NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعععععععع اخيرااا يعم دة انا فرحان اكتر من نجاحى فى الكليه و **** مرحب برجوعك يا حبيب قلبى ووحشتنا فشخ يعم علشان انت فقلب الزوزات كلها من جوا مستنيك بقالى فترة كبيرة اوووى بس يا مرحب برجوعك يا وحش الكتابه❤❤❤❤❤❤

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كانت عباره عن البن بيتحط معاه لبان الدكر بس وهو مبلول تقريبا ويتخلط الاتنين مع بعض

بس الخلطه بتاعته هي نص كيس كوفي مكس مع معلقه لن اللي بيبقي ف الكيس اللي لونه اخضر مع معلقتين سكر وتخبط كله مع بعض وتحط ربع معلقه ميه عليهم وتبعد نخلطهم لحد ميبقي القوام تقيل شويه وبعد كده انت تكون حاطت ميه في البراد وبعد كده تصبهم ومبروك عليك قهوه الملوك
نصيحه صغيره من اخوك اوعا تتكلم تاني 🙂🙂

كانت عباره عن البن بيتحط معاه لبان الدكر بس وهو مبلول تقريبا ويتخلط الاتنين مع بعض

بس الخلطه بتاعته هي نص كيس كوفي مكس مع معلقه لن اللي بيبقي ف الكيس اللي لونه اخضر مع معلقتين سكر وتخبط كله مع بعض وتحط ربع معلقه ميه عليهم وتبعد نخلطهم لحد ميبقي القوام تقيل شويه وبعد كده انت تكون حاطت ميه في البراد وبعد كده تصبهم ومبروك عليك قهوه الملوك
دي خلطه نسكافيه مش قهوه يهبل

• بيضحكني
التفاعلات: Alkn Drakol2 و Ghosts only
مش هتنزلنا حاجة جديدة يا زعيم ؟
مش دلوقتي لعده اسباب منهم اني لسه بمتحن و دكاتره حلفه عظيم يمين اني معدي السنه دي
ثانين لسه بحضر افكاري و كلها مرتبطه بالقديم فا لزم اعيد نشره من جديد

• عجبني
التفاعلات: Utcheha Itatchi
معلش هو سوال للكاتب هو انتا هاتنزل السلسله القديمه علي اجزاء ولا دي قصه جديده
جزء كل يوم يا صحبي علشان نخلص بسرعه

• عجبني
التفاعلات: wolf0
اعععععععع اخيرااا يعم دة انا فرحان اكتر من نجاحى فى الكليه و **** مرحب برجوعك يا حبيب قلبى ووحشتنا فشخ يعم علشان انت فقلب الزوزات كلها من جوا مستنيك بقالى فترة كبيرة اوووى بس يا مرحب برجوعك يا وحش الكتابه❤❤❤❤❤❤
بعد كلامك ده خد ده تنازل عن قلبي اتفضله مش لزمني ❤️❤️❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: Kareem3dma
  • عجبني
يسطا ثواني انا سمعت عنك كتير فشخ ف المنتدة القديم وكنت بضور عليك عشان اقلك انت المنتدي فتح تاني بجد اجمد خبر انا سمعته ف الشهر دا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، حماده فتحي محمود و Mahmoud ss
مش دلوقتي لعده اسباب منهم اني لسه بمتحن و دكاتره حلفه عظيم يمين اني معدي السنه دي
**** معاك يا غالي وتعدي ودعواتك ليا انا كمان واتمني تعود بسرعة ❤️

ياسطا معلش يعني انت فشل من ايام المنتدى التاني انت وكام واحد تاني وهنا في فشل كتير ومفيش حد بيذاكر في الاخر 😂😂😂

• عجبني
ياسطا معلش يعني انت فشل من ايام المنتدى التاني انت وكام واحد تاني وهنا في فشل كتير ومفيش حد بيذاكر في الاخر 😂😂😂
تقصد ايه بالكلام اللي بتقوله ده تقصد ايه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: يوسف ٣٤ و Alkn Drakol2
يسطا ثواني انا سمعت عنك كتير فشخ ف المنتدة القديم وكنت بضور عليك عشان اقلك انت المنتدي فتح تاني بجد اجمد خبر انا سمعته ف الشهر دا
على فكره انا مديك كومنت من كم يوم و برده مرضتش تقولي انتا منين من المنيا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
حماده يلعب حماده يكسب حماده نزل تاني للملعب
حبيبي يا غالي المنتدى نور تاني برجوعك يا صاحبي ❤️

• عجبني
مرحبا برجوعك لينا الكونت دراكولا والبعععع رجع يا جدعان نشكر بقي الرجل ده برضو @Mahmoud ss اخويا حوده يجدعان
محمود دا اسطوره لوحده

• حبيته
التفاعلات: Alkn Drakol2

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%