NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: أحمد السويسي
  • بيضحكني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • حبيته
  • بيضحكني
  • بيضحكني
ا
طبعا في ناس تعرفي و في ناس و اكيد ناس كتير زعلانة مني اي كان الي زعلان فانا بقوله اتفلق عادي 😂😂 انا ميتزعلش مني اصلا😂😂

تعالي بقي ياعم القمور انت وهوا و انتي يا قمورة انتي و هيا لما نتناقش في حاجة مهمة بس محدش بياخد باله منها وهيا ان ساعات الواحد يزعل مراته يقولها كلمتين حلوين يصالحها وهوب يروح واخدها علي اوضة النوم يوريها الساعة الي بتنور في الضلمة 😂😂 و ساعات يبقي صباعه واجعه و عاوزها يفضل يتحك فيها و يلطف و يعطف علشان يخودها يوريها الساعة الي بتنور في الضلمة بردو😂😂
.انت بقي يا صاحبي لما بتبقي عاوز تعما الصح مع مراتك او حبيبتك او عشيقتك او اي حاجة فيها الروح 😂😂 بتقول اي او بتعمل اي

.و انتي يا ست البنات منك ليها لما بتبقي عاوزة بتعملي اي او بتقولي اي 😂ولو مش طايقة امه بتحربي منه ازاي😂😂

انا عاوزك تنطلقو و توروني الابداع 😂دا احنا هنشوف العجب😂😂
انا عن نفسي لما بكون عيزاها بدخل اخود شاور واظبط نفسي والبس قميص حلو وادخل جمبو ع السرير أفضل ترازي فيه أو اقولو ب صريح العباره انا عيزاك عادي
ولو هوا عايزني وانا مش طايقه امو😂لما بييجي جمبي بعمل نفسي بارده واقولو ماليش مزاج مش قادره ييجي يبوسني اقولو نفسي مكتوم عندي برد ييجي يمسك صدري اقولو لا واجعني متحوطش ايدك بكرهو ف حياتو لحد ما يلف ضهرو وينام بقا بس كدا

• بيضحكني
التفاعلات: أحمد السويسي و ناروتو شيبودن (معاذ)
ا
انا عن نفسي لما بكون عيزاها بدخل اخود شاور واظبط نفسي والبس قميص حلو وادخل جمبو ع السرير أفضل ترازي فيه أو اقولو ب صريح العباره انا عيزاك عادي
ولو هوا عايزني وانا مش طايقه امو😂لما بييجي جمبي بعمل نفسي بارده واقولو ماليش مزاج مش قادره ييجي يبوسني اقولو نفسي مكتوم عندي برد ييجي يمسك صدري اقولو لا واجعني متحوطش ايدك بكرهو ف حياتو لحد ما يلف ضهرو وينام بقا بس كدا
الشيطان فرحان بيكي و بيسقفلك😂😂😂

• أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%