NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماستر ابراهيم

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الناس بتاعت الفطرة الجنسيه .
حضرتك واعي اللي بتقوله اتبع الفطرة انت سترايت و انتي سترايت اي حد غير كده يبقي ضد الفطرة 🙃🙃🙃🙃🙃🙃
هو حضرتك راسك مكعبة مثلاً..
واحده فطرتها مش بتقدر تلمس راجل تعمل ايه فطرتها كده ولا لازم تبقي علي فطرتك علشان حضرتك ترتاح .... و نفس الحال مع الولاد ....
خليك فحالك احلالك

• عجبني
  • بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Yasmin55, karama, Amigood و 3 آخرين
حضرتك واعي اللي بتقوله اتبع الفطرة انت سترايت و انتي سترايت اي حد غير كده يبقي ضد الفطرة 🙃🙃🙃🙃🙃🙃
واحده فطرتها مش بتقدر تلمس راجل تعمل ايه فطرتها كده ولا لازم تبقي علي فطرتك علشان حضرتك ترتاح .... و نفس الحال مع الولاد ....
خليك فحالك احلالك
مين مع مين ومين ضد مين 🤣🤣🤣

• حبيته
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: اجمل فراق, الدكتور النسوانجي, غريب عن العالم و شخص آخر
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ماستر ابراهيم و غريب عن العالم
  • عجبني
التفاعلات: Amigood
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Adam Afndena، ماستر ابراهيم و غريب عن العالم
  • أتفق
التفاعلات: اميرة الثلج
ياعم سيب كل واحد براحته

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Amigood و غريب عن العالم
منا سايبهم و مش بهاجم حد ...
دل عاملين هجوم و بقوا فكل مكان حاجه غريبه
انا مقتنع اني لازم أكبر دماغي زي محترم رايك لازم احترم كل الاراء والميول انا مش حكم على حد

• أتفق
التفاعلات: ماستر ابراهيم
لو مش دي الفطرة كانوا الشواذ خلفوا
لو مش دي فطرة مكنوش اتداروا عن المجتمع وأفصحوا عن ميولهم
لو مش دي الفطرة مكنش هيبقى فيه امراض زي الايدز بتتنقل بسهوله وبتقتل ملايين الناس، دا غير الامراض اخرى
لو مش دي الفطرة مكنوش هيعيشوا ويموتوا وحيدين وميلقوش حتة عيل من صلبهم يسندهم لما يكبروا
لو انت شاذ قول انا شاذ بس متغلفش الغلط بمجرد انه بيمتعك متعة لحظية واخرتها هيكون ألم وحسرة

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Yasmin55، لاريسا و الدكتور النسوانجي
خليك فحالك احلالك
يا صديقي العزيز مش قدرين يعرفوا ان الفطره سيطره للرجل

لو مش دي الفطرة كانوا الشواذ خلفوا
لو مش دي فطرة مكنوش اتداروا عن المجتمع وأفصحوا عن ميولهم
لو مش دي الفطرة مكنش هيبقى فيه امراض زي الايدز بتتنقل بسهوله وبتقتل ملايين الناس، دا غير الامراض اخرى
لو مش دي الفطرة مكنوش هيعيشوا ويموتوا وحيدين وميلقوش حتة عيل من صلبهم يسندهم لما يكبروا
لو انت شاذ قول انا شاذ بس متغلفش الغلط بمجرد انه بيمتعك متعة لحظية واخرتها هيكون ألم وحسرة
لا مش شاذ .
بس مبحبش افرض راي علي حد .
و كل حد حر .

• بيضحكني
التفاعلات: اجمل فراق
  • بيضحكني
التفاعلات: ماستر ابراهيم
خليك فحالك احلالك
المشكلة مش ان كل واحد حر المشكلة ان فيه ناس بتجبرك انك تقبل حاجات انت قرفانةمنها للأسف الغرب الي بيدعي الحرية مش حر انه يرفض الحاجات وانا مش بدعي الفضيلة انا مش قابل كده وانا برده حر
خليك فحالك احلالك

• عجبني
التفاعلات: لاريسا
  • لا تعليق
  • بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي و اميرة الثلج
المشكلة مش ان كل واحد حر المشكلة ان فيه ناس بتجبرك انك تقبل حاجات انت قرفانةمنها للأسف الغرب الي بيدعي الحرية مش حر انه يرفض الحاجات وانا مش بدعي الفضيلة انا مش قابل كده وانا برده حر
هنا بيفرضوا السوي الاستريت ...
هناك بيفرضوا الشذوذ .
.... العالم بقت مريضه ... متسيبوا كل واحد حر فنفسه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: لاريسا و drsniper666

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%