NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اما بقى عن حته التصنيف فهو مش غلط ولا حاجة انا بس اخرت موضوع المحارم دا شوية عشان بس الاحداث تاخد مجراها وانا كنت قولت نفس الكلام لراجل محترم تانى سأل نفس السؤال بس بما ان الموضوع مش عاجبكم انا مش هطول لحد ما نوصل ليه وبالكتير جزئين وهكون عملت tutn on لوضع المحارم وكمان المشاهد الجنسية هتزيد بالتدريج الفترة الجاية وكفاية اوى كدا عشان انا حاسس انى حرقت السلسلة كلها 😂
شكراً لتعليقك حتى اعرف ان القصه خاليه من جنس المحارم حتى ما اتعب نفسي واقراها

• أتفق
التفاعلات: Dark storm
القصة بجد جامدة فشخ كمل يابرنس

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: ابوزوبر جنان
روعة
فى انتظار المزيد
تقبل تحياتى و مرورى

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: CeZeF
مشكوررررر

• أتفق
رائع أسلوب الكتابه لكن الأحداث كلها تصلح لمكان اخر غير هنا
انت قصاص جميل حاول تستغل موهبتك هادي في كتابة القصص لان دخول المقاطع الجنسيه مع انه قليل و أيضا ليس له داعي و يمكن الاستغناء عنه ... اكمل القصة و تحية لك انك عرفت كيف تجذبني الين انتهي من القراءة و من اني اعلق عليها .....
بالتوفيق دائما

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
رائع أسلوب الكتابه لكن الأحداث كلها تصلح لمكان اخر غير هنا
انت قصاص جميل حاول تستغل موهبتك هادي في كتابة القصص لان دخول المقاطع الجنسيه مع انه قليل و أيضا ليس له داعي و يمكن الاستغناء عنه ... اكمل القصة و تحية لك انك عرفت كيف تجذبني الين انتهي من القراءة و من اني اعلق عليها .....
بالتوفيق دائما
عارف كويس ان المشاهد الجنسية ممكن تكون قليلة وغير مبررة بالمرة بس كنت في بداية كتابتى وحماسي فكنت بدور على اكتر قسم فيه تواجد للأعضاء ولقيت انه قسم المحارم هو الوحيد هو اللى فيه ريتش عالى فبدأت فيه ومقدرتش انقل القصة فقولت اكمل وجربت انزل قصه تانى في قسم القصص الغير جنسية وللأسف مجابتش تفاعل خالص ودا احبطنى وخلانى اوقفها وقررت انى اركز هنا والواضح ان القصة علمت مع ناس كتير

ع العموم اشكرك جدا على تعليقك ودعمك ليا وكلامك دا فوق فوق راسي ولو لسة مشوفتيش السلسلة التانية روحى اقرأيها هتعجبك اكيد
ولو عايزة قصة فيها مشاهد جنسية مبررة شوية ومنطقية فانا شغال في سلسلة [ فرصة أم لعنة] ونزلت منها 3 اجزاء يشرفني انك تقرأيها

اسف على الاطاله 😊❤

• عجبني
التفاعلات: العنتير
عارف كويس ان المشاهد الجنسية ممكن تكون قليلة وغير مبررة بالمرة بس كنت في بداية كتابتى وحماسي فكنت بدور على اكتر قسم فيه تواجد للأعضاء ولقيت انه قسم المحارم هو الوحيد هو اللى فيه ريتش عالى فبدأت فيه ومقدرتش انقل القصة فقولت اكمل وجربت انزل قصه تانى في قسم القصص الغير جنسية وللأسف مجابتش تفاعل خالص ودا احبطنى وخلانى اوقفها وقررت انى اركز هنا والواضح ان القصة علمت مع ناس كتير

ع العموم اشكرك جدا على تعليقك ودعمك ليا وكلامك دا فوق فوق راسي ولو لسة مشوفتيش السلسلة التانية روحى اقرأيها هتعجبك اكيد
ولو عايزة قصة فيها مشاهد جنسية مبررة شوية ومنطقية فانا شغال في سلسلة [ فرصة أم لعنة] ونزلت منها 3 اجزاء يشرفني انك تقرأيها

اسف على الاطاله 😊❤
فعلا كان واضح انك هنا للكثافة العددية و هادا ذكاء منك يحسب لك و كتاباتك أعجبتني فعلا
ارسل لي لينك السلسله الثانية
من شان اقول رأيي

فعلا كان واضح انك هنا للكثافة العددية و هادا ذكاء منك يحسب لك و كتاباتك أعجبتني فعلا
ارسل لي لينك السلسله الثانية
من شان اقول رأيي
متشكر جدا على تعليقك الايجابي دا لينك السلسلة التانية الموضوع 'المتشرد | السلسلة الثانية | - حتى الجزء السادس 16/5/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/المتشرد-السلسلة-الثانية-حتى-الجزء-السادس-16-5-2023.234633/
اتمنى تعجبك وتديني رأيك في كومنت هناك

الأسلوب القصص ممتاز لكن الموضوع مزعج. البطل بدأ كشخصية مظلومة ثم تحول إلى شخصية منحطة بلا مبادئ ثم دخلت القصة في الاشياء الغريبة. وكانت القصة دموية زيادة عن اللزوم.

الأسلوب القصص ممتاز لكن الموضوع مزعج. البطل بدأ كشخصية مظلومة ثم تحول إلى شخصية منحطة بلا مبادئ ثم دخلت القصة في الاشياء الغريبة. وكانت القصة دموية زيادة عن اللزوم.
مش لازم كل شخص اتظلم في حياته لما ياخد السلطة بيبقا طيب وعادل بالعكس دا اغلب اللى بيتظلموا لما بيمسكوا السلطة بيطلعوا الظلم اللى اتظلموه دا على اللى تحتهم
تقصد باي جزء انه دمى ممكن التوضيح

مش لازم كل شخص اتظلم في حياته لما ياخد السلطة بيبقا طيب وعادل بالعكس دا اغلب اللى بيتظلموا لما بيمسكوا السلطة بيطلعوا الظلم اللى اتظلموه دا على اللى تحتهم
تقصد باي جزء انه دمى ممكن التوضيح
كلامك صحيح لكن أنا أتعاطف مع الشخصيات المحترمة. وكثير من الناس كذلك يحبون أن يكون البطل شخصية محترمة.
أقصد بالدموية تقطيع الأعضاء والذبح والسلخ إلخ. والأشياء الغريبة عالم الشياطين إلخ التي لا نعرف عنه شيئا. وكذلك أحب القصص الواقعية التي ممكن أن تحدث في الحياة أكثر من التي لا يمكن حدوثها.

هذا طبعا رأيي الشخصي ولو عرفت أنه مثل آراء باقي الناس تماما لما كتبته لأن التكرار لا فائدة فيه.

• أتفق
كلامك صحيح لكن أنا أتعاطف مع الشخصيات المحترمة. وكثير من الناس كذلك يحبون أن يكون البطل شخصية محترمة.
أقصد بالدموية تقطيع الأعضاء والذبح والسلخ إلخ. والأشياء الغريبة عالم الشياطين إلخ التي لا نعرف عنه شيئا. وكذلك أحب القصص الواقعية التي ممكن أن تحدث في الحياة أكثر من التي لا يمكن حدوثها.

هذا طبعا رأيي الشخصي ولو عرفت أنه مثل آراء باقي الناس تماما لما كتبته لأن التكرار لا فائدة فيه.
طيب تعالى نبسط الامور شوية انت بتحب فيلم الجوكر ؟

طيب تعالى نبسط الامور شوية انت بتحب فيلم الجوكر ؟
كيف ستبسط الأمور؟ أين التعقيد؟
لقد سمعت بفلم الجوكر لكن لم اشاهده. بشكل عام لا أشاهد الأفلام.

كيف ستبسط الأمور؟ أين التعقيد؟
لقد سمعت بفلم الجوكر لكن لم اشاهده. بشكل عام لا أشاهد الأفلام.
انا هقولك الجوكر مع انه كان سفاح وبيقتل بس لأجل المتعة الناس كلها حبت شخصيته ليه ؟ البشر بيحبوا اللى يبررلهم افعالهم السيئة ويديهم مسكنات تنيم ضميرهم من المغرب زي ما بيقولوا وعشان كدا الناس حبت لوسيفر وتعاطفت معاه مع انه قتلت طف-ل برئ ملوش ذنب بس هما قالوا ايه ؟ دا ابوه كان تاجر اعضاء وقتل اط-فال كتير ويستهتل كمان بلال عايز يوصل لامه فالغاية تبرر الوسيلة . صدقني انا مبكتبش كدا تسلية او من فراغ انا كلاميه كله قايم على حقائق زي حقيقة ان البشر يحبون من يخدعهم دي نتيجة دراسة عملها دكاترة نفسية دا غير انى قعدت اسمع افلام كتير من نوع ان البطل يكون شرير دي ولقيت ان الناس بتحب الشخصيات دي اكتر ما بتحب السوبر هيرو
دا غير ان الناس هنا زهقت من كون البطل في كل القصص يحمل نفس الصفات ( غني ، جامد فشخ في كل حاجة ، اذكى واحد ، اقوى واحد ) فمش حاسين ان البطل دا شبههم لكن اللى انا عملته انى خليت البطل واحد من الناس العادية عشان يدخل لعقلهم الباطن انه ممكن يكون في يوم من الايام بطل زي كدا انت فاهم مقصدي ؟

اسف لو طولت عليك

المفروض تاخد اوسكار في المشاهد الجنسية 🙃👏😂😂

المفروض تاخد اوسكار في المشاهد الجنسية 🙃👏😂😂
وسع وسع ياولا القصة نورت عليطلاق ❤😂
بتترولي صح 🙂

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%