NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العراف (العهد الجديد) | السلسلة الثالثة | - احدي عشر جزءا 19/9/2023

مع ان مكنش في تفاعل قوي ولا حتى تشجيع قوي وكمان القصة مبقاش حد يقرأها بشكل كبير، بس انا كده كده مخلص السلسلة على التليفون عندي هنزل ليكم الجزء 10 النهاردة الساعة 9 وهننهي السلسلة في الجزء ال11

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: E. Ashoo, محمد محمود ابو عيدان, el-korsan و 2 آخرين
مع ان مكنش في تفاعل قوي ولا حتى تشجيع قوي وكمان القصة مبقاش حد يقرأها بشكل كبير، بس انا كده كده مخلص السلسلة على التليفون عندي هنزل ليكم الجزء 10 النهاردة الساعة 9 وهننهي السلسلة في الجزء ال11
مين قال ان محدش بيقراها
الناس بتفرا هنا وفي منتديات تانية
انت متابعينك كتير جدا

• عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
مين قال ان محدش بيقراها
الناس بتفرا هنا وفي منتديات تانية
انت متابعينك كتير جدا
منتديات تانية ازاي هي القصة بتنزل في حتة تانية وانا معرفش 😂😂

القصة دي من أفضل القصص .. وإنت مخطأ لتقديرك لعدد المتابعين والتفاعل بيقل ويزيد مع أستمرارية القصة وعدم تباعد الوقت بين الجزء والأخر ودي المشكلة الفعلية .. في إنتظارك تنهي القصة دي وأتمني تبدأ قصة أخري تميل أكثر للواقعية خصوصاً في ظل قدرتك الإبداعية علي الوصف .. تحياتي

• عجبني
القصة دي من أفضل القصص .. وإنت مخطأ لتقديرك لعدد المتابعين والتفاعل بيقل ويزيد مع أستمرارية القصة وعدم تباعد الوقت بين الجزء والأخر ودي المشكلة الفعلية .. في إنتظارك تنهي القصة دي وأتمني تبدأ قصة أخري تميل أكثر للواقعية خصوصاً في ظل قدرتك الإبداعية علي الوصف .. تحياتي
فكرة العراف هي شبة واقعية لانها مأخوذة من فكرة مسلسل الأب الروحي بس بشكل مختلف
وبالفعل بدأت في تأليف قصتي التانية الجديدة بجانب العراف لان العراف لسه مطول معنا شوية حلوين 😂

• عجبني
التفاعلات: el-korsan
فكرة العراف هي شبة واقعية لانها مأخوذة من فكرة مسلسل الأب الروحي بس بشكل مختلف
وبالفعل بدأت في تأليف قصتي التانية الجديدة بجانب العراف لان العراف لسه مطول معنا شوية حلوين 😂
بالنسبة ليا الخبرين مفرحين .. لأن العراف شايف إنها ممكن توصل لأبعاد بعيدة جداً وكون في قصة جديدة .. في إنتظارك يا عراف الإثارة والإبداع 💪

• عجبني
بالنسبة ليا الخبرين مفرحين .. لأن العراف شايف إنها ممكن توصل لأبعاد بعيدة جداً وكون في قصة جديدة .. في إنتظارك يا عراف الإثارة والإبداع 💪
حبيبي أنتظر قصة
من بريئة الي عاهرة

عراف يا عراف انا مش شرط انزل واقولك الجزء روعة وجامد لانك بديهيا مش بتنزل جزء وحش ثانيا متنهيش القصة القصة جامدة حرفيا انتي بتخلي القارئ يستمتع بالقصة بتاعتك وطلب تاني الجنس متخليهوش عامل أساسي في القصة لان قصتك جامدة بدون جنس عاش عليك واستمر ابدعت وبتبدع وهتبدع 👏

• عجبني
عراف يا عراف انا مش شرط انزل واقولك الجزء روعة وجامد لانك بديهيا مش بتنزل جزء وحش ثانيا متنهيش القصة القصة جامدة حرفيا انتي بتخلي القارئ يستمتع بالقصة بتاعتك وطلب تاني الجنس متخليهوش عامل أساسي في القصة لان قصتك جامدة بدون جنس عاش عليك واستمر ابدعت وبتبدع وهتبدع 👏
حبيبي يا صديقي تسلم على كلامك الحلو ده، وبخصوص اننا ننهي العراف فده لسه بدري عليه احنا يدوب انتقمنا من 2 اعداء ولسه الافكار مخلصتش.... لكن هنبدأ قصة جديدة بجانب العراف

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Medo allord، el-korsan و العنتير
ممكن اللي عنده افكار يشاركني بيها ونتناقش ونطور من العراف أو لو عندكم افكار جديدة للقصة الجديدة برضو ابعتولي رسالة ونكلم

• عجبني
التفاعلات: العنتير
عاش يابوب ومستنينك في الجديد

• عجبني
عظمه امتي الاخير ياريت متكونش اخر سلسله وتكمل بعدها

• عجبني
هو ليه كل ده محصلش دمج للجزء الجديد غريبة
@مشرفين القصص

الرايق البرنس الذي يغرد منفرداً 💪

• عجبني
ممكن اللي عنده افكار يشاركني بيها ونتناقش ونطور من العراف أو لو عندكم افكار جديدة للقصة الجديدة برضو ابعتولي رسالة ونكلم
ياريت في السلسلة الجديدة تركز علي العائلات وعلاقتهم ببعض (عائلة العراف - عائلة محسن - عائلة فضل) ..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عظمه امتي الاخير ياريت متكونش اخر سلسله وتكمل بعدها
ياباشا الاخير يوصلك دلوقتي مخصوص لو مش قادر تستني ده انت من المتابعين القدام يعني 🔥❤️

تم اضافة الجزء العاشر

• عجبني
ياريت في السلسلة الجديدة تركز علي العائلات وعلاقتهم ببعض (عائلة العراف - عائلة محسن - عائلة فضل) ..
من ناحية ايه بظبط اكتبلي افكارك في الخاص أحسن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%