NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الستات سهل اوي ومن غير ما تلمسي تحت
من بزازك بس

سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
تصير معي كثير انزل ضهري عندما اشاهد زوجتي تمارس الجنس مع حبيبها وكمان لما جربت اير كبير دخل فيني نزل ضهري وحده

سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
لازم عشان الراجل يحصل معاه كدا انوا يوصل لمرحلة هياج جامده فشخ وتكون الست اللى معاه جامده جدا عشان توصله لكدا من غير ما تلمسه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا مش مستحيله انا قادره ومن غير معمل اى حاجه ببصه بس اخلى الراجل اللى قدامى يولع ويجيبهم على نفسه :cool:
عايز اجرب معاكى عشان مفيش ست قدرت تعملها معايا

لا مش مستحيله انا قادره ومن غير معمل اى حاجه ببصه بس اخلى الراجل اللى قدامى يولع ويجيبهم على نفسه :cool:
انتى بؤ

ايوه ممكن من فرط الشهوه

بيبقي هايج جدا لفتره طويلة ومش بيلمس قضيبة فبينزلوا تلقائي من الهيجان

انا مره جبتهم وانا في الفصل عادي بس بعد ساعتين فضلت اركز اوي في الميس وكانت جامده اوي الصراحه وفضلت اركز في بزازها وطيازها لحد لما جبتهم كنت هتفضح بس عادي بقا 😂
طبعا مفيش الهبل ده
ما هو انت يا إما كداب، يا إما ما تعرفش أصلا يعني ايه كلمة "جبتهم"

احا استحالة

دا بيحصل كتير ياكارين فعلا
بالنسبالي بيتعمل لو الراجل بيلعب او هو بصي عنده حاجة حلوة اووي وتاعبني بقا😂😂
بس الراجل بيبقا تخزين

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نوني الخول و الليدى دجاجه
تحصل معايا بس بتعب لما اوصل لها لان لذتها شي تاني تماما
الفكرة هيا كيف ممكن تزيد الاثارة عندك وتزيد تزيد لحد ما تدخل لمرحلة تشابه مرحلة القذف بس قبلها بشوية تستمر المرحلة دي وتحس جسمك كانه متكهرب وتستمر لحد ما تقذف
كانها ردة فعل تلقائية من الجسم عشان يطلع من الضغط النفسي اللي هو فيه

هو صعب بس ممكن فى حاله منظر اثار العقل بشده

• عجبني
التفاعلات: abdoooo10
اه و انا حصلت معايا انهاردة و أنا مش مصدق أزاى ده حصل ، بس كانت احلى حاجة عملتها فى حياتى ♥️ و الغريب أنها حصلت مع بنت معرفهاش و بهدلتوالدنيا حرفياً و اللبن كان باين و من غير ما حد يلمس زبى 🤤

طبعا مفيش الهبل ده
ما هو انت يا إما كداب، يا إما ما تعرفش أصلا يعني ايه كلمة "جبتهم"
يسطا انا واحد دلوقتي عندي 18 سنه الموقف الي انا بقوله ده انا كان عندي تقريبا 15 سنه وكنت هيجان عليها جامد وفضلت ساعتين اصلا وجبتهم فعلا وكنت شادد اعصابي عشان اجيبهم بس دلوقتي مستحيل اعمل كده عشان مبقاش ينتصب زي زمان بقا لازم ادعك فيه فانا كبرت خلاص بس لسه صغير طبعا بالنسبه لناس كتير اوي وانا بحكي موقف حصل مش اكتر

محتاجه مرحله من الهيجان عاليه اوى صعبه خالص اى حد يوصلها
ده اسمه

Hands Free Orgasm​

و ده حرفيا امتع حاجة ممكن تتعمل كتجديد فى العادة السرية و أنا كواحد جربتها بقولك أن المرة الواحدة قذف من غير لمس تعادل ٣ أو ٤ مرات من العادة السرية العادية فى شهوتها 😍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%