NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هي بتنتشر مع انتشار الفقر والجهل .
بس غريب ان فيه وحده اعرفها شغاله في منظمة لتمكين مرأة كانت بتقول ان بيزيد بشكل غير عادي في مناطق الراقية زي التجمع والكمبوندات . مش عارف سبب انا من قرية وموضوع نادر عندنا .

• عجبني
التفاعلات: فولدمورت و Neswangylover
للاسف منتشر وبكثرة لكن مسكوت عنه... اما الاسباب فهي برايي متعددة ومعقدة:
_ اولا الكبت الجنسي بسبب الفقر وتاخر سن الزواج ولهذا ينتشر الامر بكثرة في ادول الفقيرة مثل البلدان العربية والاسيوية... وحتى اللي عنده خطيبة او حبيبة لا يجد مكان للمعاشرة لانه يعيش مع العائلة لسن متاخر بسبب عدم القدرة على كراء او شراء منزل.
_ ثانيا التطرف الموروث بحكم العادات و التقاليد و المعتقدات و القمع البوليسي الذي يضيق على الشباب ممارسة غريزتهم الطبيعية بحرية وامان ....
هذا الصدام الرهيب بين الشهوة الطبيعية من جهة وعوامل القهر والمنع السابقة (الفقر والقمع الاجتماعي) يدفع الشباب الى البحث عن حلول ممكنة تتمثل في جنس بلا مقابل وفي المتناول و بعيد عن الرقيب ما يدفعه الى التفكير في محارمه لتوفر هذه الشروط
نظريا واذا كان الامر برضا الطرفين وعن قناعة فالامر لا يهمني لكن للاسف في غالب الاحيان تكون المرأة ضحية وتدفع له`ه الممارسات بدون ارادتها و غالبا ما تصمت او تجبر على الصمت حتى لا تحطم العائلة في حال انكشف الامر

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: فولدمورت
بسبب هوس جميع الشباب بموضوع المحاارم أو مش جميع الشباب ولكن هنقول معظمهم
1: هل فعلا جنس المحاارم موجود فى مصر والعرب
لا اعتقد لانه مش موحود اصلا بره (اغلب الناس فاهمة انه خارح العالم العربي الناس عايشة فيلم بورنو😂
2 : هل بيكون برضى الطرفين
اعتقد ان الحالات الموجودة تسمى اغتصاب فالعموم بتحون من طوف شخص كبير لواحد صغير
3 : هل بيستمر ولا بيكون نزوى وبتعدى وخلاص
لا ادري
4 : هل علاقة الطرفين بترجع تانى طبيعية لو قررو يبطلو
لا اعتقد
5: ايه سبب العلاقة اصلا
تخلف! اغتصاب! قلة وعي

• عجبني
جنس المحارم متواجد ومش شرط علشان محصلش معاك أو حد تعرف يبقي مش موجود لا موجود وديه حقيقة واكيد الي بيعمل كده مش هيفضح نفسه .. وبعدين في هذا العالم و الأيام ديه توقع أي شئ أي شئ يخطر علي بالك توقعة في حب اخوات بيبقي مبالغ فيه بيخلس الموضوع يكبر في أخوات بيبقي صغيرين بيبقي مجرد فضول و الموضوع يتطور و الشهوة بعد كده بتتحكم في الموضوع في خيانه من زوجه الأب لو الاتنين شباب بحكم إنهم قدام بعض دايما في الخالات و العمات الصغار الحرمان بيكون ليه دور كبير و الناس الي بتقول كذب ازاي و 95% من الموقع عبارة عن اسئلة ازاي أوقع امي و ازاي انام مع اختي طب خليتي مش عارف ايه لو الموضوع مش موجود مش هتتواجد الفكرة من الأساس لكن عزيزي طالما الفكرة متواجدة يبقي أكيد في تنفيذ

• عجبني
التفاعلات: Mino yassmin, Amigod, قحبة اخويا و شخص آخر
ديه اسمو متعة المحارم
لي انو بي صراحه متعه تجنن امممم

• عجبني
التفاعلات: فولدمورت و Mino yassmin
ديه اسمو متعة المحاارم
لي انو بي صراحه متعه تجنن امممم
ممكن نتواصل عندي مشكلة وكنت عاوز اتكلم معك فيها واسف علي الازعاج

• الكلام ده مش عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده اسئلة صعب الاجابة عليها ، لان ده موضوع مش سهل تعمل فيه احصاء ..محدش بيعترف بالعلاقة و لو اعترف حتي و تم تسجيل حالة ، مش هتعرف تاخد اجابات عن تفاصيل العلاقة و بقية اجوبة الاسئلة المطروحة . اخر اي حد يرد يكون عارف علاقة مثلا في جيرانه او وسط اصحابه او قرأها في صفحة الحوادث مثلا …انما بشكل عام ، مش هتلاقي حد يجاوب الا وجهات نظر و توقعات او احساس فقط ..
بدون دخول في تفاصيل
جنس المحارم موجود عن تجربه ليا
طبعا بيكون برضي الطرفين
لا يستمر من خلال تجربتي
عادت العلاقه طبيعيه وكأنه شئ لم يكن

• عجبني
التفاعلات: Jan 6، Mino yassmin و فولدمورت
هي بتنتشر مع انتشار الفقر والجهل .
بس غريب ان فيه وحده اعرفها شغاله في منظمة لتمكين مرأة كانت بتقول ان بيزيد بشكل غير عادي في مناطق الراقية زي التجمع والكمبوندات . مش عارف سبب انا من قرية وموضوع نادر عندنا .
ملهاش علاقة لا بفقر ولا جهل

لا اعتقد لانه مش موحود اصلا بره (اغلب الناس فاهمة انه خارح العالم العربي الناس عايشة فيلم بورنو😂

اعتقد ان الحالات الموجودة تسمى ****** فالعموم بتحون من طوف شخص كبير لواحد صغير

لا ادري

لا اعتقد

تخلف! ******! قلة وعي
موجود حقيقى يا صديقي العزيز وليس وهما من اوهام فولدمورت

• عجبني
التفاعلات: Amigod
موجود حقيقى يا صديقي العزيز وليس وهما من اوهام فولدمورت
اكيد انت تبحث عن طريقة لهدم حياة الناس التي ليست من ددمم السحرة! هاري بوتر سيتغلب عليك يوما ما

• عجبني
التفاعلات: فولدمورت و Neswangylover
جنس المحاارم متواجد ومش شرط علشان محصلش معاك أو حد تعرف يبقي مش موجود لا موجود وديه حقيقة واكيد الي بيعمل كده مش هيفضح نفسه .. وبعدين في هذا العالم و الأيام ديه توقع أي شئ أي شئ يخطر علي بالك توقعة في حب اخوات بيبقي مبالغ فيه بيخلس الموضوع يكبر في أخوات بيبقي صغيرين بيبقي مجرد فضول و الموضوع يتطور و الشهوة بعد كده بتتحكم في الموضوع في خيانه من زوجه الأب لو الاتنين شباب بحكم إنهم قدام بعض دايما في الخالات و العمات الصغار الحرمان بيكون ليه دور كبير و الناس الي بتقول كذب ازاي و 95% من الموقع عبارة عن اسئلة ازاي أوقع امي و ازاي انام مع اختي طب خليتي مش عارف ايه لو الموضوع مش موجود مش هتتواجد الفكرة من الأساس لكن عزيزي طالما الفكرة متواجدة يبقي أكيد في تنفيذ
احسنتى

اكيد انت تبحث عن طريقة لهدم حياة الناس التي ليست من ددمم السحرة! هاري بوتر سيتغلب عليك يوما ما
لن يتغلب علي ابدا فأنا شاهدت الفيلم واعلم خطته 😂 😂 😂

• عجبني
التفاعلات: Amigod
  • بيضحكني
ربما موجود وخصوصا مع تطور وسائل التواصل الاجتماعي

بسبب هوس جميع الشباب بموضوع المحاارم أو مش جميع الشباب ولكن هنقول معظمهم
1: هل فعلا جنس المحاارم موجود فى مصر والعرب
2 : هل بيكون برضى الطرفين
3 : هل بيستمر ولا بيكون نزوى وبتعدى وخلاص
4 : هل علاقة الطرفين بترجع تانى طبيعية لو قررو يبطلو
5: ايه سبب العلاقة اصلا
ماكنت اصدق القصص اللي في المواقع الا بعد ما خططت ونفذت خطتي مع اختي وبرضاها اللي يبي يعرف بقية التفاصيل يجيني ع الفيس بوك ويقول انا احب المحارم لا يجيني الا واحد مجرب او يبي يجرب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%