NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منتظر الجزء الرابع
أكملت التلات اجزاء من قصة من وجهة نظري مكتملة الأركان في السرد وتكوين ادوار الشخصيات ووصف مبهر يدخلك في قلب القصة

تسلم ايدك وابداعك ومنتظر المزيد
كلام كبير جدا
سعيدة بجد إن القصة عاجباك
وتعليقك بجد شجعني جدا إني اكمل
شكرا بجد ❤️

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
كلام كبير جدا
سعيدة بجد إن القصة عاجباك
وتعليقك بجد شجعني جدا إني اكمل
شكرا بجد ❤️
العفو
أنا الأسعد
ومنتظر منك الجزء الجديد 🌸🌺

• حبيته
التفاعلات: MadamVanDerSexXx
صديقني النتيجة واحدة
إحساس قوي لمبتدئ يعادل خبرة طويلة لمجتهد
كملي ما إحساسك اللي هيودينا في داهيه ده :ROFLMAO:
بس داهيه حلوه ومثيره ❤️❤️❤️
بحاول أصدقك بس مش عارفة 😅
دول كأنو شوية درافتات كدة متفرقة
كتبتهم في ساعتين صفا
بس حاليا أنا متورطة ورطة بنت حرام 😅

المشكلة إن تعليقاتك بتحسسني إني متصدرة آكتر 😅

• حبيته
التفاعلات: yousef1981
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
احلى جزء تالت قريته.. اروع ما قيل في الدياثة والتعريص

• جامد
بحاول أصدقك بس مش عارفة 😅
دول كأنو شوية درافتات كدة متفرقة
كتبتهم في ساعتين صفا
بس حاليا أنا متورطة ورطة بنت حرام 😅

المشكلة إن تعليقاتك بتحسسني إني متصدرة آكتر 😅
عندك نقطة قوة من وجهة نظري البسيطة حافظي عليها .. أنك لحد دلوقتي قدرتي تستخدمي نمط لغة ومصطلحات مناسبة للطبقة دي من المجتمع ومعملتيش أي خلط بينها وبين الطبقات الأخري المختلفة إلا في الكلمات الأنجليزي اللي بتعبر عن لغتك ككاتبه وتعتبر شيء لطيف والمفروض النمط ده ميتغيرش إلا إذا ظهرت شخصية من طبقة مختلفة في الأحداث اللي جاية .. تحياتي وتمنياتي ليكي بالتوفيق 🌹🌹🌹

• أتفق
انتي عاملة خطوط عريضة (خطة) تمشي عليها في كتابتك للحكاية؟

لحد دلوقتي انا مستمتع بأسلوب الكتابة ومعالجة الشخصيات (هما مش نوعي المفضل بس حابب انك حطيتي وقت تفكري في دوافع وخلفيات للشخصيات فيبقو اكثر واقعية) بس حاسس ان القصة مش بتتقدم, فهل القصة بتدور حوالين المواقف الحياتها ففترة معينة للعيلة ولا في plot اكبر؟

من التالت حسيت انك عايزة تخلي عطية يبقي قواد وام شهد تتموس, ومن الاول والقصة فيها ريحة محارم واضحة..بس لسة لحد دلوقتي مفيش حاجة حصلت للخطين, هل ده مقصود ولا ناتج من انك بتكتبي بدون خطة وتقسيم للسلسلة؟

وخلي بالك ان بسبب قواعد المنتدي ف الاسهاب (التطويل في الوصف وما شابه) ممكن يضرك لو مشيتي منغير تقسيم للأجزاء.
نصيحتي كلها انك تحطي خطة للقصة ككل ثم خطة للسلاسل (لو اكثر من سلسلة) ثم خطة للجزء; عشان تبقي عارفة ايه اتعمل وايه لا ومنطولش اوي في الاول فلما نوصل لأخر اجزاء تتسرعي مرة واحدة في القفلة..زي ما ابتديتي قوية هستني منك نهاية اقوي!

كملي ومستني جديدك

• يالهوي هي وصلت لكده
انتي عاملة خطوط عريضة (خطة) تمشي عليها في كتابتك للحكاية؟

لحد دلوقتي انا مستمتع بأسلوب الكتابة ومعالجة الشخصيات (هما مش نوعي المفضل بس حابب انك حطيتي وقت تفكري في دوافع وخلفيات للشخصيات فيبقو اكثر واقعية) بس حاسس ان القصة مش بتتقدم, فهل القصة بتدور حوالين المواقف الحياتها ففترة معينة للعيلة ولا في plot اكبر؟

من التالت حسيت انك عايزة تخلي عطية يبقي قواد وام شهد تتموس, ومن الاول والقصة فيها ريحة محارم واضحة..بس لسة لحد دلوقتي مفيش حاجة حصلت للخطين, هل ده مقصود ولا ناتج من انك بتكتبي بدون خطة وتقسيم للسلسلة؟

وخلي بالك ان بسبب قواعد المنتدي ف الاسهاب (التطويل في الوصف وما شابه) ممكن يضرك لو مشيتي منغير تقسيم للأجزاء.
نصيحتي كلها انك تحطي خطة للقصة ككل ثم خطة للسلاسل (لو اكثر من سلسلة) ثم خطة للجزء; عشان تبقي عارفة ايه اتعمل وايه لا ومنطولش اوي في الاول فلما نوصل لأخر اجزاء تتسرعي مرة واحدة في القفلة..زي ما ابتديتي قوية هستني منك نهاية اقوي!

كملي ومستني جديدك
ما تخافش عليا يا عمو حسام
قد أبدو مترددة مرتعدة غير واثقة
بس I can handle myself ما تقلقش 😅

القصة فيها كل ما لذ وطاب - أو لم يطب في حالتك هنا 😅 -

مشكلتي إن عندي كمية خطوط عريضة ضخمة جدا
عشان كدة بحاول أكون selective قدر الإمكان
عشان ما اظلمش أي فكرة
وادي كل فكرة حقها
لكن في خط عام للقصة
و خط عام للسلاسل
وخطوط أعم لحاجات تانية حتظهر في وقتها 😅

كلمني آكتر عن نوعك المفضل بما إنك مش حابب نوعي
عندي فضول اسمع منك آكتر

موضوع إن القصة مش بتتقدم ده حقيقي
لسببين
السبب الاول ذكرته قبل كدة وهو ان إلي اتنشر ده كان مجموعة درافتات حسيت إنها ممكن تصلح للنشر مش اكتر
وجزء منه مقصود بالمناسبة
لأنك حتفضل حاسس كدة شوية
لحد ما فجأة حتدرك إن القصة اتقدمت كتير بس إنت الي ما كنتش حاسس
فاهمني؟

القصة بالفعل بتدور حوالين المواقف الحياتية
بس في نفس الوقت في plot اكبر
الفكرة إنها عاملة زي الفستان المتطرز
بحس إن تطريز الفساتين بيحكي حكاية
جربت قبل كدة تقرأ حكاية فستان؟

بما إنك بدأت تستبق الاحداث
وده مؤشر نجاح بالنسبة لي
فخليك متابع وشوف بنفسك 😏

كلمني اكتر عن قواعد المنتدى لأني لحد دلوقتي في حاجات كتير مش قادرة افهمها أو أحط أيدي عليها بشكل سليم 🤔

Thank you so muchع النصيحة
ححاول أركز الفترة الجاية على إني أكون أكثر التزاما بيها

واوعدك إني حفاجئك ❤️

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LEGEND KYSER
جزء روعة من كاتب اروع

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلمني آكتر عن نوعك المفضل بما إنك مش حابب نوعي
عندي فضول اسمع منك آكتر
مش نوعي المفضل اني اقرأ عن الطبقات الفقيرة او حياتهم, اللي مخليني مكمل الحكاية هو اسلوب كتابتك واهتمامك بفلسفة الشخصيات, بمعني ادق مديه للقصة مجهود ووقت للتفكير مش رزع كلام وخلاص زي الاغلبية اللي هنا

اكتر نوع قصص بحبه هو التحول والmind breaking بس لسة محدش قدر يعملها صح هنا منغير ما من تاني نيكة بقت خلاص شرموطة
ممكن بعديه قصص التغفيل او الnetori ده بيبقي الشخصية الرئيسية بتعرص واحد وتنيك المزة بتاعته وبرضو مش كتير عرف يعملها
بعديهم القصص الي بتبقي فيها حد اكبر متحكم في الاحداث وبتطلع حياة البطل كدبة (افضل حاجة قريتها في النوع ده قصة الصياد)

دول ممكن نقول التوب 3 ليا, بس معنديش مانع اقرأ اي نوع تاني (معادا الشذوذ) لو اسلوب الكاتب كويس وقادر يكتب حاجة تستاهل وقتي

السبب الاول ذكرته قبل كدة وهو ان إلي اتنشر ده كان مجموعة درافتات حسيت إنها ممكن تصلح للنشر مش اكتر
بصي دي مشكلة كنت وقعت فيها زمان وففترة خلتني انسي انا كنت عايز اكتب ايه فالاول اصلا فحاولي تخلصي القصة قبل ما تنشريها علي الموقع وبعديها تنزلي جزء كل اسبوع مثلا عشان في اوقات هتحسي انك كان لازم حاجة تتغير بس مش هتقدري بعد ما نزلت خلاص..
بس احا متعمليش كدا دلوقتي خلصي دي والجديدة ابقي فكري تعملي فيها كدا عشان مش هقدر استني كتير علي دي!

لحد ما فجأة حتدرك إن القصة اتقدمت كتير بس إنت الي ما كنتش حاسس
عيب
مش الحس اللي يتغفل الا

جربت قبل كدة تقرأ حكاية فستان؟
في بنت اعرفها فاشون ديزاينر ف ساعات بتحكيلي عن فساتينها وبتستوحي افكارهم ازاي🤣🤣
بس انا قريت قصص عن مواقف حياتية فحاسس انك بتقدمي حاجة كويسة في النوع ده, بالمناسبة جربي تقري no longer human - osamu dazai اسلوب كتابتك فيه شبه ليها (واحدة من رواياتي المفضلة بصراحة)
فخليك متابع وشوف بنفسك
متابع ومستني اكيد

كلمني اكتر عن قواعد المنتدى لأني لحد دلوقتي في حاجات كتير مش قادرة افهمها أو أحط أيدي عليها بشكل سليم 🤔
هما قاعدتين
الأولى مفيش القصة متدورش حوالين ***** او اديان
التانية القصص تتكتب علي شكل سلاسل, كل سلسلة تبقي 10 اجزاء وبحد اقصي 13 ومينفعش تزيدي عن كدا

وبسبب القاعدة التانية فخلي بالك لحسن تلاقي نفسك وصلتي لأخر السلسة قبل ما تقدمي اللي كنتي عايزاه فيها (دي اكتر قاعدة عايزها تتغير هنا)

Thank you so muchع النصيحة
ححاول أركز الفترة الجاية على إني أكون أكثر التزاما بيها

واوعدك إني حفاجئك ❤️
احلي مسا

مش نوعي المفضل اني اقرأ عن الطبقات الفقيرة او حياتهم, اللي مخليني مكمل الحكاية هو اسلوب كتابتك واهتمامك بفلسفة الشخصيات, بمعني ادق مديه للقصة مجهود ووقت للتفكير مش رزع كلام وخلاص زي الاغلبية اللي هنا
اول مرة أخد بالي من موضوع تجزئة الاقتباس ده
That's another one fur you عمو حسام!

شهادة اعتز بيها.. ولحمي يهتز ليها من جديد ❤️

اكتر نوع قصص بحبه هو التحول والmind breaking بس لسة محدش قدر يعملها صح هنا منغير ما من تاني نيكة بقت خلاص شرموطة
اديني أمثلة من فضلك
إيه أقرب حاجة قريتها مثلا لكدة؟!
حاسة إنك من هواة الهنتاي

ممكن بعديه قصص التغفيل او الnetori ده بيبقي الشخصية الرئيسية بتعرص واحد وتنيك المزة بتاعته وبرضو مش كتير عرف يعملها
قصدك حاجة زي حكاية مراتي مع بوابين العمارة كدة؟
ولا ايه؟
اديني أمثلة بردو
ولا حاجة زي نجلاء يعني؟
ولا ايه؟

بعديهم القصص الي بتبقي فيها حد اكبر متحكم في الاحداث وبتطلع حياة البطل كدبة (افضل حاجة قريتها في النوع ده قصة الصياد)
كدة دخلنا في جو سلاح مرات خالي الفتاك
حبكات محمد سامي دي إلي عندي حساسية منها

دول ممكن نقول التوب 3 ليا, بس معنديش مانع اقرأ اي نوع تاني (معادا الشذوذ) لو اسلوب الكاتب كويس وقادر يكتب حاجة تستاهل وقتي

بصي دي مشكلة كنت وقعت فيها زمان وففترة خلتني انسي انا كنت عايز اكتب ايه فالاول اصلا فحاولي تخلصي القصة قبل ما تنشريها علي الموقع وبعديها تنزلي جزء كل اسبوع مثلا عشان في اوقات هتحسي انك كان لازم حاجة تتغير بس مش هتقدري بعد ما نزلت خلاص..
بس احا متعمليش كدا دلوقتي خلصي دي والجديدة ابقي فكري تعملي فيها كدا عشان مش هقدر استني كتير علي دي
🤣🤣🤣
❤️❤️❤️

عيب
مش الحس اللي يتغفل الا
ما عاش ولا كان يا عمو
أو ع الاقل اسمح لنا نحاول 😀

في بنت اعرفها فاشون ديزاينر ف ساعات بتحكيلي عن فساتينها وبتستوحي افكارهم ازاي🤣🤣
احة أنا كمان بديزاين ❤️
كلمني عنها آكتر بليييز ❤️❤️❤️

بس انا قريت قصص عن مواقف حياتية فحاسس انك بتقدمي حاجة كويسة في النوع ده, بالمناسبة جربي تقري no longer human - osamu dazai اسلوب كتابتك فيه شبه ليها (واحدة من رواياتي المفضلة بصراحة)
Interested

متابع ومستني اكيد
❤️❤️❤️

هما قاعدتين
الأولى مفيش القصة متدورش حوالين ***** او اديان
التانية القصص تتكتب علي شكل سلاسل, كل سلسلة تبقي 10 اجزاء وبحد اقصي 13 ومينفعش تزيدي عن كدا
نفسي افهم المنطق وراهم
بعدين أصلا في قصص كتير خارقة القاعدين دول
ممكن اسميهم لك لو عايز
ده غير إن عندهم مشاكل مع السياسة
والكورة حتى
مش فاهمة بجد

وبسبب القاعدة التانية فخلي بالك لحسن تلاقي نفسك وصلتي لأخر السلسة قبل ما تقدمي اللي كنتي عايزاه فيها (دي اكتر قاعدة عايزها تتغير هنا)
Don't worry
Ich bien madam Van Der SexXx

احلي مسا
😘

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
احلى جزء تالت قريته.. اروع ما قيل في الدياثة والتعريص
إنت بجد تعليقاتك مش ممكن
You made my day لتاني يوم على التوالي
مقدرش على كدة بجد ❤️

عجبك إلي اتقال بجد؟
ولسة 😉

• عجبني
التفاعلات: elgazaar
إنت بجد تعليقاتك مش ممكن
You made my day لتاني يوم على التوالي
مقدرش على كدة بجد ❤️

عجبك إلي اتقال بجد؟
ولسة 😉
اكيد.. دا احلى كلام اتقال

• بيضحكني
اديني أمثلة من فضلك
إيه أقرب حاجة قريتها مثلا لكدة؟!
في المنتدي هنا اللي كان هيعملها كويس في الاول "حولت جيراني من محترمين لشراميط" بس باظت من الجزء التالت او الرابع تقريبا مش فاكر, "انتقام شيطاني" كانت حلوة برضو بس كان ناقصها كتير برضو وتقريبا كام قصة من المنتدي القديم بس مش فاكر اساميهم دلوقتي بصراحة

حاسة إنك من هواة الهنتاي
انا غالبا جربت اي حاجة ممكن يبقي فيها سكس🤣
بس الهنتاي الفيديوز مش حلوة وبضان, المانجا فيهم حاجات في العالي منه, غير انها ملهاش قوانين وممكن اي حاجة تترسم وتتعمل!

قصدك حاجة زي حكاية مراتي مع بوابين العمارة كدة؟
لا دي تتصنف netorare بمعني ان البطل اللي كان بيتديث.
اللي انا بفضله ان البطل هو اللي يديث حد فاهمة؟ يعني بدل ما القصة كانت تتحكي من لسان الزوج الخول تتحكي بلسان الفوتوجرافر اللي كان معاهم.
النيتوري بيتحكي بلسان واحد شاف انثي عجبته لقاها مصاحبة\مخطوبة\متجوزة (في راجل عموما مرتبطة بيه) قام قرر تبقي بتاعته حتي وهي مصاحبة ويخلي صاحبها متغفل او قورني!

كدة دخلنا في جو سلاح مرات خالي الفتاك
حبكات محمد سامي دي إلي عندي حساسية منها
احنا نخلينا في مرات محمد سامي احسن🤣
بس اه سلاح مرات خالي ممكن نصنفها كدا بس معتقدش ان الكاتب كان ناوي علي كدا من الاول, لو قريتي القصة مرة تانية هتحسي انه مرة واحدة غير خططه عشان يركب الحتة دي, بس اقري الصياد هي بتدور حواليها وهتعجبك بلاش احرقهالك.
كلمني عنها آكتر بليييز
عيب بقي دي تخص🤣🤣

نفسي افهم المنطق وراهم
الأولى ماشي مفهوم المنطق وراها (تجنب مشاكل ممكن تحصل والdmca وخلافه) لكن التانية فعلا مش قادر افهم سببها وحقيقي قاعدة تعجيزية نيك, محدش هيقدؤ يكتب حاجة براحته بسببها وهتخليك تفضل تعمل سلاسل وخلاص!

بعدين أصلا في قصص كتير خارقة القاعدين دول
ممكن اسميهم لك لو عايز
عارف اغلبهم تقريبا وفي اتنين منهم من مفضليني هنا🤣 (مش امي الملتزمة لا)

ده غير إن عندهم مشاكل مع السياسة
والكورة حتى
مش فاهمة بجد
في واحد كان كاتب قصة غرقانة ازدراء اديان من اولها لأخرها ومحدش كان بيتكلم من المتابعين, لما دخل فيها الكورة واهلي وزمالك كلهم سبوله ميت دين وسابو الازدراء اللي كان بيحصل!
شعب غريب جدا
ونفس الكاتب لما كتب حاجة جديدة فيها ازدراء اديان فضلت ولما دخل فيها سياسة (بطريقة مضحكة كمان) المشرف قفلها🤣

Ich bien madam Van Der SexXx
هي مش كانت bin تقريبا ولا انا نسيت الكلمتين الالماني اللي عارفهم ولا ايه🤣
هو اسمك مستوحياه من euro trip?

• جامد
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: elgazaar
في المنتدي هنا اللي كان هيعملها كويس في الاول "حولت جيراني من محترمين لشراميط" بس باظت من الجزء التالت او الرابع تقريبا مش فاكر, "انتقام شيطاني" كانت حلوة برضو بس كان ناقصها كتير برضو وتقريبا كام قصة من المنتدي القديم بس مش فاكر اساميهم دلوقتي بصراحة
لا بليز تفتكر
مهتمة جدا عشان عندي درافت تأني لقصة من النوع ده
البطلة بتاعتها بتبدأ أخوانية النشئة
وبتنتهي رقاصة 😅

عايز موجب يفشخني بتاع حولت جيراني عنده اتجاه وعامل الموضوع كدة عن قصد
لإنه تام المجون شخصياته تفتقر للأنا العليا
أو للأخلاق عموما
فالشخصيات عنده كلهم ولاد ستين متناكة وما عندهمش ادنى شكل من اشكال الصراع النفسي
وده اتجاه عنده هو كان وضحه قبل كدة بشكل صريح كنوع من التجديد

انتقام شيطاني ما قرتهاش للأسف فمش هقدر احكم
بس عموما أنا كمان عندي اهتمام بالتيمة دي
وفعلا مش فاكرة حد عملها قبل كدة
إستنى
افتكرت
في قصة قديمة نيك إسمها سمر واخواتها
القصة كانت سادية نيك والبطلة بتاعتها حصل لها هي واخوها تحول عبقري على ايدين أختهم الوسطانية سيرا
دور عليها حتعجبك آوي
كانت عندي كاملة زمان
موجودة هنا بس مش كاملة

انا غالبا جربت اي حاجة ممكن يبقي فيها سكس🤣
بس الهنتاي الفيديوز مش حلوة وبضان, المانجا فيهم حاجات في العالي منه, غير انها ملهاش قوانين وممكن اي حاجة تترسم وتتعمل!
هل عدم وجود قوانين ده مضايقك يعني؟!

لا دي تتصنف netorare بمعني ان البطل اللي كان بيتديث.
اللي انا بفضله ان البطل هو اللي يديث حد فاهمة؟ يعني بدل ما القصة كانت تتحكي من لسان الزوج الخول تتحكي بلسان الفوتوجرافر اللي كان معاهم.
النيتوري بيتحكي بلسان واحد شاف انثي عجبته لقاها مصاحبة\مخطوبة\متجوزة (في راجل عموما مرتبطة بيه) قام قرر تبقي بتاعته حتي وهي مصاحبة ويخلي صاحبها متغفل او قورني!
امسك ذكوري متعفن 😮

احنا نخلينا في مرات محمد سامي احسن🤣
بس اه سلاح مرات خالي ممكن نصنفها كدا بس معتقدش ان الكاتب كان ناوي علي كدا من الاول, لو قريتي القصة مرة تانية هتحسي انه مرة واحدة غير خططه عشان يركب الحتة دي, بس اقري الصياد هي بتدور حواليها وهتعجبك بلاش احرقهالك.
الكاتب أصله طول آوي
واصلا كان رايح في اتجاه والاحداث بعد كدة خدته في حتة تانية خالص
مالهاش علاقة باسم القصة

حقرا الصياد اكيد

عيب بقي دي تخص🤣🤣
وعندك واحد حب امتلاك وسيطرة 😂😂😂
شكلك راجل شرقي توكسيك يا عمو حسام
لا وبتغير حتى من البنات
توكسيك توكسيك يعني 😂😂

الأولى ماشي مفهوم المنطق وراها (تجنب مشاكل ممكن تحصل والdmca وخلافه) لكن التانية فعلا مش قادر افهم سببها وحقيقي قاعدة تعجيزية نيك, محدش هيقدؤ يكتب حاجة براحته بسببها وهتخليك تفضل تعمل سلاسل وخلاص!
معلش هي إيه ال dmca دي؟

عارف اغلبهم تقريبا وفي اتنين منهم من مفضليني هنا🤣 (مش امي الملتزمة لا)
طب طالما إنت مذاكر آوي كدة
عرفت عيلة بسمة ولا لسة؟
أخوات بسمة مشهورين هنا في المنتدى
وعلى قديمو كمان

في واحد كان كاتب قصة غرقانة ازدراء اديان من اولها لأخرها ومحدش كان بيتكلم من المتابعين, لما دخل فيها الكورة واهلي وزمالك كلهم سبوله ميت دين وسابو الازدراء اللي كان بيحصل!
شعب غريب جدا
ونفس الكاتب لما كتب حاجة جديدة فيها ازدراء اديان فضلت ولما دخل فيها سياسة (بطريقة مضحكة كمان) المشرف قفلها🤣
على فكرة كارلو الكينج ده واحد من آكتر الكتاب إلي اثرو فيا بجد
وقصصه فيها باور بن متناكة كدة
عارف أصلا المشكلة إن في قصص فيها حاجات أوسخ من كدة موجودة ومحدش وأخد باله تقريبا
في قصتين حاليا شغالين لسة
واحدة في منتدى الدياثة والتانية في المحارم
بتوع المحارم كلهم كلو إلا الدياثة
وبتوع الدياثة كلهم كلو إلا كس أخته!
بجد مش قادرة افهم!
ولا علي الزبير الصغير والي اتعمل فيه
على أساس داخلين يصلو الجمعة هنا

هي مش كانت bin تقريبا ولا انا نسيت الكلمتين الالماني اللي عارفهم ولا ايه🤣
هو اسمك مستوحياه من euro trip?
Typo يا عمو
بكتب بسرعة

بس احة دا إنت جبت الفيلم وعارف الشخصية كمان 😮

عمو حسام فكك من صاحبتك الديزاينر
And marry me now!

بديزاين بردو - بكتب قصص سكس جامدة نيك
احداثها وشخصيتها كلها واقعية بشكل أو بآخر - وممكن تضحي و اخليهولك سيراميك زي ما بتحبه 😉
وبطبخ حلو

Marry me now بقولك 👰💍💋

• بيضحكني
التفاعلات: yousef1981
لا بليز تفتكر
مهتمة جدا عشان عندي درافت تأني لقصة من النوع ده
البطلة بتاعتها بتبدأ أخوانية النشئة
وبتنتهي رقاصة 😅

عايز موجب يفشخني بتاع حولت جيراني عنده اتجاه وعامل الموضوع كدة عن قصد
لإنه تام المجون شخصياته تفتقر للأنا العليا
أو للأخلاق عموما
فالشخصيات عنده كلهم ولاد ستين متناكة وما عندهمش ادنى شكل من اشكال الصراع النفسي
وده اتجاه عنده هو كان وضحه قبل كدة بشكل صريح كنوع من التجديد

انتقام شيطاني ما قرتهاش للأسف فمش هقدر احكم
بس عموما أنا كمان عندي اهتمام بالتيمة دي
وفعلا مش فاكرة حد عملها قبل كدة
إستنى
افتكرت
في قصة قديمة نيك إسمها سمر واخواتها
القصة كانت سادية نيك والبطلة بتاعتها حصل لها هي واخوها تحول عبقري على ايدين أختهم الوسطانية سيرا
دور عليها حتعجبك آوي
كانت عندي كاملة زمان
موجودة هنا بس مش كاملة

هل عدم وجود قوانين ده مضايقك يعني؟!

امسك ذكوري متعفن 😮

الكاتب أصله طول آوي
واصلا كان رايح في اتجاه والاحداث بعد كدة خدته في حتة تانية خالص
مالهاش علاقة باسم القصة

حقرا الصياد اكيد

وعندك واحد حب امتلاك وسيطرة 😂😂😂
شكلك راجل شرقي توكسيك يا عمو حسام
لا وبتغير حتى من البنات
توكسيك توكسيك يعني 😂😂

معلش هي إيه ال dmca دي؟

طب طالما إنت مذاكر آوي كدة
عرفت عيلة بسمة ولا لسة؟
أخوات بسمة مشهورين هنا في المنتدى
وعلى قديمو كمان

على فكرة كارلو الكينج ده واحد من آكتر الكتاب إلي اثرو فيا بجد
وقصصه فيها باور بن متناكة كدة
عارف أصلا المشكلة إن في قصص فيها حاجات أوسخ من كدة موجودة ومحدش وأخد باله تقريبا
في قصتين حاليا شغالين لسة
واحدة في منتدى الدياثة والتانية في المحارم
بتوع المحارم كلهم كلو إلا الدياثة
وبتوع الدياثة كلهم كلو إلا كس أخته!
بجد مش قادرة افهم!
ولا علي الزبير الصغير والي اتعمل فيه
على أساس داخلين يصلو الجمعة هنا

Typo يا عمو
بكتب بسرعة

بس احة دا إنت جبت الفيلم وعارف الشخصية كمان 😮

عمو حسام فكك من صاحبتك الديزاينر
And marry me now!

بديزاين بردو - بكتب قصص سكس جامدة نيك
احداثها وشخصيتها كلها واقعية بشكل أو بآخر - وممكن تضحي و اخليهولك سيراميك زي ما بتحبه 😉
وبطبخ حلو

Marry me now بقولك 👰💍💋
رايقه فشخ

الكاتب ده من افضل ما قرأت ليه قصص هنا

والقصة دي كانت اسمها امرأة علي جمر الشهوات

من الروائع الي ممكن تعجبك

الموضوع 'السلسلة الرابعة والخامسة امرأة علي جمر الشهوات' https://نسوانجي.net/threads/%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B9%D8%A9-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%A9-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%A3%D8%A9-%D8%B9%D9%84%D9%8A-%D8%AC%D9%85%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AA.55228/

• جامد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%