NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Utcheha Itatchi

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المحاربون
الفصل الاول
( في عام 2100 من الميلاد حدث انفجار ضخم لأكبر مفاعل نووي في العالم وقتها .
ادي ذلك لانتشار رماد نووي اجتاح العالم أجمع وقتل الملايين من سكان العالم ولكن لحسن الحظ تمكن العديد من البشر من النجاه من هذه الكارثة .

بعد انتهاء الكارثة اكتشف العلماء أن كل من تعرض لهذا الرماد النووي وعاش بعدها اكتسب قدرة جديدة نتيجة لتغير الحمض النووي الخاص به .

هذه القدرات تختلف من شخص لآخر منها القوي ومنها الضعيف ونحن هنا في أكاديمية المحاربين نقوم بجمع الأشخاص ذوو القدرات القوية لمساعدتنا في التصدي لجماعة العقرب التي تسعي للسيطرة علي البشر من خلال استغلال القدرات القوية للأشخاص علي الارض )

دي كانت المقدمة اللي سمعتها اول ما دخلت معسكر الأكاديمية
اه نسيت اعرفكم بنفسي انا عقاب أو زي ما الناس كلها بتسميني الامبراطور ودا عشان انا قوتي هي الاقوي من اول ما العلماء اكتشفوا القوة .
وصفي ( انا شخص قوي بدنيا للغاية ودا انا مولود بيه طبيعي بسبب قوتي اللي هنعرفها قدام ، طولي حوالي ١٩٠ سم ووزني ٨٠ كيلو كلهم عضلات تقريبا ).

يزن : ( يزن دا صحبي جدا من يوم ما اتولدت معايا في كل خطوة وصفه بردو معضل جدا طوله ١٨٠ سم وزنه ٧٥ كيلو كلهم عضل بردو ) : ايه يعم عقاب سارح مني في ايه عمال اكلمك من نص ساعه وانت ولا بترد خالص .

انا : معلش يا يزن مكنتش مركز معاك انت عايز ايه ؟
يزن : يعم بقولك هتعمل ايه في اختبار القوة بكرا انت عارف كويس أن باباك قالك أوعي تظهر كامل قوتك عشان محدش يحصله حاجة .
انا : هو دا اللي شاغل بالي اصلا انا خايف علي الناس اللي هتحضر وخصوصا القتال النهائي

عشان متوهش مني عزيزي القارئ في أكاديمية المحاربين انت الاول بتدخل مرحلة المعرفة ودي بيتعرفوا فيها علي قوتك وهل هي قوية ولا لا عشان تنضم للمجلس
المرحلة التانية مرحلة التأهيل ودي بيتم تأهيلك لمدة ٥ سنوات عشان تقدر تستخدم كامل قوتك وفي آخر المرحلة في امتحان عبارة عن كذا مستوي آخرها قتال واحد لواحد ضد شخص من نفس المستوي اللي بيفوز بيكون كدا اتخرج وهيبدا في عمليات خاصه بيه وحده واللي بيخسر بيكون من فريق المساعدين ودول بيكونوا مهمتهم إعادة الإعمار والحماية والحاجات العادية بس محتاجة شوية قوة .
والمرحلة الثالثة هي مرحلة المحارب بعد ما تتخرج )
يزن : شوف يمعلم حاول تفوز بس من غير ما تستخدم قوتك كلها عشان متاذيش حد

انا: مش هينفع يا يزن انت عارف ان خصمي هو غارب العقرب ودا شخص قوي جدا وهو يعتبر المنافس بتاعي من اول يوم هنا ولازم استخدم كل قوتي عشان افوز .
يزن : خلاص يعم نام دلوقتي عشان احنا هنصحي الساعة ٦ الصبح عشان نبدا اليوم الختامي .
انا : يلا يعم ننام وبكرا يحلها **** .

تاني يوم
يزن : عقاب ، عقاب اصحي يعم انت الوقت داخل علي خمسه الفجر

انا بصحي من النوم وبتاوب : ايه يعم يزن لسه فاضل ساعة
يزن : قوم يبيه عندنا قتال نحضرله
انا : ماشي يعم يلا
قومت انا ويزن كل واحد اخد شاور وغير هدومه ولبس هدوم القتال عشان الطحن اللي هيحصل النهاردة
انا : يزن انا خلصت
يزن : وانا كمان يا عقاب يلا
انا : يلا

بنتحرك انا ويزن من مكان السكن الخاص بطلبة الأكاديمية وبنروح لمكان الاختبار

اول ما بنوصل بيقابلنا الحراس وببنظمونا في مجموعات عشان القتالات

السلطان ( ودا يبقي مدرب من المدربين في المجلس ) اهلا بيكم يا شباب النهاردة يوم مصيري في حياة كل شخص فيكم كلكم خلاص هتكملوا ال 18 سنه السنادي ودا وقت التخرج بتاعكم من الأكاديمية عشان كل واحد فيكم يروح المكان اللي يستحقه بالتوفيق ليكم كلكم .

دلوقتي هنبدأ الامتحان .
الامتحان عبارة عن 3 مستويات
في المستوي الاول هنقيس الذكاء الحربي بتاعكم داخل التشكيلات الجماعية عشان كدا هنقسمكم مجموعتين والمجموعة اللي هتفوز هتكمل معانا الاختبار واللي هيخسروا هيضطروا يرجعوا الأكاديمية عشان يتعلموا من جديد

المستوي التاني المجموعة اللي فازت هيحصل بينها اختبارات لقوة التحمل عن طريق اختبار تحرير نفسك من قفص تحت الميه محكم الإغلاق ومع كل شخص 3 دقائق بس عشان يطلع والا هيموت مختنق

المستوي الثالث القتالات الفردية هتكون بين كل شخصين من الناجين حسب قوة كل شخص من الباقيين .

طبعا عزيزي القارئ انت هتستغرب ازاي هيكون في أشخاص هيعدوا كل دا بس احب اقولك اننا اكتر من ألف شخص كلنا مدربين تدريب عالي من سن 13 سنه وحتي سن 18 سنه يعني خمس سنوات من التدريب اللي اقل ما يقال عنه مميت

اتقسمنا مجموعتين وكان بينا حرب في ساحة مفتوحة وكنت أنا وغارب ويزن في نفس المجموعة ودا ادي مجموعتنا التفوق من حيث القوة لاني اقوي شخص زي ما قولتلك والمنافس بتاعي هو غارب ويزن من محاربين النخبة في الأكاديمية يعني انت بتتكلم عن 3 وحوش بشرية وغيرنا كتير زينا

بدأنا القتال وكان حرفيا اي حد بيمسك غيره بيفشخه سواء بالقوة البدنية أو القدرات بتاعته

بالمناسبة دي تعال اكلمك عن القدرات واقولك قدرتي
القدرات بتختلف من شخص للتاني يعني في ناس قوتها تتحكم في الهواء والنار والعناصر وكدا وناس قوتها تضخيم قوتها البدنية ملايين المرات زي يزن كدا وناس تانية بتتحكم في الأشخاص وتخليهم تابعين ليهم ودول خمس اشخاص بس تلاتة منهم في المجلس وهما الرؤساء اللي منهم بابا وهو زعيم مجلس المحاربين اللي الأكاديمية تابعة ليه
واتنين في صفوف المنشقين اللي هدفهم السيطرة على العالم اللي هما الأعداء وهما بردو الرؤساء واتسموا المنشقين عشان كانوا منا بس الطمع خلاهم يسيبوا جانب الخير
أما عن قوتي انا بقي فهي قوة النسخ بمعني اني اقدر انسخ قوة اي شخص ومش بس كدا انا كمان اقدر اضخم القدرة دي او اقلصها أو اطورها كمان عشان كدا انا الاقوي
أما بالنسبة لغارب فهو عنده طفره أنه اصلا قدرته تطوير قوته الجسدية زي يزن بس حصلتله طفره وهو صغير وبقي يقدر يتحكم في النار فبقي عنده قوتين عشان كدا هو المنافس بتاعي بس هو بالنسبالي في مستوي اقل عشان انا قدرت انسخ قدراته واتحكم في اكتر من قدره مع بعض واطورهم كلهم بس انا عندي مشكلة كبيرة اني اقدر اعمل كدا لوقت محدد وهو نص ساعة فأنا محتاج حد تكون قوته البدنية خارقه عشان اقدر اخلي قوتي مش محدده بوقت

نرجع تاني للقتال وانا ماسك ولد تاني فاشخه خالص ويزن جنبي بيعمل في واحد تاني زيي بالظبط
بنرميهم الاثنين علي الارض وبنفضل نضحك عليهم 😂😂 عشان هما بالنسبالنا ضعاف جدا.

خلصت المرحلة الأولي ومجموعتنا انتصرت بس كانت الخسائر مش قليلة لدرجة أن اللي عدي المستوي التاني 100 شخص بس والباقي بين إصابات مش هيقدر يكمل بيها او أنه مات في الحرب .

بدأنا المرحلة التانية وانا من اول ما دخلت القفص استخدمت قدرتي وقدرت اسخر الميه حولي وخليتها مفتوحه علي الهواء عشان اقدر اتنفس وضخمت قدرتي البدنية مليار مرة وكسرت القفص هتقولي ليه كل دا هقولك الاقفاص دي قوية جدا ومصنوعة من مادة الماس وهي اقوي المواد صلابه فلازم تكون أصلب منها عشان تكسرها وخلصت المرحلة في ثواني وكنت اول شخص يطلع وبعدي طلع غارب وبعده يزن طبعا أنا فرحت جدا عشان صديقي عدي المرحلة وعشان غارب كمان لانه بالنسبالي مش منافس ولا حاجة هو صحبي واخويا كمان وبيعتبرني القائد القادم وانا بحبه جدا بس موجهتنا لابد منها عشان زي ما قولتلك القتال الفردي بيكون قتال لأقرب حد ليك في المستوي .

ودخلنا علي المرحلة التالتة وكان الأكاديمية عارفة مستوي قوة كل طالب وقسمتنا ٢٠ مستوي لاننا كنا 40 شخص بس اللي قدر يعدي الاختبار التاني وكنت أنا في المستوي الاول انا وعقاب وفي المستوي الثاني كان يزن وواحد تاني اسمه مازن وكدا بقي كل الناس بنفس الشكل وكان كل مستوي بيقاتلوا بعض عشان بس يعدي واحد منهم فكان القتال بيني وبين غارب ودا طبعا كان القتال الاهم والاختبار الثالث طبعا كان بيحضره كل الاستاذه وكل قادة المجلس وبالتالي كان له أهمية كبيرة .

ايه بقي اللي حصل في القتال بينا وبين بعض وخصوصا قتالي انا وغارب دا هنعرفه الجزء الجاي

لحد هنا بينتهي الجزء الاول

مستني تفاعلكم علي القصة عشان اكملها وياريت محدش يبخل عليا بملاحظته
وموعد نزول الأجزاء هو كل يوم خميس من كل أسبوع وانا اسف يعني عشان هو جزء واحد في الاسبوع بس انا لسه مخلصتش امتحانات اساسا فادعولي بالتوفيق واول ما اخلص هيكون جزئين كل اسبوع واجزاء محترمة من حيث الطول أنجووووي يا شباب

• عجبني
التفاعلات: YaYa2410، Gattuso و 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
جااامد يبرو شكلك ناوي علي جمدان + انا بعتلك خاص شوف الخاص كده

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Utcheha Itatchi و Ahmed Engks
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
القصة مبشرة جدا بس في حبة ملاحظات وهي اية هو الماضي بتاعك و هل امك عيشة وهل عندك اخوات و عيلتك و اهم حاجة تقلل الجنس خالص في القصة يعني تعمل مشهد ولا اتنين في القصة كلها و متجريش بالاحداث

و بالتوفيق في القادم والقصة بتاعتك مبشرة جدا و هتبقي جامدة نيك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Utcheha Itatchi
جااامد يبرو شكلك ناوي علي جمدان + انا بعتلك خاص شوف الخاص كده
حبيبي يا غالي تسلم ❤️

• عجبني
القصة مبشرة جدا بس في حبة ملاحظات وهي اية هو الماضي بتاعك و هل امك عيشة وهل عندك اخوات و عيلتك و اهم حاجة تقلل الجنس خالص في القصة يعني تعمل مشهد ولا اتنين في القصة كلها و متجريش بالاحداث

و بالتوفيق في القادم والقصة بتاعتك مبشرة جدا و هتبقي جامدة نيك
حبيبي يا غالي تسلم علي كلامك وبالنسبة للعيلة بتاعة عقاب فهي هتظهر في الجزء الثاني والاجزاء المهمة من حياته قبل كدا هتكون فلاش باك للتوشيق وغالبا مش هيكون موجود مشاهد جنسية ولو وجدت هتكون من غير وصف خالص لاني مش بعرف اكتب اي مشهد جنسي اصلا

• عجبني
بدايه جميله اوي

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Le loup
  • عجبني
  • حبيته
حبيبي يا غالي تسلم علي كلامك وبالنسبة للعيلة بتاعة عقاب فهي هتظهر في الجزء الثاني والاجزاء المهمة من حياته قبل كدا هتكون فلاش باك للتوشيق وغالبا مش هيكون موجود مشاهد جنسية ولو وجدت هتكون من غير وصف خالص لاني مش بعرف اكتب اي مشهد جنسي اصلا
خلصانة يابشا مستنين الجديد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Utcheha Itatchi و ناقد بناء
عزيزي الكاتب هل تصنف قصتك قصة جنسية او قصة غير جنسية

• حبيته
التفاعلات: Utcheha Itatchi
استمر تسلم ايدك

• عجبني
  • حبيته
جامد