NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كيرا

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قولولي لو في حد اتجوز مطلقة أو رأيكم في العموم هل في مشاكل من الزواج من مطلقة؟
هل هيبقى في احساس بغيرة ومقارنات حتى عالسرير؟ يعني أنت ممكن يجي في بالك إن حد ناك الست دي قبلك وشبع منها نيك إزاي تتفادى الموضوع وكده

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و محترف اربعينى
هل هيبقى في احساس بغيرة ومقارنات حتى عالسرير؟ يعني أنت ممكن يجي في بالك إن حد ناك الست دي قبلك وشبع منها نيك إزاي تتفادى الموضوع وكده
احيانا

• عجبني
التفاعلات: كيرا
بص من الاخر انت لو نفسك ضعيف ومش واثق من نفسك يبقي الوسواس هايدخل دماغك وهاتشك في نفسك وتشك فيها ... ثق في نفسك الاول

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx، فاجر سادي و كيرا
اعتقد يمكن الواحد يحكم و يقول عادي بس الواحد متحطش ف الحوار داا قبل كده

• عجبني
بص من الاخر انت لو نفسك ضعيف ومش واثق من نفسك يبقي الوسواس هايدخل دماغك وهاتشك في نفسك وتشك فيها ... ثق في نفسك الاول
طب أنا واثق في نفسي وفيها بس فكك من المقارنات خلينا في حتة الغيرة مش إنك تغير من حد إنك تغير عليها إن حد لمسها يعني
فاهمني

• عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
يعني لو هنام مع شرموطة اهي هتعدي والسلام ومش هتفرق معايا

طب أنا واثق في نفسي وفيها بس فكك من المقارنات خلينا في حتة الغيرة مش إنك تغير من حد إنك تغير عليها إن حد لمسها يعني
فاهمني
فاهم كلامك
بس لو بتحبها وهي بتحبك مش هاتفكرو في اي مقارنة

• عجبني
بالعكس المطلقة عندها خبرة في العلاقات. و حتريحك في فترة التعارف و التأقلم اللي في اول اي علاقة

• عجبني
انك تبقى واثق فى نفسك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متفرقش معايا خالص
و حتى لو انسة و مش فيرجين مش فارقة معايا

متفرقش معايا خالص
و حتى لو انسة و مش فيرجين مش فارقة معايا
كده بتعتبرها مكنة جنس داخل تمارس وخلاص لو بتحبها من جواك هتبقى متضايق هتبقى نفسك إنها تبقى ليك بس لا حد لمسها ولا هيلمسها غيرك

• عجبني
التفاعلات: Adamz6969
كده بتعتبرها مكنة جنس داخل تمارس وخلاص لو بتحبها من جواك هتبقى متضايق هتبقى نفسك إنها تبقى ليك بس لا حد لمسها ولا هيلمسها غيرك
لية يعني
ما ان نكت قبلها
اللي يفرق معايا اللي بينا في وقتنا
مش تملك و انانية حتى في الماضي

• عجبني
لو الموضوع ده من الاول ف دماغك كدا يبقا فكك مم الجواز لانه هتعمل مشاكل كتير
المفروض لما نتجوز يعني نقفل الماضي وبنتدي صفحة ع بياض جديدة
لو كنت واثق من نفسك ومنها مكنتش سألت السؤال ده واسف ع طريقتي وليك كل الحرية طبعا ف اختيارحياتك
تحياتي

• عجبني
اظن لا لو الاتنين ف بينهم حب وتفاهم مش هيبقا ف مشاكل
ونظرة انها مطلقه ف مجتمعنا ف دي نظرة ناس مريضه
من راي بنت زي اي بنت دخلت ف علاقه وفشلت زي م اي راجل ممكن يخش ف علاقه ويفشل

• عجبني
يرجع للتفاهم قبل اي شئ
لو هي ال قارنت تبقي مره ناقصه اي ست بتقارن جوزها بحد سواء قبلو او ف خيالها تبقي مره ناقصه
كل واحد له حجم وله طبيعه ووقت معين الجنس اتعمل عشان نتزاوج وننبسط مش عشان فلان اقوي من فلان

• عجبني
أ
لية يعني
ما ان نكت قبلها
اللي يفرق معايا اللي بينا في وقتنا
مش تملك و انانية حتى في الماضي
كده كده ما نملكش الماضي يا صديقي عشان نرجعه أو نتحكم فيه
وبعدين ما هي هتسألني كنت تعرف بنات قبلي ولو حكيتلها هتضايق برضه

لو الموضوع ده من الاول ف دماغك كدا يبقا فكك مم الجواز لانه هتعمل مشاكل كتير
المفروض لما نتجوز يعني نقفل الماضي وبنتدي صفحة ع بياض جديدة
لو كنت واثق من نفسك ومنها مكنتش سألت السؤال ده واسف ع طريقتي وليك كل الحرية طبعا ف اختيارحياتك
تحياتي
يا باشا أنا مش بفكر في واحدة مطلقة أتجوزها ولسا متجوزتش ومفيش واحدة في حباتي للجواز حاليًا
بس بسأل في افتراض إنك لو حبيت واحدة مطلقة وأتجوزتها هل فعلًا هتقتنع إن حياتها قبل كده صفحة وأتقفلت ولا هيجيلك احساس بالغيرة كل فين وفين أو مثلًا لو طليقها حب يشوف العيال واضطروا يتقابلوا صدفة في مكان واحد مش هتحس بالغيرة وتتعصب وكده ولا هيكون بالنسبالك زي ما قلت في الماضي وأتقفل؟

• عجبني
التفاعلات: فاجر سادي
اظن لا لو الاتنين ف بينهم حب وتفاهم مش هيبقا ف مشاكل
ونظرة انها مطلقه ف مجتمعنا ف دي نظرة ناس مريضه
من راي بنت زي اي بنت دخلت ف علاقه وفشلت زي م اي راجل ممكن يخش ف علاقه ويفشل
أنا مش بنظر للمطلقة نظرة وحشة بالعكس في منهم اللي نجح يتخلص من حياة جحيم مع رجال مرضى وفي منهم اللي وحش دخلت مشروع جواز وقلبت الراجل وخلعت.
بس أقصد إن أكيد اللي هيتجوز مطلقة هيغير لو جات سيرته أو أتصل يسأل على العيال أو قابلها.
زي ما أنتِ لو أتجوزتي مطلق هتغيري عليه لو أضطرته الظروف يشوف طليقته.
ممكن أكون صغت السؤال بطريقة غلط.

يرجع للتفاهم قبل اي شئ
لو هي ال قارنت تبقي مره ناقصه اي ست بتقارن جوزها بحد سواء قبلو او ف خيالها تبقي مره ناقصه
كل واحد له حجم وله طبيعه ووقت معين الجنس اتعمل عشان نتزاوج وننبسط مش عشان فلان اقوي من فلان
كلامك مظبوط ١٠٠% عجبني تحياتي

• أتفق
التفاعلات: متحرش تويتر
يا باشا أنا مش بفكر في واحدة مطلقة أتجوزها ولسا متجوزتش ومفيش واحدة في حباتي للجواز حاليًا
بس بسأل في افتراض إنك لو حبيت واحدة مطلقة وأتجوزتها هل فعلًا هتقتنع إن حياتها قبل كده صفحة وأتقفلت ولا هيجيلك احساس بالغيرة كل فين وفين أو مثلًا لو طليقها حب يشوف العيال واضطروا يتقابلوا صدفة في مكان واحد مش هتحس بالغيرة وتتعصب وكده ولا هيكون بالنسبالك زي ما قلت في الماضي وأتقفل؟
حسب شخصيتك ,, بس اكيد بيكون صعب بردوا لو متجوزة وتكلم طليقها
المفروض خلاص اللي بينهم ينتهي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%