NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفراق و الخيانه بصراحه كنت عايز اعرف رأي الناس اي واحده فيهم اصعب اصل واحد زي جرب الاتنين وبصراحه متألمتش من الخيانه قد متألمت من الفراق(موت شخص)
ومش معني كده اني ديوث لاء انا اتألمت من الخيانه وجاامد كمان واقرب الناس ليا هنا عارفين بس اتألمت وتبعت من الفراق(موت شخص) اكتر فأحب اعرف بالنسبه ليكم اي واحده اصعب واحب اسمع رأيكم.............
ياصديقي الموت علينا حق والانسان هيموت مره واحده اما اللي خانك بيموتك الف مره ومره كل لما تفتكر خيانته وكل ماتقابله **** يعوضك خيير ❤️💐

تسلم ي صديفي علي النصيحه🙏💙
ياصديقي الموت علينا حق والانسان هيموت مره واحده اما اللي خانك بيموتك الف مره ومره كل لما تفتكر خيانته وكل ماتقابله **** يعوضك خيير ❤️💐

الموت قضاء من **** و لايستطيع أحد الأعتراض عليه
لذلك أصعب ألم و وجع يكون بسبب الخيانة و ليس الفراق
عندك حق
شرفني مرورك اخي🙏💙

• عجبني
التفاعلات: أرض الخوف
الفراق والخيانة هما تجارب مؤلمة وصعبة على الجميع، ولكن يختلف شدة الألم والتأثير على كل شخص حسب تجربته وظروفه الشخصية.

قد يشعر البعض بأن الفراق أصعب لأنه يتطلب الاستعداد للتخلي عن شخص يحبهم وتعلقوا به، وهذا يمكن أن يكون صعباً جداً خاصة إذا كان الفراق غير متوقع أو قد يكون بسبب أسباب خارجة عن السيطرة مثل الموت.

ومن ناحية أخرى، يمكن للخيانة أن تسبب أيضاً ألماً كبيراً وخيبة أمل، فقد يشعر الشخص بأنهفقد ثقته في الآخرين ويشعر بالألم والغضب نتيجة لخيانة الشخص الذي كان يثق به.

من المهم أن تعرف أنه ليس هناك إجابة صحيحة أو خاطئة عن أيهما أصعب، فكل شخص يعاني بطريقته الخاصة. ولكن من المهم أيضاً أن تتعلم كيفية التعامل مع المشاعر الناجمة عن هذين التجربتين، والبحث عن الدعم الذي يساعدك في التغلب على الألم والشعور بالأمل والتعافي.
عندك حق فعلا في كل كلمه
شكرا اخي علي هذا الكلام العظيم 🙏💙

• حبيته
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • حبيته
التفاعلات: ♕#...El-MAFIA...#♕
  • حبيته
  • حبيته
الفراق و الخيانه بصراحه كنت عايز اعرف رأي الناس اي واحده فيهم اصعب اصل واحد زي جرب الاتنين وبصراحه متألمتش من الخيانه قد متألمت من الفراق(موت شخص)
ومش معني كده اني ديوث لاء انا اتألمت من الخيانه وجاامد كمان واقرب الناس ليا هنا عارفين بس اتألمت وتبعت من الفراق(موت شخص) اكتر فأحب اعرف بالنسبه ليكم اي واحده اصعب واحب اسمع رأيكم.............
في بنت خانتني فضلت مكمل معاها لغاية ما جبتها علي حجري وبقيت بشوفها سرير وشهوة حتي لما كنت بتكلم معاها مكنتش بستحمل ٥ دقائق كلام في الموبيل وكان بيجيلي ضيق تنفس وخانقة مش طبيعية الحمد**** غارت في داهية

الشرف ليا انا 💙

• حبيته
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
في بنت خانتني فضلت مكمل معاها لغاية ما جبتها علي حجري وبقيت بشوفها سرير وشهوة حتي لما كنت بتكلم معاها مكنتش بستحمل ٥ دقائق كلام في الموبيل وكان بيجيلي ضيق تنفس وخانقة مش طبيعية الحمد**** غارت في داهية
اذا تمت خاينك مره في غلطت الخائن ولاكن ان تمت خاينك مرتنين فهيا غلطتك انت

هيا مرة واحدة ومن بعدها مبقتش بثق فيهم
لن تموت اذا خسرت من تحب لكنك ستعيش كالميت إن خسرت كرامتك

لن تموت اذا خسرت من تحب لكنك ستعيش كالميت إن خسرت كرامتك
يا عم ده كلام افلام سيبك منه بيكون في موافق اكبر مني ومنك صعب انك تاخد موقف منها حتي لو هتيجي علي كرامتك عشان في الناس عايزينك

يا عم ده كلام افلام سيبك منه بيكون في موافق اكبر مني ومنك صعب انك تاخد موقف منها حتي لو هتيجي علي كرامتك عشان في الناس عايزينك
بالنسبه ليا انا كرامتي اولا من اي حد
لاني جيت علي كرامتي قبل كده كتير وملقتش م

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%