NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال الفرعون المصري | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 5/11/2022

شوف لو قولت فيك شعر من هنا لغايت اسبوع مش هقدر اوفيلك حبي وعشقي للسلسلة دي حرفيا وكل السلاسل عمتا بس تقريبا دي من احلي سلاسل المنتدي هنا يا فرعن يا عالمي وربنا واحشني فشخ وبجد كنت كل يوم اخش اشوف نزلت جزء ولا لا ومعلش بقا علي الغيبه دي بس الثانويه فشخاني حرفيا بس انا كنت بخش اقرأ الاجزاء اللي بتنزلها وحرفيا كل جزء عن اللي قبله كان بيفشخلي دماغي حرفيا وعاش عليك يا فرعن يا عالمي ومستني الجزء التاسع علي نار متتاخرش بقا لارجع للخطف واخطفك انت اول واحد انا بقولك اهو خلصانة 😈😂♥️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: your body و ⭐ الفرعون ⭐
شوف لو قولت فيك شعر من هنا لغايت اسبوع مش هقدر اوفيلك حبي وعشقي للسلسلة دي حرفيا وكل السلاسل عمتا بس تقريبا دي من احلي سلاسل المنتدي هنا يا فرعن يا عالمي وربنا واحشني فشخ وبجد كنت كل يوم اخش اشوف نزلت جزء ولا لا ومعلش بقا علي الغيبه دي بس الثانويه فشخاني حرفيا بس انا كنت بخش اقرأ الاجزاء اللي بتنزلها وحرفيا كل جزء عن اللي قبله كان بيفشخلي دماغي حرفيا وعاش عليك يا فرعن يا عالمي ومستني الجزء التاسع علي نار متتاخرش بقا لارجع للخطف واخطفك انت اول واحد انا بقولك اهو خلصانة 😈😂♥️
ياااه يانمر وحشني مووت ياحبيبي ♥️♥️♥️
واهم حاجه تاخد بالك من الثانوي والمذاكرة فيه وانا عارف انها حاجه بيض جدا بس هي سنه زي مابيقولوا 🤣

• حبيته
التفاعلات: your body
شوف كا ابسط مثال الكينج سليمان و الذئب و قيصير الكينج و القيصير كانو عاملين كل يوم خميس جزء و بيكون جزء كبير و مليان احداث و اثارة الذيب كان عامل يومين في الاسبوع و برضو جزء فاجر و مليان احداث مش شكر فيهم او حاجة هما فعلا كتاب كبار و خصوصا الذيب في فترة قصيرة عمل شغل حلو
ما تسمعش لي الناس الي ايقولك نزل بسرعة و املاه احداث جنسية و خالص شوف انت عاوز ايكون الجزء او القصة ازاي و حط في بالك انه بياخدو عنك وجاهة مثلا انا كنت مشاهد بس من ايام المنتدي 2016 في قصص تلاقيها من اول سطر لي اخر سطر جنس و لعوطة و استعباط لا موضح الشخصيات ولا مفهوم من القصة اي حاجة
خد وقتك فكر قبل ما تكتب عاوز يكون مشاهد اتجاها ايه و موفق يا حبيبي
انت و @أركان شاهين قصصكم حلوة و الي عاملة شغل حلو الفترة دي
بتفق معاك في كل كلمه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: your body و صقر شاهين
معلش يشباب انا عارف ان الجزء اتأخر شويه
بس هو نازل بكره وهيكون نااار 🔥🔥🔥

• عجبني
  • بيضحكني
ياااه يانمر وحشني مووت ياحبيبي ♥️♥️♥️
واهم حاجه تاخد بالك من الثانوي والمذاكرة فيه وانا عارف انها حاجه بيض جدا بس هي سنه زي مابيقولوا 🤣
وانت اكتر يا فرعن يا اخويا♥️♥️
اهو بحاول مبقاش علق شوية وبذاكر ويارب تعدي ميتين ام دي سنه علشان زهقت🙂

• بيضحكني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
وانت اكتر يا فرعن يا اخويا♥️♥️
اهو بحاول مبقاش علق شوية وبذاكر ويارب تعدي ميتين ام دي سنه علشان زهقت🙂
هتعدي متقلقش 🤣🤣

• عجبني