NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زينة البراري

نسوانجى خبرة
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
المديرة المسلطة علينا في الشغل او عملنا الاسود في حياتنا واهي ذنوب وبنخلصها في الدنيا على اديها دخلت عليا المكتب وانا بخصل شغلي وبتقولي انتي اية اللى عملتية مع مدير الحسابات دة انتي متحولة للتحقيق انا سمعت الكلمة من هنا وشياطين الانس والجن اتنططت قدام عينى وكنت عايزة اجيبها من شعرها بس ازاي مينفعش ومسكت اعصابي منا عارفة انها ماشية كوسة من زمان وسالتها وحضرتك كنتي فين لما مدير الحسابات عدل على شغل مش من اختصاصاته لا وكمان وجه اهانة صريحة لي خدتها العزة والشمخة والحمقة الكدابة وقالت قدمي شكوي وتيقني ان مجلس ادارة الشركة يقف على مسافة متساوية من الجميع ومفيش عنصرية تجاة اي حد
فا جه في بالي ساعتها الجمله العظيمة
لا توجد تفرقة عنصرية، هنا أنتم جميعاً متساوون في عدم القيمة
اتصرف معاها ازاي ؟ اولع فيها بجاز وسخ ولا ابلغ عنها عربية الكللابب تيجي تخلصنا منها

• بيضحكني
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: DarkHorse, Teka44, غريب عن العالم و 15 آخرين
السطلة بتعمل اكتر من كدا

شوفي شغل تانى و بعد ما تلاقي الجديد افشخى ميتين امها و بعد فترة قدمى تانى و على بوزيشن اعلى منها و افشخى كسمها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المديرة المسلطة علينا في الشغل او عملنا الاسود في حياتنا واهي ذنوب وبنخلصها في الدنيا على اديها دخلت عليا المكتب وانا بخصل شغلي وبتقولي انتي اية اللى عملتية مع مدير الحسابات دة انتي متحولة للتحقيق انا سمعت الكلمة من هنا وشياطين الانس والجن اتنططت قدام عينى وكنت عايزة اجيبها من شعرها بس ازاي مينفعش ومسكت اعصابي منا عارفة انها ماشية كوسة من زمان وسالتها وحضرتك كنتي فين لما مدير الحسابات عدل على شغل مش من اختصاصاته لا وكمان وجه اهانة صريحة لي خدتها العزة والشمخة والحمقة الكدابة وقالت قدمي شكوي وتيقني ان مجلس ادارة الشركة يقف على مسافة متساوية من الجميع ومفيش عنصرية تجاة اي حد
فا جه في بالي ساعتها الجمله العظيمة
لا توجد تفرقة عنصرية، هنا أنتم جميعاً متساوون في عدم القيمة
اتصرف معاها ازاي ؟ اولع فيها بجاز وسخ ولا ابلغ عنها عربية الكللابب تيجي تخلصنا منها
اصبري علي جارك السو ليرحل اوتجيله مصيبة تاخده

• بيضحكني
التفاعلات: Nothing stays the same
شوفي شغل تانى و بعد ما تلاقي الجديد افشخى ميتين امها و بعد فترة قدمى تانى و على بوزيشن اعلى منها و افشخى كسمها
اشوف شغل تاني لو انا ضعيفة او مش هقدر اخد حقي منها واقف قدامها

• عجبني
التفاعلات: Lucifer the best fucker
هاتلها عريس....دي عندها كبت 😅

ولا اي حاجة
استقيلي

• بيضحكني
التفاعلات: gasser selim
  • بيضحكني
التفاعلات: زينة البراري
طب الحل اية معاها انا لو فضلت اكتر من كدة هكهربها
دوري علي شغل تاني ، حتي لو المرتب قليل حبة، اعتبري اللي نقص دفعتيه في راحتك