NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الفرعون المصري | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 23/9/2022

السلسلة التانية مبشرة جدا وهتبقي اقوي من السلسلة الأولي وكمان الجزء عظمة جدا وفاجر نيك فشخ وكمل يا فرعون واحنا معاك وفي ظهرك
وبلاش جنس
تسلم يامورجان 💖💖
 
  • عجبني
التفاعلات: your body
عاااااتش ياخويا بجد جزء جااااااامد جداااا ومستنين الاجزاء الى جايه ولا اقول الدمار الى جاى بس ياريت والنبى ميكونش فيها محارم وانا بقول ان شروق ممكن تطلع عمتو
 
  • عجبني
التفاعلات: your body
انا اول مرة اعمل كومنت لحد بصراحه 😂😂
عاااااااش♥️+ياريت تدخل المحارم فيها+هيبقي حلو لو حطيت شوية فانتازيا😂😂😂
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
عاااااتش ياخويا بجد جزء جااااااامد جداااا ومستنين الاجزاء الى جايه ولا اقول الدمار الى جاى بس ياريت والنبى ميكونش فيها محاارم وانا بقول ان شروق ممكن تطلع عمتو
تسلم 💖💖
 
  • عجبني
التفاعلات: your body
جامدة جامدة يا وحشششش
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
احب اقولك انك كل جزء بتطور من أفكار يا فرعون وانت داخل نفس دخل البعبع اني الي انت مش هتوصل لي ف دمغي بس جزء دما
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
فرعون الرجوله عاش عليك جداا سلسه جامده فشخ وبعدين تعالهه خاص عايزك ف حوار
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
  • عجبني
التفاعلات: your body
احب اقولك انك كل جزء بتطور من أفكار يا فرعون وانت داخل نفس دخل البعبع اني الي انت مش هتوصل لي ف دمغي بس جزء دما
تسلم 💖💖
 
  • عجبني
التفاعلات: your body
  • عجبني
التفاعلات: your body
انا اول مرة اعمل كومنت لحد بصراحه 😂😂
عاااااااش♥️+ياريت تدخل المحاارم فيها+هيبقي حلو لو حطيت شوية فانتازيا😂😂😂
تسلم 💖💖
 
  • عجبني
التفاعلات: your body
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا كاتب انت
اول حاجه بشكر كل الناس اللي تفاعلو على السلسله الاولى من كل قلبي

تاني حاجه عايز اخد رأيكم ادخل جنس المحاارم في القصه ولا اسيبها ماشيه كدا احسن

تالت حاجه عايز ادخل خيال علمي وفانتازيا في القصه ولا اسيبها واقعيه ( على ماعتقد انها واقعيه 😂😂 )

اخر حاجه بحب اشكر كل الناس اللي توقعو مين هي ام وليد
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

الجزء الاول

فلاش باك قبل مروح لخيري
على الساعه ٢ الظهر كدا رحت لحصن الفرعون ( المزرعه ) ونزلت في طابق المراقبه

انا : جهزين يا أبطال
تيريون : انا مش عارف انت هتسلم جريف والنسخ ليهم ليه
مونيكا : اه صحيح ليه هتسلمهم .... ولو على امك في هتظهر كدا كدا

انا : ومين قال اني لسه معرفتش مين هي امي
مونيكا : ومين هي
انا بحزن : انا متأكد ان هي شروق ام غاده
تيرون : وايه اللي مخليك متأكد كدا
انا : كل العلامات بتقول كدا ...بس مش دا المهم ...المهم الحاجه وصلت ولا لسه
تيريون : وصلت الصبح ..بس ايه الحاجه دي بالظبط
انا : هتعرفو كل حاجه دلوقتي

وبننزل لدور الاجهزه بلاقي الحاجه وكانت عباره عن صندوق كبير ( زي الاسانسير كدا )

تيريون : ايه الآله دي ...انت ناوي على ايه بالظبط

انا : الآله دي يسيدي كنت شغال عليها انا وقسم الأبحاث في حصن ڤيلن ( اللي اتدربت فيه ) ولسه مخلصينها من كام يوم

مونيكا : وازاي محدش فينا سمع بمشروع زي دا
انا : دي كانت تعليماتي انا ...

تيريون : برضه مجوبتش علينا ايه الآله دي

انا : هتعرفو ..انزل جيب دكتور جريف حالا ( بكلم عسكري )
مونيكا : متقولنا هتعمل ايه

انا بكلم قائد الفرقه : جاهز يا بطل
القائد : جاهز يافرعون ... ومتخفش انا هسد قصادهم
انا : عارف وعلشان كدا اخترتك انت

بعد شويه بيدخل العسكري مع جريف
انا : اهلا يا دوك ...اخبارك ايه

جريف بيبصلي وبيسكت ...باخده وادخله الصندوق ... وبضغط على زرار بيطلع جدار من ارض الصندوق بيفصلها حجرتين

بطلع وبقول للقائد يدخل الحجره التانيه

تيريون بقلق : انت هتعمل ايه يفرعون

مبردش عليه وبيكون القائد دخل الحجره ... بشغل برنامج على اللاب وبعدين بضغط على زرار البدء

الأله بتنور احمر من حجرة جريف وبتنور ازرق من حجرة القائد .... بعد ٥ دقايق الأله بتقف وباب حجرة القائد بيتفتح والجدار الفاصل بينزل تاني وجريف بيطلع

الكل مصدوم : انت عملت ايه
القائد بييجي عندي : العمليه نجحت ولا ايه

انا بضحك : نجحت ياقائد ...اقصد يا دكتور جريف

( ايوا ياعزيزي حولت القائد لدكتور جريف )

مونيكا : انت عملت كدا ازاي
انا : كله بفضل تكنولوجيا النانو

جريف الحقيقي : ازاي مفكرناش بالطريقه دي قبل كدا
انا : علشان انت حمار ومشغل معاك شويه بقر

انا : دلوقتي بقى الخطه الجديده .... احنا معانا في الحصن ٥٠ عسكري ( ودول مش زي اي عسكري ) هاخد معايا النسخ بتاعت الطلاب ودكتور جريف المزيف ( اللي هو قائد العساكر بتعتي ) ومعايا ٣٠ عسكري وهنروح لمبنى المخابرات نسلمهم ...... و١٠ عساكر هتأمن الفيلا عندي ويراقبو شروق .... والباقي هيفضلو في الحصن هنا

الكل : تمام يفرعون

واحنا طالعين على السلم
تيريون : وانا اللي فكرت انك هتسلم الدكتور
انا : عيب عليك ..اسلم الكنز بإيدي لخيري
مونيكا : وطبعا القائد هيعرف يرد عليهم ..بس هيتعذب كتير
انا : متقلقيش مش هسيبه عندهم كتير



كل الفرق راحت للمهمه بتعتها ....كنت على اتصال بالفرقة اللي مراقبه شروق لحد مدخلت مبنى المخابرات لوحدي

دخلت مكتب خيري ومكنش فيه حد غير خيري ومياده
انا : امي فين
خيري : على وصول ..النسخ فين

طلعت التليفون وقولت لتيريون يجيب النسخ لينا
انا : خلي العساكر تدخلهم

في الوقت اللي كانو طالعين فيه كلمت فرقة مراقبة شروق وقالو انها لسه في الفيلا .. طبعا انا مش فاهم حاجه بس قولت ممكن تطلع من الفيلا دلوقتي

تيريون ومونيكا بيدخلو بالنسخ ومعاهم ١٠ عساكر وفيه ٢٠ لسه برا

تيريون : تمام يفرعون
خيري ومياده بيقفو من الصدمه : انت بتقول لمين يافرعون
مونيكا : ما انت متعرفش ان وليد هو الفرعون المصري صحيح

انا بقطع الكلام : شكل امي مش هتيجي ... تيريون خد النسخ وامشي

خيري : بالسهوله دي ...فوق للكلام انت في مبنى المخابرات المصري
انا بغضب : انت اللي تفوق للكلام وانت بتكلم الفرعون ... واخر كلام هقوله امي فين

خيري : خلاص هخليها تطلع ..بيكلمها في التليفون ويقولها اطلعي يا مي
في الوقت دا كلمت فرقة المراقبه وقالو ان شروق لسه في الفيلا


بتدخل وانا مزهول ان دي مي

خيري : اهي يا سيدي جت اخيرا
انا بغضب : دي مش امي ولأخر مره بقولك فين امي

خيري : احلفلك على ان دي امك
انا : انا عارف ان شروق هي امي
خيري بعدم فهم : يعني ايه شروق هي امك ... مين قال الكلام الفارغ دا

انا : كل العلامات بتقول كدا ... اول حاجه لما قولت لامي تختفي فشروق عملت حكايه خسارة الفلوس وهربت عند سمر ...تاني حاجه لما شافتك واتخضت جامد ودا بيأكد ان بينكو حاجه ... تالت حاجه لما مسكت صورة خالي وفضلت تعيط واللي عرفني سمر

في الوقت دا كانت الست واقفه والدموع نازله من عنيها

خيري : بص انت لو شوفت الحكايه من منظورك هتقول انها امك بس دي مش الحقيقه .... شروق فعلا خسرت كل فلوسها في البورصه وسمر هي اللي خدتها البيت ... تاني حاجه لما شافتني اتخضت علشان انا مشوفتهاش من زمان ... تالت حاجه لما عيطت على صورة خالك اكيد افتكرت اخوها اللي مات ... واه كان ليها اخ ومات زمان

انا : انا هتأكد بطريقتي ... وأمرت فرقتي تسيب النسخ والدكتور ( المزيف ) وترجع على الحصن ونزلت علشان اخرجهم وقولت لفرقة المراقبه ترجع على الحصن

في الوقت دا مياده جريت وخدت مي في حضنها وفضلو يعيطو كتيييير ....

مي : هي مين شروق اللي فاكرها امه دي
خيري : دي واحده معرفه قديمه ...جوزها كان عميل في البنك ( قسم المخابرات كانو فاتحين بنك غطا ليهم ) ولما جوزها مات مشوفتهاش تاني

مي : وليه مصرر على انها امه
خيري : زي مقال من شويه ...شوية صدف جم ورا بعض خليته يقول كدا

مي : طيب وهنخليه يعرف اني امه ازاي
خيري : هو اللي هيعرف لوحده متقلقيش



طلعت تاني لمكتب خيري
انا : كدا الدكتور وكل النسخ عندك ....
خيري : اه وهنبدأ نستجوبهم فورا
انا : ملوش لزوم ...كل حاجه محتاج تعرفها احنا عرفناها .... وبدأنا في تنفيذ الخطه بتاعتنا

مياده : ماممكن نتعاون تاني ....واكيد دا هيكون احسن
انا : انا حاططكو في الخطه ..ولما يجي دوركو هعرفكو كل حاجه ...سلام

خيري : طب استنى شويه ...عايزك تتكلم مع امك شويه ( والست واقفه بتموت من العياط )

انا ببرود : قولتلك لما اتأكد الاول .... سلام


طلعت من المبنى وانا ماشي ومش عارف رايح على فين .....بعد مشي كتيييير قعدت على النيل وطلعت التليفون واتصلت على تشارلي

انا : ايه الاخبار
تشارلي : كله تمام يافرعون ..سيزار معانا في الحصن ( فيلن )
انا : طيب .. باقي الفرقه هتسافر الصبح وهتعرف منهم باقي المهمه ...... انت شوفت الست اللي خيري قابلها

تشارلي : اه شوفتها لما فتحت الباب ..
انا : طيب انا هبعتلك صورتين وتقولي مين هي ...وبعتله صورة شروق والست التانيه

تشارلي : الست الاولى دي مشوفتهاش قبل كدا ..والست التانيه الصورة بتعتها مضغوشه شويه بس هي اللي قابلت خيري

انا : انت متأكد ... الكلام دا مفهوش احتمال للغلط
تشارلي : ايوه متأكد

قفلت معاه واحاسيسي بقت ملخبطه خالص ..مش عارف انا فرحان ان شروق مش امي وممكن اكمل العلاقه مع غاده ...ولا حزين ان امي طلعت واحده تانيه ولسه هكتشف الحياه بتعتها ....

عند الفيلا الساعه ١٠ بليل
واقف قدام الفيلا وببص على شباك الصالون بلاقي شروق ويمنى وغاده وسمر قاعدين مع بعض بيضحكو وبيتفرجو على مسلسل والجو عندهم حلو ..دخلت ليهم
سمر : كنت فين دا كله ياحبيبي ...وتلفونك مقفول ليه
انا : معلش التليفون نسيته هنا ..وكنت بتمشى مع نفسي شويه
شروق : بتتمشى من الصبح
انا : اه اصل كنت مخنوق شويه ...انا طالع انام

غاده : هو ماله يسمر
سمر : هو كدا كل سنه لما سنوية ابوه وامه بتقرب
غاده : ودي السنويه الكام
سمر : تقريبا كدا ١٥
شروق : يااااه ١٥ سنه ... انا هطلع اتكلم معاه شويه


بعد شويه بسمع خبط على الباب
انا : ادخل
شروق : ممكن اتكلم معاك شويه
انا : اه طبعا
شروق : انت مخنوق علشان سنوية اهلك
انا : يعني ممكن .....
بس انا عايز اعرف حكايتك مع خيري

شروق : حكاية ايه ..منا قولتلك على كل حاجه

انا : يعني انتي من بعد موت سيف جوزك مشوفتيش خيري خالص

شروق : لا خالص ..علشان كدا اتفاجئت لما شوفته ..بس هي دي الحكايه

انا : طيب معلش ممكن تسبيني انام
طلعت شروق وانا قعدت افكر شويه ونمت من كتر التعب


مبنى المخابرات
خيري : يعني انت المسؤول عن كل دا ...طيب والجماعه فين
جريف المزيف : الجماعه ادتني امر وانا عملته ... وبعدين مش مهم تعرف الجماعه بتعمل ايه دلوقتي
خيري : ليه بقى
جريف المزيف : علشان هتحصل انتخابات للرئيس قريب اوي وكدا الجماعه ممكن توجها يتغير في الفتره الجايه

خيري : والانتخابات دي هتكون فين
جريف : لسه هيحددو المكان
خيري : وطبعا هتكون بعد العاب الموت
جريف : طبعا



الفجر في حصن الفرعون
مونيكا : انت متأكد انك مش محتاج مساعدتنا
انا : لا انتو لازم تكونو في حصن فيلن النهارده والتعليمات هتكون عندكو اول مخلص

تيريون : بس اللي هتعمله دا صعب
انا : مفيش حاجه صعبه على الفرعون

بعد شويه الفرقه كلها بتسافر ومعاهم دكتور جريف الحقيقي

بنزل تحت لدور السجن وبفتح اوضه بلاقي واحد نايم ..بصحيه وباخده على الاله وبحوله لدكتور جريف ( طالما الاله خدت بيانات واحد مره فممكن تعمل نسخ كتير بالبيانات دي ) وباخده وبطلع على المخابرات


طبعا خالي كان عرفني بثغره في المبنى وهو اللي كان عاملها .... الثغره عباره عن نفق رابط مبنى المخابرات بمبنى تاني على بعد ١٠٠ متر ... بدخل المبنى الاول وبفتح النفق وبنزل انا والنسخه لحد ما بنوصل لنهاية النفق ... بطلع انا والنسخه لجوه مبنى المخابرات وبدخله اوضه امان وبربطه في المكتب بكلبشات .... بروح لغرفة تحكم الكهرباء وبقطعها على المنطقه اللي موجود فيها جريف المزيف ( القائد ) ...برجع اخد النسخه وبروح لسجن القائد وبتأكد ان الدور فاضي ...بدخل ابدلهم مع بعض وبخرج انا والقائد ...بروح لغرفة الكهرباء وبرجعها تاني ..وبنهرب انا والقائد

في حصن الفرعون
القائد : خيري هيشد في شعر راسه لما يتكلم مع النسخه
انا : دا ممكن يقتله من غباء النسخه
القائد : هو صحيح انت جبت الراجل الغبي دا منين
انا : دا واحد كان موجود في المدرسه بتاعت جريف كان بيعمل عليه تجارب لحد ما اتجنن

القائد : طب مش هترجع شكلي تاني
انا : يلا بينا ...ونزلنا للأله ورجعت شكله تاني

انا : عايزك ترجع لحصن فيلن وتعرف سنو بكل المعلومات دي
القائد : تمام يفرعون



رحت على الفيلا وكانت الساعه ٦.٣٠ الصبح ...بدخل لقيت سمر وغاده تحت في المطبخ
انا : صاحيين بدري كدا ليه
غاده : احنا مش عندنا مدرسه ولا ايه ياستاذ
انا : تصدقي انا كنت ناسي المدرسه خالص
سمر : مطبعا هتنساها بعد مسفرت وشفت مدارس انجلترا

انا بفتكر كل اللي حصل في مدرسة النقطه السودا وبضحك بحزن
سمر : انت زعلان للدرجادي علشان هترجع مدرستك
انا : لا مش زعلان انا مبسوط علشان هشوف صحابي اللي وحشوني .... هطلع اغير هدومي على السريع
غاده : اومال انت كنت فين
انا : كنت بجري .....

غيرت هدومي ومشيت انا وغاده على المدرسه ...واحنا في الطريق
غاده : انت مكلمتنيش ولا مره من بعض اللي حصل ( لما نمت معاها اخر السلسله الاولى )

انا : معلش اصل انا مخنوق اليومين دول
غاده : منا عارفه موضوع السنويه بتاع اهلك
انا : وانتي عرفتي منين
غاده : سمر حكتلينا كل حاجه


في الفصل
كل الناس جت تسلم عليا من بعد السفر ولكن لقيت احمد صحبي واخد جنب ...رحت ليه

انا : واخد جنب كدا ليه ياض
احمد : ابعد عني ومتكلمنيش تاني
انا : ايه يصحبي في ايه
احمد : صحبك ايه بس ...بقى يواطي بقالك يومين راجع من السفر ومتعرفنيش
انا : معلش يصحبي انت عارف ان السنويه قربت وبيحصلي ايه
احمد : يلهوي السنه عدت بسرعه كدا ...معلش يخوي مكنتش اعرف
انا : ولا يهمك


في حصن فيلن
سنو بصدمه : هو قالك نعمل كدا
القائد : ايوا قالي كدا بالحرف
سنو : احنا كدا هنلعب بالنار
القائد : ومش اي نار ..دي نار بريطانيا


في الوقت دا كنت بعت لخيري رساله ان الجماعه عرفت ان دكتور جريف عنده في المبنى ولازم ياخده مكان تاني بسرعه

وخيري عمل كدا فعلا وامر بنقل جريف لفرقة دلتا ..... وخدو عربيتين واحده فيها جريف والتانيه فيها عساكر ....دخلو شارع جانبي علشان كان فيه زحمه بس فيه عربيه قفلت الشارع قدامهم .. ونزل منها الظابط داروين ( اللي قتل خالي ) وفيه عربيتين تانيين قفلو عليهم الطريق من ورا ...ونزل منهم عساكر كتير ...فضلو يضربو نار لحد مكل عساكر خيري ماتو ..ومات ناس كتير من رجالة داروين .... وداروين فضل يبص لجريف وبعدين قتله برصاصه في راسه

في الوقت دا كنت راجع من المدرسه لوحدي ولقيت ٣ عربيات حاوطوني وخدوني معاهم ...وانا كنت مستسلم خالص ...

في مبنى المخابرات
دخلوني مكتب خيري وكان خيري ومياده موجودين
خيري : انت ليه خنتني ...ليه بعت الحاجه الوحيده اللي كانت معانا ... ليه

انا : طيب ممكن نتكلم لوحدنا شويه
خيري امر الكل انهم يطلعو برا بس مياده فضلت

انا : ومين قال اني خنتك او بعتك
خيري : اومال جريف اتقتل ازاي ...وليه قولت ان فيه هجوم هيحصل على المبنى

انا : كنت عايز اتأكد من حاجه ...واتأكدت منها فعلا
مياده : واي هي

انا : انت لسه عندك جواسيس للجماعه هنا

خيري : مستحيل .. الجاسوس الوحيد اتقتل

انا : ومين قالك انه الوحيد .. اكيد جند ناس تانيه ..ولازم تعرفهم النهارده علشان تكون معانا في الخطه بتعتي

خيري : هنعرفهم ...بس كدا انت ضيعت علينا معلومات الدكتور
انا : ومين قالك كدا .... دكتور جريف في امان

خيري : امان ازاي ...اومال مين اللي اتقتل دا
انا : دا مجرد نسخه ...

مياده فهمت : انت ضربت ١٠ عصافير بحجر واحد
خيري : ودا اللي هو ازاي

انا : بص .. انا كنت متأكد ان فيه جواسيس لسه هنا ..وعارف برضه ان الظابط داروين عنده اوامر بقتل دكتور جريف .... وكدا احنا خلينا داروين يفتكر انه قتل جريف ... ومش هيدور عليه تاني

خيري : يعني انت متأكد ان جريف في امان
انا : دا في حصن فيلن

اول مخيري ومياده بيسمعو حصن فيلن بيترعبو
خيري : وايه اللي وداه حصن فيلن
انا : انا اللي وديته
خيري : والقائد بنجامين سنو اتعاون معاك ازاي
انا : قصدك مستر سنو ... دا هو اللي مربيني
خيري : علشان كدا ..... يبقى انت فعلا الفرعون ودا مكنش هزار

انا : خلينا في المهم ... وعرفته الخطه بتعتي
خيري : انت كدا بتلعب بالنار ..ولو بريطانيا عرفت ممكن تقوم حرب علينا

انا : ومين قال انك هتكون في العمليه دي ... ومتخفش العمليه خلصت اصلا

خيري : يعني عايز تقولي ان سيزار ابراهيموفيتش اتخطف ومحدش يعرف

انا : بالظبط كدا ..وفيه واحد راح مكانه اصلا
خيري : طب وهنبدأ امتى
انا : معاد مقابلة الوزارء ( بتوع الجماعه ) لسه عليه بدري ولما يحصل هتعرف باقي الخطط هتمشي ازاي

بعد شوية كلام
انا : انا عايز اعرف عنوان امي
خيري : ايه ..اتأكدت خلاص
انا : اه ..وعايز اروح ليها دلوقتي

بيعرفني العنوان وبروح هناك ....بوصل لفيلا كبيره محاوطها سور من كل حته ...بروح عند البوابه بلاقي حراس

الحرس : مين انت وعايز ايه
انا : عايز اقابل مدام مي
الحرس : واقولها مين
انا : قولها وليد الشاذلي

بيطلع الحارس جهاز لاسلكي وبيكلم مي وبتقوله دخله بسرعه
الحارس : اتفضل ادخل ..خد الطريق دا لاخره

بدخل وبمشي على الطريق وبشوف في اخره مي وبتجري ناحيتي
( مي عندها ٤٨ سنه شبه anna bell )

مي بتوصل عندي وبتبكي جامد ... وانا عندي مشاعر ملخبطه خالص .. مش عارف اخدها في حضني بعد كل السنيييين دي ...ولا ابعدها عني بسبب اللي عملته

مي جت تاخدني في حضنها فرجعت خطوه لورا فوقعت على الارض .. بصت عليا لقيتني بنزل دموع ...زحفت لحد موصلت لرجلي ومسكت فيها ... لسه هتنزل تبوسها نزلت ليها بسرعه ورفعت راسها ..بقيت قاعد على ركبي وهي كمان ...بنبص لبعض واحنا بنعيط جامد ...

مي بعياط : ابني ...ابني حبيبي .... وحشتني يابني ... خدني في حضنك يابني

انا بعيط جامد ومش عارف اتكلم وببص ليها وخلاص
مي بعياط جامد : ابوس ايدك اتكلم ( وبتمسك ايدي تبوسها ) .. ابوس رجلك اتكلم ... وخدتني في حضنها

فضلنا حضنين بعض بتاع ١٠ دقايق واحنا بنعيط وانا فقدت النطق خالص

مي : تعالى ندخل جوه .... بندخل جوه الفيلا وهي مسكاني في ايدها زي العيل الصغير

قعدنا قدام بعض في الصالون
انا بحاول اتكلم بس مش عارف

مي : اهدي يحبيبي .... انا عارفه ان دا كله كتير عليك

انا بتكلم بصعوبه ( بحرقه ) : انتي .. سيب .. سيبتيني ..ليه

مي بحرقه : انا عارفه اني مستهلش دمعه واحده منك ... انا عارفه ان مفيش حاجه تخلي ام تبعد عن ابنها ... انا عملت كل دا علشان تعيش

انا بتكلم بصعوبه : اعي .. اعيش ازاي ..اعيش ازاي من غير امي

مي بتنزل تقعد على ركبها قدامي : انا مش طالبه انك تسامحني ... ابوس رجلك عايزاك تفهم اني عملت كل دا علشانك وعلشان ( وبتسكت )

انا : وعلشان مين
مي : لو هتقدر تسامح يبقى تستنى تسمع منهم
انا : اسمع من مين
مي : هم على وصول اول معرفو انك هنا

بتفضل حضنه رجلي وانا وهي بنعيط وبنبص لبعض ... بيقطع اللحظه صوت كلكس عربيه

مي : اهم وصلو يحبيبي ..وبتقف وتمسك ايدي
انا : مين اللي وصلو

وبيدخل من الباب بنتين واحده ٢٢ سنه وواحده ١٩ سنه
انا : مين دول
مي : خواتك البنات ياوليد

انا بخوف وتردد : انا ليا خوات اكبر مني وعايش كل السنين دي من غيرهم .... انا ..انا ..انا لازم امشي من هنا

وبطلع اجري بره الفيلا وخواتي البنات منهارين وامي اغمى عليها


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
احب اشكر كل الناس اللي قالت ان شروق هي ام وليد

بس احب اقولكم حاجه اتعلمتها في الحياه .... متحكمش على المظاهر ولو حتى معاك معلومات طالما المعلومات دي مش كافيه .....اشوفكم في الجزء الجاي ..سلام من الفرعون
تتنشر بقسم المحارم بترجاك خلي فيها محارم ما يصيرش كدا بدون محارم
 
  • عجبني
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابيوسف، your body و ⭐ الفرعون ⭐
عاش ي فرعون جزء فاجر وبلاش حوار المحارم مش حلو خليك ف الفانتازيا المعقوله
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
اول حاجه انت كاتب عظيم💪👏 تمام نخش فى الموضوع على طول نخشش فى الموضوع على طول

ياريت تسيبك من جنس المحاارم خليها كده فل اوى و بالنسبة للفنتازيا يعني الفانتازيا كانت المفروض من الاول انما جاى فى السلسلة التانيه وتقلى فانتازيا ياخى اتلهى 😂😂
بضحك معاك يا فرعون سيبك من المحاارم والفانتازيا عادي ممكن تدخل بس حجات بسيطة تمشى مع واقعية القصة بلاش بقى انه بيطلع نار من بقه وتحت باطه ومربى تنين تحت السرير 😂 تمام يا صاحبي والجزء جامد زى ما عودتنا وبداية قوية للسلسلة التانية وياريت تصالح امك وتحافظ على اخواتك مش تنيك اى حاجه كده وخلاص 😂 يلا بالتوفيق يا نجم معلش طولت عليك 😍❤💪👏🔥
اتفق وبشدة ومش لازم جنس اصلا القصة حلوة وشيقة وممتعة من غير جنس
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐ و برنس الكون
كالعادة مبهر ومبدع
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
بدايه رائعه وقويا
بلا ش فنتازيا لان ما بديت بيها بسلسه الاولى
بلاش جنس المحارم خليك
غادة واصحبها
بجد اسعدتني بنزول سلسله تنيا لانها شكلها دمار وفشيخا فشخون
بتوفيق يا صحبي
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
كمل على كده ودخل المحارم
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
الجزء قشيييخ نييك بلص كان صعب اوى تبقى شروق امه على ما اعتقد لانها لو امه مش هتظهر زى ما حصل فى السلسله الأولى عامه انا شايف ان القصه احسن من غير جنس كتير الصراحه وبصراحه انا حابب كتابتك
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
اول حاجه بشكر كل الناس اللي تفاعلو على السلسله الاولى من كل قلبي

تاني حاجه عايز اخد رأيكم ادخل جنس المحاارم في القصه ولا اسيبها ماشيه كدا احسن

تالت حاجه عايز ادخل خيال علمي وفانتازيا في القصه ولا اسيبها واقعيه ( على ماعتقد انها واقعيه 😂😂 )

اخر حاجه بحب اشكر كل الناس اللي توقعو مين هي ام وليد
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

الجزء الاول

فلاش باك قبل مروح لخيري
على الساعه ٢ الظهر كدا رحت لحصن الفرعون ( المزرعه ) ونزلت في طابق المراقبه

انا : جهزين يا أبطال
تيريون : انا مش عارف انت هتسلم جريف والنسخ ليهم ليه
مونيكا : اه صحيح ليه هتسلمهم .... ولو على امك في هتظهر كدا كدا

انا : ومين قال اني لسه معرفتش مين هي امي
مونيكا : ومين هي
انا بحزن : انا متأكد ان هي شروق ام غاده
تيرون : وايه اللي مخليك متأكد كدا
انا : كل العلامات بتقول كدا ...بس مش دا المهم ...المهم الحاجه وصلت ولا لسه
تيريون : وصلت الصبح ..بس ايه الحاجه دي بالظبط
انا : هتعرفو كل حاجه دلوقتي

وبننزل لدور الاجهزه بلاقي الحاجه وكانت عباره عن صندوق كبير ( زي الاسانسير كدا )

تيريون : ايه الآله دي ...انت ناوي على ايه بالظبط

انا : الآله دي يسيدي كنت شغال عليها انا وقسم الأبحاث في حصن ڤيلن ( اللي اتدربت فيه ) ولسه مخلصينها من كام يوم

مونيكا : وازاي محدش فينا سمع بمشروع زي دا
انا : دي كانت تعليماتي انا ...

تيريون : برضه مجوبتش علينا ايه الآله دي

انا : هتعرفو ..انزل جيب دكتور جريف حالا ( بكلم عسكري )
مونيكا : متقولنا هتعمل ايه

انا بكلم قائد الفرقه : جاهز يا بطل
القائد : جاهز يافرعون ... ومتخفش انا هسد قصادهم
انا : عارف وعلشان كدا اخترتك انت

بعد شويه بيدخل العسكري مع جريف
انا : اهلا يا دوك ...اخبارك ايه

جريف بيبصلي وبيسكت ...باخده وادخله الصندوق ... وبضغط على زرار بيطلع جدار من ارض الصندوق بيفصلها حجرتين

بطلع وبقول للقائد يدخل الحجره التانيه

تيريون بقلق : انت هتعمل ايه يفرعون

مبردش عليه وبيكون القائد دخل الحجره ... بشغل برنامج على اللاب وبعدين بضغط على زرار البدء

الأله بتنور احمر من حجرة جريف وبتنور ازرق من حجرة القائد .... بعد ٥ دقايق الأله بتقف وباب حجرة القائد بيتفتح والجدار الفاصل بينزل تاني وجريف بيطلع

الكل مصدوم : انت عملت ايه
القائد بييجي عندي : العمليه نجحت ولا ايه

انا بضحك : نجحت ياقائد ...اقصد يا دكتور جريف

( ايوا ياعزيزي حولت القائد لدكتور جريف )

مونيكا : انت عملت كدا ازاي
انا : كله بفضل تكنولوجيا النانو

جريف الحقيقي : ازاي مفكرناش بالطريقه دي قبل كدا
انا : علشان انت حمار ومشغل معاك شويه بقر

انا : دلوقتي بقى الخطه الجديده .... احنا معانا في الحصن ٥٠ عسكري ( ودول مش زي اي عسكري ) هاخد معايا النسخ بتاعت الطلاب ودكتور جريف المزيف ( اللي هو قائد العساكر بتعتي ) ومعايا ٣٠ عسكري وهنروح لمبنى المخابرات نسلمهم ...... و١٠ عساكر هتأمن الفيلا عندي ويراقبو شروق .... والباقي هيفضلو في الحصن هنا

الكل : تمام يفرعون

واحنا طالعين على السلم
تيريون : وانا اللي فكرت انك هتسلم الدكتور
انا : عيب عليك ..اسلم الكنز بإيدي لخيري
مونيكا : وطبعا القائد هيعرف يرد عليهم ..بس هيتعذب كتير
انا : متقلقيش مش هسيبه عندهم كتير



كل الفرق راحت للمهمه بتعتها ....كنت على اتصال بالفرقة اللي مراقبه شروق لحد مدخلت مبنى المخابرات لوحدي

دخلت مكتب خيري ومكنش فيه حد غير خيري ومياده
انا : امي فين
خيري : على وصول ..النسخ فين

طلعت التليفون وقولت لتيريون يجيب النسخ لينا
انا : خلي العساكر تدخلهم

في الوقت اللي كانو طالعين فيه كلمت فرقة مراقبة شروق وقالو انها لسه في الفيلا .. طبعا انا مش فاهم حاجه بس قولت ممكن تطلع من الفيلا دلوقتي

تيريون ومونيكا بيدخلو بالنسخ ومعاهم ١٠ عساكر وفيه ٢٠ لسه برا

تيريون : تمام يفرعون
خيري ومياده بيقفو من الصدمه : انت بتقول لمين يافرعون
مونيكا : ما انت متعرفش ان وليد هو الفرعون المصري صحيح

انا بقطع الكلام : شكل امي مش هتيجي ... تيريون خد النسخ وامشي

خيري : بالسهوله دي ...فوق للكلام انت في مبنى المخابرات المصري
انا بغضب : انت اللي تفوق للكلام وانت بتكلم الفرعون ... واخر كلام هقوله امي فين

خيري : خلاص هخليها تطلع ..بيكلمها في التليفون ويقولها اطلعي يا مي
في الوقت دا كلمت فرقة المراقبه وقالو ان شروق لسه في الفيلا


بتدخل وانا مزهول ان دي مي

خيري : اهي يا سيدي جت اخيرا
انا بغضب : دي مش امي ولأخر مره بقولك فين امي

خيري : احلفلك على ان دي امك
انا : انا عارف ان شروق هي امي
خيري بعدم فهم : يعني ايه شروق هي امك ... مين قال الكلام الفارغ دا

انا : كل العلامات بتقول كدا ... اول حاجه لما قولت لامي تختفي فشروق عملت حكايه خسارة الفلوس وهربت عند سمر ...تاني حاجه لما شافتك واتخضت جامد ودا بيأكد ان بينكو حاجه ... تالت حاجه لما مسكت صورة خالي وفضلت تعيط واللي عرفني سمر

في الوقت دا كانت الست واقفه والدموع نازله من عنيها

خيري : بص انت لو شوفت الحكايه من منظورك هتقول انها امك بس دي مش الحقيقه .... شروق فعلا خسرت كل فلوسها في البورصه وسمر هي اللي خدتها البيت ... تاني حاجه لما شافتني اتخضت علشان انا مشوفتهاش من زمان ... تالت حاجه لما عيطت على صورة خالك اكيد افتكرت اخوها اللي مات ... واه كان ليها اخ ومات زمان

انا : انا هتأكد بطريقتي ... وأمرت فرقتي تسيب النسخ والدكتور ( المزيف ) وترجع على الحصن ونزلت علشان اخرجهم وقولت لفرقة المراقبه ترجع على الحصن

في الوقت دا مياده جريت وخدت مي في حضنها وفضلو يعيطو كتيييير ....

مي : هي مين شروق اللي فاكرها امه دي
خيري : دي واحده معرفه قديمه ...جوزها كان عميل في البنك ( قسم المخابرات كانو فاتحين بنك غطا ليهم ) ولما جوزها مات مشوفتهاش تاني

مي : وليه مصرر على انها امه
خيري : زي مقال من شويه ...شوية صدف جم ورا بعض خليته يقول كدا

مي : طيب وهنخليه يعرف اني امه ازاي
خيري : هو اللي هيعرف لوحده متقلقيش



طلعت تاني لمكتب خيري
انا : كدا الدكتور وكل النسخ عندك ....
خيري : اه وهنبدأ نستجوبهم فورا
انا : ملوش لزوم ...كل حاجه محتاج تعرفها احنا عرفناها .... وبدأنا في تنفيذ الخطه بتاعتنا

مياده : ماممكن نتعاون تاني ....واكيد دا هيكون احسن
انا : انا حاططكو في الخطه ..ولما يجي دوركو هعرفكو كل حاجه ...سلام

خيري : طب استنى شويه ...عايزك تتكلم مع امك شويه ( والست واقفه بتموت من العياط )

انا ببرود : قولتلك لما اتأكد الاول .... سلام


طلعت من المبنى وانا ماشي ومش عارف رايح على فين .....بعد مشي كتيييير قعدت على النيل وطلعت التليفون واتصلت على تشارلي

انا : ايه الاخبار
تشارلي : كله تمام يافرعون ..سيزار معانا في الحصن ( فيلن )
انا : طيب .. باقي الفرقه هتسافر الصبح وهتعرف منهم باقي المهمه ...... انت شوفت الست اللي خيري قابلها

تشارلي : اه شوفتها لما فتحت الباب ..
انا : طيب انا هبعتلك صورتين وتقولي مين هي ...وبعتله صورة شروق والست التانيه

تشارلي : الست الاولى دي مشوفتهاش قبل كدا ..والست التانيه الصورة بتعتها مضغوشه شويه بس هي اللي قابلت خيري

انا : انت متأكد ... الكلام دا مفهوش احتمال للغلط
تشارلي : ايوه متأكد

قفلت معاه واحاسيسي بقت ملخبطه خالص ..مش عارف انا فرحان ان شروق مش امي وممكن اكمل العلاقه مع غاده ...ولا حزين ان امي طلعت واحده تانيه ولسه هكتشف الحياه بتعتها ....

عند الفيلا الساعه ١٠ بليل
واقف قدام الفيلا وببص على شباك الصالون بلاقي شروق ويمنى وغاده وسمر قاعدين مع بعض بيضحكو وبيتفرجو على مسلسل والجو عندهم حلو ..دخلت ليهم
سمر : كنت فين دا كله ياحبيبي ...وتلفونك مقفول ليه
انا : معلش التليفون نسيته هنا ..وكنت بتمشى مع نفسي شويه
شروق : بتتمشى من الصبح
انا : اه اصل كنت مخنوق شويه ...انا طالع انام

غاده : هو ماله يسمر
سمر : هو كدا كل سنه لما سنوية ابوه وامه بتقرب
غاده : ودي السنويه الكام
سمر : تقريبا كدا ١٥
شروق : يااااه ١٥ سنه ... انا هطلع اتكلم معاه شويه


بعد شويه بسمع خبط على الباب
انا : ادخل
شروق : ممكن اتكلم معاك شويه
انا : اه طبعا
شروق : انت مخنوق علشان سنوية اهلك
انا : يعني ممكن .....
بس انا عايز اعرف حكايتك مع خيري

شروق : حكاية ايه ..منا قولتلك على كل حاجه

انا : يعني انتي من بعد موت سيف جوزك مشوفتيش خيري خالص

شروق : لا خالص ..علشان كدا اتفاجئت لما شوفته ..بس هي دي الحكايه

انا : طيب معلش ممكن تسبيني انام
طلعت شروق وانا قعدت افكر شويه ونمت من كتر التعب


مبنى المخابرات
خيري : يعني انت المسؤول عن كل دا ...طيب والجماعه فين
جريف المزيف : الجماعه ادتني امر وانا عملته ... وبعدين مش مهم تعرف الجماعه بتعمل ايه دلوقتي
خيري : ليه بقى
جريف المزيف : علشان هتحصل انتخابات للرئيس قريب اوي وكدا الجماعه ممكن توجها يتغير في الفتره الجايه

خيري : والانتخابات دي هتكون فين
جريف : لسه هيحددو المكان
خيري : وطبعا هتكون بعد العاب الموت
جريف : طبعا



الفجر في حصن الفرعون
مونيكا : انت متأكد انك مش محتاج مساعدتنا
انا : لا انتو لازم تكونو في حصن فيلن النهارده والتعليمات هتكون عندكو اول مخلص

تيريون : بس اللي هتعمله دا صعب
انا : مفيش حاجه صعبه على الفرعون

بعد شويه الفرقه كلها بتسافر ومعاهم دكتور جريف الحقيقي

بنزل تحت لدور السجن وبفتح اوضه بلاقي واحد نايم ..بصحيه وباخده على الاله وبحوله لدكتور جريف ( طالما الاله خدت بيانات واحد مره فممكن تعمل نسخ كتير بالبيانات دي ) وباخده وبطلع على المخابرات


طبعا خالي كان عرفني بثغره في المبنى وهو اللي كان عاملها .... الثغره عباره عن نفق رابط مبنى المخابرات بمبنى تاني على بعد ١٠٠ متر ... بدخل المبنى الاول وبفتح النفق وبنزل انا والنسخه لحد ما بنوصل لنهاية النفق ... بطلع انا والنسخه لجوه مبنى المخابرات وبدخله اوضه امان وبربطه في المكتب بكلبشات .... بروح لغرفة تحكم الكهرباء وبقطعها على المنطقه اللي موجود فيها جريف المزيف ( القائد ) ...برجع اخد النسخه وبروح لسجن القائد وبتأكد ان الدور فاضي ...بدخل ابدلهم مع بعض وبخرج انا والقائد ...بروح لغرفة الكهرباء وبرجعها تاني ..وبنهرب انا والقائد

في حصن الفرعون
القائد : خيري هيشد في شعر راسه لما يتكلم مع النسخه
انا : دا ممكن يقتله من غباء النسخه
القائد : هو صحيح انت جبت الراجل الغبي دا منين
انا : دا واحد كان موجود في المدرسه بتاعت جريف كان بيعمل عليه تجارب لحد ما اتجنن

القائد : طب مش هترجع شكلي تاني
انا : يلا بينا ...ونزلنا للأله ورجعت شكله تاني

انا : عايزك ترجع لحصن فيلن وتعرف سنو بكل المعلومات دي
القائد : تمام يفرعون



رحت على الفيلا وكانت الساعه ٦.٣٠ الصبح ...بدخل لقيت سمر وغاده تحت في المطبخ
انا : صاحيين بدري كدا ليه
غاده : احنا مش عندنا مدرسه ولا ايه ياستاذ
انا : تصدقي انا كنت ناسي المدرسه خالص
سمر : مطبعا هتنساها بعد مسفرت وشفت مدارس انجلترا

انا بفتكر كل اللي حصل في مدرسة النقطه السودا وبضحك بحزن
سمر : انت زعلان للدرجادي علشان هترجع مدرستك
انا : لا مش زعلان انا مبسوط علشان هشوف صحابي اللي وحشوني .... هطلع اغير هدومي على السريع
غاده : اومال انت كنت فين
انا : كنت بجري .....

غيرت هدومي ومشيت انا وغاده على المدرسه ...واحنا في الطريق
غاده : انت مكلمتنيش ولا مره من بعض اللي حصل ( لما نمت معاها اخر السلسله الاولى )

انا : معلش اصل انا مخنوق اليومين دول
غاده : منا عارفه موضوع السنويه بتاع اهلك
انا : وانتي عرفتي منين
غاده : سمر حكتلينا كل حاجه


في الفصل
كل الناس جت تسلم عليا من بعد السفر ولكن لقيت احمد صحبي واخد جنب ...رحت ليه

انا : واخد جنب كدا ليه ياض
احمد : ابعد عني ومتكلمنيش تاني
انا : ايه يصحبي في ايه
احمد : صحبك ايه بس ...بقى يواطي بقالك يومين راجع من السفر ومتعرفنيش
انا : معلش يصحبي انت عارف ان السنويه قربت وبيحصلي ايه
احمد : يلهوي السنه عدت بسرعه كدا ...معلش يخوي مكنتش اعرف
انا : ولا يهمك


في حصن فيلن
سنو بصدمه : هو قالك نعمل كدا
القائد : ايوا قالي كدا بالحرف
سنو : احنا كدا هنلعب بالنار
القائد : ومش اي نار ..دي نار بريطانيا


في الوقت دا كنت بعت لخيري رساله ان الجماعه عرفت ان دكتور جريف عنده في المبنى ولازم ياخده مكان تاني بسرعه

وخيري عمل كدا فعلا وامر بنقل جريف لفرقة دلتا ..... وخدو عربيتين واحده فيها جريف والتانيه فيها عساكر ....دخلو شارع جانبي علشان كان فيه زحمه بس فيه عربيه قفلت الشارع قدامهم .. ونزل منها الظابط داروين ( اللي قتل خالي ) وفيه عربيتين تانيين قفلو عليهم الطريق من ورا ...ونزل منهم عساكر كتير ...فضلو يضربو نار لحد مكل عساكر خيري ماتو ..ومات ناس كتير من رجالة داروين .... وداروين فضل يبص لجريف وبعدين قتله برصاصه في راسه

في الوقت دا كنت راجع من المدرسه لوحدي ولقيت ٣ عربيات حاوطوني وخدوني معاهم ...وانا كنت مستسلم خالص ...

في مبنى المخابرات
دخلوني مكتب خيري وكان خيري ومياده موجودين
خيري : انت ليه خنتني ...ليه بعت الحاجه الوحيده اللي كانت معانا ... ليه

انا : طيب ممكن نتكلم لوحدنا شويه
خيري امر الكل انهم يطلعو برا بس مياده فضلت

انا : ومين قال اني خنتك او بعتك
خيري : اومال جريف اتقتل ازاي ...وليه قولت ان فيه هجوم هيحصل على المبنى

انا : كنت عايز اتأكد من حاجه ...واتأكدت منها فعلا
مياده : واي هي

انا : انت لسه عندك جواسيس للجماعه هنا

خيري : مستحيل .. الجاسوس الوحيد اتقتل

انا : ومين قالك انه الوحيد .. اكيد جند ناس تانيه ..ولازم تعرفهم النهارده علشان تكون معانا في الخطه بتعتي

خيري : هنعرفهم ...بس كدا انت ضيعت علينا معلومات الدكتور
انا : ومين قالك كدا .... دكتور جريف في امان

خيري : امان ازاي ...اومال مين اللي اتقتل دا
انا : دا مجرد نسخه ...

مياده فهمت : انت ضربت ١٠ عصافير بحجر واحد
خيري : ودا اللي هو ازاي

انا : بص .. انا كنت متأكد ان فيه جواسيس لسه هنا ..وعارف برضه ان الظابط داروين عنده اوامر بقتل دكتور جريف .... وكدا احنا خلينا داروين يفتكر انه قتل جريف ... ومش هيدور عليه تاني

خيري : يعني انت متأكد ان جريف في امان
انا : دا في حصن فيلن

اول مخيري ومياده بيسمعو حصن فيلن بيترعبو
خيري : وايه اللي وداه حصن فيلن
انا : انا اللي وديته
خيري : والقائد بنجامين سنو اتعاون معاك ازاي
انا : قصدك مستر سنو ... دا هو اللي مربيني
خيري : علشان كدا ..... يبقى انت فعلا الفرعون ودا مكنش هزار

انا : خلينا في المهم ... وعرفته الخطه بتعتي
خيري : انت كدا بتلعب بالنار ..ولو بريطانيا عرفت ممكن تقوم حرب علينا

انا : ومين قال انك هتكون في العمليه دي ... ومتخفش العمليه خلصت اصلا

خيري : يعني عايز تقولي ان سيزار ابراهيموفيتش اتخطف ومحدش يعرف

انا : بالظبط كدا ..وفيه واحد راح مكانه اصلا
خيري : طب وهنبدأ امتى
انا : معاد مقابلة الوزارء ( بتوع الجماعه ) لسه عليه بدري ولما يحصل هتعرف باقي الخطط هتمشي ازاي

بعد شوية كلام
انا : انا عايز اعرف عنوان امي
خيري : ايه ..اتأكدت خلاص
انا : اه ..وعايز اروح ليها دلوقتي

بيعرفني العنوان وبروح هناك ....بوصل لفيلا كبيره محاوطها سور من كل حته ...بروح عند البوابه بلاقي حراس

الحرس : مين انت وعايز ايه
انا : عايز اقابل مدام مي
الحرس : واقولها مين
انا : قولها وليد الشاذلي

بيطلع الحارس جهاز لاسلكي وبيكلم مي وبتقوله دخله بسرعه
الحارس : اتفضل ادخل ..خد الطريق دا لاخره

بدخل وبمشي على الطريق وبشوف في اخره مي وبتجري ناحيتي
( مي عندها ٤٨ سنه شبه anna bell )

مي بتوصل عندي وبتبكي جامد ... وانا عندي مشاعر ملخبطه خالص .. مش عارف اخدها في حضني بعد كل السنيييين دي ...ولا ابعدها عني بسبب اللي عملته

مي جت تاخدني في حضنها فرجعت خطوه لورا فوقعت على الارض .. بصت عليا لقيتني بنزل دموع ...زحفت لحد موصلت لرجلي ومسكت فيها ... لسه هتنزل تبوسها نزلت ليها بسرعه ورفعت راسها ..بقيت قاعد على ركبي وهي كمان ...بنبص لبعض واحنا بنعيط جامد ...

مي بعياط : ابني ...ابني حبيبي .... وحشتني يابني ... خدني في حضنك يابني

انا بعيط جامد ومش عارف اتكلم وببص ليها وخلاص
مي بعياط جامد : ابوس ايدك اتكلم ( وبتمسك ايدي تبوسها ) .. ابوس رجلك اتكلم ... وخدتني في حضنها

فضلنا حضنين بعض بتاع ١٠ دقايق واحنا بنعيط وانا فقدت النطق خالص

مي : تعالى ندخل جوه .... بندخل جوه الفيلا وهي مسكاني في ايدها زي العيل الصغير

قعدنا قدام بعض في الصالون
انا بحاول اتكلم بس مش عارف

مي : اهدي يحبيبي .... انا عارفه ان دا كله كتير عليك

انا بتكلم بصعوبه ( بحرقه ) : انتي .. سيب .. سيبتيني ..ليه

مي بحرقه : انا عارفه اني مستهلش دمعه واحده منك ... انا عارفه ان مفيش حاجه تخلي ام تبعد عن ابنها ... انا عملت كل دا علشان تعيش

انا بتكلم بصعوبه : اعي .. اعيش ازاي ..اعيش ازاي من غير امي

مي بتنزل تقعد على ركبها قدامي : انا مش طالبه انك تسامحني ... ابوس رجلك عايزاك تفهم اني عملت كل دا علشانك وعلشان ( وبتسكت )

انا : وعلشان مين
مي : لو هتقدر تسامح يبقى تستنى تسمع منهم
انا : اسمع من مين
مي : هم على وصول اول معرفو انك هنا

بتفضل حضنه رجلي وانا وهي بنعيط وبنبص لبعض ... بيقطع اللحظه صوت كلكس عربيه

مي : اهم وصلو يحبيبي ..وبتقف وتمسك ايدي
انا : مين اللي وصلو

وبيدخل من الباب بنتين واحده ٢٢ سنه وواحده ١٩ سنه
انا : مين دول
مي : خواتك البنات ياوليد

انا بخوف وتردد : انا ليا خوات اكبر مني وعايش كل السنين دي من غيرهم .... انا ..انا ..انا لازم امشي من هنا

وبطلع اجري بره الفيلا وخواتي البنات منهارين وامي اغمى عليها


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
احب اشكر كل الناس اللي قالت ان شروق هي ام وليد

بس احب اقولكم حاجه اتعلمتها في الحياه .... متحكمش على المظاهر ولو حتى معاك معلومات طالما المعلومات دي مش كافيه .....اشوفكم في الجزء الجاي ..سلام من الفرعون
عااااااااش جدا كمل و دخل زنا المحارم بس بلاش فانتازيا
 
  • حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%