NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

الكثير من اعضاء المنتدي يطلقون علي أنفسهم إما متحرر أو ديوث والسؤال الان هل يوجد فرق من وجهة نظرك بين الديوث والمتحرر وماهو وكيف تري الاثنين ؟؟​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
التحرر درجه توصف الراقي المحترم اللي نفسه يشارك مراته وبتوحي بالرقي والاحترام
انمي ديوث توحي بالزوج اللي حابب مراته تبقي علي حل شعرها وهو بيحب الاهانة لنفسه ولاهل بيتة
دا علي حد علمي وخبرتي بيهم

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
التحرر درجه توصف الراقي المحترم اللي نفسه يشارك مراته وبتوحي بالرقي والاحترام
انمي ديوث توحي بالزوج اللي حابب مراته تبقي علي حل شعرها وهو بيحب الاهانة لنفسه ولاهل بيتة
دا علي حد علمي وخبرتي بيهم

انا مختلف معاك في ده خالص وشايف انهم الاثنين شيء واحد علي علي لاقل يمكن اعتبار المتحرر هي خطوه علي طريق الدياثه أو ديوث مبتديء وسف استعرض رأي بالتفصيل بعد مشاركة الأعضاء​

• عجبني

الكثير من اعضاء المنتدي يطلقون علي أنفسهم إما متحرر أو ديوث والسؤال الان هل يوجد فرق من وجهة نظرك بين الديوث والمتحرر وماهو وكيف تري الاثنين ؟؟​

على ما اعتقد ان المتحرر بيكون متحرر في تصرفات أو طبع زى لبس اما الديوث بيحب يشوف مراته أو اى وحده من محارمه بتتناك فعليا

• عجبني
على ما اعتقد ان المتحرر بيكون متحرر في تصرفات أو طبع زى لبس اما الديوث بيحب يشوف مراته أو اى وحده من محارمه بتتناك فعليا

وجهة نظر تحترم....شرفني مرورك​

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني

الكثير من اعضاء المنتدي يطلقون علي أنفسهم إما متحرر أو ديوث والسؤال الان هل يوجد فرق من وجهة نظرك بين الديوث والمتحرر وماهو وكيف تري الاثنين ؟​

المتحرر بالوضع الذي يتحدثون به هو نفسه الديوث لكن بيدلعوه عشان ميزعلش ويتقمص ويبطل دياثه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
المتحرر بالوضع الذي يتحدثون به هو نفسه الديوث لكن بيدلعوه عشان ميزعلش ويتقمص ويبطل دياثه

هو ده فعلا صحيح ولكن هو مش هيتقمص ولا يبطل دياثه ....ده مسمي معمول عشان يشجععم​

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
فى الاخر المعنى واحد أن كله عاوز مراته تتناك وهوه يشرب اللبن من كسها ونا موجود حد عاوز يشرب لبن زبى

• عجبني
فى الاخر المعنى واحد أن كله عاوز مراته تتناك وهوه يشرب اللبن من كسها ونا موجود حد عاوز يشرب لبن زبى

كلمة متحرر بتطلق علي الديوث عشان تجميل صورته أمام نفسه وامام الاخرين ..بعض الأراء تري ان من يقبل تعري زوجته أو أحد محارمه انه ديوث وانا متفق مع هذا الرأي​

• عجبني

كلمة متحرر بتطلق علي الديوث عشان تجميل صورته أمام نفسه وامام الاخرين ..بعض الأراء تري ان من يقبل تعري زوجته أو أحد محارمه انه ديوث وانا متفق مع هذا الرأي​

معك حق
متفق جدا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%