NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ

لا تستمعوا للنصيحه بل استمتعوا بها وتأملوها كالباق
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
بصراحه انا مفخد يعتبر حتي لو بنزل لحاجه ضروري مستعجله ولقرب البيت من الشغل بقيت مفخد وانزل وارجع افخد هنا
وده ينم عن احتياج لتكوين علاقات صداقات بحقيقتي اكتر من الواقع وده لاني مش بعرف اسكن مثلا بمقاطع shorts TikTok الخ ع مدار اليوم زي كتيييير بس بقرا اسمع مزيكا ساعات ممكن العب مزيكا زي زمان وافتكس
لما ببقي لواحدي دلوقتي بكسل من كل ده عدا القرايه وسماع المزيكا والاكتر بقي القعده معاكوا كلكم
القريبين..... الاصدقاء ...... العلاقات اللي كده وكده .... السيئين من وجهة نظري عادي كله حقيقي طلع حقايق كنت محتاجها عني وساعدتوني بالسلب والايجاب ومتشرف بيكم جدا في غرفتي اللذيذه 💙💙💙

• عجبني
التفاعلات: Ahmedali25 و الـ مجتاو
بصراحه انا مفخد يعتبر حتي لو بنزل لحاجه ضروري مستعجله ولقرب البيت من الشغل بقيت مفخد وانزل وارجع افخد هنا
وده ينم عن احتياج لتكوين علاقات صداقات بحقيقتي اكتر من الواقع وده لاني مش بعرف اسكن مثلا بمقاطع shorts TikTok الخ ع مدار اليوم زي كتيييير بس بقرا اسمع مزيكا ساعات ممكن العب مزيكا زي زمان وافتكس
لما ببقي لواحدي دلوقتي بكسل من كل ده عدا القرايه وسماع المزيكا والاكتر بقي القعده معاكوا كلكم
القريبين..... الاصدقاء ...... العلاقات اللي كده وكده .... السيئين من وجهة نظري عادي كله حقيقي طلع حقايق كنت محتاجها عني وساعدتوني بالسلب والايجاب ومتشرف بيكم جدا في غرفتي اللذيذه 💙💙💙
شكلي اخترت غلط 😏🙃

اشاركك نفس الحياة لكن بطريقتي 😉

• حبيته
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
بعيدا عن اي شئ مافهمتش شئ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلا يا صديق
خليني اقولك الحياة حلوة بصحبة او بغير
استمتع بها 🌹
حقيقي ولكن انا لازم حد معايا تقريبا برجع وأشعر بالوحدة

طيب كويس بس انا حاسس ان في حاجه مفيده في كلامك بس واضح انك مش عارف توصلها او انا مش عارف أفهمها
بص مش قصدي حاجه لو فهمتني غلط
لكن بتكلم بالمختصر اني وحيد جدا ومحتاج علاقات قولت اكونها هنا وبتحي كل الناس هنا ولوجودي معكم

• أتفق
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
  • عجبني
حاول تلعب جيم + تقرأ ف اي مجالات ( ارشحلك علوم الإدارة و الفكر التحليلي) هتحس بالملل غير لكتب محمد طه ( بطعم الفلامنجو / علاقات سامة)
هخلص كما وعدت صديق 1919 لمراد وابتدي علاقات سامه

• عجبني
حاول تلعب جيم + تقرأ ف اي مجالات ( ارشحلك علوم الإدارة و الفكر التحليلي) هتحس بالملل غير لكتب محمد طه ( بطعم الفلامنجو / علاقات سامة)
ع فكره بعشق الاداره وده تخصصي الدراسي ورائعه الاداره وبالأخص لحظة الحصول ع نتائج اللي بتخططله وتنظمله وليييله
اشكرك ع التذكره للقرايا تاني في مجال الإدارة والتحليل و الفكر التحليلي

• عجبني
بص مش قصدي حاجه لو فهمتني غلط
لكن بتكلم بالمختصر اني وحيد جدا ومحتاج علاقات قولت اكونها هنا وبتحي كل الناس هنا ولوجودي معكم
طيب ماتكون علاقات هنا و ع ارض الواقع واللي تحس من هنا انه ممكن يكون صديقك حول صداقته لأرض الواقع الوحده تحرق القلوب

طيب ماتكون علاقات هنا و ع ارض الواقع واللي تحس من هنا انه ممكن يكون صديقك حول صداقته لأرض الواقع الوحده تحرق القلوب
الجرأه يا صديقي مخصماني

عودة
أعلى أسفل
0%