NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخو اللبوه

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا حابب اقول ان القصه ديه حقيقه.

احب اعرفكم بنفسي في الاول انا حماده ٢٠ سنه طالب لسه جسمي مظبوط شويه و رياضي. اختي فرح ٢٧ سنه متجوزه جسمها مليان وحلو بزازها مش احسن حاجه بس حلوين انما فخادها و طيزها لبن بمعني الكلمه.

تبدا القصه في يوم من الايام متعود اروح اختي زي كل مره بتكون عندنا و بالمناسبة اختي ساكنه في حلوان في منطقه شعبيه المهم اليوم دهكان اجازه فا الدنيا هاديه اوي بليل و عشان نوصل لبيت اختي لازم بنعدي من منطقه ضلمه طلع علينا اربعه حراميه ثبتونا و طلعوا كل الليمعانا و كانوا معاهم سلاح لما حاولت افك منهم واحد منهم ضربني قالي عامل دكر يا كسمك ده انا هنيكك انت و اللبوه اللي معاك ديه وضربني قلم مفوقتش منو بعدها لاقيتو بيقولي لو حاولت تعمل حاجه او اتكلمت هنقتلك انت و القطه اللي معاك ديه فا خوفت بصراحه عشانشكلهم كان شاربين المهم نرجع لقصتنا واحد منهم راح لي اختي فضل يبوس فيها جامد و اختي تفاعلت معاه و ساكته فضلوا طبعا كلواحد يخش يبوس فيها شويه لحد ما خلاص تعبت بالمناسبة اليوم ده اختي كانت لابسه بنطلون قماش ضيق عليها و بلوزه ضيقه عليها اويبعد ما فضلوا يبوسوا فيها شويه ويقفشوا في بزازها واحد منهم بيدخل ايدو جوه البنطلون لاقيتو بيضحك و بيقولي اللبوه اللي معاك مشلابسه اندر ليه و لاقيتهم كلهم بيضحكوا هيجت اوي لما عرفت كده فضلوا يدعكوا في كسها و طيزها و اختي ساحت منهم و عماله تطلعاهات لحد ما جابتهم و فضلوا يضحكوا بيقولي اختك اللبوه جابتهم علي ايدنا و بعدين نزلوا بنطلوناتهم و نزلو اختي علي ركبتها و فضلتتمص لي كل واحد فيهم بذمه و كانوا مستمتعين اوي لحد ما جابوهم فيه منهم اللي جابهم في بوقها و علي وشها و هدومها وكانوامستمتعين اوي منها و مبسوطين وانا ببص علي المنظر ده جبتهم علي نفسي بصراحه و كنت خايف يخدوا اختي معاهم البيت بس بعد ماجابو لبنهم علي اختي مشيوا و فضلت انا و اختي روحنا هي دخلت تستحمي و نامت و بعدين ضربت عشره علي اللي حصل و بعدين نمتو الموضوع ده لحد دلوقتي سر بينا حوار النيك ده كل الناس عارفه اننا اتثبتنا بس.

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Kaza, Ana loka, mohsenadel8 و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليس هذا مكان القصص القصيرة ستنقل لمكانها الصحيح ولو كررت فعلتك ستعاقب

حصل حاجه تاني بينكوا

عاوز انيك اختك انا من حلوان يا جماعه 😂😂 xmanfore الكيك بتاعي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%