NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلامك الجميل ليا انا بعتز بيه حقيقى وانا اتشرف اكيد وافتخر انى يكون عندى صديق مثلك .♥️♥️♥️♥️
يا حبيبي أنا بشكر الظروف اللي عرفتنا ببعض حقيقي و**** ♥️♥️♥️

• حبيته
التفاعلات: AMGjr
فيه متعة كبيرة اوى اسمها العطاء يعنى ايه الكلام ده يعنى تقف جنب حد سواء تعرفه او متعرفوش انك تطبطب على او انك تعمل خير فى حد انك تساعد حد انك تشوف مشكلة مع حد وتقف وتحاول تسمعه وبمجرد ان الاخر يشوفك انك بتسمع ومنصت مهتم هتلاقى مردوده النفسي والانسانى حتى عند **** هتحس بسعادة بتملئ كل ذرة فيك بدرجة رهيبة جدا الناس من كتر الخوف ومن كتر الهلع خدت على فكرة الاخذ وفقدت متعة العطاء تحية بجد لكل واحد بيعطى بدون ما يستنى مقابل سواء لكلام او بفعل الناس دى حقيقى كنز كبير اوى فى حياتنا .
البوست ده انا استوحيت حاجات كتير جدا منه من بوست ملكة العطاء فى المنتدى الجميلة رونى شكرا لكل حاجة بتعمليها
🤝🤝

• حبيته
يا حبيبي أنا بشكر الظروف اللي عرفتنا ببعض حقيقي و**** ♥️♥️♥️
**** يديم الخير ما بينا يا يوسف يارب

• حبيته
التفاعلات: Dr Yousef
متفقين الخير يعود بالخير و العطاء يديم البقاء بالسيره الطيبه و شكرا علي كلامك الراقي سمة من شخصيتك الراقيه
الشكر الحقيقي لأصحاب الحديث الطيب والكلمات الرقيقة ، في إعتقادي أن كل شخص حر في ميوله هو المسئول عنها لكن الإرتقاء بالمعاملات أمر مهم لأنه بيدفعنا للترفع عن أذي الغير سواء بالفعل أو بالكلام بالإضافة إلى تقبل الأخرين بظروفهم كما هي ..

الشكر فعلاً ليكم أنتم ، أنا كلامي مكنش إضافة أو توضيح لحديثكم لأنه مش محتاج لكن تعليقي كان حباً في مناقشة حضراتكم للإستفادة ♥️♥️♥️

رونى ملهمه فكلامها للى ينتبه لكلامها
وكلامك شرح ومعنى تانى لنفس اللى قالته تقريبا فموضوعها.
من تعليق حد ليا فموضوع أنه بيشكرنى على انى بصنع بسمه أو ببساطه بخلى صباحه كويس وجميل، دى كلمه كبيره اوى،
إن ممكن بنزل حاجات لمجرد اضحك واهزر وحد مقدر ده ومعتبره نوع من العطاء بعمله مخصوص ليه أو لأى حد عمتا،
العطاء فعلا ممكن يكون حاجه بسيطه جدا، ممكن كلمه او ابتسامه كنت سبب فيها لحد وده بيكون ابسط عطاء يفرح قلبك أنه كنت سبب ف بسمه عالاقل لحد حتى لو مكنتش تعرفه🥰🥰
يجعلنا سبب سعاده وبسمه دايما، دى اكيد نعمه جميله جدا 🥰 🥰

• حبيته
رونى ملهمه فكلامها للى ينتبه لكلامها
وكلامك شرح ومعنى تانى لنفس اللى قالته تقريبا فموضوعها.
من تعليق حد ليا فموضوع أنه بيشكرنى على انى بصنع بسمه أو ببساطه بخلى صباحه كويس وجميل، دى كلمه كبيره اوى،
إن ممكن بنزل حاجات لمجرد اضحك واهزر وحد مقدر ده ومعتبره نوع من العطاء بعمله مخصوص ليه أو لأى حد عمتا،
العطاء فعلا ممكن يكون حاجه بسيطه جدا، ممكن كلمه او ابتسامه كنت سبب فيها لحد وده بيكون ابسط عطاء يفرح قلبك أنه كنت سبب ف بسمه عالاقل لحد حتى لو مكنتش تعرفه🥰🥰
يجعلنا سبب سعاده وبسمه دايما، دى اكيد نعمه جميله جدا 🥰 🥰
انتى وجودك اصلا جميل جداااا يا صديقتى 🌹 🌹 🌹 🌹 وبفرح بوجودك حقيقى

• حبيته
التفاعلات: M A L E F I C E N T
انتى وجودك اصلا جميل جداااا يا صديقتى 🌹 🌹 🌹 🌹 وبفرح بوجودك حقيقى
تسلم يارب 🌹 🌹
انت ونعم الاخ الصديق 🥰🥰
ورونى اخت غاليه مفيش كلام يوفى حقها🥰🥰

• حبيته
تسلم يارب 🌹 🌹
انت ونعم الاخ الصديق 🥰🥰
ورونى اخت غاليه مفيش كلام يوفى حقها🥰🥰
وانتى اغلى صديقة عندى بجد واختى الجميلة اللى بحبها حقيقى فعلا 🌹🌹🥰
اما رونى انا كمحمد لو قعدت اتكلم عليها مهما اتكلم مش هوفى حقها اختى الغالية اللى فعلا ليها كل مودة وحب

• حبيته
@M A L E F I C E N T
معرفتك بجد عندى من احسن الاشياء اللى حصلت ليا فى الفترة اللى فاتت دى بحب دماغك واسلوبك اوى بجد

• حبيته
@M A L E F I C E N T
معرفتك بجد عندى من احسن الاشياء اللى حصلت ليا فى الفترة اللى فاتت دى بحب دماغك واسلوبك اوى بجد
تسلم يارب 🌹 🥰
اخجلتم تواضعنا 🤣 🤣
انت راجل محترم وتتقدر، ده يبسطنى انى سبب سعاده ليك ولو فابسامه بسببى🥰🥰

• حبيته
تسلم يارب 🌹 🥰
اخجلتم تواضعنا 🤣 🤣
انت راجل محترم وتتقدر، ده يبسطنى انى سبب سعاده ليك ولو فابسامه بسببى🥰🥰
انتى دايما سبب فى كل خير بجد ومفاية شوية الهزار اللى بهزرهم معلكى بفرح بيهم بجد وبحبهم كمان جدا دمك خفيف واسلوبك جميل مثقفة وواعية ولما بحتاج نصيحة منك عمرك ما اتاخرتى عليا كل احترام وتقدير ليكى يا اجمل صديقة عندى

• حبيته
انتى دايما سبب فى كل خير بجد ومفاية شوية الهزار اللى بهزرهم معلكى بفرح بيهم بجد وبحبهم كمان جدا دمك خفيف واسلوبك جميل مثقفة وواعية ولما بحتاج نصيحة منك عمرك ما اتاخرتى عليا كل احترام وتقدير ليكى يا اجمل صديقة عندى
أنت عارف ثقتي فيك لأنك تملك الكثير يدعو لذلك لدرجة أنك لما بتشكر في حد بالشكل ده ببقي عايز أعرف مين هو بجد ..

• حبيته
التفاعلات: AMGjr و M A L E F I C E N T
بتحرجنى بكلامك الكبير اوى ده، وانا بتكسف🤣🤣🤣
انا بتعامل معاك وبكلمك بالطريقه اللى تستاهلها وتستحقها مش اكتر، لاكن لا عملت ولا بعمل حاجه انا ابسط من كده بكتير وبتعلم وبستفاد من غيرى مش اكتر🥰🥰

أنت عارف ثقتي فيك لأنك تملك الكثير يدعو لذلك لدرجة أنك لما بتشكر في حد بالشكل ده ببقي عايز أعرف مين هو بجد ..
انا مجرد انسانه عاديه تعيش وتتعايش 🤣🤣
بس هوة راجل محترم بزياده فا مضخم الموضوع حبتين🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Dr Yousef و AMGjr
بتحرجنى بكلامك الكبير اوى ده، وانا بتكسف🤣🤣🤣
انا بتعامل معاك وبكلمك بالطريقه اللى تستاهلها وتستحقها مش اكتر، لاكن لا عملت ولا بعمل حاجه انا ابسط من كده بكتير وبتعلم وبستفاد من غيرى مش اكتر🥰🥰
صدقينى ومش بجاملك انتى تستحقى كل حرف انا كاتبته

• جامد
  • حبيته
التفاعلات: M A L E F I C E N T و Dr Yousef
بختصار يا صديقى هى من احسن الشخصيات اللى ممكن تعرفها فى حياتك

• حبيته
  • بيضحكني
بختصار يا صديقى هى من احسن الشخصيات اللى ممكن تعرفها فى حياتك
فرحان لك و**** لأن صعب الواحد يلاقي الصديق اللي يتقال فيه كل الكلام ده ..

**** يديم الود بينكم 🌹

• حبيته
التفاعلات: M A L E F I C E N T و AMGjr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%