NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اللى يجيبهم من غير ما يلمسوا ده يبقى محتاج عمره من اول وجديد لمؤاخذه ومش هتنفع معاه كمان
طب انا وانا صغير كنت بجيبهم من غير ما المسه دلوقتي بقا مستحيل تحصلي لازم ادعكه بس طبعا هاري نفسي عاده سريه وعايز ابطل عشان هتجوز وهل الجواز ده حل للعاده ولا لا ؟

طب انا وانا صغير كنت بجيبهم من غير ما المسه دلوقتي بقا مستحيل تحصلي لازم ادعكه بس طبعا هاري نفسي عاده سريه وعايز ابطل عشان هتجوز وهل الجواز ده حل للعاده ولا لا ؟
لا ممكن تكون بتتجوز بس بتعملها انت لازم تبطل قبل الجواز اصلا عشان كده هيكون عندك ضعف

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
هي صعبه وفي نفس الوقت ساهله الموضوع بيبقي هيجان لدرجه ان ده يحصل انا عملتها اكتر من مره بس بسبب اكيد

ممكن تكون حاله نادره وليها ظروفها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي صعبه وفي نفس الوقت ساهله الموضوع بيبقي هيجان لدرجه ان ده يحصل انا عملتها اكتر من مره بس بسبب اكيد
ايه السبب

مش ده سرعه قذف باين؟

لا ملهوش علاقه
انا قرات مره ان ده بسبب ان بيكون الهيجان عالي واعصابه ف الجزء ال سفلي مشدود ف العضلات بتتعصر فبيخرج علي ما اتذكر يعني

سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
د بسبب الوصول لذروة الهيجان حصل معي من قبل

لا مش مستحيله انا قادره ومن غير معمل اى حاجه ببصه بس اخلى الراجل اللى قدامى يولع ويجيبهم على نفسه :cool:
استحالة يا افندم .. مفيش كده اصلا

• بيضحكني
التفاعلات: امين دياثة
هي بتحصل لما الشخص يحلم انه يعمل علاقه و لما يفيق يلاقي انه مغرق نفسه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%