NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال القوة والجنس طريق الخير ـ حتي الجزء الثامن 20/5/2022

منتظر الجديد

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: النجم الصاعد 👑 و Lisandro
اى يخوياا الجزاء امتاا

• حبيته
التفاعلات: النجم الصاعد 👑
عايزين جزاء كبير عشان لو مش هتنزل بكراا

• حبيته
يبقاا لحد العيد بقاا

• حبيته
يااخوتي عشان رمضان وكده هل اكمل السلسة بعد رمضان ولا اكمل في رمضان بس من غير مشاهد جنسية الجزء الجديد هينزل النهاردة مستني منكوا الرد

يااخوتي عشان رمضان وكده هل اكمل السلسة بعد رمضان ولا اكمل في رمضان بس من غير مشاهد جنسية الجزء الجديد هينزل النهاردة مستني منكوا الرد
ممكن تكمل في رمضان عادي من غير مشاهد جنسيه انت بس كان لازم تعمل مشهد واحد جنسي عشان القصه متروحش في قسم اللاجنسي و انت عملت كده في عادي لو كملتها من غير مشاهد جنسيه

ممكن تكمل في رمضان عادي من غير مشاهد جنسيه انت بس كان لازم تعمل مشهد واحد جنسي عشان القصه متروحش في قسم اللاجنسي و انت عملت كده في عادي لو كملتها من غير مشاهد جنسيه
أنا عملت فعلا

اي يخوياا الجديد امتاا

• حبيته
اي يخوياا الجديد امتاا
الصراحه لسه مفيش اي جديد عشان مش عارف اصلا بكره رمضان وكده وانت فاهم أنا بقي مش عارف اكمل في رمضان من غير جنس ولا بعد رمضان

كسم الجنس كمل يعم اهم حاجه الاحداث

• حبيته
الصراحه لسه مفيش اي جديد عشان مش عارف اصلا بكره رمضان وكده وانت فاهم أنا بقي مش عارف اكمل في رمضان من غير جنس ولا بعد رمضان
كمل يعم وسيبك

• حبيته
اتاخرت كتيير اوي مش عوايدك ياريت متتاخرش اكتر من كده مستنيه الجديد❤️

• حبيته
اتاخرت كتيير اوي مش عوايدك ياريت متتاخرش اكتر من كده مستنيه الجديد❤️
الجزء الجديد هينزل في خلال دقايق

أنا بعتذر مره تاني أن الجزء قصير لكن الأجزاء القادمة هتكون اطول بكتير اتمني تعجبكم💪❤️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ملك الحياة و Mona Bebo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميل جدا شوقتنا للي جي متتاخرش👏👏

• حبيته
جامد كالعاده بتاعك متتاخرش علينا ياأخويا ❤️🔥

• حبيته
تم أضافة الجزء الرابع

• حبيته
مش عيب كدا يسطا تسرق اسمي من غير ما تستشيرني 😂😂😂 .. بهزر يحبيب قلبي ❤️ .. الجزء قصيرر ايوة بس هيبني حاجات كتير جدا قدام .. وانا كان عندي امل كبير ف قدراتك وانك تقدر تكون قصة متكاملة الاركان وحماسيه فشخ.. وبدايتك مبسرة جدا جدا .. بجد شابوو ليك ومتحمس فشخ للجاي 🔥

• حبيته
الجزء قصير بس جامد ويا ريت الاجزاء الجايه تبقا اطول ولو ممكن بعد نهايه كل قصه تقول القصه اللي بعدها هتبقا امتي يبقا كدا عظمه نييك

• حبيته
مش عيب كدا يسطا تسرق اسمي من غير ما تستشيرني 😂😂😂 .. بهزر يحبيب قلبي ❤️ .. الجزء قصيرر ايوة بس هيبني حاجات كتير جدا قدام .. وانا كان عندي امل كبير ف قدراتك وانك تقدر تكون قصة متكاملة الاركان وحماسيه فشخ.. وبدايتك مبسرة جدا جدا .. بجد شابوو ليك ومتحمس فشخ للجاي 🔥
حبيبي ياأخويا لو عايزني اغير الاسم انت تؤمر بس 😅❤️
أنا عارف أن الجزء صغير بس كان لازم ينزل صغير عشان الجزء الجديد هيبقي مليان احداث فهيبقي اطول من ده بكتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%