NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من رأيي و ليختلف معي من يختلف ...
انها من انجح العلاقات و اقواهم علي الاطلاق فالخاضعة تعطي سيدها و حبيبها كل شئ حسب الاتفاق الخاص بهم بخصوص الحدود و المسؤوليات التي اافقوا عليها من قبل بدء العلاقة حيث يتم بناء هذه العلاقة علي الصراحة المطلقة في كل شئ بدءاً من الاكل و الشرب الي ممارسة الجنس و الأساليب الساديه ... قد تختلف كل انثي عن الاخري مثال بنت لا اريد ان امارس جنس من المهبل و اريد من الشرج ..الماستر يحترم ذلك و لا يقوم بممارسة الجنس معها حتي لو طلبت ذلك في حالة هياج لانه مسؤول عن الاتفاق .. بنت لا اريد ممارسة الجنس باي صورة كانت و اريد ان امارس ميولي الساديه ... الماستر يحفظ عضوه داخل بنطاله طول الوقت حتي يتغير الاتفاق او لا يتغير الي الابد .. سيدة اريد ان امارس الجنس ولكن برومانسيه لا اطيق العنف و لا ارغب بممارسة الجنس الماستر يحترم ذلك و يمارس معها الجنس فقط .. سيدة اريد ممارسة كل شئ ما عدا بعض الأساليب الساديه .. الماستر يحترم حدودها و يفعلون ما يحبون بطريقتهم ....

...
اما ما هو معتقد عن الساديين او الماسترز بشكل سطحي تم نشره من قبل حفنه من الاوغاد و عديمي الرجولة الذين ظنوا ان الخاضعة فريسه سهلة يمكنه عمل ما يريد و هي مجرد حيوانه لا قيمه لها سوي تنفيذ رغباته المريضه ...

...
السادي او السيادي هو رجل كلاسيكي صارم حازم قوي يمكنه الحفاظ و المحافظة على من يملكها و يحميها و يكون لها كل شئ ... سي السيد .. بتاع زمان عاشق للمتعه يمكنه تشكيل المتع و الملذات بطرق لا نهاية لها غير سابت علي اسلوب معين يعرف جسم الانثى مثل اظفر يده صغير متغير يمكنه تشكيله و لكن بحذر وفن ...

..
من الاخر دي علاقة مبنيه علي تفاهم و تلاقي عقلي و فكري و ثقافي ... تفتقدونه يا ممارسي الجنس للجنس فقط .. بالنسبة لكم ممارسة الجنس نيك و دخل خرج ارضع الحس مص ده اخركم بس فايتكم كتير ...

و اخيرا ارغب في تحذير الجميع من الاوغاد المتشبهين ...
شكرا على قراءة موضوعي

ارجو التثبيت للاهميه و حتي يستفيد الجميع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Master maroccino, Medo said, Senisverom و 3 آخرين
معملش اول حاجه في اي علاقة بعملها ماستر حتي لو مع ست عاديه ... 1 . اتكلم معاها و اعرف متطلباتها ... 2. ... قلها بتحب ايه انت عاوز ايه بالظبط و شكل العلاقة ...3 .. تم التوافق تكتمل العلاقة لا يوجد توافق تنتهي العلاقة و كل واحد فطريق
مفيش حاجة اسمه مستر

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
معملش اول حاجه في اي علاقة بعملها ماستر حتي لو مع ست عاديه ... 1 . اتكلم معاها و اعرف متطلباتها ... 2. ... قلها بتحب ايه انت عاوز ايه بالظبط و شكل العلاقة ...3 .. تم التوافق تكتمل العلاقة لا يوجد توافق تنتهي العلاقة و كل واحد فطريق
ده لا لقب انت خده من كلية مثلا ولا شهادة انت ليك اسم و ده ميول بتحبه

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الماستر هو عبارة عن درجة أكاديمية تختص فقط بطلبة الدراسات الجامعية العليا، حيث يتم منح تلك الشهادة بعد إتمام مدة دراسية محددة، وقد يتطلب في النهاية القيام

الماستر هو عبارة عن درجة أكاديمية تختص فقط بطلبة الدراسات الجامعية العليا، حيث يتم منح تلك الشهادة بعد إتمام مدة دراسية محددة، وقد يتطلب في النهاية القيام
Master also means السيد او سيد

Master also means السيد او سيد
لا انا معنديش لقب بس انا شخصية ميولي كلها طبيعيه بكره اي ميول غريبه معلش مجربتش تعرض نفسك علي دكتور نفسي

• عجبني
التفاعلات: ماستر ابراهيم
لا انا معنديش لقب بس انا شخصية ميولي كلها طبيعيه بكره اي ميول غريبه معلش مجربتش تعرض نفسك علي دكتور نفسي
اللي انا قريته علي مدار 12 سنه بحث لحد انهاردة يخليني استغني عن الدكتور النفسي لان كل اللي هيقوله انا عارف و قلته لنفسي و عارف انا عاوز اي ... و انا مش مريض محتاج علاج لاني بتعامل بعقلي قبل اي شئ بحترم الناس و بحترم نفسي عارف حدودي كويس ... و اقدر اعيش مع اي ست بشرط واحد فقط و اظنه مش صعب .. تكون هي عارفه هي عاوزة ايه و تقوله .. اظن ده اكبر حاجز بيواجهه كل الناس في اي علاقة

اللي انا قريته علي مدار 12 سنه بحث لحد انهاردة يخليني استغني عن الدكتور النفسي لان كل اللي هيقوله انا عارف و قلته لنفسي و عارف انا عاوز اي ... و انا مش مريض محتاج علاج لاني بتعامل بعقلي قبل اي شئ بحترم الناس و بحترم نفسي عارف حدودي كويس ... و اقدر اعيش مع اي ست بشرط واحد فقط و اظنه مش صعب .. تكون هي عارفه هي عاوزة ايه و تقوله .. اظن ده اكبر حاجز بيواجهه كل الناس في اي علاقة
ولقيت الست دي اعتقد لو دورت حتلاقيها لان زي مانت عندك الميول دي حتلاقي واحده عندها نفس ميولك ماعتقدش حيبقي صعب خصوصا في وجود الانترنت والسوشيال ميديا

عاش استمر 🌺

ولقيت الست دي اعتقد لو دورت حتلاقيها لان زي مانت عندك الميول دي حتلاقي واحده عندها نفس ميولك ماعتقدش حيبقي صعب خصوصا في وجود الانترنت والسوشيال ميديا
لسه ملقتهاش مفيش واحدة عارفة هي عاوزة ايه او بتصرح بده لشخص عاوزة تتعرف بيه بسبب الخوف من كلام الناس انا قابلت كتير و كلمت كتير بس لسه مقابلتش اللي عندها الثقة بالنفس

لسه ملقتهاش مفيش واحدة عارفة هي عاوزة ايه او بتصرح بده لشخص عاوزة تتعرف بيه بسبب الخوف من كلام الناس انا قابلت كتير و كلمت كتير بس لسه مقابلتش اللي عندها الثقة بالنفس
ماعتقدش ان في واحده حتواجهك بده بس ممكن عالنت تلاقي حد كده في ناس مبتقدرش تواجه بشكل مباشر بس ممكن عالنت تتكلم عادي

• عجبني
التفاعلات: ماستر ابراهيم
انا لو قابلت واحدة بس عارفة هي عاوزة اي حتي لو معندهاش اي ميول

ماعتقدش ان في واحده حتواجهك بده بس ممكن عالنت تلاقي حد كده في ناس مبتقدرش تواجه بشكل مباشر بس ممكن عالنت تتكلم عادي
يا ايدن مفيش تحسي انهم تايهين و خلاص ماشيين باسلوب اي حاجه و خلاص ... و انا ليا زوق في متعتي و اسلوب فمينفعش اديه لواحدة ماشية بمبداء اي حاجه علشان تجيبهم و تنام

يا ايدن مفيش تحسي انهم تايهين و خلاص ماشيين باسلوب اي حاجه و خلاص ... و انا ليا زوق في متعتي و اسلوب فمينفعش اديه لواحدة ماشية بمبداء اي حاجه علشان تجيبهم و تنام
ايدن بالإنجليزية يعني عدن اسمي عدن انا مستغربه انك مش لاقي حد زيك كده يعني كل الستات بقم طييعين فجأه

ايدن بالإنجليزية يعني عدن اسمي عدن انا مستغربه انك مش لاقي حد زيك كده يعني كل الستات بقم طييعين فجأه
زي ما في متخلفين في السادية في متخلفين في الخضوع .... و الحلو كله متاخد يعني تقريبا كلهم مرتبطين و انا كمان مش بحب ابقي ترول يعني كل شويه انط برساله هي مرة واحدة ردت اوكي مردتش خلاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%