NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لأن الحوار ده لهو بأيده ولا بإدها وطلاما بيحبو بعض كسم الخلفه يعم الواد اللى ساب البنت هيندم بس مش دلوقتى
يعم هت فعلا وجع ساعه ولا كل ساعة
ليه ندخل بحر و احنا مش عرفين فين الشط

• عجبني
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
دي فطره الحياه
وكويس انهم كانو لسه ع البر

• عجبني
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
فى موضوع الخلفه اه
طيب ما كدا احسن بدل ما ينجوزه بعض و كدا كدا هتحصل حاجه من الاتنين
يا اما هيطلقو
ياما الراجل هيتجوز عليها

• عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دي فطره الحياه
وكويس انهم كانو لسه ع البر
فعلا احسن ما كانو اتجوزه و اطلقوه و اتحسبت عليهم جوازة فعلآ

• عجبني
التفاعلات: eyadxxco
يعم هت فعلا وجع ساعه ولا كل ساعة
ليه ندخل بحر و احنا مش عرفين فين الشط
يسطا بس اكيد **** ليه حكمه مش ممكن يعايرو بعض بعد كده بس لو انا مكانو وبحب البنت لو برجل واحد ودراع واحد مش هسيبها

طيب ما كدا احسن بدل ما ينجوزه بعض و كدا كدا هتحصل حاجه من الاتنين
يا اما هيطلقو
ياما الراجل هيتجوز عليها
يا صديقى المقدرات ليها اسباب و التحايل عليها مش هيوصل لشئ زى بالضبط التحكم فى نوع الجنين و اللى بقى موضه

يا شباب انا كنت حابب اقولكم علي موضوع كدا و اخود رأيكم

في واحد صاحبي .. هو مش صاحبي اوي يعني هو معرفة كدا و كان هيتجوز واحدة و يعني كان خطبها له مدة و كان مبسوط معاها و حاسس انها هي اللي هتنفعه
و قبل الفرح بشهر و شوية قال يتأكد من مواضيع الخلفة و اخدها و عمل تحليل بس للاسف اكتشفو انهم مينفعوش يخلفو من بعض و صاحبي فركش الخطوبة بس هو زعلان لانه كان بدء يحبها و اتعود عليها و البنت نفسها عيطت و يعني كانو نفسهم يتجوزه

السؤال .. هل اللي عمله صاحبي دا صح ولا غلط

و فضلآ و ليس امرآ كدا ادخلو علي الرابط دا و صوت لقصتي ( اختي العانس ) دعمآ لاخوك ألفاريز 💙
الي عملوا عين العقل

يا شباب انا كنت حابب اقولكم علي موضوع كدا و اخود رأيكم

في واحد صاحبي .. هو مش صاحبي اوي يعني هو معرفة كدا و كان هيتجوز واحدة و يعني كان خطبها له مدة و كان مبسوط معاها و حاسس انها هي اللي هتنفعه
و قبل الفرح بشهر و شوية قال يتأكد من مواضيع الخلفة و اخدها و عمل تحليل بس للاسف اكتشفو انهم مينفعوش يخلفو من بعض و صاحبي فركش الخطوبة بس هو زعلان لانه كان بدء يحبها و اتعود عليها و البنت نفسها عيطت و يعني كانو نفسهم يتجوزه

السؤال .. هل اللي عمله صاحبي دا صح ولا غلط

و فضلآ و ليس امرآ كدا ادخلو علي الرابط دا و صوت لقصتي ( اختي العانس ) دعمآ لاخوك ألفاريز 💙

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%