NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
اوقات كتير بتحصل معايا في السكس فون .. اما بكون هايج فشخ و اقعد اتخيل مثلا بتاع نص ساعة او اكتر و احنا بنتكلم و كدا ، بينزل الاول مذي كتير و بعد كدا حيوانات منوية

بالنسبة للرجال اة ممكن تعملي حركات تخلية يهيج ويجبهم علي نفسة وخصوصا لو عندة سرعة قذف
انما بالنسبة للبنات صعبة جدا لان البنت بتاخد وقت طويل علي ما بتوصل النشوة الجنسية ومش اي حد يقدر يوصلها الا الخبرة واللى فاهم

مش اي ست اجيبهم عليها من غير ماالمس قضيبي
الموضوع عايز امكانيات ونظرة جبارة منها
صحيح موجود وهذا ماله علاقة بمرض
انما تكون بعلاقة قوية من ورا مثلا بنت تحسس على فاحة طيزك وتبعبصك وتنيكك ولمسات حنونه ساعتها زبك يوقف كثير بكل طاقته ومع استمرار مداعبتها لطيزك لان فيه البروستات تستثار راح يقذف زبك وبقوووة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للبنات اه ممكن

سؤال ، انا شفت فيديو ولد بيجيب لبنه منغير ما يلمس عضوه هل الكلام ده ممكن ؟ ، ممكن للبنات برضوا وازاي بيتعمل 🙂
ف الغالب شوفتي فيديو لولد مثلي او فيمبوي و ف الغالب كان بيدخل حاجة ف البضاعة و عادي لانه الراجل ممكن ينزل عن طريق لمس البروستاتا و اثارتها فهو ممكن بالنسبة للبنت ف جسمها كله مناطق إثارة و يقدر يوصلوها للنشوة من غير لمس طبعا

لا مش مستحيله انا قادره ومن غير معمل اى حاجه ببصه بس اخلى الراجل اللى قدامى يولع ويجيبهم على نفسه :cool:
دا لو انتي ساحره برضه مش هيحصل 😂

لا مش مستحيله انا قادره ومن غير معمل اى حاجه ببصه بس اخلى الراجل اللى قدامى يولع ويجيبهم على نفسه :cool:
يا جامد بس مش لدرجتي

انا مره جبتهم وانا في الفصل عادي بس بعد ساعتين فضلت اركز اوي في الميس وكانت جامده اوي الصراحه وفضلت اركز في بزازها وطيازها لحد لما جبتهم كنت هتفضح بس عادي بقا 😂

انتى كدبه اصلا

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
بتحصل في حاله الوصول لاعلي مراحل الهيجان وتحكم في الاعصاب

ايوه بقدر اعملها هي محتاجه هيجان جامد وقوه تحكم فيه مش اكتر ووقت النزول وكل حاجه

اتحكالى حاجه زى كدا من زوج اول مره لما شاف زوجتو تحت راجل غيرو

• بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الدكتور النسوانجي و الصقر_الجارح
يبقي سرعه قذف وحياتك ومحتاج يتعالج ضروري 🤣🤣🤣

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%