NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الفرعون المصري | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 23/9/2022

• حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
كمل ياغالي منتظرينك

• حبيته
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: your body و ♤Hetlarr♤
اي ي فرعون فين الجديد

• حبيته
اخويا امتى الجزء الجاى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة ممتعة يا فرعون وكمل زى ما أنت ماشى بدون خيالات أو فانتازيا وأنا معاك فى موقف أمه على أساس إن هو مكنش يعرف بالتضحية اللى أمه عملتها وأنا عايز الأعضاء يعرفوا برضه إن أمه اتحرمت منه اكتر من 15سنة علشان خاطرة هو وأخواته بس الفراق بقى فغصب عنه لازم يكون فيه رد فعل من ناحيته أما بخصوص جنس المحارم فدى قصتك والرأى رائيك والمفروض تكتب القصة اللى فى دماغك ولو ما فيهاش جنس كنت كتبتها فى قسم القصص الغير جنسية ففيه أعضاء معترضة على الجنس فأكيد فيه أعضاء أخرى تريد جنس فى القصة..
عموماً اللى أنت شايفة اكتبه.. وتسلم ايدك يا باشا على المجهود المميز..
مع خالص تحياتى...

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: your body و ⭐ الفرعون ⭐
القصة ممتعة يا فرعون وكمل زى ما أنت ماشى بدون خيالات أو فانتازيا وأنا معاك فى موقف أمه على أساس إن هو مكنش يعرف بالتضحية اللى أمه عملتها وأنا عايز الأعضاء يعرفوا برضه إن أمه اتحرمت منه اكتر من 15سنة علشان خاطرة هو وأخواته بس الفراق بقى فغصب عنه لازم يكون فيه رد فعل من ناحيته أما بخصوص جنس المحاارم فدى قصتك والرأى رائيك والمفروض تكتب القصة اللى فى دماغك ولو ما فيهاش جنس كنت كتبتها فى قسم القصص الغير جنسية ففيه أعضاء معترضة على الجنس فأكيد فيه أعضاء أخرى تريد جنس فى القصة..
عموماً اللى أنت شايفة اكتبه.. وتسلم ايدك يا باشا على المجهود المميز..
مع خالص تحياتى...
اول حاجه شكرا لتعليقك الجميل دا ♥️♥️
بس احنا دلوقتي في اخر جزء في السلسله والكلام اللي بتقول عليه دا كنا اتفقنا عليه من شهر تقريبا
وارجو انك تستمتع بباقي السلسله 🔥

• عجبني
التفاعلات: your body
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: your body و fashk
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: your body و SAYKO3
اول حاجه شكرا لتعليقك الجميل دا ♥️♥️
بس احنا دلوقتي في اخر جزء في السلسله والكلام اللي بتقول عليه دا كنا اتفقنا عليه من شهر تقريبا
وارجو انك تستمتع بباقي السلسله 🔥
معلش يا صاحبى أنا بدأت فى قراءة قصتك من 4 ايام فقط وللأسف مكنتش متابعها من البداية فهذا لا يمنع من أنى أقول رأيى ولكن؟ سوف أكون من متابعينك بعد ذلك لقوة القصة وهذا يدل على أنك كاتب محترف..لك تحياتى..

• حبيته
  • عجبني
معلش يا صاحبى أنا بدأت فى قراءة قصتك من 4 ايام فقط وللأسف مكنتش متابعها من البداية فهذا لا يمنع من أنى أقول رأيى ولكن؟ سوف أكون من متابعينك بعد ذلك لقوة القصة وهذا يدل على أنك كاتب محترف..لك تحياتى..
تسلم ياكبير ❤️❤️
بس انا مش بقول متقولش رأيك
الحجات اللي بتقول عليها فيه منه اتغير كتير
وشكرا تاني 😂

• عجبني
وشرف ليا انك تتابعني ياكبير ♥️♥️

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
  • حبيته
هو في يا فرعون سلسلة ثالثلة

• حبيته