NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مراتي الفحل الرومانسي لما ينيك مراتي

karimkarim

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: shemo, غريب عن العالم, چومانه❤️🔥 و 14 آخرين
اووف لو ينيك مراتي

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: غريب عن العالم, Mimo.dz, عاشق البزااااز الملبن و 3 آخرين
على كده ملبن ولا لا

• عجبني
التفاعلات: karimkarim
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم، نفسي انيك اختي في طيزها و karimkarim
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe و karimkarim
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe و karimkarim
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe, غريب عن العالم, سالب طري و شخص آخر
اووف لو ينيك مراتي
تعالى وهات مراتك وانا انيكهالك زى منتا عايز وافشخ فيها كل شويه واقطع كسها وزمبورها وبزازها نيك ولبن.. هاتخا بس وتعالى امتعك عليها اووى مستنييكك حالا دلوقتى ترد وتيجى يلا وانا معاك انت ومراتك علطوووول.. ححححححححح

هات مراتك وانا هنيك فبها واشرمها قدامك امتعك عليها اوى هفشخها بكل الاوضاع رومانسى عنيف زى منتا ومراتك عايزين. بس تعالى بسرعه انا مستنييكك وححححالا انت ومراتك.. حححححححح

تعالى وهات مراتك وانا انيكهالك زى منتا عايز وافشخ فيها كل شويه واقطع كسها وزمبورها وبزازها نيك ولبن.. هاتخا بس وتعالى امتعك عليها اووى مستنييكك حالا دلوقتى ترد وتيجى يلا وانا معاك انت ومراتك علطوووول.. ححححححححح
تعال

• عجبني
التفاعلات: عاشق البزااااز الملبن

ماشى يلا تعالة ابعتلى وانا ابعتلك التليجرام لانى حاولت اكلمك وابعتلك.. مفيش عندك .... تعالى بقى انت عندى وابعتلى وكلمنى وانا هبعتلك نليجرامى ونتواصل علطول يلا بس بسرعه وحالا

تعالى انت ياا عشان حاولت ابعتك لاقيت عندك مفبش ومقفول مش عارف ابعت فين تعالى انت عندى دلوقتى حالا وابعت وكلمنى وانا هبعتلك التليجرام ونتواصل علطول ونبقى مع بعض زى مقولتلك.تعالى يلا دلوقتى حالا مستنييكك ححححححح

هو كده رومانسي هههههههه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%