه يختار طريقة صح مش طريقة الفرض زي الاب مابيعمل مثلا لانها مش هتقبل النصيحة دي

يبقى الافضل انه يختار طريقة صح مش طريقة الفرض زي الاب مابيعمل مثلا لانها مش هتقبل النصيحة دي
وايه الطريقه الصح من وجه نظرك

وايه الطريقه الصح من وجه نظرك
تتقال وسط جو لطيف وهزار مش في وقت انتوا الاتنين قافشين فيه على بعض تسألها وتعرف منها كل حاجة مثلا عن الموضوع سيبها تنطلق في الكلام ومتزهقش منها عارفة اننا رغيين بس تعالى ععلى نفسك شوية 😂 واديها النصيحة بلطف كدا اللى هو طيب ياقلبي انا منورأيي شايف انك تعملى كذا وانتى بردو حرة تختارى ولو حصلك اى مشاكل بسبب اي اختيار فيهم تعالى احكيلي ونحل المشكلة مع بعض
حاجة في السكة دي يعني

تتقال وسط جو لطيف وهزار مش في وقت انتوا الاتنين قافشين فيه على بعض تسألها وتعرف منها كل حاجة مثلا عن الموضوع سيبها تنطلق في الكلام ومتزهقش منها عارفة اننا رغيين بس تعالى ععلى نفسك شوية 😂 واديها النصيحة بلطف كدا اللى هو طيب ياقلبي انا منورأيي شايف انك تعملى كذا وانتى بردو حرة تختارى ولو حصلك اى مشاكل بسبب اي اختيار فيهم تعالى احكيلي ونحل المشكلة مع بعض
حاجة في السكة دي يعني
لا انا مش بقع مع الرغايين حضرتك انا واحد بحي الرغى اصلا و كل الى بتقوليه دا بعمله واكتر حتا اسئلى عليا هنا 😂
شوفى نصيحه مناسبه مع واحده مش رغايه 🙂😂
عشان ابقى حسابى برضوا 🙂😂😂

اى علاقة بين طرفين سواء صداقة او حب او زمالة شغل او زمالة دراسة بيكون فيها شغف البدايات اللى هو كل طرف بيحاول يكتشف التانى وبعد كده الشغف ده بيقل وممكن يختفى تماما نتيجة اختلاف طباع الطرفين وعدم وجود مساحة تفاهم بينهم
باختصار (غالبا) البدايات بتكون دايما حلوة

مش عارفه ممكن الرخامه أو ممكن عندها ظروف ليه مجربتش تسألها بدل ما تفكر أن المعزه قلت؟
او ممكن بتتقل عليه يا مني ؟!

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
البنت ابسط من كده
بغض النظر انا عاوز اجابه تانيه عشان دى كانت عليكى انا عاوز اجابه شامله ف المطلق

لا انا مش بقع مع الرغايين حضرتك انا واحد بحي الرغى اصلا و كل الى بتقوليه دا بعمله واكتر حتا اسئلى عليا هنا 😂
شوفى نصيحه مناسبه مع واحده مش رغايه 🙂😂
عشان ابقى حسابى برضوا 🙂😂😂
لا دي تلزمها قعدة دي 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤال جه ف دماغى هو المعزه ممكن تقل لوحدها
او يحصل والشغف بيقل اتجاه شخص مره واحده
يكون ليا مع شخص مثلا طريقه و حوار ومره واحده يتغير لسبب غير معلوم
تفتكروا ايه الاسباب الى ممكن تعمل كدا
فضلت شويه اقراها معزه اللي هي goat 😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Boda13، الدكر الشرقاوى و اسنانجي
  • عجبني