NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه نقاش هام جدا اللــــــــــى كــــــل فانزاتــــــــى دا بوست الاسألة اسألنى و انا اجاوب للى يعرفنى اى حاجة مش هزعــــــل .....

الشراميط اللي بتنيكهم بتجيبهم منين وبتوصلهم ازاي
واسعارهم كام في الليلة وبتتأكد ازاي انهم معندهمش ايدز

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: خالد هزمى
انت فعلا عملت تبادل مع حد تاني

• جامد
منزل مراتى لاكن بنتى اكيد لا صحيح ليها صور بس لناس معينة و حاجات خاصة مش لاى حد كدا على الماشى
أنا معك في أي حاجة

• الكلام ده مش عجبني
الشراميط اللي بتنيكهم بتجيبهم منين وبتوصلهم ازاي
واسعارهم كام في الليلة وبتتأكد ازاي انهم معندهمش ايدز
اولا دول ستات محترمة مش شراميط بلاش اللفظ دا عليهم لو سمحت دول متجوزين و محترمات بس فية منهم كنت برسم عليهم و جوزها يا بيسافر يا مخنوقة منو و متجوز عليها يا مطلع عنها و هى محتاجة كلمة حلوة و ليلة جميلة كلها حب و رومانسية و حاجات مبيعملهاش جوزها و انت عارف بقى فهى اللى بتطلب تانى و تالت و رابع فهمت و فية منهم زوجين و عاوزينى بتعرف علي تويتر او بيبعتولى هنا زى اخر مرة كان واحد 70 سنة و مراتة 60 و كلمنى و اتواصلنا و قالى تعالى شم النسيم و نيك مراتى قدامى و قضينة يوم حلو

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات، Noris567 و helloez ya looz
تحب اجرب وضع البطل مع مراتك

• الكلام ده مش عجبني
تحب اجرب وضع البطل مع مراتك
الاسألة دى ناس كتير بتفضل تقولها و انا مبجبش حد ولا بعرف حد ولا انا ديوث انا مش ديوووووووووث مجرد تبادل ازواج وخلاص زى مهو بينيك مراتى انا كمان بنيك مراتة هتقولى مهى كدا كدا هقولك اللى جرب غير اللى شاف فيلم دا حاجة تانيا و احساسا مختلف ميعرفوش غير اللى عملة

• عجبني
التفاعلات: Noris567
الاسألة دى ناس كتير بتفضل تقولها و انا مبجبش حد ولا بعرف حد ولا انا ديوث انا مش ديوووووووووث مجرد تبادل ازواج وخلاص زى مهو بينيك مراتى انا كمان بنيك مراتة هتقولى مهى كدا كدا هقولك اللى جرب غير اللى شاف فيلم دا حاجة تانيا و احساسا مختلف ميعرفوش غير اللى عملة
تمام يا صديقى
سؤالى ممكن ازاى اقنعت زوجتك بالتبادل لو سمحت

• عجبني
انت كنت قبل كده بتحب المحارم

• الكلام ده مش عجبني
تمام يا صديقى
سؤالى ممكن ازاى اقنعت زوجتك بالتبادل لو سمحت
شوف اقنعتها ازاى مراتى امى اللى مجوزهالى انا ابن ناس و صاحب محل دهب و من زمان و انا عندى 19 سنة و مع صديقى شريف صديق عمرى اللى بعمل معاة التبادل اصلا تمام كنا زمان خاربنها نسوان و نيك و بنات كتير امى جوزتنى لواحدة انا مكنتش عاوز اتجوز لاكن هى بتحبنى من زمان اوى خلاصة الكلام هى عشان بتحبنى اوى اوى كدا وافقت على اللى انا عاوزة اما ازاى جبتها بدى بتبتدى بتوريها افلام سكس من النوع دا تهزر معاها بالكلام و لما تقنعها تقولها متجيى نجرب مع واحدة الاول و نبقى 3 و لما توافق و تجيب ست معاها و نقضى الليلة بتفتح كلام التابادل و بتوافق لانها متعـــــــــــة جنسية سرية

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات
انت كنت قبل كده بتحب المحاارم
لا مليش فى المحارم محدش يبص على امو و مليش اخوات بنات بس هقولك على حاجة و بدون حلفان عاوز تصدق صدق مش عاوز انت برضة حر فى اللى تصدقة فية امهااات مصرية بتعد ملط قدام ولادها و عندك فيديوهات اللى اتسربت للست اللى ابنها كان بيدهنلها الكريم على كسها و كانت بتغير قدامة ملط و الفيديو اللى دخلت و هو اعد ملط و بتقولو كبرت و زبك كبر متوقفو كدا ورهونى و بتمسكهولو و بتقولو انت بتاعك كبير اكبر من ابوك اللله يرحمة و الفيديوهات مغرقة التويتر و عندى و ام تانيا بتقول لابنها متيجى يا محمد تحطلى اللبوسة و بيحطهالها و بتقولو بس ياد خرد صباعك انت كدا بتبعبصنى مش بتحط اللبوسة و بيقولها عشان متخرجش من طيزك يا ماما الفيديوهات مغرقة الدنيا لاكن انا مش محارم

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات و Noris567
شوف اقنعتها ازاى مراتى امى اللى مجوزهالى انا ابن ناس و صاحب محل دهب و من زمان و انا عندى 19 سنة و مع صديقى شريف صديق عمرى اللى بعمل معاة التبادل اصلا تمام كنا زمان خاربنها نسوان و نيك و بنات كتير امى جوزتنى لواحدة انا مكنتش عاوز اتجوز لاكن هى بتحبنى من زمان اوى خلاصة الكلام هى عشان بتحبنى اوى اوى كدا وافقت على اللى انا عاوزة اما ازاى جبتها بدى بتبتدى بتوريها افلام سكس من النوع دا تهزر معاها بالكلام و لما تقنعها تقولها متجيى نجرب مع واحدة الاول و نبقى 3 و لما توافق و تجيب ست معاها و نقضى الليلة بتفتح كلام التابادل و بتوافق لانها متعـــــــــــة جنسية سرية
شوف الخاص

• جامد
لا مليش فى المحاارم محدش يبص على امو و مليش اخوات بنات بس هقولك على حاجة و بدون حلفان عاوز تصدق صدق مش عاوز انت برضة حر فى اللى تصدقة فية امهااات مصرية بتعد ملط قدام ولادها و عندك فيديوهات اللى اتسربت للست اللى ابنها كان بيدهنلها الكريم على كسها و كانت بتغير قدامة ملط و الفيديو اللى دخلت و هو اعد ملط و بتقولو كبرت و زبك كبر متوقفو كدا ورهونى و بتمسكهولو و بتقولو انت بتاعك كبير اكبر من ابوك اللله يرحمة و الفيديوهات مغرقة التويتر و عندى و ام تانيا بتقول لابنها متيجى يا محمد تحطلى اللبوسة و بيحطهالها و بتقولو بس ياد خرد صباعك انت كدا بتبعبصنى مش بتحط اللبوسة و بيقولها عشان متخرجش من طيزك يا ماما الفيديوهات مغرقة الدنيا لاكن انا مش محاارم
ههههههههه انا سألت سؤال عادي لان في ناس كتير كده وناس مش بتحب كده ودي ميول زي ماانت عارف

• عجبني
بتقول ان عندك بنت صغيرة
اما تكبر شوية هتسيبها براحتها لحد فين ؟ قبل ما تتجوز طبعا سن المراهقة يعني

• محزن
بتقول ان عندك بنت صغيرة
اما تكبر شوية هتسيبها براحتها لحد فين ؟ قبل ما تتجوز طبعا سن المراهقة يعني
شوف اكيد طبعا انا حزم جدا جدا معاها و هحجبها و هلبسا واسع و عامل رقابة شديدة جدا عليها من دلوقتى

لو مراتك جامده تيجى تبادل

• محزن
لو مراتك جامده تيجى تبادل
التبادل مع حد معين مش اى حد انا اعرف ناس عملة تبادل مع ناس و طلعو ناس مش كويسة و صوروهم و حصل حاجات وحشة اوى
مينفعش التبادل حتى لو صادق مع حد معرفوش بتتطلب معرفة و مقابلات و كل دا و انا مش فى دماغى دلوقتى انا بنيك ستات و مش ناقص

• عجبني
التفاعلات: كابووو
لا مليش فى المحاارم محدش يبص على امو و مليش اخوات بنات بس هقولك على حاجة و بدون حلفان عاوز تصدق صدق مش عاوز انت برضة حر فى اللى تصدقة فية امهااات مصرية بتعد ملط قدام ولادها و عندك فيديوهات اللى اتسربت للست اللى ابنها كان بيدهنلها الكريم على كسها و كانت بتغير قدامة ملط و الفيديو اللى دخلت و هو اعد ملط و بتقولو كبرت و زبك كبر متوقفو كدا ورهونى و بتمسكهولو و بتقولو انت بتاعك كبير اكبر من ابوك اللله يرحمة و الفيديوهات مغرقة التويتر و عندى و ام تانيا بتقول لابنها متيجى يا محمد تحطلى اللبوسة و بيحطهالها و بتقولو بس ياد خرد صباعك انت كدا بتبعبصنى مش بتحط اللبوسة و بيقولها عشان متخرجش من طيزك يا ماما الفيديوهات مغرقة الدنيا لاكن انا مش محاارم
فين الفيديوهات دى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش مره وانت قاعد مع نفسك ندمت على الحاجات دى ؟؟

• عجبني
مفيش مره وانت قاعد مع نفسك ندمت على الحاجات دى ؟؟
كل يوم بندم و بستغفر كتيييييييير بس بضعف من الحاجات دى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%