NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مازن انا

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مراتي ترفض دائما أن الحسلها وبتهيج جد لما بلعب بصباعي ف كسها وبتطلع عليا وادخل بتاعي ف كسها وبعد ربع ساعة انزل مش بخرجو وبيفضل جوه لحد ميقف تاني وافضل شغال اكتر من نص ساعه لاكن امبارح خلتها تنام وانا طلعت عليها وفشخت رجلها لاكن حسيت أن كسها واسع وبتاعي بيدها ويخرج عادي

• عجبني
  • انا معترض
التفاعلات: صعيدي راقي و deb
طب ماتجرب لها الي يبق على مقاس كسها واكبر علشان يفشخها بجد

يعني لو حابب متعتها هاتها ليا زبي هيكون مقاسها وهيكيفها

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و صعيدي راقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اربع سنين وكانت مطلقها بعد سنه جواز ولسه مرجعها من شهر
ممكن تكون بتلعب في نفسها كتير متشغلش بالك بحلجه شمال

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
يعنى انت عاوزها تقمط على زبرك وميتفكش الا لما حد يرش عليكم مياه ياعم دا كس ولازم زبرك يدخل ويخرج عادى بس لو عاوز تخلى مراتك تجرب زبر يفشخها اوك انا موجود

مراتي ترفض دائما أن الحسلها وبتهيج جد لما بلعب بصباعي ف كسها وبتطلع عليا وادخل بتاعي ف كسها وبعد ربع ساعة انزل مش بخرجو وبيفضل جوه لحد ميقف تاني وافضل شغال اكتر من نص ساعه لاكن امبارح خلتها تنام وانا طلعت عليها وفشخت رجلها لاكن حسيت أن كسها واسع وبتاعي بيدها ويخرج عادي
توجد اوضاع كتير تحسسك ان كسها ضيق

وانت بتلعب في كسها انزل بلسانك علي كسها والحس جامد هي مش هتبقي واعيه انت بتعمل ايه اصلا
وجرب أوضاع اكتر ... دور علي قناة اسيم هتعرفك أوضاع

طب ما ممكن علشان فشخت رجليها فده وسع الرحم شوية وحسيت ان قضيبك واخد راحته

خليك فى وضع الدوجى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%