NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العراف (العهد الجديد) | السلسلة الثالثة | - احدي عشر جزءا 19/9/2023

فينك يا عراف
 
➤السابقة


الجزء الأول السلسلة الثالثة
في مكان جديد وغريب ومنعرفش عنه حاجة
بيدخل عمار العراف للمكان ده وهو هيبة وقوة وشموخ بشكل اكتر ومختلف عن قبل كده
الصوت1:أهلا بيك يا عراف.
الصوت2:أهلا بيك يا عراف.
الصوت3:أهلا بيك يا عراف.
الصوت4:أهلا بيك يا قائدنا العظيم.
العراف:أهلا بيكم في العهد الجديد !!!!!!!
انا:جاهزين للسفر يا شباب.
إيلا(الصوت1):جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إيلا أقوي هكر بنت شوفتها في حياتي متخصصة في اختراق الانظمة الأمنية لاي مكان او مبني قوي اتعرفت عليها في تركيا لما كنت بخلص مهمة هناك ...ملهاش علاقة بشغل الامن العام دي تبع فرقتي الخاصة
وصفة إيلا:بنت بشرتها خمرية وشعرها بني وطويل وعيونها بني غامق وشفايفها مرسومة بطريقة تخليك هتجنن وتأكلها طولها حوالي 170 سم وجسمها مشدود ورياضي وسكسي اوي بزازها حجمهم اكبر من الصغير بحاجة بسيطة ومشدودين لبرة ودائما حلمتها بارزة وواقفة في هدومها لانها مش بتلبس برا خالص وطيزها مرفوعة بسبب الرياضة ومشدودة ومعندهاش بطن اصلاً لانها بتحافظ على جسمها (مكنتهاش لسه ومعرفش هيجيلي مزاج ليها ولا لا) عندها 24 سنة.
إزيل(الصوت2):جاهز يا عراف.
تعالوا اعرفكم على إزيل بيخترق أي خزنة في العالم بأي شكل من الاشكال ومدرب على فتح اي خزنة حتى لو الكترونية بمساعدة من إيلا طبعا لانها مسؤولة الاختراق الأمني.
أتعرف على إزيل من الجزائر لما كنت بخلص شغل هناك للامن العام وبطبيعة شغلي اني اوقات بستخدم الهكر بنفسي واحد هناك عرفني عليه لاني كنت محتاج حاجات من مبني الأمن الجزائري إزيل عنده 30 سنة ومش متجوز بس بتاع نسوان وميقدرش يعمل حاجة مع حد في الفريق لانه عارف ان غضبي صعب ومش هيقدر عليه
مونيكا(الصوت3):جاهزة يا عراف.
تعالوا اعرفكم على مونيكا الايطالية اللي اتعرفت عليها وانا في اليونان بسبب الشغل برضو مونيكا حتة اجنبية طرية اوي الشعر الاصفر والعيون الزرقاء والجسم الابيض اللي بيلمع والبزاز الصغيرة الحلوة الطبيعية والعود الفرنساوي الاصلي فعلا وعندها 27 سنة.
عامر(الصوت4):جاهز يا عراف.
عامر بقي كان ضابط سابق في الامن العام وحب ينضم للفريق بتاعي وقتها لما ساب الشغل لانه بيعشق المغامرات ومجوز وعنده ***** وصاحب شركة من الباطن اللي زورتها وانتوا معايا.
انا:جهز الطيارة يا عامر لازم أكون في انجلترا خلال 3 أيام هخلص شوية حاجات في البيت وهرجع ليكم تاني ادربوا كويس اوي المرادي المهمة صعبة وجديدة عليكم.
الكل:تمام يا عراف جاهزين متقلقش.
ركبت الاسانسير وطلع بيه لفوق أيوة زي ما انت فهمت كده المبني تحت الأرض وده تمويه لاي حد يدخل المكان ورايا مش هيعرف اصلاً لان الزرار اللي بينزل للمبني مخفي بيظهر ببصمة صوباع الفريق وبصمة عين الفريق.
خرجت من المبني وركبت عربيتي الأودي Q7 وانا على الطريقي جاتلي مكالمة من فضل باشا ورديت.
انا:ايه الأخبار في حاجة ولا ايه يا فضل.
فضل اتصدم:مفيش حاجة بس قولت أقولك مبروك على العهد الجديد.
انا:تمام يا فضل ومتنساش ان العهد الجديد بيغير كل الناس فاهمني يا فضل.
فضل بخوف:أكيد فاهمك يا عراف، كمال باشا عنده علم بافعالك كده كده.
انا:انت وكمال وكمان اللي مشغلكم متعرفوش تعملوا حاجة يا فضل واللي عندكم أعملوه وانا مستني.
وقفلت السكة في وشه.

في مكتب فضل وهو قاعد مع محسن وكمال.
محسن:عملت ايه وكانت ردة فعله ايه.
فضل بكسوف:قفل السكة ومعجبهوش الكلام.
كمال:طبيعي يا فضل مانت رايح تهدد العراف اللي اصلاً الباشا ذات نفسه بيخاف منه بس مبين عكس كده لموا نفسكم انتوا الاتنين اليومين دول ومحدش يقرب من عمار العراف نهائي لحد ما نشوف الباشا هيعمل ايه.
الباب خبط وكانت سارة ودخلت.
فضل:ايوة يا سارة في حاجة.
سارة:بقدم استقالتي يا فضل باشا واتمني تقبلها.
محسن:ليه كده يا سارة مالك وليه بتقدمي الاستقالة اليومين دول بذات.
سارة:قررت أكون في العهد الجديد ومينفعش أكون مع العراف ومعاكم وانا مش هسيب عمار.
كمال:وافق على الاستقالة يا فضل وهي حرة في اختيارها.
فضل مضي على الاستقالة و وافق على استقالة سارة من مبني الأمن العام وخرجت من عندهم.

مسكت سارة التليفون واتصلت عليا وكان عندي علم بالي حصل بسبب قوتي اللي خدتها من أوزيس ومن ماسأل.
انا:مبروك على الاستقالة يا حلوة.
سارة متفاجئة:انت عرفت ازاي ده انا لسه خارجة حالا من مكتب فضل.
انا:عيب تسألي السؤال ده للعراف يا سارة وبعدين كنت عارف انك هتعملي كده.
سارة:حبيت اكون في العهد الجديد يا عراف.
انا:طب حضري نفسك علشان عندك سفرية كمان 3 أيام يا حلوة سلام.
سارة:سلام.

في قصر العراف (القاهرة)
ماسأل قاعدة في اوضتها ومخرجتش منها زي ما انا قولتلها وكمان لميس مولعة نار وهتشيط من الغضب ومخرجتش من اوضتها هي كمان لاني أمرتها بكده قبل ما امشي.
وصلت البيت ودخلت ولقيت أمي وسوزان ونهلة وسيلين تحت ومفيش حد تاني.
انا:مساء الخير يا جماعة.
سوزان:مساء النور يا حبيبي مبروك العهد الجديد يا بطل.
انا:**** يبارك فيكي يا ماما سوزان.
سوزان بفرحة:انت قولت ايه مسمعتش كويس عيد كده تاني.
انا:يا ماما سوزان ههههههه.
سوزان جريت على حضني وحضنتها وبوستها في خدها بوسة أبن لامه الثانية.
نهي:يابختك ياختي بيقولك يا ماما وانا يقولي يا نهي ههههههه.
انا:عيب عليكي ده انت الخير والبركة يا حبيبتي وبوستها هي كمان من خدها بوسة خالية من اي شعور تاني غير أنها امي.
سيلين:انا خوفت عليك وسمعت حاجات كتير مكنتش احب اسمعها عنك ممكن نقعد ونكلم علشان عايزة افهم حياتك ايه بضبط وشكلها ايه بضبط.
انا:حاضر بس بعدين وخلى بالك محدش بيؤمرني وبسكتله بس هسيبك لانك اختي الدلوعة وبراحتك انت والصغننة اللي هناك دي ما تقومي يابت وتجيبي حضن انت كمان.
نهلة بتجري:وجت في حضني هي وسيلين وبكده أطمنت عليهم.
نهي:عايزك قبل ما تطلع في أوضة المكتب ممكن.
انا:أكيد ممكن تعالى يا ماما وانتوا كمان تعالوا احنا عيلة واحدة وكلنا مش غرباء عن بعض (انا قرأت افكار امي علشان كده جمعتهم كلهم).
انا:هقولك انا بدل ما تتعبي نفسك مين هي ماسأل واجوزتها ليه وانك رافضة الموضوع.
نهي مصدومة:انت عرفت ازاي اني عايزك في كده وبفكر في كده عمار انت دخلت الجبل صح.
انا:صح يا نهي وحصل اللي فهمتيه.
سوزان:يعني ماسأل هي ميثاق العهد الجديد صح.
انا:صح يا سوزان وقابلت ايفسون كمان.
نهلة:احنا مش فاهمين حاجة ياريت حد يفهمنا بيحصل ايه ومين ماسأل الحلوة دي اللي الواحد بيشوفها بيريل على نفسه وبيرتاح ليها ههههههه.
نهي:ماسأل تبقي جنية يا نهلة.
نهلة بخوف:احا نعم، اسفة بس اتصدمت ماسأل جنية وازاي بنشوفها اصلا.
انا:ماسأل بشرية زينا زيها ومش جنية ولا حاجة بيضحكوا عليكي يابنتي ما اديكي سلمتي عليها وشوفتيها بنفسك
ماسأل بنت راجل مهم اتعرفت عليه وحصل بينا اتفاق وشغل وعجبتني واجوزتها.
سيلين:اتمنالك السعادة هي فعلا حلوة وتستاهل وفعلا على رأي نهلة الواحد بيرتاح ليها على طول بس هتعمل ايه مع لميس.
انا:هصالح لميس بطريقتي متشلوش هم حاجة انتوا ينفع اطلع انام بقي.
الكل:اطلع يا حبيبي.
انا:اه صحيح ايمان ومي ونبيلة ونهال فين.
نهي:ايمان في اوضتها هي وبنتها، ونبيلة ونهال أكيد مع لميس لان من وقتها منزلوش خالص.

سيبتهم تحت وطلعت الاوضة عند ماسأل الأول
وأول ما دخلت من الباب لقيتها قامت مع على السرير وصحيت
ماسأل:وحشتني اوي كل ده سيبني لوحدي.
انا:حقك عليا بس كان عندي حاجة مهمة لازم تخلص.
ماسأل وهي بتقرب من ودني:مبروك العهد الجديد يا حبيبي.
انا باستغراب:وعرفتي ازاي يا روحي بالعهد الجديد.
ماسأل:حلمت بأيفسون وهي بتقولي، اه انا فقدت قوتي وبقيت بشرية بس لسه اقدر اتواصل مع العالم بتاعي عن طريق الاحلام.
انا:ماشي يا حبيبتي فهمت كلتي ولا لا.
ماسأل:لا ماكلتش حاجة مستنياك تيجي ونأكل سوا.
انا:طيب هقوم أكلم مع لميس وشوية وممكن اخدكم ونخرج نأكل برة لو لقيت لميس مش قافشة اوي هههههههه.
ماسأل:حد يكون مجوزك ويقفش دي هتكون خسرانة، بقولك ايه ما تسيبني انا أكلم معاها تكون انت خدت شاور وريحت وهاجي ابلغك عملت ايه.
انا:ماشي فكرة حلوة على الاقل هريح دماغي شوية.
دخلت الحمام وماليت البانيو ونمت فيه وفعلا غمضت عيني وماسأل كانت خرجت وراحت عند لميس وانا سرحت وافتكرت كل حاجة من يوم ما بقيت فاهم كل حاجة لحد اخر لحظة حصلت بيني وبين ماسأل دلوقتي قد ايه المسؤولية كبرت عليا وخصوصا بعد بداية العهد الجديد ودلوقتي الكل مستني الخطوة التانية من العراف هيعمل ايه بظبط ولازم تسمع وتكسر الدنيا علشان الكل يخاف.
معرفتش عد قد ايه وانا بفكر وكل ده بأخد شاور لحد ما لقيت باب الحمام بيتفتح عليا في اوضة ماسأل ولقيت لميس وماسأل بلبس البيت العادي داخلين عليا الحمام ولميس مبسوطة.
ماسأل:ارتحت ولا محتاج حاجة يا حبيبي.
انا:لا انا تمام وجسمي ارتاح وفك المهم بقيتوا حلوين مع بعض خلاص.
لميس:اه حلوين مع بعض متقلقش المهم تكون مرتاح.
انا:طب كويس اجهزوا بقي هنخرج نتعشي برة يا حلوين انتوا.
لميس وماسأل جروا يجهزوا وكانوا فرحانين اوي.

مسكت اللاسلكي وبلغت صخر انه يجهز هو ورجالة الموت ويحضر عربيتين غير عربيتي.
صخر:اؤامرك يا عراف.
رعد:هو خارج تاني ولا ايه.
صخر:اه يا رعد، بس انت بتسأل ليه.
رعد:لان العراف أعلن العهد الجديد وحياته بقيت في خطر أكتر من الاول يا صخر لازم نحلى بالنا.
صوت:الي قائد رعد في شخص على البوابة.
رعد:مين عندك يا سعد.
سعد حارس البوابة:استاذة سارة ضابط الأمن العام.
رعد:دخلها يا سعد بعد التفتيش من ياسمين. (متستغربش ياسمين تبعي من شركة حراسة لتفتيش الستات والبنات).
دخلت سارة وقعدت مع امي تحت وانا جهزت ولبست ونزلت لقيت ماسأل و لميس تحت.
انا:أهلاً يا سارة قدمتي استقالة بقي وهتوجعي دماغنا.
نهي:نعم هي قدمت استقالة ليه، ليه كده يابنتي.
سارة:عايزة اكون مع عمار في الشغل بتاعه.
ماسأل ولميس في نفس الوقت:اتلمي بدل ما نقوملك ههههههه.
سارة:ههههههه متخافوش ده انا اللي هنقلكم الأخبار هههههه.
ماسأل:كده حبيبتنا وكفاءة.
انا:انت اطورتي خالص بقيتي تقولي كفاءة كمان ههههه.
سارة خدي مفتاح فيلا من رعد واقعدي فيها الأيام الثلاثة اللي قولتلك عليهم وادربي يا سارة خلى رعد يدربك.
سارة:حاضر همشي اجيب هدوم من البيت وارجع تاني.
انا:تمام ثواني، في اللاسلكي: تعال يا رعد.
رعد بعد دقيقة:اؤامرك يا عراف.
انا:هتبعت 2 من عندك حراسة مع سارة هانم لحد بيتها ويطلعوا معاها لفوق لحد ما تخلص ويجيبوها وتيجي ومتركبش عربيتها ابعتهت بعربية مصفحة من بتوعنا.
رعد:اؤامرك يا باشا حالا تتنفذ.
سارة:عمار مفيش داعي لكل ده انا مش في خطر ولا حاجة.
انا:ياريت بعد كده اسمع كلمة حاضر بدون جدال منك.
سارة بكسوف:حاضر.
انا:يلا احنا بقي يا ماسأل انت ولميس علشان عايز ارجع انام ورايا شغل الصبح.

خرجنا أنا ولميس وماسأل وقعدنا في مطعم مشهور بس طبعا اتحجز كله بأسمي على حسابي لان محبش يكون حد عاملي جمايل خالص.
لميس:مبسوطة انك كبرت وبقيت مسيطر على كل حاجة كده بس الاهم من ده كله تفضل جنبنا بخير وسلامة.
انا:بحبك زي أول يوم عرفتك فيه ووجود ماسأل مش هيغير من حبي ليكي بالعكس انا بحبك بطريقة وهي بطريقة تانية.
ماسأل:وانا كمان بحبك اوي وانت عارف من قد ايه بحبك ومقدرش أعيش من غيرك ووافقت على كل حاجة علشانك.

في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة
سرداب موجود تحت الأرض في إنجلترا وكان موجود 5 أشخاص وكان باين إن كلهم من بلاد مختلفة وكان معاهم شخص خامس باين من ملامح وشه أنه شخص قوي جدا وكانو كالاتي:
اقوي شخص كان اسمه الملك هاري ملك إنجلترا السابق واقوي ملك مر علي تأريخ إنجلترا كان شكله طويل وليه دقن بيضاء اوي وعينيه خضراء وجسمه معضل.

تاني شخص كان ألب رئيس اسبانيا السابق شخص قوي وبرضو جسمه وسط معضل مالهوش دقن بس عينيه زرقاء وكمان شعره طويل

تالت شخص كانت الملكة كاترين ودي قمر بجد، طولها حوالي 165 سم وبزازها مرفوعة وطيزها برضو مدوره وشفايفها تجنن بصراحه جسمها جبار وعينيها عسلي حلوة أوي ملكة فرنسا سابقاً

الشخص الرابع رئيس دولة فرنسا مايكل وباين من شكله أنه قوي جدا وعريض العضلات وطويل الشعر وبيحب يبارز بالسيف أوي

الشخص الخامس كانت الملكة فرح من أصل عربي ولبسه التأج الملكي عيونها خضراء وبزازها مدوره وطيزها عريضة وشفايفها بتلمع من حلاوتهم وباين إن ليها هيبه في الاجتماع ده لانها ملكة البرازيل حالياً

الملكة فرح:عندنا اخبار عن وجود خطر قادم لينا الفترة الجاية بس منعرفش طبيعة الخطر لسه.
مايكل رئيس فرنسا:متقلقيش يا فرح اي حد هيدخل انجلترا هيكون عندنا علم بيه قبل حتى ما يفكر يركب الطيارة من بلده انجلترا اليومين دول مش مستحملة اي مشاكل كفاية اللي فيها ولا ايه يا هاري.
هاري ملك انجلترا السابق:بص يا مايكل حالياً ملكة انجلترا هي وابنها العبيط مبوظين الدنيا بس لازم نعزلها عن الحكم وارجع مكاني تاني بس محتاجين حاجات كتير علشان نقدر نعمل كده محتاجين شخص قوي ويقدر يقف قدام الملكة.
كاترين ملكة فرنسا سابقا:انا مع قرار هاري لازم الدنيا ترجع تستقر شوية وحاليا احنا محتاجين نكون ايد واحدة علشان نقدر نواجه اي خطر جاي لينا وكمان نحمي اعضاء التنين والتفاحة الحمراء اللي موجودين في كل دولة.
الملكة فرح:عندكم حق كلكم سبوني أفكر وهرد عليكم ولو وصل لحد فيكم خبر يبلغنا فورا وهنتقابل هنا برضو.

في قصر العراف (القاهرة)
رجعت البيت وكنت هايج اوي على لميس وماسأل
انا:بقولكم ايه احنا مش هنام هنا تعالوا معايا.
خرجت وخدت مفتاح من الفيلل التانية (لكل فيلا 2مفتاح) فتحت فيلا منهم وكانت الدنيا ضلمة وتمام التمام.
ماسأل:جينا هنا ليه يا عمار.
انا:كل واحدة فيكم تطلع تأخد شاور وتجهز علشان انا هايج عليكم يا لبوة انت وهي يلا وضربتهم على طيازهم طلعوا جريوا وهي بتترج وراءهم احححححح عليهم ناااار.
دخلت الاوضة وخدت شاور سريع وظبط حالي وبعد دقائق لقيت ماسأل ولميس داخلين عليا وكل واحدة لابسة لانجيري قصير يدوب مغطي طيزها بالعافية ماسأل لبسة أسود على بشرتها البيضاء وكان يجنن عليها ولميس لابسة نبيتي على بشرتها الخمرية وكان يجنن عليها اوي
انا:وااااااو شكلكم يجنن يا قلبي ايه الجمدان ده.
ماسأل:عيونك اللي حلوة.
لميس:نجنن علشان احنا بتوعك وبس.
وبدأت ماسأل تحسس على جسم لميس وتقرب من شفايفها وتبوسها احححح عليهم ماسأل فهمت دماغي عايز منهم ايه من غير ما أكلم ولميس مستغربة وخايفة مني بس لما لقتني ساكت سابت نفسها لماسأل وبدأت هي كمان تحسس على بزاز ماسأل الطرية وداخلين في بوسة مع بعضهم وبياكلوا لسان بعض وكل ده وانا على سريري وزبري قايم قدامي عليهم.
ماسأل نزلت للميس اللانجيري وقربت من بزازها تمصهم ولميس خلاص بتنهار منها.
انا:تعالوا يا لميس.
قربوا عليا ودخلت لميس لعندي وقلعتني الشورت وخرجت زبري ومسكته هي وماسأل وبدأوا يمصوا في زبري واحدة ماسكة الرأس والتانية بتمص في الطول بتاعه بببضاني احححح تجننوا يا لبوة انت وهي اي الجمدان ده ااااااه نار من لسانك يا ماسأل وقربت دراعي من ماسأل وطيزها وبدات ابعبص فيها وهي عمالة تطلع اصوات مكتومة اااااه
قربت من ماسأل وشديتها عليا ولمست شفايفها في بوسة عميقة وفضلت ابوس في شفايفها الطرية الفراولة دي وشديت شفيتها التحتانية وبشدها بشفايفي وبمصها اوووي جامد.....ماسأل جسمها ساح وبقيت نار في ايدي سيبتها بس ايدي شغالة تحسيس على جسمها وشديت لميس لعندي وبوستها فس في شفايفها الكريز دول وفضلت أكل في شفايفها وامصها وامص لسانها وخلاص الاتنين بقوا زي الزبدة السايحة في ايديا.
قربت لميس على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار ااااااه جسمي نار بجد بسببك وحشتني اووي يا حبيبي اوعي توقف.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وايدي شغالة تحسيس في كس ماسأل وماسأل ايديها بتحسس على بزازها وشوية على جسم لميس.
ماسأل:وحشك اوي كده يا لبوة.
لميس:اوي يا ماسأل بيعرف يمتعني اوي دكر معايا.
سيبتهم يكلموا وقربت من لحم صدر ماسأل الحلو ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....وماسأل بتموت ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز حبيبتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا قمري انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي سيبت بزاز ماسأل وروحت أرضع من بزاز لميس الحلوين اللي بحبهم أكتر لان طعمهم أجمد وفضلت بشد حلمتها جامد بسناني وهي اااااااه براحة يا عمار ونبي ااااااااه انت عنيف اوي انهاردة وماسك ماسأل من حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا ماسأل متستعجليش انا هنيكك في كل جسمك الطري ده.
خرجت الحلمة اليمين من بوقي وسيبت لميس ودخلت حلمة ماسأل الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس وماسأل نار تحت مني برضع من بزازهم الحلوين دووول.
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الوردي الفراولة الجميل ده.
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس ماسأل واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع ربع ساعة مش قادر اسيبه وماسك كس لميس تحسيس وبعبصة لحد ما هي كمان جابتهم على ايدي بس لسه عايز أكل كس لميس الجامد ده خرجت لساني وهو غرقان من عسل ماسأل وحطيت ايدي علي كسها وقربت لساني من لميس وفضلت ألحس في كسها واشد زنبورها اوووي لبرة وهما اصواتهم غرقت الفيلا كلها وكل ده ومعايا لبوتين اجمد من بعض تحت مني.
شديت ماسأل لتحت مني وقربت زبري من كسها وبدأت أفرش كسها من أول زنبورها الواقف لحد تحت طالع نازل وهي اااااااه اااااااحححححح يا عمار كسي بقي نار نكني اوي بجد بقي ااااااااااه مش قادرة دخله ولميس قايمة بالواجب وماسكة بزاز ماسأل رضاعة ومص.
روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.
وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها دائما مهتمة بنفسها وقعدن ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس وهي ااااااااه مش قادرة حرام عليك نكني بقي ااااااااه
قمت مدخل زبري كله مرة واحدة في كس ماسأل وبدأت انيكها رايح جاي في كسها الغرقان والحلو ده وكان فعلا كسها يجنن اووووي وهي ااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى تاني مره تيجى بالطريقة دي شلال خارج من كسها
فضلت انيك في كسها واجننها اكثر وارزع في كسها وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلت على الوضع ده بتاع نص ساعة انيك في كسها وافرشه وهي خلاص هتموت مني لحد ما نطقت كفاية يا عمار ابوس ايدك انا تعبت بجد ونزلت 5 مرات وانت مفيش فائدة كويس ان لميس موجودة تشيل عني خرجه بقي اااااااااه كفاية بجد هموت حطه في كس لميس يا حبيبي
قربت من لميس وقولتلها جاهزة يا لبوتي تشيلي عن اللبوة التانية شوية.
لميس:جاهزة اوي يا دكري يلا بقي دخله كسي جاهز اصلاً
قربت رأس زبري من كس لميس وضغط على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة هيفشخني، عمار زبرك حاسة انه بقي أكبر من الاول ااااااااه كنتي مستحملة ازاي يا ماسأل اااااااااه كسي يا عمار براحة يا حبيبي وفضلت رايح جاي في كسها اللي يجنن ده وعسلها مغرق زبري وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه ابوس ايدك نكني متعني بزبرك الحلو ده اححححححح نيك كسي يا حبيبي اححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة هي كمان لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 3 مرات ولا اكتر
قومي يا حلوة منك ليها علشان هجيبهم قاموا الاتنين ركعوا على الارض وكل واحدة ماسكة بزازها ومقربين من بعض اووووي ومسكت انا كمان زبري وحركته شوية ونطرتهم على بزازهم وكل واحدة من التانية فضلت ترضع وتلحس لبني من على بزاز التانية وكان شكلهم يجنن ولاد الجامدين مع بعض ولسه زبري واقف وناشف عليهم بس خلاص هما مبقوش قادرين.
ماسأل:عمار انسي انا بجد كسي مبقتش حاسة بيه اياك تدخله تاني ههههههه.
لميس:مش بقولك قوتك زادت الأول كنت قوي بس دلوقتي بقيت أقوي كمان واحنا مش حملك كفاية عليك مرة يا عمار بقالك ساعة ونص بتنيك فينا هههههههه كسنا اتهري يا حبيبي.
انا:ماشي يا جزمة انت وهي هو انا طلبت منكم حاجة تعالوا في حضني علشان ننام وانتوا حلوين وجامدين كده.
خدتهم في حضني هما الاتنين وكل واحدة تبوس فيا شوية وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي وكويس انك خلتنا نمارس مع بعض احنا التلاتة.
انا:بس الكلام ده ميكررش من ورايا لما هحب اجمع بينكم هنعملها غير كده هنبقي طبيعين.
لميس:أكيد طبعا يا حبيبي.
ماسأل:متقلقش مليش في البنات يا حلو انت هههههه.
وروحنا في
النوم بس قبل ما انام كنت واثق ان في خيال حد بيراقبنا يا تري مين

الي اللقاء في الجزء الثاني من السلسلة الثالثة مستني توقعكم مين كان بيراقب العراف وهو هيسافر يعمل ايه في انجلترا

في التعليقات هتلاقوا صور ابطال قصتنا العراف السلسلة الثالثة العهد الجديد 🔥🔥❤️

الجزء الثاني

وقفنا المرة اللي فاتت عند
ماسأل:عمار انسي انا بجد كسي مبقتش حاسة بيه اياك تدخله تاني ههههههه.
لميس:مش بقولك قوتك زادت الأول كنت قوي بس دلوقتي بقيت أقوي كمان واحنا مش حملك كفاية عليك مرة يا عمار بقالك ساعة ونص بتنيك فينا هههههههه كسنا اتهري يا حبيبي.
انا:ماشي يا جزمة انت وهي هو انا طلبت منكم حاجة تعالوا في حضني علشان ننام وانتوا حلوين وجامدين كده.
خدتهم في حضني هما الاتنين وكل واحدة تبوس فيا شوية وتقولي بحبك بجد ومبسوطة اوي وكويس انك خلتنا نمارس مع بعض احنا التلاتة.
انا:بس الكلام ده ميكررش من ورايا لما هحب اجمع بينكم هنعملها غير كده هنبقي طبيعين.
لميس:أكيد طبعا يا حبيبي.
ماسأل:متقلقش مليش في البنات يا حلو انت هههههه.
وروحنا في النوم بس قبل ما انام كنت واثق ان في خيال حد بيراقبنا يا تري مين

الخيال اللي جاي على لسانه
كنت نائمة في امان ومضلمة الدنيا كلها واخترت انام في الاوضة اللي تحت وقولت بلاش أطلع فوق لاني بخاف انام لوحدي اصلاً خرجت هدومي من الشنط وحطيتها في الدولاب ونمت بعد ما خدت شاور ولبست قميص نوم قصير.
بس قلقت من نومي على صوت عالي وواحدة عمالة تقول ااااااااه نكني جامد....بصراحة قولت اني بحلم خصوصا اني مطلقة من فترة ومحدش لمسني وبصراحة كمان هجت أوي لان صوت الراجل والست كانوا نار بجد قولت أقوم اشوف في ايه يمكن بتهيألي ولا حاجة.
خرجت من الأوضة وطلعت على السلم واحدة واحدة ولقيت أوضة من الأوض منورة قربت منها ولقيت قدامي عمار وماسأل ولميس عاملين حفلة نيك جماعي مقدرتش أمسك نفسي قعدت اتفرج من بعيد عليهم وهما رادين الباب مش قافلينوا ولقيت ايدي بتحسس على كسي محستش بنفسي عمار كان جامد اوي وزبره كبير وحلو اوي ويابختهم بيه داخل طالع في كسهم وانا نار هنا لوحدي فضلت أحسس على كسي وانا بتخيل ان زبر عمار الكبير والعريض ده بيدخل في كسي لحد ما تعبت ساعة ونص واقفة بهري في كسي لحد ما هما خلصوا مع بعض وكان عمار لسه زبره ناشف كمان احاااااااا على كده يابختهم بيه يارتني معاهم كنت زماني اتناكت من الزبر الجامد ده جريت على طول على اوضتي ونسيت اني غرقت الدنيا عسل تحت مني عند باب الأوضة ومعرفش حد فيهم شافني ولا لا ودخلت السرير ونمت.

صحيت تاني يوم الصبح وانا وسط المليطة كلها ماسأل على يميني ونايمة ملط وجسمها يجنن ولميس على شمالي وجسمها يجنن هي كمان بس الواحد وراه شغل وحاجات مش هيقضي كل يوم وطول اليوم نيك وبس
انا:لميس اصحي يلا انت وماسأل والبسوا الهدوم كاملة علشان نخرج.
ماسأل:حاضر يا عمار هقوم ده انت فصيل جسمي مكسر سيبنا ننام.
انا:ارجعوا الفيلا ناموا علشان اطمن عليكم يلا قوموا.
قمت لبست وهما كمان لبسوا ونزلت خرجت من الفيلا ورجعت القصر بتاعي الاساسي بس منستش اللي شوفته.
وانا نازل حسيت بمادة على باب الاوضة وقبل ما اصحي ماسأل ولميس لمست المادة دي وعرفت انها عسل من كس حد ولميس وماسأل مخرجوش اصلاً شكيت ان في حد هنا في البيت وافتكرت انه احا عليا انا قولت لرعد يدي لسارة مفتاح فيلا يمكن هي كمان هنا نزلت اشوف الدنيا تحت لان الأوض اللي فوق فاضية وفعلا لقيت سارة نايمة عريانة وكسها رطب
سارة جسمها واحدة ميلف رياضية يمكن في يوم نوصفه وندوقه، قفلت الباب وسيبتها زي ما هي ومشيت ولا اكني عرفت.

في قصر العراف (القاهرة)
طلعت خدت شاور وماسأل راحت اوضتها تنام ولميس نفس الكلام.
انا:صباح الخير يا نهي يا بطل انت.
نهي:يخربيتك بقالك شهور مدلعتنيش اصلاً ده انا نسيتك يابني.
انا:هو انا اقدر انساكي يا حلوة انت وحشاني اوي اوي يا مدلعة انت.
نهي:اتلم اخواتك وسوزان والناس كلها هنا ومش هيحصل حاجة.
انا:براحتي انا يحصل او لا وانت عارفة مجنون واعملها.
نهي:عارفة يا مجنون بس اتلم رايح فين على الصبح كده ومراتاتك الاتنين نايمين كل ده ليه.
انا قربت من ودنها:مكسرين من نيكة بليل هههههه يا بطل انت.
نهي:يخربيت قلة أدبك احترم نفسك انا امك يا جزمة.
انا:حاضر، ماما على فكرة انا هسافر بكرة كام يوم وهرجع عايزك تكوني عيني هنا.
نهي:هتروح فين يا حبيبي عرفني طيب.
انا:انجلترا بس متقوليش قدام حد يا نهي يلا سلام.

خرجت من الفيلا واتصلت على عامر
انا:انت فين يابني.
عامر:احا ما احنا في المقر يا عمار مانت عارف اننا بنتمرن وهناك.
انا:تمام انا جاي سلام.
صخر:على فين يا عراف.
انا:عايزك لوحدك وبس تركب جمبي في العربية ومسمعش صوتك طول الطريق ولا تقولي حراسة ولا نيلة
صخر:حاضر هههه.
خدت صخر وسوقت لمقر الفريق بتاعي وصلنا بعد ساعة ونص.
صخر:احنا هنا ليه.
انا:هتعرف كل حاجة بعد شوية يلا أنزل.
نزلت لتحت وركبنا الاسانسير واتعرف على بصمة عيني وايدي.
إيلا:نورت يا قائد وجيت في وقتك.
انا:خير في ايه يا مصيبة ارغي.
إيلا:ولا حاجة وحشتني ياعم ههههههه.
عامر:كل مرة تفتكر في حاجة وإيلا تضحك عليك برضو هههه.
انا:ماشي يا خفة انت وهي أعرفكم على صخر قائد الحراسة ودراعي اليمين.
مونيكا باعجاب:ازيك يا صخر نورتنا في المقر.
صخر:مبيردش مستني أؤامر مني.
انا:رد يا صخر عادي وأعتبر نفسك الفرد الخامس زيك زيهم وقت ما نكون هنا.
صخر:بنورك يا......
مونيكا:اسمي مونيكا يا اسمراني انت.
انا:صخر من رجالة الجحيم يا مونيكا.
مونيكا:مش فاهمة قصدك ايه يعني.
انا:هتزعل لو فهمتهم رجالة الجحيم نظامهم ايه ولا تحب تستأذن.
صخر:مقدرش ازعل منك وكمان ده شرف لينا مش زعل.
انا:رجالة الجحيم رجالة مخصية بدون خصية والعضو الذكري مبيقفش عندهم يا مونيكا فاتلمي وأهدي هههههه.
مونيكا بصدمة:احا كل الجسم ده ومعندهوش بتاع يقف يخسارة انت منك لله انت حد يعمل كده في الناس ههههه.
انا:رجالتي بتحب كده علشان يكون ولاءهم الأول والاخير للعراف مش للنسوان ويضعفوا.
إيلا:سيبك منها يا عراف وعرفنا المهمة ايه الدنيا وهنعمل ايه بظبط.
اقعدوا كلكم طيب يلا علشان الاجتماع هيبتدي
أول حاجة والمهمة هي تأمين السفر يا صخر.
صخر:تمام يا عراف متقلقش هتلاقي رجالة الموت في انتظارك وحمايتك هناك.
انا:يسافروا من النهاردة يا صخر في طيارة خاصة مش عايز مخلوق يعرف ان رجالة العراف في انجلترا وبخصوص الفيلا وكده عايزك تلبس رجالة الجحيم بعضهم لبس رجالة الموت مش عايز حتى أهل بيتي يعرفوا حاجة.
صخر:اؤامرك دقائق وتتنفذ عن اذنك.
إيلا:واحنا يا عراف هنعمل ايه بظبط.
انا:زيارتنا وراها هدفين يا إيلا الهدف الأول وهو انتهاء الشغل المطلوب منكم وهتعرفوه هناك والهدف الثاني يخصني انا وهتعرفوه برضو هناك المهم عايز الكل يجهز علشان هتسافروا انتوا كمان النهاردة بس مش عايز مخلوق يعرف انكم هناك سمعاني يا مونيكا يعني ولا خروج ولا اي حاجة.
مونيكا:حاضر يا عراف متقلقش.
إزيل:طب وانت هتحصلنا أمتي وهنقعد فين.
انا:هسافر ليكم بكرة بليل متقلقوش وهتقعدوا في بيتي اللي هناك في الجبل صخر عارف هيعمل ايه وهيأمنكم ازاي.
عامر:اشمعنا رجالة الموت هتسافر وانت عايز الوضع يبقي في امان وسكوت.
انا:هتعرف بعدين متسألش حاجات كبيرة عليك يا عامر.
قومي يا إيلا معايا هنتدرب انا وانت عايزك نخترق مبني الامن العام في أقل من 5 دقائق جاهزة.
إيلا:جاهزة يا عراف يلا بينا.
وقعدت انا على جهازي وإيلا على جهازها وبدأنا عملية الهاكينج وفعلا بعد 3 دقائق بظبط اخترقنا مبني الأمن العام وقطعنا الكهرباء عنه وقفلنا البوابات عليهم كمان.
وسيبنا علامتنا على السيستم (عين حورس).

في مبني الأمن العام.
موظف من البرمجة:يا فندم يا فندم بنتعرض للاختراق وم قادرين نوقف الهجوم.
محسن:اتصرفوا بسرعة لازم نمنع الاختراق ازاي مبني الامن العام يخترق اتحركوا.
حاولوا الموظفين كلهم واقوي ناس عندهم توقف الهجوم اللي بيحصل مقدرتش وكنا خلاص اتمكنا من كل حاجة والكهرباء قطعت عليهم.
فضل دخل عليهم:بيحصل ايه هنا وليه الكهرباء قطعت.
محسن:هجوم من هكر على السيستم وبنحاول نوقف اللي بيحصل بس الكهرباء قطعت ومش عارفين نتصرف.
فضل:شغلوا مولدات الكهرباء بسرعة.
اشتغلت فعلا مولدات الكهرباء وقدرت الموظفين تدخل على السيستم بس لقونا خلصنا وسايبين علامتنا.
الموظف:دي جماعة حورس يا فندم.
فضل:عرفت منين حددت مكانهم..؟
الموظف:لا يا فندم بس سايبين علامتهم في السيستم.
فضل:جماعة حورس، بس غريبة انهم يخترقوا مبني الأمن العام عندنا.
محسن:مين دول يا فندم.
فضل:أقوي جماعة هكرز في العالم ومنعرفش عددهم ولا اي معلومة عنهم لحد دلوقتي غير انهم بيستخدموا عين حورس شعار ليهم.

عندي في مقر القيادة بعد مرور 4 ساعات
إيلا:لسه سريع زي مانت متغيرتش ابداً.
انا:وانت لسه حنينة زي مانت وقولتلك بلاش اللي في دماغك ده.
إيلا هكمل بس إزيل قطع الكلام:انا جاهز وكل المعدات والادوات جاهزة كمان.
صخر:رجالة الموت متجه دلوقتي لركوب الطيارة يا عراف واستبدلت رجالة من الجحيم ولبستهم زيهم خلاص.
انا:جهز الطيارة التانية للفريق وتخلى بالك منهم كويس وتوديهم بيت الجبل هناك وتستاني هناك انت ورجالة الموت عايزك تستقبلني في المطار لاني مسافر بشكل رسمي وطبعا رجالة الموت تغير لبسها لبدل وشياكة.
عامر:ما تخليني معاك ونسافر سوا.
انا:مينفعش لانك عنصر مهم في الفريق وكمان انا سفري هيبقي بشكل رسمي مش زيكم.
اشوفكم على خير يا جماعة ومتقلقوش عليا هكون عندكم بكرة بليل.

خرجت من مبني المقر وركبت عربيتي وطلعت تليفوني عملت مكالمة مهمة.
انا:عايزك تقابلني في العنوان ده ...... بعد ساعة تمام.
الصوت:في حاجة ولا ايه واشمعنا العنوان ده.
انا:مفيش حاجة انا في طريقي لهناك اهوو.
بعد مرور ساعة وصلت للمكان ودخلت والدنيا كلها تمام
ولقيت الشخص نازل قدامي من على السلم.
انا:منورة يا روحي انت.
نهي:بنورك يا حياتي فهمت من مكالمتك انت عايز ايه.
انا:وحشتيني يا حلوة هاخد شاور وجايلك استنيني في الاوضة.
دخلت الاوضة بعد الشاور ولقيت نهي لبسة قميص بيبي دول يجنن عليها.
انا:واااااااو تجنني يا لبوتي انت وحشتيني اوي يا نهي
قربت لعندها ومسكت شفايفها وبوستها من شفايفها اوي وفضلت الحس في لسانها وشفايفها جامد فراولة بتتأكل هي ولميس شفايفها حكاية ونيمتها مكاني على السرير وفضلت امص في شفايفها وأكل فيهم وهي ساحت على الاخر.
جسمها نار لبوة اوي تحت مني وسايحة على الاخر
ااااااه يا حبيبي وحشتيني اوي بقالنا كتير مقربناش من بعض وانا تعبانة اوي بس ماسكة نفسي عنك.
نيكني يا عمار نيكني يا حبيبي، تعالى يا لبوة افرضي ضهرك ومسكت حمالة قميصها ونزلتها براحة لتحت بسناني وفضلت ابوس واكل في لحم كتافها وانزل براحة على بزازها الجامدة دي والطرية اوي زي الچيلي بظبط وهي بتخرج احلى موسيقي من بوقها احححححح نار يا عمار ارض بزاز ماما يا حبيبي، قربت نفسي من حلمتها ونفختها كل نفسي السخن فيها وهي بتسيح اكتر، وحطيت شفايفي على حلمتها وبدأت اشفوط في الحلمة اشفوط اوي ااااااااه تجنن بزاز نهي تجنن اوي، ااااااه ارضع يا عمار ارضع يا حبيبي ارضع بزاز امك ااااااه لسانك حلو اوي على حلماتي احححححح ريحني ياعمار انا تعبانة اوي نيكني وارضع من بزازي حلو متسبنيش غير وانت هاري جسمي كله.
قولتلها وانا هريحك يا روح عمار وهريح بزازك وكسك المبطرخ ده وخدت حلمتها التانية في بوقي وفضلت انهش فيها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهاتها بصوت عالي
انا:بفشخ بزازك يا ماما حلو مصي يا ماما قوليلي حلو مص ابنك في بزازك وكملت لحس وعض في حلماتها الواقفة ومسكت البزة الاولي تاني وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل وهي تصوت من الحرمان ومن كسها المولع تحت.
انزل يا عمار لكسي كفاية بزازي انزل لكسي احححححح نااااااار في كسي احححححح
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهي انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية كفاية تسخين فيا انا مولعة لوحدي انزل ريحني والحس كسي.
قولتلها كسك نار اوي كده، قالتلي ايوة كسي نار واخلص بقي انا بقيت مولعة من تحت قولتلها سبيلي نفسك انزل براحتي يا مموس، وهي كل لما اشتمها تصرخ من الاهااات وتهيج اوي
وبسمع منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة وصوتها بدأ يعلى قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني اااااااااااااه
وقتها سيبت كسها وقربت زبري من شفايف كسها وبدأت افرش في كسها واحدة واحدة رايح جاي واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة المدلدلة دي.
وهي ااااااااه كفاية يا عمار بجد كفاية تفريش في كسي انا محتاجة زوبرك جوايا مش تفريش.
دخله يا عمار دخله اوي كفاية دخله اااااااااه احااااااااااااا انت هايجة اوي كده ودخلت زبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق يا روحي اااااااه ارزع
ااااااه ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي ولفت رجليها حوالين ضهري وزنقتني في كسها وانا رايح جاي في كسها النار الجامد ده.
وهي تطلع اهاتها وتقولي كنت وحشني يا وسخ متسبنيش تاني اااااااااه.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوة انت كسك مبطرخ كسك نار يا نهي يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زبرك.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي.
قومي يا نهي لفي امبري طيزك، وجبت زيت مساج من على الكومدينو ودهنت زوبري ودهنت خرم طيزها وبدات اضغط بزبري على خرم طيزها وهي اااااه لا يا عمار مش هقدر عليه زبرك كبير وفتحتي صغيرة اوي بس انا مطنشها وبدأت اضغطت اكتر لحد ما دخلت رأسه وهي احااااااااااااا لا خرجه خرجه علشان خاطري ده بيقطع فيا ااااااااااه
اهدي يا ماما طيزك هتبقي حلوة دلوقتي وهتاخد زبري كله، انت بتستهبل يا عمار زوبرك كله ايه انا هموت من رأسه بس، وقتها غدرت بيها ودخلت ربع زبري في طيزها وهي بتصرخ اااااااااااه براحة براحة على طيزي يا حبيبي بدأت احس بالمتعة دخل حتة كمان من زوبرك الحلو ده.
وبدأت ادخل جزء تاني وبدأت اروح واجي وانيك في طيزها الحلو دي والكبيرة اوي خرمها ضيق اوي بس لازم انيك طيزها وفضلت انيك طيزها بتاع 10 دقائق وهي قافشة على زوبري وانا بضربها على طيزها جامد وبتحمر اوي وبتقولي كفاية ااااااه.
وخرجته وقتها من طيزها ودخلته في كسها وهي مأمبرة طيزها وكسها لورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها
كفاية حرام عليك انا تعبت انا مش قدك انا جبت كتير اوي كفاية بتنيكني بقالك ساعتين ااااااااااااه يلا هاتهم بقي قولتلها هجيبهم في طيزك يا لبوة ودخلت زبري تاني في طيزها وفضلت انيكها اوي اوي رايح جاي ومش راحم كسها
خرجت زبري من كسها وهي قربت شفايفها ولسانها من زبري وفضلت تمص فيه لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت طيزها بايديها وقالتلي يلا دخله وهاتهم جواها وفعلا مكملتش 5 دقائق نيك فيها ونطرت لبني كله في طيزها وهي احححححح نار يا عمار انت نزلت بركان لبن انا حاسة بطعم اللبن في بوقي وشكله ملئ بطني اي كل الكمية دي احححححح انا هموت عليك انت جميل اوي وبتنيكني حلو اووووي يخربيتك فرهدتني بقالك ساعتين بتنيك فيا ااااااه كسي مش قادرة
خدتها في حضني لحد ما هديت ودلعتها بكلامي الرومانسي واعجابي بيها وبجمالها الحلو اللي لسه مستمر لحد دلوقتي وعينيا راحت في النوم فوقت عليها وهي بتبوسني في خدي.
نهي:حبيب قلبي انت، كنت فاكرة اننا مش هنعمل كده تاني لانك غبت عني كتير اوي.
انا:حقك عليا بس انشغلت جامد بس نويت اعوضك وحبيت ادلعك النهاردة قبل ما اسافر بكرة يا حلوة انت قومي يلا ناخد شاور مع بعض ونلبس علشان نرجع البيت
ودخلت الحمام بيها وطبعا عملت معاها واحد صح الصح تحت المياة وجسمها جنني وزبري وقف عليها تاني وهي المياة نازلة بين بزازها ومغرقة جسمها كله كان لازم انيكها تاني واطفي اشتياقي ليها وحرقان نارها اللي في كسها المتناك ده والمرة دي جبتهم على بزازها.
وكملنا الدش تحت المياة واحنا حاضنين بعض.
خرجنا من الحمام ولبسنا وظبطنا كل حاجة وكانت مبسوطة اوي ووشها رجع يضحك وبقي احلى من الأول كانت مشتقالي وانا فعلا مشتاق ليها اوي متعة النيك معاها مختلفة عن لميس وماسأل.
واحنا على الطريق حبيت اكلم معاها شوية بخصوص الاسرار اللي عرفتها.
انا:بقولك يا نهي.
نهي:قول يا حبيبي خير.
انا:هحكيلك حاجة بس عايزك تمسكي اعصابك وتفكري معايا.
نهي:قول يا حبيبي.
انا:انا عندي اخوات غير سيلين ونهلة.
نهي:انت بتكلم جد اخوات مين تاني هو ابوك كان مقضيها من ورايا كل شوية مع واحدة.
انا:معرفش يا نهي بس هو كاتب كده في مذاكرته اللي قراتها في مقر الجحيم المفروض اننا 3 بنات وفي ولدين غيري.
نهي بغضب:وانت لقيت نهلة وسيلين ناقص كده بنت والولدين.
انا:ممكن متضيقيش نفسك وهفهمك كل حاجة لما اوصلهم وافهم.
نهي:حاضر يا حبيبي، تعرف معلومات عنهم طيب.
انا:البنت التالتة اسمها أسيل والمفروض ساكنة في المهندسين وده العنوان اللي كتبه ابويا بس لسه مبعتش ناس وسألت.
نهي:دور على أسيل الأول دي بنت ومينفعش نتأخر عنها ويمكن مامتها عايشة وانا أوعدك هعاملهم زيك بظبط زي ما عاملت نهلة وسيلين.
انا:تسلميلي يا حبيبتي.
طلعت تليفوني وعملت اتصال لعامر
انا:بقولك ايه في بنت اسمها أسيل ساكنة في المهندسين عايزك تسأل عنها وتعرفلي كل حاجة في أسرع وقت قبل ما تسافر.
عامر:حاضر يا عمار بس اديني حتى اسمها ثلاثي.
انا:أسيل محمد عزت.
عامر:دي صدفة ولا دي اختك.
انا:ملكش فيه يا عامر نفذ الأمر وانت ساكت.
نهي:كويس ياريت تقدر توصلها قبل سفرك وكمان الولاد لما ترجع لازم تعرف اماكنهم فين خلى حد يتابع الموضوع لحد ما ترجع.
انا:حاضر ومتجبيش سيرة قدام حد.
وصلت امي للبيت وكملت طريقي وباقي مشاويري.

في مقر شاتاي في تركيا
كولكان:كويس انك بخير ياباشا وقدرنا نخرجك من هناك من غير اي مشاكل.
شاتاي:من غير مشاكل ازاي والعراف عرف هويتي وشخصيتي وأكيد كمان عرف اسماء الاعضاء كلها.
اكتشا:مش مهم يعرف او لا المهم انك في بلدك ومكانك وانت الاقوى يعني لو فكر يجيلك هيندم.
شاتاي:العراف مش غبي علشان يخلص على اعضاء التنين في بلدهم واماكنهم علشان كده مش هعمل دوشة ولا هيصة وهطلب اجتماع معاهم في نهاية الأسبوع بعد 4 أيام.
اكتشا:بظبط كده وانت قادر انك تحمي نفسك وتحميهم معاك.
كولكان:مش هنقابل جماعة التفاحة الحمراء طيب ونعرف منهم ايه حاجة.
شاتاي:لا سيبهم مع نفسهم لان مش عايزهم دلوقتي متنساش اجتماع العهد الجديد بتاع العراف.
كولكان:متقلقش هرجع مصر واتابع الوضع بنفسي ياباشا.
اكتشا:روق بقي يا باشا وتعالى معايا عايزك.
قام شاتاي مع اكتشا لاوضة النوم.
اكتشا:استناني هنا دقيقة وراجعة.
شاتاي:ضرب حباية فياجرا وبقي جاهز للمعركة.
خرجت اكتشا لابسة قميص بيبي دول اسود قصير وقربت عليه بس هو مستناش وهجم على بزازها وقفش شفايفها وهاتك يا مص وبوس شوية وبدا يطلع بزازها من القميص ويمص فيهم وايدة التانية بتحسس علي كسها وهي قافشة في ضهره
شاتاي فضل يرضع بزها وقلعها القميص وبقت ملط قدامه بدا يحرك زبه عليها من بره وهي تعض علي شفايفها قالها نامي علي بطنك نفذت بسرعة وقعد يحسس علي كسها من ورا لحد ما هاجت على الاخر وبقت ماية كسها شلال
ورشق زبه مرة واحدة في كسها وهي اااااااااه احااااااااااااا براحة كسي وجعني ااااااااه ارزع جامد جامد اوي كسي بياكلني زبرك حلو كمل اووووي
وكل شوية يسمع شهقة منها تهيج علي الاخر طبعا شاتاي فضل يدخل زبره ويطلعه لحد ما حس انه هجيبهم بعد نيك عشر دقائق متواصل جبهم علي بزازها وهي حسيت بالنار وفضلت تقول احححححح لبنك سخن اوي.
اترمي شاتاي جمب اكتشا وهي مكنتش نزلت عسلها وكانت نار بس مش قادرة تكلم.
شاتاي:معلش يا اكتشا عارف اني مطولتش بس تعبان.
اكتشا:ولا يهمك يا حبيبي ونامت في حضنه بس بينها وبين نفسها بتقول:احا امال لو مكنتش واخد الحباية كنت هتجيبهم في دقيقة.
بعد نصف ساعة خرجت اكتشا من حضن شاتاي وبعدت عنه وطلعت تليفونها وعملت مكالمة مع المجهول.
اكتشا:انا زهقت كفاية جسمي بقي للناس الزبالة وانت عارف اني مش كده.
الصوت:عارف ومتقلقيش هانت اوي ونخلص من كل ده المهم ايه الجديد.
اكتشا بحزن:حاضر، الجديد انه هيقعد مع جماعة التنين بعد 4 ايام من دلوقتي.
الصوت:تمام كملي شغلك يا اكتشا وقريب هتخلصي من كل ده باي.

وصلت لشركة سياحة وكان لازم اروح هناك.
انا:عندي معاد مع المديرة ضروري بلغيها.
السكرتيرة:اقولها مين يا فندم.
انا:عمار العراف.
دخلت السكرتيرة على المديرة وبلغتها اسمي وهي مستنتش دقيقة وخرجت تستقبلني بنفسها.
ميرڤت:وحشتني كل ده مبتسألش خالص.
انا:وحشتيني أكتر يا ميرڤت اخبارك ايه (اخت نبيلة حماتي من السلسلة الأولي ومظهرتش تاني).
ميرفت:مانت اللي مش حطتني في السلسلة الثانية وانا مالي ههههههه.
انا:عايزك تحجزيلي رحلة لانجلترا على اقرب طيارة طالعة بكرة بيزنسس كلاس.
ميرفت:هحاول اتصرفلك في حجز يكون هيطلع بكرة بس انت ناوي على كام يوم.
انا:خليها تذكرة مفتوحة ولو عوزت ارجع هكلمك تستنيني.
ميرفت:تمام يا عمار هظبط كل حاجة وهكلمك.
خرجت من عند ميرفت واتصلت على عامر
انا:ها وصلت لحاجة يا عم انت.
عامر:العنوان زي ما هو بس في مشكلة ..............

الي اللقاء في الجزء الثالث من السلسلة الثالثة مستني رأيكم وتوقعكم ايه هي المشكلة وتفاعلكم الجامد على السلسلة

الجزء الثالث
كل سنة وانتم طيبين عيد مبارك عليكم ❤️

وقفنا المرة اللي فاتت عند.....
خرجت من عند ميرفت واتصلت على عامر
انا:ها وصلت لحاجة يا عم انت.
عامر:العنوان زي ما هو بس في مشكلة.
انا:خير يا فقري مشكلة ايه أرغي.
عامر:لازم نتقابل يا عمار وبعدين نكلم.
انا:ماشي يا عامر قابلني في كافية...... بعد نصف ساعة.
قفلت مع عامر واتصلت على رعد
انا:بقولك ايه عايزك تبعتلي عربيتين رجالة على العنوان ده في اسرع وقت.
رعد:حاضر يا عراف معلش سؤال هو صخر فين.
انا:صخر في شغل يا رعد وانت المسؤول دلوقتي عن البيت وعن حراستي.
رعد:هبعتلك مع الرجالة جبل يا عراف متقلقش هو الدراع اليمين لصخر.
انا:تمام يا رعد بسرعة بس وخلى جبل يتصل بيا لما يوصل.
قفلت مع رعد واتحركت بالعربية ناحية الكافية ومش مطمن للي هيحصل.

في قصر العراف (القاهرة)
نهي وصلت البيت ودخلت لقيتهم كلهم تحت وصاحيين.
ماسأل:نورتي يا ماما كل ده فينك احنا مرضناش نتغداء من غيرك.
نهي:كنت في مشوار مهم مع عمار يا ماسأل وجيت اهو معلش هأخد شاور سريع وأنزل نتغدي.
سيلين:ماما نهي عوزاكي شوية.
نهي:تصدقي ماما طالعة منك عسل زيك حاضر من عيوني تعالى معايا.
طلعت نهي امي وسيلين لفوق.
سيلين:اسفة مش هطول عليكي بس انا عايزة اطلب منك طلب وتخلى عمار يوافق.
نهي:قولي يا حبيبتي وهحاول معاه.
سيلين:عايزة اشوف لؤي يا ماما وحشني اوي وندي كمان وحشتني.
نهي:ندي اتصلي بيها تجيلك يا سيلين لكن لؤي لازم اخوكي يوافق على كده هنستني لما يرجع وهكلم معاه.
سيلين:خلاص ماشي شكرا يا ماما هسيبك بقي.
خرجت سيلين ونهي دخلت الحمام وخدت شاور محترم وافتكرت كل لحظاتنا الحلوة اللي حصلت من شوية وهي مبتسمة وفي نفس الوقت ضميرها بيوجعها ازاي مستمرة في كده معايا.

عندي في العربية على الطريق
انا:ازيك يا جدي عامل ايه.
وهدان:حبيبي يا عمار اخبارك انت ايه يا حبيبي.
انا:فل يا جدي، بقولك ايه عايزك في حاجة ضروري.
وهدان:قول يا حبيبي.
انا:عايزك تجهز اجتماع للعيلة بعد اسبوع من النهاردة وعايز الكل يحضر وكمان سيب رسالة لشيوخ الجحيم اني مستني منهم التقارير اللي طلبتها اخر مرة يومها.
وهدان:حاضر يا حبيبي.
انا:وفي حاجة كمان اسمعني كويس اوي ............
خلصت مكالمة مع جدي وهدان ووصلت عند الكافية بس منزلتش من العربية.
اتصلت على جبل لقيته كنسل عليا وبعدها بدقيقة وصلت عربيتين الحراسة ونزلوا أمنوا دخولي للمكان.
عامر:ليه الحراسة مانت من امبارح بتتحرك من غيرها في مشكلة ولا ايه.
انا:مفيش مشاكل ولا حاجة بس مش ضامن اليوم هيمشي ازاي المهم مشكلة ايه اللي عايزني فيها.
عامر:بص يا عمار انا مش عبيط وعرفت ان اللي بتدور عليها دي اختك أسيل من ابوك بس يا صاحبي في مشكلة أسيل مش عايشة لوحدها امها معاها.
انا:وفيها ايه يا عامر ما أكيد وارد تكون امها عايشة يعني.
عامر:لا مش لوحدها يا عمار أسيل وامها وجوز امها واخوها من جوز امها.
انا:نعم مرات ابويا اجوزت بعده راجل تاني قومي معايا يا عامر.
عامر:على فين يا عمار...؟
انا:هتعرف على الطريق
خرجت من الكافية والحراسة ركبت هي كمان واتحركت على المهندسين عنوان أسيل اختي.
بعد ساعة وصلنا للعنوان.
عامر:انت بتستهبل انت جاي بالحراسة لبيت اختك انت كده هتخوفهم.
انا:انزل ومسمعش صوتك خالص.
جبل:اؤامرك يا عراف هنطلع معاك ولا ايه الوضع.
انا:هتسيب 2 قدام الباب و2 على السلم في كل دور وهتطلع معايا انت وواحد.
جبل نفذ الكلام وهما كانوا دورين ساب 6 رجالة وطلعنا باتنين وجبل.
خبطت على الباب وسمعت صوت راجل كبير بيقول مين.
انا:عمار العراف افتح.
فتح الراجل الباب وباين عليه الخوف بسبب الحراسة والرجالة.
الراجل:مين حضرتك يا فندم.
صوت ست من وراه:مين حضرتك يا استاذ.
انا:انا عمار العراف يا استاذ محمد.
محمد:حضرتك تعرف اسمي كمان.
الست:اتفضل يا استاذ عمار نخدمك ازاي.
عامر:مش هنكلم من على الباب يا استاذة بعد اذنك يعني.
دخلنا البيت وجبل دخل معايا هو والحارس وقعدنا كلنا في الصالة.
الست:مين حضرتك بقي علشان بشبه على اسمك.
انا:عمار محمد عزت العراف عرفتي انا مين ولا برضو بتشبهي.
الست بقلق:انت ابن محمد العراف طليقي صح.
انا:ايوة صح فين أسيل.
محمد جوزها:بتسأل عن بنتي ليه وتعرفها منين اصلاً.
انا بعصبية:بنتك منين ان شاء **** دي بنت ابويا محمد العراف وانا اخوها واحسلك تسكت.
محمد بعصبية:انا مش هخاف منك ولا من حراستك اللي معاك دي واطلع برة.
عامر ادخل:نصيحة مني بلاش نعمل مشاكل لان اللي قدامك ده شخصية انت مش قدها ومراتك عارفة كده كويس.
انا:أسيل فين يا رحمة.
رحمة:برة في الكلية وانسي انها هتيجي معاك اسيل.
واحنا بنكلم الباب اتفتح من بنت شابة جميلة في بداية العشرينات وجمالها رباني.
أسيل:في ايه يابابا واي الحراسة اللي على السلم دي والدنيا مقلوبة ومين الناس دي.
محمد:مفيش حاجة يا حبيبتي الاستاذ يبقي عمار محمد العراف.
أسيل:نعم غريبة اسمك زي اسمي يعني بس انا اسمي مفهوش العراف.
انا:انا أخوكي الكبير يا اسيل وجيت اكلم معاكي لما عرفت مكانك وعرفت انت فين.
أسيل:اخويا ههههه وفين ابويا كمان ولا لسه فاكرين اني عايشة ما ابويا رماني زمان وانا معرفش عنه حاجة ورمي امي في الشارع انا مليش غير اب واحد وهو محمد اللي قدامك ده والتاني مجرد اسم في البطاقة.
انا بعصبية:انت ملكيش غير اب واحد وهو محمد العراف واكلمي عدل يا اسيل وبلاش عصبية ونكلم بهدوء.
أسيل بزعيق:مفيش كلام بينا اتفضل اطلع برة....وهي بتكمل كلامها دخل ولد في سن ال18 سنة او 17 سنة.
الولد:هو في ايه وانتوا مين ولسه هيهجم عليا بس جبل وقف قدامه ومسكه.
رحمة:سيب الواد سيبه بقولك.....عمار خليه يسيب ابني بقولك.
أسيل:سيب اخويا احسلك بدل ما اتصل بالبوليس انت فاهم.
عامر أدخل في الكلام:سيبه يا جبل...بس جبل مبيسمعش كلام حد غيري لحد ما نطقت وقولتله سيبه يا جبل.
انا:اتصلي بالبوليس يا أسيل انا مش همشي من هنا غير لما نكلم وتتكلمي عدل معايا.
أسيل:ماشي خليك قاعد واستني اللي هيحصلك بقي مسكت أسيل التليفون واتصلت بالشرطة فعلا.
بعد ربع ساعة في سكوت وبرطمة من أسيل وانا بكل برود مبردش عليها الباب خبط والبوليس وصل ودخل مقدم ومعاه عساكر.
أسيل:الشخص ده اتهجم علينا يا فندم وزي ما شوفت في حراسة على السلم وجوا البيت كمان.
عامر:مفيش حاجة يا فندم احنا أهل وده اخوها الكبير اصلاً.
المقدم:قوم معايا يا استاذ انت.
انا:انت بتكلمني انا ...!
المقدم:اه بكلمك انت قوم بقولك.
جبل لسه هيدخل وقفته عنده استني يا جبل.
انا:شكلك متعرفنيش بس عادي هخليك تعرفني انا عمار العراف سمعت عني ولا تحب تسمع.
المقدم بخوف وقلق:حضرتك العراف ضابط الأمن العام وكمان كبير العرافين.
انا:ايوة انا تحب بقي يحصل فيك ايه علشان اسلوبك الزبالة ده.
المقدم بخوف:انا بشوف شغلي ياباشا وحقك عليا انا اسف عن اذنكم.
انا:اذنك معاك اتفضل يا سمير وياريت تخلى بالك بعد كده.
سمير المقدم بصدمة:حضرتك تعرف اسمي ازاي.
اسيل:انت هتسيبه ياباشا بقولك بيتهجم علينا وعايز يضرب ابويا.
المقدم سمير:اسف يا استاذة مقدرش أعمله حاجة ده العراف.
رحمة:خلاص يا اسيل اتفضل يا حضرت الضابط تقدر تمشي.
أسيل:خلاص ايه، انت مش شايفة اسلوبه وطريقته معنا.
رحمة:عمار انا اسفة على أسلوب ابني تجاهك بس ده اندفاعه بسبب اخته.
انا:انت تسكتي خالص لان حسابي معاكي بعدين على اللي حكتيه لبنتط وكدبتي عليها فيه ابويا انا راماكي في الشارع وسابك ولا انت اللي هربتي منه لما عرفتي حقيقة عيلتنا وحرمتيه من بنته الصغيرة اللي يدوب لسه عندها سنتين ومكنتش تعرف اي حاجة وانت عارفة ومتأكدة انه مخلف ولد وكنتي عارفة اسمي ومكاني بس ازاي حبيتي تكدبي وتحوري على بنتك وتحكيلها حاجات تانية طول عمرك طماعة يا رحمة وابويا كان مكفيكي وزيادة بس انت واطية.
رحمة بصدمة اني عارف كل حاجة:انا اسفة بس كان لازم اهرب منه مكنتش بحبه وكنت بحب محمد وابويا رفض يجوزني محمد ووافق على محمد العراف بسبب انه غني.
انا:ابويا متقدمش ليكي اصلا هتحوري تاني ابويا اجوزك علشان يحميكي من اعمامك لما ابوكي مات وكانوا عايزين ياكلوا ورثك
أسيل:كلام الاخ ده صح انت كدبتي فعلا عليا وابويا مش رماني وانت اللي هربتي.
انا:للاسف دي الحقيقة وامك كدابة وخاينة وهربت من ابويا ورفعت قضية وطلقها ووقتها اجوزك الاخ اللي واقف جمبها ده وبتقوليله يابابا وهو اصلا ميستاهلش كلمة بابا لانه خاين زيها اقسم على روح ابويا لو مكنتيش اختي كنت قتلت امك دلوقمممءکو.
تي لان تمن خيانتها هو الموت بس هسيبها علشانك كفاية بتكرهيني بسببها وانت حرة في قرارك وده رقمي لو عوزتيني اتصلي بيا قبل بكرة الساعة 7 لاني مسافر سلام.
خرجت من عند أسيل وانا ماسك اعصابي بالعافية.

فوق عند أسيل وامها.
أسيل:ممكن افهم بقي الحقيقة وهو بيكلم وبيقول الحقيقة ولا لا احكيلي بقولك.
رحمة:اه دي الحقيقة انا هربت فعلا من محمد العراف لما اجوزني ومكملتش سنتين معاه وهربت كنت حبلت فيكي وعندك سنة واللي كنت بخاف منه كان مات اللي هو ابويا وقررت ارجع لمحمد علشان هو بيحبني وانا بحبه واجوزت بعد العدة بتاعتي وانت كبرتي وفضلتي تسألي عن ابوكي وحكيتلك اللي تعرفيه.
أسيل بعياط:ليه كدبتي ليه تحرميني من اهلي واخويا وابويا.
رحمة:خوفت اخسرك ومكنتش اعرف ان عمار يعرف كل حاجة عنك.
محمد:أسيل اهدي وكفاية عياط ومفيش حاجة حصلت مش انا بابا وبتحبيني.
أسيل:انت اه ربتني وحبيتك بس عمري ما نسيت ابويا الحقيقي ودلوقتي اخويا ظهر واتعاملت معاه وحش لاني كنت فاكره انهم وحشين ورموني حرام عليكم بجد ليه تعملوا فيا كده وجريت أسيل فتحت الباب ونزلت للشارع.
انا:تعالى يا حبيبتي كنت عارف انك مش هتستحملي وهتنزلي.
جريت أسيل وقتها في حضني اكني اعرفها من زمان الدم بيحن يا جماعة.
أسيل:انا اسفة و**** ضحكوا عليا وفهموني حاجات تانية انا بكرهم بجد ممكن اجي معاك.
انا:حاضر يا حبيبتي بس أهدي تعالى اركبي.
كل ده وامها ومحمد شايفينها من فوق.
انا:أسيل استنيني هنا هعمل حاجة واجيلك
خدت بعضي وطلعت عند رحمة ومحمد ومعايا جبل.
رحمة بقلق:عايز ايه تاني مش خدتها وارتحت.
انا بشدة:لو شوفتك حتى بتحاولي تتصلي بيها او تكلميها هموتك يا رحمة انت والخول اللي جمبك ولسه مش هسيبك بس حسابك هيكون بعدين هعيشك في جحيم زي مانت قبلتي على نفسك الوساخة والشرمطة انا مرضتش احكي قدام بنتك انك زنيتي مع الخول ده وانت لسه في العدة بتاعتك بس حسابك هيجي يا رحمة احسلك اختفي من حياتها.
رحمة من كتر الصدمة واني عارف كل حاجة وازاي عرفت كل ده وقعت من طولها وانا نزلت وسيبتهم.

نزلت العربية وكان عامر وأسيل مستنيني في العربية تعال يا جبل سوق انت.
أسيل عمالة تعيط ومش قادرة تأخد نفسها وتعبت من كتر الصدمات اللي عليها.
انا:ممكن تهدي علشان خاطري انا جنبك خلاص اهو ومحدش هيقدر يكدب عليكي ولا حتى يجي جمبك تاني ولو عايزة تكوني مع مامتك معنديش مشكلة.
أسيل بعياط:مجبتش سيرتها تاني انا سمعت كل حاجة لاني طلعت وراك دي واحدة وحشة اوي.
انا:اهدي طيب يا حبيبتي تحبي نروح نأكل حاجة خفيفة وبعدين نروح أعرفك على اخواتك وعيلتك الجديدة وهتحبي نهي اوي.
أسيل بهدوء شوية:نهي مين واحنا لينا اخوات تانية يا عمار.
انا:هتعرفي كل حاجة بعد شوية.
خدت أسيل والعربية اتحركت على القصر ووصلنا بعد ساعة وهي لما شافت الحراسة والتشديد وان الكمبوند كله بتاعي عرفت ان اللي شوفته قدام الضابط صح واخوها حد مهم جدا.
انا:نورتي بيتك يا حبيبتي.
أسيل:عايزة اكلم معاك قبل ما ندخل البيت ممكن.
انا:انزل يا جبل واستناني برة العربية.
أسيل:اسمعني وبلاش تقطع كلامي، انا عارفة اننا اتقابلنا دلوقتي بس انا من صغري وانا حاسة بوجود ابويا جمبي وفعلا لما كان عندي 15 سنة جالي في الحلم راجل جميل وغريب وقالي انا محمد العراف باباكي ومتقلقيش اخوكي هيعرف بوجودك قريب اوي بس هو دلوقتي صغير زيك عيشي على آمل ان اخوكي هيجيلك واسمه عمار يا أسيل، انا مش بكدب عليك و**** وحلمت بالحلم ده فعلا ومن يومها وانا بحلم باليوم اللي هتظهر فيه وهتجيلي فيه وحبيتك بسبب كده علشان كده انا عايزة اكون جمبك ومعاك واكون وسط اخواتي ولو حد سألك على امي ياريت متقولش حاجة غير انها ماتت.
انا:انت متأكدة من قرارك يا أسيل.
أسيل:اه متأكدة يا عمار بس بلاش تأذيها سيبها كده تعيش بعذابها أوعدني يا عمار.
انا:حاضر يا أسيل يلا ننزل.
نزلت من العربية وأسيل جت جمبي وحضنتني ودخلنا البيت والكل قاعد مستني وصولي.
انا:مساء الخير يا جماعة.
ماسأل:مساء... انت اجوزت تالت ولا ايه احيه عليا يا لميس الحقيني.
نهلة:يخربيت كده انت اجوزت ثالث واحدة يا عمار هههههه.
أسيل مستغربة وبتضحك:في ايه مالكم اجوز او لا هو حر.
سيلين:اهدوا يا جماعة نفهم في ايه الأول.
لميس نزلت من فوق:عمار اللي في دماغي لو صح قول على نفسك يا رحمن يا رحيم انت اجوزت.
انا:يخربيتكم اهدوا هفهمك ما تكلمي يا نهي.
أسيل في ودني:هي دي نهي اللي قولتلي عليها.
انا في ودن أسيل:نهي امي وحبيبة قلبي وهتحبك اوي ولو حبيتي تقولي ليها ماما قولي ليها براحتك انت حرة.
ماسأل بغيظ:انتوا بتكلموا في ايه ما تنطق يا عمار مين دي.
نهي:دي أسيل يا عمار صح.
انا:صح يا ماما ههههههههههه.
نهي:تعالي يا حبيبتي في حضني، جريت أسيل في حضن نهي امي لانها مكسورة ونفسها في ام حقيقية تكون محترمة وتحبها فعلا.
أسيل:اول ما دخلت حبيتك و**** انت جميلة اوي يا ماما نهي.
لميس:انا مش هتشل لوحدي انطق يا عمار مين أسيل هانم دي كمان.
خرجت أسيل من حضن نهي وبتضحك وبتقرب مني:أحب اعرفكم بنفسي أنا أسيل حبيبة قلب عمار وحضنتني بنت المجنونة ههههههههه.
ماسأل:بت انت هقوم اجيبك من شعرك انت مين انطقي.
أسيل بضحك:أخته يا مجنونة انت وهي ه‍هههههههههههه حد يجوز اتنين يابني ده انت جبت لنفسك مشاكل الدنيا.
نهلة وسيلين:اخته ازاي يعني
انا:أسيل محمد العراف اختكم الوسطانية يا جزمة انت وهي ودول يابنتي سيلين اختك الكبيرة ونهلة اختك الصغيرة.
البنات جريوا في حضن بعض وفرحانين ببعضهم وبكده اتلم شمل البنات
ماسأل:مجنون يا عمار لو مكنتش نطقت كنت هموتك بجد ههههههه.
انا:مقدرش احب غيركم يا حلوة انت وهي بس يمكن اجوز تالت فعلا معرفش الأيام مخبية ايه.
لميس:ابقي ورينا كده هتعملها ازاي من ورانا علشان ندبحك هههههه.
انا:أسيل البيت بيتك يا حبيبتي واي حد يزعلك قوليلي او قولي لماما نهي وهي هتتصرف وبعدين البنات كلها هنا هيحبوكي لاننا منعرفش ولا غدر ولا خيانة ولا نفاق هنا الكل بيحب بعضوا وبس.
أسيل:ممكن اطلب منك طلب يا عمار.
انا:اطلبي يا حبيبتي.
أسيل:عايزة انام في حضنك النهاردة بعد اذن ماسأل ولميس طبعا.
لميس وماسأل:عادي يا حبيبتي انت اختنا احنا كمان ومن حقك تنامي مع اخوكي.
انا:عندي فكرة حلوة اوي هنام احنا الاربعة مع بعض انا وانت وسيلين ونهلة.
نهلة وسيلين:فكرة تحفة بجد يلا بينا في اوضتك الكبيرة بقي.
خدت البنات وطلعت الاوضة ونمت فعلا وسطهم وحسيت قد ايه اني مرتاح ومبسوط ان حمل كبير من اسرار ابويا ارتحت منه واطمنت على اخواتي البنات وفي حضني دلوقتي.

في بيت الجبل انجلترا
وصل عامر والفريق ومعاهم صخر والحراسة كمان.
صخر:الدنيا كده تمام والحراسة جاهزة حوالين البيت.
عامر:كويس اوي يا صخر بس عايزك ترتاح بقي النهاردة علشان لما عمار يوصل بكرة تكون جاهز لاستقباله انت والحراسة.
إيلا:صخر انت بتحمي عمار ليه وليه اصلا تسمحوا للجحيم يعمل فيكم اللي بيحصل ده.
صخر:احنا كلنا ايتام منعرفش ابونا مين ولا حتي امنا مين كبرنا على العهد وان العراف هو ابونا والجحيم بيتنا أيا كان مين العراف وقتها كل عراف جديد احنا في حمايته وخدمته.
مونيكا:ايه هو الجحيم ده اصلاً.
صخر:ده جيش العراف اقوي رجالة في العالم مدربة أعلى مستوي.
إزيل:عددكم كبير يعني.
صخر:بتعرف تعد لحد كام هههههههههه أسيبكم بقي.
إيلا:دائما نعرف ان عمار قوي وشجاع بس أول مرة اعرف ان عيلته كمان قوية كده.
عامر:عمار راجل ويستاهل كل خير ولازم نكون دائما في ضهره ولا ايه.
مونيكا والكل:أكيد يا عامر.

في مكان مجهول في انجلترا
الملكة فرح:وصلتنا اخبار جديدة ان العراف جاي انجلترا بكرة بليل منعرفش لسه عايز ايه ولا جاي ليه اصلا.
هاري:وجوده خير لينا لو جاي كصديق ولو جاي في شر يبقي هو عدو لينا.
الملكة كاترين:هاري انت بتهزر صح هتخلى اقوي شخص على وجه الارض يكون عدو لينا احنا لازم نكسب صداقة العراف خصوصا لو عايزين ننتقم من جماعتنا القديمة.
مايكل:كاترين عندها حق يا هاري لازم نتواصل مع العراف لما يوصل ونشوف سوا جاي في خير او شر هنقف معاه بس ياريت هو يوافق اصلاً.
المكلة فرح:وانا معاكم في القرار ده ولازم نستعد لاستقباله في المطار.

صحيت تاني يوم الصبح وقمت من جمب البنات براحة علشان محدش فيهم يصحي وينزعج وروحت على أوضة لميس لقيتها صاحية.
لميس:صباح الفل يا حبيبي.
انا:صباح الجمال يا قلبي انا مسافر النهاردة يا لميس ومعرفش هرجع امتي بس مش هتأخر يا حبيبتي.
لميس:رايح فين يا عمار طمني.
انا:انجلترا يا لميس ورايا شغل هناك.
لميس:سفرية عادي يا عمار ولا حاجة تانية طمني عشان خاطري.
انا:عادية يا قلبي خلى بالك انت من نفسك ولو عوزتي تخرجي او حاجة هتكون الحراسة معاكم.
لميس:حاضر بس اتصل بيا كل شوية وطمني عليك يا حبيبي.
انا:حاضر يا حبيبتي هقوم اكلم مع ماسأل برضو وهلبس واجهز يكون الكل صحي علشان اودعكم.
خرجت من عند لميس عملت مكالمة تليفون
انا:عايزك في شقتك ساعة وهجيلك استنيني هناك.
الصوت:حاضر بس ليه.
انا:هتفهمي لما اجي.
دخلت على ماسأل كانت نايمة صحيتها.
انا:صباح العسل يا قمر انت وبوستها من شفايفها.
ماسأل:صباح الجمال والحلاوة
انا:انا مسافر يا حبيبتي خلى بالك من نفسك.
ماسأل:عارفة وعارفة بتفكر في ايه كمان ومش هقدر امنعك بس خلى بالك من نفسك علشان خاطري حاببني اجي معاك معنديش مانع.
انا:مشكلتك انك بتفهميني بسبب القوة اللي بينا بس ده بيعجبني فيكي وبرتاح في حضنك اوي.
ماسأل:بحبك هعمل ايه بقي تروح وترجع بالسلامة بس لازم تكلمني وتطمني كل شوية.
انا:ماشي يا حلوة
قمت وخدت شاور ولبست هدومي وكنت شنطة هدومي اللي هاخدها معايا جاهزة ونزلت لتحت لقيت الكل صحي ومستني نزولي.
نهي:هتمشي من دلوقتي يا حبيبي.
انا:اه يا ماما علشان ورايا كذا مشوار وكمان ميرفت بعتتلي معاد الطيارة هيكون 3 العصر.
أسيل:ملحقتش اشبع منك ومش هشبع منك متتأخرش عليا.
انا:ولا انا شبعت منك اصلاً.
نهلة:هتوحشني يا حبيبي متتأخرش.
سيلين:هتوحشني بجد بس ممكن ندي تجيلي البيت هنا وتقعد معايا شوية.
انا:أكيد ينفع يا حبيبتي.
بعدها ب5 دقائق دخلت سارة وسلمت على الكل واتعرفت على أسيل كمان وفرحت انها موجودة.

خرجت من الفيلا وركبت العربية واتحركت على المكان اللي لسه عامله مكالمة اني رايح هناك ودخلت الشقة ولقيتها مستنياني.
انا:اهلا بيكي مستغربة اني هنا صح.
البنت:مستغربة طبعا بس ليه مش عايز تعرفهم انا مين هههههه.
انا:سبيهم يا توقعوا شوية ويتخيلوا انت مين تعالي يا لبوة شوفي زبري يلا.
نزلت مصت في زبري وهو عاجبها اوي وبتشكر فيه قومتها ولمست شفايفها في بوسة وفضلت ابوس في شفايفهاوشديتها وبمصها اوووي جامد.....البنت جسمها ساح وبقيت نار في ايدي قربتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي...اااااه وحشتني يا عمار اوي جسمي نار بجد بسببك اااااااااه.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وبقرب من لحم صدرها الحلو ونزلت ليها اللانجيري ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي.....ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز شرموطتك احححححححح،.... هأكل بزازك يا شرموطة انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي وماسك حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي.....ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي.....اهدي يا لبوة متستعجليش
خرجت الحلمة اليمين من بوقي ودخلت حلمتها الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس نار تحت مني برضع من بزازها الحلوين
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الشكولاتة
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس البت واشفط شفايف كسها المفتوح المتناك ده لبست واقعي على زبري وقربت زبري من فتحة كسها المتناكة
جننتني يا عمار اااااااااه مسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.
ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا
فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل ضغط جامد على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة بدأت اضغط براحة لحد ما دخلت ربع زبري وفجأة رزعت زبري كله في كس الشرموطة وفضلت رايح جاي في كسها اللي المتناك ده وعسلها مغرق زبري وملاية السرير وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه احححح نيك كسي يا حبيبي احححححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة بسرعة وبرزع في كسها جامد وهي مش قادرة تحت مني لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 5 مرات ولا اكتر ونطرتهم على بزازها وهي راحت في دنيا تانية خدتها في حضني شوية لحد ما هديت وبعدين خدت شاور ولبست ومشيت.

نزلت ركبت العربية واتصلت على سارة اشوفها فين لان خلاص فاضل ساعة على الطيارة وقالتلي انها في طريقها للمطار
اتحركت انا كمان على المطار ووصلت قبل معاد الطيارة بربع ساعة وقبلت سارة وركبنا الطيارة
وبعد مرور 9 ساعات هبطت الطيارة في أرض انجلترا وخرجت ولقيت صخر مستنيني هو والحراسة وناس تانية مستنيه ورافعة لوحة مكتوب عليها أهلا وسهلا بيك يا عراف.
صخر:في ناس تانية مستنيه وصولك يا عراف.

الي اللقاء في الجزء الرابع من السلسلة الثالثة ياتري مين البنت اللي العراف نكها قبل السفر وتفتكروا عمار اصلا سافر انجلترا ليه وهو ملهوش حاجة هناك كل ده مستني منكم توقعاتكم عليه في الكومنتات.
في الجزء الي الي انني قلت ازلة في إجازة العيد ولا هو كلام وخلاص
 
  • عجبني
التفاعلات: omarwolf
بعتذر عن تأخير نشر الجزء الرابع بس انا من اول يوم عيد وانا برة القاهرة واخد اجازة من كل حاجة ولسه هرجع يوم 10 فمعلش هتستنوا شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: omarwolf و العنتير
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
بعتذر عن تأخير نشر الجزء الرابع بس انا من اول يوم عيد وانا برة القاهرة واخد اجازة من كل حاجة ولسه هرجع يوم 10 فمعلش هتستنوا شوية
مرحبا يابرو كل عام وانت بالف خير ياريت تنزل الجزء الرابع اليوم تكسينة للعالم وبس ترجع نزل بقية الاجزاء
 
بعتذر عن تأخير نشر الجزء الرابع بس انا من اول يوم عيد وانا برة القاهرة واخد اجازة من كل حاجة ولسه هرجع يوم 10 فمعلش هتستنوا شوية
ولا يهمك واجازه سعيده عليك ي غالي
 
متى الجزء الجديد ؟ طولت
 
بعتذر عن تأخير نشر الجزء الرابع بس انا من اول يوم عيد وانا برة القاهرة واخد اجازة من كل حاجة ولسه هرجع يوم 10 فمعلش هتستنوا شوية
ماشي ياعم براحتك خالص واستمتع بالاجازه
بس ترجع ع خير تعوضنا جزئين أو تلاته ورا بعض بقى
 
ايه يا رايق الجديد امتى واجازه سعيده بس استعجلنا الجزء شويه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعتذر عن تأخير نشر الجزء الرابع بس انا من اول يوم عيد وانا برة القاهرة واخد اجازة من كل حاجة ولسه هرجع يوم 10 فمعلش هتستنوا شوية
أول إجازة سعيدة أنا مستني باقي الاجواء علي نار
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳 و مان 1975
فينك يا برنس شوقتنا ليك وحشة يا راجل
 
بانتظار الجديد يا فنان
 
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
شاكك ف ازيل هيا الجاسوس
وكالعاده عمار هيطلع لان لو حصل حاجه هتبقى عيبه ف حق العراف وممكن تبقى حركه منه بس متوقعتش دي اوووي انه يضحي برجالته بس هياخد حقهم وهما كدا فتحو النار عليهم
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
انت ياعم عايز تشلنا.. مش كفايه انك بتقعد بالاسبوع لحد ما تنزل الجزء.. طول الجزء زود الاحداث مش هينفع كده
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
عاش ابداعك

الجزء ادد كدا 🤏

استمر

منتظر الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
شاكك ف ازيل هيا الجاسوس
وكالعاده عمار هيطلع لان لو حصل حاجه هتبقى عيبه ف حق العراف وممكن تبقى حركه منه بس متوقعتش دي اوووي انه يضحي برجالته بس هياخد حقهم وهما كدا فتحو النار عليهم
رجالة عمار متصابة مش ماتت وإزيل راجل مش بنت 😂😂
 
انت ياعم عايز تشلنا.. مش كفايه انك بتقعد بالاسبوع لحد ما تنزل الجزء.. طول الجزء زود الاحداث مش هينفع كده
الشغل في العموم واخد وقتي و**** وكمان كنت في اجازة ومكنتش عايز اكتب اي حاجة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%