NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماستر ابراهيم

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل واحد يقول ايه اللي مش عاجله في المجتمع حاليا و نفسه يتغير بكل حرية ... اي حد هيستظرف سيتم ابلاغ الاداره و اتخاذ الإجراءات اللازمة

نظرة المجتمع للسيدات عموما لازم تتغير

الاستخدام السئ للموبايل

• عجبني
التفاعلات: ماستر ابراهيم
  • عجبني
المحمول جهاز متكامل وليس كاميرا لتصوير اي شئ وكل شئ وابرز الامثلة فيديوهات الروتين اليومي المقرفه دي
للاسف النوعية دي من الفيديوهات بعتبرها عرض تشويقي لجسم اللي نشراه ... من الاخر بتعرض جسمها للكل علشان ملاليم ... و في الاخر كل واحد حر يعمل اللي هو عاوزه .. و تقدري متشوفيهاش

الناس تسلك من جواها وتشيل الغل والحقد وكل واحد يرضي باللي ف ايده

المحمول جهاز متكامل وليس كاميرا لتصوير اي شئ وكل شئ وابرز الامثلة فيديوهات الروتين اليومي المقرفه دي
اصبح اداه لعرض الحرية بشكلها السئ ...
انت حر و لكنك تضر الآخرين بحريتك

الناس تسلك من جواها وتشيل الغل والحقد وكل واحد يرضي باللي ف ايده
يا مخ انت بتدور علي المدينة الفاضلة انسي كله بيبص لغيره كبر انت دماغك و متركزش معاهم

يا مخ انت بتدور علي المدينة الفاضلة انسي كله بيبص لغيره كبر انت دماغك و متركزش معاهم
مش قصه مدينه فاضله ي هيما
بس الموضوع بقي بشع اووي انا بشوف اخوات بحقدوا علي بعض

مش قصه مدينه فاضله ي هيما
بس الموضوع بقي بشع اووي انا بشوف اخوات بحقدوا علي بعض
بيحقدوا بس انا شفتهم بيسرقوا بعض عادي خالص ...

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
اصبح اداه لعرض الحرية بشكلها السئ ...
انت حر و لكنك تضر الآخرين بحريتك
مطوري اجهزة المحمول عندما قررو تطوير كاميرا الهاتف او اختراع كاميرا للهاتف كان الهدف الاساسي تصوير اللحظات الجميلة المشكلة عندما نقرر إخفاء هذه الفيديوهات يظهر غيرها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مطوري اجهزة المحمول عندما قررو تطوير كاميرا الهاتف او اختراع كاميرا للهاتف كان الهدف الاساسي تصوير اللحظات الجميلة المشكلة عندما نقرر إخفاء هذه الفيديوهات يظهر غيرها
علشان بس انتى قرفانه منهم زيي بيظهرولك و دي حاجه تحرق الدم انا بقلب عنهم خالص كل ما يظهرلي اسكرول كاني مشفتوش

علشان بس انتى قرفانه منهم زيي بيظهرولك و دي حاجه تحرق الدم انا بقلب عنهم خالص كل ما يظهرلي اسكرول كاني مشفتوش
انا بعمل كده مفيش فايده كائنات مقرفه مش فاهمه هو ليه التصوير مالخلف متخلي الكامير قدامك مانتي كده كده مخبيه وشك بال****

انا بعمل كده مفيش فايده كائنات مقرفه مش فاهمه هو ليه التصوير مالخلف متخلي الكامير قدامك مانتي كده كده مخبيه وشك بال****
منا قلتلك دي واحدة بتعرض جسمها بملاليم و عالم مستفزة جدا .... الكائن ده اسمه طالعه بطيزها 😂😂😂😂😂😂 حاجة قرف

منا قلتلك دي واحدة بتعرض جسمها بملاليم و عالم مستفزة جدا .... الكائن ده اسمه طالعه بطيزها 😂😂😂😂😂😂 حاجة قرف
استحالة تلاقي واحده ست بتتفرج عليها لانها مالاخر اقل واحده عارفه بترتب وتنضف بيتها ازاي انا شفت واحده بتعمل سيراميك الحمام وعمالة ترش ميه عالفيش يعني لو واحده حبت تقلدها حتموت كل التعليقات ناس بتدعي عليها انها كانت اتكهربت وازتحنا منك

استحالة تلاقي واحده ست بتتفرج عليها لانها مالاخر اقل واحده عارفه بترتب وتنضف بيتها ازاي انا شفت واحده بتعمل سيراميك الحمام وعمالة ترش ميه عالفيش يعني لو واحده حبت تقلدها حتموت كل التعليقات ناس بتدعي عليها انها كانت اتكهربت وازتحنا منك
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 هموت من الضحك. انا لو اعرف ان في الضحك ده كنت اافرجت عليهم بس بقرف منهم لانهم معندهمش عزة نفس رخاص و فرجة لاي حد معندهمش انوثة عندهم جسم للعرض و التريقه

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 هموت من الضحك. انا لو اعرف ان في الضحك ده كنت اافرجت عليهم بس بقرف منهم لانهم معندهمش عزة نفس رخاص و فرجة لاي حد معندهمش انوثة عندهم جسم للعرض و التريقه
المشكله بيزيدو والعدوي اتنقلت للدول العربيه محدش عندنا بيحارب الظاهره دي يعني مثلا مبيفكروش يعملو اكل كله نضافه عشان التصوير الخلفي يعني مثلا ترتب السرير في ١٠ د ليه ده بياخد دقيقتين

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
المشكله بيزيدو والعدوي اتنقلت للدول العربيه محدش عندنا بيحارب الظاهره دي يعني مثلا مبيفكروش يعملو اكل كله نضافه عشان التصوير الخلفي يعني مثلا ترتب السرير في ١٠ د ليه ده بياخد دقيقتين
هي معندهااش موهبه ف اي شئ غير جسمها واغلبهم عاديين يعني

منا قلتلك دي تجارة بيعرضوا فيها لحمهم الرخيص الموضوع كبر و الدول العربية بقى فيها كل حاجه و اكتر من كده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%