NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دي حقيقة وانا مش في صف حد بس انا كاتبه نقاش مش سؤال وهو لما اتكلم كان هزار وانا ردست بهزار وانت رديت بهزار يخر بيوتكم ايه اللخبطه دي بقولكم ايه انا اللي اسفه سوري اهمدوا بقا 😂
احجزلك درس عربى مع كارما 😂😂

هيا برضوا شكلك انتى الاصل اصلا 😂😂
😂😂عيب منك ياض راجع كومنتاتي هقولك برضو القلم بيغلط

اوصف لنا حياتك في المستقبل مع زوجتك حابب تكون عامله اذاي وايه اللي هتقدر تقدمهولها؟؟؟

وانتي اوصفي لنا حياتك في المستقبل هتكون عامله اذاي مع زوجك وايه اللي هتقدري تقدميه له؟؟
هو لازم الواحد يتجوز اوي يعني ؟

دي حقيقة وانا مش في صف حد بس انا كاتبه نقاش مش سؤال وهو لما اتكلم كان هزار وانا ردست بهزار وانت رديت بهزار يخر بيوتكم ايه اللخبطه دي بقولكم ايه انا اللي اسفه سوري اهمدوا بقا 😂
انتى بتعتذري على ايه 😂😂

اي حد هقولك اقدر اقدم كذا وكذا وكذا .. كداب الظروف ديما بتتغير .. حتي المشاعر ممكن تتغير

• أتفق
التفاعلات: أفنان
اوصف لنا حياتك في المستقبل مع زوجتك حابب تكون عامله اذاي وايه اللي هتقدر تقدمهولها؟؟؟

وانتي اوصفي لنا حياتك في المستقبل هتكون عامله اذاي مع زوجك وايه اللي هتقدري تقدميه له؟؟
هاخدها معايا الامارات نعيشو ف الفيلا بتاعتي ومعانا اسطول العربيات السبورت وعندنا خدم وعايشين حياتنا ف نعيم

هاخدها معايا الامارات نعيشو ف الفيلا بتاعتي ومعانا اسطول العربيات السبورت وعندنا خدم وعايشين حياتنا ف نعيم
😂😂لا كدا تتجوزني

• بيضحكني
التفاعلات: Mr. Berlin
  • بيضحكني

عاوز بس اقولكم كلكو أن كل الي بتقوله ده ٩٠% مش هيحصل وان الي بيحصل في الحقيقه بيعتمد علي الظروف

• أتفق

أولاً ، فمن المهم الاستماع إلى شريكتي ودعمها في رغباتها المهنية وأهدافها. قد تحتاج إلى تقديم المشورة أو الدعم المادي أو المعنوي أو الزمني لها لتحقيق أهدافها.

ثانياً
، يمكنني مساعدتها في بناء شبكة علاقات اجتماعية ومهنية قوية من خلال التعرف على المهنيين الآخرين والاشتراك في فعاليات وندوات تخصصية في مجال عملها.

ثالثاً
، يمكنني تقديم المساعدة في الأعمال المنزلية والمسؤوليات اليومية لتخفيف الضغط عنها ومنحها المزيد من الوقت والطاقة للتركيز على العمل.

رابعاً
، يمكنني تشجيع شريكتي على الاستمرار في التعلم وتطوير مهاراتها المهنية من خلال الدورات التدريبية والتعليم المستمر.

خامساً
، يمكنني تقديم الدعم العاطفي والتشجيع والإيجابية في الأوقات الصعبة والتحديات المهنية التي قد تواجهها شريكتي.

بشكل عام ، من المهم الاهتمام بشريكتي وتوفير الدعم الذي تحتاجه لتحقيق أهدافها المهنية والشخصية. يمكنني أيضًا العمل على تطوير مهارات التواصل والتفاهم والاحترام المتبادل بينكما لبناء علاقة صحية ومستدامة. وفي النهاية ، الاستمتاع بالحياة معًا والعمل على بناء مستقبل مشرق معًا هو ما يهم بالفعل.

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
اوبا احب اخرج المحقق كونان ف الاوقات دى 😂😂
😂😂تعالى يا اخويا هي خربانه خربانه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل