NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة الفرسه زوزو وجوزها الديوث ـ حتي الجزء التاسع 3/10/2022

استمرررررررررر
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
الجزء الأول

البدايه
ابطال القصه هي زوزو وجوزها اسمه احمد عاطل مش بيشتغل
بدايه القصه لما اتعرفت عل زوزو وهي قصه حقيقيه زوزو جارتنا في الشقه اللي قصادنا والدور اللي احنا فيه فيه 3 شقق واحده بتاعتنا وواحده بتاعت ناس بيجوها مره كل شهر يعني مش مقيمين فيها بشكل دايم والشقه التالته كانت فاضيه لحد ماجت زوزو
اوصفلكم زوزو جسمها مش ابيض خمري بس علي فاتح شويه مش طويله وبزازها قد الرمان كده مش كبيره وطيزها مدوره وحلوه وجسمها مش مليان يعني تقدر تقول عود فرنساوي بس مليان سيكه
طبعا زوزو جت سكنت الشقه اللي قصادنا في يوم وانا طالع الشقه قابلتهم عالسلم وطلعت معاهم وسألتهم عايزين مين لان انا حسيت انهم غراب عن العماره لانها عماره صغيره ومعروفين اللي فيها المهم ردت زوزو وقالتلي احنا ساكنين جديد هنا فالدور الثاني بقالنا اسبوع قولتلهم الدور الثاني فيه شقتنا يعني بقينا جيران وكنت مبسوط جدا انا عندي خلفيه ان البنات ذوات البشره الغامقه بيكونو سخنيين جدا المهم قولتلها بس مشفناش عفش دخل العماره ولا حاجه ولا انتوا لسه مسكنتوش الشقه قالتلي لا احنا قعدنا بس لسه منقلناش العفش قولتلهم تمام اتعرفت علي جوزها احمد اللي حسيت انه طرطور لانه متكلمش كتير وشكله بصراحه تحس انه اهبل المهم عزمت عليهم يشرفونا بس اعتزروا ودخلوا شقتهم وانا دخلت شقتي انا اصلا عايش لوحدي اهلي مش معايا في بلد تانيه وكل اسبوعين بروح عندهم وارجع تاني المهم تاني يوم طالع بعد المغرب وبفتح باب شقتي ولقيت زوزو طالعه من تحت لوحدها سلمت عليها وسألتها امال فين احمد قالتلي نزل القهوه سألتها هو احمد بيشتغل ايه قالتلي كان شغال في محل ستالايت وحاليا بيدور علي شغل قالتلها طيب اي خدمه مني قالتلي تسلم قولتلها هو انتوا هتجيبوا عفشكم امتا قالتلي علي يوم الخميس قولتلها تمام علشان اساعدكم علي فكره انا عايش هنا لوحدي يعني فاضي في اي وقت قولتلها خدي رقم تليفوني اهو واتصلي عليا لو جيتو تنقلو اساعكم قالتلي تسلم و**** ونزلت وانا نازل من عالسلم لفيت ظهرى كده قولت ابص عليها وهيا بتفتح الباب ولقيتها هيا كمان بتبص عليا ابتسمت ونزلت علطول .
بعد يومين لقيتها بترن عليا قالتلي احنا هننقل النهارده بس مش عايزه اتعبك قولتلها تعبك راحه قالتلي خلاص الناس هتدخل الحاجه وانت ابقا شرفنا ساعدنا في الرص داخل الشقه قولتلها اوك
بعد العصر لقيتها بترن عليا تاني بتقولي تعالي اتغدي معانا طالما قاعد لوحدك اتحرجت جدا وقولتها شكررا و** قالتلي لا شكرا ايه لو مجتش هنزعل منك وانت كده بتعمل فرق قولتلها لا و** خلاص هاجي قالتلي مستنينك قولتلها هو احمد جه قالتلي زمانه جاي علي ماانت تيجي قولتلها خلاص ربع ساعه وجاي وروحت خبطت عالشقه فتحلي احمد سلمت عليه ودخلت قعدنا في الصاله ومكنش فيها اي عفش لسه بس فيها زي فرشه كده قعدنا عليها 5 دقايق ولقيت زوزو طالعه علينا بعبايه بيتي بس مخليها صاروخ انا و**** حسيت الدم جري في عروقي وكانوا جايبين اكل من بره مشويات وكده اكلنا وعملت شاي زوزو وشربت الشاي لقيت احمد قالي دقايق ورجعلك ودخل جوه وسابني انا وزوز وهيه قاعده قدامي وانا عايز اركب فوقيها عالاخر سألتني زوزو انت متجوز قولتلها لا لسه متجوزتش قولتلها انتو معندكمش اولاد قالتلي لسه قولتلها بقالكم كم سنه متجوزين قالتلي 3 سنوات قولتلها طيب احمد بيدور علي شغل قالتلي اه هو جاله شغل في 6 اكتوبر بس الدخل مش عالي اوي بس الموجود قولتلها مشوار هيعمل ايه قالتلي لا هيقعد هناك 15 يوم ويأخد اجازه 8 ايام كل شهر هيجي فيهم قولتلها بهدله قالتلي هنعمل ايه بقا , وسألتني وانت عايش لوحدك ليه قولتلها انا هنا علشان شغلي واهلي في بلد تانيه بس بسافر ليهم كل مااكون فاضي رجع احمد وقعدنا ندردش شويه واستأذنت منهم علشان امشي احمد قالي خدني في سكتك انا نازل القهوه ماتيجي نقعد عالقهوه شويه قولتله مش هقدر انا يادوب اخد حمام وريح شويه علشان عندي شغل بالليل ومشيت ودخلت الشقه وانا عقلي مع زوزو وقلعت هدومي ودخلت الحمام اخدت حمام ونمت علطول وعدي يوم والتاني لقيت احمد بيكلمني بيقولي لو فاضي عدي علينا نقلنا العفش قولتله خلاص هستاذن من الشغل واجيلك وفعلا روحت فتح الباب زوزو كانت لابسه عبايه بيتي دخلت سلمت عليها وعلي احمد راحت قالتلي هنتعبك قلتلها لا تعب ولا حاجه وفضلنا نضبط فالشقه واحمد تعب وقعد فالصاله ودخلت انا وزوزو المطبخ نعدل البوتجاز والتلاجه وفاللحظه دي بالذات اتأكدت ان زوزو عايزاني لقيت زراير العبايه اللي فوق مفتوحه زوزو بتقولي ارفع معايا الفرن ده وطيت وشفت بزازها قدامي ومكنتش لابسه سنتيانه وهيا لاحظت إني ببص علي بزازها ومعدلتش نفسها بالعكس شوفتها مبسوطه وحطيت أنبوبه البوتاجاز وسألتها علي مفتاح الانبوبه وقالتلي ثواني ورجعت جابت المفتاح وشميت ريحه برفان حلوه اوي هيا حطيتها مقدرتش استحمل كل ده قولتلها ايه الريحه الجميله دي ابتسمت وقالتلي عجبتك قولتلها بصراحه جميله اوي الريحه وصاحبتها قالتلي انتا اللي جميل اوي قالتلي علي فكره أحمد مسافر بالليل 6 أكتوبر لقيت نفسي ابتسمت بس مردتش أوضح وهيا قالتلي تعالي نعدل التلاجه مكانها بالمره وهيا بتزقها معايا سألتها احمد فين مش سامع صوته قالتلي نايم بره مريح شويه علشان السفر واحنا بنزق التلاجه ايديا لمست ايديها حسيت بكهرباء في جسمي وجيت بزق التلاجه لقيت نفسي لازق فيها من وره وكان زبري واقف صاروخ حسيت هيا بيه وانا حسيت صراحه انها خلاص سلمت قالتلي زق يلا بزق وانا لازق فيها وزبي خابط فيها لقيتها لفت وبقا وشها في وشي وراحت وفي لحظه حضنتني وقالتلي بحبك قولتلها احمد بره قالتلي متخافش حضنتها انا كمان ومسكت شفايفها وحسيت نفسي مش قادر قولتلها كفايه كده دلوقت لاني ولعت ولقيتها مسكت زبرى وانا مش مستحمل روحت مطلع بزها اللي كان زي الرمان كده وحلمتها بني ومصيت فيها وهيا بتلعب في شعري قولتلها خلينا لما احمد يسافر بدال مايحس بينا قالتلي ماشي ياحبيبي وزبطنا المطبخ وكان باقي اوضه النوم نعدل الفرش لان النجار كان ركب السرير والدولاب قالتلي تعالي نعدل اوضه النوم قالتلها يلا وانا رايح اوضه النوم واحمد نايم في الصاله اول مادخلت الاوضه حسيت اني مش داخل اساعد حسيت اني داخل خلاص انام معاها زوزو قالتلي بتحب اي لون وفتحت الدولاب وطلعت قميص وردي قصير جدا قالتلها حلو اوي اللون ده وقربت مني وجت عند ودني وقالتلي هلبسهولك النهارده اتبسطت وراحت مقربه مني ومسكت ايدي قالتلي متخفش من احمد مش هيقوم دلوقت وروحت حاضنها ونازل بيها عالسرير بوس ومص في شفايفها ومسكت بزازها بايدي وقولتلها اكتر من كده مش هقدر امسك نفسي قالتلي وتمسك نفسك ليه وراحت ماسكه زبي وضغطت عليه وفتحتلي السوسته وطلعته ونزلت دعك فيه وهو كان صاروخ واقف ونزلت تمص فيه وكان مصها حلو اوي فضلت تمص فيه شويه وتلعب فيه وتدعك فيه وانا سخنت ااوي جيت موقفها قولتلها انتي اللي جبتيه لنفسك لقيتها ضحكت وقالتلي ايوا بقا زقيتها عالسرير ورفعت العبايه بتاعتها لقيتها غرقانه من تحت كلوتها مبلول قربت منها قولتلها انتي غرقانه اوي هو احمد مقصر معاكي قالتلي مقصر اوى اوى قولتلها طب خايف يصحي قالتلي حتي لو صحا مش هيتكلم قالتلي هو خاتم في صباعي قولتلها اوك يا حبيبتي وروحت مطلع بزازها ونزلت فيها مص وهيا بتتلوي تحتي واعض حلماتها اللي كانت واقفه من المص وفضلت امص بزازها حوالي ربع ساعه وانتقل مابين بزازها وشفايفها اللي اكلتها وهيا مبطلتش دعك في زبري خليتها تستوي عالاخر وانا كنت خلاص مش شايف اي حاجه غير البزاز اللي جننتني ونزلت لحس في كسها اللي كان غرقان من العسل وهيا تشدني علي كسها اااااااوي وانا اشفط عسلها وزنبورها واستلمت كسها دعك ومص والحس كسها وزنبورها ولع وبقت تحرك جسمها من تحت وتتلوي وفاشخه رجليها فاشخه وكسها مفتوح ادامي وزنبورها واقف وهيا هتموت من مص زنبورها وانا هموت من عسلها اللي نازل من كسها وهيا صوتها بدأ يعلي قولتلها بس براحه هتفضحينا قالتلي لو مدخلتش زبرك دلوقتي هفضح الدنيا وهصوت كسي مولع رحت مدخل زبري فيها دخل كله للاخرحسيت بنار جوه كسها فضلت ارزع في كسها وامص بزازها واعض شفايفها وهيا مولعه تحتي وتعض شفايفها وتمسك شفايفي بشفايفها وهتاكلني بشفايفها وفجأه لقيتها شخرت شخره غريبه اوي وقفلت رجليها وزبري جواها حسيت انها في عالم تاني وتمسكلي بزها بايدها وتقولي ارضع بزازي ونيك جامد اوي اوي وانا بقيت انيك جامد وقولتلها هنزل مش قادر ضغطت علي زبرى أوي بكسها مستحملتش ضغطتها وراح زبرى انفجر في كسها وهيا توحوح وتشخر وقافله علي زبرى وفيه حاجه في كسها بتشفط اللبن اللي بينزل من زبري وفضل زبري حوالي دقيقه لحد مانام وطلع لوحده وهيا تبوسني في كل حته وانا ماسك شفايفها تقطيع قالتلي اقولك علي حاجه هتريحك قولتلها قولي ياقلبي قالتلي احمد شافنا دلوقت قولتلها بجد حلفتلي انه شافنا وطلع تاني علشان ميفصلناش قولتلها طب قومي البسي خلينا نطلع ولبسنا وطلعنا ملقناش حد في الشقه غيرنا ولقينا احمد سايب ورقه انه رايح يجيب اكل وراجع . أنا قولتلها تمام يازوزو هنزل بقا علشان اروح اخد حمام قالتلي انت تروح تأخد حمام وتيجي تتغدي معانا علشان احمد هيسافر بعد الغدا علطول قولتلها طيب تمام ...وكدا انتهت الحلقه الاولي


تنويه مهم بناءً علي رغبه العضو أشرف جوز الشرموطه المتناكه زوزو ونظرا للتشابه في الاسماء قررت تغير الاسم من احمد الي أشرف أرجو ان تتقبلو التغيير

الجزء الثاني

انتهيت في الحلقه السابقه لما روحت أخد دوش بعد معركه النيك اللي كانت مع زوزو حبيبتي لقيت الباب بيخبط فتحت كان أشرف وزوزو قولتلهم اتفضلوا دخلو وانا قفلت الباب وكنت لابس شورط وتيشرت أشرف قالي يلا علشان نتغدا علشان هسافر بعد الغداء وعايز اقعد معاك شويه قبل مااسافر قولتله حاضر هدخل اغير قالي يلا كده خليك علي راحتك زوزو دخلت تتفرج عالشقه لقيت أشرف قرب مني وقالي خد بالك من زوزو متزعلهاش ومتسبهاش تنام لوحدها قولتله ازاي اعمل ايه قالي انا عارف كل حاجه وشوفتكم مع بعض متقلقاش انا معنديش مانع قولتله بجد قالي اه وهثبتلك قبل مااسافر بس توعدني تحافظ عليها ومتزعلهاش قولتله زوزو في عيوني قالي ماشي ادخل هاتها من جوه دخلت لقيتها عالسرير نايمه ولابسه القميص الوردي اللي عجبني التفت ورايا لقيت اشرف بيقولي مش قولتلك هثبتلك اعتبرني مش موجود وانا هروح اجيب الاكل وارجعلكم فين مفتاح الشقه قولتله اهو ادتهوله طلع وسابنا لوحدنا دخلت علي زوزو لقيتها بتلعب في كسها ومطلعه بزها بره وبتشاورلي بصباعها وتشاور علي كسها اللي كان بيلمع قولتلها زوزو خلينا نستمتع ورانا ايه انا عايز امتعك وانسيكي اسمك قالتلي ياريت قولتلها قومي تعالي وقامت جتلي حضنتها ومسكت شفايفها وبحط ايدي علي كسها كان غرقان قولتلها كسك لحق غرق قالتلي هو بس يحس بيك علطول يغرق قولتلها وانا من هنا ورايح مش هسيبه يغرق تاني لوحده قولتلها زوزو انتي قولتي ايه لاشرف قالتلي مش قولتلك خاتم في صباعي بيعمل اللي انا عايزاه وانا قولتله اني عايزاك وانا معاكي مش هسيبك ابدا ومسكت شفتها بوس ومص وهيه مش علي بعضها هتتجنن البت وكسها غرقان جدا وبيلزق نزلت تحت وكان زبي رافع الشورط نزلته وعينيها لمعت لما شافت زبري واقف وراحت واخده في بقها كله وقعدت تمص وتلحس وتمص الراس وتلحس خرم زبري وتلعب في البيوض وترضعهم وتمص زبري وتوحوح وهيا بتمص وايديها التانيه بتلعب في كسها وانا احرك زبي في بقها وهيا بتنيك بقها جامد فضلت تمص بتاع ربع ساعه مش عايز تسيب زبري وماسكه حسيت انها لو طولت شويه هنزل خلاص وقفتها وقولتها دوري انا نيمتها عالسرير وفشخت رجليها وكان كسها منفوخ وزنبورها بارز وكسها محمر نزلت مص ولحس وعض في زنبورها وهيا بتتحرك تحتي زي المكوك وتصوت من مصي في كسها وفي سوتها وفضلت ادخل لساني في كسها وهيا تشدني عليها وانا مش راحم كسها وترفع رجليها لفوق وتفشخهم وظهر خرم طيزها واااه من حلاوته نظيف نظافه ولونه فاتح حسيت انها عاوزني الحسه شكله خلاني مش بس لحسته انا كلته وهيا كسها عالم ينزل طلعت لبزازها الواقفين وحلمتها مورمه مسكت الحلمه بين اسناني وامص واشد فيها وايدي في كسها من جوه وهيا تعبيير وشها تدل علي الشهوه الي هيا فيها وماسكه زبرى دعك وتضغط علي شفايفها وتقولي مترحمنيش ابوس ايدك قطعني مسكت شفايفها بشفايفي بوس ومص وعدلت نفسي وطلعت فوقها يدوب وحياتكم زبرى قرب من كسها اتزفلط جوه وهيا زي ماتكون اتكهربت ترفع فى وسطها وتتحرك وانا نازل فيها وتقولي اااااااااااااااااه هموت اااااااااااااح اقولها ايه تعبتي اطلعه تقولي حرام عليك اوعي تطلعه لو قولت طلعه اوعي تسمع كلامي زود اكتر وانا اخبطها جامد قوي في كسها والبنت سكرت و** واتشنجت ولقيتها شخرت شخره وقفلت رجليها علي زبري و** يااخوانا تحس ان كسها فيه حاجه بتشفط زبرك ساعات ماتقفل زبرها اللي جرب النوعيه دي من النساء هيحس بيا طبعا لبني نزل يجري في كسها وهيا قافله وشداني عليها لحد مازبي نام لوحده وطلع وهيا اول ماطلع قعدت تمص فيه وتبوسه قولتلها اتبصتي ياحبيبتي قالتلي اوي اوي وسمعنا الباب بيفتح قولتلها قومي يلا أشرف جه قالتلي خليه يجي بس يشوفنا وراحت قايمه وقاعده علي زبرى دخل اشرف علينا لقيته ولا اي اندهاش راح قايل خلصتوا ولا لسه راحت زوزو اللبوه ردت عليه افرش بس الاكل واحنا جايين لك وخدتني من ايدي ودخلنا الحمام غسلت زبرى ونضفت كسها وقالتلي تعالي نأكل علشان نروح نوصل أشرف الباص علشان يسافر هو حجز كمان ساعتين ميعاده قولتلها يلا يا مزتي وتمسك زبرى وتقولي النهارده هدلعه وطلعنا نأكل وأشرف علي الاكل يقولي مش هوصيك بقا قولتله متقلقش في عينيا وزوزو مبسوطه اوى خلصنا اكل وراح زوزو واشرف شقتهم غابوا حوالي ساعه تقريبا اشرف كان بينكها اكيد ولقيت باب شقتي بيخبط فتحت قالتلي زوزو يلا نوصل اشرف ونرجع قولتلها يلا بينا رحنا وصلناه وركبناه الباص واحنا راجعيين اتصلنا عليه كان الباص اتحرك خلاص قولتلها هنروح عالبيت علطول قالتلي لا يا حبيبي هنروح نقعد في اي مكان نشم هوا ووصلنا مكان نتمشي فيه واحنا بناكل ايس كريم وحاطه ايديها في ايدي قولتلها زوزو ممكن اسألك سؤال هو انتي نمتي معايا علشان حبتيني ولا علشان الجنس بس قالتلي بصراحه انا لما شوفتك حبيتك واللي خلاني اسألها السؤال ده مسكها لايدي واحنا ماشيين حسيت انها بتحبني من مسكتها لايدي اللي هيحس بكلامي اللي جرب ده .
الي هنا وصلنا الي نهايه الجزء الثاني ارجو رأيكم فالقصه


الجزء التالت

بعد مااتمشينا واستمتعنا بالمشي ولا العشاق وصلنا العماره زوزو قالتلي احنا هنقعد فين عندك ولا عندي قولتلها الافضل عندك قالتلي اوك طلعنا الشقه واول مادخلت شقتها قولتلها زوزو انا هدخل الحمام قالتلي ماشي خد راحتك خلصت حمام وطالع بفكر بقا هعمل ايه وزبري واقف وانا ملط لقيت زوزو واقفه علي باب اوضه النوم ولفه نفسها بالروب افتكرتها هتدخل تأخد حمام لقيتها بتشاورلي تعالي رحتلها لقيتها فتحت الروب وهيا كمان بلبوص رحت مصفر من جمال جسمها وحلاوتها خدتها في حضني قولتلها في ودنها هقطعك يازوزو قالتلي انا ملكك قطعني ياروحي وبزازها واقفه قدامي والحلمه منوره جيت واخدها في بقي كده شد ورضاعه وهي تمسك زبري بايدها وزبري كان بيخبط في بطنها قربت مني شويه وزبرى دخل في كسها علشان كسها مزفلط من سوايل كسها وجيت شايلها وحاططها علي سريرها وفاشخ رجليها ومنظرها يجنن اي حد وجيت نازل علي كسها لحس وعض في زنبورها وشد في شفرات كسها ومص في كسها ريحته حلوه اوي وكسها احمر ومفتوح وانا اعض زنبورها وهيه تتشنج وتنزل وتلعب في شعري وانا الحس كسها جامد وصوتها عالي اوي راحت ماسكه راسي وقربت من شفايفي وتمسك شفتي اللي تحت وانا امص شفايفها وامص لسانها وهيا تبدل وتمص لساني وتشده وعماله تدعك زبري فضلت ربع ساعه نبدل بين شفايفها وبزازها وتنزل تحت تمص زبري وتنيك بقها بزبرى وفضلت ترضع زبرى وترضع بيوضي وتلحس زبرى وايدها بتدعك بيها كسها وتتشنج قولتلها زوزو تعالي ونمنا وضع 69 وزبرى في بقها وكسها قدام بقى وفضلت الحس كسها وارضع فيه والحس سوتها واعضها وهيه ترضع في زبري جامد حسيت اني خلاص مش قادر قولتلها كفايه يازوزو هنزل كده قالتلي نام علي ظهرك ومسكت زبري بايديها وطلعت عليه وركبت علي زبرى وزبري دخل كله لحد الاخر وتطلع وتنزل وتتنطط علي زبرى وصوت خبط كسها مالي الاوضه وسوايل كسها مغرقه زبرى وحواليه وانا ارفع وهيه شغاله وحوحه وصوتها عالي وزبرى واصل للرحم يخبط فيه قولتلها هنزل خلاص مش قادر قالتلي استنا وقامت من عليا وعملت وضع الكلبه الكسوله وكسها مرفوع لفوق وايديها عالسرير وكسها قدامي مسكت زبرى ودخل يجري وهيا تصوت وبداءات تشخر عرفت انها قربت وانا زودت فالنيك جامد اوي وارزع وهيا نزلهم يلا نزلهم ياروحي هاتهم في كسي عشرني يلا خليني احبل منك انا عايزه احمل منك وانا سمعت كلامها اتجننت اكتر وبقيت انيك جامد لحد مازبري انفجر في كسها واللبن نزل كله جوه وهيا قافله علي زبرى في كسها لحد مانام وهيا سابته يطلع وفضلت علي الوضع ده بتاع 5 دقايق مش بتتحرك وانا نمت جنبها وسكرنا احنا الاتنين في النوم صحينا عالفجر من النوم لقيت اشرف اتصل عليها واتصل عليا طبعا كنا نايمين فقولتلها زوزو اشرف اتصل بينا قالتلي هات تليفوني اكلمه اتصلت بيه وقالها انت فين قالتله في الشقه قالها هتنامي لوحدك قالتله لا مش لوحدي قالها طيب ماشي شكلك مش فاضيه قالتله لا احنا كنا نايمين ولسه صاحيين قالها انتوا روحتوا علطول قالتله لا اتمشينا شويه وبعدين روحنا كل ده وانا سامعها بتكلمو وفاتحه الاسبيكر وانا مندهش منه قالها اتبسطي قالتله اوي ساعتها زبرى وقف تاني وهيا خدت بالها قالتله هبقا اكلمك تاني وقفلت معاه لقيت عينيها لمعت ووطت مسكت زبري وفضلت تمص فيه وتشفط رأس زبري وزبري بقا زي الحديده قولتلها زوزو هو تأخير الحمل من مين منك ولا من اشرف قالتلي من اشرف انا سليمه قولتلها طب ما انتي ممكن تحملي مني قالتلي وايه المشكله ياريت انا فكرتك لما كنتي بتقولي عشرني وعايزه احمل منك يعني علشان اسخن قالتلي علشان تسخن وعلشان انا عايزه كده قولتلها طب واشرف قالتلي اشرف استنا وراحت اتصلت عليه قالها ايوا يا زوزو قالتله نفسك في ايه رد عليها نفسي ارجع الاقيكي حامل انا استغربت قالتله اصل فيه ناس هنا مش مصدقه لقيته بيقول نفسي تحبلها وتعشرها وارجع القيها حامل قولتله انت فعلا هترجع تلاقيها حامل وبطنها منفوخه قولتله سلام دلوقتي خليني اقوم بالواجب زوزو فاتحه رجليها وكلام اشرف جنني وهيجني اكترر اشرف قالي خد راحتك ياحبيبي قفلت الخط ونطيت علي زوزو وهيا فاتحه رجليه زبري سقط في كسها علطول قالتلي مالك قولتلها كلام اشرف ولع فيا قالتلي ماهو باين زبرك مطلع نار في كسي قولتلها كسك هو اللي نار يالبوتي قالتلي ااااااااااح ياروح لبوتك قولتلها طب لما تحملي مني وتولدي مصيري انا ايه قالتلي مش فاهمه قولتلها يعني بعد ماعشرك هتقوليلي مهمتك خلصت قالتلي اه فهمت شوف ياروحي محدش هيلمس كسي غيرك يعني لو خلفت منك انا بتاعتك انت عشيقتك قولتلها ياروحي وزودت فالسرعه وهيا لفت رجليها حوالين ظهري وتشدني عليها وتقولي يلا عشرني حبلني قولتلها خدي ياروحي ونزلت اللبن كله فيها وهيا توحوح وتشخر وتصوت واتشنجت اااااااااااااوى وصوتها علي خالص ولبني نزل في كسها من جوه وهيا قافله علي زبرى واللبن ينطر جواها لحد ما اتصفي من اخر نقطه وزبري نام وطلع لوحده وهيا رفعت رجليها لفوق حوالي 10 دقايق قالتلي مبروك اكيد بقيت حامل ونمنا لحد الصبح وانتهي اليوم وهنكمل في اللي جاي التشجيع واقتراحاتكم لاي تعديل


الجزء الرابع

بعد مانمنا انا وزوزو صحينا من النوم الساعه 10 الصبح علي اتصال من الشركه اللي انا شغال فيها علشان كان معايا مفاتيح المستودعات وزميلي اللي معايا في نفس القسم كان تعبان ومقدرش ينزل الشغل اللي كان الشفت بتاعه الصبح لان انا شيفتي من العصر الي الساعه 2 فجرا صحيت زوزو وقولتلها انا هنزل اروح الشركه وممكن ارجع عالساعه 1 ظهرا هجيب معايا اكل بس انتي كده لما تشبعي نوم قومي خد الدش بتاعك وروقي علي نفسك علي ماارجعلك يازوزتي بس خدي بالك متعمليش مجهود جامد علشان اللي في بطنك وحطيت ايدي علي بطنها ضحكت وفرحت قالتلي حاضر ياقلبي ولبست ونزلت بسرعه رحت عالشركه وفضلت هناك للساعه اتنين الظهر جالي تليفون من امي قالتلي جاي امتا قولتلها كمان يومين ياحجه عايزه حاجه من هنا اجبهالك معايا قالتلي لا تيجي بالسلامه طبعا انا لما بروح عند اهلي ببدل مع زميلي يوم الخميس بمسك شيفت الصباح علشان اسافر لهم العصر اقعد معاهم الخميس والجمعه وارجع الجمعه بالليل خلصت الشغل اللي ورايا واليوم ده مكنش فيه شفت مسائي نظرا لاكتفاء الطلبات فاليوم ده خلصت الشغل اللي في ايدي وقفلت المخزن خلاص ونزلت من الشركه الساعه 2 بالضبط رحت علي حلقه السمك اشتريت سمك قاروص وسمك دينيس وجمبرى بلح البحر واستاكوزا ورحت لمطعم مشهور هناك علشان يجهز الاكل وطبعا مع الارز والسلطات وكله ووصلت البيت علي الساعه 3 ونص والعصر بيأذن رنيت علي زوزو وانا عالسلم علشان مخبطش وجايز حد يكون فالشقه التالته بالصدفه او حتي طالع عالسلم لقيت زوزو واقفه وراء الباب اول ماقربت فتحت دخلت علطول لقيتها مروقه نفسها اخر دلع لابسه قميص نوم ابيض ستان وعليه روب زي ماتكون عروسه في ليله دخلتها وحاطه مكياج وبرفان مالي الشقه وريحته جذابه اوي قولتلها كل ده هيبوظ مع اكله السمك الجباره دي قالتلي مش مشكله اعمل تاني بعد الاكل هو انا ورايا حاجه غيرك ادلعك بس ياقلبي قولتلها هاتي بوسه بقا وبوستها بوسه طولت شويه قولتلها بعد الاكل بقا قالتلي لا انت هتأكل وتريح ياروحي شويه ولما تقوم من النوم اعمل اللي انت عايزه انا ملكك قعدنا حطينا الاكل واكلتها في بقها واكلتني ولا العشاق وقامت زوزو بعد الاكله الجامده دي عملتلنا شاي وشربنا الشاي وقامت هيا روقت نفسها تاني وغيرت لبسها ولبست قميص نوم محزق اوي مثير وفوقيه الروب وحطيت مكياج خفيف وبصراحه ريحت السمك اختفت قالتلي تعالي بقا علشان تنام في حضني قولتلها غيرتي رأيك ولا ايه قالتلي لا يا حياتي هنيمك في حضني بس من غير شقاوه ولما تصحي فايق كده ورايق اتشقي زي ماتحب قولتلها ماشي ياقلبي ودخلنا الاوضه عالسرير طفيت النور وضلمت الاوضه وخدتني في حضنها ونمت تقريبا من الساعه 5 المغرب الي الساعه 11 بالليل فتحت عيني علي بوسه زوزو في شفايفي وايديها اللي ماسكه زبري ولابسه قميص أحمر لحد طيزها وريحت برفانها جميله اوى وبتلعب فيه وزبرى واقف حتي وانا نايم قولتلها هو ازاي وقف وانا نايم قالتلي انا صحيت وعملتلك قهوه يا قلبي رجعت لقيته واقف قولت اكيد عايزني سبني بقا اشوف ايه اللي موقفه كده هو انا زعلته ونزلت تمص فيه وتلحس الرأس وتعضها وتلحس من تحت لفوق وتمص البيوض وترضع في زبري انا هيجت اوي من اللي بتعمله بس مسكت نفسي وقولتلها ماتيجي نتفرج عالتلفزيون شويه قالتلي ماشي نتفرج بس بعد مااتفرج علي ده وشاورت علي زبري هيعمل ايه هنا وشاورت علي كسها قولتلها هيعمل عمايل ورحت ناطط عليها وبزها في بقي مص وهيا تضحك قولتلها بتضحكي ليه قالتلي اصل انت كنت بتقول تعالي نتفرج علتلفزيون قولتلها ماانتي اللي استفزتيني ومسكت شفايفها بوس ولحس وامسك شفتها من تحت واعضها وعليك متعه وهيا بتروح وتيجي معايا ونبدل وهي تمسك شفتي اللي تحت وتمصها وانا اطلع لسانها امصها وهيه نزلت لزبري اللي كان واقف طبعا تمصه وتلحسه وزوزو في عالم تاني مستمتعه عالاخر وتلعب بالبيوض وتفتح خرم زبرى وتوحوح وتمسك زبري تدعك فيه مديت ايدي طبعا كسها غرقان وانا بلعب في كسها وهيا شهقت وتحرك كسها معايا رايح جاي تطلع فوق مع حركه ايدي وانا شغال بعبصها في كسها بصباعين وهيا نفسها بقا عالي وتقريبا نزلت مرتين وتمسك زبري تدلك فيه اوي ونيمتني علي ظهري وطلعت فوقي وركبت زبي اللي دخل كله وبيخبطها فوق وتتنطط عليه واديتها ايدي تمصها ومصت صباع صباع وادتني بزها مسكته العب فيه وهيا تتنطط علي زبري انا حسيت ان خلاص مش هقدر اسيطر خليتها تقوم وضربتها علي طيزها صوتت وقالت ااااااااااااااااااحوه انا شكلي مش هشبع من النيك معاك عايزاك تدخل زبك في كسي وتخليه ينيك للصبح وكسها ينطر وتشخر بصوت عالي وجسمها كله يتشنج وحطت ايديها علي زنبورها تفرك فيه وانا مسكت بزتها امصها وكانت الحلمه واقفه وانا امصها واضم البزين علي بعض وارضع فيهم وهيا نازله فرك في كسها قولتلها اشرف معذور معاكي ونزلت بوس وعض في جسمها كله لقيت التليفون بيرن واشرف اللي بيتصل قولتلها جه عالسيره هات اكلمه اخليه يسخنك قولتلها هو انا كده مش سخن يامفتريه اديتها التليفون وكلمته وقالها عامله ايه قالتله تعبانه اوي قالها ليه انتي لوحدك قالتله لا بس انت عارف كسي عايز علطول هو مش مقصر معاه انا لما بشوفه بس كسي بيسيل علطول انا مش عيزاه يطلع زبره من كسي خالص خد يمكن يسخن اكتر لما تكلمه وادتني التليفون وقولتله ازيك يااشرف زوزو مش بتشبع مش عايزاني اقوم من فوقيها خالص قالي وتقوم ليه خليك فوقيها علطول متطلعش زبك من كسها مش انتا بتحب كسها قولتله اوي قالي خلاص عشره علشان خاطري عايز ارجع الاقي بطنها منفوخه ونيك ياستمتاع انا عارف ان زبك كبير وعلطول واقف وهو ده اللي مجننها اكتر اركب كسها ونيك زنبورها وارضع بزازها كبرهم لها الشرموطه بتاعتك دي قولتله دا انا هفشخها اوى قالي افشخها يلا سمعني صوتها وهيه بتصوت سمعني شخرتها لما تنزل فتحت الاسبيكر وقولتله عايز تسمع ايه قالي عايز اسمع زوزو وهيا بتشخر لما تنزلهم وتصوت منك قولتله بس كده ورحت ناطط عليها وانا زبرى حديد من كلامه ومن غير ماالمسه دخل علطول في كسها اتزفلط لجوه زوزو قالت احوووووووووووووووووه ومسكت بزازها رضاعه واشد الحلمه وزبري طالع داخل في كسها وهيا تتحرك معايا وتقول ااااااااااااااه نكني اااااااااااااااااوي مترحمش كسي قطعه وبتتحرك جامد وانا حاضنها ومقعدها علي زبري وشايلها من طيزها وارفعها وانزلها علي زبري ومعلقه ايدها علي رقبتي راحت قلعت القميص اللي لبساه وبقت ملط وبزازها واقفه قدامي وحلمتها واقفه مسكت بزها ارضع فيه وهيا تتنطط علي زبري وتعمل دواير علي زبري وغرقتني اللبوه كسها مش مبطل ونامت فوقي وراحت قفلت كسها علي زبري وكسها شفط زبري وتعض شفتي وشخرتها بقت عاليه اوي وصوتها بقا عالي وتنهج من الحركه واشرف لسه معانا عالخط يقولها مالك يازوزو هايجه اوي تقوله نار مش عايزه اقوم من عليه انا عايزه علطول انا هتجوزه قالها ماهو جوزك وهيخلف منك كمان هو اللي هيعشرك كلامه سخني اكتر قولتلها زوزو قالتلي نعم ياقلب زوزوز قولتلها خدي في كسك قالتلي هات وزبري نزل لبنه في كسها وهيا توحوح وقافله عليه وتشفط اللبن بكسها ونزلت لبن كتير اااااااوى وهيا الرعشه مسكتها تقولي لبنك مولع اوووووووووووي يا قلبي وفضل كسي جواها لحد مانام لوحده ونمنا انا وهي واحنا ملط وبكده يكون انتهي الجزء الرابع
روووووووووووعه انزل بالباقى بسرعة عشان القصة تكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
حلو شغل الخبط لزق ده
و هتقضى القصة كلها انه نام معاها كام مرة
و الاجمل انه بطل خارق كل الستات بتتمنى تحمل منه عشان يخلفو اجمل *** فى العالم
استمر ياعم استمر
طالما فيه ناس عاجبها الكلام ده
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
حلو شغل الخبط لزق ده
و هتقضى القصة كلها انه نام معاها كام مرة
و الاجمل انه بطل خارق كل الستات بتتمنى تحمل منه عشان يخلفو اجمل *** فى العالم
استمر ياعم استمر
طالما فيه ناس عاجبها الكلام ده
حبيبي شكرا علي تعليقك اللطيف وأسف و**** لو أزعجتك فكره القصه بس حبيت أقولك ان فيه فالقصه حقيقي كتير وفي زياده من عندي بس هي القصه جنسيه قايمه اساسا علي الجنس خلي القارئ يتبسط متزعلش مني وشكرا علي مروروك وعلي ملاحظتك الغاليه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جامدة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
تم أضافة الجزء السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
تم أضافة الجزء السابع
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
قصه جميله جدا
 
تم أضافة الجزء الثامن
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
عاش ياوحش عشرها اللبوه زوزو مراتي
انت فين ياجوز المتناكه زوزو... ومبتردش ليه يعنى؟ينفع كده برضه؟..وانا مستنييكك اوى على نااار زى مقولتلك انت ومراتك المومس زوزو المتناكه..
انت ليه مبتردش عشان نتواصل يعنى بقى؟فى ايه بالظبط فهمنى عشان لو مش هترد عليا مش هكلمك تانى خالص واقولك رد..احسن من انى كل يوم اكلمك وكأنى بكلم نفسى يعنى
لازم تعرفنى هترد وتكلمنى ولا لا
وعموما انا برضه مستنييكك انت والفاجره مراتك اللى نفسى بجد انيكها واشرمها وانت كمان معاها لو عاوز..مع تنى عارف انك عايز اووى كمان..ومش هتأخر عنك واظبطك وامتعك انت كمان معاها برضه..بس يريت ترد وتعرفنى هنتواصل ولا لا..وكده او كده لو حتى مش هترد عرفنى برضه وقولى ضرورى...وطبعا براحتك يعنى
مفيش فيها غصب انى انيك مراتك زوزو الا بمزاجك انت وهى طبعا...مستتييكك اوووى
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
طبعا وبدون شك القصه روعه جدا بس ليه احداثها سريعه اوى كده و تحس ان مفيش ترتيب برضه.. وكمان على فكره فى غلطات املائيه كتير اووى وفظيعه كمان يعنى ممكن تغيرمعنى الكلام وتاخدك فى حته تانيه خالص.يريت تكمل الباقى وتاخد بالك بس من الكتابه قبل النشر عشان الغلطات دى كلها..وفى انتظار القادم بكل متعه واثاره...ومشكور لمجهودك
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
لا..هى بصراحه مفيش فيها حاجه غير بسيط خالص وممكن بس تكون الاسامى هى اللى حقيقه..والباقى كله فعلا خيال فى خيال وكلها تفخير فى نفسك وبس ان انت الوحيد فى الدنيا اللى نييك وكل النسوان اللى تشوفك عيزه تتناك وتحبل كمان منك وحتى اللى عندها عقم انت هتسحرلها وتحبلها هى كمان وانا علطول فى كل القصص الخياليه واللى كلها احلام وتفاخر وفشخره وغرور للكاتب زى دى يعنى..دايما بعلق علطول واقول ياخوانا بلاش كده ولازم نحترم عقلية القارئ عشان القارئ عمره مكان برياله ولا اهبل ولا يصدق اى كلام فارغ بيقراه
لابد من اننا لازم نحترم عقله شويه كتير عن كده..على الاقل يقرا وهو مقتنع باحترامه ويحترمك انت كمان ويعلقك بكلام كويس يحفزك مش يتريق عليك وعلى كلامك وعلى خيالك الواسع طول مانت بتستهبله وفاكر انه اهبل هيقرا وخلاص...يريت محدش بس يزعل منى...وللمره المليار لابد من اى كاتب قصه انه يحترم عقليه القارئ اكتر من كده
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
لا..هى بصراحه مفيش فيها حاجه غير بسيط خالص وممكن بس تكون الاسامى هى اللى حقيقه..والباقى كله فعلا خيال فى خيال وكلها تفخير فى نفسك وبس ان انت الوحيد فى الدنيا اللى نييك وكل النسوان اللى تشوفك عيزه تتناك وتحبل كمان منك وحتى اللى عندها عقم انت هتسحرلها وتحبلها هى كمان وانا علطول فى كل القصص الخياليه واللى كلها احلام وتفاخر وفشخره وغرور للكاتب زى دى يعنى..دايما بعلق علطول واقول ياخوانا بلاش كده ولازم نحترم عقلية القارئ عشان القارئ عمره مكان برياله ولا اهبل ولا يصدق اى كلام فارغ بيقراه
لابد من اننا لازم نحترم عقله شويه كتير عن كده..على الاقل يقرا وهو مقتنع باحترامه ويحترمك انت كمان ويعلقك بكلام كويس يحفزك مش يتريق عليك وعلى كلامك وعلى خيالك الواسع طول مانت بتستهبله وفاكر انه اهبل هيقرا وخلاص...يريت محدش بس يزعل منى...وللمره المليار لابد من اى كاتب قصه انه يحترم عقليه القارئ اكتر من كده

كلام فى الصميم
بس تفتكر هيجيب نتيجة؟!!
ادينا بنحاول
لكن بجد تسلم ايديك
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
قصه ناااااار سكسي اووى
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
تم أضافة الجزء التاسع
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
الاجزاء صغيره نيك
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جامده استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
اووووف شديدة كمل كمل نزلت لبنى كذا مرة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%