NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموتور لو معمولة الصيانات في مواعيدها ميفرقش معاك عدد الكيلومترات اللي ماشيها معلومة ليك يعني
ايوا بس انا مهندس معماري حضرتك 😁

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d
  • بيضحكني
  • بيضحكني
الموتور لو معمولة الصيانات في مواعيدها ميفرقش معاك عدد الكيلومترات اللي ماشيها معلومة ليك يعني
ايوا يعم عارف بس الاعطال الكبري بتطلع بعد عدد كيلومترات معينة

• بيضحكني
التفاعلات: Cool samy
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
طيب هعمل نفسي مصدقك 😂😂
يسطا الخبرة دي من لفي في الشارع يعني الكلام دا مش عندك في الكلية اصلا وبعدين الكلام لو مش عاجبك مكنتش دخلت علقت يا سيف

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Boxing player
  • بيضحكني
ا
ايوا ما انا كنت لسا هقولك كدا بس استاذ سيف بضن عليا وطلع الحس الفيلسوفي عليا
نا اول مكنة حركبها دي بس بعرف اسوق يعني

• عجبني
يسطا الخبرة دي من لفي في الشارع يعني الكلام دا مش عندك في الكلية اصلا وبعدين الكلام لو مش عاجبك مكنتش دخلت علقت يا سيف
الكلام اللي عندي في الكلية اصعب من أن حد من الشارع خبير زي ما بتقول يقدر يفك طلاسم اللي أنا بدرسه و يحاول يستوعبه اصلا
و العربية اللي حضرتك منزل موضوع عنها ديه الكلية اللي بتقول اني الكلام اللي بتقوله مش فيها ديه هي اللي بتخليني اقدر اصنعها و اعملها ل الناس عشان الخبراء اللي فاكرين نفسهم فاهمين اكتر مننا يركبوها و يتفسحوا بيها

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: FLAME VOLCANO و AlFã7d
الكلام اللي عندي في الكلية اصعب من أن حد من الشارع خبير زي ما بتقول يقدر يفك طلاسم اللي أنا بدرسه و يحاول يستوعبه اصلا
و العربية اللي حضرتك منزل موضوع عنها ديه الكلية اللي بتقول اني الكلام اللي بتقوله مش فيها ديه هي اللي بتخليني اقدر اصنعها و اعملها ل الناس عشان الخبراء اللي فاكرين نفسهم فاهمين اكتر مننا يركبوها و يتفسحوا بيها

مش قولتلك أسرة مع بعضينا يعم انا مش في مجالك وانت اكيد احسن مني فيه بس يعني تعرف تعمل اللي يعملو الألمان

مش قولتلك أسرة مع بعضينا يعم انا مش في مجالك وانت اكيد احسن مني فيه بس يعني تعرف تعمل اللي يعملو الألمان
عارف من غير ما تقول و****
بس تسلم علي كلامك

• عجبني
عارف من غير ما تقول و****
بس تسلم علي كلامك
يعم انت دا مجالك واكيد فاهم عني بس انا واحد يخويا بعمل عربيتي بايدي وياما اتمرمط علشان اعمل عربيتي وانا مع الميكانيكي لدرجة اني حفظت كل عطل للعربية بس مش دارس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%