NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العراف | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 4/6/2023

برنس ... وعدت ونفذت ... قلت هحاول انزل بالجزء التاسع بالليل وفعلا وفيت بوعدك .. كل الاحترام ليك ... وكمل بقي جميلك وانزل بالعاشر النهارده ..... يا برنس

• عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: العنتير
برنس ... وعدت ونفذت ... قلت هحاول انزل بالجزء التاسع بالليل وفعلا وفيت بوعدك .. كل الاحترام ليك ... وكمل بقي جميلك وانزل بالعاشر النهارده ..... يا برنس
صعب العاشر ينزل السبت بس هحاول لان ورايا شغل الصبح وهكون برة البيت من 9 الصبح معرفش هرجع امتي ولسه منمتش اهو 😂😂

• عجبني
التفاعلات: العنتير و Bolbol1968
  • عجبني
نعم مين اللي يموت هنهزر 😂😂😂
اكيد يعني راح لماسال دي ودخل العالم بتاعهم وهيدخل غيبوبه فتره ويرجع
بس فرحتني لما عرف سيلين اخيرا
وكمان حاسس ان البت والواد اللي بيعملو علاقه دول وراهم سر تبع العراف والواد حاسه اخوه جداااااا كمان 😂😂😂🤔🤔🤔🤔
توقعاتك في منها غلط وفي منها الصح ومش هقولك طبعا اي هما 😂😂😂😂

احا بقولك اي اي القفله بنت المتناكه دي ي اخي متهزرش واكيد ف سلسله كمان دا لسه فيه بلاوي 😂 انجز بلعاشر ف السريع 😂
هحاول العاشر ينزل بدري زي الثامن والتاسع بس لسه مكتبتهوش ورايا شغل ضروري 😂😂

احا بقولك اي اي القفله بنت المتناكه دي ي اخي متهزرش واكيد ف سلسله كمان دا لسه فيه بلاوي 😂 انجز بلعاشر ف السريع 😂
متقلقش عمار لا يعرف الموت ولسه عل رأيك في بلاوي وسلاسل مش سلسلة واحدة 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: SAYKO3
ابعته اي حاجة على الرسائل من اقتراحات او افكار بلاش كومنتات....عايز أعمل بُعد جديد في السلسلة الثالثة اللي حابب يشاركني بافكار او اقتراحات او عنده قصة قوية وحابب نعمل دمج بس يكون ملتزم
لاني كنت بتأخر عليكم بسبب شغل وبسبب كان في شخص هنا عامل معايا دمج ومكملش وخلع لانه بطل يكتب

أنتظروا الجزء العاشر في اقرب وقت 🔥🔥🔥🔥

• عجبني
متتاخرش فالعاشر منتظره جدا وربنا معاك فشغلك

• عجبني
انت قولت اتجدعن ونزل جزء بعد يومين تقفله كدا ليه

• بيضحكني
توقعاتك في منها غلط وفي منها الصح ومش هقولك طبعا اي هما 😂😂😂😂
طيب ف توقع تاني بردو نسيت اقوله انك داخل غيبوبه فعلا وهتروح عالم الجن وهتقابل مرات ابوك اللي قالك عليها ودا تقريبا الطلب اللي طلبته من ماسال دي تعرف مكانها فين 😂😂😂😂🤔🤔🤔🤔
بس اختك التالته لحد دلوقتي انت مظهرتهاش ف اي كلمه او اسم حتى ومصمم بردو ان الواد والبت دول يخصو العراف حد منهم هيطلع اخوه بالأخص الواد
و بعدين هتقول ياحب 😂😂😂🤨🤨🤨

• بيضحكني
امتي اخر جزء

هو دا الكلام اخيرا فهمت ي وديع 😂 خش غليا بلجديد 😂

• بيضحكني
خيال 👍👍

استمر

• عجبني
طيب ف توقع تاني بردو نسيت اقوله انك داخل غيبوبه فعلا وهتروح عالم الجن وهتقابل مرات ابوك اللي قالك عليها ودا تقريبا الطلب اللي طلبته من ماسال دي تعرف مكانها فين 😂😂😂😂🤔🤔🤔🤔
بس اختك التالته لحد دلوقتي انت مظهرتهاش ف اي كلمه او اسم حتى ومصمم بردو ان الواد والبت دول يخصو العراف حد منهم هيطلع اخوه بالأخص الواد
و بعدين هتقول ياحب 😂😂😂🤨🤨🤨
غلط في غلط في غلط 😂😂😂😂

امتي اخر جزء
هحاول يبقي النهاردة بليل او بكرة بليل علشان متأخرش عليكم هضغط على نفسي بس لسه راجع من الشغل و****

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%