NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث

ليه لما تحصل مشكله بين الزوج والزوجه ايا كانت نوعها ايه او سببها ايه
ليه ما تقعدو مع بعض وتتناقشو فيها وتحاولو تحلوها بينكم وبين بعض
وتسمعو اراءكم انتو الأثنين فى حل المشكله
الأصدقاء مهما حصل لما بيقدمو نصيحه
بتتقدم بس فى تسخين من دون قصد يعني ايه :
تلاقي كلمه مثلا هو ازاى يعل كده
لا لا مش ينفع خالص ده غلطان
ده معندوش ددمم
وكلام كتير
بس بدون قصد
بس انت ولا انتي بتكوني بتغلى من جواكي وبتقول/ى انا هاعمل وهسوي بينك وبينك نفسك
والمشكله تصبح اكبر واكبر
حاولو تقعدو مع بعض وتحلوهابينكم وبين بعض جربو مش هاتخسرو حاجه

• حبيته
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد

ليه لما تحصل مشكله بين الزوج والزوجه ايا كانت نوعها ايه او سببها ايه​

ليه ما تقعدو مع بعض وتتناقشو فيها وتحاولو تحلوها بينكم وبين بعض​

وتسمعو اراءكم انتو الأثنين فى حل المشكله​

الأصدقاء مهما حصل لما بيقدمو نصيحه​

بتتقدم بس فى تسخين من دون قصد يعني ايه :​

تلاقي كلمه مثلا هو ازاى يعل كده​

لا لا مش ينفع خالص ده غلطان​

ده معندوش ددمم​

وكلام كتير​

بس بدون قصد​

بس انت ولا انتي بتكوني بتغلى من جواكي وبتقول/ى انا هاعمل وهسوي بينك وبينك نفسك​

والمشكله تصبح اكبر واكبر​

حاولو تقعدو مع بعض وتحلوهابينكم وبين بعض جربو مش هاتخسرو حاجه​

كلام عين العقل يا ريت يحصل كدة البيوت اسرار

• حبيته
التفاعلات: ✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨
  • أتفق
اتمني ده فعلا
لأن محدش عارف ايه اللى فى القلوب والعقول
طبعا لو اطلعنا على النوايا لتقابلنا بالسيوف

• أتفق
"التراكمية" مع خاصية "نكران الجميل" تضيف علي دولا الاتنين لو فيه كمان "محاولات لـ وضع ندية في التعامل" ،،، يبقي الجواز مينفعش يكمل
والشئ الوحيد اللي يخليه يكمل هو الزوج يطاطي لحد ماياخد لقب "دلدول", ،،، وفيه مقولة بيقولوها الستات الكبيرة ،،،، الراجل البارد "بيته بيعمر" ،،،، يعني تبقي بارد وتشوف الغلط ومتتكلمش دة اللي هيخلي جوازك يستمر ...
وعشان كدا انا من انصار "اللازواج" ✋

• معجبنيش
  • عجبني
"التراكمية" مع خاصية "نكران الجميل" تضيف علي دولا الاتنين لو فيه كمان "محاولات لـ وضع ندية في التعامل" ،،، يبقي الجواز مينفعش يكمل
والشئ الوحيد اللي يخليه يكمل هو الزوج يطاطي لحد ماياخد لقب "دلدول", ،،، وفيه مقولة بيقولوها الستات الكبيرة ،،،، الراجل البارد "بيته بيعمر" ،،،، يعني تبقي بارد وتشوف الغلط ومتتكلمش دة اللي هيخلي جوازك يستمر ...
وعشان كدا انا من انصار "اللازواج" ✋
مش متفق معاك فى ده بصراحه
لأنه مش حل دي
لازم يكون فى حوار بين الزوجين ويتناقشو مع بعض ويشوفو حلول بعيد عن الأم والأب والأصدقاء

• معجبنيش
التفاعلات: فحلاوى
مش متفق معاك فى ده بصراحه
لأنه مش حل دي
لازم يكون فى حوار بين الزوجين ويتناقشو مع بعض ويشوفو حلول بعيد عن الأم والأب والأصدقاء
يبقي انت كدا من انصار الجواز ، وسنة حياة وبتاع
عاااامة انا حكيتلك الواقع الأليم ، وانت حُر ،،، عشان بعدين متجيش تقول لا ماانا الغلطان ، معرفتش أختار
حاليا صوابعها زي بعضيها ، وخليك متعشم بوجود نقاش وتفاهم 😂

• بيضحكني
يبقي انت كدا من انصار الجواز ، وسنة حياة وبتاع
عاااامة انا حكيتلك الواقع الأليم ، وانت حُر ،،، عشان بعدين متجيش تقول لا ماانا الغلطان ، معرفتش أختار
حاليا صوابعها زي بعضيها ، وخليك متعشم بوجود نقاش وتفاهم 😂
ومالو الجواز

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
لايوجد علي الارض خطيئة ، يستطع الرجل ان يفعلها بحق نفسه ، مثل الزواج 👌
ده انت انت فاقد الأمل فى موضوع الجواز

• عجبني
ده انت انت فاقد الأمل فى موضوع الجواز
مش الجواز ، بس حتي الفكرة الصح ، أحيانا لو اتعملت في التوقيت الغلط ، بتتحول لـ غلط
والجواز كـ مشروع ولو فيه رجالة بتفهم فالمفرةض كان اتلغي م 1970

• عجبني
مش الجواز ، بس حتي الفكرة الصح ، أحيانا لو اتعملت في التوقيت الغلط ، بتتحول لـ غلط
والجواز كـ مشروع ولو فيه رجالة بتفهم فالمفرةض كان اتلغي م 1970
انت عاوزها تبقي سداح مداح ولا ايه

انت عاوزها تبقي سداح مداح ولا ايه
هخهخهخخخهخخخوي
ع اساس ان دلوقت والجواز شغال ، قال يعني مش سداح مداح 😂😂😂
ياراجل اعقل ، دة انت عامل بوست عن حاجه اسمها مشاكل "زوجية" ،، يعني الجواز نفسه بيسبب مشاكل ،، وبلااااش حوار ندور ع ركن ف دايرة وتقولي دة بيعتمد ع الاختيار ☺️

• بيضحكني
هخهخهخخخهخخخوي
ع اساس ان دلوقت والجواز شغال ، قال يعني مش سداح مداح 😂😂😂
ياراجل اعقل ، دة انت عامل بوست عن حاجه اسمها مشاكل "زوجية" ،، يعني الجواز نفسه بيسبب مشاكل ،، وبلااااش حوار ندور ع ركن ف دايرة وتقولي دة بيعتمد ع الاختيار ☺️
هي سداح بس مش قوي
هنا سداح بس نص نص

اه انا عامل مشاكل زوجيه
يعني المشكله ممكن تتحل بطريقه مختلفه بدل اراء الأصدقاء والأهل الىل موديه فى داهيه

هي سداح بس مش قوي
هنا سداح بس نص نص

اه انا عامل مشاكل زوجيه
يعني المشكله ممكن تتحل بطريقه مختلفه بدل اراء الأصدقاء والأهل الىل موديه فى داهيه
فكرة ان فيه حل زي الجواز موجود المفروض انه بيقضي ع السداح مداح ،،، ومع ذلك السداح مداح منتشر دة اكبر دليل ع ان الجواز مش حل ،، ثانيا ودة الاهم
المشاكل بين الراجل ومراته لو طلعت حتي للإصدقاء ، يعني مقدروش يحلوها مابينهم فاضطروا يلجأوا لحد ، فالمفروض يفكروا بعقلهم وانهم لااااااازم يطلقوا لانهم لو واعيين كفاية مكنش هيضطروا يخرجوا مشاكلهم من تحت سقف بيتهم ، معني خرجت اذن فاشلين ومينفعوش يكونوا اولياء امور لاولاد

• عجبني
فكرة ان فيه حل زي الجواز موجود المفروض انه بيقضي ع السداح مداح ،،، ومع ذلك السداح مداح منتشر دة اكبر دليل ع ان الجواز مش حل ،، ثانيا ودة الاهم
المشاكل بين الراجل ومراته لو طلعت حتي للإصدقاء ، يعني مقدروش يحلوها مابينهم فاضطروا يلجأوا لحد ، فالمفروض يفكروا بعقلهم وانهم لااااااازم يطلقوا لانهم لو واعيين كفاية مكنش هيضطروا يخرجوا مشاكلهم من تحت سقف بيتهم ، معني خرجت اذن فاشلين ومينفعوش يكونوا اولياء امور لاولاد
ماهو انا بقول يقعدو مع بعض ويتكلمو ويحاولو يعرفو اساس المشكله ويحاولو يتناقشو فيها من غير خناق وعصبيه ويحلوها واحده واحده بينهم وبين بعض
بدل ما يتخرب بيتهم

ماهو انا بقول يقعدو مع بعض ويتكلمو ويحاولو يعرفو اساس المشكله ويحاولو يتناقشو فيها من غير خناق وعصبيه ويحلوها واحده واحده بينهم وبين بعض
بدل ما يتخرب بيتهم
هو البيت كان جديد ومتعمر ومتشطب وميت فل واربعتاشر اصلا قبل ماتدخله الواحدة ،،، فبلاش تربط خرابه بوجودها :)

• عجبني
هو البيت كان جديد ومتعمر ومتشطب وميت فل واربعتاشر اصلا قبل ماتدخله الواحدة ،،، فبلاش تربط خرابه بوجودها :)
ممكن اسألك
انت ليه كاره اوي كده الجواز

• بيضحكني
ممكن اسألك
انت ليه كاره اوي كده الجواز
بص سعاتك
م الاخر اي مشروع عشان ينجح بيعتمد علي مشاركة الاخرين بنسبة تتعدي 30% فهو مشروع فاشل
الجواز مشروع بيعتمد بنسبة اعلي من 50% ع الطرف التاني واهلها وردود افعالهم ، وامها ، وابوها سلبي ولا راجل ، طيب بيرجعوا م الغلط ولا بنتنا مبتغلطش و و و و ، اذن مشروع "فاشل" 👌
واي مشروع فاشل 🙂

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%