NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مدرج المهدى علشان فى اخر المبنى ودايما ضمله الا وقت شغله يكون منور

بس ايه انتى فى تجربتك فالكليه ولا لسه بختم البوسطه 😂
لسه ياخويا يمسهل

في عصر ما قبل تركيب الكاميرات كان فيه حتة اسمها الكفاية او الكفاءة الانتاجية معرفش ديه كلية ولا عبارة عن ايه كان النيك
كله هناك كنت استنى لحد 4 واحيانا 5 ونعيش

ومره واحدة لبوة خدتها من المحطة ومكنش عندي مكان روحت رايح بيها على هناك وحرفيا كنا ملط عالرمل
اي يجدعان دا😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Slinder Man
النيك مفيش اسهل منه طالما في واحده انت داخل دماغها خلاص حتي لو في الغيط هتوافق لاجل رغباتها لانها مابتعرفش تتحكم في رغباتها الفكره بقي في العلق الي بيعرف يتحكم في نفسه
حصلل اتفق من هنا لبكره

• عجبني
التفاعلات: نيياك النسوان
حصلل اتفق من هنا لبكره
البنت لو واحد عجبها وحبته وداخل دماغها زي منا قولت هتديله عنيها لو طلبها منها ف تخيلي بقي لو واحد داخل دماغها وقالها تعالي اركبك علي كارتونه في الغيط مثلا او علي بورد في عرض البحر ودام الناس زي ما بيحصل هنا في مصر تفتكري هتقوله لا ابدا لانها بتحترمه وبتقدره وبتحبه وبتخاف علي زعله وفي نفس الوقت رغباتها مابتقدرش تتحكم فيها اما العلق بيعرف يتحكم في شهوته ياعني لو واحده جت تغري الراجل هيقدر يمسك نفسه علي عكس البنت لو سخنت مابتعرفش تمسك نفسها وشوفنا من دا كتير ياعني كان في واحده شغاله في شركه بتحكي بتقول ان معاها بنات في الشغل متجوزين ومخلفين من عشاقهم بتقولها طيب ليه مخلفتيش من جوزك تقولها احا حبيبي يزعل ويبهدلني وخافت منه ومخفتش من جوزها !! ودا ليه لان الرجاله اتدجنت وبقت منسونه وهي مش واخده بالها مع احترامي للكل ياعني بصي علي الناس هتلاقيهم خاضعين للمراة انا هنا ماليش دعوه بتوجهات الشخص الجنسيه لكن بتكلم في العموم تلاقي الراجل ميعرفش يقولها لا علي حاجه وتلقيها بتهينه وهو يروح يصالحها !!

• عجبني
التفاعلات: hayg1، ما لا نبوح به و نفسي انيك اختي في طيزها
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام رشا و ما لا نبوح به
يااااه فكترنيى بأيام الشقاوة بصراحة انا كنت بتحرش كتير عادى المرة الىل كنت هانيك فيها كنت هتثقش بسبب عيل ابن قحبة احنا الكلية بتاعنا كانت لسه المبنى بتاعها الجديد وكدا كان ليها واحد قديم وواحد جديد الجديد كان الدور الاخير فيه قاعة مؤتمرات ودى تعتبر مهجورة كل فين وفين عما تتفتح فتفقت مع واحدة كانت من جامعة تانية اصلا نتقابل وازنقها فيه فانا طالع لحد الدور دا لقيت واحد واقف فالمهم عملت نفسىى بتكلم فى الفون وهو نزل هى بعدعا طلعت ياوتب سخنا بوس وتقفييش وحطيت ادى فى بنطلونها ابعبصها ولسه بادئة تمصلى سمعت صوت حد طالع طلع الالمن ونزلنا عادى كانت اعرفه بس رخم عليا ونزلنا بس كانت من اهليجان بتاكل زوبرى اكل فصلنا ابن القحبة بعدها قررت مش هكررها تانى خصوصا ان بعدها على طول ركبو كاميرات 😅 بس عادى كنا بنتصرف فى الالماكان المحيطة يعنى

• بيضحكني
التفاعلات: مدام رشا
خليتها تمصلي ورا المبنى الادارى فالجامعه

• جامد
التفاعلات: ما لا نبوح به
  • بيضحكني
التفاعلات: ما لا نبوح به، شاب ادلعك و Mr. Kafka
في عصر ما قبل تركيب الكاميرات كان فيه حتة اسمها الكفاية او الكفاءة الانتاجية معرفش ديه كلية ولا عبارة عن ايه كان النيك

ومره واحدة لبوة خدتها من المحطة ومكنش عندي مكان روحت رايح بيها على هناك وحرفيا كنا ملط عالرمل
انت كده كنت فى جامعة الزقازيق .. هههههههههههه

ديما اسمع عن أن البنات ياما بتتناك من صاحبها ف الكليه
بتعملوها ازاي يعني .....😂🫣احكولي مواقف
طالما كسها واكلها هتتناك لو وسط ١٠٠ مليون 😅

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام رشا و ما لا نبوح به
ديما اسمع عن أن البنات ياما بتتناك من صاحبها ف الكليه
بتعملوها ازاي يعني .....😂🫣احكولي مواقف
خدينى جمبك نتفرج جيبلك فشار معايا 😂😂🍿🍿

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاتنين 😂😂
دا انا فى هندسه ي جدعان
ارحمونى 😂😂😂
احااا بقا انا هعيط اكتر منك
انا فى ازهر يعنى ناشفه 🥺🥺

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123

اقنعتها ازاي بقا لان موضوع الاقناع دا اللي هينقطني
بالفلوس و لا الفسح و لا اشتريت لها موبايل و لا كسبت تعاطفه بكدبه و لا بسبب انك متصور ع الفيس ع اساس ان شخص غني 🤔

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • الموضوع ده يدعو للتفكير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%