NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الفرعون المصري | السلسلة الاولي | ـ عشرة أجزاء 17/8/2022

لا بجد عاااش الصراحه عالجزء الفشيخ دا بجد كان جزء جميل من كتر الاحداث اللي فيه مكنتش عارف اخد نفسي😂😂😅 بس ارجع واقولك كبر الاجزاء عن كدا شوية ومتأخرش علينا تاني 💪🏻
حبيبي تسلم
والجزء هينزل النهارده بالليل

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو سمحت القصه فين مش ظاهره ليا

• عجبني
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر و ⭐ الفرعون ⭐
الجزء الجديد امتي

• حبيته
لاء يسطا بجد عاش فشخ بقالي كتير اوي مستمتعتش بقصه حلوه زي ديه لاء ف بجد شابوه♥♥

• حبيته
يشباب عايزكو تتوقعو مين اللي باقي من جماعة العنقاء
وفين ام وليد ......... وليه خيري بيخليها تختفي

انا بجهز لسلسله تانيه هتسيح دماغكو ........والجزء الاخير من السلسله الاولى ممكن بكره او بعده بالكتير
خيري معاهم؟

• عجبني
جزء حلوة بس كنت قفلت الجزء علي حتا تشوق لي السلسلة التانية غير موضوع ام خالد مثلا هجوم من منظمة العنقاء كدا

• حبيته
جاااامد فشخ يبرو و**** عاش بجد امتا السلسله الجديده

• حبيته
يشباب عايزكو تتوقعو مين اللي باقي من جماعة العنقاء
وفين ام وليد ......... وليه خيري بيخليها تختفي

انا بجهز لسلسله تانيه هتسيح دماغكو ........والجزء الاخير من السلسله الاولى ممكن بكره او بعده بالكتير
اول حاجه اتوقعها ان شروق ام غادة اخت امك واخت خالك تاتى حاجه جريف هو الى باقى من الجماعة او الظابط الى قتل خالك مش فاكر اسمه الصراحه 😂
امك بقا هى اكيد فى مصر بس مش عارف فين وخيرى ده وراه غموض كتير وعلمات اسفهام اكتر بس الى الكلام الى بينه وبين نفسه ده الى بيخلينى اقوله انه مش خاين بس هو عايز يوصل لحاجة باى طريقة ايه هى بقا **** اعلم والبنسبة لسمر مرات خالك يا تتجوزها 😂 يا تفكك من موضوع جنس المحارم مش هيبقا حلو لانك هتخون غادة اول حاجه وهتخون خالك الى رباك وانت مش خاين ارجو يكون كلامى فادك ومنتظرين منك العظمة ♥💪

• حبيته
لعنه الفراعنه من الفرعون العالي الي محدش يتوقعك والجي حلو ومستني لعنه تجي ع كل حد سبب ف موت خالك وابوك كل يدفع الثمن والجزء فاجر اوي اوي اوي اوي

• حبيته
ايوة يعنى فى سكس فى الاخر ولا هنقرا كسم دا كله ع الفاضى

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Elza7im
جزء حلوة بس كنت قفلت الجزء علي حتا تشوق لي السلسلة التانية غير موضوع ام خالد مثلا هجوم من منظمة العنقاء كدا
انا قفلتها على كدا علشان انهي قصة امه في بداية السلسله التانيه ونتفرغ لمدعكة الجماعه

جاااامد فشخ يبرو و**** عاش بجد امتا السلسله الجديده
حبيبي تسلم
والسلسله على الاسبوع الجاي

لعنه الفراعنه من الفرعون العالي الي محدش يتوقعك والجي حلو ومستني لعنه تجي ع كل حد سبب ف موت خالك وابوك كل يدفع الثمن والجزء فاجر اوي اوي اوي اوي
حبيبي تسلم
واللي جاي دمااار

• حبيته
التفاعلات: Alkn Drakol2
مافيه كذا مشهد في السلسله دي و ممكن يكون فيه في السلسله اللي جايه
وانا عايز اكتب قصه من غير جنس كتير

• عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
باشا ، الكاتب بيبذل جهد علشان يوضح فكرته في القصه وبيضيع من وقته ومجهوده علشان حضرتك تقرا وتنبسط ،،،فلو مش هتقدره بالكلام وتقدر تعبه يبقي متعلقلوش من الاساس انما تكلمه بالاسلوب دا هو مش شغال عندك ومش مجبر انه يحققلك اللي بتتمناه هو مالك القصه عايز يحط فيها مشهد سكس مشهدين دي حريته هو مالكش حق التعدي عليه ....بكل بساطه متتابعوش تاني لو مش عاجبك المنتدي مليان قصص كتير

المره دي تحذير بسيط علشان اساءت لمحتوي الكاتب وتهجمت عليه وعلي محتواه ...اتمني عدم لتكرار ..اتفقنا ؟؟

• حبيته
التفاعلات: Elza7im و ⭐ الفرعون ⭐
على فكرة حلاوة القصة مش مرتبطة بوجود سكس من عدمة بل بجودة الفكرة ومدى القدرة على عرضها بمنطقية ومدى جودة الحبكة واى شخص يجتهد و يكتب قصة يكون مشكور لمجهودة ولكن المهم ان ترتقى هذه الكتابات الى مرتبة القصة بكافة خصائصة وليس مجرد حكاية واحد قابل واحدة خدها على السرير ونام معاها وتبقى الحكاية خلصت

• حبيته
باشا ، الكاتب بيبذل جهد علشان يوضح فكرته في القصه وبيضيع من وقته ومجهوده علشان حضرتك تقرا وتنبسط ،،،فلو مش هتقدره بالكلام وتقدر تعبه يبقي متعلقلوش من الاساس انما تكلمه بالاسلوب دا هو مش شغال عندك ومش مجبر انه يحققلك اللي بتتمناه هو مالك القصه عايز يحط فيها مشهد سكس مشهدين دي حريته هو مالكش حق التعدي عليه ....بكل بساطه متتابعوش تاني لو مش عاجبك المنتدي مليان قصص كتير

المره دي تحذير بسيط علشان اساءت لمحتوي الكاتب وتهجمت عليه وعلي محتواه ...اتمني عدم لتكرار ..اتفقنا ؟؟
كلام صح جدا يا اداره يا مافيا انت عايز جزء من القصه بتاعتك يا عمو مايكل شوماخر

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%