NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصراحه ديوث امه بس الى جربته كان معا ديوث ومراته

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده و اازبير
ديوث مراته بيهيجنى اوى

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: اازبير
في الأيام دي الدياثة زادت كتير و اتنوعت و ابتدينا نشوف كتير من الديوثين اللي بيديثوا على نسوانهم و اخواتهم و حتى امهاتهم و خالاتهم فالسؤال انت ليك بقا يا فحل
هو ايه اكتر نوع ديوث بيعجبك و يخليك تهيج اكتر و تحس بفحولتك بشكل اكبر ?
اجيبونا يا فحول المنتدى
دايوث امه انا بعشق العتاقي

• انا سخنت كده ليه
كل انواع الديانة بتثيرنى
في الأيام دي الدياثة زادت كتير و اتنوعت و ابتدينا نشوف كتير من الديوثين اللي بيديثوا على نسوانهم و اخواتهم و حتى امهاتهم و خالاتهم فالسؤال انت ليك بقا يا فحل
هو ايه اكتر نوع ديوث بيعجبك و يخليك تهيج اكتر و تحس بفحولتك بشكل اكبر ?
اجيبونا يا فحول المنتدى
مجرد انك تكون بتفشخ كس مرة لبوة قدام جوزها أو اخوها أو ابنها دى حاجة فى قمة الهيجان والمتعه وده عن تجربة شخصية مع متحررين

• أتفق
ديوث مراتو واختو بس يكون سالك

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Ragho
هي فكرة ان اكون مع واحدة قدام سواء جوزها او ابنها او اخوها وهو مستمتع بالفرجة دي فشيخة لكن الاكتر هتكون اللي معاه مراته لانها اقرب حد فيهم يوافق ع الوضع ويستمتع ويطلع حاجات كتير مكبوتة

انا ليا تجارب مع ديوث مراته ممتعه جدا♥️

مراته او اخته

ديوث الزوجة خاصة و لكن أهم حاجة لازم تتوافر فيه أنو يكون ديوث حقيقي ينفذ الطلبات و تكون رغبته فعلا أنو يرخس محارمه لأني أنا بوصل حتى أني أخليه يتحرش فيهم و يصورلي بث مباشر و غير مباشر و يهيجهم و يهيج عليهم الرجال في الواقع.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%