NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العراف | السلسلة الأولي | ـ عشرة اجزاء 5/3/2023

  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عفرتو2033 و العاشق
الجاسوس اكيد الممرضه يا عراف
كمل وفى انتظار الجزء السادس والسابع
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
الجاسوس اكيد الممرضه يا عراف
كمل وفى انتظار الجزء السادس والسابع
العراف قال ان الجاسوس حد من الناس القريبه من عمار
وانا حاسس انها لميس او احمد
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
العراف قال ان الجاسوس حد من الناس القريبه من عمار
وانا حاسس انها لميس او احمد
هنشوف مع بعض انا ذات نفسي معرفش
 
العراف

الجنس حياة والحياة علشان تعيشها صح لازم تفكر كويس اوي في كل خطوة هتمشيها ناحية الجنس وازاي تكسب الطرف الثاني اللي عايز تأكل جسمه وتنهش لحمه كله جواك.

اعرفكم بنفسي انا عمار عندي 27 سنة اتخرجت من كلية الشرطة ظابط في الام-ن ال-وط-ني وطبعا شغلي كله سري وخطر.

جسمي رياضي بسبب اني بلعب كاراتية من صغري، وكمان طولي 180 سم، بشرتي بيضاء وشعري ناعم حاجة كده زي الممثلين التركي.


البيت عندي مكون من أمي نهي عندها 45 سنة (اه متستغربش امي اجوزت وهي 20 سنة وحملت فيا على طول) ست عادية بس محافظة على نفسها هوصفهالكم (بشرتها بيضاء اوي، وكمان بزازها حجمهم كبير ومدلدل لتحت، معندهاش بطن خالص، وطولها 165 سم، ووزنها 75 كيلو، حاجة خيال وطيزها مدورة ومرفوعة) مبتنزلش كتير من البيت وكل الطلبات بخلى البواب يجيبها ويطلعها مش عايزها تنزل وحد يعاكسها او يرخم عليها.

ابويا اتوفي من وانا عندي 15 سنة ومن وقتها واحنا عايشين لوحدينا كملت تعليمي ومكنش في دماغي اي جنس خالص زيي زي باقي الشباب بسمع من كل صاحب شوية، وبتفرج على سكس في المواقع المعروفة لحد ما كبرت وبقيت في سني ده دلوقتي.

الصبح امي بتصحيني علشان اروح شغلي وافطر معاها قبل ما انزل
امي: أصحي يا عمار علشان تلحق تفطر قبل ما تنزل يلا.


أنا: حاضر يا نهي صحيت اهو (ايوة مش بقولها ماما واتعود معايا عزيز القارئ على كده)

نهي: اصحي يلا يا حبيبي علشان متتاخرش.


أنا: صباح الفل يا ماما يا عسلية انتي اي الجمال ده اللي على الصبح.

نهي: بطل بكش وقوم يلا خدلك شاور لحد ما احط الفطار على السفرة.

قمت فعلا دخلت الحمام ظبط دقني وشعري وخدت شاور بعدها

وخرجت على اوضتي لبست وقتها بدلة من البدل اللي عندي مع كوفية خفيفة ورشيت البرفان وكله بقي تمام (ايوة انا بعشق الشياكة مينفعش انزل ناقصني حاجة)


خرجت لقيت امي حاطه الأكل وعمالة تمدح وتفخم فيا.
نهي: اي الشياكة دي كلها هتتحسد كده لما كل يوم بتنزل بطقم احلى من اللي قبله.


انا: ولا شياكة ولا حاجة دي عيونك اللي حلوة وبوستها من خدها (بوسة عادية خالص بوسة امومة).

فطرت مع نهي ونزلت ركبت عربيتي ووصلت مكان شغلي صبحت على عم محمد بتاع البوفيه وطلبت قهوتي ودخلت المكتب

وندهت على العسكري وسالته حد سأل عليا ولا لا. قالى كل حاجة تمام مفيش غير احمد باشا سأل عليك.

ايوة انا مقدم شرطة وكمان قربت أترقي واكون عقيد وانا صغير كده علشان بحب شغلي وشاطر فيه وكمان والدي مات وهو في رتبة لواء شرطة وهو اللي حببني فيها

واحنا بنكلم انا والعسكري لقيت بنت قمر داخلة علينا المكتب وبتستأذن.

البنت: صباح الخير ممكن سؤال لحضرتك.

أنا: انا بحب النظام بس محبتش اكسف القمر اللي داخلة عليا دي، اتفضلي اسألي واخرج انت يا عسكري.

البنت: انا لميس، كنت حابة اسأل حضرتك على حاجة بخصوص ورق تحقيق قضية التنين.

أنا: وحضرتك مين يا لميس علشان اعرفك معلومات تخص تحقيق في قضية مهمة وانا شغال عليها من فترة كبيرة دي اسرار يا ماما.

لميس: عمار باشا انا عارفة كل الكلام ده وانا جاية من فرع المخدرات ومعايا قرار رسمي اني اشوف محاضر التحقيقات، مع حضرتك الملازم أول لميس عزت.

أنا: يا اهلا وسهلا بس اولا منصبك ميديكش المساحة انك تدخلي عليا الاوضة بدون أذن، ولا حتى انك تطلبي ورق مهم زي ده بعد اذنك وريني القرار.

خدت منها القرار ولقيت ان لميس موجودة هنا انتداب من الشرطة فرع المخدرات علشان تكملة التحقيقات وتتابع الامور كلها لان القضية دي كبيرة والفريق اللي معايا من الشرطة في منهم اتنين ماتوا شهداء في القضية دي ولازم تتحل في اقرب وقت.

أنا: تمام يا لميس تقدري تتفضلي لحد ما اخلي العسكري يشوفلك مكتب تقعدي فيه فترة الانتداب بتاعتك.

لميس: تمام يا عمار باشا نتقابل بعد شوية.
وأخيرا خرجت لميس وانا شربت قهوتي وقعدت افتكر جمال وحلاوة لميس ازاي دي تبقي شرطية وكمان شكلها شاطرة


اوصفلكم لميس (لميس بنت خمرية جسمها عود فرنساوي على بزاز ملفاية مدلدلة بطنها مشدودة وشعرها الناعم اللي نازل على ضهرها وواصل لحد طيزها اللي عاملة هنش ابن لذينة) هجيت عليها بنت الكلب وخلعت.

بعد شوية روحت اوضة لميس خبطت علل الباب قالتلي ادخل.

انا: ايه الاخبار مبسوطة في الاجواء الجديدة دي، وعيني متشالتش من على بزازها ورسمة شفايفها حاجة ناااااار.

لميس: اه كل حاجة كويسة يا عمار باشا وهتعود بسرعة متقلقش، وأكيد هي لاحظت نظراتي ليها.
أنا: بلاش عمار باشا بقي هي عمار وبس انت كام سنة يا لميس صحيح عرفيني عليكي.


لميس: انا 22 سنة، والدي كان ضابط جيش وتوفي من 5 سنين، و والدتي دكتورة ***** وعندي اخت تانية في كلية اداب سنة اولي عندها 19 سنة.

أنا: اي العيلة اللي كلها ظباط دي اتشرفت بيكي يا لميس، وأدي الملفات اهي رجعيها وبلغيني بكل الملاحظات علشان عندي تحقيق هخلصه وهمشي وده الكارت بتاعي.

خرجت من عند لميس ودخلت مكتبي تاني كملت شغلي وخلصت تحقيق.

يااااااه الساعة بقيت 4 العصر لازم امشي بقي نديت على العسكري وسألته الدنيا تمام قالي ايوة ونزلت الواد الحبس.

خرجت ركبت عربيتي واتجهت للبيت بس وانا على الطريق اتصلت على نهي حبيبة قلبي واطمنت عليها وعايزة حاجة ولا لا

بس وقتها لاحظت في عربية ماشية وراء من وقت ما خرجت من مبني الامن العام ونهي معايا على اسبيكر العربية.

قولتلها ثواني بس لسه مكملتش الكلمة ولقيت عربية تانية فجأة جنبي وبيضرب عليا نار حوالت اتفادي الضرب اللي بيضرب عليا

وطبعا نهي على التليفون وعمالة تصوت وتقولي في ايه في ايه انت كويس يابني رد عليا بس طلعت سلاحي وكان كل هدفي اضرب على سواق العربية وانا بضرب عليه خدت رصاصة في دراعي اليمين بس قدرت اضرب السواق والعربية التانية لما شافت الوضع كده خلعت.


متقلقش يا عزيز القارئ انا عارف مين اللي حاول يقتلني هتعرفه انت كمان الجزء الجاي



الجزء الثاني

رديت على نهي اللي لاقتها كل ده معايا على التليفون قولتلها متقلقيش يا حبيبتي انا كويس شوية وهتلاقيني في البيت.
بس انا كدبت عليها انا مش كويس ولا حاجة في رصاصة في دراعي من فوق خدت بعضي وطلعت على اقرب مستشفي وطلعت كارنية الشغل وعمله اللازم وجت سليمة الدكتور قالي تريح ايدك لمدة اسبوع.
وانا على الطريق اتصلت بمحسن بيه وعرفته كل حاجة مديري في الشغل والرتبة بتاعته لواء (يمكن يبقي ليه دور هو وعيلته في القصة قدام).
وقالي انت كده حياتك بقت في خطر يا عمار ولازم يكتبلك على حراسة شخصية تمشي معاك من النهاردة يأما تسيب القضية لان اكيد عرفه اللقب بتاعك مادام مراقبينك كده يا عراف.
ايوة انا لقبي العراف، لان مع شغلي متعلم الهكر وبقدر اخترق اي معلومات محتاج اعرفها واقدر اوصلها وقضية التنين مش ساهلة دي قضية دولية. ومحدش عارف لحد دلوقتي شكل التنين وهتعرف ليه قدام.
قالتله قضية ايه اللي اسبها يأ انا يا هما في البلد دي مش هسيب حاجة يافندم.
وصلت البيت واول ما نهي شافتني فضلت تعيط.
نهي: انت كويس فيك ايه حصل ايه طمني مين اللي عايز يقتلك.
أنا: ياولية اهدي اصبري اديني نفس اقعد واحكيلك اهدي انا كويس وحكيت ليها كل اللي حصل ماعدا المكالمة بتاعت محسن بيه محبتش اقلقها اكتر من كده هي مع الوقت هتشوف الدنيا بنفسها.
خدت بعضي ودخلت اوضتي وهي ساعدتني اقلع الهدوم ودي اول مرة من وقت ما كبرت نهي امي تشوف الجزء التحتاني عندي
أنا:خلاص يا نهي انا هتصرف واقلع لوحدي متتعبيش نفسك انت.
نهي: تعب اي ونيلة ايه انت مكسوف مني ده انا مامتك يا اهبل مهما كبرت هتفضل صغير في عيني متكسفش.
انا:نهي صممت تقلعني وتغيرلي اللبس، وبدأت بالقميص اللي كان اصلا كوم واحد اللي لابسه والتاني مقطوع.
ونزلت ايدها على البنطلون وقتها بسبب احساس ايدها الناعمة زوبري بدأ يقوم يخربيتك مش وقتك.
نهي نزلت جزء من البنطلون وطبعا شافت كل حاجة واقفة وانا بقيت في نص هدومي وهي مركزة في زوبري اوي.
قلعتني البنطلون وقالتلي هتدخل تستحمي ولا ممنوع.
انا: ممنوع يا نهي استحمي غير بعد أسبوع الدكتور قالي ممنوع تجهد ايدك او تجيب على الجرح مايه.
نهي:خلاص استني انا هجيب ماية دافية وامشيها على جسمك بالفوطة عرفاك لازم تاخد شاور كل يوم بعد الشغل.
خرجت نهي وانا كل ده زوبري واقف مع انها كانت لابسة قميص بيت عادي هو اه ماسك عليها ومخلى منظر بزازها تجنن بس انا مبفكرش فيها بالطريقة دي.
نهي:يلا انا جيت ساعدني بقي علشان احميك قبل ما تبرد مش ناقصة وحطيت ايدها على صدري وبدأت تمسح بالفوطة.
وترفع دراعي السليم وتمسحه والمجروح وكل ده بهدوء وبراحة وانا كل ده عم حمادة واقف وفاضحني.
انا:كفاية كده يا ماما انا هكمل بايدي السليمة متتعبيش نفسك حلاص.
نهي:تعب ايه اسكت انت ولا انت مكسوف علشان هقلعك البوكسر متكسفش يا واد انت اه كبرت وبقيت وكيل نيابة بس لسه صغير بالنسبالي.
بدأت نهي تقلعني البوكسر ووقتها عم حمادة خرج من الحبس بتاعه وانا محرج اول مرة امي تشوفني بعد ما كبرت.
وبدأت تمسك الفوطة وتمشيها على رجلي من فوق لحد تحت وتدخل الفوطة بين رجلي وتعمل نفس الكلام في الرجل التانية لحد ما وصلت عند زوبري (زوبري طبيعي 18ونص سم وعريض) مسكت الفوطة ولقيتها بتمسك زوبري في ايدها وقتها اكن ناررر مسكتني مبقتش قادر خلاص هموت من الهيجان.
امي بجسمها الميلڤ قاعدة قدامي وبزازها بارزة من القميص البيتي وماسكة زوبري بتمسح عليه بالفوطة اكن الزمن وقف في اللحظة دي لحد ما فوقت على صوتها بتقولي.
ماما:مالك فيك ايه مكسوف مني اوي كده.
انا:اسف يا ماما على المنظر ده بس انت حلوة اوي علشان كده حاصل اللي حاصل ده.
ماما:ياولا بطل بكاشة حلوة ايه ده انا داخلة في ال46 سنة قال حلوة قال.
انا:لا حلوة اوي كمان يابخت ابويا بيكي زمان ازاي يموت ويسيبك كده ده مبيفهمش خالص.
ماما:ما واضح ان اللي خلف مماتش بتاعك هيجنن من مكانه
انا:وقتها اتصدمت من جراءة امي، وانها بتكسر الحواجز بينا مع ان طول الوقت بنتعامل عادي.
ماما:ادينا خلصنا اهو يا حبيبي يلا ألبسك بقي علشان متبردش.
لبستني ماما كل هدوم، ولسه برضو منظرها في خيالي وهي ماسكة زوبري وبتمسحه براحة علشان مجرحش وهي جسمها يجنن كده من وقتها مبقتش اسيطر على نفسي بقيت افكر فيها وقد ايه جسمها احلى من بنت صغيرة ازاي الجسم ده مش بيرتاح بقاله فترة كبيرة فضلت طول الليل افكر فيها وازاي الجمدان ده اعرف أكله وانهش فيها.
بعدها بكام يوم الصبح قمت ولقيتها واقفة في المطبخ.
انا:صباح الخير يا موزتي عاملة ايه واي القمر ده.
ماما:صباح النور يا حبيبي، انا كويسة وانت دراعك عامل ايه دلوقتي.
انا: فل الفل قربت اخف خلاص وارجع شغلي بقي .
ماما:صحيح في مكالمة تليفون جاتلك وانت نايم من بنت اسمها لميس وكنت بتطمن عليك مين دي يا خلبوص.
انا:دي بنت ظابط شرطة جت انتداب في النيابة بخصوص التحقيق اللي انا شغال عليه، لسه جديدة بس بنت صاروخ يا نهي.
ماما:صاروخ اااااه ده كده الموضوع كبير والصنارة هتغمز شكلها.
انا:ولا هتغمز ولا حاجة لما نشوف الايام هتعمل ايه انا عايز استحمي ودراعي واجعني.
ماما:خلاص انا هحميك زي كل يوم ادخل اوضتك استناني عقبال ما اجيلك
دخلت الاوضة واستنيت ماما تيجي ولقيتها داخلة عليا مغيرة الجلبية ولبست لانجيري طويل ومفتوح من الاجناب وماسك على بزازها وحلمتها باينة ولابسة الاندر بس.
انا:اي الجمال ده كله ياست نهي كده لازم نجوزك بقي .
ماما:ياض بطل بكش قولتلك الجو حر، قولت اغير ويلا علشان احميك.
وقربت امي مني وانا على السرير وقلعتني التيشرت وبدأت زي المرة اللي فاتت تمشي الفوطة على جسمي وانا زبي مش قادر من اللي شايفه ومن ريحة برفانها اللي مجنني ده.
ونزلت قلعتني الشورت والبوكسر في نفس الوقت وزوبري نطر في وشها بحجمه ولاحظت عينها وقتها مش قادرة تبعد عن زوبري.
ومسكت زوبري ومسحت من حواليه ولقيتها بتقولي:
ماما:هو كل مرة بيبقي تعبان ليه كده، يابخت اللي هتتجوزك.
انا:مالك يا نهي يابختها ليه يعني مش فاهمك (حاولت اعمل عبيط عليها علشان اختبرها)
ماما:اعمل نفسك عبيط اوي، قصدي على اللي واقف ده كل لما احميك.
انا:ما طبيعي يا نهي يوقف مش مامتي حبيبتي جامدة اوي وبتحميني طبيعي اهيج عليها (رميت الكلمة دي علشان اشوف ردة فعلها).
ماما:يا واد عيب حد يهيج على مامته عيب كده.
وايديها بقيت تلمس زوبري من غير الفوطة بحجة انها بتمشي عليه الشامبو وانا خلاص مش قادر منها.
ماما:مالك يا عمار سرحان في ايه.
انا:وقتها بزاز امي كانت مبلولة من الماية وحلمتها بقيت بارزة اوي وهي لاحظت انا باصص فين.
ماما:ايه عجبوك اوي كده.
انا:اه حلوين اوي وكبار، نفسي ارجع *** واكل منهم تاني.
بس وقتها حسيت ماما فوقت نفسها من الجو ده وقالتلي كفاية حموم كده يلا قوم ألبس لوحدك انت دراعك بقي احسن دلوقتي وسابتني بناري اللي في زوبري وخرجت في ثواني.
انا بحب اركز في شغلي فوقتها محبتش اضرب عشرة وقمت لابس هدومي وقولت اناملي شوية بس وقتها لقيت التليفون بيرن رقم غريب.
انا:الو مين معايا.
الصوت:انا لميس ازيك يا عمار باشا وعامل ايه دلوقتي طمني عليك.
انا:ازيك يا لميس، تسلمي على سؤالك انا تمام كويس ويومين وهاجي الشغل.
لميس:خلاص تمام، نتقابل هناك وقتها اشوفك على خير.
قفلت التليفون ونمت صحيت على الساعة 6 لقيت امي محضرة الغداء حطيت لنفسي أكل بس وانا بأكل سمعت صوت اهاااات مكتومة جاي من اوضة امي
قربت من باب الاوضة وكان متوارب، وشوفت حاجة اول مرة اشوفها امي نايمة على السرير وقالعة ملط وحاطة ايد على كسها والايد التانية على بزازها وحلمتها الكبيرة وعمالة تفرك وتلعب في كسها وتطلع اهااات مكتومة
وانا زوبري هينفجر مقدرتش استحمل، خرجت زوبري وفضلت ابص عليها والعب في بتاعي وهي عمالة تهري كسها لعب وتدخل صوباعها في خرم كسها وتهري في كسها لعب وعمالة تطلع اهاااااات مكتومة وبتهمهم بصوت واطي وبتقولي ياريت حد يجني سفشخني كسي بياكلني اوي نفسي اتناك محرومة بقالي كتير اوي وكل ده بتنيك في كسها بايدها بس شكل ايدها تعبت ولقيتها جابت مسك فرشة الشعر اللي جمبها ودخلت الايد في كسها وبدأن تنيك واحدة واحدة وكل ده انا واقف على الباب بتفرج عليها وهموت وادخل اهجم عليها بس خايف من ردة فعلها وزوبري خلاص هينهار وواقف على كس امي المبطرخ الجامد ده وانا واثق انها محرومة ومتناكة اوي وعايزة تتركب وانهش في لحمها دلوقتي.
وفضلت واقف اتفرج عليها وبضرب عشرة، وهي عمالة ترضع من حلمتها وتنيك في كسها وسمعت اللي خلاني خلاص هنفجر واجيب لبني وهي بتقول الواد عمار زوبره هيجني اوي وكبير يابخت اللي هيجوزها لو مش ابني كنت جبته ناكني دلوقتي وعمالة تصرخ بصوت مكتوم واهاتها بتقطع في زوبري عد وقت كتير معرفش قد ايه بس كتير ولقيتها بتصرخ بصوت واطي وبتنزل عسل كسها على السرير اللي اكيد دي كانت سادسة مرة ولا حاجة تجيبهم وقتها كنت لسه منزلتش ولقيتها بتقوم وممكن تشوفني، قمت عدلت نفسي بسرعة ودخلت الاوضة بتاعتي وانا زوبري خلاص بينهار وفضلت اضرب عشرة عليها وافتكر جسمهل وهو بيتلوي على السرير وقد ايه امي تعبانة ومحرومة ولازم اوصل لكسها وانيكها وجبتهم وهديت وقعدت افكر مع نفسي هعمل ايه في الاايام الجاية

هحاول الاجزاء الجاية تكون اكبر شوية وشكرا على التشجيع

الجزء الثالث

فضلت افكر لحد ما تعبت من التفكير ونمت عدت الايام الباقية عادي جدا ومفيش اي جديد وقررت انزل الشغل خلاص بقيت كويس
صحيت خدت شاور ولبست وجهزت نفسي وصبحت على نهي حبيبة قلبي وكانت لبسة قميص يجنن عليها (هي متعودة تقعد براحتها من وانا صغير علشان متستغربش) وبزازها كلهم واضحين اوي من القميص وحلماتها الواقفة ومنظرها كل ده في بالي وعقلي ومش عارف انسي شكلها من امبارح وهي بتنيك في نفسها وبتلعب في كسها المبطرخ الجامد ده اللي لازم لازم ادوقه وأكله قريب اوي انا أولة باللحم الطري الابيض ده.
ونزلت وخرجت من العمارة ولقيت الحراسة مستنياني تحت لقيت الظابط احمد من الشرطة ومعاه 4 حراس وكمان سارة المسؤولة عن تأمين البيت علشان أمي وكده.
واتعرفت عليهم واتحركت على شغلي واحمد والحراس ورايا . وسارة دخلت الفيلا عند أمي تتعرف عليها هنعرف عملوا ايه لما نرجع ووصف سارة ايه.
وصلت مبني الادارة ودخلت المكتب وبعدها بشوية جاتلى لميس تسلم عليا وتشوف الدنيا واخبار دراعي ايه
وكانت لابسة حتة طقم يخلى الحجر ينطق ومخلى بزازها مرفوعين لفوق وطيزها مدورة البت فعلا بطل وخلاص هموت عليها.
انا:بقولك ايه يا لميس عندك حاجة بعد الشغل
لميس: لا ليه.
انا:عازمك على الغداء وعايز اتعرف عليكي اكتر لو حابة ومفيش مانع.
لميس:ابتسمت وقتها وقالتلي موافقة هستأذن من ماما وابلغك.
خرجت لميس وخدت عقلي وزوبري معاها وانا خلاص مبقتش مركز في الشغل وفضل اليوم يعدي من غير تركيز وانا بحقق مع المتهمين ومش مركز اصلاً بفكر ازاي هجيب لميس على زوبري واكل كسها اللي اكيد هيبقي فاجر زي شفايفها.
عند لميس في مكتبها
ايوة يا ماما عمار زميلي في الشغل طلب اننا نتغدي سواء .
نبيلة (والدة لميس):ماشي يا حبيبتي بس خلى بالك ومتتأخريش كتير.
لميس:ماما انا ظابط متخافيش عليا لو سمحتي وبعدين متقلقيش هاجي بدري
لقيت رسالة على الواتساب من لميس بتقولي خلاص ماما موافقة وهنتغداء برة شوف هتعزمني فين.
خلصنا الشغل وخرجت ولقيت الظابط احمد والحراس مستنين برة وركبت العربية وخدت لميس معايا، وطبعا هي فاهمة ليه معايا الحراسة.
لميس:عمار بقولك ايه مفيش معلومات جديدة لسه في قضية التنين لسه برضو مش عارفين نوصل لشكله.
انا:بصي يا لميس اخر حاجة وصلت ليها ان التنين ده لقب لاسمه ومش اسمه الحقيقي وكل اللي نعرفه عنه ان التنين ده وشم على ايده الشمال ومعاه طبعا الصور في ملف القضية.
لميس:معني كده ان محدش يعرف شكله ولا حتى اسمه الحقيقي مع انه اخطر مجرم ومحطوط في قائمة الانتربول ده بيتجار في كل حاجة حرفيا.
انا:سيبتك من الشغل بقي ويلا وصلنا.
نزلنا من العربية وطلبت من احمد يستني هو والحراس برة بس احمد رفض وصمم ان لازم حراسة تبقي معايا جوا قولتله خلاص تدخل انت واتنين وتقعدوا على طرابيزة بعيدة عني مش عايزين نلفت الانظار.
ودخلنا وقعدنا انا ولميس وطلبنا الأكل وقولتلها عرفيني بقي عن حياتك شوية
لميس:بص يا سيدي انا بنت عيشت طول عمري دلوعة ابويا وكان دائما مدلعني ولما مات حسيت قد ايه انا اكسرت، ومرتبطش خالص ومدخلش في حياتي اي شباب نهائي لان بابا كان مديني كل المشاعر اللي خلتني مفكرش في اي حاجة تانية.
أما ماما بقي دكتورة بس في نفس الوقت مهتمة بينا انا وأختي وبتعرف تظبط كل الامور وانا نسخة منها بس هي على احلي وأجمل ولينا أختي في كلية اداب زي مانت عارف. احكيلي انت بقي حكايتك ايه
انا:انا وحيد امي بعد ما ابويا مات سبلنا ورث محترم وانا وريثت كمان شغله وبقيت ناجح في شغلي في وقت قصير بس والدتي متجوزتش وفضلت تربيني لحد ما كبرت والدنيا زي مانت شايفة اهووو.
خلصنا اكل وكلام وقمنا ووصلت لميس لحد باب بيتها وقولتلها بكرة هعدي عليكي واخدك معايا الشغل لان عربيتك عند مبني الامن.
كملت الطريق للبيت ووصلتني رسالة على الطريق ان التنين بيفكر يدخل البلد عندنا، والرسالة دي من الجاسوس اللي انا زرعه وسط رجالة التنين.
بس برضو محدش يعرف شكل التنين لان هو بيتعامل معاهم عن طريق وسيط.
بس وانا على الطريق وعربية الحراسة ورايا حسيت ان في حاجة غلط وفي عربية بتحاول توقف قدامي كانت مسبقاني بكذا خطوة قدام وشكيت وقتها واحمد كان جمبي وقالي عمار باشا حاول انك تمشي طبيعي وكده كده العربية اللي ورانا چيب يعني مش هيبان انها حراسة كمل طريقك بس وقتها بدأت العربية تهدي بس انا فضلت محافظ على السرعة بتاعتي.
وكل ده وانا بفكر هنعدي ازاي أكيد دي رجالة التنين والموضوع بيكبر وفجأة سمعنا صوت ضرب النار من حوالينا والحراسة بقيت بتضرب على عربيات جاية من ورا واحمد طلع السلاح وانا كمان طلعت سلاحي وضربنا على العربية اللي جمبنا وعرفنا نسيطر على الوضع.
وطبعا احمد قالي عمار احنا كده مينفعش نرجع على البيت لازم نرجع مبني الإدارة تاني وفعلا طلعنا على مبني الادارة ومحسن بيه كان هناك
محسن بيه:طبعا حصلك هجوم تاني وبكده انت حياتك بقيت خطر بجد يا عراف ولازم نتصرف.
انا:وهنعمل ايه ياباشا ما لازم افضل ورا التنين وهعرفه يعني هعرفه باشا وصلتني رسالة من الجاسوس اللي تبعنا وعرفني ان التنين بيفكر يدخل مصر الفترة الجاية وكمان جهز اجتماع مع كل الرجالة اللي تحت ايده ودي هتبقي اول مرة يعرفهم شكله وطبعا الجاسوس اللي تبعنا مش هيبقي ضمنهم لانه اصغر شوية.
محسن بيه:يبقي كده لازم نشوف حد يسافر ويعرف الاجتماع هيتعمل فين ويحاول يعرف شكل التنين قبل ما يدخل مصر.
انا:خلاص ياباشا انا اللي هسافر واحاول اوصل لمكان الاجتماع.
محسن بيه:لا طبعا مينفعش نضحي بيك يا عراف انت مهم جدا للجهاز هنا ومينفعش انت اللي تسافر متنساش أن دي تاني محاولة اغتيال ليك ورئيس الجهاز اصدر قرار بزيادة الحراسة معاك بس من بعيد.
انا:طب مين اللي هيسافر كده لازم نفكر كويس ونبعت حد شكله يدي على اجنبي علشان ميتشكش فيه وهيتزرع بدل راجل من رجالة التنين.
قولتله خلاص ياباشا سيبلي الموضوع وانا هحاول اظبطه في وقت قصير جدا.
وخرجت من عند محسن بيه وقولت لاحمد يلا بينا بقي نرجع البيت وعايزك تخلى حراسة من بعيد لبعيد على لميس لان هي من ضمن الفريق اللي قريب مني اليومين دول قالي تمام يا عراف.
ماشي يا احمد مع اني مش حابب انك تتعامل معايا بشكل رسمي لاننا قريبين من سن بعض اسمي عمار وبس يلا بينا علشان بكرة ورانا شغل كتير ومهم.
وصلنا الفيلا وكانت فيلا دورين صغيرة مش كبيرة اوي يعني.
وسارة لقيتها تحت وقولتلهم كفاية كده بقي خلوا الحراسة هنا واللي عايز يمشي ويرتاح يتفضل.
سارة:لا طبعا مينفعش نسيبك يا عمار باشا انت لتاني مرة حاولو يقتلوك وكده الموضوع مش سهل احنا اه منعرفش التفاصيل لان دي مش بتاعتنا لكن لازم نبقي جنبك.
انا:اولا اسمي عمار وبس يا سارة احنا قريبين من بعض، ثانيا بقي انت هنا لحماية امي و البيت ومادام انا جيت يبقي ترجعي بيتك يا بنتي ومشوفش وشك غير الصبح يلا ومن غير نقاش نفذي الامر يا حضرة الظابط. طبعا بهزر معاكي يا حلوة بس لازم تروحي ترتاحي يلا.
وانت يا احمد سيب الحراسة وامشي انت كمان ومسمعش ولا كلمة زيادة اتفضلوا يلا.
دخلت البيت والدور الاول كان الريسبشن والمطبخ واوضة المكتب والدور الثاني الاوض بتاعتنا وكذا اوضة تانية وحمام غير الحمام اللي تحت.
ملقتش نهي في الريسبشن تحت مرضتش أنده عليها قولت يمكن بتتشاقة زي ما شوفتها من كام يوم
وطلعت على فوق ولقيت بابها موارب ولقيتها بتنشف جسمها وواقفة قدام المراية عريانة خالص وبتنشف ببطئ اووووي وبتحسس على كسها بشكل يجنن الحجر ويخلى الزوبر اللي مش بيقوم يقوم من حركاتها وجمال طيزها المرفوعة وانا اصلا راجع مخنوق وكنت هموت لتاني مرة بس هي قادرة تخرجني من القرف ده كله بجمال جسمها وحركاتها الفاجرة زيها بس مكنش ليا مزاج اتفرج وحبيت ارخم عليها وعملت صوت وقولتها ماما انا جيت
قالتلي ثواني وجيالك يا حبيبي، دخلت غيرت هدومي وخرجت وهي نزلت بعدها بشوية ولقيتها ملاك نازل عليا من كتر بيضها ولابسة قميص طويل مفتوح من الاجناب وماسك على بزازها اوووي وحلماتها باينة بطريقة فاجرة اوي بجد هموت وانط عليها بس خايف من ردة فعلها.
انا:اي الحلاوة دي يا نهي تعالي جنبي بحلاوتك دي.
ماما:ياض بطل بكش وقولي كنت فين كل ده ومع مين واي الحراسة دي ومين سارة دي كمان
انا:ياولية اصبري واحدة واحدة هفهمك، كنت فين كنت بتغداء مع لميس اللي كلمتني وانت رديتي عليها.

واتعرفت عليها كمان وكانت بتتطمن عليا، الحراسة علشان الحادثة اللي حصلتلي بسبب قضية مهمة وكمان من غير ما تخافي النهاردة حصلي برضو محاولة اغتيال تانية ومش عايزك تقلقي خالص الموضوع قرب يخلص.
مين سارة دي، الظابط المسؤولة عن البيت وعن حمايتك طول ما انا برة احكيلي حصل بينكم ايه
طبعا انت سيبتني الصبح ومعرفتنيش ان في حد واقف برة قدام الفيلا وببص بالصدفة لقيت حراسة حوالين البيت وحوارات كبيرة.
وباب الفيلا خبط وقمت افتح وحطيت الروب عليا لان بصيت من العين السحرية وعرفت انها بنت فقولت عادي افتحلها كده وانت عارف مبحبش الخدامين وبحب اقعد براحتي.
سارة:صباح الخير يا فندم انا الظابط سارة هكون مسؤولة عن حماية البيت وحماية حضرتك.
امي:طبعا فتحت لسارة وانا بالقميص وعليه الروب وقولتلها اتفضلي ادخلي يا سارة.
وقعدنا نتعرف على بعض وعيون سارة متشالتش من على صدري بصراحة ومتكسفيش ومتعلقش
جيه في بالى على طول حتى الستات بتهيج عليها لبوة كبيرة نهي برضو.
وعرفت وقتها ان سارة مش متجوزة واتطلقت من جوزها بسبب انها عايزة تكمل شغلها وهو كان مصمم انها تسيب الشغل وهي بتحب شغل الشرطة والحراسة.
لان سارة من الحراسات الخاصة في رتبة ملازم أول بس شاطرة جدا ولسه سنها صغير ممكن في حدود 24 سنة
تعالو انا بقي اوصفلكم سارة زي ما شوفتها
سارة حتة عود بطل كده في نفسها جسمها مشدود بسبب التمارين وبزازها مش محتاجين برااا هما اصلا واقفين شامخين في نفسهم ومنفوخين لقدام وحجمهم متوسط ومعندهاش بطن خالص وطبعا طيزها مدورة ومرفوعة البت فعلا عايزة تتركب، جوزها الغبي طلقها ازاي بس ابن الوسخة ده دي لبوة عايزة تتأكل.
بعد ما خلصت بقي حكي افتكرت امي اني في خطر وبدأت الدراما
ماما:يابني ما تبعد عن الشغل ده وقرفه مش كفاية اللي حصل لابوك زمان انت عايزاني اعيش كمان من غيرك.
انا: متقلقيش يا حلوة وخدتها في حضني، جسمها كان طري اوي متقولش ابدا دي واحدة كبيرة خالص وشوفت وقتها فرق بزازها واجننت عليها وزوبري وقف وهي حاسة بكده.
متخافيش يا حبيبتي انا جنبك وهعوضك عن كل حاجة وحشة عشتيها وبعدين انت واحدة متعلمة وفاهمة طبيعة شغلي امال خريجة حقوق ازاي بس.
ماما:حبيبي متحرمنيش من حضنك كفاية عجزت بدري بدري.
انا:مين اللي عجزت دي، ده انت لو مش امي كنت زماني مجوزك فورا.
ماما:ياواد بطل بكش بجد انا لسه حلوة.
انا:طبعا حلوة وووقتها محستش بنفسي غير وانا برفع وشها ليا وبوستها من شفايفها ودخلنا في بوسة طويلة معرفش قعدنا قد ايه وايدي نازلة على بزها وبمسك فيه وبقفش فيه براحة وبلعب في حلمتها من برة القميص، وايدي واحدة واحدة بتنزل على رجليها لحد ما دخلتها من فتحت القميص من الاجناب وبعدت رجليها عن بعض وحسست على كسها لقيتها من غير اندر اللبوة وكسها مليان عسل وغرقان بجد احساس رهيب كسها المبطرخ تحت ايدي وبين ايديا وبحسس عليه وكل ده احنا بنبوس بعض ولسه هكمل في كسها وازود اكتر بس الغبية لميس لقيتها بتتصل على التليفون.

وفاقت امي بسبب رن التليفون ولما لقت الوضع كده قامت من حضني وجريت على الاوضة فوق بس مردتش اقوم وراها في وقتها.
واتصلت على لميس وانا مش طايقها خالص
انا:نعم يا لميس يا فصيلة قطعتي عليا حاجة مهمة عايزة ايه
لميس:اسفة يا عمار بس حبيت اطمن عليك لما لقيت الظابط احمد جالي وسابلي 2 حراس وبيقولي دي اوامر عمار باشا من النهاردة الحراسة دي معاكي.

انا:قولتلها بهزر يا لميس متزعليش ومتقلقيش انا كويس عدت على خير المرادي لتاني مرة بس لازم با لميس نشتغل من بكرة على حاجة في دماغي هحكهالك بكرة لما اشوفك
وقفلت مع لميس وكل ده مش سامع صوت نهي امي ولا نزلت تاني
وقعدت افكر انا ليه بفكر فيها بالشكل ده انا عمري ما كنت من ناحيتها كده بس برضو هي محتاجة لده وهي صغيرة.
بعد شوية قومت اشوفها واعتذرلها واتمني تسامحني، قربت من اوضتها بس سمعت صوت اهااتها المكتومة عرفت انها هاجت عليا ودخلت تريح نفسها
وقتها قررت اني لازم اريحها وامتعها وكمان انهش فيها وأكل جسمها اللي جنني ده وفتحت عليها باب الاوضة
بكده انتهي الجزء الثالث نتقابل في الاجزاء الجاية.


الجزء الرابع

وقفنا المرة اللي فاتت لما فتحت باب الاوضة على نهي امي
براحة وهي كانت مغمضة عينيها ولقيت ايدها على كسها الجامد اللي انا واثق دلوقتي انه منهار وعايز حد يأكله ويحتويه في بوقه وينهش لحمه المبطرخ ده
ولا بزازها المدلدلة على جنابها بجد حاجة اخر شرمطة امي قدامي للمرة التانية عريانة ومن شوية كنت قربت انيكها خلاص وبدل ما تريحني دخلت تنيك نفسها في الاوضة المتناكة اللبوة.
قررت اني لازم انيكها واللي يحصل يحصل زوبري النهاردة لازم ينام في كسها وبين بزازها الشرموطة دي.
قلعت هدومي كلها و زوبري بقي قدامي وواقف شامخ للقمر المتناكة المرمية على السرير دي، اللي لازم تتناك من زبي وينهش لحمها ويفشخها.
قربت منها وقلبي بيدق بسرعة اوي وزوبري خلاص هينفجر، بقيت جنبها واقف وايدي قريبة اوي من بزازها وبقرب منهم براحة خالص لحد ما حطيت ايدي على بزها ولعبت في حلمتها الواقفة وكانت طرية اوي وجميلة وقد ايه هي چيلي وعايزة تتحط في بوقي وامصها اوي واكلها بين سناني وبين شفايفي.
بس اللحظة الحلوة مبتكملش لقيتها فاقت وقالتلي انت بتعمل ايه اخرج برة عيب كده اطلع برة انا امك انت اجننت اطلع برة بقولك وبتحاول تغطي جسمها باي حاجة جمبها وكل ده انا واقف جنب السرير وهي شايفة زوبري واقف عليها ازاي وهينفجر ازاي بسبب جسمها.
قولتلها اهدي يا ماما انا عارف انك تعبانة من زمان وانا حاسس بيكي ولازم اهتم بيكي واهتم بامورك الجنسية.
قالتلي اطلع برة بقولك وهي مخبية جسمها بايدها ومتعصبة اوي عليا وفي نفس الوقت انا واثق انها هايجة وهتموت على زوبري لان عينها متشالتش من عليه اصلا.
قولتلها اهدي يا نهي يا جميلة يا قلبي وحطيت ايدي تاني على بزها ولعبت في حملتها براحة وضغطت عليها... براحة وشدتهم لبرة وهي تطلع منها ااااه جننتني بجد قولتها بحبك يا نهي انت جامدة اوي.
وطلعت فوقها وقربت من شفايفها وبوستها من شفايفها بوسة طويلة وهي عمالة تقاوم بس بحركات بسيطة ونزلت ايدي بين على بزها اليمين ولعبت فيه براحة اوي ونزلت بصوابعي واحدة واحدة على حلمتها الوردي اللي واقفة بكل ثقة وبتقولي وريني هتفشخني وتأكلني ازاي تعال ارضع من بزازي انا كُلي ملكك تعالى ارضع وانهش بزاز امك زي ما رضعتهم وانت صغير تعال اشرب لبن وعسل من بزاز امك حلمتها جننتني لدرجة اني حسيت انها بتكلمني وكل ده وانا ببوس في شفايفها، شفايف فراولة مينفعش تتساب لازم اكلها واستطعمها كمان.
فضلت العب في حلمتها وامسكها بين صوابعي واضغط عليها براحة واسيب واشد واسيب واشد وهي اهاتها مكتومة وانا ببوس شفايفها العسل دي امي لبوة اوي ولو سيبت بزازها أكيد هتحاول تفوق وتقوم من تحتي وانا مش هسمحلها المرادي تقوم وتجري لازم انيكها واكمل وسيبت بزازها مؤقتاً ونزلت حطيت ايدي على كسها اللي لقيته غرقان ومليان عسلها اللي بعد شوية هشربه ومش هسيبها غير وهي منهوش لحمها من بوقي كس كبير ومبطرخ وشفايفه مدلدلة وانا بعشق الست اللي كسها مدلدل مابالك بقي الست دي امي وتحت مني لازم اهتم بالكس اللي خرجت منه وجيت للدنيا علشان انيكه لما اكبر.
وهي بدأت تستجيب وحركاتها قلت خالص، وبدات ابوس رقبتها واخرج لساني والحسها وابوسها وانهش بسناني في لحمها لحد ما علمت علامات كتير في رقبتها واهاتها مولعاني وهي مكتومة ومكسوفة ولسه مش مستوعبة انها تحت ابنها بينكها وشوية وهيدخل زوبره الكبير في كسها وبقرب من ودنها بنفسي السخن وهي كل ده بتطلع اهات مكتومة وده بيجنني عليها اكتر وقربت من ودنها قولتلها انت لبوة اوي يا نهي وقتها نزلت عسلها على ايدي دعكت العسل في كسها وقولتلها ده انت تعبانة اوي يا لبوتي وكملت همس في ودنها قولتلها عسل سخن يا قلبي سمعيني اهاتك الممحونة وهي بقيت تقول اااااه حرام عليك سيبني حرام اللي بيحصل ده انا امك بس على مين مش هسيبك يا نهي انت لبوتي من النهاردة ولازم انيكك.
ونزلت ابوس في بداية بزازها من فوق وامسك البز التاني بايدي، وقربت نفسي من حلمتها ونفخت بنفسي السخن على حلمتها لقيتها بتقول احححححح براحة ارجوك انا تعبانة يا عمار يابني براحة علي امك حبيبتك.
قولتلها وانا هريحك يا قلب عمار وهريح كسك المبطرخ ده وخدت حلمتها في بوقي وفضلت امصها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهات مكتومة لانها مكسوفة ومش جريئة لسه ومش قادرة تتجرئ في حضن ابنها اللي بينهش في لحمها. وفضلت اكل بزازها وبلف لساني حوالين حلمتها وبقيت اشد وارخي وحلمتها الوردي احمرت اوي من كتر اللحس والشد من سناني.
طلعت تاني عند ودنها وبهمس فيها بزازك نار يا نهي، وتجنن انت لبوة اوي يا نهي ولازم تصدقي ابنك في حضنك بيمص بزازك وايده على كسك اهي وروحت ضاربها براحة على كسها وسمعت احلى صوت طرقعة لكسها اللي مليان عسل وهي انفجرت وقتها وقالت اااااااااه احااااااااااااا انا بجيب يا عمار للمرة الثالثة.
كملت همس في ودنها قولتلها اكلمي براحتك وطلعي اهااااااتك يا قلبي براحتك انا بحبك وبحب بزازك الكبيرة ونزلت كملت مص في حلماتها الواقفة ومسكت البزة التانية وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل ولبن نهي بتتصفي تحت مني.
اااااااه ارضع يا عمار انا خلاص بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تقوم، انا خلاص تعبانة اوي وهموت عليك من وقت ما شوفت زوبرك وانا بحميك اخر مرة ارضع يا عمار افشخ امك يا حبيبي افشخني.
قولتلها امرك يا ملكة هفشخك سبيلي نفسك خالص واخيرا اجرتي يا لبوتي
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهي انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية وكملت كلام ونطقت قالتلي كفاية كده ريحني من تحت.
قولتلها تحت فين اسمه ايه اللي تحت ده، قالتلي تحت عندي واخلص بقي انا بقيت نار مولعة من تحت قولتلها مش هنزل تحت غير لما تنطقي اسمه، انسي انك هانم بقي واتعاملي زي الشراميط يا شرموطتي انت
وسمعت منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة حراااام عليك ريحني اااااااااااه احححححح بجيب يا عمار يخربيتك جننتني انا عمري ما اتمتعت كده في حياتي.
الحلو في بيتنا ان الاوض كلها عازلة للصوت وانا بقولها هنيكك يا شرموطة وطلعي صوتك براحتك محدش هيسمع.
وصوتها بدأ يعلى اكنها خدت الاذن تطلع صوتها
قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف وكبير بجد ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني من عذاب السنين دي كلها الحس يا حبيبي افشخني بلسانك وانا فضلت طالع نازل بلساني بين شفايف كسها المبطرخ وايدي لسه مسبتش بزازها وبلعب في حلمتها وهي بتتلوي في السرير احححححح يا عمار كفاية انا نزلت كتير اوي كفاية يا حبيبي انا محتاجة بتاعك
وقتها سيبت كسها وقربت زوبري من بوقها وقولتلها يلا يا لبوتي افتحي بوقك وخدي زوبري فيه وهي ما صدقت فتحت بوقها وبدأت تلحس في رأس زوبري وتخرجها وبتقولي اي الزوبر الجامد ده كنت فين من بدري وسايبني كده مولعة نار هات زوبرك أكله وامصه وهو كبير وحلو اوووووي كده. واااااه يا جمال شفايفها وهي على زوبري وانا ماسكها من شعرها وبنيك بوقها وبدخله واطلعه ااااه احححححح يا نهي لسانك مولع نار على زوبري مصي حلو يا شرموطة طلعتي محترفة في المص، امي خبرة وشرموطة. كملي مص يا كسمك في زوبري عارف انك بتحبي الشتايم بامارة كسك كل لما اشتمك يجيب عسل انت هايجة اوي كده وتعبانة فضلت تمص وتلحس في زوبري وتدخله لاخر بوقها لحد ما خلاص مبقتش قادر من حركاتها امي شرموطة محترفة كنت مضيع الجمال ده كله مني كل ده.
قولتلها طب تعالي بقي نامي على حرف السرير على ضهرك وهي فهمت انا هعمل فيها ايه ورفعت رجليها على كتافي وقالتلي يلا دخل بتاعك، قولتلها ادخل ايه معرفش اسمه اي هو بتاعي ده قالتلي زوبرك يا حبيبي دخل زوبرك في كس امك يا قلبي قولتلها لا سبيني امتعك بمزاجي يا لبوتي انت.
وبدأت افرش كسها بزوبري واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة وفضلت كده بتاع عشر دقائق افرش في شفايف كسها الجامدة وهي كل اللي عليها ااااااه كفاية يا عمار بقي ودخل زوبرك حرام عليك انا تعبانة ومولعة لوحدي دخله بقي.
ودخلت زوبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زوبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق بقالي سنين كتيرة متناكتش من وقت ما مات ابوك برراااااحة ااااااه يا عمار براحة ابوس ايدك واحدة واحدة وبعدين سرع، وفضلت رايح جاي براحة في كسها وكل ده رُبع زوبري اللي جواها، قولتلها هاا يا لبوة قادرة تستحملي باقي زوبري ولا لسه، قالتلي اه يلا دخل تاني وانا بدأت ادخل زوبري لجوا براحة خالص كسها ولا اكنه بنت بنوت متفتحش ضيق قوي وسخن مولع ناقصها غشاء البكارة وتبقي بنت بنوت رسمي اااااااه على كسك يا نهي اااااااه وبدأت ارزع في كسها وهي نزلت كتافها على ضهري وضمنتني عليها ااااااه يا عمار ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي انا من النهاردة مش هسيبك ابدا عوضني عن سنين الحرمان يا حبيبي احححححح بجيب يا عمار اوعي توقف ااااااه يا عمار نيك امك يا حبيبي نيك نيك اااااااااااااه.
انت تعبانة اوي كده يا قلبي بنيك اهووووو وهفشخك في كسك وطيزك البكر دي زي ما ابويا فتح كسك زمان ومات انا بقي اللي هفتح طيزك بس مش دلوقتي يا لبوتي خدي في كسك خدي اهووو.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زوبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوةة انت كسك مبطرخ وكنت هموت عليه لما نضفتي زوبري وقت ما حمتيني وكنت عايز انيكك خدي في كسك يا نهي يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زوبرك انا مش متعودة على كده انا تعبانة ومش هشبع منك خليك قادر عليا وافشخني يا عمار افشخني يا حبيبي ااااااه ارزع في كسي ارزع اوي نيك نيك امك نيكني اوي اوي يا عمار ااااااااه وجابت للمرة الخامسة على زوبري.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي. قومي اعملي وضع الكلبة يا لبوتي وقامت عملت كده دخلت زوبري في كسها من ورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها وانا اقولها لازم انيك طيزك الحلوة دي ومش هسيبك.
نيك كسي دلوقتي وخليني اخد على زوبرك وبعدين فكر في طيزي نيكني يا حبيبي ابوك مات وسابني وانا لسه صغيرة اااااااه نيك يا حبيبي انت طلعت جامد اوي مش هسيبك ولا هخليك تتجوز انت بتاعي انا وبس زوبرك ليا لوحدي.
بحبك يا نهي وحتى لو اجوزت هفضل انيكك واهتم بيكي مش هسيبك زوبري ليكي انت وبس يا لبوتي خدي في كسك يا شرموطة خدي يا لبوة.
قالتلي لا كفاية حرام عليك انا تعبت يلا هاتهم بقي قولتلها عايزاهم فين يا لبوتي قالتلي على بزازي قولتلها طب قومي مصيلي لحد ما اجيبهم ولفت جسمها وفضلت تمص في زوبري بتاع 10 دقائق لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت بوقها ورفعت بزازها ونزلت وقالتلي يلا هاتهم وانا نطرت لبني كله على وشها وبزازها.
وفردت ظهري على السرير وكنت خلاص هموت من التعب بقالنا ساعة ولا اكتر بنيك فيها وهي متناكة جامدة ميتشبعش منها خالص لبوة وانا اللي ههدها واطفئ نارها.
قامت وجت جنبي على السرير وحضنتها قولتلها انت جامدة اوي اوي اوي يا ماما.
قالتلي اسكت انا مش طايقة نفسي ازاي نعمل كده وازاي منعرفش نتحكم في نفسنا اللي حصل ده حرام ومينفعش يحصل انا كده زنيت مع ابني حرام عليك كنت سيبتني اكمل لعب في كسي.
ولقيتها هتعيط قولتلها بلاش العتاب انت تعبانة وانا بحبك وبريحك وحبيت اعمل كده احسن مانت تعبانة اوي كده. وكسك الجميل ده محروم من النيك يا قلبي انت وقولتلها بلاش كلام ولا عتاب ونامي في حضني يلا وجبت الغطاء واتغطينا.
قلقت من النوم لقيت نهي نايمة زي ما هي جنبي قومت براحة من جنبها ونزلت اشرب عصير ولقيت تليفوني بيرن بصيت في الساعة لقيتها 1 بليل ولميس اللي بتتصل قلقت ورديت.
لميس:عمار انا اسفة بجد اني اتصلت دلوقتي بس ماما تعبت جامد ومش عارفة اتصرف وبصراحة خايفة انزل بسبب القلق وانت كمان بعتلي حراسة بس مش هثق فيهم.
انا:اهدي طيب يا لميس انا هلبس بسرعة ومسافة السكة واكون عندك ومتقلقيش من حاجة جهزي مامتك وانا هكلمك اول ما اوصل.
طلعت سيبت ورقة لامي اني نزلت لشغل مهم وراجع تاني متقلقيش عليا لو صحيتي وملقتنيش
ودخلت خدت شاور بسرعة وظبطت نفسي ولبست حتى لو بيحصل ايه شياكتي رقم واحد ده انا العراف ولازم اخد بالي من كل خطوة بعملها.
وقبل ما اخرج من الفيلا خدت سلاحي وسحبت خزنة زيادة احتياطي غير اللي في العربية واللي موجودة في السلاح.
لأن انا همشي لوحدي هيكون معايا حراسة عادية لكن الظابط احمد خلاص روح وانا مش هجيبه تاني.
بس خرجت من الفيلا لقيت احمد برة
انا:مش قولتلك روح يابني واديتك أمر تمشي وتروح ترتاح انت بتستهبل قاعد ليه.
احمد:مينفعش اسيبك عندي اؤامر بكده من محسن بيه وفضل باشا
ماشي ياحمد انا هتصرف معاك بعدين يلا بينا على بيت لميس علشان مامتها تعبت وكلم الحراسة اللي هناك تأمن الدنيا كويس ومش عايز معايا غير عربية فيها 4 حراس وانت وشكرا على كده يلا بينا.
واتحركت على بيت لميس واول ما وصلت اتصلت عليها انزلي يا لميس انا تحت.
لميس:عمار انا اسفة بس ماما مش هتقدر تنزل ممكن تطلع تشيلها.
انا:حاضر يا لميس طالع افتحي الباب والدور الكام.
لميس:الدور ال5 يا عمار واسفة مفيش اسانسير.
قولت لاحمد ام الدنيا لازم اطلع اجيب مامت لميس وانزل وخلى الحراسة واقفة حوالين العربيات ومحدش يجي ورايا ولا انت حتى.
وطلعت عند لميس اللي لقيتها منهارة من العياط وعيونها محمرة اوي قولتلها اهدي بس في ايه هتبقي كويسة متقلقيش هي فين.
قالتلي جوا يا عمار في الاوضة تعال معايا.
بس دخلت ولقيت نبيلة مامتها جمال ايه وجسم ايه حتى وهي تعبانة ومش دريانة بالدنيا هي بطل برضو.
اوصفلكم نبيلة لابسة قميص نوم اسود قصير يدوب مغطي كسها بالعافية والاندر اسود نفس لون القميص وجسمها أبيض ومليان بزازها متوسطة وحلماتها من النوع النايم لازم تتمص وتترضع علشان توقف.وبشرتها البيضاء تخليها تنور في الضلمة.
نرجع للواقع كفاية سرحان بدل ما لميس تقتلنا.
انا:طب لازم نلبس طنط حاجة وبعدين ننزل ساعديني يا لميس وهاتي انت الهدوم اللي ينفع تلبسها من الدولاب وعلى مهلك وبراحة وهتبقي كويس متخافيش.
لميس فاقت للوضع اللي احنا فيه وشافت مامتها كده فهمت انا قصدي ايه واكسفت
انا:يلا يا لميس بلاش تفكير كتير انجزي سرحانة في ايه.
لميس:حاضر يا عمار ثواني وراحت جابت هدوم من الدولاب.
لبسنا نبيلة الهدوم وخدنا بعضنا كلنا ونزلنا وانا شايل نبيلة بين احضاني وزبي عايز يقوم من مكانه من جمالها وجمال جسمها الطري.
دخلت نبيلة العربية بتاعتي واخت لميس قعدت ورا معاهم ولميس قعدت جنبي.
وسألت احمد على اللاسلكي اقرب مستشفي فين، عرفني الطريق واتحركنا على طول للمستشفي.
ونزلت شيلت نبيلة واحمد لقيته بيأمن مدخل المستشفى ووزع الحراسة على البوابة ودخل هو وحراسة لميس معايا ودخلناها الطوارئ.
وجيه الدكتور وقالنا كله يخرج برة وهنكشف عليها ونشوف عندها ايه.
ولميس منهارة هي واختها من العياط، بس قربت من لميس وخدتها في حضني وقولتلها اهدي هتبقي كويسة وهتطمني عليها دلوقتي.
وبعد نص ساعة خرج الدكتور وطمنا على نبيلة وعرفنا ان نبيلة كان عندها فقر في نسبة الاكسجين في الدم وده اللي سبب ليها الغيبوبة والدوخة اللي حصلت وان علاجها الأكل الكويس وراحة تامة من اي مجهود وممنوع تتحرك لمدة اسبوعين.
انا:شكرا يا دكتور تعبناك معنا. شوفتي بقي ياستي ادي طنط كويسة ومفيش حاجة الموضوع عد على خير وكلها شوية وهتفوق وتدخلي تطمني عليها انت واختك
الا صحيح انت اسمك ايه انا عمال اقول اختك اختك عرفيني عليكي بقي وكفاية عياط.
اخت لميس:اسمي نهال وانا عارفة انت مين من كلام لميس عليك.
انا:اي ده هي لميس بتحكي عني كتير ولا ايه قوليلي قالتلك ايه.
نهال:قالت كلام كتير حلو بعدين اقولك.
لميس:بس يا نهال بطلى رخامة.
انا:ماشي يا عسل يا صغيرة انت هنكلم كتير.
نهال بقي يا عزيزي القارئ حتة كيوت صغيرة كده جميلة في نفسها جسمها عود فرنساوي على بزاز بحجم الرمان الكبير وجسم رياضي وبشرتها برونزي بالشعر الناعم حاجة جنان كده تتأكل أكل.
بعد شوية فاقت نبيلة وسألت على لميس ونهال، ودخلنا كلنا ولميس عرفتني على نبيلة
انا:كويس انك بخير ووسطنا.
نبيلة:شكرا انك انقذتني ومسبتش لميس في ظرف زي ده يا عمار انا عرافك من حكاوي لميس عنك.
لميس:ياماما كفاية هو انت ونهال عليا.
انا:من الواضح كده اني اتشهرت عندكم في البيت اسيب حضرتك ترتاحي وهجيلك بكرة اطمن عليكي.
لميس:هوصل عمار واجي تاني يا ماما.
خرجت انا ولميس برة وكان احمد مستني وفضلت تشكرني وتقولي شكرا انك كنت جمبي وانا وقتها استغليت الفرصة بقي وقربت منها وقولتلها ولا يهمك هفضل جنبك وهكون معاكي وبوستها من رأسها وقولتلها الحراسة معاكي متقلقيش وتليفوني مفتوح اتصلي في اي وقت.
وسيبتها وروحت على الحسابات دفعت تكاليف المستشفى كلها وعديت على الكافتريا طلبت ليهم أكل هي ونهال علشان اكيد جعانين.
انا:احمد امن المستشفى كويس اكيد انا متراقب وعارفين ان لميس هنا هي ومامتها ومش عايز اي حاجة تحصلهم اطلب من محسن بيه حراسة كاملة على لميس واهلها من النهاردة ويجوا على المستشفى دلوقتي وانا هقدم لمحسن بيه تقرير بالطلب ده.
احمد:حاضر يا عمار متقلقش انا أمنت الدنيا كويس، المهم انك تروح انت ترتاح بقي علشان بكرة اليوم طويل.
رجعت البيت واحمد روح هو كمان دخلت الفيلا كانت الساعة 4 الفجر طلعت بهدوء لاوضة امي لقيتها نايمة لسه وشكلها مصحيتش قبل كده لأن الورقة زي ما هي.
دخلت قلعت هدومي ونمت جمبها زي ما كنت بس فضلت لابس الطقم البيتي بتاعي ونمت محستش بنفسي غير وهي نهي بتصحيني الساعة 9 وبتقولي قوم يا عمار يلا مش هتروح شغلك.
صحيت ولقيتها معيطة وباين عليها قولتلها مالك يا حبيبتي معيطة ليه مش قولنا منفكرش في حاجة بقي ونعيش حياتنا مبسوطين مع بعض.
ماما:عمار انت واخد الموضوع ببساطة كده ليه، احنا عملنا حاجة غلط وحرام مينفعش البساطة دي انا ندمانة بجد انت ازاي شيفني دلوقتي ونظرتي في عينك ايه انا اكيد قليت من نظرك.
انا:ششششش انت بتقولي ايه انت زي مانت عندي بحبك زي مانت وبحب كامي قبل اي حاجة وهعاملك كامي بؤة الاوضة دي غير كده انت مراتي وحبيبتي وموزتي ولبوتي وشرموطتي وكل حاجة.
لقيت وشها هدي شوية قولتلها طب تعالى بقي وانت حلوة اوي كده على الصبح علشان عايز افطر من جسمك الأول
ونزلت بوس في شفايفها زي المجنون اللي لاقي حاجة يأكلها وكان جعان اوي وانا فعلا جعان عايز اخليها تشبع وتشبعني معاها وفضلت ابوسها من كل حتة في وشها ونزلت براحة على رقبتها بلحس وببوس فيها براحة وبنهش فيها بسناني وبعلم في رقبتها وبنفخ فيها نفسي السخن المولع وبرفانها مجنني بنت اللبوة الجامدة دي.
ونزلت ابوس بداية صدرها من فوق ونزلت ليها حمالة القميص وظهر قدامي احلى بز شوفتي الاول وبعدها بز نبيلة ام لميس اللي اتمني أكله وارضعه هو كمان واجرب حلمتها النايمة بس خليني في حلمة نهي اللبوة الواقفة دي الاول ومسكت حلمتها بسناني وشدتهم لبرة وهي طلعت احلى ااااااااااااه منها براحة يا عمار براحة على بزازي يا حبيبي مش هتطير بزازي خلاص ملكك انت وبس انا تحت امرك يا روحي بس براحة على مامتك حبيبتك وانا برضو بمص في حلمتها بمزاجي وبلعبها بلساني وشفايفي اااااااه ارضع يا حبيبي انا هموت عليك و بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تاني، انا تعبانة اوي ومحتاجة دلعك ليا ونيكك فيا وعايزة زوبرك يدخل يفشخ كسي يلا كفاية انا سايحة لوحدي يلا انزل دخله في كسي افشخ امك يا حبيبي افشخني.
وانا دخلت زوبري في كسها وفضلت رايح جاي جواها وارزع في كسها السخن الجامد وفضلنا كده نص ساعة نبدل اوضاع وانيكها في كسها الجامد وهي تغرق الدنيا وتغرقني بعسلها الشهي والحلو ده لحد ما خرجت زوبري من كسها وجبتهم على بطنها من برة.
وبوستها من شفايفها ايه الجمدان ده يا نهي انت جامدة اوي
ماما:انت اللي جامد يا حبيبي وزوبرك جامد اوي وبيكفني وكبير اوي على كسي الضيق ده بس هاخد عليه واتكيف منه اوي يلا قوم بقي خد شاور.
انا:طب ما تيجي نستحمي سوا
ماما:لا كفاية ونبي انا كسي خلاص اتهري كفاية كده حرام عليك.
انا:تعالى ومش هنعمل حاجة.
قالتلي لا روح انت كفاية عليا كده وخلص وهتلاقي الفطر تحت اصلا وانا هقوم وراك.
قمت فعلا خدت شاور وفوقني اكتر ما انا فوقت من نيك نهي امي حبيبتي اللي فشختها علي الصبح وخرجت لبست وبصيت في الساعة لقيتها 11 قولت حلو اوي مدام الدنيا هادية كده يبقي مفيش جديد في الشغل.
ونزلت لقيت نهي لابسة طقم بيتي عادي زي اي طقم بوستها من شفايفها وقولتلها نورتي يا ماما قالتلي احنا قولنا ايه برة الاوضة انا ماما وبس خلى بالك يا عمار قولتلها حاضر متكسفيش اوي كده.
قالتلي عمار صحيح انت خرجت امبارح أصل الصبح قرأت الورقة واستغربت انك نايم جنبي ومخرجتش يعني.
انا:لا خرجت يا ماما لميس اتصلت بيا وحكتلها كل اللي حصل ماعدا طبعا اني شوفت نبيلة بقميص النوم وجسمها كله كان قدامي.
ماما:قالتلي كويس انك صحيت ورديت عليها شكل البنت دي يا عمار معجبة بيك وانا عايزة اتعرف عليها وافرح بيك قريب بقي.
ولقيت وشها اضايق فهمت على طول انها خايفة ابعد عنها بعد ما دوقتها طعم النيك تاني قولتلها متخافيش يا نهي حتى لو اجوزت مش همشي من هنا ولا هبطل انيكك حتى لو قدام مراتي وقتها لانك مراتي الأولي
ابتسمت وقالتلي طب بطل بكش وكُل واتغذي يلا.
واحنا قاعدين بنفطر وكل الدنيا حلوة وهادية لقيت تليفوني بيرن ولقيته رقم غير معروف برد بقول الووو مين معايا
الصوت:مش هتعرف انا مين غير لما تحس بالخطر اللي بجد انا كل ده بلعب معاك يا عمار بس لو عوزت اعرفك انا مين هعرفك بطريقتي.
انا:الوووووو انت مين وازاي تتكلم كده اصلا معايا انت مش عارف انا مين ولا ايه انت اجننت.
الصوت:لا عارف يا عمار انت مين وعلشان انت شخص مهم اوي في مبني الامن العام ووراك نفوذ كبيرة انا مش هسيبك ولا هسيب اللي كنت عندهم في المستشفى امبارح.
والصوت اتقطع وفي نفس الوقت لقيت ضرب نار على البيت والازاز بيكسر من كل حتة

وبس كده نكمل الجزء الجاي يا تري مين اللي اتصل على عمار وضرب عليه نار مستني التوقعات في الكومنتات وكمان رأيكم في تطويل الجزء المرة دي عدد الكلمات 3 اضعاف كل الاجزاء اللي فاتت
وبعد كده هنزل جزء كل 3 ايام علشان ظروف الشغل والكتابة بتاخد وقت علشان اطلع بجزء كبير

الجزء الخامس

وقفنا المرة اللي فاتت
واحنا قاعدين بنفطر وكل الدنيا حلوة وهادية لقيت تليفوني بيرن ولقيته رقم غير معروف برد بقول الووو مين معايا
الصوت:مش هتعرف انا مين غير لما تحس بالخطر اللي بجد انا كل ده بلعب معاك يا عمار بس لو عوزت اعرفك انا مين هعرفك بطريقتي.
انا:الوووووو انت مين وازاي تتكلم كده اصلا معايا انت مش عارف انا مين ولا ايه انت اجننت.
الصوت:لا عارف يا عمار انت مين وعلشان انت شخص مهم اوي في مبني الامن العام ووراك نفوذ كبيرة انا مش هسيبك ولا هسيب اللي كنت عندهم في المستشفى امبارح.
والصوت اتقطع وفي نفس الوقت لقيت ضرب نار على البيت والازاز بيكسر من كل حتة
للحظة واحدة انا مبقتش شايف قدامي وبقي كل اللي يهمني احمي امي وبس وقومت شديتها في حضني على طول ونمت بيها على الارض وسمعت احمد والكل بيزعق وبيقوله لازم ندخل لعمار بسرعة، بس سارة اللي دخلت الأول ولقتني مرمي على الارض وواخد امي في حضني وخايف عليها امي وهي عمالة تعيط وتصرخ وتقولي مين دول وعايزين ايه منك.
بس انا اول ما شوفت سارة واحمد اطمنت وبدأت عيني تقفل ورميت ضهري على الارض وطلعت واخد رصاصة ناحية قلبي أكيد خدتها وانا بحاول احمي امي.
وبدأت عيني تقفل بس سامع كل حاجة من حواليا صرخات امي عليا وصرخات سارة واحمد وهما بيطلبوا الاسعاف بسرعة وبيخلصوا على المافيا اللي هجمت علي البيت كل ده انا سامعهم بس مش عارف اشوف ولا اتحرك.
اللي جاي ده كله هيتحكي على لسان امي واحمد وسارة
امي:يا سارة الحقي عمار بسرعة اطلبوا الاسعاف بسرعة فوق يا عمار فوق يا حبيبي متسبنيش وتموت انت كمان فوووووق يا عمار.
سارة:اهدي يا مدام نهي وتعالي معايا ألبسك حاجة علشان تعرفي تروحي معاه المستشفى اهدي شوية علشان خاطري والاسعاف على وصول متقلقيش هيبقي كويس وعمار قوي وهيعيش.
احمد:الاسعاف فين كل ده الخصو بسرعة عمار باشا بيموت وفقد الوعي.
امنوا الدنيا كويس قبل ما نخرج وعايز الشارع كله يتقفل متدخلش غير الاسعاف وبس.
وصلت عربية الاسعاف واحمد والدكاترة نقلوني للعربية وامي قاعدت معايا في العربية وعربيات الحراسة بقيت كلها ورايا والمفروض اني هروح مستشفى الشرطة علشان هتكون أمان ليا.
ماما:اوعي تسيبني انا عارفة انك سامعني اوعي تسيبني هعيش لوحدي ازاي انت ضهري وسندي وحبيبي وابني وكل حاجة ليا اوعي تسيبني احسلك بدل ما هموت وراك.
سارة:اهدي يا طنط نهي هيبقي كويس وهيقوم منها متقلقيش وهنأمن الدنيا كويس هناك.
ماما:تأمنو ايه ما انتوا هتضيعوا ابني اهو زي ما ابوه ضاع زمان برضو بسبب الشغل والقرف كان مالنا احنا ومال الشرطة ما كان عنده فلوس كتيرة من ورثي من اهلي واهل ابوه كان فتح اي شركة وبعد عن القرف ده.
طبعا سارة شغلتها تسمع وتتقبل العصبية من اي شخص وبدأت سارة تفهم كلام امي واشمعنا أمي بتقول ان ابويا برضو ماتت بسبب شغله المفروض ابويا ماتت موتة طبيعية جدا اكيد الموضوع ده في حوار كبير ولغز أكبر ولازم تفهمه.
عند احمد بقي
راحت على طول للمستشفي اللي فيها امي لميس واطمن عليهم وملقاش اي هجوم حصل هناك.
لميس:احمد انت هنا ليه لوحدك وفين عمار المفروض انه كان جاي معاك.
نبيلة:اه صحيح هو عمار فين انا عايزة اشكره على كل حاجة والفلوس الي دفعت.
احمد:لميس انا اسف بس انت فاهمة طبيعة الشغل وان عمار كان مطلوب حمايته من التنين عمار بيته اتعرض لطلق ناري النهاردة وهو كان بيحمي امه خدت رصاصة ناحية قلبه.
لميس:اااااااي انت بتقول ايه عمار كويس هو فين دلوقتي لازم اروح اشوفه وفتحت في العياط وبقيت منهارة.
نبيلة:انت بتقول اي ياحمد عمار مات ولا حصله ايه طمنا عليه ياحمد بلاش تسكت انطق.
احمد:عمار هيبقي كويس وهيفوق من الوقعة دي عمار قوي وجسمه هيستحمل بس لازم انتوا اللي تتنقلوا من هنا لأن التنين امر بالهجوم عليكم انتوا كمان ولازم تتحركوا معايا حالا.
لميس:هنتحرك على فين، انا لازم اروح لعمار، هو مسبنيش وقت ظروفي لازم ابقي جمبه.
احمد:اصلا هنقل مدام نبيلة لمستشفي الشرطة وعمار زمنه وصل للمستشفي هناك يلا بينا يا جماعة بسرعة قبل ما تحصل حاجة وانا معيش حراسة كفاية كلهم مع عمار.
واحمد أمن الدنيا علشان عارف ان لميس لو حصلها حاجة انا لو فوقت مش هسيبه وهموته لاني بليل
فلاااااااااش باك
احمد ركز معايا كويس انا حاسس ان التنين وصل مصر وطبعا مينفعش اكلمك في اي حاجة تخص شغلي لانك من الحراسات الخاصة مش التحقيقات بس انا اعتبرتك اخويا وهحكي معاك وتحتفظ بالسر ده ياحمد اوعي اي حد يعرفه.
احمد: متقلقش يا عمار سرك في بير خير قولي.
انا:التنين وصل مصر أكيد واول حاجة هيعملها اكيد هيخوفني بس امتي معرفش وطبعا اكيد انا متراقب وهو عارف اني خارج من عند لميس وهي تخصني اه يا احمد انا معجب بيها بس لسه مفتحتش بوقي معاها بحاجة غير لما امها تقوم بالسلامة.
لو حصلي حاجة ياحمد وانت معرفتش تحمي امي ولميس وانا عيشت وقتها هنسفك من على وش الارض لو جرالهم حاجة انت لسه ياحمد مشوفتش الوش التاني للعراف خلى بالك منهم كويس اوي.
نرجع من الفلاش باااااااك
يلا يا لميس لازم نتحرك مفيش وقت وكلهم خرجوا وركبوا العربية الخاصة باحمد والحراسة اللي معاه طلعوا وراه على مستشفي الشرطة بس وهما ماشيين احمد لاقي عربية دخلت وسط عربية الحراسة وعربيته وعرف ان كده التنين بعت العربية تخلص على لميس ولميس فهمت طبعا علشان شرطية هي كمان.
لميس:ماما اي حاجة تحصل تفضلي انت ونهال في العربية ومحدش فيكم يخرج منها ابدا فاهمين.
احمد هات واقي للرصاص اللي انت لابسه، احمد وقتها فك واقعي الرصاص من عليه ولميس اديته لامامتها واختها.
لميس:البسي ده يا ماما وانت يا نهال هتلاقي تحت رجلك واحد تاني البسيه اكنك بتلبسي جاكيت يلا بسرعة.
بص يا احمد وركز معايا كويس اوي خليك ماشي عادي لحد ما ندخل في حتة هادية وفجأة هدي العربية وهننزل انا هضرب على اللي جمب السواق وانت تضرب السواق وبلغ عربية الحراسة اكفئ اتنين ينزلوا في نفس اللحظة ويضربوا الاتنين اللي من ورا وبكده هنخلص منهم بدري بدري ما تحصل مشكلة واحنا قريبين من مستشفي الشرطة.
وفعلا بعدها بشوية احمد وقف ونزلوا هما الاتنين بسرعة جدا ولميس ضربت اللي جمب السواق واحمد ضرب السواق والحراسة ضربت باقي المافيا من وراه وكل ده نبيلة عمالة تصرخ وخايفة على لميس.
وركبوا العربية بسرعة واحمد قالها لميس بصراحة عمار مش في مستشفى الشرطة.
لميس:نعم امال عمار راح فين ياحمد ومتقوليش دي سرية معلومات ولا نيلة انا عارفة ان عمار واثق فيا فانجز وقولي.
احمد:هنوصل لمكان ووقتها هنتنقل لمكان تاني بس بطريقة خاصة ومختلفة علشان اكيد انت متراقبة من التنين انت كمان.
عند ماما وسارة بقي
وصلت عربية الاسعاف لجراچ تحت الأرض وامي استغربت احنا ليه كل ده مروحناش المستشفى وقالت لسارة هو في ايه يا سارة وليه كل ده عمار بينزف جامد.
سارة:منقدرش ندخل عمار مستشفى معروفة لان التنين مش هيسيبه وقتها وممكن يكون مجند اي حد من الشرطة واحنا منعرفش، عمار هيتنقل لمكان خاص بالامن العام ومحدش يعرف عنه حاجة غير انا واحمد ومحسن بيه وفضل باشا وبس.
بعدها بشوية عربية احمد وصلت لنفس الجراچ واتأكدوا ان مفيش حد جاي وراهم بس عربيات الحراسة اللي كانت معايا ومع لميس مدخلوش الجراچ.
فلاااااااااش باك
محسن بيه انا قربت اوصل لمبني مستشفى الشرطة وداخل على الجراچ اهو.
محسن:كويس اوي يا احمد عايزك بقي تنزل نقالة الاسعاف على انه عمار اللي فيها وطبعا امه تمشي جنب النقالة عادي لحد ما يدخل ولميس وكلكم تدخلوا المستشفى وبعدها انت عارف هتعمل ايه يلا بسرعة مفيش وقت.
نرجع من الفلاش باااااااك
احمد:لميس ده اللي مطلبه ان عمار يدخل المستشفى بس مش هيقعد فيها يلا نتحرك ولازم تساعديني وتهدي.
وفعلا اتحركوا كلهم وانا اتنقلت على النقالة ودخلوا بيا المستشفى ودخلت على اوضة العمليات على طول كان لازم الرصاصة تخرج من جسمي ويطمنوا عليا وبعدها اتنقل للمكان الجديد.
كلهم برة الاوضة مستنين اي خبر من الدكتور هعيش ولا هموت، هقدر اقوم وامشي تاني ولا هكون مشلول ولا حياتي هتوقف لحد هنا.
والكل بيعيط برة وامي عمالة تطمن نفسها اني هخرج بالسلامة ولميس قربت منها.
لميس:انا صاحبة عمار في الشغل اسمي لميس ممكن حضرتك تهدي وهيبقي كويس وهيخرج لينا بالسلامة انا عارفة هو قد ايه بيحبك لانه حكالي عنك كتير وانك اهم شخص في حياته واكيد هيرجعلك بس لازم يرجع يلاقيكي قوية وواقفة على رجلك مش تعبانة.
ماما:انت لميس بقي اللي كلمني عنك هو برضو اكلم عنك كتير وانك حلوة، حاضر انت عندك حق لازم اكون قوية علشان يخرج يلاقينا كويسين بوجوده وانت كمان متعيطيش وقربت من ودنها عارفة انك معجبة بيه وشكلك بتحبيه.
لميس طبعا وقفت العياد واكسفت ووشها ابتسم لما فهمت ان امي كمان حبيتها وعرفت هي بتفكر فيا ازاي.
ونبيلة ونهال قربوا منهم والكل بقي يدعيلي لحد ما اقوم بالسلامة واخرج ليهم.
عندي انا بقي جوا دوامة الحلم والغموض انا حاسس اني موت خلاص وظاهر قدامي مكان جديد ومفيش حواليا ناس خالص بس سمعت صوت من بعيد بيندهلى يا عمار يا عمار وانا بقرب ناحية الصوت ده.
وفضلت أقرب أكتر لحد ما وصلت ولقيت اللي قدامي هو ابويا اللي وحشني اوي.
ابويا:تعال يا عمار معايا اقعدي جمبي هنا عامل ايه وحشتني.
انا:كويس يا والدي انت عامل ايه سيبتني بدري اوي ومشيت ليه.
ابويا:ظروف الدنيا والحياة يا عمار وأكيد انت فهمت دلوقتي ان الظروف والقدر مش حاجة بايدينا دي نصيب وكل واحد فينا هيعيشه ويشوفوا يابني.
انا:اديني جتلك ومش همشي تاني وهقعد هنا بس ماما انا زعلان عليها اوي هتبقي لوحدها كده.

في الوقت ده جوا غرفة العمليات الدكتور بيلاقي ان قلبي وقف ومبقاش في نبض خلاص.
وخرجت ليهم الممرضة والكل اجمع حواليها يسألوها انا كويس ولا ايه وهخرج امتي.
بس هي بكل صوت حزين ومحزن البقية في حياتكم عمار باشا ماااااااااات
وقتها الكل في نفس واحد صريخ وعياط وامي وقعت من طولها ولميس انهارات خالص حتى نبيلة ونهال اللي مش يعرفوني غير من يومين عيطوا عليا.
وكل ده انا شايفه من وانا قاعد مع بابا بنكلم وقالي شايف الناس بتحبك ازاي هتسيبهم وتمشي بدري كده.
انا:انا تعبت يا بابا خلاص انا لسه صغير وشوفت كتير وكل ده بسبب اني بيقوله اني بكمل اسمك وسمعتك ومسيرتك فهمني يابابا الوضع ايه.
بابا:هتفهم كل حاجة في وقتها يا عمار ولا اقولك يا عراف، العراف مينفعش يمشي غير لما يجي الاوان بتاعه وانت اوانك مجاش يا عراف بس المرة دي انت هترجع، وانت واحد تاني خالص وهتفهم مع الوقت ليه.
واه حاجة كمان يا عمار، اهتم بمامتك كويس وانت أكيد فاهم قصدي مع ان ده غلط بس هي معندهاش حل تاني.
ارجع يا عمار ارجع بقولك وفجأة لقيت صوت ابويا اختفي من قدامي والدنيا بقيت ضلمة.
وفي اوضة العمليات قبل ما يفصلوا جهاز ضربات القلب لقه قلبي رجع تاني للحياة والعراف رجع علشان يشوف القدر مخبيله ايه.
وخرجت الممرضة بسرعة تبلغهم وقولتلهم في خبر معرفش هقوله ازاي.
امي بعد ما فاقت:حرام عليكي كفاية اخبار وحشة كفاية ابني مات وهو لسه صغير وكل ده بسبب شغله وقرف.
ولميس:انطقي حضرتك وكفاية لعب باعصبنا بجد.
الممرضة:العراف رجع للحياة من تاني ومنعرفش ازاي ده حصل بس دي حكمة من القدر مش بايدينا متقلقوش حالته مستقرة والعملية شغالة.
الكل وقتها فرح اني اتمسكت بالحياة ورجعت تاني بس الغريبة هي الممرضة عرفت منين اني العراق محدش يعرف اللقب ده غير محسن بيه وفضل باشا ولميس والحراسة بتاعتي والمفروض التنين حتى امي متعرفهوش.
استمرت العملية لمدة يوم كامل بسبب خطورة مكان الرصاصة اللي كانت جنب قلبي بكام سنتي بس قدر الدكتور يخرجها.
وانتهت العملية ومعرفش حالتي هتبقي ايه بعدها.
وخرج الدكتور ليهم وكلهم كانوا قاعدين في اوضة جنب اوضة العمليات بسبب فقدان توازن امي.
الدكتور:العملية عدت على خير وهيقوم بالسلامة قريب بس ليه منعرفش العملية سابت اثر في جسمه ولا لا.
امي ولميس في نفس واحد:يعني ايه يا دكتور عمار ممكن يرجع فيه حاجة.
الدكتور:هو دلوقتي في العناية المشددة ولو عدت ال24 ساعة اللي جايين دول على خير وقتها عمار هيقوم سليم اسيبكم انا.
واحمد خرج برة واكلم مع الدكتور وعرفه اني المفروض اتنقل لمكان تاني كحماية ليا بس الدكتور رفض وقال مينفعش اتحرك خالص من مكاني وده في خطورة على حياتي والحراسة تدخل المستشفى.
وفعلا مفيش اقل من 5 دقائق وامي لقيت كل الدور بقي حراسة وشرطة وكلهم بيحموني (خليك فاكر يا عزيزي القارئ انا مش ظابط عادي انا ظابط في اقوي جهاز في البلد).
في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة خالص
مجموعة ناس قاعدة بتكلم كلام اجنبي على عربي على فرنساوي وحاجات غريبة بتحصل بس هنحكي المشهد بالعربي.
الصوت 1:بيقولوا ان العراف مماتش ورجع تاني للحياة والعملية احتمال كبير تنجح.
الصوت 2:لو الباشا عرف ان العراف عايش هيفرح اوي لان عايز لسه يلعب معاه ماتش كبير وطويل.
الصوت 3:مظنش ان الباشا مستني العراف يقوم خصوصا ان في واحد من اللي حوالين العراف شغال مع الباشا وخاين ليهم بس لحد دلوقتي العراف معرفش حاجة.
الصوت 4:انا واثق ان العراف مش هيسكت عن اللي حصله ده ومش بعيد يسيب الشغل الرسمي ويفضي للباشا وتبقي حرب شخصية مش مجرد شغله وبيعمله.
وهما قاعدين دخل عليهم شخصي متخفي في قناع هنسميه المُقنع دلوقتي لحد ما نعرف هو مين.
المُقنع:العراف عايش والجاسوس اللي هناك عرفني كل حاجة انه مات في الاول وقلبه وقف وبعدين رجع للحياة من تاني فجأة ومن وقتها الدكاترة والمستشفي فهمه ان دور العراف متنهاش والقدر عايزه يعيش تاني.
الصوت 1:طب يا باشا بخصوص وضعنا احنا هنعمل ايه دلوقتي احنا كلنا جينا مصر والمفروض منجيش هنا دلوقتي.
المُقنع:كل واحد فيكم هيرجع بلده تاني وانا كمان هرجع المقر الرئيسي بتاعي لحد ما نشوف العراف هتكون حركته الجاية ايه.
الصوت 1:خلاص يا باشا انا هرجع تركيا وهكمل شغلي وحياتي طبيعي جدا.
الصوت 2:وانا كمان هرجع فرنسا وهكمل شغلي عادي ومستني الامر الجديد.
الصوت 3:وانا هرجع لندن وهستني الاوامر الجديدة.
الصوت 4:وانا ياباشا عينك اللي بتشوف بيها هنا في مصر ولو حصلت اي حاجة أكيد هبلغك اول باول.
المُقنع:تمام تقدروا تتفضلوا دلوقتي وطبعا لو حد سألكم رجعتوا من الاجازة بتاعتكم ليه هتتحجوا باي حجة ومتتواصلوش مع بعض نهائي انا هعرف اجمعكم تاني.

بعد ما الاجتماع خلص دخل الحارس الشخصي للمُقنع ودراعه اليمين وهو بيكلم انجليزي.
الحارس الشخصي:ناوي على ايه يا تنين هتمشي وتسيب مصر ولا هنفضل هنا ونشتغل على الخطة الجديدة.
التنين:هنرجع ايطاليا وهنكمل شغلنا من هناك ولينا زيارة تاني لمصر.

عندي في المستشفى عايش في دوامة كبيرة ومبقتش حاسس بالدنيا من حواليا خالص وكل ده معرفش بيحصل ايه مع اهلى وناسي بس خلاص كفاية كده عد اسبوعين وانا في غيبوبة.
العرااااااف رجع للحياة وفتحت عيني.
الممرضة:اهلا برجوعك يا عمار باشا اخيرا فتحت عينك كويس انك بخير الدكتور هيجي حالاً.
انا:انا بقالي قد ايه هنا وفين امي هي كويسة.
الممرضة:بقالك اسبوعين هنا في غيبوبة من بعد العملية بس كانت عملية خطر وكبيرة ارتاح دلوقتي ووالدتك وكل الناس بخير ومحدش فيهم مشي كل المستشفى مقلوبة علشانك.
جيه الدكتور وكشف عليا وعمل الاختبارات والفحوصات علشان يأكد ان كل اجهزة جسمي شغالة سليمة.
الدكتور:واحد غيرك مكنش هيقوم من العملية دي سليم وكان لازم العملية دي تسيب أثر في جسمه بشلل او فقد الحركة في جزء من اجزاء جسمه بس انت بطل قوي وقدرت تعدي المحنة دي بخير والقدر وقف جمبك.
انا:هخرج امتي يا دكتور وعايز اشوف امي اكيد قلقانة عليا.
اهدي يا بطل كده مفيش خروج من هنا لسه بدري ولسه ممنوع الزيارة لازم تعدي 24 ساعة على صحيناك ونطمن عليك وبعدها ننقلك اوضة عادية.

دخل الدكتور على الاوضة اللي فيها امي ولميس ونبيلة ونهال وسارة
الكل:خير يا دكتور في اخبار جديدة طمنا.
الدكتور:عمار باشا فاق بالسلامة وفتح عينه مبروك يا جماعة كلها 24 ساعة هيفضل تحت الملاحظة ولو الدنيا تمام هيتنقل في الاوضة بتاعته.
امي:اووووف اخيرا هم وانزاح كويس انه بخير دي اهم حاجة عندي رجعلي بالسلامة ميقدرش يسيبني عارف اني روحي فيه.
لميس:قام بالسلامة يا طنط ورجع لينا قصدي رجع ليكي.
امي قربت منها وقالتلها رجع لينا يا حبيبتي كفاية وقفتك جمبه وهو اكيد حاسس بوجودك وانا واثقة ان عمار بيحبك.
لميس وقتها وشها فرح جدا واكسفت اكتر من الطبيعي.
ونبيلة ونهال وسارة:قالوا نفس الكلام بفرحة وكل حاجة.
ووصل الخبر لاحمد ومحسن بيه وفضل باشا اني قمت بالسلامة بس لسه مخرجتش من العناية المشددة.

عدت ال24 ساعة بخير وسلامة واتنقلت لاوضة عادية واول شخص طلبت اشوفه هي امي حبيبة قلبي.
امي:اخيرا شوفت بخير وسلامة وحشتني اوي يا حبيبي كده تخوفني عليك وكنت عايز تسيبني وتمشي اهون عليك ده انا نهي مامتك حبيبتك.
انا:مقدرش اسيبك يا حبيبتي رجعتلك اهو، مع اني كنت همشي وشوفت بابا واكلمت معاه بس هو قالي مينفعش امشي دلوقتي القدر لسه عايزني في الدنيا وكمان وصاني عليكي جامد اوي.
ماما:متتعبش نفسك طيب بعدين هنكلم وافهمك منك كل حاجة اسمعني كويس بقي ومتكلمش خالص.
وحكتلي امي وقتها على كل حاجة حصلت، امي اه كانت منهارة وتعبانة بس مركزة في كل حاجة حصلت حواليها من اول ما خرجنا في الاسعاف لحد ما فوقت (زي ما انا حكيت ليكم بظبط ماعدا شوية حاجات هنبقي نرجعلها فلاش بااااك لما اخف واقوم بالسلامة)
امي:المهم بقي مش هتشوف حبيبة القلب التانية.
انا:مين دي اللي حبيبة القلب التانية انا مبحبش حد غيرك انت اصلا ومش هشوف حد غيرك.
امي:لا ازاي في حبيبة قلب تانية هتعمل نفسك عبيط قصدي على لميس، انت تعرف انها ممشيتش لحظة واحدة حتى وفضلت قاعدة معايا الاسبوعين كلهم بنفس هدومها على فكرة لميس بتحبك وانا عارفة انك بتحبها فبلاش تستهبل ياواد.
انا:طب يرضيك يعني الناس تشوفي كده وانا دقني طويلة مترين قدامي وشعري بايظ ومش متظبط خالص كده.
امي:انت قمر في كل حالاتك هما يعرفوا يخلفوا حد شبهك ولا حتى في ربع جمالك (القرد في عين امه غزال)
خرجت امي من الاوضة وبعدها بشوية الباب خبط ودخلت لميس عليا وهي كان شكلها حلو اوي حتى بالهدوم اللي متغيرتش من اسبوعين وريحتها جميلة بجد مش مجاملة.
لميس:اخيرا رجعتلنا....احم قصدي رجعت بالسلامة عامل ايه يا عمار.
انا:بخير يا عسل انت اي الجمال ده ارجع للدنيا اشوف قدامي الدنيا نفسها بالقمر ده كله.
لميس:احممم انت بتقول ايه اسكت انت تعبان انا قولت اطمن عليك ولسه هتقوم بس مسكتها.
انا:تعالى هنا رايحة فين هي دي مقابلتك ليا يعني بعد ما رجعت من الموت مش عايزة تقوليلي حاجة وتستغليها فرصة.
لميس وقتها كانت قريبة من جسمي اوي و وشها قدام وشي ونفسها كله مختلط بنفسي.
لميس:احممم...عمار انا كنت خايفة عليك اوي كويس انك رجعتلي ايوة رجعتلي مش هخبئ عليك انا من اول ما شوفتك وانا اعجبت بيك وحبيتك بجد وكان نفسي القي الشعور ده منك انت كمان بس طنط نهي قالتلي وطمنتني انك بتحبني زي ما انا بحبك صح يا عمار ولا ايه.
انا:صح يا قلب عمار وخدت شفايفها في بوسة طويلة محستش بنفسي غير وامي بتفتح الباب علينا.
امي:احممممم انا جيت في وقت مش مناسب شكلي كده.
لميس:بعدت عن طول لا يا طنط اتفضلي هو اللي قليل الادب وشديني.
انا:حصل ياباشا ملهاش ذنب يا نهي انا اللي قليل الادب وقامت لميس خرجت بسرعة من كسوفها وانا ونهي فضلنا نضحك.
وبعدها بشوية الكل دخل.
احمد:اهلا برجوعك يا عراف ايوة كده مينفعش العراف يموت غير وهو عارف كل حاجة ولا ايه يا عمار.
انا:عندك حق ياحمد وانا فعلا عرفت كل حاجة بس مش وقته الكلام ده.
سارة:اهلا برجوعك يا عمار، انا اسفة على تقصيري في حمايتك وحماية بيتك يا عمار انا اسفة بجد وشوف انت حابب ايه وانا هنفذه.
انا:متعتذريش يا سارة على حاجة غصب عنك ده نصيب وانا نصيبي كده.
وكان في شخص من ضمن الحراسة ظابط زي احمد بس كان تبع حراسة لميس.
احمد:اعرفك يا عمار بالظابط عز كان هو المسؤول عن تأمين لميس وحماية بيتها من اول يوم بس مجتش فرصة اعرفك عليه.
عز:اهلا برجوعك يا عمار باشا وبعتذر عن اي خطأ صدر مني انا كنت دائما في حماية وخدمة الظابط لميس.
انا:ولا يهمك مفيش اي حاجة حصلت المهم ان لميس واهلها بخير ده المهم عندي وبس.
نبيلة مامت لميس:كنت هزعل اوي يا عمار لو كنت سيبتنا ومرجعتش تاني اه انا اعرفك من يومين مش زي ما لميس تعرفك من فترة بس بجد انت دخلت قلبي وحبيتك اوي وكنت زعلانة اوي وانت في الغيبوبة.
انا:تسلميلي يا نبيلة ولا اقولك يا طنط اصل نهي هانم مش معوداني اقول غير بالاسماء علشان مكبرش حد وضحكنا.
نبيلة:قول زي ما تحب اي حاجة تعجبك المهم انك بخير.
نهال اخت لميس:اهلا برجوعك يا عمار مش هنسي وقفتك جمب ماما وقت تعبها وقتها عرفت ان بابا مماتش وان القدر بعتلنا ضهر وسند وحد يهتم بينا ويخاف علينا تاني وانا من اللحظة دي اعتبرتك ضهري وسندي ولا عندك اعتراض يا عمار.
انا:لا يا باشا معنديش اعتراض اؤامرك تتنفذ وضحكنا كلنا.

بس الحلو مبيكملش زي ما كلنا عارفين
في المكان البعيد جت مكالمة للتنين من الجاسوس.
الجاسوس:خرج ياباشا وفاق من الغيبوبة وكل الحبايب عنده في الاوضة دلوقتي انا خلعت منهم بصعوبة علشان اعرف ابلغك.
التنين:تمام بلغوني بالاخبار اول بأول.

ماشي يا عراف كده انت بتتحداني وهنشوف مين هيكسب انا ولا انت

تفتكروا مين الجاسوس وعمار عرف فعلا كل حاجة ولا بيرمي كلمة وخلاص هنعرف كل ده في الاجزاء الجاية
طبعا الجزء ده مكنش فيه اي مشهد جنسي وبعتذر عن كده بس عمار عايز كده
الجاسوس هتبقياكيد لميس
بس انت مبدع يافنان
تحياتي ليك
متتاخرش علينا بقي
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
اجمد كاتب بستنى قصصك على طول ومتنساش طلبت بقى ان تحط صوره شبه الشخصيات
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
الجاسوس حد من ال ٣
لميس
اختها
الحارس الي كان علي لميس
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
اجمد كاتب بستنى قصصك على طول ومتنساش طلبت بقى ان تحط صوره شبه الشخصيات
سايب كل واحد وتخيالاته اتخيل براحتك
 
العراف

الجنس حياة والحياة علشان تعيشها صح لازم تفكر كويس اوي في كل خطوة هتمشيها ناحية الجنس وازاي تكسب الطرف الثاني اللي عايز تأكل جسمه وتنهش لحمه كله جواك.

اعرفكم بنفسي انا عمار عندي 27 سنة اتخرجت من كلية الشرطة ظابط في الام-ن ال-وط-ني وطبعا شغلي كله سري وخطر.

جسمي رياضي بسبب اني بلعب كاراتية من صغري، وكمان طولي 180 سم، بشرتي بيضاء وشعري ناعم حاجة كده زي الممثلين التركي.


البيت عندي مكون من أمي نهي عندها 45 سنة (اه متستغربش امي اجوزت وهي 20 سنة وحملت فيا على طول) ست عادية بس محافظة على نفسها هوصفهالكم (بشرتها بيضاء اوي، وكمان بزازها حجمهم كبير ومدلدل لتحت، معندهاش بطن خالص، وطولها 165 سم، ووزنها 75 كيلو، حاجة خيال وطيزها مدورة ومرفوعة) مبتنزلش كتير من البيت وكل الطلبات بخلى البواب يجيبها ويطلعها مش عايزها تنزل وحد يعاكسها او يرخم عليها.

ابويا اتوفي من وانا عندي 15 سنة ومن وقتها واحنا عايشين لوحدينا كملت تعليمي ومكنش في دماغي اي جنس خالص زيي زي باقي الشباب بسمع من كل صاحب شوية، وبتفرج على سكس في المواقع المعروفة لحد ما كبرت وبقيت في سني ده دلوقتي.

الصبح امي بتصحيني علشان اروح شغلي وافطر معاها قبل ما انزل
امي: أصحي يا عمار علشان تلحق تفطر قبل ما تنزل يلا.


أنا: حاضر يا نهي صحيت اهو (ايوة مش بقولها ماما واتعود معايا عزيز القارئ على كده)

نهي: اصحي يلا يا حبيبي علشان متتاخرش.


أنا: صباح الفل يا ماما يا عسلية انتي اي الجمال ده اللي على الصبح.

نهي: بطل بكش وقوم يلا خدلك شاور لحد ما احط الفطار على السفرة.

قمت فعلا دخلت الحمام ظبط دقني وشعري وخدت شاور بعدها

وخرجت على اوضتي لبست وقتها بدلة من البدل اللي عندي مع كوفية خفيفة ورشيت البرفان وكله بقي تمام (ايوة انا بعشق الشياكة مينفعش انزل ناقصني حاجة)


خرجت لقيت امي حاطه الأكل وعمالة تمدح وتفخم فيا.
نهي: اي الشياكة دي كلها هتتحسد كده لما كل يوم بتنزل بطقم احلى من اللي قبله.


انا: ولا شياكة ولا حاجة دي عيونك اللي حلوة وبوستها من خدها (بوسة عادية خالص بوسة امومة).

فطرت مع نهي ونزلت ركبت عربيتي ووصلت مكان شغلي صبحت على عم محمد بتاع البوفيه وطلبت قهوتي ودخلت المكتب

وندهت على العسكري وسالته حد سأل عليا ولا لا. قالى كل حاجة تمام مفيش غير احمد باشا سأل عليك.

ايوة انا مقدم شرطة وكمان قربت أترقي واكون عقيد وانا صغير كده علشان بحب شغلي وشاطر فيه وكمان والدي مات وهو في رتبة لواء شرطة وهو اللي حببني فيها

واحنا بنكلم انا والعسكري لقيت بنت قمر داخلة علينا المكتب وبتستأذن.

البنت: صباح الخير ممكن سؤال لحضرتك.

أنا: انا بحب النظام بس محبتش اكسف القمر اللي داخلة عليا دي، اتفضلي اسألي واخرج انت يا عسكري.

البنت: انا لميس، كنت حابة اسأل حضرتك على حاجة بخصوص ورق تحقيق قضية التنين.

أنا: وحضرتك مين يا لميس علشان اعرفك معلومات تخص تحقيق في قضية مهمة وانا شغال عليها من فترة كبيرة دي اسرار يا ماما.

لميس: عمار باشا انا عارفة كل الكلام ده وانا جاية من فرع المخدرات ومعايا قرار رسمي اني اشوف محاضر التحقيقات، مع حضرتك الملازم أول لميس عزت.

أنا: يا اهلا وسهلا بس اولا منصبك ميديكش المساحة انك تدخلي عليا الاوضة بدون أذن، ولا حتى انك تطلبي ورق مهم زي ده بعد اذنك وريني القرار.

خدت منها القرار ولقيت ان لميس موجودة هنا انتداب من الشرطة فرع المخدرات علشان تكملة التحقيقات وتتابع الامور كلها لان القضية دي كبيرة والفريق اللي معايا من الشرطة في منهم اتنين ماتوا شهداء في القضية دي ولازم تتحل في اقرب وقت.

أنا: تمام يا لميس تقدري تتفضلي لحد ما اخلي العسكري يشوفلك مكتب تقعدي فيه فترة الانتداب بتاعتك.

لميس: تمام يا عمار باشا نتقابل بعد شوية.
وأخيرا خرجت لميس وانا شربت قهوتي وقعدت افتكر جمال وحلاوة لميس ازاي دي تبقي شرطية وكمان شكلها شاطرة


اوصفلكم لميس (لميس بنت خمرية جسمها عود فرنساوي على بزاز ملفاية مدلدلة بطنها مشدودة وشعرها الناعم اللي نازل على ضهرها وواصل لحد طيزها اللي عاملة هنش ابن لذينة) هجيت عليها بنت الكلب وخلعت.

بعد شوية روحت اوضة لميس خبطت علل الباب قالتلي ادخل.

انا: ايه الاخبار مبسوطة في الاجواء الجديدة دي، وعيني متشالتش من على بزازها ورسمة شفايفها حاجة ناااااار.

لميس: اه كل حاجة كويسة يا عمار باشا وهتعود بسرعة متقلقش، وأكيد هي لاحظت نظراتي ليها.
أنا: بلاش عمار باشا بقي هي عمار وبس انت كام سنة يا لميس صحيح عرفيني عليكي.


لميس: انا 22 سنة، والدي كان ضابط جيش وتوفي من 5 سنين، و والدتي دكتورة ***** وعندي اخت تانية في كلية اداب سنة اولي عندها 19 سنة.

أنا: اي العيلة اللي كلها ظباط دي اتشرفت بيكي يا لميس، وأدي الملفات اهي رجعيها وبلغيني بكل الملاحظات علشان عندي تحقيق هخلصه وهمشي وده الكارت بتاعي.

خرجت من عند لميس ودخلت مكتبي تاني كملت شغلي وخلصت تحقيق.

يااااااه الساعة بقيت 4 العصر لازم امشي بقي نديت على العسكري وسألته الدنيا تمام قالي ايوة ونزلت الواد الحبس.

خرجت ركبت عربيتي واتجهت للبيت بس وانا على الطريق اتصلت على نهي حبيبة قلبي واطمنت عليها وعايزة حاجة ولا لا

بس وقتها لاحظت في عربية ماشية وراء من وقت ما خرجت من مبني الامن العام ونهي معايا على اسبيكر العربية.

قولتلها ثواني بس لسه مكملتش الكلمة ولقيت عربية تانية فجأة جنبي وبيضرب عليا نار حوالت اتفادي الضرب اللي بيضرب عليا

وطبعا نهي على التليفون وعمالة تصوت وتقولي في ايه في ايه انت كويس يابني رد عليا بس طلعت سلاحي وكان كل هدفي اضرب على سواق العربية وانا بضرب عليه خدت رصاصة في دراعي اليمين بس قدرت اضرب السواق والعربية التانية لما شافت الوضع كده خلعت.


متقلقش يا عزيز القارئ انا عارف مين اللي حاول يقتلني هتعرفه انت كمان الجزء الجاي



الجزء الثاني

رديت على نهي اللي لاقتها كل ده معايا على التليفون قولتلها متقلقيش يا حبيبتي انا كويس شوية وهتلاقيني في البيت.
بس انا كدبت عليها انا مش كويس ولا حاجة في رصاصة في دراعي من فوق خدت بعضي وطلعت على اقرب مستشفي وطلعت كارنية الشغل وعمله اللازم وجت سليمة الدكتور قالي تريح ايدك لمدة اسبوع.
وانا على الطريق اتصلت بمحسن بيه وعرفته كل حاجة مديري في الشغل والرتبة بتاعته لواء (يمكن يبقي ليه دور هو وعيلته في القصة قدام).
وقالي انت كده حياتك بقت في خطر يا عمار ولازم يكتبلك على حراسة شخصية تمشي معاك من النهاردة يأما تسيب القضية لان اكيد عرفه اللقب بتاعك مادام مراقبينك كده يا عراف.
ايوة انا لقبي العراف، لان مع شغلي متعلم الهكر وبقدر اخترق اي معلومات محتاج اعرفها واقدر اوصلها وقضية التنين مش ساهلة دي قضية دولية. ومحدش عارف لحد دلوقتي شكل التنين وهتعرف ليه قدام.
قالتله قضية ايه اللي اسبها يأ انا يا هما في البلد دي مش هسيب حاجة يافندم.
وصلت البيت واول ما نهي شافتني فضلت تعيط.
نهي: انت كويس فيك ايه حصل ايه طمني مين اللي عايز يقتلك.
أنا: ياولية اهدي اصبري اديني نفس اقعد واحكيلك اهدي انا كويس وحكيت ليها كل اللي حصل ماعدا المكالمة بتاعت محسن بيه محبتش اقلقها اكتر من كده هي مع الوقت هتشوف الدنيا بنفسها.
خدت بعضي ودخلت اوضتي وهي ساعدتني اقلع الهدوم ودي اول مرة من وقت ما كبرت نهي امي تشوف الجزء التحتاني عندي
أنا:خلاص يا نهي انا هتصرف واقلع لوحدي متتعبيش نفسك انت.
نهي: تعب اي ونيلة ايه انت مكسوف مني ده انا مامتك يا اهبل مهما كبرت هتفضل صغير في عيني متكسفش.
انا:نهي صممت تقلعني وتغيرلي اللبس، وبدأت بالقميص اللي كان اصلا كوم واحد اللي لابسه والتاني مقطوع.
ونزلت ايدها على البنطلون وقتها بسبب احساس ايدها الناعمة زوبري بدأ يقوم يخربيتك مش وقتك.
نهي نزلت جزء من البنطلون وطبعا شافت كل حاجة واقفة وانا بقيت في نص هدومي وهي مركزة في زوبري اوي.
قلعتني البنطلون وقالتلي هتدخل تستحمي ولا ممنوع.
انا: ممنوع يا نهي استحمي غير بعد أسبوع الدكتور قالي ممنوع تجهد ايدك او تجيب على الجرح مايه.
نهي:خلاص استني انا هجيب ماية دافية وامشيها على جسمك بالفوطة عرفاك لازم تاخد شاور كل يوم بعد الشغل.
خرجت نهي وانا كل ده زوبري واقف مع انها كانت لابسة قميص بيت عادي هو اه ماسك عليها ومخلى منظر بزازها تجنن بس انا مبفكرش فيها بالطريقة دي.
نهي:يلا انا جيت ساعدني بقي علشان احميك قبل ما تبرد مش ناقصة وحطيت ايدها على صدري وبدأت تمسح بالفوطة.
وترفع دراعي السليم وتمسحه والمجروح وكل ده بهدوء وبراحة وانا كل ده عم حمادة واقف وفاضحني.
انا:كفاية كده يا ماما انا هكمل بايدي السليمة متتعبيش نفسك حلاص.
نهي:تعب ايه اسكت انت ولا انت مكسوف علشان هقلعك البوكسر متكسفش يا واد انت اه كبرت وبقيت وكيل نيابة بس لسه صغير بالنسبالي.
بدأت نهي تقلعني البوكسر ووقتها عم حمادة خرج من الحبس بتاعه وانا محرج اول مرة امي تشوفني بعد ما كبرت.
وبدأت تمسك الفوطة وتمشيها على رجلي من فوق لحد تحت وتدخل الفوطة بين رجلي وتعمل نفس الكلام في الرجل التانية لحد ما وصلت عند زوبري (زوبري طبيعي 18ونص سم وعريض) مسكت الفوطة ولقيتها بتمسك زوبري في ايدها وقتها اكن ناررر مسكتني مبقتش قادر خلاص هموت من الهيجان.
امي بجسمها الميلڤ قاعدة قدامي وبزازها بارزة من القميص البيتي وماسكة زوبري بتمسح عليه بالفوطة اكن الزمن وقف في اللحظة دي لحد ما فوقت على صوتها بتقولي.
ماما:مالك فيك ايه مكسوف مني اوي كده.
انا:اسف يا ماما على المنظر ده بس انت حلوة اوي علشان كده حاصل اللي حاصل ده.
ماما:ياولا بطل بكاشة حلوة ايه ده انا داخلة في ال46 سنة قال حلوة قال.
انا:لا حلوة اوي كمان يابخت ابويا بيكي زمان ازاي يموت ويسيبك كده ده مبيفهمش خالص.
ماما:ما واضح ان اللي خلف مماتش بتاعك هيجنن من مكانه
انا:وقتها اتصدمت من جراءة امي، وانها بتكسر الحواجز بينا مع ان طول الوقت بنتعامل عادي.
ماما:ادينا خلصنا اهو يا حبيبي يلا ألبسك بقي علشان متبردش.
لبستني ماما كل هدوم، ولسه برضو منظرها في خيالي وهي ماسكة زوبري وبتمسحه براحة علشان مجرحش وهي جسمها يجنن كده من وقتها مبقتش اسيطر على نفسي بقيت افكر فيها وقد ايه جسمها احلى من بنت صغيرة ازاي الجسم ده مش بيرتاح بقاله فترة كبيرة فضلت طول الليل افكر فيها وازاي الجمدان ده اعرف أكله وانهش فيها.
بعدها بكام يوم الصبح قمت ولقيتها واقفة في المطبخ.
انا:صباح الخير يا موزتي عاملة ايه واي القمر ده.
ماما:صباح النور يا حبيبي، انا كويسة وانت دراعك عامل ايه دلوقتي.
انا: فل الفل قربت اخف خلاص وارجع شغلي بقي .
ماما:صحيح في مكالمة تليفون جاتلك وانت نايم من بنت اسمها لميس وكنت بتطمن عليك مين دي يا خلبوص.
انا:دي بنت ظابط شرطة جت انتداب في النيابة بخصوص التحقيق اللي انا شغال عليه، لسه جديدة بس بنت صاروخ يا نهي.
ماما:صاروخ اااااه ده كده الموضوع كبير والصنارة هتغمز شكلها.
انا:ولا هتغمز ولا حاجة لما نشوف الايام هتعمل ايه انا عايز استحمي ودراعي واجعني.
ماما:خلاص انا هحميك زي كل يوم ادخل اوضتك استناني عقبال ما اجيلك
دخلت الاوضة واستنيت ماما تيجي ولقيتها داخلة عليا مغيرة الجلبية ولبست لانجيري طويل ومفتوح من الاجناب وماسك على بزازها وحلمتها باينة ولابسة الاندر بس.
انا:اي الجمال ده كله ياست نهي كده لازم نجوزك بقي .
ماما:ياض بطل بكش قولتلك الجو حر، قولت اغير ويلا علشان احميك.
وقربت امي مني وانا على السرير وقلعتني التيشرت وبدأت زي المرة اللي فاتت تمشي الفوطة على جسمي وانا زبي مش قادر من اللي شايفه ومن ريحة برفانها اللي مجنني ده.
ونزلت قلعتني الشورت والبوكسر في نفس الوقت وزوبري نطر في وشها بحجمه ولاحظت عينها وقتها مش قادرة تبعد عن زوبري.
ومسكت زوبري ومسحت من حواليه ولقيتها بتقولي:
ماما:هو كل مرة بيبقي تعبان ليه كده، يابخت اللي هتتجوزك.
انا:مالك يا نهي يابختها ليه يعني مش فاهمك (حاولت اعمل عبيط عليها علشان اختبرها)
ماما:اعمل نفسك عبيط اوي، قصدي على اللي واقف ده كل لما احميك.
انا:ما طبيعي يا نهي يوقف مش مامتي حبيبتي جامدة اوي وبتحميني طبيعي اهيج عليها (رميت الكلمة دي علشان اشوف ردة فعلها).
ماما:يا واد عيب حد يهيج على مامته عيب كده.
وايديها بقيت تلمس زوبري من غير الفوطة بحجة انها بتمشي عليه الشامبو وانا خلاص مش قادر منها.
ماما:مالك يا عمار سرحان في ايه.
انا:وقتها بزاز امي كانت مبلولة من الماية وحلمتها بقيت بارزة اوي وهي لاحظت انا باصص فين.
ماما:ايه عجبوك اوي كده.
انا:اه حلوين اوي وكبار، نفسي ارجع *** واكل منهم تاني.
بس وقتها حسيت ماما فوقت نفسها من الجو ده وقالتلي كفاية حموم كده يلا قوم ألبس لوحدك انت دراعك بقي احسن دلوقتي وسابتني بناري اللي في زوبري وخرجت في ثواني.
انا بحب اركز في شغلي فوقتها محبتش اضرب عشرة وقمت لابس هدومي وقولت اناملي شوية بس وقتها لقيت التليفون بيرن رقم غريب.
انا:الو مين معايا.
الصوت:انا لميس ازيك يا عمار باشا وعامل ايه دلوقتي طمني عليك.
انا:ازيك يا لميس، تسلمي على سؤالك انا تمام كويس ويومين وهاجي الشغل.
لميس:خلاص تمام، نتقابل هناك وقتها اشوفك على خير.
قفلت التليفون ونمت صحيت على الساعة 6 لقيت امي محضرة الغداء حطيت لنفسي أكل بس وانا بأكل سمعت صوت اهاااات مكتومة جاي من اوضة امي
قربت من باب الاوضة وكان متوارب، وشوفت حاجة اول مرة اشوفها امي نايمة على السرير وقالعة ملط وحاطة ايد على كسها والايد التانية على بزازها وحلمتها الكبيرة وعمالة تفرك وتلعب في كسها وتطلع اهااات مكتومة
وانا زوبري هينفجر مقدرتش استحمل، خرجت زوبري وفضلت ابص عليها والعب في بتاعي وهي عمالة تهري كسها لعب وتدخل صوباعها في خرم كسها وتهري في كسها لعب وعمالة تطلع اهاااااات مكتومة وبتهمهم بصوت واطي وبتقولي ياريت حد يجني سفشخني كسي بياكلني اوي نفسي اتناك محرومة بقالي كتير اوي وكل ده بتنيك في كسها بايدها بس شكل ايدها تعبت ولقيتها جابت مسك فرشة الشعر اللي جمبها ودخلت الايد في كسها وبدأن تنيك واحدة واحدة وكل ده انا واقف على الباب بتفرج عليها وهموت وادخل اهجم عليها بس خايف من ردة فعلها وزوبري خلاص هينهار وواقف على كس امي المبطرخ الجامد ده وانا واثق انها محرومة ومتناكة اوي وعايزة تتركب وانهش في لحمها دلوقتي.
وفضلت واقف اتفرج عليها وبضرب عشرة، وهي عمالة ترضع من حلمتها وتنيك في كسها وسمعت اللي خلاني خلاص هنفجر واجيب لبني وهي بتقول الواد عمار زوبره هيجني اوي وكبير يابخت اللي هيجوزها لو مش ابني كنت جبته ناكني دلوقتي وعمالة تصرخ بصوت مكتوم واهاتها بتقطع في زوبري عد وقت كتير معرفش قد ايه بس كتير ولقيتها بتصرخ بصوت واطي وبتنزل عسل كسها على السرير اللي اكيد دي كانت سادسة مرة ولا حاجة تجيبهم وقتها كنت لسه منزلتش ولقيتها بتقوم وممكن تشوفني، قمت عدلت نفسي بسرعة ودخلت الاوضة بتاعتي وانا زوبري خلاص بينهار وفضلت اضرب عشرة عليها وافتكر جسمهل وهو بيتلوي على السرير وقد ايه امي تعبانة ومحرومة ولازم اوصل لكسها وانيكها وجبتهم وهديت وقعدت افكر مع نفسي هعمل ايه في الاايام الجاية

هحاول الاجزاء الجاية تكون اكبر شوية وشكرا على التشجيع

الجزء الثالث

فضلت افكر لحد ما تعبت من التفكير ونمت عدت الايام الباقية عادي جدا ومفيش اي جديد وقررت انزل الشغل خلاص بقيت كويس
صحيت خدت شاور ولبست وجهزت نفسي وصبحت على نهي حبيبة قلبي وكانت لبسة قميص يجنن عليها (هي متعودة تقعد براحتها من وانا صغير علشان متستغربش) وبزازها كلهم واضحين اوي من القميص وحلماتها الواقفة ومنظرها كل ده في بالي وعقلي ومش عارف انسي شكلها من امبارح وهي بتنيك في نفسها وبتلعب في كسها المبطرخ الجامد ده اللي لازم لازم ادوقه وأكله قريب اوي انا أولة باللحم الطري الابيض ده.
ونزلت وخرجت من العمارة ولقيت الحراسة مستنياني تحت لقيت الظابط احمد من الشرطة ومعاه 4 حراس وكمان سارة المسؤولة عن تأمين البيت علشان أمي وكده.
واتعرفت عليهم واتحركت على شغلي واحمد والحراس ورايا . وسارة دخلت الفيلا عند أمي تتعرف عليها هنعرف عملوا ايه لما نرجع ووصف سارة ايه.
وصلت مبني الادارة ودخلت المكتب وبعدها بشوية جاتلى لميس تسلم عليا وتشوف الدنيا واخبار دراعي ايه
وكانت لابسة حتة طقم يخلى الحجر ينطق ومخلى بزازها مرفوعين لفوق وطيزها مدورة البت فعلا بطل وخلاص هموت عليها.
انا:بقولك ايه يا لميس عندك حاجة بعد الشغل
لميس: لا ليه.
انا:عازمك على الغداء وعايز اتعرف عليكي اكتر لو حابة ومفيش مانع.
لميس:ابتسمت وقتها وقالتلي موافقة هستأذن من ماما وابلغك.
خرجت لميس وخدت عقلي وزوبري معاها وانا خلاص مبقتش مركز في الشغل وفضل اليوم يعدي من غير تركيز وانا بحقق مع المتهمين ومش مركز اصلاً بفكر ازاي هجيب لميس على زوبري واكل كسها اللي اكيد هيبقي فاجر زي شفايفها.
عند لميس في مكتبها
ايوة يا ماما عمار زميلي في الشغل طلب اننا نتغدي سواء .
نبيلة (والدة لميس):ماشي يا حبيبتي بس خلى بالك ومتتأخريش كتير.
لميس:ماما انا ظابط متخافيش عليا لو سمحتي وبعدين متقلقيش هاجي بدري
لقيت رسالة على الواتساب من لميس بتقولي خلاص ماما موافقة وهنتغداء برة شوف هتعزمني فين.
خلصنا الشغل وخرجت ولقيت الظابط احمد والحراس مستنين برة وركبت العربية وخدت لميس معايا، وطبعا هي فاهمة ليه معايا الحراسة.
لميس:عمار بقولك ايه مفيش معلومات جديدة لسه في قضية التنين لسه برضو مش عارفين نوصل لشكله.
انا:بصي يا لميس اخر حاجة وصلت ليها ان التنين ده لقب لاسمه ومش اسمه الحقيقي وكل اللي نعرفه عنه ان التنين ده وشم على ايده الشمال ومعاه طبعا الصور في ملف القضية.
لميس:معني كده ان محدش يعرف شكله ولا حتى اسمه الحقيقي مع انه اخطر مجرم ومحطوط في قائمة الانتربول ده بيتجار في كل حاجة حرفيا.
انا:سيبتك من الشغل بقي ويلا وصلنا.
نزلنا من العربية وطلبت من احمد يستني هو والحراس برة بس احمد رفض وصمم ان لازم حراسة تبقي معايا جوا قولتله خلاص تدخل انت واتنين وتقعدوا على طرابيزة بعيدة عني مش عايزين نلفت الانظار.
ودخلنا وقعدنا انا ولميس وطلبنا الأكل وقولتلها عرفيني بقي عن حياتك شوية
لميس:بص يا سيدي انا بنت عيشت طول عمري دلوعة ابويا وكان دائما مدلعني ولما مات حسيت قد ايه انا اكسرت، ومرتبطش خالص ومدخلش في حياتي اي شباب نهائي لان بابا كان مديني كل المشاعر اللي خلتني مفكرش في اي حاجة تانية.
أما ماما بقي دكتورة بس في نفس الوقت مهتمة بينا انا وأختي وبتعرف تظبط كل الامور وانا نسخة منها بس هي على احلي وأجمل ولينا أختي في كلية اداب زي مانت عارف. احكيلي انت بقي حكايتك ايه
انا:انا وحيد امي بعد ما ابويا مات سبلنا ورث محترم وانا وريثت كمان شغله وبقيت ناجح في شغلي في وقت قصير بس والدتي متجوزتش وفضلت تربيني لحد ما كبرت والدنيا زي مانت شايفة اهووو.
خلصنا اكل وكلام وقمنا ووصلت لميس لحد باب بيتها وقولتلها بكرة هعدي عليكي واخدك معايا الشغل لان عربيتك عند مبني الامن.
كملت الطريق للبيت ووصلتني رسالة على الطريق ان التنين بيفكر يدخل البلد عندنا، والرسالة دي من الجاسوس اللي انا زرعه وسط رجالة التنين.
بس برضو محدش يعرف شكل التنين لان هو بيتعامل معاهم عن طريق وسيط.
بس وانا على الطريق وعربية الحراسة ورايا حسيت ان في حاجة غلط وفي عربية بتحاول توقف قدامي كانت مسبقاني بكذا خطوة قدام وشكيت وقتها واحمد كان جمبي وقالي عمار باشا حاول انك تمشي طبيعي وكده كده العربية اللي ورانا چيب يعني مش هيبان انها حراسة كمل طريقك بس وقتها بدأت العربية تهدي بس انا فضلت محافظ على السرعة بتاعتي.
وكل ده وانا بفكر هنعدي ازاي أكيد دي رجالة التنين والموضوع بيكبر وفجأة سمعنا صوت ضرب النار من حوالينا والحراسة بقيت بتضرب على عربيات جاية من ورا واحمد طلع السلاح وانا كمان طلعت سلاحي وضربنا على العربية اللي جمبنا وعرفنا نسيطر على الوضع.
وطبعا احمد قالي عمار احنا كده مينفعش نرجع على البيت لازم نرجع مبني الإدارة تاني وفعلا طلعنا على مبني الادارة ومحسن بيه كان هناك
محسن بيه:طبعا حصلك هجوم تاني وبكده انت حياتك بقيت خطر بجد يا عراف ولازم نتصرف.
انا:وهنعمل ايه ياباشا ما لازم افضل ورا التنين وهعرفه يعني هعرفه باشا وصلتني رسالة من الجاسوس اللي تبعنا وعرفني ان التنين بيفكر يدخل مصر الفترة الجاية وكمان جهز اجتماع مع كل الرجالة اللي تحت ايده ودي هتبقي اول مرة يعرفهم شكله وطبعا الجاسوس اللي تبعنا مش هيبقي ضمنهم لانه اصغر شوية.
محسن بيه:يبقي كده لازم نشوف حد يسافر ويعرف الاجتماع هيتعمل فين ويحاول يعرف شكل التنين قبل ما يدخل مصر.
انا:خلاص ياباشا انا اللي هسافر واحاول اوصل لمكان الاجتماع.
محسن بيه:لا طبعا مينفعش نضحي بيك يا عراف انت مهم جدا للجهاز هنا ومينفعش انت اللي تسافر متنساش أن دي تاني محاولة اغتيال ليك ورئيس الجهاز اصدر قرار بزيادة الحراسة معاك بس من بعيد.
انا:طب مين اللي هيسافر كده لازم نفكر كويس ونبعت حد شكله يدي على اجنبي علشان ميتشكش فيه وهيتزرع بدل راجل من رجالة التنين.
قولتله خلاص ياباشا سيبلي الموضوع وانا هحاول اظبطه في وقت قصير جدا.
وخرجت من عند محسن بيه وقولت لاحمد يلا بينا بقي نرجع البيت وعايزك تخلى حراسة من بعيد لبعيد على لميس لان هي من ضمن الفريق اللي قريب مني اليومين دول قالي تمام يا عراف.
ماشي يا احمد مع اني مش حابب انك تتعامل معايا بشكل رسمي لاننا قريبين من سن بعض اسمي عمار وبس يلا بينا علشان بكرة ورانا شغل كتير ومهم.
وصلنا الفيلا وكانت فيلا دورين صغيرة مش كبيرة اوي يعني.
وسارة لقيتها تحت وقولتلهم كفاية كده بقي خلوا الحراسة هنا واللي عايز يمشي ويرتاح يتفضل.
سارة:لا طبعا مينفعش نسيبك يا عمار باشا انت لتاني مرة حاولو يقتلوك وكده الموضوع مش سهل احنا اه منعرفش التفاصيل لان دي مش بتاعتنا لكن لازم نبقي جنبك.
انا:اولا اسمي عمار وبس يا سارة احنا قريبين من بعض، ثانيا بقي انت هنا لحماية امي و البيت ومادام انا جيت يبقي ترجعي بيتك يا بنتي ومشوفش وشك غير الصبح يلا ومن غير نقاش نفذي الامر يا حضرة الظابط. طبعا بهزر معاكي يا حلوة بس لازم تروحي ترتاحي يلا.
وانت يا احمد سيب الحراسة وامشي انت كمان ومسمعش ولا كلمة زيادة اتفضلوا يلا.
دخلت البيت والدور الاول كان الريسبشن والمطبخ واوضة المكتب والدور الثاني الاوض بتاعتنا وكذا اوضة تانية وحمام غير الحمام اللي تحت.
ملقتش نهي في الريسبشن تحت مرضتش أنده عليها قولت يمكن بتتشاقة زي ما شوفتها من كام يوم
وطلعت على فوق ولقيت بابها موارب ولقيتها بتنشف جسمها وواقفة قدام المراية عريانة خالص وبتنشف ببطئ اووووي وبتحسس على كسها بشكل يجنن الحجر ويخلى الزوبر اللي مش بيقوم يقوم من حركاتها وجمال طيزها المرفوعة وانا اصلا راجع مخنوق وكنت هموت لتاني مرة بس هي قادرة تخرجني من القرف ده كله بجمال جسمها وحركاتها الفاجرة زيها بس مكنش ليا مزاج اتفرج وحبيت ارخم عليها وعملت صوت وقولتها ماما انا جيت
قالتلي ثواني وجيالك يا حبيبي، دخلت غيرت هدومي وخرجت وهي نزلت بعدها بشوية ولقيتها ملاك نازل عليا من كتر بيضها ولابسة قميص طويل مفتوح من الاجناب وماسك على بزازها اوووي وحلماتها باينة بطريقة فاجرة اوي بجد هموت وانط عليها بس خايف من ردة فعلها.
انا:اي الحلاوة دي يا نهي تعالي جنبي بحلاوتك دي.
ماما:ياض بطل بكش وقولي كنت فين كل ده ومع مين واي الحراسة دي ومين سارة دي كمان
انا:ياولية اصبري واحدة واحدة هفهمك، كنت فين كنت بتغداء مع لميس اللي كلمتني وانت رديتي عليها.

واتعرفت عليها كمان وكانت بتتطمن عليا، الحراسة علشان الحادثة اللي حصلتلي بسبب قضية مهمة وكمان من غير ما تخافي النهاردة حصلي برضو محاولة اغتيال تانية ومش عايزك تقلقي خالص الموضوع قرب يخلص.
مين سارة دي، الظابط المسؤولة عن البيت وعن حمايتك طول ما انا برة احكيلي حصل بينكم ايه
طبعا انت سيبتني الصبح ومعرفتنيش ان في حد واقف برة قدام الفيلا وببص بالصدفة لقيت حراسة حوالين البيت وحوارات كبيرة.
وباب الفيلا خبط وقمت افتح وحطيت الروب عليا لان بصيت من العين السحرية وعرفت انها بنت فقولت عادي افتحلها كده وانت عارف مبحبش الخدامين وبحب اقعد براحتي.
سارة:صباح الخير يا فندم انا الظابط سارة هكون مسؤولة عن حماية البيت وحماية حضرتك.
امي:طبعا فتحت لسارة وانا بالقميص وعليه الروب وقولتلها اتفضلي ادخلي يا سارة.
وقعدنا نتعرف على بعض وعيون سارة متشالتش من على صدري بصراحة ومتكسفيش ومتعلقش
جيه في بالى على طول حتى الستات بتهيج عليها لبوة كبيرة نهي برضو.
وعرفت وقتها ان سارة مش متجوزة واتطلقت من جوزها بسبب انها عايزة تكمل شغلها وهو كان مصمم انها تسيب الشغل وهي بتحب شغل الشرطة والحراسة.
لان سارة من الحراسات الخاصة في رتبة ملازم أول بس شاطرة جدا ولسه سنها صغير ممكن في حدود 24 سنة
تعالو انا بقي اوصفلكم سارة زي ما شوفتها
سارة حتة عود بطل كده في نفسها جسمها مشدود بسبب التمارين وبزازها مش محتاجين برااا هما اصلا واقفين شامخين في نفسهم ومنفوخين لقدام وحجمهم متوسط ومعندهاش بطن خالص وطبعا طيزها مدورة ومرفوعة البت فعلا عايزة تتركب، جوزها الغبي طلقها ازاي بس ابن الوسخة ده دي لبوة عايزة تتأكل.
بعد ما خلصت بقي حكي افتكرت امي اني في خطر وبدأت الدراما
ماما:يابني ما تبعد عن الشغل ده وقرفه مش كفاية اللي حصل لابوك زمان انت عايزاني اعيش كمان من غيرك.
انا: متقلقيش يا حلوة وخدتها في حضني، جسمها كان طري اوي متقولش ابدا دي واحدة كبيرة خالص وشوفت وقتها فرق بزازها واجننت عليها وزوبري وقف وهي حاسة بكده.
متخافيش يا حبيبتي انا جنبك وهعوضك عن كل حاجة وحشة عشتيها وبعدين انت واحدة متعلمة وفاهمة طبيعة شغلي امال خريجة حقوق ازاي بس.
ماما:حبيبي متحرمنيش من حضنك كفاية عجزت بدري بدري.
انا:مين اللي عجزت دي، ده انت لو مش امي كنت زماني مجوزك فورا.
ماما:ياواد بطل بكش بجد انا لسه حلوة.
انا:طبعا حلوة وووقتها محستش بنفسي غير وانا برفع وشها ليا وبوستها من شفايفها ودخلنا في بوسة طويلة معرفش قعدنا قد ايه وايدي نازلة على بزها وبمسك فيه وبقفش فيه براحة وبلعب في حلمتها من برة القميص، وايدي واحدة واحدة بتنزل على رجليها لحد ما دخلتها من فتحت القميص من الاجناب وبعدت رجليها عن بعض وحسست على كسها لقيتها من غير اندر اللبوة وكسها مليان عسل وغرقان بجد احساس رهيب كسها المبطرخ تحت ايدي وبين ايديا وبحسس عليه وكل ده احنا بنبوس بعض ولسه هكمل في كسها وازود اكتر بس الغبية لميس لقيتها بتتصل على التليفون.

وفاقت امي بسبب رن التليفون ولما لقت الوضع كده قامت من حضني وجريت على الاوضة فوق بس مردتش اقوم وراها في وقتها.
واتصلت على لميس وانا مش طايقها خالص
انا:نعم يا لميس يا فصيلة قطعتي عليا حاجة مهمة عايزة ايه
لميس:اسفة يا عمار بس حبيت اطمن عليك لما لقيت الظابط احمد جالي وسابلي 2 حراس وبيقولي دي اوامر عمار باشا من النهاردة الحراسة دي معاكي.

انا:قولتلها بهزر يا لميس متزعليش ومتقلقيش انا كويس عدت على خير المرادي لتاني مرة بس لازم با لميس نشتغل من بكرة على حاجة في دماغي هحكهالك بكرة لما اشوفك
وقفلت مع لميس وكل ده مش سامع صوت نهي امي ولا نزلت تاني
وقعدت افكر انا ليه بفكر فيها بالشكل ده انا عمري ما كنت من ناحيتها كده بس برضو هي محتاجة لده وهي صغيرة.
بعد شوية قومت اشوفها واعتذرلها واتمني تسامحني، قربت من اوضتها بس سمعت صوت اهااتها المكتومة عرفت انها هاجت عليا ودخلت تريح نفسها
وقتها قررت اني لازم اريحها وامتعها وكمان انهش فيها وأكل جسمها اللي جنني ده وفتحت عليها باب الاوضة
بكده انتهي الجزء الثالث نتقابل في الاجزاء الجاية.


الجزء الرابع

وقفنا المرة اللي فاتت لما فتحت باب الاوضة على نهي امي
براحة وهي كانت مغمضة عينيها ولقيت ايدها على كسها الجامد اللي انا واثق دلوقتي انه منهار وعايز حد يأكله ويحتويه في بوقه وينهش لحمه المبطرخ ده
ولا بزازها المدلدلة على جنابها بجد حاجة اخر شرمطة امي قدامي للمرة التانية عريانة ومن شوية كنت قربت انيكها خلاص وبدل ما تريحني دخلت تنيك نفسها في الاوضة المتناكة اللبوة.
قررت اني لازم انيكها واللي يحصل يحصل زوبري النهاردة لازم ينام في كسها وبين بزازها الشرموطة دي.
قلعت هدومي كلها و زوبري بقي قدامي وواقف شامخ للقمر المتناكة المرمية على السرير دي، اللي لازم تتناك من زبي وينهش لحمها ويفشخها.
قربت منها وقلبي بيدق بسرعة اوي وزوبري خلاص هينفجر، بقيت جنبها واقف وايدي قريبة اوي من بزازها وبقرب منهم براحة خالص لحد ما حطيت ايدي على بزها ولعبت في حلمتها الواقفة وكانت طرية اوي وجميلة وقد ايه هي چيلي وعايزة تتحط في بوقي وامصها اوي واكلها بين سناني وبين شفايفي.
بس اللحظة الحلوة مبتكملش لقيتها فاقت وقالتلي انت بتعمل ايه اخرج برة عيب كده اطلع برة انا امك انت اجننت اطلع برة بقولك وبتحاول تغطي جسمها باي حاجة جمبها وكل ده انا واقف جنب السرير وهي شايفة زوبري واقف عليها ازاي وهينفجر ازاي بسبب جسمها.
قولتلها اهدي يا ماما انا عارف انك تعبانة من زمان وانا حاسس بيكي ولازم اهتم بيكي واهتم بامورك الجنسية.
قالتلي اطلع برة بقولك وهي مخبية جسمها بايدها ومتعصبة اوي عليا وفي نفس الوقت انا واثق انها هايجة وهتموت على زوبري لان عينها متشالتش من عليه اصلا.
قولتلها اهدي يا نهي يا جميلة يا قلبي وحطيت ايدي تاني على بزها ولعبت في حملتها براحة وضغطت عليها... براحة وشدتهم لبرة وهي تطلع منها ااااه جننتني بجد قولتها بحبك يا نهي انت جامدة اوي.
وطلعت فوقها وقربت من شفايفها وبوستها من شفايفها بوسة طويلة وهي عمالة تقاوم بس بحركات بسيطة ونزلت ايدي بين على بزها اليمين ولعبت فيه براحة اوي ونزلت بصوابعي واحدة واحدة على حلمتها الوردي اللي واقفة بكل ثقة وبتقولي وريني هتفشخني وتأكلني ازاي تعال ارضع من بزازي انا كُلي ملكك تعالى ارضع وانهش بزاز امك زي ما رضعتهم وانت صغير تعال اشرب لبن وعسل من بزاز امك حلمتها جننتني لدرجة اني حسيت انها بتكلمني وكل ده وانا ببوس في شفايفها، شفايف فراولة مينفعش تتساب لازم اكلها واستطعمها كمان.
فضلت العب في حلمتها وامسكها بين صوابعي واضغط عليها براحة واسيب واشد واسيب واشد وهي اهاتها مكتومة وانا ببوس شفايفها العسل دي امي لبوة اوي ولو سيبت بزازها أكيد هتحاول تفوق وتقوم من تحتي وانا مش هسمحلها المرادي تقوم وتجري لازم انيكها واكمل وسيبت بزازها مؤقتاً ونزلت حطيت ايدي على كسها اللي لقيته غرقان ومليان عسلها اللي بعد شوية هشربه ومش هسيبها غير وهي منهوش لحمها من بوقي كس كبير ومبطرخ وشفايفه مدلدلة وانا بعشق الست اللي كسها مدلدل مابالك بقي الست دي امي وتحت مني لازم اهتم بالكس اللي خرجت منه وجيت للدنيا علشان انيكه لما اكبر.
وهي بدأت تستجيب وحركاتها قلت خالص، وبدات ابوس رقبتها واخرج لساني والحسها وابوسها وانهش بسناني في لحمها لحد ما علمت علامات كتير في رقبتها واهاتها مولعاني وهي مكتومة ومكسوفة ولسه مش مستوعبة انها تحت ابنها بينكها وشوية وهيدخل زوبره الكبير في كسها وبقرب من ودنها بنفسي السخن وهي كل ده بتطلع اهات مكتومة وده بيجنني عليها اكتر وقربت من ودنها قولتلها انت لبوة اوي يا نهي وقتها نزلت عسلها على ايدي دعكت العسل في كسها وقولتلها ده انت تعبانة اوي يا لبوتي وكملت همس في ودنها قولتلها عسل سخن يا قلبي سمعيني اهاتك الممحونة وهي بقيت تقول اااااه حرام عليك سيبني حرام اللي بيحصل ده انا امك بس على مين مش هسيبك يا نهي انت لبوتي من النهاردة ولازم انيكك.
ونزلت ابوس في بداية بزازها من فوق وامسك البز التاني بايدي، وقربت نفسي من حلمتها ونفخت بنفسي السخن على حلمتها لقيتها بتقول احححححح براحة ارجوك انا تعبانة يا عمار يابني براحة علي امك حبيبتك.
قولتلها وانا هريحك يا قلب عمار وهريح كسك المبطرخ ده وخدت حلمتها في بوقي وفضلت امصها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهات مكتومة لانها مكسوفة ومش جريئة لسه ومش قادرة تتجرئ في حضن ابنها اللي بينهش في لحمها. وفضلت اكل بزازها وبلف لساني حوالين حلمتها وبقيت اشد وارخي وحلمتها الوردي احمرت اوي من كتر اللحس والشد من سناني.
طلعت تاني عند ودنها وبهمس فيها بزازك نار يا نهي، وتجنن انت لبوة اوي يا نهي ولازم تصدقي ابنك في حضنك بيمص بزازك وايده على كسك اهي وروحت ضاربها براحة على كسها وسمعت احلى صوت طرقعة لكسها اللي مليان عسل وهي انفجرت وقتها وقالت اااااااااه احااااااااااااا انا بجيب يا عمار للمرة الثالثة.
كملت همس في ودنها قولتلها اكلمي براحتك وطلعي اهااااااتك يا قلبي براحتك انا بحبك وبحب بزازك الكبيرة ونزلت كملت مص في حلماتها الواقفة ومسكت البزة التانية وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل ولبن نهي بتتصفي تحت مني.
اااااااه ارضع يا عمار انا خلاص بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تقوم، انا خلاص تعبانة اوي وهموت عليك من وقت ما شوفت زوبرك وانا بحميك اخر مرة ارضع يا عمار افشخ امك يا حبيبي افشخني.
قولتلها امرك يا ملكة هفشخك سبيلي نفسك خالص واخيرا اجرتي يا لبوتي
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهي انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية وكملت كلام ونطقت قالتلي كفاية كده ريحني من تحت.
قولتلها تحت فين اسمه ايه اللي تحت ده، قالتلي تحت عندي واخلص بقي انا بقيت نار مولعة من تحت قولتلها مش هنزل تحت غير لما تنطقي اسمه، انسي انك هانم بقي واتعاملي زي الشراميط يا شرموطتي انت
وسمعت منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة حراااام عليك ريحني اااااااااااه احححححح بجيب يا عمار يخربيتك جننتني انا عمري ما اتمتعت كده في حياتي.
الحلو في بيتنا ان الاوض كلها عازلة للصوت وانا بقولها هنيكك يا شرموطة وطلعي صوتك براحتك محدش هيسمع.
وصوتها بدأ يعلى اكنها خدت الاذن تطلع صوتها
قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف وكبير بجد ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني من عذاب السنين دي كلها الحس يا حبيبي افشخني بلسانك وانا فضلت طالع نازل بلساني بين شفايف كسها المبطرخ وايدي لسه مسبتش بزازها وبلعب في حلمتها وهي بتتلوي في السرير احححححح يا عمار كفاية انا نزلت كتير اوي كفاية يا حبيبي انا محتاجة بتاعك
وقتها سيبت كسها وقربت زوبري من بوقها وقولتلها يلا يا لبوتي افتحي بوقك وخدي زوبري فيه وهي ما صدقت فتحت بوقها وبدأت تلحس في رأس زوبري وتخرجها وبتقولي اي الزوبر الجامد ده كنت فين من بدري وسايبني كده مولعة نار هات زوبرك أكله وامصه وهو كبير وحلو اوووووي كده. واااااه يا جمال شفايفها وهي على زوبري وانا ماسكها من شعرها وبنيك بوقها وبدخله واطلعه ااااه احححححح يا نهي لسانك مولع نار على زوبري مصي حلو يا شرموطة طلعتي محترفة في المص، امي خبرة وشرموطة. كملي مص يا كسمك في زوبري عارف انك بتحبي الشتايم بامارة كسك كل لما اشتمك يجيب عسل انت هايجة اوي كده وتعبانة فضلت تمص وتلحس في زوبري وتدخله لاخر بوقها لحد ما خلاص مبقتش قادر من حركاتها امي شرموطة محترفة كنت مضيع الجمال ده كله مني كل ده.
قولتلها طب تعالي بقي نامي على حرف السرير على ضهرك وهي فهمت انا هعمل فيها ايه ورفعت رجليها على كتافي وقالتلي يلا دخل بتاعك، قولتلها ادخل ايه معرفش اسمه اي هو بتاعي ده قالتلي زوبرك يا حبيبي دخل زوبرك في كس امك يا قلبي قولتلها لا سبيني امتعك بمزاجي يا لبوتي انت.
وبدأت افرش كسها بزوبري واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة وفضلت كده بتاع عشر دقائق افرش في شفايف كسها الجامدة وهي كل اللي عليها ااااااه كفاية يا عمار بقي ودخل زوبرك حرام عليك انا تعبانة ومولعة لوحدي دخله بقي.
ودخلت زوبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زوبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق بقالي سنين كتيرة متناكتش من وقت ما مات ابوك برراااااحة ااااااه يا عمار براحة ابوس ايدك واحدة واحدة وبعدين سرع، وفضلت رايح جاي براحة في كسها وكل ده رُبع زوبري اللي جواها، قولتلها هاا يا لبوة قادرة تستحملي باقي زوبري ولا لسه، قالتلي اه يلا دخل تاني وانا بدأت ادخل زوبري لجوا براحة خالص كسها ولا اكنه بنت بنوت متفتحش ضيق قوي وسخن مولع ناقصها غشاء البكارة وتبقي بنت بنوت رسمي اااااااه على كسك يا نهي اااااااه وبدأت ارزع في كسها وهي نزلت كتافها على ضهري وضمنتني عليها ااااااه يا عمار ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي انا من النهاردة مش هسيبك ابدا عوضني عن سنين الحرمان يا حبيبي احححححح بجيب يا عمار اوعي توقف ااااااه يا عمار نيك امك يا حبيبي نيك نيك اااااااااااااه.
انت تعبانة اوي كده يا قلبي بنيك اهووووو وهفشخك في كسك وطيزك البكر دي زي ما ابويا فتح كسك زمان ومات انا بقي اللي هفتح طيزك بس مش دلوقتي يا لبوتي خدي في كسك خدي اهووو.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زوبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوةة انت كسك مبطرخ وكنت هموت عليه لما نضفتي زوبري وقت ما حمتيني وكنت عايز انيكك خدي في كسك يا نهي يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زوبرك انا مش متعودة على كده انا تعبانة ومش هشبع منك خليك قادر عليا وافشخني يا عمار افشخني يا حبيبي ااااااه ارزع في كسي ارزع اوي نيك نيك امك نيكني اوي اوي يا عمار ااااااااه وجابت للمرة الخامسة على زوبري.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي. قومي اعملي وضع الكلبة يا لبوتي وقامت عملت كده دخلت زوبري في كسها من ورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها وانا اقولها لازم انيك طيزك الحلوة دي ومش هسيبك.
نيك كسي دلوقتي وخليني اخد على زوبرك وبعدين فكر في طيزي نيكني يا حبيبي ابوك مات وسابني وانا لسه صغيرة اااااااه نيك يا حبيبي انت طلعت جامد اوي مش هسيبك ولا هخليك تتجوز انت بتاعي انا وبس زوبرك ليا لوحدي.
بحبك يا نهي وحتى لو اجوزت هفضل انيكك واهتم بيكي مش هسيبك زوبري ليكي انت وبس يا لبوتي خدي في كسك يا شرموطة خدي يا لبوة.
قالتلي لا كفاية حرام عليك انا تعبت يلا هاتهم بقي قولتلها عايزاهم فين يا لبوتي قالتلي على بزازي قولتلها طب قومي مصيلي لحد ما اجيبهم ولفت جسمها وفضلت تمص في زوبري بتاع 10 دقائق لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت بوقها ورفعت بزازها ونزلت وقالتلي يلا هاتهم وانا نطرت لبني كله على وشها وبزازها.
وفردت ظهري على السرير وكنت خلاص هموت من التعب بقالنا ساعة ولا اكتر بنيك فيها وهي متناكة جامدة ميتشبعش منها خالص لبوة وانا اللي ههدها واطفئ نارها.
قامت وجت جنبي على السرير وحضنتها قولتلها انت جامدة اوي اوي اوي يا ماما.
قالتلي اسكت انا مش طايقة نفسي ازاي نعمل كده وازاي منعرفش نتحكم في نفسنا اللي حصل ده حرام ومينفعش يحصل انا كده زنيت مع ابني حرام عليك كنت سيبتني اكمل لعب في كسي.
ولقيتها هتعيط قولتلها بلاش العتاب انت تعبانة وانا بحبك وبريحك وحبيت اعمل كده احسن مانت تعبانة اوي كده. وكسك الجميل ده محروم من النيك يا قلبي انت وقولتلها بلاش كلام ولا عتاب ونامي في حضني يلا وجبت الغطاء واتغطينا.
قلقت من النوم لقيت نهي نايمة زي ما هي جنبي قومت براحة من جنبها ونزلت اشرب عصير ولقيت تليفوني بيرن بصيت في الساعة لقيتها 1 بليل ولميس اللي بتتصل قلقت ورديت.
لميس:عمار انا اسفة بجد اني اتصلت دلوقتي بس ماما تعبت جامد ومش عارفة اتصرف وبصراحة خايفة انزل بسبب القلق وانت كمان بعتلي حراسة بس مش هثق فيهم.
انا:اهدي طيب يا لميس انا هلبس بسرعة ومسافة السكة واكون عندك ومتقلقيش من حاجة جهزي مامتك وانا هكلمك اول ما اوصل.
طلعت سيبت ورقة لامي اني نزلت لشغل مهم وراجع تاني متقلقيش عليا لو صحيتي وملقتنيش
ودخلت خدت شاور بسرعة وظبطت نفسي ولبست حتى لو بيحصل ايه شياكتي رقم واحد ده انا العراف ولازم اخد بالي من كل خطوة بعملها.
وقبل ما اخرج من الفيلا خدت سلاحي وسحبت خزنة زيادة احتياطي غير اللي في العربية واللي موجودة في السلاح.
لأن انا همشي لوحدي هيكون معايا حراسة عادية لكن الظابط احمد خلاص روح وانا مش هجيبه تاني.
بس خرجت من الفيلا لقيت احمد برة
انا:مش قولتلك روح يابني واديتك أمر تمشي وتروح ترتاح انت بتستهبل قاعد ليه.
احمد:مينفعش اسيبك عندي اؤامر بكده من محسن بيه وفضل باشا
ماشي ياحمد انا هتصرف معاك بعدين يلا بينا على بيت لميس علشان مامتها تعبت وكلم الحراسة اللي هناك تأمن الدنيا كويس ومش عايز معايا غير عربية فيها 4 حراس وانت وشكرا على كده يلا بينا.
واتحركت على بيت لميس واول ما وصلت اتصلت عليها انزلي يا لميس انا تحت.
لميس:عمار انا اسفة بس ماما مش هتقدر تنزل ممكن تطلع تشيلها.
انا:حاضر يا لميس طالع افتحي الباب والدور الكام.
لميس:الدور ال5 يا عمار واسفة مفيش اسانسير.
قولت لاحمد ام الدنيا لازم اطلع اجيب مامت لميس وانزل وخلى الحراسة واقفة حوالين العربيات ومحدش يجي ورايا ولا انت حتى.
وطلعت عند لميس اللي لقيتها منهارة من العياط وعيونها محمرة اوي قولتلها اهدي بس في ايه هتبقي كويسة متقلقيش هي فين.
قالتلي جوا يا عمار في الاوضة تعال معايا.
بس دخلت ولقيت نبيلة مامتها جمال ايه وجسم ايه حتى وهي تعبانة ومش دريانة بالدنيا هي بطل برضو.
اوصفلكم نبيلة لابسة قميص نوم اسود قصير يدوب مغطي كسها بالعافية والاندر اسود نفس لون القميص وجسمها أبيض ومليان بزازها متوسطة وحلماتها من النوع النايم لازم تتمص وتترضع علشان توقف.وبشرتها البيضاء تخليها تنور في الضلمة.
نرجع للواقع كفاية سرحان بدل ما لميس تقتلنا.
انا:طب لازم نلبس طنط حاجة وبعدين ننزل ساعديني يا لميس وهاتي انت الهدوم اللي ينفع تلبسها من الدولاب وعلى مهلك وبراحة وهتبقي كويس متخافيش.
لميس فاقت للوضع اللي احنا فيه وشافت مامتها كده فهمت انا قصدي ايه واكسفت
انا:يلا يا لميس بلاش تفكير كتير انجزي سرحانة في ايه.
لميس:حاضر يا عمار ثواني وراحت جابت هدوم من الدولاب.
لبسنا نبيلة الهدوم وخدنا بعضنا كلنا ونزلنا وانا شايل نبيلة بين احضاني وزبي عايز يقوم من مكانه من جمالها وجمال جسمها الطري.
دخلت نبيلة العربية بتاعتي واخت لميس قعدت ورا معاهم ولميس قعدت جنبي.
وسألت احمد على اللاسلكي اقرب مستشفي فين، عرفني الطريق واتحركنا على طول للمستشفي.
ونزلت شيلت نبيلة واحمد لقيته بيأمن مدخل المستشفى ووزع الحراسة على البوابة ودخل هو وحراسة لميس معايا ودخلناها الطوارئ.
وجيه الدكتور وقالنا كله يخرج برة وهنكشف عليها ونشوف عندها ايه.
ولميس منهارة هي واختها من العياط، بس قربت من لميس وخدتها في حضني وقولتلها اهدي هتبقي كويسة وهتطمني عليها دلوقتي.
وبعد نص ساعة خرج الدكتور وطمنا على نبيلة وعرفنا ان نبيلة كان عندها فقر في نسبة الاكسجين في الدم وده اللي سبب ليها الغيبوبة والدوخة اللي حصلت وان علاجها الأكل الكويس وراحة تامة من اي مجهود وممنوع تتحرك لمدة اسبوعين.
انا:شكرا يا دكتور تعبناك معنا. شوفتي بقي ياستي ادي طنط كويسة ومفيش حاجة الموضوع عد على خير وكلها شوية وهتفوق وتدخلي تطمني عليها انت واختك
الا صحيح انت اسمك ايه انا عمال اقول اختك اختك عرفيني عليكي بقي وكفاية عياط.
اخت لميس:اسمي نهال وانا عارفة انت مين من كلام لميس عليك.
انا:اي ده هي لميس بتحكي عني كتير ولا ايه قوليلي قالتلك ايه.
نهال:قالت كلام كتير حلو بعدين اقولك.
لميس:بس يا نهال بطلى رخامة.
انا:ماشي يا عسل يا صغيرة انت هنكلم كتير.
نهال بقي يا عزيزي القارئ حتة كيوت صغيرة كده جميلة في نفسها جسمها عود فرنساوي على بزاز بحجم الرمان الكبير وجسم رياضي وبشرتها برونزي بالشعر الناعم حاجة جنان كده تتأكل أكل.
بعد شوية فاقت نبيلة وسألت على لميس ونهال، ودخلنا كلنا ولميس عرفتني على نبيلة
انا:كويس انك بخير ووسطنا.
نبيلة:شكرا انك انقذتني ومسبتش لميس في ظرف زي ده يا عمار انا عرافك من حكاوي لميس عنك.
لميس:ياماما كفاية هو انت ونهال عليا.
انا:من الواضح كده اني اتشهرت عندكم في البيت اسيب حضرتك ترتاحي وهجيلك بكرة اطمن عليكي.
لميس:هوصل عمار واجي تاني يا ماما.
خرجت انا ولميس برة وكان احمد مستني وفضلت تشكرني وتقولي شكرا انك كنت جمبي وانا وقتها استغليت الفرصة بقي وقربت منها وقولتلها ولا يهمك هفضل جنبك وهكون معاكي وبوستها من رأسها وقولتلها الحراسة معاكي متقلقيش وتليفوني مفتوح اتصلي في اي وقت.
وسيبتها وروحت على الحسابات دفعت تكاليف المستشفى كلها وعديت على الكافتريا طلبت ليهم أكل هي ونهال علشان اكيد جعانين.
انا:احمد امن المستشفى كويس اكيد انا متراقب وعارفين ان لميس هنا هي ومامتها ومش عايز اي حاجة تحصلهم اطلب من محسن بيه حراسة كاملة على لميس واهلها من النهاردة ويجوا على المستشفى دلوقتي وانا هقدم لمحسن بيه تقرير بالطلب ده.
احمد:حاضر يا عمار متقلقش انا أمنت الدنيا كويس، المهم انك تروح انت ترتاح بقي علشان بكرة اليوم طويل.
رجعت البيت واحمد روح هو كمان دخلت الفيلا كانت الساعة 4 الفجر طلعت بهدوء لاوضة امي لقيتها نايمة لسه وشكلها مصحيتش قبل كده لأن الورقة زي ما هي.
دخلت قلعت هدومي ونمت جمبها زي ما كنت بس فضلت لابس الطقم البيتي بتاعي ونمت محستش بنفسي غير وهي نهي بتصحيني الساعة 9 وبتقولي قوم يا عمار يلا مش هتروح شغلك.
صحيت ولقيتها معيطة وباين عليها قولتلها مالك يا حبيبتي معيطة ليه مش قولنا منفكرش في حاجة بقي ونعيش حياتنا مبسوطين مع بعض.
ماما:عمار انت واخد الموضوع ببساطة كده ليه، احنا عملنا حاجة غلط وحرام مينفعش البساطة دي انا ندمانة بجد انت ازاي شيفني دلوقتي ونظرتي في عينك ايه انا اكيد قليت من نظرك.
انا:ششششش انت بتقولي ايه انت زي مانت عندي بحبك زي مانت وبحب كامي قبل اي حاجة وهعاملك كامي بؤة الاوضة دي غير كده انت مراتي وحبيبتي وموزتي ولبوتي وشرموطتي وكل حاجة.
لقيت وشها هدي شوية قولتلها طب تعالى بقي وانت حلوة اوي كده على الصبح علشان عايز افطر من جسمك الأول
ونزلت بوس في شفايفها زي المجنون اللي لاقي حاجة يأكلها وكان جعان اوي وانا فعلا جعان عايز اخليها تشبع وتشبعني معاها وفضلت ابوسها من كل حتة في وشها ونزلت براحة على رقبتها بلحس وببوس فيها براحة وبنهش فيها بسناني وبعلم في رقبتها وبنفخ فيها نفسي السخن المولع وبرفانها مجنني بنت اللبوة الجامدة دي.
ونزلت ابوس بداية صدرها من فوق ونزلت ليها حمالة القميص وظهر قدامي احلى بز شوفتي الاول وبعدها بز نبيلة ام لميس اللي اتمني أكله وارضعه هو كمان واجرب حلمتها النايمة بس خليني في حلمة نهي اللبوة الواقفة دي الاول ومسكت حلمتها بسناني وشدتهم لبرة وهي طلعت احلى ااااااااااااه منها براحة يا عمار براحة على بزازي يا حبيبي مش هتطير بزازي خلاص ملكك انت وبس انا تحت امرك يا روحي بس براحة على مامتك حبيبتك وانا برضو بمص في حلمتها بمزاجي وبلعبها بلساني وشفايفي اااااااه ارضع يا حبيبي انا هموت عليك و بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تاني، انا تعبانة اوي ومحتاجة دلعك ليا ونيكك فيا وعايزة زوبرك يدخل يفشخ كسي يلا كفاية انا سايحة لوحدي يلا انزل دخله في كسي افشخ امك يا حبيبي افشخني.
وانا دخلت زوبري في كسها وفضلت رايح جاي جواها وارزع في كسها السخن الجامد وفضلنا كده نص ساعة نبدل اوضاع وانيكها في كسها الجامد وهي تغرق الدنيا وتغرقني بعسلها الشهي والحلو ده لحد ما خرجت زوبري من كسها وجبتهم على بطنها من برة.
وبوستها من شفايفها ايه الجمدان ده يا نهي انت جامدة اوي
ماما:انت اللي جامد يا حبيبي وزوبرك جامد اوي وبيكفني وكبير اوي على كسي الضيق ده بس هاخد عليه واتكيف منه اوي يلا قوم بقي خد شاور.
انا:طب ما تيجي نستحمي سوا
ماما:لا كفاية ونبي انا كسي خلاص اتهري كفاية كده حرام عليك.
انا:تعالى ومش هنعمل حاجة.
قالتلي لا روح انت كفاية عليا كده وخلص وهتلاقي الفطر تحت اصلا وانا هقوم وراك.
قمت فعلا خدت شاور وفوقني اكتر ما انا فوقت من نيك نهي امي حبيبتي اللي فشختها علي الصبح وخرجت لبست وبصيت في الساعة لقيتها 11 قولت حلو اوي مدام الدنيا هادية كده يبقي مفيش جديد في الشغل.
ونزلت لقيت نهي لابسة طقم بيتي عادي زي اي طقم بوستها من شفايفها وقولتلها نورتي يا ماما قالتلي احنا قولنا ايه برة الاوضة انا ماما وبس خلى بالك يا عمار قولتلها حاضر متكسفيش اوي كده.
قالتلي عمار صحيح انت خرجت امبارح أصل الصبح قرأت الورقة واستغربت انك نايم جنبي ومخرجتش يعني.
انا:لا خرجت يا ماما لميس اتصلت بيا وحكتلها كل اللي حصل ماعدا طبعا اني شوفت نبيلة بقميص النوم وجسمها كله كان قدامي.
ماما:قالتلي كويس انك صحيت ورديت عليها شكل البنت دي يا عمار معجبة بيك وانا عايزة اتعرف عليها وافرح بيك قريب بقي.
ولقيت وشها اضايق فهمت على طول انها خايفة ابعد عنها بعد ما دوقتها طعم النيك تاني قولتلها متخافيش يا نهي حتى لو اجوزت مش همشي من هنا ولا هبطل انيكك حتى لو قدام مراتي وقتها لانك مراتي الأولي
ابتسمت وقالتلي طب بطل بكش وكُل واتغذي يلا.
واحنا قاعدين بنفطر وكل الدنيا حلوة وهادية لقيت تليفوني بيرن ولقيته رقم غير معروف برد بقول الووو مين معايا
الصوت:مش هتعرف انا مين غير لما تحس بالخطر اللي بجد انا كل ده بلعب معاك يا عمار بس لو عوزت اعرفك انا مين هعرفك بطريقتي.
انا:الوووووو انت مين وازاي تتكلم كده اصلا معايا انت مش عارف انا مين ولا ايه انت اجننت.
الصوت:لا عارف يا عمار انت مين وعلشان انت شخص مهم اوي في مبني الامن العام ووراك نفوذ كبيرة انا مش هسيبك ولا هسيب اللي كنت عندهم في المستشفى امبارح.
والصوت اتقطع وفي نفس الوقت لقيت ضرب نار على البيت والازاز بيكسر من كل حتة

وبس كده نكمل الجزء الجاي يا تري مين اللي اتصل على عمار وضرب عليه نار مستني التوقعات في الكومنتات وكمان رأيكم في تطويل الجزء المرة دي عدد الكلمات 3 اضعاف كل الاجزاء اللي فاتت
وبعد كده هنزل جزء كل 3 ايام علشان ظروف الشغل والكتابة بتاخد وقت علشان اطلع بجزء كبير

الجزء الخامس

وقفنا المرة اللي فاتت
واحنا قاعدين بنفطر وكل الدنيا حلوة وهادية لقيت تليفوني بيرن ولقيته رقم غير معروف برد بقول الووو مين معايا
الصوت:مش هتعرف انا مين غير لما تحس بالخطر اللي بجد انا كل ده بلعب معاك يا عمار بس لو عوزت اعرفك انا مين هعرفك بطريقتي.
انا:الوووووو انت مين وازاي تتكلم كده اصلا معايا انت مش عارف انا مين ولا ايه انت اجننت.
الصوت:لا عارف يا عمار انت مين وعلشان انت شخص مهم اوي في مبني الامن العام ووراك نفوذ كبيرة انا مش هسيبك ولا هسيب اللي كنت عندهم في المستشفى امبارح.
والصوت اتقطع وفي نفس الوقت لقيت ضرب نار على البيت والازاز بيكسر من كل حتة
للحظة واحدة انا مبقتش شايف قدامي وبقي كل اللي يهمني احمي امي وبس وقومت شديتها في حضني على طول ونمت بيها على الارض وسمعت احمد والكل بيزعق وبيقوله لازم ندخل لعمار بسرعة، بس سارة اللي دخلت الأول ولقتني مرمي على الارض وواخد امي في حضني وخايف عليها امي وهي عمالة تعيط وتصرخ وتقولي مين دول وعايزين ايه منك.
بس انا اول ما شوفت سارة واحمد اطمنت وبدأت عيني تقفل ورميت ضهري على الارض وطلعت واخد رصاصة ناحية قلبي أكيد خدتها وانا بحاول احمي امي.
وبدأت عيني تقفل بس سامع كل حاجة من حواليا صرخات امي عليا وصرخات سارة واحمد وهما بيطلبوا الاسعاف بسرعة وبيخلصوا على المافيا اللي هجمت علي البيت كل ده انا سامعهم بس مش عارف اشوف ولا اتحرك.
اللي جاي ده كله هيتحكي على لسان امي واحمد وسارة
امي:يا سارة الحقي عمار بسرعة اطلبوا الاسعاف بسرعة فوق يا عمار فوق يا حبيبي متسبنيش وتموت انت كمان فوووووق يا عمار.
سارة:اهدي يا مدام نهي وتعالي معايا ألبسك حاجة علشان تعرفي تروحي معاه المستشفى اهدي شوية علشان خاطري والاسعاف على وصول متقلقيش هيبقي كويس وعمار قوي وهيعيش.
احمد:الاسعاف فين كل ده الخصو بسرعة عمار باشا بيموت وفقد الوعي.
امنوا الدنيا كويس قبل ما نخرج وعايز الشارع كله يتقفل متدخلش غير الاسعاف وبس.
وصلت عربية الاسعاف واحمد والدكاترة نقلوني للعربية وامي قاعدت معايا في العربية وعربيات الحراسة بقيت كلها ورايا والمفروض اني هروح مستشفى الشرطة علشان هتكون أمان ليا.
ماما:اوعي تسيبني انا عارفة انك سامعني اوعي تسيبني هعيش لوحدي ازاي انت ضهري وسندي وحبيبي وابني وكل حاجة ليا اوعي تسيبني احسلك بدل ما هموت وراك.
سارة:اهدي يا طنط نهي هيبقي كويس وهيقوم منها متقلقيش وهنأمن الدنيا كويس هناك.
ماما:تأمنو ايه ما انتوا هتضيعوا ابني اهو زي ما ابوه ضاع زمان برضو بسبب الشغل والقرف كان مالنا احنا ومال الشرطة ما كان عنده فلوس كتيرة من ورثي من اهلي واهل ابوه كان فتح اي شركة وبعد عن القرف ده.
طبعا سارة شغلتها تسمع وتتقبل العصبية من اي شخص وبدأت سارة تفهم كلام امي واشمعنا أمي بتقول ان ابويا برضو ماتت بسبب شغله المفروض ابويا ماتت موتة طبيعية جدا اكيد الموضوع ده في حوار كبير ولغز أكبر ولازم تفهمه.
عند احمد بقي
راحت على طول للمستشفي اللي فيها امي لميس واطمن عليهم وملقاش اي هجوم حصل هناك.
لميس:احمد انت هنا ليه لوحدك وفين عمار المفروض انه كان جاي معاك.
نبيلة:اه صحيح هو عمار فين انا عايزة اشكره على كل حاجة والفلوس الي دفعت.
احمد:لميس انا اسف بس انت فاهمة طبيعة الشغل وان عمار كان مطلوب حمايته من التنين عمار بيته اتعرض لطلق ناري النهاردة وهو كان بيحمي امه خدت رصاصة ناحية قلبه.
لميس:اااااااي انت بتقول ايه عمار كويس هو فين دلوقتي لازم اروح اشوفه وفتحت في العياط وبقيت منهارة.
نبيلة:انت بتقول اي ياحمد عمار مات ولا حصله ايه طمنا عليه ياحمد بلاش تسكت انطق.
احمد:عمار هيبقي كويس وهيفوق من الوقعة دي عمار قوي وجسمه هيستحمل بس لازم انتوا اللي تتنقلوا من هنا لأن التنين امر بالهجوم عليكم انتوا كمان ولازم تتحركوا معايا حالا.
لميس:هنتحرك على فين، انا لازم اروح لعمار، هو مسبنيش وقت ظروفي لازم ابقي جمبه.
احمد:اصلا هنقل مدام نبيلة لمستشفي الشرطة وعمار زمنه وصل للمستشفي هناك يلا بينا يا جماعة بسرعة قبل ما تحصل حاجة وانا معيش حراسة كفاية كلهم مع عمار.
واحمد أمن الدنيا علشان عارف ان لميس لو حصلها حاجة انا لو فوقت مش هسيبه وهموته لاني بليل
فلاااااااااش باك
احمد ركز معايا كويس انا حاسس ان التنين وصل مصر وطبعا مينفعش اكلمك في اي حاجة تخص شغلي لانك من الحراسات الخاصة مش التحقيقات بس انا اعتبرتك اخويا وهحكي معاك وتحتفظ بالسر ده ياحمد اوعي اي حد يعرفه.
احمد: متقلقش يا عمار سرك في بير خير قولي.
انا:التنين وصل مصر أكيد واول حاجة هيعملها اكيد هيخوفني بس امتي معرفش وطبعا اكيد انا متراقب وهو عارف اني خارج من عند لميس وهي تخصني اه يا احمد انا معجب بيها بس لسه مفتحتش بوقي معاها بحاجة غير لما امها تقوم بالسلامة.
لو حصلي حاجة ياحمد وانت معرفتش تحمي امي ولميس وانا عيشت وقتها هنسفك من على وش الارض لو جرالهم حاجة انت لسه ياحمد مشوفتش الوش التاني للعراف خلى بالك منهم كويس اوي.
نرجع من الفلاش باااااااك
يلا يا لميس لازم نتحرك مفيش وقت وكلهم خرجوا وركبوا العربية الخاصة باحمد والحراسة اللي معاه طلعوا وراه على مستشفي الشرطة بس وهما ماشيين احمد لاقي عربية دخلت وسط عربية الحراسة وعربيته وعرف ان كده التنين بعت العربية تخلص على لميس ولميس فهمت طبعا علشان شرطية هي كمان.
لميس:ماما اي حاجة تحصل تفضلي انت ونهال في العربية ومحدش فيكم يخرج منها ابدا فاهمين.
احمد هات واقي للرصاص اللي انت لابسه، احمد وقتها فك واقعي الرصاص من عليه ولميس اديته لامامتها واختها.
لميس:البسي ده يا ماما وانت يا نهال هتلاقي تحت رجلك واحد تاني البسيه اكنك بتلبسي جاكيت يلا بسرعة.
بص يا احمد وركز معايا كويس اوي خليك ماشي عادي لحد ما ندخل في حتة هادية وفجأة هدي العربية وهننزل انا هضرب على اللي جمب السواق وانت تضرب السواق وبلغ عربية الحراسة اكفئ اتنين ينزلوا في نفس اللحظة ويضربوا الاتنين اللي من ورا وبكده هنخلص منهم بدري بدري ما تحصل مشكلة واحنا قريبين من مستشفي الشرطة.
وفعلا بعدها بشوية احمد وقف ونزلوا هما الاتنين بسرعة جدا ولميس ضربت اللي جمب السواق واحمد ضرب السواق والحراسة ضربت باقي المافيا من وراه وكل ده نبيلة عمالة تصرخ وخايفة على لميس.
وركبوا العربية بسرعة واحمد قالها لميس بصراحة عمار مش في مستشفى الشرطة.
لميس:نعم امال عمار راح فين ياحمد ومتقوليش دي سرية معلومات ولا نيلة انا عارفة ان عمار واثق فيا فانجز وقولي.
احمد:هنوصل لمكان ووقتها هنتنقل لمكان تاني بس بطريقة خاصة ومختلفة علشان اكيد انت متراقبة من التنين انت كمان.
عند ماما وسارة بقي
وصلت عربية الاسعاف لجراچ تحت الأرض وامي استغربت احنا ليه كل ده مروحناش المستشفى وقالت لسارة هو في ايه يا سارة وليه كل ده عمار بينزف جامد.
سارة:منقدرش ندخل عمار مستشفى معروفة لان التنين مش هيسيبه وقتها وممكن يكون مجند اي حد من الشرطة واحنا منعرفش، عمار هيتنقل لمكان خاص بالامن العام ومحدش يعرف عنه حاجة غير انا واحمد ومحسن بيه وفضل باشا وبس.
بعدها بشوية عربية احمد وصلت لنفس الجراچ واتأكدوا ان مفيش حد جاي وراهم بس عربيات الحراسة اللي كانت معايا ومع لميس مدخلوش الجراچ.
فلاااااااااش باك
محسن بيه انا قربت اوصل لمبني مستشفى الشرطة وداخل على الجراچ اهو.
محسن:كويس اوي يا احمد عايزك بقي تنزل نقالة الاسعاف على انه عمار اللي فيها وطبعا امه تمشي جنب النقالة عادي لحد ما يدخل ولميس وكلكم تدخلوا المستشفى وبعدها انت عارف هتعمل ايه يلا بسرعة مفيش وقت.
نرجع من الفلاش باااااااك
احمد:لميس ده اللي مطلبه ان عمار يدخل المستشفى بس مش هيقعد فيها يلا نتحرك ولازم تساعديني وتهدي.
وفعلا اتحركوا كلهم وانا اتنقلت على النقالة ودخلوا بيا المستشفى ودخلت على اوضة العمليات على طول كان لازم الرصاصة تخرج من جسمي ويطمنوا عليا وبعدها اتنقل للمكان الجديد.
كلهم برة الاوضة مستنين اي خبر من الدكتور هعيش ولا هموت، هقدر اقوم وامشي تاني ولا هكون مشلول ولا حياتي هتوقف لحد هنا.
والكل بيعيط برة وامي عمالة تطمن نفسها اني هخرج بالسلامة ولميس قربت منها.
لميس:انا صاحبة عمار في الشغل اسمي لميس ممكن حضرتك تهدي وهيبقي كويس وهيخرج لينا بالسلامة انا عارفة هو قد ايه بيحبك لانه حكالي عنك كتير وانك اهم شخص في حياته واكيد هيرجعلك بس لازم يرجع يلاقيكي قوية وواقفة على رجلك مش تعبانة.
ماما:انت لميس بقي اللي كلمني عنك هو برضو اكلم عنك كتير وانك حلوة، حاضر انت عندك حق لازم اكون قوية علشان يخرج يلاقينا كويسين بوجوده وانت كمان متعيطيش وقربت من ودنها عارفة انك معجبة بيه وشكلك بتحبيه.
لميس طبعا وقفت العياد واكسفت ووشها ابتسم لما فهمت ان امي كمان حبيتها وعرفت هي بتفكر فيا ازاي.
ونبيلة ونهال قربوا منهم والكل بقي يدعيلي لحد ما اقوم بالسلامة واخرج ليهم.
عندي انا بقي جوا دوامة الحلم والغموض انا حاسس اني موت خلاص وظاهر قدامي مكان جديد ومفيش حواليا ناس خالص بس سمعت صوت من بعيد بيندهلى يا عمار يا عمار وانا بقرب ناحية الصوت ده.
وفضلت أقرب أكتر لحد ما وصلت ولقيت اللي قدامي هو ابويا اللي وحشني اوي.
ابويا:تعال يا عمار معايا اقعدي جمبي هنا عامل ايه وحشتني.
انا:كويس يا والدي انت عامل ايه سيبتني بدري اوي ومشيت ليه.
ابويا:ظروف الدنيا والحياة يا عمار وأكيد انت فهمت دلوقتي ان الظروف والقدر مش حاجة بايدينا دي نصيب وكل واحد فينا هيعيشه ويشوفوا يابني.
انا:اديني جتلك ومش همشي تاني وهقعد هنا بس ماما انا زعلان عليها اوي هتبقي لوحدها كده.

في الوقت ده جوا غرفة العمليات الدكتور بيلاقي ان قلبي وقف ومبقاش في نبض خلاص.
وخرجت ليهم الممرضة والكل اجمع حواليها يسألوها انا كويس ولا ايه وهخرج امتي.
بس هي بكل صوت حزين ومحزن البقية في حياتكم عمار باشا ماااااااااات
وقتها الكل في نفس واحد صريخ وعياط وامي وقعت من طولها ولميس انهارات خالص حتى نبيلة ونهال اللي مش يعرفوني غير من يومين عيطوا عليا.
وكل ده انا شايفه من وانا قاعد مع بابا بنكلم وقالي شايف الناس بتحبك ازاي هتسيبهم وتمشي بدري كده.
انا:انا تعبت يا بابا خلاص انا لسه صغير وشوفت كتير وكل ده بسبب اني بيقوله اني بكمل اسمك وسمعتك ومسيرتك فهمني يابابا الوضع ايه.
بابا:هتفهم كل حاجة في وقتها يا عمار ولا اقولك يا عراف، العراف مينفعش يمشي غير لما يجي الاوان بتاعه وانت اوانك مجاش يا عراف بس المرة دي انت هترجع، وانت واحد تاني خالص وهتفهم مع الوقت ليه.
واه حاجة كمان يا عمار، اهتم بمامتك كويس وانت أكيد فاهم قصدي مع ان ده غلط بس هي معندهاش حل تاني.
ارجع يا عمار ارجع بقولك وفجأة لقيت صوت ابويا اختفي من قدامي والدنيا بقيت ضلمة.
وفي اوضة العمليات قبل ما يفصلوا جهاز ضربات القلب لقه قلبي رجع تاني للحياة والعراف رجع علشان يشوف القدر مخبيله ايه.
وخرجت الممرضة بسرعة تبلغهم وقولتلهم في خبر معرفش هقوله ازاي.
امي بعد ما فاقت:حرام عليكي كفاية اخبار وحشة كفاية ابني مات وهو لسه صغير وكل ده بسبب شغله وقرف.
ولميس:انطقي حضرتك وكفاية لعب باعصبنا بجد.
الممرضة:العراف رجع للحياة من تاني ومنعرفش ازاي ده حصل بس دي حكمة من القدر مش بايدينا متقلقوش حالته مستقرة والعملية شغالة.
الكل وقتها فرح اني اتمسكت بالحياة ورجعت تاني بس الغريبة هي الممرضة عرفت منين اني العراق محدش يعرف اللقب ده غير محسن بيه وفضل باشا ولميس والحراسة بتاعتي والمفروض التنين حتى امي متعرفهوش.
استمرت العملية لمدة يوم كامل بسبب خطورة مكان الرصاصة اللي كانت جنب قلبي بكام سنتي بس قدر الدكتور يخرجها.
وانتهت العملية ومعرفش حالتي هتبقي ايه بعدها.
وخرج الدكتور ليهم وكلهم كانوا قاعدين في اوضة جنب اوضة العمليات بسبب فقدان توازن امي.
الدكتور:العملية عدت على خير وهيقوم بالسلامة قريب بس ليه منعرفش العملية سابت اثر في جسمه ولا لا.
امي ولميس في نفس واحد:يعني ايه يا دكتور عمار ممكن يرجع فيه حاجة.
الدكتور:هو دلوقتي في العناية المشددة ولو عدت ال24 ساعة اللي جايين دول على خير وقتها عمار هيقوم سليم اسيبكم انا.
واحمد خرج برة واكلم مع الدكتور وعرفه اني المفروض اتنقل لمكان تاني كحماية ليا بس الدكتور رفض وقال مينفعش اتحرك خالص من مكاني وده في خطورة على حياتي والحراسة تدخل المستشفى.
وفعلا مفيش اقل من 5 دقائق وامي لقيت كل الدور بقي حراسة وشرطة وكلهم بيحموني (خليك فاكر يا عزيزي القارئ انا مش ظابط عادي انا ظابط في اقوي جهاز في البلد).
في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة خالص
مجموعة ناس قاعدة بتكلم كلام اجنبي على عربي على فرنساوي وحاجات غريبة بتحصل بس هنحكي المشهد بالعربي.
الصوت 1:بيقولوا ان العراف مماتش ورجع تاني للحياة والعملية احتمال كبير تنجح.
الصوت 2:لو الباشا عرف ان العراف عايش هيفرح اوي لان عايز لسه يلعب معاه ماتش كبير وطويل.
الصوت 3:مظنش ان الباشا مستني العراف يقوم خصوصا ان في واحد من اللي حوالين العراف شغال مع الباشا وخاين ليهم بس لحد دلوقتي العراف معرفش حاجة.
الصوت 4:انا واثق ان العراف مش هيسكت عن اللي حصله ده ومش بعيد يسيب الشغل الرسمي ويفضي للباشا وتبقي حرب شخصية مش مجرد شغله وبيعمله.
وهما قاعدين دخل عليهم شخصي متخفي في قناع هنسميه المُقنع دلوقتي لحد ما نعرف هو مين.
المُقنع:العراف عايش والجاسوس اللي هناك عرفني كل حاجة انه مات في الاول وقلبه وقف وبعدين رجع للحياة من تاني فجأة ومن وقتها الدكاترة والمستشفي فهمه ان دور العراف متنهاش والقدر عايزه يعيش تاني.
الصوت 1:طب يا باشا بخصوص وضعنا احنا هنعمل ايه دلوقتي احنا كلنا جينا مصر والمفروض منجيش هنا دلوقتي.
المُقنع:كل واحد فيكم هيرجع بلده تاني وانا كمان هرجع المقر الرئيسي بتاعي لحد ما نشوف العراف هتكون حركته الجاية ايه.
الصوت 1:خلاص يا باشا انا هرجع تركيا وهكمل شغلي وحياتي طبيعي جدا.
الصوت 2:وانا كمان هرجع فرنسا وهكمل شغلي عادي ومستني الامر الجديد.
الصوت 3:وانا هرجع لندن وهستني الاوامر الجديدة.
الصوت 4:وانا ياباشا عينك اللي بتشوف بيها هنا في مصر ولو حصلت اي حاجة أكيد هبلغك اول باول.
المُقنع:تمام تقدروا تتفضلوا دلوقتي وطبعا لو حد سألكم رجعتوا من الاجازة بتاعتكم ليه هتتحجوا باي حجة ومتتواصلوش مع بعض نهائي انا هعرف اجمعكم تاني.

بعد ما الاجتماع خلص دخل الحارس الشخصي للمُقنع ودراعه اليمين وهو بيكلم انجليزي.
الحارس الشخصي:ناوي على ايه يا تنين هتمشي وتسيب مصر ولا هنفضل هنا ونشتغل على الخطة الجديدة.
التنين:هنرجع ايطاليا وهنكمل شغلنا من هناك ولينا زيارة تاني لمصر.

عندي في المستشفى عايش في دوامة كبيرة ومبقتش حاسس بالدنيا من حواليا خالص وكل ده معرفش بيحصل ايه مع اهلى وناسي بس خلاص كفاية كده عد اسبوعين وانا في غيبوبة.
العرااااااف رجع للحياة وفتحت عيني.
الممرضة:اهلا برجوعك يا عمار باشا اخيرا فتحت عينك كويس انك بخير الدكتور هيجي حالاً.
انا:انا بقالي قد ايه هنا وفين امي هي كويسة.
الممرضة:بقالك اسبوعين هنا في غيبوبة من بعد العملية بس كانت عملية خطر وكبيرة ارتاح دلوقتي ووالدتك وكل الناس بخير ومحدش فيهم مشي كل المستشفى مقلوبة علشانك.
جيه الدكتور وكشف عليا وعمل الاختبارات والفحوصات علشان يأكد ان كل اجهزة جسمي شغالة سليمة.
الدكتور:واحد غيرك مكنش هيقوم من العملية دي سليم وكان لازم العملية دي تسيب أثر في جسمه بشلل او فقد الحركة في جزء من اجزاء جسمه بس انت بطل قوي وقدرت تعدي المحنة دي بخير والقدر وقف جمبك.
انا:هخرج امتي يا دكتور وعايز اشوف امي اكيد قلقانة عليا.
اهدي يا بطل كده مفيش خروج من هنا لسه بدري ولسه ممنوع الزيارة لازم تعدي 24 ساعة على صحيناك ونطمن عليك وبعدها ننقلك اوضة عادية.

دخل الدكتور على الاوضة اللي فيها امي ولميس ونبيلة ونهال وسارة
الكل:خير يا دكتور في اخبار جديدة طمنا.
الدكتور:عمار باشا فاق بالسلامة وفتح عينه مبروك يا جماعة كلها 24 ساعة هيفضل تحت الملاحظة ولو الدنيا تمام هيتنقل في الاوضة بتاعته.
امي:اووووف اخيرا هم وانزاح كويس انه بخير دي اهم حاجة عندي رجعلي بالسلامة ميقدرش يسيبني عارف اني روحي فيه.
لميس:قام بالسلامة يا طنط ورجع لينا قصدي رجع ليكي.
امي قربت منها وقالتلها رجع لينا يا حبيبتي كفاية وقفتك جمبه وهو اكيد حاسس بوجودك وانا واثقة ان عمار بيحبك.
لميس وقتها وشها فرح جدا واكسفت اكتر من الطبيعي.
ونبيلة ونهال وسارة:قالوا نفس الكلام بفرحة وكل حاجة.
ووصل الخبر لاحمد ومحسن بيه وفضل باشا اني قمت بالسلامة بس لسه مخرجتش من العناية المشددة.

عدت ال24 ساعة بخير وسلامة واتنقلت لاوضة عادية واول شخص طلبت اشوفه هي امي حبيبة قلبي.
امي:اخيرا شوفت بخير وسلامة وحشتني اوي يا حبيبي كده تخوفني عليك وكنت عايز تسيبني وتمشي اهون عليك ده انا نهي مامتك حبيبتك.
انا:مقدرش اسيبك يا حبيبتي رجعتلك اهو، مع اني كنت همشي وشوفت بابا واكلمت معاه بس هو قالي مينفعش امشي دلوقتي القدر لسه عايزني في الدنيا وكمان وصاني عليكي جامد اوي.
ماما:متتعبش نفسك طيب بعدين هنكلم وافهمك منك كل حاجة اسمعني كويس بقي ومتكلمش خالص.
وحكتلي امي وقتها على كل حاجة حصلت، امي اه كانت منهارة وتعبانة بس مركزة في كل حاجة حصلت حواليها من اول ما خرجنا في الاسعاف لحد ما فوقت (زي ما انا حكيت ليكم بظبط ماعدا شوية حاجات هنبقي نرجعلها فلاش بااااك لما اخف واقوم بالسلامة)
امي:المهم بقي مش هتشوف حبيبة القلب التانية.
انا:مين دي اللي حبيبة القلب التانية انا مبحبش حد غيرك انت اصلا ومش هشوف حد غيرك.
امي:لا ازاي في حبيبة قلب تانية هتعمل نفسك عبيط قصدي على لميس، انت تعرف انها ممشيتش لحظة واحدة حتى وفضلت قاعدة معايا الاسبوعين كلهم بنفس هدومها على فكرة لميس بتحبك وانا عارفة انك بتحبها فبلاش تستهبل ياواد.
انا:طب يرضيك يعني الناس تشوفي كده وانا دقني طويلة مترين قدامي وشعري بايظ ومش متظبط خالص كده.
امي:انت قمر في كل حالاتك هما يعرفوا يخلفوا حد شبهك ولا حتى في ربع جمالك (القرد في عين امه غزال)
خرجت امي من الاوضة وبعدها بشوية الباب خبط ودخلت لميس عليا وهي كان شكلها حلو اوي حتى بالهدوم اللي متغيرتش من اسبوعين وريحتها جميلة بجد مش مجاملة.
لميس:اخيرا رجعتلنا....احم قصدي رجعت بالسلامة عامل ايه يا عمار.
انا:بخير يا عسل انت اي الجمال ده ارجع للدنيا اشوف قدامي الدنيا نفسها بالقمر ده كله.
لميس:احممم انت بتقول ايه اسكت انت تعبان انا قولت اطمن عليك ولسه هتقوم بس مسكتها.
انا:تعالى هنا رايحة فين هي دي مقابلتك ليا يعني بعد ما رجعت من الموت مش عايزة تقوليلي حاجة وتستغليها فرصة.
لميس وقتها كانت قريبة من جسمي اوي و وشها قدام وشي ونفسها كله مختلط بنفسي.
لميس:احممم...عمار انا كنت خايفة عليك اوي كويس انك رجعتلي ايوة رجعتلي مش هخبئ عليك انا من اول ما شوفتك وانا اعجبت بيك وحبيتك بجد وكان نفسي القي الشعور ده منك انت كمان بس طنط نهي قالتلي وطمنتني انك بتحبني زي ما انا بحبك صح يا عمار ولا ايه.
انا:صح يا قلب عمار وخدت شفايفها في بوسة طويلة محستش بنفسي غير وامي بتفتح الباب علينا.
امي:احممممم انا جيت في وقت مش مناسب شكلي كده.
لميس:بعدت عن طول لا يا طنط اتفضلي هو اللي قليل الادب وشديني.
انا:حصل ياباشا ملهاش ذنب يا نهي انا اللي قليل الادب وقامت لميس خرجت بسرعة من كسوفها وانا ونهي فضلنا نضحك.
وبعدها بشوية الكل دخل.
احمد:اهلا برجوعك يا عراف ايوة كده مينفعش العراف يموت غير وهو عارف كل حاجة ولا ايه يا عمار.
انا:عندك حق ياحمد وانا فعلا عرفت كل حاجة بس مش وقته الكلام ده.
سارة:اهلا برجوعك يا عمار، انا اسفة على تقصيري في حمايتك وحماية بيتك يا عمار انا اسفة بجد وشوف انت حابب ايه وانا هنفذه.
انا:متعتذريش يا سارة على حاجة غصب عنك ده نصيب وانا نصيبي كده.
وكان في شخص من ضمن الحراسة ظابط زي احمد بس كان تبع حراسة لميس.
احمد:اعرفك يا عمار بالظابط عز كان هو المسؤول عن تأمين لميس وحماية بيتها من اول يوم بس مجتش فرصة اعرفك عليه.
عز:اهلا برجوعك يا عمار باشا وبعتذر عن اي خطأ صدر مني انا كنت دائما في حماية وخدمة الظابط لميس.
انا:ولا يهمك مفيش اي حاجة حصلت المهم ان لميس واهلها بخير ده المهم عندي وبس.
نبيلة مامت لميس:كنت هزعل اوي يا عمار لو كنت سيبتنا ومرجعتش تاني اه انا اعرفك من يومين مش زي ما لميس تعرفك من فترة بس بجد انت دخلت قلبي وحبيتك اوي وكنت زعلانة اوي وانت في الغيبوبة.
انا:تسلميلي يا نبيلة ولا اقولك يا طنط اصل نهي هانم مش معوداني اقول غير بالاسماء علشان مكبرش حد وضحكنا.
نبيلة:قول زي ما تحب اي حاجة تعجبك المهم انك بخير.
نهال اخت لميس:اهلا برجوعك يا عمار مش هنسي وقفتك جمب ماما وقت تعبها وقتها عرفت ان بابا مماتش وان القدر بعتلنا ضهر وسند وحد يهتم بينا ويخاف علينا تاني وانا من اللحظة دي اعتبرتك ضهري وسندي ولا عندك اعتراض يا عمار.
انا:لا يا باشا معنديش اعتراض اؤامرك تتنفذ وضحكنا كلنا.

بس الحلو مبيكملش زي ما كلنا عارفين
في المكان البعيد جت مكالمة للتنين من الجاسوس.
الجاسوس:خرج ياباشا وفاق من الغيبوبة وكل الحبايب عنده في الاوضة دلوقتي انا خلعت منهم بصعوبة علشان اعرف ابلغك.
التنين:تمام بلغوني بالاخبار اول بأول.

ماشي يا عراف كده انت بتتحداني وهنشوف مين هيكسب انا ولا انت

تفتكروا مين الجاسوس وعمار عرف فعلا كل حاجة ولا بيرمي كلمة وخلاص هنعرف كل ده في الاجزاء الجاية
طبعا الجزء ده مكنش فيه اي مشهد جنسي وبعتذر عن كده بس عمار عايز كده
عاش وقصه جميله جدا والجزء الجديد امتا
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
هعمل فكرة جديدة واعتقد مفيش حد عملها في اي قصة في شخصيات جديدة هتظهر بداية من الجزء الثامن في السلسلة الأولي اللي حابب يبني شخصية من خياله يتواصل معايا ويقولي تفاصيل الشخصية وانا لو مناسبة للسناريو الجاي هضيفها

العراف🔥🔥
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: العاشق و العنتير
تم أضافة الجزء السادس
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
عاش جدا يسطا والجزء الجديد امتا
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
العراف

الجنس حياة والحياة علشان تعيشها صح لازم تفكر كويس اوي في كل خطوة هتمشيها ناحية الجنس وازاي تكسب الطرف الثاني اللي عايز تأكل جسمه وتنهش لحمه كله جواك.

اعرفكم بنفسي انا عمار عندي 27 سنة اتخرجت من كلية الشرطة ظابط في الام-ن ال-وط-ني وطبعا شغلي كله سري وخطر.

جسمي رياضي بسبب اني بلعب كاراتية من صغري، وكمان طولي 180 سم، بشرتي بيضاء وشعري ناعم حاجة كده زي الممثلين التركي.


البيت عندي مكون من أمي نهي عندها 45 سنة (اه متستغربش امي اجوزت وهي 20 سنة وحملت فيا على طول) ست عادية بس محافظة على نفسها هوصفهالكم (بشرتها بيضاء اوي، وكمان بزازها حجمهم كبير ومدلدل لتحت، معندهاش بطن خالص، وطولها 165 سم، ووزنها 75 كيلو، حاجة خيال وطيزها مدورة ومرفوعة) مبتنزلش كتير من البيت وكل الطلبات بخلى البواب يجيبها ويطلعها مش عايزها تنزل وحد يعاكسها او يرخم عليها.

ابويا اتوفي من وانا عندي 15 سنة ومن وقتها واحنا عايشين لوحدينا كملت تعليمي ومكنش في دماغي اي جنس خالص زيي زي باقي الشباب بسمع من كل صاحب شوية، وبتفرج على سكس في المواقع المعروفة لحد ما كبرت وبقيت في سني ده دلوقتي.

الصبح امي بتصحيني علشان اروح شغلي وافطر معاها قبل ما انزل
امي: أصحي يا عمار علشان تلحق تفطر قبل ما تنزل يلا.


أنا: حاضر يا نهي صحيت اهو (ايوة مش بقولها ماما واتعود معايا عزيز القارئ على كده)

نهي: اصحي يلا يا حبيبي علشان متتاخرش.


أنا: صباح الفل يا ماما يا عسلية انتي اي الجمال ده اللي على الصبح.

نهي: بطل بكش وقوم يلا خدلك شاور لحد ما احط الفطار على السفرة.

قمت فعلا دخلت الحمام ظبط دقني وشعري وخدت شاور بعدها

وخرجت على اوضتي لبست وقتها بدلة من البدل اللي عندي مع كوفية خفيفة ورشيت البرفان وكله بقي تمام (ايوة انا بعشق الشياكة مينفعش انزل ناقصني حاجة)


خرجت لقيت امي حاطه الأكل وعمالة تمدح وتفخم فيا.
نهي: اي الشياكة دي كلها هتتحسد كده لما كل يوم بتنزل بطقم احلى من اللي قبله.


انا: ولا شياكة ولا حاجة دي عيونك اللي حلوة وبوستها من خدها (بوسة عادية خالص بوسة امومة).

فطرت مع نهي ونزلت ركبت عربيتي ووصلت مكان شغلي صبحت على عم محمد بتاع البوفيه وطلبت قهوتي ودخلت المكتب

وندهت على العسكري وسالته حد سأل عليا ولا لا. قالى كل حاجة تمام مفيش غير احمد باشا سأل عليك.

ايوة انا مقدم شرطة وكمان قربت أترقي واكون عقيد وانا صغير كده علشان بحب شغلي وشاطر فيه وكمان والدي مات وهو في رتبة لواء شرطة وهو اللي حببني فيها

واحنا بنكلم انا والعسكري لقيت بنت قمر داخلة علينا المكتب وبتستأذن.

البنت: صباح الخير ممكن سؤال لحضرتك.

أنا: انا بحب النظام بس محبتش اكسف القمر اللي داخلة عليا دي، اتفضلي اسألي واخرج انت يا عسكري.

البنت: انا لميس، كنت حابة اسأل حضرتك على حاجة بخصوص ورق تحقيق قضية التنين.

أنا: وحضرتك مين يا لميس علشان اعرفك معلومات تخص تحقيق في قضية مهمة وانا شغال عليها من فترة كبيرة دي اسرار يا ماما.

لميس: عمار باشا انا عارفة كل الكلام ده وانا جاية من فرع المخدرات ومعايا قرار رسمي اني اشوف محاضر التحقيقات، مع حضرتك الملازم أول لميس عزت.

أنا: يا اهلا وسهلا بس اولا منصبك ميديكش المساحة انك تدخلي عليا الاوضة بدون أذن، ولا حتى انك تطلبي ورق مهم زي ده بعد اذنك وريني القرار.

خدت منها القرار ولقيت ان لميس موجودة هنا انتداب من الشرطة فرع المخدرات علشان تكملة التحقيقات وتتابع الامور كلها لان القضية دي كبيرة والفريق اللي معايا من الشرطة في منهم اتنين ماتوا شهداء في القضية دي ولازم تتحل في اقرب وقت.

أنا: تمام يا لميس تقدري تتفضلي لحد ما اخلي العسكري يشوفلك مكتب تقعدي فيه فترة الانتداب بتاعتك.

لميس: تمام يا عمار باشا نتقابل بعد شوية.
وأخيرا خرجت لميس وانا شربت قهوتي وقعدت افتكر جمال وحلاوة لميس ازاي دي تبقي شرطية وكمان شكلها شاطرة


اوصفلكم لميس (لميس بنت خمرية جسمها عود فرنساوي على بزاز ملفاية مدلدلة بطنها مشدودة وشعرها الناعم اللي نازل على ضهرها وواصل لحد طيزها اللي عاملة هنش ابن لذينة) هجيت عليها بنت الكلب وخلعت.

بعد شوية روحت اوضة لميس خبطت علل الباب قالتلي ادخل.

انا: ايه الاخبار مبسوطة في الاجواء الجديدة دي، وعيني متشالتش من على بزازها ورسمة شفايفها حاجة ناااااار.

لميس: اه كل حاجة كويسة يا عمار باشا وهتعود بسرعة متقلقش، وأكيد هي لاحظت نظراتي ليها.
أنا: بلاش عمار باشا بقي هي عمار وبس انت كام سنة يا لميس صحيح عرفيني عليكي.


لميس: انا 22 سنة، والدي كان ضابط جيش وتوفي من 5 سنين، و والدتي دكتورة ***** وعندي اخت تانية في كلية اداب سنة اولي عندها 19 سنة.

أنا: اي العيلة اللي كلها ظباط دي اتشرفت بيكي يا لميس، وأدي الملفات اهي رجعيها وبلغيني بكل الملاحظات علشان عندي تحقيق هخلصه وهمشي وده الكارت بتاعي.

خرجت من عند لميس ودخلت مكتبي تاني كملت شغلي وخلصت تحقيق.

يااااااه الساعة بقيت 4 العصر لازم امشي بقي نديت على العسكري وسألته الدنيا تمام قالي ايوة ونزلت الواد الحبس.

خرجت ركبت عربيتي واتجهت للبيت بس وانا على الطريق اتصلت على نهي حبيبة قلبي واطمنت عليها وعايزة حاجة ولا لا

بس وقتها لاحظت في عربية ماشية وراء من وقت ما خرجت من مبني الامن العام ونهي معايا على اسبيكر العربية.

قولتلها ثواني بس لسه مكملتش الكلمة ولقيت عربية تانية فجأة جنبي وبيضرب عليا نار حوالت اتفادي الضرب اللي بيضرب عليا

وطبعا نهي على التليفون وعمالة تصوت وتقولي في ايه في ايه انت كويس يابني رد عليا بس طلعت سلاحي وكان كل هدفي اضرب على سواق العربية وانا بضرب عليه خدت رصاصة في دراعي اليمين بس قدرت اضرب السواق والعربية التانية لما شافت الوضع كده خلعت.


متقلقش يا عزيز القارئ انا عارف مين اللي حاول يقتلني هتعرفه انت كمان الجزء الجاي



الجزء الثاني

رديت على نهي اللي لاقتها كل ده معايا على التليفون قولتلها متقلقيش يا حبيبتي انا كويس شوية وهتلاقيني في البيت.
بس انا كدبت عليها انا مش كويس ولا حاجة في رصاصة في دراعي من فوق خدت بعضي وطلعت على اقرب مستشفي وطلعت كارنية الشغل وعمله اللازم وجت سليمة الدكتور قالي تريح ايدك لمدة اسبوع.
وانا على الطريق اتصلت بمحسن بيه وعرفته كل حاجة مديري في الشغل والرتبة بتاعته لواء (يمكن يبقي ليه دور هو وعيلته في القصة قدام).
وقالي انت كده حياتك بقت في خطر يا عمار ولازم يكتبلك على حراسة شخصية تمشي معاك من النهاردة يأما تسيب القضية لان اكيد عرفه اللقب بتاعك مادام مراقبينك كده يا عراف.
ايوة انا لقبي العراف، لان مع شغلي متعلم الهكر وبقدر اخترق اي معلومات محتاج اعرفها واقدر اوصلها وقضية التنين مش ساهلة دي قضية دولية. ومحدش عارف لحد دلوقتي شكل التنين وهتعرف ليه قدام.
قالتله قضية ايه اللي اسبها يأ انا يا هما في البلد دي مش هسيب حاجة يافندم.
وصلت البيت واول ما نهي شافتني فضلت تعيط.
نهي: انت كويس فيك ايه حصل ايه طمني مين اللي عايز يقتلك.
أنا: ياولية اهدي اصبري اديني نفس اقعد واحكيلك اهدي انا كويس وحكيت ليها كل اللي حصل ماعدا المكالمة بتاعت محسن بيه محبتش اقلقها اكتر من كده هي مع الوقت هتشوف الدنيا بنفسها.
خدت بعضي ودخلت اوضتي وهي ساعدتني اقلع الهدوم ودي اول مرة من وقت ما كبرت نهي امي تشوف الجزء التحتاني عندي
أنا:خلاص يا نهي انا هتصرف واقلع لوحدي متتعبيش نفسك انت.
نهي: تعب اي ونيلة ايه انت مكسوف مني ده انا مامتك يا اهبل مهما كبرت هتفضل صغير في عيني متكسفش.
انا:نهي صممت تقلعني وتغيرلي اللبس، وبدأت بالقميص اللي كان اصلا كوم واحد اللي لابسه والتاني مقطوع.
ونزلت ايدها على البنطلون وقتها بسبب احساس ايدها الناعمة زوبري بدأ يقوم يخربيتك مش وقتك.
نهي نزلت جزء من البنطلون وطبعا شافت كل حاجة واقفة وانا بقيت في نص هدومي وهي مركزة في زوبري اوي.
قلعتني البنطلون وقالتلي هتدخل تستحمي ولا ممنوع.
انا: ممنوع يا نهي استحمي غير بعد أسبوع الدكتور قالي ممنوع تجهد ايدك او تجيب على الجرح مايه.
نهي:خلاص استني انا هجيب ماية دافية وامشيها على جسمك بالفوطة عرفاك لازم تاخد شاور كل يوم بعد الشغل.
خرجت نهي وانا كل ده زوبري واقف مع انها كانت لابسة قميص بيت عادي هو اه ماسك عليها ومخلى منظر بزازها تجنن بس انا مبفكرش فيها بالطريقة دي.
نهي:يلا انا جيت ساعدني بقي علشان احميك قبل ما تبرد مش ناقصة وحطيت ايدها على صدري وبدأت تمسح بالفوطة.
وترفع دراعي السليم وتمسحه والمجروح وكل ده بهدوء وبراحة وانا كل ده عم حمادة واقف وفاضحني.
انا:كفاية كده يا ماما انا هكمل بايدي السليمة متتعبيش نفسك حلاص.
نهي:تعب ايه اسكت انت ولا انت مكسوف علشان هقلعك البوكسر متكسفش يا واد انت اه كبرت وبقيت وكيل نيابة بس لسه صغير بالنسبالي.
بدأت نهي تقلعني البوكسر ووقتها عم حمادة خرج من الحبس بتاعه وانا محرج اول مرة امي تشوفني بعد ما كبرت.
وبدأت تمسك الفوطة وتمشيها على رجلي من فوق لحد تحت وتدخل الفوطة بين رجلي وتعمل نفس الكلام في الرجل التانية لحد ما وصلت عند زوبري (زوبري طبيعي 18ونص سم وعريض) مسكت الفوطة ولقيتها بتمسك زوبري في ايدها وقتها اكن ناررر مسكتني مبقتش قادر خلاص هموت من الهيجان.
امي بجسمها الميلڤ قاعدة قدامي وبزازها بارزة من القميص البيتي وماسكة زوبري بتمسح عليه بالفوطة اكن الزمن وقف في اللحظة دي لحد ما فوقت على صوتها بتقولي.
ماما:مالك فيك ايه مكسوف مني اوي كده.
انا:اسف يا ماما على المنظر ده بس انت حلوة اوي علشان كده حاصل اللي حاصل ده.
ماما:ياولا بطل بكاشة حلوة ايه ده انا داخلة في ال46 سنة قال حلوة قال.
انا:لا حلوة اوي كمان يابخت ابويا بيكي زمان ازاي يموت ويسيبك كده ده مبيفهمش خالص.
ماما:ما واضح ان اللي خلف مماتش بتاعك هيجنن من مكانه
انا:وقتها اتصدمت من جراءة امي، وانها بتكسر الحواجز بينا مع ان طول الوقت بنتعامل عادي.
ماما:ادينا خلصنا اهو يا حبيبي يلا ألبسك بقي علشان متبردش.
لبستني ماما كل هدوم، ولسه برضو منظرها في خيالي وهي ماسكة زوبري وبتمسحه براحة علشان مجرحش وهي جسمها يجنن كده من وقتها مبقتش اسيطر على نفسي بقيت افكر فيها وقد ايه جسمها احلى من بنت صغيرة ازاي الجسم ده مش بيرتاح بقاله فترة كبيرة فضلت طول الليل افكر فيها وازاي الجمدان ده اعرف أكله وانهش فيها.
بعدها بكام يوم الصبح قمت ولقيتها واقفة في المطبخ.
انا:صباح الخير يا موزتي عاملة ايه واي القمر ده.
ماما:صباح النور يا حبيبي، انا كويسة وانت دراعك عامل ايه دلوقتي.
انا: فل الفل قربت اخف خلاص وارجع شغلي بقي .
ماما:صحيح في مكالمة تليفون جاتلك وانت نايم من بنت اسمها لميس وكنت بتطمن عليك مين دي يا خلبوص.
انا:دي بنت ظابط شرطة جت انتداب في النيابة بخصوص التحقيق اللي انا شغال عليه، لسه جديدة بس بنت صاروخ يا نهي.
ماما:صاروخ اااااه ده كده الموضوع كبير والصنارة هتغمز شكلها.
انا:ولا هتغمز ولا حاجة لما نشوف الايام هتعمل ايه انا عايز استحمي ودراعي واجعني.
ماما:خلاص انا هحميك زي كل يوم ادخل اوضتك استناني عقبال ما اجيلك
دخلت الاوضة واستنيت ماما تيجي ولقيتها داخلة عليا مغيرة الجلبية ولبست لانجيري طويل ومفتوح من الاجناب وماسك على بزازها وحلمتها باينة ولابسة الاندر بس.
انا:اي الجمال ده كله ياست نهي كده لازم نجوزك بقي .
ماما:ياض بطل بكش قولتلك الجو حر، قولت اغير ويلا علشان احميك.
وقربت امي مني وانا على السرير وقلعتني التيشرت وبدأت زي المرة اللي فاتت تمشي الفوطة على جسمي وانا زبي مش قادر من اللي شايفه ومن ريحة برفانها اللي مجنني ده.
ونزلت قلعتني الشورت والبوكسر في نفس الوقت وزوبري نطر في وشها بحجمه ولاحظت عينها وقتها مش قادرة تبعد عن زوبري.
ومسكت زوبري ومسحت من حواليه ولقيتها بتقولي:
ماما:هو كل مرة بيبقي تعبان ليه كده، يابخت اللي هتتجوزك.
انا:مالك يا نهي يابختها ليه يعني مش فاهمك (حاولت اعمل عبيط عليها علشان اختبرها)
ماما:اعمل نفسك عبيط اوي، قصدي على اللي واقف ده كل لما احميك.
انا:ما طبيعي يا نهي يوقف مش مامتي حبيبتي جامدة اوي وبتحميني طبيعي اهيج عليها (رميت الكلمة دي علشان اشوف ردة فعلها).
ماما:يا واد عيب حد يهيج على مامته عيب كده.
وايديها بقيت تلمس زوبري من غير الفوطة بحجة انها بتمشي عليه الشامبو وانا خلاص مش قادر منها.
ماما:مالك يا عمار سرحان في ايه.
انا:وقتها بزاز امي كانت مبلولة من الماية وحلمتها بقيت بارزة اوي وهي لاحظت انا باصص فين.
ماما:ايه عجبوك اوي كده.
انا:اه حلوين اوي وكبار، نفسي ارجع *** واكل منهم تاني.
بس وقتها حسيت ماما فوقت نفسها من الجو ده وقالتلي كفاية حموم كده يلا قوم ألبس لوحدك انت دراعك بقي احسن دلوقتي وسابتني بناري اللي في زوبري وخرجت في ثواني.
انا بحب اركز في شغلي فوقتها محبتش اضرب عشرة وقمت لابس هدومي وقولت اناملي شوية بس وقتها لقيت التليفون بيرن رقم غريب.
انا:الو مين معايا.
الصوت:انا لميس ازيك يا عمار باشا وعامل ايه دلوقتي طمني عليك.
انا:ازيك يا لميس، تسلمي على سؤالك انا تمام كويس ويومين وهاجي الشغل.
لميس:خلاص تمام، نتقابل هناك وقتها اشوفك على خير.
قفلت التليفون ونمت صحيت على الساعة 6 لقيت امي محضرة الغداء حطيت لنفسي أكل بس وانا بأكل سمعت صوت اهاااات مكتومة جاي من اوضة امي
قربت من باب الاوضة وكان متوارب، وشوفت حاجة اول مرة اشوفها امي نايمة على السرير وقالعة ملط وحاطة ايد على كسها والايد التانية على بزازها وحلمتها الكبيرة وعمالة تفرك وتلعب في كسها وتطلع اهااات مكتومة
وانا زوبري هينفجر مقدرتش استحمل، خرجت زوبري وفضلت ابص عليها والعب في بتاعي وهي عمالة تهري كسها لعب وتدخل صوباعها في خرم كسها وتهري في كسها لعب وعمالة تطلع اهاااااات مكتومة وبتهمهم بصوت واطي وبتقولي ياريت حد يجني سفشخني كسي بياكلني اوي نفسي اتناك محرومة بقالي كتير اوي وكل ده بتنيك في كسها بايدها بس شكل ايدها تعبت ولقيتها جابت مسك فرشة الشعر اللي جمبها ودخلت الايد في كسها وبدأن تنيك واحدة واحدة وكل ده انا واقف على الباب بتفرج عليها وهموت وادخل اهجم عليها بس خايف من ردة فعلها وزوبري خلاص هينهار وواقف على كس امي المبطرخ الجامد ده وانا واثق انها محرومة ومتناكة اوي وعايزة تتركب وانهش في لحمها دلوقتي.
وفضلت واقف اتفرج عليها وبضرب عشرة، وهي عمالة ترضع من حلمتها وتنيك في كسها وسمعت اللي خلاني خلاص هنفجر واجيب لبني وهي بتقول الواد عمار زوبره هيجني اوي وكبير يابخت اللي هيجوزها لو مش ابني كنت جبته ناكني دلوقتي وعمالة تصرخ بصوت مكتوم واهاتها بتقطع في زوبري عد وقت كتير معرفش قد ايه بس كتير ولقيتها بتصرخ بصوت واطي وبتنزل عسل كسها على السرير اللي اكيد دي كانت سادسة مرة ولا حاجة تجيبهم وقتها كنت لسه منزلتش ولقيتها بتقوم وممكن تشوفني، قمت عدلت نفسي بسرعة ودخلت الاوضة بتاعتي وانا زوبري خلاص بينهار وفضلت اضرب عشرة عليها وافتكر جسمهل وهو بيتلوي على السرير وقد ايه امي تعبانة ومحرومة ولازم اوصل لكسها وانيكها وجبتهم وهديت وقعدت افكر مع نفسي هعمل ايه في الاايام الجاية

هحاول الاجزاء الجاية تكون اكبر شوية وشكرا على التشجيع

الجزء الثالث

فضلت افكر لحد ما تعبت من التفكير ونمت عدت الايام الباقية عادي جدا ومفيش اي جديد وقررت انزل الشغل خلاص بقيت كويس
صحيت خدت شاور ولبست وجهزت نفسي وصبحت على نهي حبيبة قلبي وكانت لبسة قميص يجنن عليها (هي متعودة تقعد براحتها من وانا صغير علشان متستغربش) وبزازها كلهم واضحين اوي من القميص وحلماتها الواقفة ومنظرها كل ده في بالي وعقلي ومش عارف انسي شكلها من امبارح وهي بتنيك في نفسها وبتلعب في كسها المبطرخ الجامد ده اللي لازم لازم ادوقه وأكله قريب اوي انا أولة باللحم الطري الابيض ده.
ونزلت وخرجت من العمارة ولقيت الحراسة مستنياني تحت لقيت الظابط احمد من الشرطة ومعاه 4 حراس وكمان سارة المسؤولة عن تأمين البيت علشان أمي وكده.
واتعرفت عليهم واتحركت على شغلي واحمد والحراس ورايا . وسارة دخلت الفيلا عند أمي تتعرف عليها هنعرف عملوا ايه لما نرجع ووصف سارة ايه.
وصلت مبني الادارة ودخلت المكتب وبعدها بشوية جاتلى لميس تسلم عليا وتشوف الدنيا واخبار دراعي ايه
وكانت لابسة حتة طقم يخلى الحجر ينطق ومخلى بزازها مرفوعين لفوق وطيزها مدورة البت فعلا بطل وخلاص هموت عليها.
انا:بقولك ايه يا لميس عندك حاجة بعد الشغل
لميس: لا ليه.
انا:عازمك على الغداء وعايز اتعرف عليكي اكتر لو حابة ومفيش مانع.
لميس:ابتسمت وقتها وقالتلي موافقة هستأذن من ماما وابلغك.
خرجت لميس وخدت عقلي وزوبري معاها وانا خلاص مبقتش مركز في الشغل وفضل اليوم يعدي من غير تركيز وانا بحقق مع المتهمين ومش مركز اصلاً بفكر ازاي هجيب لميس على زوبري واكل كسها اللي اكيد هيبقي فاجر زي شفايفها.
عند لميس في مكتبها
ايوة يا ماما عمار زميلي في الشغل طلب اننا نتغدي سواء .
نبيلة (والدة لميس):ماشي يا حبيبتي بس خلى بالك ومتتأخريش كتير.
لميس:ماما انا ظابط متخافيش عليا لو سمحتي وبعدين متقلقيش هاجي بدري
لقيت رسالة على الواتساب من لميس بتقولي خلاص ماما موافقة وهنتغداء برة شوف هتعزمني فين.
خلصنا الشغل وخرجت ولقيت الظابط احمد والحراس مستنين برة وركبت العربية وخدت لميس معايا، وطبعا هي فاهمة ليه معايا الحراسة.
لميس:عمار بقولك ايه مفيش معلومات جديدة لسه في قضية التنين لسه برضو مش عارفين نوصل لشكله.
انا:بصي يا لميس اخر حاجة وصلت ليها ان التنين ده لقب لاسمه ومش اسمه الحقيقي وكل اللي نعرفه عنه ان التنين ده وشم على ايده الشمال ومعاه طبعا الصور في ملف القضية.
لميس:معني كده ان محدش يعرف شكله ولا حتى اسمه الحقيقي مع انه اخطر مجرم ومحطوط في قائمة الانتربول ده بيتجار في كل حاجة حرفيا.
انا:سيبتك من الشغل بقي ويلا وصلنا.
نزلنا من العربية وطلبت من احمد يستني هو والحراس برة بس احمد رفض وصمم ان لازم حراسة تبقي معايا جوا قولتله خلاص تدخل انت واتنين وتقعدوا على طرابيزة بعيدة عني مش عايزين نلفت الانظار.
ودخلنا وقعدنا انا ولميس وطلبنا الأكل وقولتلها عرفيني بقي عن حياتك شوية
لميس:بص يا سيدي انا بنت عيشت طول عمري دلوعة ابويا وكان دائما مدلعني ولما مات حسيت قد ايه انا اكسرت، ومرتبطش خالص ومدخلش في حياتي اي شباب نهائي لان بابا كان مديني كل المشاعر اللي خلتني مفكرش في اي حاجة تانية.
أما ماما بقي دكتورة بس في نفس الوقت مهتمة بينا انا وأختي وبتعرف تظبط كل الامور وانا نسخة منها بس هي على احلي وأجمل ولينا أختي في كلية اداب زي مانت عارف. احكيلي انت بقي حكايتك ايه
انا:انا وحيد امي بعد ما ابويا مات سبلنا ورث محترم وانا وريثت كمان شغله وبقيت ناجح في شغلي في وقت قصير بس والدتي متجوزتش وفضلت تربيني لحد ما كبرت والدنيا زي مانت شايفة اهووو.
خلصنا اكل وكلام وقمنا ووصلت لميس لحد باب بيتها وقولتلها بكرة هعدي عليكي واخدك معايا الشغل لان عربيتك عند مبني الامن.
كملت الطريق للبيت ووصلتني رسالة على الطريق ان التنين بيفكر يدخل البلد عندنا، والرسالة دي من الجاسوس اللي انا زرعه وسط رجالة التنين.
بس برضو محدش يعرف شكل التنين لان هو بيتعامل معاهم عن طريق وسيط.
بس وانا على الطريق وعربية الحراسة ورايا حسيت ان في حاجة غلط وفي عربية بتحاول توقف قدامي كانت مسبقاني بكذا خطوة قدام وشكيت وقتها واحمد كان جمبي وقالي عمار باشا حاول انك تمشي طبيعي وكده كده العربية اللي ورانا چيب يعني مش هيبان انها حراسة كمل طريقك بس وقتها بدأت العربية تهدي بس انا فضلت محافظ على السرعة بتاعتي.
وكل ده وانا بفكر هنعدي ازاي أكيد دي رجالة التنين والموضوع بيكبر وفجأة سمعنا صوت ضرب النار من حوالينا والحراسة بقيت بتضرب على عربيات جاية من ورا واحمد طلع السلاح وانا كمان طلعت سلاحي وضربنا على العربية اللي جمبنا وعرفنا نسيطر على الوضع.
وطبعا احمد قالي عمار احنا كده مينفعش نرجع على البيت لازم نرجع مبني الإدارة تاني وفعلا طلعنا على مبني الادارة ومحسن بيه كان هناك
محسن بيه:طبعا حصلك هجوم تاني وبكده انت حياتك بقيت خطر بجد يا عراف ولازم نتصرف.
انا:وهنعمل ايه ياباشا ما لازم افضل ورا التنين وهعرفه يعني هعرفه باشا وصلتني رسالة من الجاسوس اللي تبعنا وعرفني ان التنين بيفكر يدخل مصر الفترة الجاية وكمان جهز اجتماع مع كل الرجالة اللي تحت ايده ودي هتبقي اول مرة يعرفهم شكله وطبعا الجاسوس اللي تبعنا مش هيبقي ضمنهم لانه اصغر شوية.
محسن بيه:يبقي كده لازم نشوف حد يسافر ويعرف الاجتماع هيتعمل فين ويحاول يعرف شكل التنين قبل ما يدخل مصر.
انا:خلاص ياباشا انا اللي هسافر واحاول اوصل لمكان الاجتماع.
محسن بيه:لا طبعا مينفعش نضحي بيك يا عراف انت مهم جدا للجهاز هنا ومينفعش انت اللي تسافر متنساش أن دي تاني محاولة اغتيال ليك ورئيس الجهاز اصدر قرار بزيادة الحراسة معاك بس من بعيد.
انا:طب مين اللي هيسافر كده لازم نفكر كويس ونبعت حد شكله يدي على اجنبي علشان ميتشكش فيه وهيتزرع بدل راجل من رجالة التنين.
قولتله خلاص ياباشا سيبلي الموضوع وانا هحاول اظبطه في وقت قصير جدا.
وخرجت من عند محسن بيه وقولت لاحمد يلا بينا بقي نرجع البيت وعايزك تخلى حراسة من بعيد لبعيد على لميس لان هي من ضمن الفريق اللي قريب مني اليومين دول قالي تمام يا عراف.
ماشي يا احمد مع اني مش حابب انك تتعامل معايا بشكل رسمي لاننا قريبين من سن بعض اسمي عمار وبس يلا بينا علشان بكرة ورانا شغل كتير ومهم.
وصلنا الفيلا وكانت فيلا دورين صغيرة مش كبيرة اوي يعني.
وسارة لقيتها تحت وقولتلهم كفاية كده بقي خلوا الحراسة هنا واللي عايز يمشي ويرتاح يتفضل.
سارة:لا طبعا مينفعش نسيبك يا عمار باشا انت لتاني مرة حاولو يقتلوك وكده الموضوع مش سهل احنا اه منعرفش التفاصيل لان دي مش بتاعتنا لكن لازم نبقي جنبك.
انا:اولا اسمي عمار وبس يا سارة احنا قريبين من بعض، ثانيا بقي انت هنا لحماية امي و البيت ومادام انا جيت يبقي ترجعي بيتك يا بنتي ومشوفش وشك غير الصبح يلا ومن غير نقاش نفذي الامر يا حضرة الظابط. طبعا بهزر معاكي يا حلوة بس لازم تروحي ترتاحي يلا.
وانت يا احمد سيب الحراسة وامشي انت كمان ومسمعش ولا كلمة زيادة اتفضلوا يلا.
دخلت البيت والدور الاول كان الريسبشن والمطبخ واوضة المكتب والدور الثاني الاوض بتاعتنا وكذا اوضة تانية وحمام غير الحمام اللي تحت.
ملقتش نهي في الريسبشن تحت مرضتش أنده عليها قولت يمكن بتتشاقة زي ما شوفتها من كام يوم
وطلعت على فوق ولقيت بابها موارب ولقيتها بتنشف جسمها وواقفة قدام المراية عريانة خالص وبتنشف ببطئ اووووي وبتحسس على كسها بشكل يجنن الحجر ويخلى الزوبر اللي مش بيقوم يقوم من حركاتها وجمال طيزها المرفوعة وانا اصلا راجع مخنوق وكنت هموت لتاني مرة بس هي قادرة تخرجني من القرف ده كله بجمال جسمها وحركاتها الفاجرة زيها بس مكنش ليا مزاج اتفرج وحبيت ارخم عليها وعملت صوت وقولتها ماما انا جيت
قالتلي ثواني وجيالك يا حبيبي، دخلت غيرت هدومي وخرجت وهي نزلت بعدها بشوية ولقيتها ملاك نازل عليا من كتر بيضها ولابسة قميص طويل مفتوح من الاجناب وماسك على بزازها اوووي وحلماتها باينة بطريقة فاجرة اوي بجد هموت وانط عليها بس خايف من ردة فعلها.
انا:اي الحلاوة دي يا نهي تعالي جنبي بحلاوتك دي.
ماما:ياض بطل بكش وقولي كنت فين كل ده ومع مين واي الحراسة دي ومين سارة دي كمان
انا:ياولية اصبري واحدة واحدة هفهمك، كنت فين كنت بتغداء مع لميس اللي كلمتني وانت رديتي عليها.

واتعرفت عليها كمان وكانت بتتطمن عليا، الحراسة علشان الحادثة اللي حصلتلي بسبب قضية مهمة وكمان من غير ما تخافي النهاردة حصلي برضو محاولة اغتيال تانية ومش عايزك تقلقي خالص الموضوع قرب يخلص.
مين سارة دي، الظابط المسؤولة عن البيت وعن حمايتك طول ما انا برة احكيلي حصل بينكم ايه
طبعا انت سيبتني الصبح ومعرفتنيش ان في حد واقف برة قدام الفيلا وببص بالصدفة لقيت حراسة حوالين البيت وحوارات كبيرة.
وباب الفيلا خبط وقمت افتح وحطيت الروب عليا لان بصيت من العين السحرية وعرفت انها بنت فقولت عادي افتحلها كده وانت عارف مبحبش الخدامين وبحب اقعد براحتي.
سارة:صباح الخير يا فندم انا الظابط سارة هكون مسؤولة عن حماية البيت وحماية حضرتك.
امي:طبعا فتحت لسارة وانا بالقميص وعليه الروب وقولتلها اتفضلي ادخلي يا سارة.
وقعدنا نتعرف على بعض وعيون سارة متشالتش من على صدري بصراحة ومتكسفيش ومتعلقش
جيه في بالى على طول حتى الستات بتهيج عليها لبوة كبيرة نهي برضو.
وعرفت وقتها ان سارة مش متجوزة واتطلقت من جوزها بسبب انها عايزة تكمل شغلها وهو كان مصمم انها تسيب الشغل وهي بتحب شغل الشرطة والحراسة.
لان سارة من الحراسات الخاصة في رتبة ملازم أول بس شاطرة جدا ولسه سنها صغير ممكن في حدود 24 سنة
تعالو انا بقي اوصفلكم سارة زي ما شوفتها
سارة حتة عود بطل كده في نفسها جسمها مشدود بسبب التمارين وبزازها مش محتاجين برااا هما اصلا واقفين شامخين في نفسهم ومنفوخين لقدام وحجمهم متوسط ومعندهاش بطن خالص وطبعا طيزها مدورة ومرفوعة البت فعلا عايزة تتركب، جوزها الغبي طلقها ازاي بس ابن الوسخة ده دي لبوة عايزة تتأكل.
بعد ما خلصت بقي حكي افتكرت امي اني في خطر وبدأت الدراما
ماما:يابني ما تبعد عن الشغل ده وقرفه مش كفاية اللي حصل لابوك زمان انت عايزاني اعيش كمان من غيرك.
انا: متقلقيش يا حلوة وخدتها في حضني، جسمها كان طري اوي متقولش ابدا دي واحدة كبيرة خالص وشوفت وقتها فرق بزازها واجننت عليها وزوبري وقف وهي حاسة بكده.
متخافيش يا حبيبتي انا جنبك وهعوضك عن كل حاجة وحشة عشتيها وبعدين انت واحدة متعلمة وفاهمة طبيعة شغلي امال خريجة حقوق ازاي بس.
ماما:حبيبي متحرمنيش من حضنك كفاية عجزت بدري بدري.
انا:مين اللي عجزت دي، ده انت لو مش امي كنت زماني مجوزك فورا.
ماما:ياواد بطل بكش بجد انا لسه حلوة.
انا:طبعا حلوة وووقتها محستش بنفسي غير وانا برفع وشها ليا وبوستها من شفايفها ودخلنا في بوسة طويلة معرفش قعدنا قد ايه وايدي نازلة على بزها وبمسك فيه وبقفش فيه براحة وبلعب في حلمتها من برة القميص، وايدي واحدة واحدة بتنزل على رجليها لحد ما دخلتها من فتحت القميص من الاجناب وبعدت رجليها عن بعض وحسست على كسها لقيتها من غير اندر اللبوة وكسها مليان عسل وغرقان بجد احساس رهيب كسها المبطرخ تحت ايدي وبين ايديا وبحسس عليه وكل ده احنا بنبوس بعض ولسه هكمل في كسها وازود اكتر بس الغبية لميس لقيتها بتتصل على التليفون.

وفاقت امي بسبب رن التليفون ولما لقت الوضع كده قامت من حضني وجريت على الاوضة فوق بس مردتش اقوم وراها في وقتها.
واتصلت على لميس وانا مش طايقها خالص
انا:نعم يا لميس يا فصيلة قطعتي عليا حاجة مهمة عايزة ايه
لميس:اسفة يا عمار بس حبيت اطمن عليك لما لقيت الظابط احمد جالي وسابلي 2 حراس وبيقولي دي اوامر عمار باشا من النهاردة الحراسة دي معاكي.

انا:قولتلها بهزر يا لميس متزعليش ومتقلقيش انا كويس عدت على خير المرادي لتاني مرة بس لازم با لميس نشتغل من بكرة على حاجة في دماغي هحكهالك بكرة لما اشوفك
وقفلت مع لميس وكل ده مش سامع صوت نهي امي ولا نزلت تاني
وقعدت افكر انا ليه بفكر فيها بالشكل ده انا عمري ما كنت من ناحيتها كده بس برضو هي محتاجة لده وهي صغيرة.
بعد شوية قومت اشوفها واعتذرلها واتمني تسامحني، قربت من اوضتها بس سمعت صوت اهااتها المكتومة عرفت انها هاجت عليا ودخلت تريح نفسها
وقتها قررت اني لازم اريحها وامتعها وكمان انهش فيها وأكل جسمها اللي جنني ده وفتحت عليها باب الاوضة
بكده انتهي الجزء الثالث نتقابل في الاجزاء الجاية.


الجزء الرابع

وقفنا المرة اللي فاتت لما فتحت باب الاوضة على نهي امي
براحة وهي كانت مغمضة عينيها ولقيت ايدها على كسها الجامد اللي انا واثق دلوقتي انه منهار وعايز حد يأكله ويحتويه في بوقه وينهش لحمه المبطرخ ده
ولا بزازها المدلدلة على جنابها بجد حاجة اخر شرمطة امي قدامي للمرة التانية عريانة ومن شوية كنت قربت انيكها خلاص وبدل ما تريحني دخلت تنيك نفسها في الاوضة المتناكة اللبوة.
قررت اني لازم انيكها واللي يحصل يحصل زوبري النهاردة لازم ينام في كسها وبين بزازها الشرموطة دي.
قلعت هدومي كلها و زوبري بقي قدامي وواقف شامخ للقمر المتناكة المرمية على السرير دي، اللي لازم تتناك من زبي وينهش لحمها ويفشخها.
قربت منها وقلبي بيدق بسرعة اوي وزوبري خلاص هينفجر، بقيت جنبها واقف وايدي قريبة اوي من بزازها وبقرب منهم براحة خالص لحد ما حطيت ايدي على بزها ولعبت في حلمتها الواقفة وكانت طرية اوي وجميلة وقد ايه هي چيلي وعايزة تتحط في بوقي وامصها اوي واكلها بين سناني وبين شفايفي.
بس اللحظة الحلوة مبتكملش لقيتها فاقت وقالتلي انت بتعمل ايه اخرج برة عيب كده اطلع برة انا امك انت اجننت اطلع برة بقولك وبتحاول تغطي جسمها باي حاجة جمبها وكل ده انا واقف جنب السرير وهي شايفة زوبري واقف عليها ازاي وهينفجر ازاي بسبب جسمها.
قولتلها اهدي يا ماما انا عارف انك تعبانة من زمان وانا حاسس بيكي ولازم اهتم بيكي واهتم بامورك الجنسية.
قالتلي اطلع برة بقولك وهي مخبية جسمها بايدها ومتعصبة اوي عليا وفي نفس الوقت انا واثق انها هايجة وهتموت على زوبري لان عينها متشالتش من عليه اصلا.
قولتلها اهدي يا نهي يا جميلة يا قلبي وحطيت ايدي تاني على بزها ولعبت في حملتها براحة وضغطت عليها... براحة وشدتهم لبرة وهي تطلع منها ااااه جننتني بجد قولتها بحبك يا نهي انت جامدة اوي.
وطلعت فوقها وقربت من شفايفها وبوستها من شفايفها بوسة طويلة وهي عمالة تقاوم بس بحركات بسيطة ونزلت ايدي بين على بزها اليمين ولعبت فيه براحة اوي ونزلت بصوابعي واحدة واحدة على حلمتها الوردي اللي واقفة بكل ثقة وبتقولي وريني هتفشخني وتأكلني ازاي تعال ارضع من بزازي انا كُلي ملكك تعالى ارضع وانهش بزاز امك زي ما رضعتهم وانت صغير تعال اشرب لبن وعسل من بزاز امك حلمتها جننتني لدرجة اني حسيت انها بتكلمني وكل ده وانا ببوس في شفايفها، شفايف فراولة مينفعش تتساب لازم اكلها واستطعمها كمان.
فضلت العب في حلمتها وامسكها بين صوابعي واضغط عليها براحة واسيب واشد واسيب واشد وهي اهاتها مكتومة وانا ببوس شفايفها العسل دي امي لبوة اوي ولو سيبت بزازها أكيد هتحاول تفوق وتقوم من تحتي وانا مش هسمحلها المرادي تقوم وتجري لازم انيكها واكمل وسيبت بزازها مؤقتاً ونزلت حطيت ايدي على كسها اللي لقيته غرقان ومليان عسلها اللي بعد شوية هشربه ومش هسيبها غير وهي منهوش لحمها من بوقي كس كبير ومبطرخ وشفايفه مدلدلة وانا بعشق الست اللي كسها مدلدل مابالك بقي الست دي امي وتحت مني لازم اهتم بالكس اللي خرجت منه وجيت للدنيا علشان انيكه لما اكبر.
وهي بدأت تستجيب وحركاتها قلت خالص، وبدات ابوس رقبتها واخرج لساني والحسها وابوسها وانهش بسناني في لحمها لحد ما علمت علامات كتير في رقبتها واهاتها مولعاني وهي مكتومة ومكسوفة ولسه مش مستوعبة انها تحت ابنها بينكها وشوية وهيدخل زوبره الكبير في كسها وبقرب من ودنها بنفسي السخن وهي كل ده بتطلع اهات مكتومة وده بيجنني عليها اكتر وقربت من ودنها قولتلها انت لبوة اوي يا نهي وقتها نزلت عسلها على ايدي دعكت العسل في كسها وقولتلها ده انت تعبانة اوي يا لبوتي وكملت همس في ودنها قولتلها عسل سخن يا قلبي سمعيني اهاتك الممحونة وهي بقيت تقول اااااه حرام عليك سيبني حرام اللي بيحصل ده انا امك بس على مين مش هسيبك يا نهي انت لبوتي من النهاردة ولازم انيكك.
ونزلت ابوس في بداية بزازها من فوق وامسك البز التاني بايدي، وقربت نفسي من حلمتها ونفخت بنفسي السخن على حلمتها لقيتها بتقول احححححح براحة ارجوك انا تعبانة يا عمار يابني براحة علي امك حبيبتك.
قولتلها وانا هريحك يا قلب عمار وهريح كسك المبطرخ ده وخدت حلمتها في بوقي وفضلت امصها اوي واحطها بين سناني واشدها براحة ومع كل حركة هي تطلع اهات مكتومة لانها مكسوفة ومش جريئة لسه ومش قادرة تتجرئ في حضن ابنها اللي بينهش في لحمها. وفضلت اكل بزازها وبلف لساني حوالين حلمتها وبقيت اشد وارخي وحلمتها الوردي احمرت اوي من كتر اللحس والشد من سناني.
طلعت تاني عند ودنها وبهمس فيها بزازك نار يا نهي، وتجنن انت لبوة اوي يا نهي ولازم تصدقي ابنك في حضنك بيمص بزازك وايده على كسك اهي وروحت ضاربها براحة على كسها وسمعت احلى صوت طرقعة لكسها اللي مليان عسل وهي انفجرت وقتها وقالت اااااااااه احااااااااااااا انا بجيب يا عمار للمرة الثالثة.
كملت همس في ودنها قولتلها اكلمي براحتك وطلعي اهااااااتك يا قلبي براحتك انا بحبك وبحب بزازك الكبيرة ونزلت كملت مص في حلماتها الواقفة ومسكت البزة التانية وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل ولبن نهي بتتصفي تحت مني.
اااااااه ارضع يا عمار انا خلاص بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تقوم، انا خلاص تعبانة اوي وهموت عليك من وقت ما شوفت زوبرك وانا بحميك اخر مرة ارضع يا عمار افشخ امك يا حبيبي افشخني.
قولتلها امرك يا ملكة هفشخك سبيلي نفسك خالص واخيرا اجرتي يا لبوتي
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهي انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية وكملت كلام ونطقت قالتلي كفاية كده ريحني من تحت.
قولتلها تحت فين اسمه ايه اللي تحت ده، قالتلي تحت عندي واخلص بقي انا بقيت نار مولعة من تحت قولتلها مش هنزل تحت غير لما تنطقي اسمه، انسي انك هانم بقي واتعاملي زي الشراميط يا شرموطتي انت
وسمعت منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة حراااام عليك ريحني اااااااااااه احححححح بجيب يا عمار يخربيتك جننتني انا عمري ما اتمتعت كده في حياتي.
الحلو في بيتنا ان الاوض كلها عازلة للصوت وانا بقولها هنيكك يا شرموطة وطلعي صوتك براحتك محدش هيسمع.
وصوتها بدأ يعلى اكنها خدت الاذن تطلع صوتها
قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف وكبير بجد ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني من عذاب السنين دي كلها الحس يا حبيبي افشخني بلسانك وانا فضلت طالع نازل بلساني بين شفايف كسها المبطرخ وايدي لسه مسبتش بزازها وبلعب في حلمتها وهي بتتلوي في السرير احححححح يا عمار كفاية انا نزلت كتير اوي كفاية يا حبيبي انا محتاجة بتاعك
وقتها سيبت كسها وقربت زوبري من بوقها وقولتلها يلا يا لبوتي افتحي بوقك وخدي زوبري فيه وهي ما صدقت فتحت بوقها وبدأت تلحس في رأس زوبري وتخرجها وبتقولي اي الزوبر الجامد ده كنت فين من بدري وسايبني كده مولعة نار هات زوبرك أكله وامصه وهو كبير وحلو اوووووي كده. واااااه يا جمال شفايفها وهي على زوبري وانا ماسكها من شعرها وبنيك بوقها وبدخله واطلعه ااااه احححححح يا نهي لسانك مولع نار على زوبري مصي حلو يا شرموطة طلعتي محترفة في المص، امي خبرة وشرموطة. كملي مص يا كسمك في زوبري عارف انك بتحبي الشتايم بامارة كسك كل لما اشتمك يجيب عسل انت هايجة اوي كده وتعبانة فضلت تمص وتلحس في زوبري وتدخله لاخر بوقها لحد ما خلاص مبقتش قادر من حركاتها امي شرموطة محترفة كنت مضيع الجمال ده كله مني كل ده.
قولتلها طب تعالي بقي نامي على حرف السرير على ضهرك وهي فهمت انا هعمل فيها ايه ورفعت رجليها على كتافي وقالتلي يلا دخل بتاعك، قولتلها ادخل ايه معرفش اسمه اي هو بتاعي ده قالتلي زوبرك يا حبيبي دخل زوبرك في كس امك يا قلبي قولتلها لا سبيني امتعك بمزاجي يا لبوتي انت.
وبدأت افرش كسها بزوبري واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة وفضلت كده بتاع عشر دقائق افرش في شفايف كسها الجامدة وهي كل اللي عليها ااااااه كفاية يا عمار بقي ودخل زوبرك حرام عليك انا تعبانة ومولعة لوحدي دخله بقي.
ودخلت زوبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زوبرك حلو اوي بس براحة علشان كسي ضيق بقالي سنين كتيرة متناكتش من وقت ما مات ابوك برراااااحة ااااااه يا عمار براحة ابوس ايدك واحدة واحدة وبعدين سرع، وفضلت رايح جاي براحة في كسها وكل ده رُبع زوبري اللي جواها، قولتلها هاا يا لبوة قادرة تستحملي باقي زوبري ولا لسه، قالتلي اه يلا دخل تاني وانا بدأت ادخل زوبري لجوا براحة خالص كسها ولا اكنه بنت بنوت متفتحش ضيق قوي وسخن مولع ناقصها غشاء البكارة وتبقي بنت بنوت رسمي اااااااه على كسك يا نهي اااااااه وبدأت ارزع في كسها وهي نزلت كتافها على ضهري وضمنتني عليها ااااااه يا عمار ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي انا من النهاردة مش هسيبك ابدا عوضني عن سنين الحرمان يا حبيبي احححححح بجيب يا عمار اوعي توقف ااااااه يا عمار نيك امك يا حبيبي نيك نيك اااااااااااااه.
انت تعبانة اوي كده يا قلبي بنيك اهووووو وهفشخك في كسك وطيزك البكر دي زي ما ابويا فتح كسك زمان ومات انا بقي اللي هفتح طيزك بس مش دلوقتي يا لبوتي خدي في كسك خدي اهووو.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زوبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوةة انت كسك مبطرخ وكنت هموت عليه لما نضفتي زوبري وقت ما حمتيني وكنت عايز انيكك خدي في كسك يا نهي يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زوبرك انا مش متعودة على كده انا تعبانة ومش هشبع منك خليك قادر عليا وافشخني يا عمار افشخني يا حبيبي ااااااه ارزع في كسي ارزع اوي نيك نيك امك نيكني اوي اوي يا عمار ااااااااه وجابت للمرة الخامسة على زوبري.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي. قومي اعملي وضع الكلبة يا لبوتي وقامت عملت كده دخلت زوبري في كسها من ورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها وانا اقولها لازم انيك طيزك الحلوة دي ومش هسيبك.
نيك كسي دلوقتي وخليني اخد على زوبرك وبعدين فكر في طيزي نيكني يا حبيبي ابوك مات وسابني وانا لسه صغيرة اااااااه نيك يا حبيبي انت طلعت جامد اوي مش هسيبك ولا هخليك تتجوز انت بتاعي انا وبس زوبرك ليا لوحدي.
بحبك يا نهي وحتى لو اجوزت هفضل انيكك واهتم بيكي مش هسيبك زوبري ليكي انت وبس يا لبوتي خدي في كسك يا شرموطة خدي يا لبوة.
قالتلي لا كفاية حرام عليك انا تعبت يلا هاتهم بقي قولتلها عايزاهم فين يا لبوتي قالتلي على بزازي قولتلها طب قومي مصيلي لحد ما اجيبهم ولفت جسمها وفضلت تمص في زوبري بتاع 10 دقائق لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت بوقها ورفعت بزازها ونزلت وقالتلي يلا هاتهم وانا نطرت لبني كله على وشها وبزازها.
وفردت ظهري على السرير وكنت خلاص هموت من التعب بقالنا ساعة ولا اكتر بنيك فيها وهي متناكة جامدة ميتشبعش منها خالص لبوة وانا اللي ههدها واطفئ نارها.
قامت وجت جنبي على السرير وحضنتها قولتلها انت جامدة اوي اوي اوي يا ماما.
قالتلي اسكت انا مش طايقة نفسي ازاي نعمل كده وازاي منعرفش نتحكم في نفسنا اللي حصل ده حرام ومينفعش يحصل انا كده زنيت مع ابني حرام عليك كنت سيبتني اكمل لعب في كسي.
ولقيتها هتعيط قولتلها بلاش العتاب انت تعبانة وانا بحبك وبريحك وحبيت اعمل كده احسن مانت تعبانة اوي كده. وكسك الجميل ده محروم من النيك يا قلبي انت وقولتلها بلاش كلام ولا عتاب ونامي في حضني يلا وجبت الغطاء واتغطينا.
قلقت من النوم لقيت نهي نايمة زي ما هي جنبي قومت براحة من جنبها ونزلت اشرب عصير ولقيت تليفوني بيرن بصيت في الساعة لقيتها 1 بليل ولميس اللي بتتصل قلقت ورديت.
لميس:عمار انا اسفة بجد اني اتصلت دلوقتي بس ماما تعبت جامد ومش عارفة اتصرف وبصراحة خايفة انزل بسبب القلق وانت كمان بعتلي حراسة بس مش هثق فيهم.
انا:اهدي طيب يا لميس انا هلبس بسرعة ومسافة السكة واكون عندك ومتقلقيش من حاجة جهزي مامتك وانا هكلمك اول ما اوصل.
طلعت سيبت ورقة لامي اني نزلت لشغل مهم وراجع تاني متقلقيش عليا لو صحيتي وملقتنيش
ودخلت خدت شاور بسرعة وظبطت نفسي ولبست حتى لو بيحصل ايه شياكتي رقم واحد ده انا العراف ولازم اخد بالي من كل خطوة بعملها.
وقبل ما اخرج من الفيلا خدت سلاحي وسحبت خزنة زيادة احتياطي غير اللي في العربية واللي موجودة في السلاح.
لأن انا همشي لوحدي هيكون معايا حراسة عادية لكن الظابط احمد خلاص روح وانا مش هجيبه تاني.
بس خرجت من الفيلا لقيت احمد برة
انا:مش قولتلك روح يابني واديتك أمر تمشي وتروح ترتاح انت بتستهبل قاعد ليه.
احمد:مينفعش اسيبك عندي اؤامر بكده من محسن بيه وفضل باشا
ماشي ياحمد انا هتصرف معاك بعدين يلا بينا على بيت لميس علشان مامتها تعبت وكلم الحراسة اللي هناك تأمن الدنيا كويس ومش عايز معايا غير عربية فيها 4 حراس وانت وشكرا على كده يلا بينا.
واتحركت على بيت لميس واول ما وصلت اتصلت عليها انزلي يا لميس انا تحت.
لميس:عمار انا اسفة بس ماما مش هتقدر تنزل ممكن تطلع تشيلها.
انا:حاضر يا لميس طالع افتحي الباب والدور الكام.
لميس:الدور ال5 يا عمار واسفة مفيش اسانسير.
قولت لاحمد ام الدنيا لازم اطلع اجيب مامت لميس وانزل وخلى الحراسة واقفة حوالين العربيات ومحدش يجي ورايا ولا انت حتى.
وطلعت عند لميس اللي لقيتها منهارة من العياط وعيونها محمرة اوي قولتلها اهدي بس في ايه هتبقي كويسة متقلقيش هي فين.
قالتلي جوا يا عمار في الاوضة تعال معايا.
بس دخلت ولقيت نبيلة مامتها جمال ايه وجسم ايه حتى وهي تعبانة ومش دريانة بالدنيا هي بطل برضو.
اوصفلكم نبيلة لابسة قميص نوم اسود قصير يدوب مغطي كسها بالعافية والاندر اسود نفس لون القميص وجسمها أبيض ومليان بزازها متوسطة وحلماتها من النوع النايم لازم تتمص وتترضع علشان توقف.وبشرتها البيضاء تخليها تنور في الضلمة.
نرجع للواقع كفاية سرحان بدل ما لميس تقتلنا.
انا:طب لازم نلبس طنط حاجة وبعدين ننزل ساعديني يا لميس وهاتي انت الهدوم اللي ينفع تلبسها من الدولاب وعلى مهلك وبراحة وهتبقي كويس متخافيش.
لميس فاقت للوضع اللي احنا فيه وشافت مامتها كده فهمت انا قصدي ايه واكسفت
انا:يلا يا لميس بلاش تفكير كتير انجزي سرحانة في ايه.
لميس:حاضر يا عمار ثواني وراحت جابت هدوم من الدولاب.
لبسنا نبيلة الهدوم وخدنا بعضنا كلنا ونزلنا وانا شايل نبيلة بين احضاني وزبي عايز يقوم من مكانه من جمالها وجمال جسمها الطري.
دخلت نبيلة العربية بتاعتي واخت لميس قعدت ورا معاهم ولميس قعدت جنبي.
وسألت احمد على اللاسلكي اقرب مستشفي فين، عرفني الطريق واتحركنا على طول للمستشفي.
ونزلت شيلت نبيلة واحمد لقيته بيأمن مدخل المستشفى ووزع الحراسة على البوابة ودخل هو وحراسة لميس معايا ودخلناها الطوارئ.
وجيه الدكتور وقالنا كله يخرج برة وهنكشف عليها ونشوف عندها ايه.
ولميس منهارة هي واختها من العياط، بس قربت من لميس وخدتها في حضني وقولتلها اهدي هتبقي كويسة وهتطمني عليها دلوقتي.
وبعد نص ساعة خرج الدكتور وطمنا على نبيلة وعرفنا ان نبيلة كان عندها فقر في نسبة الاكسجين في الدم وده اللي سبب ليها الغيبوبة والدوخة اللي حصلت وان علاجها الأكل الكويس وراحة تامة من اي مجهود وممنوع تتحرك لمدة اسبوعين.
انا:شكرا يا دكتور تعبناك معنا. شوفتي بقي ياستي ادي طنط كويسة ومفيش حاجة الموضوع عد على خير وكلها شوية وهتفوق وتدخلي تطمني عليها انت واختك
الا صحيح انت اسمك ايه انا عمال اقول اختك اختك عرفيني عليكي بقي وكفاية عياط.
اخت لميس:اسمي نهال وانا عارفة انت مين من كلام لميس عليك.
انا:اي ده هي لميس بتحكي عني كتير ولا ايه قوليلي قالتلك ايه.
نهال:قالت كلام كتير حلو بعدين اقولك.
لميس:بس يا نهال بطلى رخامة.
انا:ماشي يا عسل يا صغيرة انت هنكلم كتير.
نهال بقي يا عزيزي القارئ حتة كيوت صغيرة كده جميلة في نفسها جسمها عود فرنساوي على بزاز بحجم الرمان الكبير وجسم رياضي وبشرتها برونزي بالشعر الناعم حاجة جنان كده تتأكل أكل.
بعد شوية فاقت نبيلة وسألت على لميس ونهال، ودخلنا كلنا ولميس عرفتني على نبيلة
انا:كويس انك بخير ووسطنا.
نبيلة:شكرا انك انقذتني ومسبتش لميس في ظرف زي ده يا عمار انا عرافك من حكاوي لميس عنك.
لميس:ياماما كفاية هو انت ونهال عليا.
انا:من الواضح كده اني اتشهرت عندكم في البيت اسيب حضرتك ترتاحي وهجيلك بكرة اطمن عليكي.
لميس:هوصل عمار واجي تاني يا ماما.
خرجت انا ولميس برة وكان احمد مستني وفضلت تشكرني وتقولي شكرا انك كنت جمبي وانا وقتها استغليت الفرصة بقي وقربت منها وقولتلها ولا يهمك هفضل جنبك وهكون معاكي وبوستها من رأسها وقولتلها الحراسة معاكي متقلقيش وتليفوني مفتوح اتصلي في اي وقت.
وسيبتها وروحت على الحسابات دفعت تكاليف المستشفى كلها وعديت على الكافتريا طلبت ليهم أكل هي ونهال علشان اكيد جعانين.
انا:احمد امن المستشفى كويس اكيد انا متراقب وعارفين ان لميس هنا هي ومامتها ومش عايز اي حاجة تحصلهم اطلب من محسن بيه حراسة كاملة على لميس واهلها من النهاردة ويجوا على المستشفى دلوقتي وانا هقدم لمحسن بيه تقرير بالطلب ده.
احمد:حاضر يا عمار متقلقش انا أمنت الدنيا كويس، المهم انك تروح انت ترتاح بقي علشان بكرة اليوم طويل.
رجعت البيت واحمد روح هو كمان دخلت الفيلا كانت الساعة 4 الفجر طلعت بهدوء لاوضة امي لقيتها نايمة لسه وشكلها مصحيتش قبل كده لأن الورقة زي ما هي.
دخلت قلعت هدومي ونمت جمبها زي ما كنت بس فضلت لابس الطقم البيتي بتاعي ونمت محستش بنفسي غير وهي نهي بتصحيني الساعة 9 وبتقولي قوم يا عمار يلا مش هتروح شغلك.
صحيت ولقيتها معيطة وباين عليها قولتلها مالك يا حبيبتي معيطة ليه مش قولنا منفكرش في حاجة بقي ونعيش حياتنا مبسوطين مع بعض.
ماما:عمار انت واخد الموضوع ببساطة كده ليه، احنا عملنا حاجة غلط وحرام مينفعش البساطة دي انا ندمانة بجد انت ازاي شيفني دلوقتي ونظرتي في عينك ايه انا اكيد قليت من نظرك.
انا:ششششش انت بتقولي ايه انت زي مانت عندي بحبك زي مانت وبحب كامي قبل اي حاجة وهعاملك كامي بؤة الاوضة دي غير كده انت مراتي وحبيبتي وموزتي ولبوتي وشرموطتي وكل حاجة.
لقيت وشها هدي شوية قولتلها طب تعالى بقي وانت حلوة اوي كده على الصبح علشان عايز افطر من جسمك الأول
ونزلت بوس في شفايفها زي المجنون اللي لاقي حاجة يأكلها وكان جعان اوي وانا فعلا جعان عايز اخليها تشبع وتشبعني معاها وفضلت ابوسها من كل حتة في وشها ونزلت براحة على رقبتها بلحس وببوس فيها براحة وبنهش فيها بسناني وبعلم في رقبتها وبنفخ فيها نفسي السخن المولع وبرفانها مجنني بنت اللبوة الجامدة دي.
ونزلت ابوس بداية صدرها من فوق ونزلت ليها حمالة القميص وظهر قدامي احلى بز شوفتي الاول وبعدها بز نبيلة ام لميس اللي اتمني أكله وارضعه هو كمان واجرب حلمتها النايمة بس خليني في حلمة نهي اللبوة الواقفة دي الاول ومسكت حلمتها بسناني وشدتهم لبرة وهي طلعت احلى ااااااااااااه منها براحة يا عمار براحة على بزازي يا حبيبي مش هتطير بزازي خلاص ملكك انت وبس انا تحت امرك يا روحي بس براحة على مامتك حبيبتك وانا برضو بمص في حلمتها بمزاجي وبلعبها بلساني وشفايفي اااااااه ارضع يا حبيبي انا هموت عليك و بقيت عيزاك اوي مش هسيبك تاني، انا تعبانة اوي ومحتاجة دلعك ليا ونيكك فيا وعايزة زوبرك يدخل يفشخ كسي يلا كفاية انا سايحة لوحدي يلا انزل دخله في كسي افشخ امك يا حبيبي افشخني.
وانا دخلت زوبري في كسها وفضلت رايح جاي جواها وارزع في كسها السخن الجامد وفضلنا كده نص ساعة نبدل اوضاع وانيكها في كسها الجامد وهي تغرق الدنيا وتغرقني بعسلها الشهي والحلو ده لحد ما خرجت زوبري من كسها وجبتهم على بطنها من برة.
وبوستها من شفايفها ايه الجمدان ده يا نهي انت جامدة اوي
ماما:انت اللي جامد يا حبيبي وزوبرك جامد اوي وبيكفني وكبير اوي على كسي الضيق ده بس هاخد عليه واتكيف منه اوي يلا قوم بقي خد شاور.
انا:طب ما تيجي نستحمي سوا
ماما:لا كفاية ونبي انا كسي خلاص اتهري كفاية كده حرام عليك.
انا:تعالى ومش هنعمل حاجة.
قالتلي لا روح انت كفاية عليا كده وخلص وهتلاقي الفطر تحت اصلا وانا هقوم وراك.
قمت فعلا خدت شاور وفوقني اكتر ما انا فوقت من نيك نهي امي حبيبتي اللي فشختها علي الصبح وخرجت لبست وبصيت في الساعة لقيتها 11 قولت حلو اوي مدام الدنيا هادية كده يبقي مفيش جديد في الشغل.
ونزلت لقيت نهي لابسة طقم بيتي عادي زي اي طقم بوستها من شفايفها وقولتلها نورتي يا ماما قالتلي احنا قولنا ايه برة الاوضة انا ماما وبس خلى بالك يا عمار قولتلها حاضر متكسفيش اوي كده.
قالتلي عمار صحيح انت خرجت امبارح أصل الصبح قرأت الورقة واستغربت انك نايم جنبي ومخرجتش يعني.
انا:لا خرجت يا ماما لميس اتصلت بيا وحكتلها كل اللي حصل ماعدا طبعا اني شوفت نبيلة بقميص النوم وجسمها كله كان قدامي.
ماما:قالتلي كويس انك صحيت ورديت عليها شكل البنت دي يا عمار معجبة بيك وانا عايزة اتعرف عليها وافرح بيك قريب بقي.
ولقيت وشها اضايق فهمت على طول انها خايفة ابعد عنها بعد ما دوقتها طعم النيك تاني قولتلها متخافيش يا نهي حتى لو اجوزت مش همشي من هنا ولا هبطل انيكك حتى لو قدام مراتي وقتها لانك مراتي الأولي
ابتسمت وقالتلي طب بطل بكش وكُل واتغذي يلا.
واحنا قاعدين بنفطر وكل الدنيا حلوة وهادية لقيت تليفوني بيرن ولقيته رقم غير معروف برد بقول الووو مين معايا
الصوت:مش هتعرف انا مين غير لما تحس بالخطر اللي بجد انا كل ده بلعب معاك يا عمار بس لو عوزت اعرفك انا مين هعرفك بطريقتي.
انا:الوووووو انت مين وازاي تتكلم كده اصلا معايا انت مش عارف انا مين ولا ايه انت اجننت.
الصوت:لا عارف يا عمار انت مين وعلشان انت شخص مهم اوي في مبني الامن العام ووراك نفوذ كبيرة انا مش هسيبك ولا هسيب اللي كنت عندهم في المستشفى امبارح.
والصوت اتقطع وفي نفس الوقت لقيت ضرب نار على البيت والازاز بيكسر من كل حتة

وبس كده نكمل الجزء الجاي يا تري مين اللي اتصل على عمار وضرب عليه نار مستني التوقعات في الكومنتات وكمان رأيكم في تطويل الجزء المرة دي عدد الكلمات 3 اضعاف كل الاجزاء اللي فاتت
وبعد كده هنزل جزء كل 3 ايام علشان ظروف الشغل والكتابة بتاخد وقت علشان اطلع بجزء كبير

الجزء الخامس

وقفنا المرة اللي فاتت
واحنا قاعدين بنفطر وكل الدنيا حلوة وهادية لقيت تليفوني بيرن ولقيته رقم غير معروف برد بقول الووو مين معايا
الصوت:مش هتعرف انا مين غير لما تحس بالخطر اللي بجد انا كل ده بلعب معاك يا عمار بس لو عوزت اعرفك انا مين هعرفك بطريقتي.
انا:الوووووو انت مين وازاي تتكلم كده اصلا معايا انت مش عارف انا مين ولا ايه انت اجننت.
الصوت:لا عارف يا عمار انت مين وعلشان انت شخص مهم اوي في مبني الامن العام ووراك نفوذ كبيرة انا مش هسيبك ولا هسيب اللي كنت عندهم في المستشفى امبارح.
والصوت اتقطع وفي نفس الوقت لقيت ضرب نار على البيت والازاز بيكسر من كل حتة
للحظة واحدة انا مبقتش شايف قدامي وبقي كل اللي يهمني احمي امي وبس وقومت شديتها في حضني على طول ونمت بيها على الارض وسمعت احمد والكل بيزعق وبيقوله لازم ندخل لعمار بسرعة، بس سارة اللي دخلت الأول ولقتني مرمي على الارض وواخد امي في حضني وخايف عليها امي وهي عمالة تعيط وتصرخ وتقولي مين دول وعايزين ايه منك.
بس انا اول ما شوفت سارة واحمد اطمنت وبدأت عيني تقفل ورميت ضهري على الارض وطلعت واخد رصاصة ناحية قلبي أكيد خدتها وانا بحاول احمي امي.
وبدأت عيني تقفل بس سامع كل حاجة من حواليا صرخات امي عليا وصرخات سارة واحمد وهما بيطلبوا الاسعاف بسرعة وبيخلصوا على المافيا اللي هجمت علي البيت كل ده انا سامعهم بس مش عارف اشوف ولا اتحرك.
اللي جاي ده كله هيتحكي على لسان امي واحمد وسارة
امي:يا سارة الحقي عمار بسرعة اطلبوا الاسعاف بسرعة فوق يا عمار فوق يا حبيبي متسبنيش وتموت انت كمان فوووووق يا عمار.
سارة:اهدي يا مدام نهي وتعالي معايا ألبسك حاجة علشان تعرفي تروحي معاه المستشفى اهدي شوية علشان خاطري والاسعاف على وصول متقلقيش هيبقي كويس وعمار قوي وهيعيش.
احمد:الاسعاف فين كل ده الخصو بسرعة عمار باشا بيموت وفقد الوعي.
امنوا الدنيا كويس قبل ما نخرج وعايز الشارع كله يتقفل متدخلش غير الاسعاف وبس.
وصلت عربية الاسعاف واحمد والدكاترة نقلوني للعربية وامي قاعدت معايا في العربية وعربيات الحراسة بقيت كلها ورايا والمفروض اني هروح مستشفى الشرطة علشان هتكون أمان ليا.
ماما:اوعي تسيبني انا عارفة انك سامعني اوعي تسيبني هعيش لوحدي ازاي انت ضهري وسندي وحبيبي وابني وكل حاجة ليا اوعي تسيبني احسلك بدل ما هموت وراك.
سارة:اهدي يا طنط نهي هيبقي كويس وهيقوم منها متقلقيش وهنأمن الدنيا كويس هناك.
ماما:تأمنو ايه ما انتوا هتضيعوا ابني اهو زي ما ابوه ضاع زمان برضو بسبب الشغل والقرف كان مالنا احنا ومال الشرطة ما كان عنده فلوس كتيرة من ورثي من اهلي واهل ابوه كان فتح اي شركة وبعد عن القرف ده.
طبعا سارة شغلتها تسمع وتتقبل العصبية من اي شخص وبدأت سارة تفهم كلام امي واشمعنا أمي بتقول ان ابويا برضو ماتت بسبب شغله المفروض ابويا ماتت موتة طبيعية جدا اكيد الموضوع ده في حوار كبير ولغز أكبر ولازم تفهمه.
عند احمد بقي
راحت على طول للمستشفي اللي فيها امي لميس واطمن عليهم وملقاش اي هجوم حصل هناك.
لميس:احمد انت هنا ليه لوحدك وفين عمار المفروض انه كان جاي معاك.
نبيلة:اه صحيح هو عمار فين انا عايزة اشكره على كل حاجة والفلوس الي دفعت.
احمد:لميس انا اسف بس انت فاهمة طبيعة الشغل وان عمار كان مطلوب حمايته من التنين عمار بيته اتعرض لطلق ناري النهاردة وهو كان بيحمي امه خدت رصاصة ناحية قلبه.
لميس:اااااااي انت بتقول ايه عمار كويس هو فين دلوقتي لازم اروح اشوفه وفتحت في العياط وبقيت منهارة.
نبيلة:انت بتقول اي ياحمد عمار مات ولا حصله ايه طمنا عليه ياحمد بلاش تسكت انطق.
احمد:عمار هيبقي كويس وهيفوق من الوقعة دي عمار قوي وجسمه هيستحمل بس لازم انتوا اللي تتنقلوا من هنا لأن التنين امر بالهجوم عليكم انتوا كمان ولازم تتحركوا معايا حالا.
لميس:هنتحرك على فين، انا لازم اروح لعمار، هو مسبنيش وقت ظروفي لازم ابقي جمبه.
احمد:اصلا هنقل مدام نبيلة لمستشفي الشرطة وعمار زمنه وصل للمستشفي هناك يلا بينا يا جماعة بسرعة قبل ما تحصل حاجة وانا معيش حراسة كفاية كلهم مع عمار.
واحمد أمن الدنيا علشان عارف ان لميس لو حصلها حاجة انا لو فوقت مش هسيبه وهموته لاني بليل
فلاااااااااش باك
احمد ركز معايا كويس انا حاسس ان التنين وصل مصر وطبعا مينفعش اكلمك في اي حاجة تخص شغلي لانك من الحراسات الخاصة مش التحقيقات بس انا اعتبرتك اخويا وهحكي معاك وتحتفظ بالسر ده ياحمد اوعي اي حد يعرفه.
احمد: متقلقش يا عمار سرك في بير خير قولي.
انا:التنين وصل مصر أكيد واول حاجة هيعملها اكيد هيخوفني بس امتي معرفش وطبعا اكيد انا متراقب وهو عارف اني خارج من عند لميس وهي تخصني اه يا احمد انا معجب بيها بس لسه مفتحتش بوقي معاها بحاجة غير لما امها تقوم بالسلامة.
لو حصلي حاجة ياحمد وانت معرفتش تحمي امي ولميس وانا عيشت وقتها هنسفك من على وش الارض لو جرالهم حاجة انت لسه ياحمد مشوفتش الوش التاني للعراف خلى بالك منهم كويس اوي.
نرجع من الفلاش باااااااك
يلا يا لميس لازم نتحرك مفيش وقت وكلهم خرجوا وركبوا العربية الخاصة باحمد والحراسة اللي معاه طلعوا وراه على مستشفي الشرطة بس وهما ماشيين احمد لاقي عربية دخلت وسط عربية الحراسة وعربيته وعرف ان كده التنين بعت العربية تخلص على لميس ولميس فهمت طبعا علشان شرطية هي كمان.
لميس:ماما اي حاجة تحصل تفضلي انت ونهال في العربية ومحدش فيكم يخرج منها ابدا فاهمين.
احمد هات واقي للرصاص اللي انت لابسه، احمد وقتها فك واقعي الرصاص من عليه ولميس اديته لامامتها واختها.
لميس:البسي ده يا ماما وانت يا نهال هتلاقي تحت رجلك واحد تاني البسيه اكنك بتلبسي جاكيت يلا بسرعة.
بص يا احمد وركز معايا كويس اوي خليك ماشي عادي لحد ما ندخل في حتة هادية وفجأة هدي العربية وهننزل انا هضرب على اللي جمب السواق وانت تضرب السواق وبلغ عربية الحراسة اكفئ اتنين ينزلوا في نفس اللحظة ويضربوا الاتنين اللي من ورا وبكده هنخلص منهم بدري بدري ما تحصل مشكلة واحنا قريبين من مستشفي الشرطة.
وفعلا بعدها بشوية احمد وقف ونزلوا هما الاتنين بسرعة جدا ولميس ضربت اللي جمب السواق واحمد ضرب السواق والحراسة ضربت باقي المافيا من وراه وكل ده نبيلة عمالة تصرخ وخايفة على لميس.
وركبوا العربية بسرعة واحمد قالها لميس بصراحة عمار مش في مستشفى الشرطة.
لميس:نعم امال عمار راح فين ياحمد ومتقوليش دي سرية معلومات ولا نيلة انا عارفة ان عمار واثق فيا فانجز وقولي.
احمد:هنوصل لمكان ووقتها هنتنقل لمكان تاني بس بطريقة خاصة ومختلفة علشان اكيد انت متراقبة من التنين انت كمان.
عند ماما وسارة بقي
وصلت عربية الاسعاف لجراچ تحت الأرض وامي استغربت احنا ليه كل ده مروحناش المستشفى وقالت لسارة هو في ايه يا سارة وليه كل ده عمار بينزف جامد.
سارة:منقدرش ندخل عمار مستشفى معروفة لان التنين مش هيسيبه وقتها وممكن يكون مجند اي حد من الشرطة واحنا منعرفش، عمار هيتنقل لمكان خاص بالامن العام ومحدش يعرف عنه حاجة غير انا واحمد ومحسن بيه وفضل باشا وبس.
بعدها بشوية عربية احمد وصلت لنفس الجراچ واتأكدوا ان مفيش حد جاي وراهم بس عربيات الحراسة اللي كانت معايا ومع لميس مدخلوش الجراچ.
فلاااااااااش باك
محسن بيه انا قربت اوصل لمبني مستشفى الشرطة وداخل على الجراچ اهو.
محسن:كويس اوي يا احمد عايزك بقي تنزل نقالة الاسعاف على انه عمار اللي فيها وطبعا امه تمشي جنب النقالة عادي لحد ما يدخل ولميس وكلكم تدخلوا المستشفى وبعدها انت عارف هتعمل ايه يلا بسرعة مفيش وقت.
نرجع من الفلاش باااااااك
احمد:لميس ده اللي مطلبه ان عمار يدخل المستشفى بس مش هيقعد فيها يلا نتحرك ولازم تساعديني وتهدي.
وفعلا اتحركوا كلهم وانا اتنقلت على النقالة ودخلوا بيا المستشفى ودخلت على اوضة العمليات على طول كان لازم الرصاصة تخرج من جسمي ويطمنوا عليا وبعدها اتنقل للمكان الجديد.
كلهم برة الاوضة مستنين اي خبر من الدكتور هعيش ولا هموت، هقدر اقوم وامشي تاني ولا هكون مشلول ولا حياتي هتوقف لحد هنا.
والكل بيعيط برة وامي عمالة تطمن نفسها اني هخرج بالسلامة ولميس قربت منها.
لميس:انا صاحبة عمار في الشغل اسمي لميس ممكن حضرتك تهدي وهيبقي كويس وهيخرج لينا بالسلامة انا عارفة هو قد ايه بيحبك لانه حكالي عنك كتير وانك اهم شخص في حياته واكيد هيرجعلك بس لازم يرجع يلاقيكي قوية وواقفة على رجلك مش تعبانة.
ماما:انت لميس بقي اللي كلمني عنك هو برضو اكلم عنك كتير وانك حلوة، حاضر انت عندك حق لازم اكون قوية علشان يخرج يلاقينا كويسين بوجوده وانت كمان متعيطيش وقربت من ودنها عارفة انك معجبة بيه وشكلك بتحبيه.
لميس طبعا وقفت العياد واكسفت ووشها ابتسم لما فهمت ان امي كمان حبيتها وعرفت هي بتفكر فيا ازاي.
ونبيلة ونهال قربوا منهم والكل بقي يدعيلي لحد ما اقوم بالسلامة واخرج ليهم.
عندي انا بقي جوا دوامة الحلم والغموض انا حاسس اني موت خلاص وظاهر قدامي مكان جديد ومفيش حواليا ناس خالص بس سمعت صوت من بعيد بيندهلى يا عمار يا عمار وانا بقرب ناحية الصوت ده.
وفضلت أقرب أكتر لحد ما وصلت ولقيت اللي قدامي هو ابويا اللي وحشني اوي.
ابويا:تعال يا عمار معايا اقعدي جمبي هنا عامل ايه وحشتني.
انا:كويس يا والدي انت عامل ايه سيبتني بدري اوي ومشيت ليه.
ابويا:ظروف الدنيا والحياة يا عمار وأكيد انت فهمت دلوقتي ان الظروف والقدر مش حاجة بايدينا دي نصيب وكل واحد فينا هيعيشه ويشوفوا يابني.
انا:اديني جتلك ومش همشي تاني وهقعد هنا بس ماما انا زعلان عليها اوي هتبقي لوحدها كده.

في الوقت ده جوا غرفة العمليات الدكتور بيلاقي ان قلبي وقف ومبقاش في نبض خلاص.
وخرجت ليهم الممرضة والكل اجمع حواليها يسألوها انا كويس ولا ايه وهخرج امتي.
بس هي بكل صوت حزين ومحزن البقية في حياتكم عمار باشا ماااااااااات
وقتها الكل في نفس واحد صريخ وعياط وامي وقعت من طولها ولميس انهارات خالص حتى نبيلة ونهال اللي مش يعرفوني غير من يومين عيطوا عليا.
وكل ده انا شايفه من وانا قاعد مع بابا بنكلم وقالي شايف الناس بتحبك ازاي هتسيبهم وتمشي بدري كده.
انا:انا تعبت يا بابا خلاص انا لسه صغير وشوفت كتير وكل ده بسبب اني بيقوله اني بكمل اسمك وسمعتك ومسيرتك فهمني يابابا الوضع ايه.
بابا:هتفهم كل حاجة في وقتها يا عمار ولا اقولك يا عراف، العراف مينفعش يمشي غير لما يجي الاوان بتاعه وانت اوانك مجاش يا عراف بس المرة دي انت هترجع، وانت واحد تاني خالص وهتفهم مع الوقت ليه.
واه حاجة كمان يا عمار، اهتم بمامتك كويس وانت أكيد فاهم قصدي مع ان ده غلط بس هي معندهاش حل تاني.
ارجع يا عمار ارجع بقولك وفجأة لقيت صوت ابويا اختفي من قدامي والدنيا بقيت ضلمة.
وفي اوضة العمليات قبل ما يفصلوا جهاز ضربات القلب لقه قلبي رجع تاني للحياة والعراف رجع علشان يشوف القدر مخبيله ايه.
وخرجت الممرضة بسرعة تبلغهم وقولتلهم في خبر معرفش هقوله ازاي.
امي بعد ما فاقت:حرام عليكي كفاية اخبار وحشة كفاية ابني مات وهو لسه صغير وكل ده بسبب شغله وقرف.
ولميس:انطقي حضرتك وكفاية لعب باعصبنا بجد.
الممرضة:العراف رجع للحياة من تاني ومنعرفش ازاي ده حصل بس دي حكمة من القدر مش بايدينا متقلقوش حالته مستقرة والعملية شغالة.
الكل وقتها فرح اني اتمسكت بالحياة ورجعت تاني بس الغريبة هي الممرضة عرفت منين اني العراق محدش يعرف اللقب ده غير محسن بيه وفضل باشا ولميس والحراسة بتاعتي والمفروض التنين حتى امي متعرفهوش.
استمرت العملية لمدة يوم كامل بسبب خطورة مكان الرصاصة اللي كانت جنب قلبي بكام سنتي بس قدر الدكتور يخرجها.
وانتهت العملية ومعرفش حالتي هتبقي ايه بعدها.
وخرج الدكتور ليهم وكلهم كانوا قاعدين في اوضة جنب اوضة العمليات بسبب فقدان توازن امي.
الدكتور:العملية عدت على خير وهيقوم بالسلامة قريب بس ليه منعرفش العملية سابت اثر في جسمه ولا لا.
امي ولميس في نفس واحد:يعني ايه يا دكتور عمار ممكن يرجع فيه حاجة.
الدكتور:هو دلوقتي في العناية المشددة ولو عدت ال24 ساعة اللي جايين دول على خير وقتها عمار هيقوم سليم اسيبكم انا.
واحمد خرج برة واكلم مع الدكتور وعرفه اني المفروض اتنقل لمكان تاني كحماية ليا بس الدكتور رفض وقال مينفعش اتحرك خالص من مكاني وده في خطورة على حياتي والحراسة تدخل المستشفى.
وفعلا مفيش اقل من 5 دقائق وامي لقيت كل الدور بقي حراسة وشرطة وكلهم بيحموني (خليك فاكر يا عزيزي القارئ انا مش ظابط عادي انا ظابط في اقوي جهاز في البلد).
في مكان بعيد منعرفش عنه حاجة خالص
مجموعة ناس قاعدة بتكلم كلام اجنبي على عربي على فرنساوي وحاجات غريبة بتحصل بس هنحكي المشهد بالعربي.
الصوت 1:بيقولوا ان العراف مماتش ورجع تاني للحياة والعملية احتمال كبير تنجح.
الصوت 2:لو الباشا عرف ان العراف عايش هيفرح اوي لان عايز لسه يلعب معاه ماتش كبير وطويل.
الصوت 3:مظنش ان الباشا مستني العراف يقوم خصوصا ان في واحد من اللي حوالين العراف شغال مع الباشا وخاين ليهم بس لحد دلوقتي العراف معرفش حاجة.
الصوت 4:انا واثق ان العراف مش هيسكت عن اللي حصله ده ومش بعيد يسيب الشغل الرسمي ويفضي للباشا وتبقي حرب شخصية مش مجرد شغله وبيعمله.
وهما قاعدين دخل عليهم شخصي متخفي في قناع هنسميه المُقنع دلوقتي لحد ما نعرف هو مين.
المُقنع:العراف عايش والجاسوس اللي هناك عرفني كل حاجة انه مات في الاول وقلبه وقف وبعدين رجع للحياة من تاني فجأة ومن وقتها الدكاترة والمستشفي فهمه ان دور العراف متنهاش والقدر عايزه يعيش تاني.
الصوت 1:طب يا باشا بخصوص وضعنا احنا هنعمل ايه دلوقتي احنا كلنا جينا مصر والمفروض منجيش هنا دلوقتي.
المُقنع:كل واحد فيكم هيرجع بلده تاني وانا كمان هرجع المقر الرئيسي بتاعي لحد ما نشوف العراف هتكون حركته الجاية ايه.
الصوت 1:خلاص يا باشا انا هرجع تركيا وهكمل شغلي وحياتي طبيعي جدا.
الصوت 2:وانا كمان هرجع فرنسا وهكمل شغلي عادي ومستني الامر الجديد.
الصوت 3:وانا هرجع لندن وهستني الاوامر الجديدة.
الصوت 4:وانا ياباشا عينك اللي بتشوف بيها هنا في مصر ولو حصلت اي حاجة أكيد هبلغك اول باول.
المُقنع:تمام تقدروا تتفضلوا دلوقتي وطبعا لو حد سألكم رجعتوا من الاجازة بتاعتكم ليه هتتحجوا باي حجة ومتتواصلوش مع بعض نهائي انا هعرف اجمعكم تاني.

بعد ما الاجتماع خلص دخل الحارس الشخصي للمُقنع ودراعه اليمين وهو بيكلم انجليزي.
الحارس الشخصي:ناوي على ايه يا تنين هتمشي وتسيب مصر ولا هنفضل هنا ونشتغل على الخطة الجديدة.
التنين:هنرجع ايطاليا وهنكمل شغلنا من هناك ولينا زيارة تاني لمصر.

عندي في المستشفى عايش في دوامة كبيرة ومبقتش حاسس بالدنيا من حواليا خالص وكل ده معرفش بيحصل ايه مع اهلى وناسي بس خلاص كفاية كده عد اسبوعين وانا في غيبوبة.
العرااااااف رجع للحياة وفتحت عيني.
الممرضة:اهلا برجوعك يا عمار باشا اخيرا فتحت عينك كويس انك بخير الدكتور هيجي حالاً.
انا:انا بقالي قد ايه هنا وفين امي هي كويسة.
الممرضة:بقالك اسبوعين هنا في غيبوبة من بعد العملية بس كانت عملية خطر وكبيرة ارتاح دلوقتي ووالدتك وكل الناس بخير ومحدش فيهم مشي كل المستشفى مقلوبة علشانك.
جيه الدكتور وكشف عليا وعمل الاختبارات والفحوصات علشان يأكد ان كل اجهزة جسمي شغالة سليمة.
الدكتور:واحد غيرك مكنش هيقوم من العملية دي سليم وكان لازم العملية دي تسيب أثر في جسمه بشلل او فقد الحركة في جزء من اجزاء جسمه بس انت بطل قوي وقدرت تعدي المحنة دي بخير والقدر وقف جمبك.
انا:هخرج امتي يا دكتور وعايز اشوف امي اكيد قلقانة عليا.
اهدي يا بطل كده مفيش خروج من هنا لسه بدري ولسه ممنوع الزيارة لازم تعدي 24 ساعة على صحيناك ونطمن عليك وبعدها ننقلك اوضة عادية.

دخل الدكتور على الاوضة اللي فيها امي ولميس ونبيلة ونهال وسارة
الكل:خير يا دكتور في اخبار جديدة طمنا.
الدكتور:عمار باشا فاق بالسلامة وفتح عينه مبروك يا جماعة كلها 24 ساعة هيفضل تحت الملاحظة ولو الدنيا تمام هيتنقل في الاوضة بتاعته.
امي:اووووف اخيرا هم وانزاح كويس انه بخير دي اهم حاجة عندي رجعلي بالسلامة ميقدرش يسيبني عارف اني روحي فيه.
لميس:قام بالسلامة يا طنط ورجع لينا قصدي رجع ليكي.
امي قربت منها وقالتلها رجع لينا يا حبيبتي كفاية وقفتك جمبه وهو اكيد حاسس بوجودك وانا واثقة ان عمار بيحبك.
لميس وقتها وشها فرح جدا واكسفت اكتر من الطبيعي.
ونبيلة ونهال وسارة:قالوا نفس الكلام بفرحة وكل حاجة.
ووصل الخبر لاحمد ومحسن بيه وفضل باشا اني قمت بالسلامة بس لسه مخرجتش من العناية المشددة.

عدت ال24 ساعة بخير وسلامة واتنقلت لاوضة عادية واول شخص طلبت اشوفه هي امي حبيبة قلبي.
امي:اخيرا شوفت بخير وسلامة وحشتني اوي يا حبيبي كده تخوفني عليك وكنت عايز تسيبني وتمشي اهون عليك ده انا نهي مامتك حبيبتك.
انا:مقدرش اسيبك يا حبيبتي رجعتلك اهو، مع اني كنت همشي وشوفت بابا واكلمت معاه بس هو قالي مينفعش امشي دلوقتي القدر لسه عايزني في الدنيا وكمان وصاني عليكي جامد اوي.
ماما:متتعبش نفسك طيب بعدين هنكلم وافهمك منك كل حاجة اسمعني كويس بقي ومتكلمش خالص.
وحكتلي امي وقتها على كل حاجة حصلت، امي اه كانت منهارة وتعبانة بس مركزة في كل حاجة حصلت حواليها من اول ما خرجنا في الاسعاف لحد ما فوقت (زي ما انا حكيت ليكم بظبط ماعدا شوية حاجات هنبقي نرجعلها فلاش بااااك لما اخف واقوم بالسلامة)
امي:المهم بقي مش هتشوف حبيبة القلب التانية.
انا:مين دي اللي حبيبة القلب التانية انا مبحبش حد غيرك انت اصلا ومش هشوف حد غيرك.
امي:لا ازاي في حبيبة قلب تانية هتعمل نفسك عبيط قصدي على لميس، انت تعرف انها ممشيتش لحظة واحدة حتى وفضلت قاعدة معايا الاسبوعين كلهم بنفس هدومها على فكرة لميس بتحبك وانا عارفة انك بتحبها فبلاش تستهبل ياواد.
انا:طب يرضيك يعني الناس تشوفي كده وانا دقني طويلة مترين قدامي وشعري بايظ ومش متظبط خالص كده.
امي:انت قمر في كل حالاتك هما يعرفوا يخلفوا حد شبهك ولا حتى في ربع جمالك (القرد في عين امه غزال)
خرجت امي من الاوضة وبعدها بشوية الباب خبط ودخلت لميس عليا وهي كان شكلها حلو اوي حتى بالهدوم اللي متغيرتش من اسبوعين وريحتها جميلة بجد مش مجاملة.
لميس:اخيرا رجعتلنا....احم قصدي رجعت بالسلامة عامل ايه يا عمار.
انا:بخير يا عسل انت اي الجمال ده ارجع للدنيا اشوف قدامي الدنيا نفسها بالقمر ده كله.
لميس:احممم انت بتقول ايه اسكت انت تعبان انا قولت اطمن عليك ولسه هتقوم بس مسكتها.
انا:تعالى هنا رايحة فين هي دي مقابلتك ليا يعني بعد ما رجعت من الموت مش عايزة تقوليلي حاجة وتستغليها فرصة.
لميس وقتها كانت قريبة من جسمي اوي و وشها قدام وشي ونفسها كله مختلط بنفسي.
لميس:احممم...عمار انا كنت خايفة عليك اوي كويس انك رجعتلي ايوة رجعتلي مش هخبئ عليك انا من اول ما شوفتك وانا اعجبت بيك وحبيتك بجد وكان نفسي القي الشعور ده منك انت كمان بس طنط نهي قالتلي وطمنتني انك بتحبني زي ما انا بحبك صح يا عمار ولا ايه.
انا:صح يا قلب عمار وخدت شفايفها في بوسة طويلة محستش بنفسي غير وامي بتفتح الباب علينا.
امي:احممممم انا جيت في وقت مش مناسب شكلي كده.
لميس:بعدت عن طول لا يا طنط اتفضلي هو اللي قليل الادب وشديني.
انا:حصل ياباشا ملهاش ذنب يا نهي انا اللي قليل الادب وقامت لميس خرجت بسرعة من كسوفها وانا ونهي فضلنا نضحك.
وبعدها بشوية الكل دخل.
احمد:اهلا برجوعك يا عراف ايوة كده مينفعش العراف يموت غير وهو عارف كل حاجة ولا ايه يا عمار.
انا:عندك حق ياحمد وانا فعلا عرفت كل حاجة بس مش وقته الكلام ده.
سارة:اهلا برجوعك يا عمار، انا اسفة على تقصيري في حمايتك وحماية بيتك يا عمار انا اسفة بجد وشوف انت حابب ايه وانا هنفذه.
انا:متعتذريش يا سارة على حاجة غصب عنك ده نصيب وانا نصيبي كده.
وكان في شخص من ضمن الحراسة ظابط زي احمد بس كان تبع حراسة لميس.
احمد:اعرفك يا عمار بالظابط عز كان هو المسؤول عن تأمين لميس وحماية بيتها من اول يوم بس مجتش فرصة اعرفك عليه.
عز:اهلا برجوعك يا عمار باشا وبعتذر عن اي خطأ صدر مني انا كنت دائما في حماية وخدمة الظابط لميس.
انا:ولا يهمك مفيش اي حاجة حصلت المهم ان لميس واهلها بخير ده المهم عندي وبس.
نبيلة مامت لميس:كنت هزعل اوي يا عمار لو كنت سيبتنا ومرجعتش تاني اه انا اعرفك من يومين مش زي ما لميس تعرفك من فترة بس بجد انت دخلت قلبي وحبيتك اوي وكنت زعلانة اوي وانت في الغيبوبة.
انا:تسلميلي يا نبيلة ولا اقولك يا طنط اصل نهي هانم مش معوداني اقول غير بالاسماء علشان مكبرش حد وضحكنا.
نبيلة:قول زي ما تحب اي حاجة تعجبك المهم انك بخير.
نهال اخت لميس:اهلا برجوعك يا عمار مش هنسي وقفتك جمب ماما وقت تعبها وقتها عرفت ان بابا مماتش وان القدر بعتلنا ضهر وسند وحد يهتم بينا ويخاف علينا تاني وانا من اللحظة دي اعتبرتك ضهري وسندي ولا عندك اعتراض يا عمار.
انا:لا يا باشا معنديش اعتراض اؤامرك تتنفذ وضحكنا كلنا.

بس الحلو مبيكملش زي ما كلنا عارفين
في المكان البعيد جت مكالمة للتنين من الجاسوس.
الجاسوس:خرج ياباشا وفاق من الغيبوبة وكل الحبايب عنده في الاوضة دلوقتي انا خلعت منهم بصعوبة علشان اعرف ابلغك.
التنين:تمام بلغوني بالاخبار اول بأول.

ماشي يا عراف كده انت بتتحداني وهنشوف مين هيكسب انا ولا انت

تفتكروا مين الجاسوس وعمار عرف فعلا كل حاجة ولا بيرمي كلمة وخلاص هنعرف كل ده في الاجزاء الجاية
طبعا الجزء ده مكنش فيه اي مشهد جنسي وبعتذر عن كده بس عمار عايز كده

الجزء السادس

وقفنا المرة اللي فاتت لما عرفنا ان الحلو مبيكملش زي ما كلنا عارفين
في المكان البعيد جت مكالمة للتنين من الجاسوس.
الجاسوس:خرج ياباشا وفاق من الغيبوبة وكل الحبايب عنده في الاوضة دلوقتي انا خلعت منهم بصعوبة علشان اعرف ابلغك.
التنين:تمام بلغوني بالاخبار اول بأول
عد أسبوع من وقت ما فوقت واي حد كان بيجي يكلم معايا في الشغل مكنتش بكلم خالص.
اهتميت في الأسبوع ده اني أحسن علاقتي بلميس واقرب منها اكتر وكمان نبيلة بقيت قريبة من نهي اوي ونهال كمان بقت تحبني بشكل كبير.
انا:لميس انا زهقت وعايز اخرج كفاية كده بقي.
لميس:الدكتور مقالش يا عمار انك ينفع تخرج دلوقتي لسه.
انا:طب امي واهلك فين.
لميس:لسه مجوش ماما مع مامتك في البيت ومعرفش عنهم حاجة.
انا:طب مادام الدنيا حلوة كده روحي للتمريض قوليلهم ممنوع حد يدخل علينا لان انا تعبان وعايز انام وبلغي احمد ميدخلش حد حتى لو امي.
لميس:اشمعنا يعني انت تعبان بجد مالك في ايه.
انا:مفيش حاجة اسمعي الكلام يلا.
خرجت فعلا لميس بلغت التمريض محدش يدخل عليا علشان انا طلبت ارتاح وكمان بلغت احمد يبعد الحراسة شوية عن باب الاوضة.
لميس:اديني سمعت كلامك في ايه بقي.
انا:في كل خير يا قطة انت وحشتيني ومش قادر امسك نفسي عنك.
وقمت اتحركت ناحية لميس ومسكت ايديها ايوة انا هايج على لميس وعايز انيكها.
لميس طبعا شيفاني بشورت وتيشرت خفيف وزوبري كله باين ومتحدد من تحت الشورت.
تعالى يا قلبي انت مجنناني عليكي من وقت ما صحيت
وقربت من شفايفها وخدتها في بوسة عميقة وطويلة وسامع صوت انفاسها بيعلئ وبتفرك رجليها في بعض.
لميس سخنت اوي لميس شهوانية وشهوتها عالية وانا بعشق في النوع ده اللي شهوته عالية.
وقربت شفايفي من ودنها وهمستلها بحبك يا لبوتي وايدي وقتها كانت على بزازها وهي ساحت خالص لما شتمتها وعرفت ان لميس ده مزاج ليها.
ارفعي ايدك يا حبيبتي وسبيلي نفسك خالص.
وفكيت ليها البرا بايد واحدة ووقتها ظهرت قدامي اجمل بزاز بعد بزاز نهي امي بالنسبالي.
بزازها كبار ومنفوخين لقدام واقفين اكنهم مدافع مستعدة لهجوم العدو وانا العدو وقربت لساني من حلمتها وسمعت منها احلى كلمة احححححح براحة يا عمار يا حبيبي كان تفسي فيك اوي براحة عليا ارضع بزازي حلو يا عمار بس براحة علشان بزازي حساسة.
وانا مبردش عليها كل اللي هاممني ارضع واكل البزاز المدافع دي ومسكت البزة في ايدي وفضلت ارضع وامص في حلمتها الواقفة اللي قد ربع صوباعي من كتر جمالها وقلعتها الجزمة ورفعت جسمها على السرير وخلعت انا كمان التيشرت وروحت على طول قفلت باب الاوضة ورجعت.
رجعت للبوة لميس نايمة على السرير وبزازها باصين لفوق ولسه هي تحت لابسة الجينز زي ما هي.
طلعت فوقها ومسكت بزازها رضاعة بعنف واحط حلمتها اليمين بين سناني وحلمتها الشمال بفروكها بايدي ولميس بتنهار تحت مني وااااهاتتتتها عبت الاوضة بس ببوس قيها علشان توطي صوتها شوية.
اهدي يا لميس هيسمعونا وهيتعرف بنعمل ايه وانا مش عايز حد يضايقك.
لميس:كسم اي حد يا عمار الحس ومص بزازي انا بحبك اوي ونفسي فيك من اول يوم ارضع بزاز لبوتك يا حبيبي.
وانا اتبسط اوي من جراءة لميس لاني احب الست اللي تحت مني تكون شرموطة بالكلام والافعال وهجمت على بزاز لميس رضاعة وفضلت اشد في حلمات بزازها بسناني وشفايفي لحد ما لقيتها بتقولي كفاية كده انزل لتحت شوية.
انا:انزل لتحت فين واسيب البزاز الحلوة دي لمين.
لميس:انزل لكسي يا عمار كسي نار قلعني البنطلون ونيك كسي ااااااااااه احححححح نار فوق وتحت وكل حتة في جسمي ناااااار احححححح يلا يا عمار انزل وبدأت لميس تتلوي في السرير شهوتها عالية اوي.
نزلت بايدي بحسس على بطنها وبلعب في سرتها بايدي وبدأت أفك زراير البنطلون وشوفت بداية الاندر بتاع لميس ومسك البنطلون ونزلته شوية لحد ما الاندر كله ظهر وكانت لابسة اندر سبعة بس بوسط رفيع.
الاندر كان لونه اسود وهو على جسم لميس البرونزي يجنن ومليان عسل من برة وكل ده ايدي على بزازها بتنقل بينهم وهي اهااااااتها و الوحوحة بتاعتها مش واقفين احححححح نار يا عمار يلا يا حبيبي كسي تحت امرك انزل الحسه انزل افشخه ونيكه المتناك ده يلا يا عمار اااااااااه متعني.
وانا بقيت نار من لميس خلاص، بس برضو انا المتحكم فيها وعايز اعمل اللي على مزاجه بدات ابوس وركها بفخدتها جامد واعلم فيهم بسناني وهي احححححح طريقتك تجنن يابختي بيك بحبك اوووووي.
وقتها سيبت فخدتها وطلعت ليها وبوستها من شفايفها الفراولية دي اللي عمالة تقول كلام مكيفني ومهيجني عليها اوي لاني انا بحب الشرمطة ولميس شرموطة تحت مني ودي طبيعتها التانية اللي ظهرت معايا انا وبس وانا واثق ان لميس اول مرة تسيب نفسها لحد او تكلم بالشكل ده.
نزلت بايدي بفرك كسها من فوق الاندر واول ما حطيت ايدي لميس جابت شلال عسل حرفيا شلال ااااااه احححححح بجيب يا عمار بجيب عسلي اااااااااه حرام عليك تعبتني اوي عملت فيا ايه.
حبيتك يا روحي وبدلعك يا لبوتي ومش هسيبك غير وانا مريحك.
ونزلت نزلتلها الاندر وشوفت احلى كس لبنوتة حتى بعد اللي نكتهم بعد كده لميس كسها مدملك ومقلبظ في نفسه زي نهي امي بس نهي على كبير ومدلدل لكن لميس علشان لسه كسها بخيره مدلدلش لسه.
انا مقدرش اسيب الفاجر ده كده وهو بيلمع من عسل كسها نزلت على طول لاحسه بطول لساني اكني بنظفه وقفشت في زنبورها الكبير اللي اكيد ان لميس مش مطاهرة علشان كده شهوتها عالية وانا احب كده وبقيت اشفوط في زنبورها اهمممممممم وابوسه اوي والحسه ولميس خلاص فرجت علينا المستشفى من ااااهاتها وصوتها بس كسم اي حد المهم متعتنا انا وهي.
وبدأت الحس بلساني بين شفايف كس لميس الوردي الحلو ده بس كسها نفسه كان لون الشكولاتة وانا بحب اللون ده بيبقي جنان في النيك واحلى كس هو الكس الشكولاتة ومن جوا محمر ووردي في نفس الوقت وبعدت شفايف كسها بين ايديا وحطيت لساني مكان حمامها وبدأت امصلها اوي والحس كسها الجامد ده وانيكها بلساني رايح جاي.
انا مركز وواعي اه كس لميس مجنني لكن مش عايز افتحها دلوقتي عايز افتحها في بيتي واسمع احلى موسيقي اهااااااات منها وقتها.
كملت لحس في كسها لحد ما لقيت جسمها بيترعش جامد عرفت انها هتجيب.
هتجيبي يا لبوتي طب يلا فاتحلك بوقي اهوو هاتي شلالك يا شرموطة وهي اول ما شتمتها نطرتهم في وشي وخرجت احلى نافورة عسل ومياة من كسها لميس هايجة اوي ومتناكة اوي وهتمتعني جامد اختياراتي دائما صح.
وقتها قلعت الشورت وقربت زوبري من بوق لميس هي فاقت وفتحت عينها ومسكته احححححح كبير اوي يا حبيبي كل ده هيدخل في كسي ازاي.
مقدرش استحمله ياعمري انت كده هتفشخني مش هتنيكني وبس.
قولتلها طب كفاية مجاملات وحطيه في بوقك وهي بدأت تدخله بس باين اوي انها اول مرة مش عارفة تمص زوبري عمالة تخبطني بسنانها وتحس انها بتعضني مش بتمص زوبري قولتلها خلاص يا لبوتي كفاية.
ورجعت تاني بين بزازها الحلوين ده حطيت زوبري ضمنهم وضميت بزازها على زوبري وبدأت انيك بزازها رايح جاي رايح جاي وهي منهارة تحت مني وعوزاني انيك كسها وانا اقولها لا مش هيحصل النهاردة.
فضلت انيك في بزازها وادعك فيها بتاع عشر دقائق ولسه هي نار وانا نار اكتر منها وكسها مش ساكت بينزل عسل ولبن وغرقت فعلا ملاية السرير.
نزلت بزوبري على كسها في بداية زنبورها وهي افتكرت اني هفتحها وفضلت تتلبون عليا احححححح زوبرك الكبير هيفشخني دلوقتي اااااه يا حبيبي نار جوا احححححح طفيها
بس انا قربت من ودنها وقولتها بعينك اني افتحك النهاردة لسه بدري.
وبدأت افرش كسها افرشه اوي واطلع وانزل بين شفايف كسها وفضلت ادعك في زنبورها وبزازها وانا بفرش كسها وهي منهارة تحت مني وبتطلع اهات مكتومة في المخدة لميس بجد كسها بيلمع كله من كتر عسلها وعسل زوبري.
وفجأة لقينا الباب بيخبط واحمد الفصيل عايزني.
قربت من ودنها قولتلها متعمليش صوت اكننا نايمين وتعالي يلا مصيلي خليني اجيبهم.
هي قامت على حيلها وعملت وضع الكلب وانا نزلت قدامها وزوبري ناطر في وشها وهي فتحت بوقها وبدأت تمص في رأسه الاول وبعدين تلحسه من الجوانب وبدأت تدخله في بوقها وانا ماسك راسها بايدي والايد التانية بلعب في بزازها الجامدة اوي وهي بتمص وبدأت تفهم تمص ازاي وانا خلاص مش قادر وعايز اجيبهم لسان لميس نار بجد من الهيجان اللي هي فيه وبعد حوالي 10 دقائق ولا حاجة بدأت اجيبهم في بوق لميس بس هي كانت اول مرة وقرفانة فخرجه كلهم برة على شفايفها جبت مناديل ومسحتهم ليها من جمبي ورميتها في الزبالة.
ومسحت زوبري وهو لسه واقف وبيترعش شوية، وقولتلها تعالي في حضني وبلاش تكلمي في اي حاجة دلوقتي وزي مانت.
وخدتها في حضني وهديتها بالكلام ودلعتها شوية بكلام رومانسي وقد ايه هي جميلة.
لميس:عمار انا اسفة بجد على اللي حصل دلوقتي هتشوفني بنظرة وحشة انا عارفة وده حقك.
انا:شششش بلاش هبل انت بتقولي ايه انت حبيبتي وقريبة هتجوزك يعني انت في مقام مراتي وبعدين اتمتعنا سواء وخلاص اللي فات فات.
لميس:عمار اكيد انا وحشة وقولت كلام وحش.
انا:مع نفسي احيه هي لميس من النوع اللي لما بتيهج مش بتعرف هي بتعمل ايه ولا بتقول ايه علشان كده هي حاسة بس مش متأكدة هي عملت ايه.
كملت ليها وقولتلها انت فل الفل يا قلبي وكنتي جامدة اوي وانا بحبك كده ومتزعليش نفسك انت كنتي عوزاني وانا عايزك تعالى معايا زي مانت.
بس هي وهي قايمة خبتها جسمها بايديها وكانت مكسوفة اوي تقول اكنها واحدة تانية خالص اللي كانت تحت مني من شوية.
دخلت حمام الاوضة غسلت زوبري اللي لسه واقف ده ومش عايز ينام قولت يمكن يهدي وينام.
وجبت مناديل وبليتها شوية ومسحت لي لميس وشها وبزازها بعد عذاب وكل شوية اقولها ابعدي ايدك يا حبيبتي سبيني امسحلك انا وهي مكسوفة.
قولتلها طب خلاص انا هخرج وانت اعملي لنفسك.
خرجت انا ولبست وظبطت سرير المستشفى وكان في معطر على الكومدينو رشيت منه في الاوضة وخليت كل حاجة تمام ولا اكن حصل حاجة.
عند لميس جوا في الحمام:
حاسة بالذنب وانها سابتلي نفسها ومضايقة وفكراني هشوفها وحشة وقليلة الادب.
بس انا خبطت عليها لميس محتاجة حاجة ممكن ادخل.
قالتلي ادخل بس غمض عينك.
قولتلها حاضر يا ستي ودخلت بس فتحت عيني وضحكت عليها وهي اكسفت اوي ولفت بجسمها الناحية التانية استغليت وقتها الفرصة ومسحت ليها بالمنديل على طيزها الغرقانة من عسل كسها وقولتلها لفي انا هظبطك وانت غمضي عينك انت حبيبتي وانا شوفتك خلاص متتكسفيش مني.
وهي سمعت الكلام بعد عذاب ولفت وشها ليا ومسحت ليها على صدرها كله وكسها ونظفتها ولبستها الاندر وقولتلها البرا برة تحبي تخرجي كده ولا اجبهالك.
قالتلي اللي تحبه انت قولتلها طب تعالي معايا وخرجنا برة في الاوضة وقعدتها على السرير ولبستها البرا لان هي اعصابها سايبة ولسه مش مستوعبة اللي حصل دلوقتي وانا اللي لازم اهتم بيها.
نصيحة يا عزيز القارئ البنت اللي بتحبك هتحبك اكتر وقت ما تهتم بيها بعد ما تخلص معاها علاقة اياً كان شكل العلاقة او حتى مدتها المهم تحتويها وتهتم بيها مش تسيبها وتقوم.
كملت لبس لميس وبعدين قولتلها قادرة تكملي اللبس انت وتظبطي حالك وتحطي الميك اب وكل حاجة قالتلي ايوة تسلملي يا حبيبي قولتلها اخيرا سمعتها منك وانت واعية.
ايوة لميس اول مرة تقولي حبيبي وهي فايقة لكن من شوية كانت مش دراينة بحاجة غير كسها وزوبري وبس.
لبست لميس وفتحت انا باب الاوضة براحة وقعدنا انا وهي
انا على السرير وهي على الكنبة اللي جمب السرير ووشها بقي منور وجميل اكتر من الاول.
انا:لميس انت احلويتي اوي ليه كده.
لميس:عمار متكسفنيش بجد بدل ما اقوم واروح حرام عليك سيبني ونبي ساكتة.
ولقينا الباب بيخبط واحمد اللي برة قولتله أدخل.
احمد:انت كويس انا قلقت عليك خبطت عليك من نص ساعة وانت مردتش ولا انت ولا لميس وقبلها بنص ساعة الممرضة قالتلي ان لميس طلبت محدش يزعقكم خالص.
انا:ايوة يا عم المحقق كونان طلبت اني انام شوية ومحدش يدخل ولميس فعلا نامت هي كمان ولسه صاحيين اهو يدوب لميس غسلت وشها وفاقت وفتحت الباب حاجة تانية حضرتك وروحت ضاحك معاه.
احمد:ياعم خلاص متزوقش خوفت عليكم يكون حصلك حاجة.
انا:امي ونبيلة ونهال فين سارة معاهم ولا لا.
احمد:ايوة سارة معاهم وبتحميهم متقلقش.
انا:طب انا عايز اخرج فورا من هنا زهقت بقي وكفاية كده وانا بقيت قادر اتحرك واعمل مجهود جامد كمان.
وقتها لميس بصتلي وابتسمت وراحت باصة في الأرض.
احمد:مينفعش الدكتور مقالش انك تقدر تخرج.
انا:خلاص خليكم انتوا هنا بقي انا هخرج لوحدي هتيجي معايا يا لميس ولا هتعمليلي برضو تحقيق.
لميس:لا معاك يا عمار انت بقيت كويس فعلا بس علشان اطمن عليك ومقلقش لازم الدكتور يجي يشوفك.
احمد:هروح اجيب الدكتور علشان تخرج انا عارفك يا عراف مش هتسكت.
جيه الدكتور وكشف عليا وقال ينفع اخرج بس معملش مجهود كبير لان باين من عضلات قلبي اني اجهدت نفسي جامد النهاردة.
انا:تمام يا دكتور وشكرا ليكم عن اذنكم بقي هغير هدومي
الكل خرج وحتى لميس خرجت مينفعش تقعد واحمد والدكتور واقفين علشان محدش يقول كلمة ولا حاجة.
قمت اتشطفت وامي كانت جيبالي طقم كامل ليا عارفة اني مش هطيق اقعد.
لبست هدومي وكانت عبارة عن بنطلون جينز وكوتش عالي من اللي زي البوط دول.
وعليهم قميص أبيض وبليزر اسود واسكراڤ خفيف من تحت البليزر.
يا سلام يا ست الكل حتى جايبة ازازة البرفان اللي بحب احط منها وظبطت حالي وسرحت شعري ودقني لانها طولت اوي وخرجت من الاوضة.
ودي أول مرة اخرج من الاوضة بعد ما حصلتلي الحادثة ولقيت كل العيون بتبص عليا كل التمريض باصين ومنبهورين هو ده اللي كان تعبان ونايم مكنش باين عليه الحلاوة دي كلها.
ولميس خدت بالها من نظراتهم ليا وقربت مني.
لميس:مش كفاية كده ولا ايه يا استاذ البنات هتأكلك بعينهم.
انا:محدش هيملئ قلبي غيرك انت يا عسلية انت.
لميس اكسفت وقالتلي طب يلا.
انا:احمد ادي خبر للحراسة اللي هناك محدش يخرج ومتقولش حاجة خالص انا عايز اعملها ليهم مفاجأة.
وخرجت وسط الحراسة الكتير وركبنا العربيات ولميس جمبي واتحركنا على البيت.
وصلت الفيلا بيت الطفولة ونزلت انا ولميس وماسك ايدها في ايديي.
ودخلت الفيلا ولقيت نبيلة وامي ونهال قاعدين كلهم ومبسوطين برجوعي ليهم بس امي ونبيلة متوترين شوية يمكن خايفين عليا ولا حاجة معرفش لسه بس هعرف.
امي:نورت بيتك يا حبيبي يا غالي.
انا:بنورك يا نهي يا قلبي انت وحشتيني اوي اوي.
نبيلة:نورت بيتك يا حبيبي اهلا بيك.
انا:حضنتها زي نهي وقولتلها منور بيكي يا حبيبتي.
نهال:نورت يا عمار يا قمر انت نفسي اجوزك.
انا:بنورك يا مجنونة يا صغيرة اجوزيني وانا قدامك اهو.
لميس:بس يابنت انت وانت كمان اتلم.
انا:حاضر ياباشا هتلم اقعدوا يا جماعة.
بعد اذنك يا ماما انت ونبيلة قوموا البسوا الطرحة وظبطوا حالكم علشان هخلى احمد وسارة يدخلوا مش عايز حد يشوفكم بلبس البيت ولا اي حاجة منكم تبان بعد اذنك يا نبيلة طبعا.
نبيلة:لا انت صح، انا علشان واثقة فيك وبحبك قاعدة براحتي قدامك لكن هما لا انت ابني وقريب مني.
وقاموا كلهم يظبطوا حالهم وانا اكلمت مع لميس شوية.
لميس:ناوي على ايه يا عمار انا عارفة انك مش هتسكت وهتخرب الدنيا.
انا:ناوي على كل خير عرفيني حصل حاجة جديدة.
لميس:طب بعدين نكلم علشان ماما ومامتك جايين مش عيزاهم يقلقوا عليك تاني.
كلمت احمد في اللاسكي انه يدخل هو وسارة للفيلا.
وبعدها ب5 دقائق دخل احمد وسارة.
احمد:اؤمر يا عمار في حاجة عايزها.
انا:قمت من مكاني وقولتلهم اقعدوا ووقفت وسط ما هما قاعدين.
انا:امال عز فين اللي مسئول عن حراسة لميس واهلها.
احمد:موجود برة تحب اندهولك.
انا:اه اندهلي عز كمان. وبعدها بدقيقة عز دخل هو كمان.
طيب مادام الكل هنا يبقي اسمعوني كويس.
انا عارف ان الكل عاش الفترة الاخيرة صعبة جدا سواء اللي كانوا بيحموني او بيحموا عيلتي في وقت الغيبوبة وأكيد اي اؤامر انا بديها ليكم انا عارف ان معاكم قرار من محسن بيه وفضل باشا انكم تسمعوا كلامي في اي حاجة ومفيش رجوع ليهم.
احمد:صح كلامك يا عمار لانك شخص مهم بالنسبة لينا وبعدين احنا هنا بأمر من الرئيس نفسه مش اي رتبة والسلام.
انا:طيب اول حاجة هطلبها منكم عايز عربيتين حراسة كاملة تأمن الطريق كويس هتروح مع لميس واهلها هيجيبوا كل حاجتهم وهدومهم وهيجوا على هنا تاني.
نبيلة:ليه يا عمار هنجيب حاجتنا وهدومنا احنا خلاص هنمشي احنا اطمنا عليك.
لميس:لا يا ماما انا فاهمة دماغ عمار وكنت عارفة انه هيعمل كده اول ما يفوق من الغيبوبة عمار قصده اننا هنعيش كلنا هنا في بيت واحد.
انا:بظبط كده شاطرة يا لميس انك فهماني واكيد ست الكل فهماني ولا ايه.
ماما:فاهمك يا حبيبي وانت بتعمل الصح ده بعد اذن نبيلة طبعا.
نبيلة:مينفعش يا جماعة بصفتنا ايه هنقعد هنا وقريبنا والناس مينفعش طبعا كفاية تقالنا عليكم كتير.
انا:بعد اذنك يا ماما هقولها انا بصفتهم ايه.
وقربت من لميس ومسكت إيديها ووقفتها جمبي
انا:بصفة اني بتقدم للميس قدام الكل دلوقتي وعايز اتجوزها.
نبيلة:بس انا مش موافقة يا عمار بعتذر منك مش هقدر انفذ طلبك.
الكل وقتها اتصدم ازاي نبيلة ترفض طلب زي ده وهي بتحبني وعارفة اني عايز لميس.
ماما:نبيلة انت ليه بتقولي كده انت مش بتعزي عمار وبتقولي انه زي ابنك ليه بترفضي.
لميس:ماما انت ليه بتقولي كده وانت اكتر حد بتحبي عمار فينا.
نهال:ماما انت بتهزري صح انت عارفة اني بحبه وانه بقي ضهري وسندي وتقولي لا.
نبيلة:انا اسفة يا جماعة انا حرة في بناتي عن اذنكم وطلعت نبيلة للاوضة فوق تغير هدومها ونزلت بعدها بشوية.
يلا يا بنات هنرجع بيتنا وحياتنا.
نبيلة:عمار مش محتاجين حراسة ولا حاجة كفاية اللي حصل لحد كده سيب بنتي في حالها لو سمحت بنتي مش هتعيش في الرعب اللي انا عيشته زمان ولا اللي شوفته اليومين دول.
يلا يا بنات ومش عايزة اسمع كلمة زيادة يلا قدامي.
وخرجت لميس ونهال وانا بعت احمد بنفسه هو وعز وراهم للحماية.
سارة:طب استأذن انا يا عمار ومتزعلش اكيد هتفهم مع الوقت انت هتحمي بنتها ازاي وانك بتحبها.
والكل خرج ونبيلة صدمتني برفضها ليا وبجوازي من لميس وامي خدتني في حضنها.
امي:تعال ومتقلقش هتتجوزها غصب عن امها ذات نفسها انت عمار محمد ابراهيم عزت العراف محدش هيقولك لا ابداً وده يرجع لاصل جدودك زمان.
وقتها انا ركزت في الاسم بتاعي ايه اخر اسمي العراف ازاي يعني ده مش مجرد لقب خدته بسبب شغلي الجامد في الهكر.
انا:ماما ازاي اسمي اخره العراف انا بطاقتي مكتوب فيها عمار محمد ابراهيم عزت.وكمان بطاقة بابا كان مكتوب فيها محمد ابراهيم عزت محمد
انت ليه بتقولي ان اسمي الخوامسي هو العراف.
ماما:لا يا حبيبي مش قصدي كده قصدي ان لقبك هو العراف يعني محدش يقدر يرفضلك طلب لانك جدع وابن أصول متقلقش هقوم انا شوية وهجيلك.
انا:مش مستريحلك يا نهي شكلك مخبية حاجة وهعرفها.
عند لميس واهلها على الطريق.
لميس:ممكن افهم بقي انت ليه رفضتي عمار وانت عارفة اني بحبه وعيزاه.
نهال:ايوة يا ماما احنا مرضناش نعمل مشكلة هناك وكان سهلة اوي نقول مش هنمشي معاكي بس ممكن نفهم ليه رفضتي عمار.
نبيلة:عمار مش زينا خالص ومينفعش تتجوزيه وقفلي الموضوع ده وانا حرة في قرارتي اللي تخصكم مش عايزة نقاش تاني وركزي في الطريق يا لميس.
في المكان البعيد اللي منعرفش هو فين لحد دلوقتي.
الجاسوس بيتصل على التنين.
الجاسوس:عندي ليك اخبار حلوة يا باشا.
التنين:ايه الأخبار ياريت تفرح فعلا.
الجاسوس:عمار خرج من المستشفى وجيه البيت بس وقت ما جيه طلب ايد لميس من امها بس هي رفضت واتعصبت عليهم جامد وقامت مشيت.
التنين:كده عمار بيفكر في حاجة كبيرة، عمار مش سهل خالص اه سنه صغير بس قادر يخرب الدنيا فوق دماغنا لو مفضلناش صاحيين ومركزين هو هيتحرك ازاي.
الجاسوس:عمار لحد دلوقتي مش حاسس بحاجة ولا عارف ان في جاسوس وسطهم.
التنين:يمكن مش حاسس بس مع الوقت هيحس ويعرف على العموم مش عايز تواصل بينا اليومين دول.
وقفل وقتها التنين مع الجاسوس الشخصي التابع ليه.
واكلم مع الحارس الشخصي.
التنين:تفتكر عمار فعلا مش عارف حاجة وياتري بيفكر في ايه وهيرد الضربة ازاي.
الحارس الشخصي:عمار ميعرفش عننا اي معلومة غير التاتو اللي على ايدك الشمال يعني ميعرفش حتي مين التنين ولا اسمه ولا شكله.
التنين:اه ميعرفش حاجة بس لو عرف الماضي والحاضر وقتها عمار هيفهم كل حاجة وهيرجع قوي اوي واقوي بكتير هيبقي وقتها لقاء العمالقة زي ما بنقول.
جمعلي الناس بتوعنا عايزين نعمل اجتماع بعد ساعتين خليهم يركبوا طيارتهم الخاصة ويجيوا.
وبعد ما عدت ساعتين واكتر وصل الكل في مكان بعيد في ايطاليا محدش يعرفه لان المكان كان سري وده مس المقر الرئيسي للتنين.
الصوت 1:جمعتنا ليه باشا مش قولت محدش فينا يتواصل مع التاني.
التنين:عمار خرج من المستشفى ورجع البيت وأكيد بيفكر دلوقتي يرد الضربة ازاي وهيبدأ يدور ورانا تفتكروا الحل ايه.
الصوت1:عمار لازم يموت هو وكل اللي حواليه.
الصوت2:عمار يتخطف ويتعذب لحد ما ينسي حتى اسمه وصفاته.
الصوت3:عمار مش هيقدر يعمل حاجة لانه بكل بساطة ميعرفش احنا مين.
الصوت4:نستني نشوف الخطوة الجاية من عمار هتبقي ايه وبعدين نقرر.
التنين: بس انا عندي الحل الامثل لكل المشاكل دي.

وبس كده انتهي الجزء السادس من سلسلة العراف الاولي تفتكر عمار هيفكر ازاي وهيرد عليهم ازاي وهما هيعملوا فيه ايه انا مش مطمن.

كمل يا برنس​

 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامد جدا يسطاا
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
متتاخرش عليناا بقا
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
عااش يجاامد اتوقع الجاسوس يبقي
احمد
لميس
واحد من الاتنين دول
وعندي سؤال ازاي الممرضه طلعت قالت العراف رجع للحياه واللقب ده محدش يعرفه ؟؟؟
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
جميله بجد منتظر المزيد
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
الجزء السادس

وقفنا المرة اللي فاتت لما عرفنا ان الحلو مبيكملش زي ما كلنا عارفين
في المكان البعيد جت مكالمة للتنين من الجاسوس.
الجاسوس:خرج ياباشا وفاق من الغيبوبة وكل الحبايب عنده في الاوضة دلوقتي انا خلعت منهم بصعوبة علشان اعرف ابلغك.
التنين:تمام بلغوني بالاخبار اول بأول
عد أسبوع من وقت ما فوقت واي حد كان بيجي يكلم معايا في الشغل مكنتش بكلم خالص.
اهتميت في الأسبوع ده اني أحسن علاقتي بلميس واقرب منها اكتر وكمان نبيلة بقيت قريبة من نهي اوي ونهال كمان بقت تحبني بشكل كبير.
انا:لميس انا زهقت وعايز اخرج كفاية كده بقي.
لميس:الدكتور مقالش يا عمار انك ينفع تخرج دلوقتي لسه.
انا:طب امي واهلك فين.
لميس:لسه مجوش ماما مع مامتك في البيت ومعرفش عنهم حاجة.
انا:طب مادام الدنيا حلوة كده روحي للتمريض قوليلهم ممنوع حد يدخل علينا لان انا تعبان وعايز انام وبلغي احمد ميدخلش حد حتى لو امي.
لميس:اشمعنا يعني انت تعبان بجد مالك في ايه.
انا:مفيش حاجة اسمعي الكلام يلا.
خرجت فعلا لميس بلغت التمريض محدش يدخل عليا علشان انا طلبت ارتاح وكمان بلغت احمد يبعد الحراسة شوية عن باب الاوضة.
لميس:اديني سمعت كلامك في ايه بقي.
انا:في كل خير يا قطة انت وحشتيني ومش قادر امسك نفسي عنك.
وقمت اتحركت ناحية لميس ومسكت ايديها ايوة انا هايج على لميس وعايز انيكها.
لميس طبعا شيفاني بشورت وتيشرت خفيف وزوبري كله باين ومتحدد من تحت الشورت.
تعالى يا قلبي انت مجنناني عليكي من وقت ما صحيت
وقربت من شفايفها وخدتها في بوسة عميقة وطويلة وسامع صوت انفاسها بيعلئ وبتفرك رجليها في بعض.
لميس سخنت اوي لميس شهوانية وشهوتها عالية وانا بعشق في النوع ده اللي شهوته عالية.
وقربت شفايفي من ودنها وهمستلها بحبك يا لبوتي وايدي وقتها كانت على بزازها وهي ساحت خالص لما شتمتها وعرفت ان لميس ده مزاج ليها.
ارفعي ايدك يا حبيبتي وسبيلي نفسك خالص.
وفكيت ليها البرا بايد واحدة ووقتها ظهرت قدامي اجمل بزاز بعد بزاز نهي امي بالنسبالي.
بزازها كبار ومنفوخين لقدام واقفين اكنهم مدافع مستعدة لهجوم العدو وانا العدو وقربت لساني من حلمتها وسمعت منها احلى كلمة احححححح براحة يا عمار يا حبيبي كان تفسي فيك اوي براحة عليا ارضع بزازي حلو يا عمار بس براحة علشان بزازي حساسة.
وانا مبردش عليها كل اللي هاممني ارضع واكل البزاز المدافع دي ومسكت البزة في ايدي وفضلت ارضع وامص في حلمتها الواقفة اللي قد ربع صوباعي من كتر جمالها وقلعتها الجزمة ورفعت جسمها على السرير وخلعت انا كمان التيشرت وروحت على طول قفلت باب الاوضة ورجعت.
رجعت للبوة لميس نايمة على السرير وبزازها باصين لفوق ولسه هي تحت لابسة الجينز زي ما هي.
طلعت فوقها ومسكت بزازها رضاعة بعنف واحط حلمتها اليمين بين سناني وحلمتها الشمال بفروكها بايدي ولميس بتنهار تحت مني وااااهاتتتتها عبت الاوضة بس ببوس قيها علشان توطي صوتها شوية.
اهدي يا لميس هيسمعونا وهيتعرف بنعمل ايه وانا مش عايز حد يضايقك.
لميس:كسم اي حد يا عمار الحس ومص بزازي انا بحبك اوي ونفسي فيك من اول يوم ارضع بزاز لبوتك يا حبيبي.
وانا اتبسط اوي من جراءة لميس لاني احب الست اللي تحت مني تكون شرموطة بالكلام والافعال وهجمت على بزاز لميس رضاعة وفضلت اشد في حلمات بزازها بسناني وشفايفي لحد ما لقيتها بتقولي كفاية كده انزل لتحت شوية.
انا:انزل لتحت فين واسيب البزاز الحلوة دي لمين.
لميس:انزل لكسي يا عمار كسي نار قلعني البنطلون ونيك كسي ااااااااااه احححححح نار فوق وتحت وكل حتة في جسمي ناااااار احححححح يلا يا عمار انزل وبدأت لميس تتلوي في السرير شهوتها عالية اوي.
نزلت بايدي بحسس على بطنها وبلعب في سرتها بايدي وبدأت أفك زراير البنطلون وشوفت بداية الاندر بتاع لميس ومسك البنطلون ونزلته شوية لحد ما الاندر كله ظهر وكانت لابسة اندر سبعة بس بوسط رفيع.
الاندر كان لونه اسود وهو على جسم لميس البرونزي يجنن ومليان عسل من برة وكل ده ايدي على بزازها بتنقل بينهم وهي اهااااااتها و الوحوحة بتاعتها مش واقفين احححححح نار يا عمار يلا يا حبيبي كسي تحت امرك انزل الحسه انزل افشخه ونيكه المتناك ده يلا يا عمار اااااااااه متعني.
وانا بقيت نار من لميس خلاص، بس برضو انا المتحكم فيها وعايز اعمل اللي على مزاجه بدات ابوس وركها بفخدتها جامد واعلم فيهم بسناني وهي احححححح طريقتك تجنن يابختي بيك بحبك اوووووي.
وقتها سيبت فخدتها وطلعت ليها وبوستها من شفايفها الفراولية دي اللي عمالة تقول كلام مكيفني ومهيجني عليها اوي لاني انا بحب الشرمطة ولميس شرموطة تحت مني ودي طبيعتها التانية اللي ظهرت معايا انا وبس وانا واثق ان لميس اول مرة تسيب نفسها لحد او تكلم بالشكل ده.
نزلت بايدي بفرك كسها من فوق الاندر واول ما حطيت ايدي لميس جابت شلال عسل حرفيا شلال ااااااه احححححح بجيب يا عمار بجيب عسلي اااااااااه حرام عليك تعبتني اوي عملت فيا ايه.
حبيتك يا روحي وبدلعك يا لبوتي ومش هسيبك غير وانا مريحك.
ونزلت نزلتلها الاندر وشوفت احلى كس لبنوتة حتى بعد اللي نكتهم بعد كده لميس كسها مدملك ومقلبظ في نفسه زي نهي امي بس نهي على كبير ومدلدل لكن لميس علشان لسه كسها بخيره مدلدلش لسه.
انا مقدرش اسيب الفاجر ده كده وهو بيلمع من عسل كسها نزلت على طول لاحسه بطول لساني اكني بنظفه وقفشت في زنبورها الكبير اللي اكيد ان لميس مش مطاهرة علشان كده شهوتها عالية وانا احب كده وبقيت اشفوط في زنبورها اهمممممممم وابوسه اوي والحسه ولميس خلاص فرجت علينا المستشفى من ااااهاتها وصوتها بس كسم اي حد المهم متعتنا انا وهي.
وبدأت الحس بلساني بين شفايف كس لميس الوردي الحلو ده بس كسها نفسه كان لون الشكولاتة وانا بحب اللون ده بيبقي جنان في النيك واحلى كس هو الكس الشكولاتة ومن جوا محمر ووردي في نفس الوقت وبعدت شفايف كسها بين ايديا وحطيت لساني مكان حمامها وبدأت امصلها اوي والحس كسها الجامد ده وانيكها بلساني رايح جاي.
انا مركز وواعي اه كس لميس مجنني لكن مش عايز افتحها دلوقتي عايز افتحها في بيتي واسمع احلى موسيقي اهااااااات منها وقتها.
كملت لحس في كسها لحد ما لقيت جسمها بيترعش جامد عرفت انها هتجيب.
هتجيبي يا لبوتي طب يلا فاتحلك بوقي اهوو هاتي شلالك يا شرموطة وهي اول ما شتمتها نطرتهم في وشي وخرجت احلى نافورة عسل ومياة من كسها لميس هايجة اوي ومتناكة اوي وهتمتعني جامد اختياراتي دائما صح.
وقتها قلعت الشورت وقربت زوبري من بوق لميس هي فاقت وفتحت عينها ومسكته احححححح كبير اوي يا حبيبي كل ده هيدخل في كسي ازاي.
مقدرش استحمله ياعمري انت كده هتفشخني مش هتنيكني وبس.
قولتلها طب كفاية مجاملات وحطيه في بوقك وهي بدأت تدخله بس باين اوي انها اول مرة مش عارفة تمص زوبري عمالة تخبطني بسنانها وتحس انها بتعضني مش بتمص زوبري قولتلها خلاص يا لبوتي كفاية.
ورجعت تاني بين بزازها الحلوين ده حطيت زوبري ضمنهم وضميت بزازها على زوبري وبدأت انيك بزازها رايح جاي رايح جاي وهي منهارة تحت مني وعوزاني انيك كسها وانا اقولها لا مش هيحصل النهاردة.
فضلت انيك في بزازها وادعك فيها بتاع عشر دقائق ولسه هي نار وانا نار اكتر منها وكسها مش ساكت بينزل عسل ولبن وغرقت فعلا ملاية السرير.
نزلت بزوبري على كسها في بداية زنبورها وهي افتكرت اني هفتحها وفضلت تتلبون عليا احححححح زوبرك الكبير هيفشخني دلوقتي اااااه يا حبيبي نار جوا احححححح طفيها
بس انا قربت من ودنها وقولتها بعينك اني افتحك النهاردة لسه بدري.
وبدأت افرش كسها افرشه اوي واطلع وانزل بين شفايف كسها وفضلت ادعك في زنبورها وبزازها وانا بفرش كسها وهي منهارة تحت مني وبتطلع اهات مكتومة في المخدة لميس بجد كسها بيلمع كله من كتر عسلها وعسل زوبري.
وفجأة لقينا الباب بيخبط واحمد الفصيل عايزني.
قربت من ودنها قولتلها متعمليش صوت اكننا نايمين وتعالي يلا مصيلي خليني اجيبهم.
هي قامت على حيلها وعملت وضع الكلب وانا نزلت قدامها وزوبري ناطر في وشها وهي فتحت بوقها وبدأت تمص في رأسه الاول وبعدين تلحسه من الجوانب وبدأت تدخله في بوقها وانا ماسك راسها بايدي والايد التانية بلعب في بزازها الجامدة اوي وهي بتمص وبدأت تفهم تمص ازاي وانا خلاص مش قادر وعايز اجيبهم لسان لميس نار بجد من الهيجان اللي هي فيه وبعد حوالي 10 دقائق ولا حاجة بدأت اجيبهم في بوق لميس بس هي كانت اول مرة وقرفانة فخرجه كلهم برة على شفايفها جبت مناديل ومسحتهم ليها من جمبي ورميتها في الزبالة.
ومسحت زوبري وهو لسه واقف وبيترعش شوية، وقولتلها تعالي في حضني وبلاش تكلمي في اي حاجة دلوقتي وزي مانت.
وخدتها في حضني وهديتها بالكلام ودلعتها شوية بكلام رومانسي وقد ايه هي جميلة.
لميس:عمار انا اسفة بجد على اللي حصل دلوقتي هتشوفني بنظرة وحشة انا عارفة وده حقك.
انا:شششش بلاش هبل انت بتقولي ايه انت حبيبتي وقريبة هتجوزك يعني انت في مقام مراتي وبعدين اتمتعنا سواء وخلاص اللي فات فات.
لميس:عمار اكيد انا وحشة وقولت كلام وحش.
انا:مع نفسي احيه هي لميس من النوع اللي لما بتيهج مش بتعرف هي بتعمل ايه ولا بتقول ايه علشان كده هي حاسة بس مش متأكدة هي عملت ايه.
كملت ليها وقولتلها انت فل الفل يا قلبي وكنتي جامدة اوي وانا بحبك كده ومتزعليش نفسك انت كنتي عوزاني وانا عايزك تعالى معايا زي مانت.
بس هي وهي قايمة خبتها جسمها بايديها وكانت مكسوفة اوي تقول اكنها واحدة تانية خالص اللي كانت تحت مني من شوية.
دخلت حمام الاوضة غسلت زوبري اللي لسه واقف ده ومش عايز ينام قولت يمكن يهدي وينام.
وجبت مناديل وبليتها شوية ومسحت لي لميس وشها وبزازها بعد عذاب وكل شوية اقولها ابعدي ايدك يا حبيبتي سبيني امسحلك انا وهي مكسوفة.
قولتلها طب خلاص انا هخرج وانت اعملي لنفسك.
خرجت انا ولبست وظبطت سرير المستشفى وكان في معطر على الكومدينو رشيت منه في الاوضة وخليت كل حاجة تمام ولا اكن حصل حاجة.
عند لميس جوا في الحمام:
حاسة بالذنب وانها سابتلي نفسها ومضايقة وفكراني هشوفها وحشة وقليلة الادب.
بس انا خبطت عليها لميس محتاجة حاجة ممكن ادخل.
قالتلي ادخل بس غمض عينك.
قولتلها حاضر يا ستي ودخلت بس فتحت عيني وضحكت عليها وهي اكسفت اوي ولفت بجسمها الناحية التانية استغليت وقتها الفرصة ومسحت ليها بالمنديل على طيزها الغرقانة من عسل كسها وقولتلها لفي انا هظبطك وانت غمضي عينك انت حبيبتي وانا شوفتك خلاص متتكسفيش مني.
وهي سمعت الكلام بعد عذاب ولفت وشها ليا ومسحت ليها على صدرها كله وكسها ونظفتها ولبستها الاندر وقولتلها البرا برة تحبي تخرجي كده ولا اجبهالك.
قالتلي اللي تحبه انت قولتلها طب تعالي معايا وخرجنا برة في الاوضة وقعدتها على السرير ولبستها البرا لان هي اعصابها سايبة ولسه مش مستوعبة اللي حصل دلوقتي وانا اللي لازم اهتم بيها.
نصيحة يا عزيز القارئ البنت اللي بتحبك هتحبك اكتر وقت ما تهتم بيها بعد ما تخلص معاها علاقة اياً كان شكل العلاقة او حتى مدتها المهم تحتويها وتهتم بيها مش تسيبها وتقوم.
كملت لبس لميس وبعدين قولتلها قادرة تكملي اللبس انت وتظبطي حالك وتحطي الميك اب وكل حاجة قالتلي ايوة تسلملي يا حبيبي قولتلها اخيرا سمعتها منك وانت واعية.
ايوة لميس اول مرة تقولي حبيبي وهي فايقة لكن من شوية كانت مش دراينة بحاجة غير كسها وزوبري وبس.
لبست لميس وفتحت انا باب الاوضة براحة وقعدنا انا وهي
انا على السرير وهي على الكنبة اللي جمب السرير ووشها بقي منور وجميل اكتر من الاول.
انا:لميس انت احلويتي اوي ليه كده.
لميس:عمار متكسفنيش بجد بدل ما اقوم واروح حرام عليك سيبني ونبي ساكتة.
ولقينا الباب بيخبط واحمد اللي برة قولتله أدخل.
احمد:انت كويس انا قلقت عليك خبطت عليك من نص ساعة وانت مردتش ولا انت ولا لميس وقبلها بنص ساعة الممرضة قالتلي ان لميس طلبت محدش يزعقكم خالص.
انا:ايوة يا عم المحقق كونان طلبت اني انام شوية ومحدش يدخل ولميس فعلا نامت هي كمان ولسه صاحيين اهو يدوب لميس غسلت وشها وفاقت وفتحت الباب حاجة تانية حضرتك وروحت ضاحك معاه.
احمد:ياعم خلاص متزوقش خوفت عليكم يكون حصلك حاجة.
انا:امي ونبيلة ونهال فين سارة معاهم ولا لا.
احمد:ايوة سارة معاهم وبتحميهم متقلقش.
انا:طب انا عايز اخرج فورا من هنا زهقت بقي وكفاية كده وانا بقيت قادر اتحرك واعمل مجهود جامد كمان.
وقتها لميس بصتلي وابتسمت وراحت باصة في الأرض.
احمد:مينفعش الدكتور مقالش انك تقدر تخرج.
انا:خلاص خليكم انتوا هنا بقي انا هخرج لوحدي هتيجي معايا يا لميس ولا هتعمليلي برضو تحقيق.
لميس:لا معاك يا عمار انت بقيت كويس فعلا بس علشان اطمن عليك ومقلقش لازم الدكتور يجي يشوفك.
احمد:هروح اجيب الدكتور علشان تخرج انا عارفك يا عراف مش هتسكت.
جيه الدكتور وكشف عليا وقال ينفع اخرج بس معملش مجهود كبير لان باين من عضلات قلبي اني اجهدت نفسي جامد النهاردة.
انا:تمام يا دكتور وشكرا ليكم عن اذنكم بقي هغير هدومي
الكل خرج وحتى لميس خرجت مينفعش تقعد واحمد والدكتور واقفين علشان محدش يقول كلمة ولا حاجة.
قمت اتشطفت وامي كانت جيبالي طقم كامل ليا عارفة اني مش هطيق اقعد.
لبست هدومي وكانت عبارة عن بنطلون جينز وكوتش عالي من اللي زي البوط دول.
وعليهم قميص أبيض وبليزر اسود واسكراڤ خفيف من تحت البليزر.
يا سلام يا ست الكل حتى جايبة ازازة البرفان اللي بحب احط منها وظبطت حالي وسرحت شعري ودقني لانها طولت اوي وخرجت من الاوضة.
ودي أول مرة اخرج من الاوضة بعد ما حصلتلي الحادثة ولقيت كل العيون بتبص عليا كل التمريض باصين ومنبهورين هو ده اللي كان تعبان ونايم مكنش باين عليه الحلاوة دي كلها.
ولميس خدت بالها من نظراتهم ليا وقربت مني.
لميس:مش كفاية كده ولا ايه يا استاذ البنات هتأكلك بعينهم.
انا:محدش هيملئ قلبي غيرك انت يا عسلية انت.
لميس اكسفت وقالتلي طب يلا.
انا:احمد ادي خبر للحراسة اللي هناك محدش يخرج ومتقولش حاجة خالص انا عايز اعملها ليهم مفاجأة.
وخرجت وسط الحراسة الكتير وركبنا العربيات ولميس جمبي واتحركنا على البيت.
وصلت الفيلا بيت الطفولة ونزلت انا ولميس وماسك ايدها في ايديي.
ودخلت الفيلا ولقيت نبيلة وامي ونهال قاعدين كلهم ومبسوطين برجوعي ليهم بس امي ونبيلة متوترين شوية يمكن خايفين عليا ولا حاجة معرفش لسه بس هعرف.
امي:نورت بيتك يا حبيبي يا غالي.
انا:بنورك يا نهي يا قلبي انت وحشتيني اوي اوي.
نبيلة:نورت بيتك يا حبيبي اهلا بيك.
انا:حضنتها زي نهي وقولتلها منور بيكي يا حبيبتي.
نهال:نورت يا عمار يا قمر انت نفسي اجوزك.
انا:بنورك يا مجنونة يا صغيرة اجوزيني وانا قدامك اهو.
لميس:بس يابنت انت وانت كمان اتلم.
انا:حاضر ياباشا هتلم اقعدوا يا جماعة.
بعد اذنك يا ماما انت ونبيلة قوموا البسوا الطرحة وظبطوا حالكم علشان هخلى احمد وسارة يدخلوا مش عايز حد يشوفكم بلبس البيت ولا اي حاجة منكم تبان بعد اذنك يا نبيلة طبعا.
نبيلة:لا انت صح، انا علشان واثقة فيك وبحبك قاعدة براحتي قدامك لكن هما لا انت ابني وقريب مني.
وقاموا كلهم يظبطوا حالهم وانا اكلمت مع لميس شوية.
لميس:ناوي على ايه يا عمار انا عارفة انك مش هتسكت وهتخرب الدنيا.
انا:ناوي على كل خير عرفيني حصل حاجة جديدة.
لميس:طب بعدين نكلم علشان ماما ومامتك جايين مش عيزاهم يقلقوا عليك تاني.
كلمت احمد في اللاسكي انه يدخل هو وسارة للفيلا.
وبعدها ب5 دقائق دخل احمد وسارة.
احمد:اؤمر يا عمار في حاجة عايزها.
انا:قمت من مكاني وقولتلهم اقعدوا ووقفت وسط ما هما قاعدين.
انا:امال عز فين اللي مسئول عن حراسة لميس واهلها.
احمد:موجود برة تحب اندهولك.
انا:اه اندهلي عز كمان. وبعدها بدقيقة عز دخل هو كمان.
طيب مادام الكل هنا يبقي اسمعوني كويس.
انا عارف ان الكل عاش الفترة الاخيرة صعبة جدا سواء اللي كانوا بيحموني او بيحموا عيلتي في وقت الغيبوبة وأكيد اي اؤامر انا بديها ليكم انا عارف ان معاكم قرار من محسن بيه وفضل باشا انكم تسمعوا كلامي في اي حاجة ومفيش رجوع ليهم.
احمد:صح كلامك يا عمار لانك شخص مهم بالنسبة لينا وبعدين احنا هنا بأمر من الرئيس نفسه مش اي رتبة والسلام.
انا:طيب اول حاجة هطلبها منكم عايز عربيتين حراسة كاملة تأمن الطريق كويس هتروح مع لميس واهلها هيجيبوا كل حاجتهم وهدومهم وهيجوا على هنا تاني.
نبيلة:ليه يا عمار هنجيب حاجتنا وهدومنا احنا خلاص هنمشي احنا اطمنا عليك.
لميس:لا يا ماما انا فاهمة دماغ عمار وكنت عارفة انه هيعمل كده اول ما يفوق من الغيبوبة عمار قصده اننا هنعيش كلنا هنا في بيت واحد.
انا:بظبط كده شاطرة يا لميس انك فهماني واكيد ست الكل فهماني ولا ايه.
ماما:فاهمك يا حبيبي وانت بتعمل الصح ده بعد اذن نبيلة طبعا.
نبيلة:مينفعش يا جماعة بصفتنا ايه هنقعد هنا وقريبنا والناس مينفعش طبعا كفاية تقالنا عليكم كتير.
انا:بعد اذنك يا ماما هقولها انا بصفتهم ايه.
وقربت من لميس ومسكت إيديها ووقفتها جمبي
انا:بصفة اني بتقدم للميس قدام الكل دلوقتي وعايز اتجوزها.
نبيلة:بس انا مش موافقة يا عمار بعتذر منك مش هقدر انفذ طلبك.
الكل وقتها اتصدم ازاي نبيلة ترفض طلب زي ده وهي بتحبني وعارفة اني عايز لميس.
ماما:نبيلة انت ليه بتقولي كده انت مش بتعزي عمار وبتقولي انه زي ابنك ليه بترفضي.
لميس:ماما انت ليه بتقولي كده وانت اكتر حد بتحبي عمار فينا.
نهال:ماما انت بتهزري صح انت عارفة اني بحبه وانه بقي ضهري وسندي وتقولي لا.
نبيلة:انا اسفة يا جماعة انا حرة في بناتي عن اذنكم وطلعت نبيلة للاوضة فوق تغير هدومها ونزلت بعدها بشوية.
يلا يا بنات هنرجع بيتنا وحياتنا.
نبيلة:عمار مش محتاجين حراسة ولا حاجة كفاية اللي حصل لحد كده سيب بنتي في حالها لو سمحت بنتي مش هتعيش في الرعب اللي انا عيشته زمان ولا اللي شوفته اليومين دول.
يلا يا بنات ومش عايزة اسمع كلمة زيادة يلا قدامي.
وخرجت لميس ونهال وانا بعت احمد بنفسه هو وعز وراهم للحماية.
سارة:طب استأذن انا يا عمار ومتزعلش اكيد هتفهم مع الوقت انت هتحمي بنتها ازاي وانك بتحبها.
والكل خرج ونبيلة صدمتني برفضها ليا وبجوازي من لميس وامي خدتني في حضنها.
امي:تعال ومتقلقش هتتجوزها غصب عن امها ذات نفسها انت عمار محمد ابراهيم عزت العراف محدش هيقولك لا ابداً وده يرجع لاصل جدودك زمان.
وقتها انا ركزت في الاسم بتاعي ايه اخر اسمي العراف ازاي يعني ده مش مجرد لقب خدته بسبب شغلي الجامد في الهكر.
انا:ماما ازاي اسمي اخره العراف انا بطاقتي مكتوب فيها عمار محمد ابراهيم عزت.وكمان بطاقة بابا كان مكتوب فيها محمد ابراهيم عزت محمد
انت ليه بتقولي ان اسمي الخوامسي هو العراف.
ماما:لا يا حبيبي مش قصدي كده قصدي ان لقبك هو العراف يعني محدش يقدر يرفضلك طلب لانك جدع وابن أصول متقلقش هقوم انا شوية وهجيلك.
انا:مش مستريحلك يا نهي شكلك مخبية حاجة وهعرفها.
عند لميس واهلها على الطريق.
لميس:ممكن افهم بقي انت ليه رفضتي عمار وانت عارفة اني بحبه وعيزاه.
نهال:ايوة يا ماما احنا مرضناش نعمل مشكلة هناك وكان سهلة اوي نقول مش هنمشي معاكي بس ممكن نفهم ليه رفضتي عمار.
نبيلة:عمار مش زينا خالص ومينفعش تتجوزيه وقفلي الموضوع ده وانا حرة في قرارتي اللي تخصكم مش عايزة نقاش تاني وركزي في الطريق يا لميس.
في المكان البعيد اللي منعرفش هو فين لحد دلوقتي.
الجاسوس بيتصل على التنين.
الجاسوس:عندي ليك اخبار حلوة يا باشا.
التنين:ايه الأخبار ياريت تفرح فعلا.
الجاسوس:عمار خرج من المستشفى وجيه البيت بس وقت ما جيه طلب ايد لميس من امها بس هي رفضت واتعصبت عليهم جامد وقامت مشيت.
التنين:كده عمار بيفكر في حاجة كبيرة، عمار مش سهل خالص اه سنه صغير بس قادر يخرب الدنيا فوق دماغنا لو مفضلناش صاحيين ومركزين هو هيتحرك ازاي.
الجاسوس:عمار لحد دلوقتي مش حاسس بحاجة ولا عارف ان في جاسوس وسطهم.
التنين:يمكن مش حاسس بس مع الوقت هيحس ويعرف على العموم مش عايز تواصل بينا اليومين دول.
وقفل وقتها التنين مع الجاسوس الشخصي التابع ليه.
واكلم مع الحارس الشخصي.
التنين:تفتكر عمار فعلا مش عارف حاجة وياتري بيفكر في ايه وهيرد الضربة ازاي.
الحارس الشخصي:عمار ميعرفش عننا اي معلومة غير التاتو اللي على ايدك الشمال يعني ميعرفش حتي مين التنين ولا اسمه ولا شكله.
التنين:اه ميعرفش حاجة بس لو عرف الماضي والحاضر وقتها عمار هيفهم كل حاجة وهيرجع قوي اوي واقوي بكتير هيبقي وقتها لقاء العمالقة زي ما بنقول.
جمعلي الناس بتوعنا عايزين نعمل اجتماع بعد ساعتين خليهم يركبوا طيارتهم الخاصة ويجيوا.
وبعد ما عدت ساعتين واكتر وصل الكل في مكان بعيد في ايطاليا محدش يعرفه لان المكان كان سري وده مس المقر الرئيسي للتنين.
الصوت 1:جمعتنا ليه باشا مش قولت محدش فينا يتواصل مع التاني.
التنين:عمار خرج من المستشفى ورجع البيت وأكيد بيفكر دلوقتي يرد الضربة ازاي وهيبدأ يدور ورانا تفتكروا الحل ايه.
الصوت1:عمار لازم يموت هو وكل اللي حواليه.
الصوت2:عمار يتخطف ويتعذب لحد ما ينسي حتى اسمه وصفاته.
الصوت3:عمار مش هيقدر يعمل حاجة لانه بكل بساطة ميعرفش احنا مين.
الصوت4:نستني نشوف الخطوة الجاية من عمار هتبقي ايه وبعدين نقرر.
التنين: بس انا عندي الحل الامثل لكل المشاكل دي.

وبس كده انتهي الجزء السادس من سلسلة العراف الاولي تفتكر عمار هيفكر ازاي وهيرد عليهم ازاي وهما هيعملوا فيه ايه انا مش مطمن.
عااش يجاامد اتوقع الجاسوس يبقي
احمد
لميس
واحد من الاتنين دول
وعندي سؤال ازاي الممرضه طلعت قالت العراف رجع للحياه واللقب ده محدش يعرفه ؟؟؟
لان الممرضة لغز كبير في حياة العراف الجاية
 
الجاسوس لاميس او ساره لانك لو بصيت للجزء الخامس هتلاقي ان الجاسوس قال للتنين انو خرج بصعوبه عشان يعرف يكلمك ولو بصيت قبلهاا بسطرين هتلاقي ان لميس هي الوحيده الي خرجت من الاوضه بحجه انها اتكسفت من كلام نهي
يمكن ويمكن خروج لميس مجرد تشتت للقارئ هههههه
 
  • بيضحكني
التفاعلات: العنتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%