NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الغناء في حفل الجن ( الطقاقه نوره )

أنا قولتلك قبل كده ان الشقة كان معمول فيها عمل و أبويا تعب منه و أخر مره من أسبوع بنت عمي تعبت.
طيب ما تجيبوا شيخ

انا عارف القصة بس اول مرة اقرا تفاصيلها بالشكل دا تحياتي ليكي مع العلم عدم اقتناعي بيها المفروض اني بينا وبينهم ****

انا عارف القصة بس اول مرة اقرا تفاصيلها بالشكل دا تحياتي ليكي مع العلم عدم اقتناعي بيها المفروض اني بينا وبينهم ****
شكرا جدا ليك

وا لله اعلم بصدق او كذب الطقاقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وا لله اعلم بصدق او كذب الطقاقه
هو من الظاهر بيقول انها صدق وسمعنا كتير عن موضوعات خاصه بالجن وظهر في وقت من التمانينات موضوع زواج الجن من الانس راجل او ست واتعمل عليه افلام وقتها زي الانس والجن بتاع عادل امام لكن كل القصص دا سرد شخصي من الافراد ومفيش دليل مادي علي صدق كلامهم لكن كلامهم يحتمل الصدق والكذب واسف اني طولت عليكي ♥️

هو من الظاهر بيقول انها صدق وسمعنا كتير عن موضوعات خاصه بالجن وظهر في وقت من التمانينات موضوع زواج الجن من الانس راجل او ست واتعمل عليه افلام وقتها زي الانس والجن بتاع عادل امام لكن كل القصص دا سرد شخصي من الافراد ومفيش دليل مادي علي صدق كلامهم لكن كلامهم يحتمل الصدق والكذب واسف اني طولت عليكي ♥️
لا براحتك

• حبيته
التفاعلات: Dr.Ah
ولكن انا اميل اكتر لتصظيق الامور دي

ولكن انا اميل اكتر لتصظيق الامور دي
انا نفس التفكير بصدق فيه مذكور في القران ومتواجدين اكيد حوالينا ا لله يحفظك.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%