NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العراف | السلسلة الأولي | ـ عشرة اجزاء 5/3/2023

حلوه بس صغيره جداااا
كبر الجزء عن كده ثلاث مرات ولا حاجه ومتاكلش الاحداث
 
  • عجبني
التفاعلات: دمار داخلى
بداية موفقة
تقدر تعرفني ازاي اغير العيوان بتاع القصة علشان اشيل كلمة الجزء الاول واخليها متتغيرة حسب الاجزاء اللي نزلت ولا ده من الإدارة؟
 
  • عجبني
التفاعلات: دمار داخلى
تقدر تعرفني ازاي اغير العيوان بتاع القصة علشان اشيل كلمة الجزء الاول واخليها متتغيرة حسب الاجزاء اللي نزلت ولا ده من الإدارة؟
من الاداره هتاخد لينك الجزاء ده وهتروح ف القسم بتاع الدمج وتقلهم يدمجو الجزء
 
  • عجبني
التفاعلات: سميرة اسكندرية ٥، دمار داخلى و 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
والجزء حلو بس صغير نييك
 
  • عجبني
التفاعلات: سميرة اسكندرية ٥، دمار داخلى و 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
والجزء حلو بس صغير نييك
لسه في البداية واول مرة اكتب، وبعدين هي القصة في دماغي احداث يومية وكمان هتكون متسلسلة وطويلة فهتعود شوية شوية بتشجعيكم
 
  • عجبني
التفاعلات: دمار داخلى
بداية مبشرة وبتهيئلي قصة جاكدة نييك بس تطول الاجزاء حبتين ومتتاخرش علينا عشان مننساش القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: دمار داخلى و 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
الجديد امتا
 
  • عجبني
التفاعلات: دمار داخلى
بداية طيبة ..
بالتوفيق فى القادم
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سميرة اسكندرية ٥، دمار داخلى و 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: دمار داخلى و 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
بداية مبشرة وبتهيئلي قصة جاكدة نييك بس تطول الاجزاء حبتين ومتتاخرش علينا عشان مننساش القصة
الاجزاء بحاول اكبرها بس انا مشيها بنظام احداث يومية وأكيد اليوم كاواقعية مش تطويل اوي وشكرا على النصائح وهحاول
 
  • عجبني
التفاعلات: دمار داخلى و Semoo.dragon97
  • عجبني
التفاعلات: دمار داخلى
علشان خاطر التشجيع الحلو ده بدل ما الجزء الثالث كان هينزل الجمعة هنزله بكرة في سهرة الخميس 🔥😍
 
جميل جدا ياريت تكمل و متتاخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
المنتدي بقى فيه كتاب جامدين كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
الجزء الثاني حلو بالتوفيق
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
العراف

الجنس حياة والحياة علشان تعيشها صح لازم تفكر كويس اوي في كل خطوة هتمشيها ناحية الجنس وازاي تكسب الطرف الثاني اللي عايز تأكل جسمه وتنهش لحمه كله جواك.

اعرفكم بنفسي انا عمار عندي 27 سنة اتخرجت من كلية الشرطة ظابط في الام-ن ال-وط-ني وطبعا شغلي كله سري وخطر.

جسمي رياضي بسبب اني بلعب كاراتية من صغري، وكمان طولي 180 سم، بشرتي بيضاء وشعري ناعم حاجة كده زي الممثلين التركي.


البيت عندي مكون من أمي نهي عندها 45 سنة (اه متستغربش امي اجوزت وهي 20 سنة وحملت فيا على طول) ست عادية بس محافظة على نفسها هوصفهالكم (بشرتها بيضاء اوي، وكمان بزازها حجمهم كبير ومدلدل لتحت، معندهاش بطن خالص، وطولها 165 سم، ووزنها 75 كيلو، حاجة خيال وطيزها مدورة ومرفوعة) مبتنزلش كتير من البيت وكل الطلبات بخلى البواب يجيبها ويطلعها مش عايزها تنزل وحد يعاكسها او يرخم عليها.

ابويا اتوفي من وانا عندي 15 سنة ومن وقتها واحنا عايشين لوحدينا كملت تعليمي ومكنش في دماغي اي جنس خالص زيي زي باقي الشباب بسمع من كل صاحب شوية، وبتفرج على سكس في المواقع المعروفة لحد ما كبرت وبقيت في سني ده دلوقتي.

الصبح امي بتصحيني علشان اروح شغلي وافطر معاها قبل ما انزل
امي: أصحي يا عمار علشان تلحق تفطر قبل ما تنزل يلا.


أنا: حاضر يا نهي صحيت اهو (ايوة مش بقولها ماما واتعود معايا عزيز القارئ على كده)

نهي: اصحي يلا يا حبيبي علشان متتاخرش.


أنا: صباح الفل يا ماما يا عسلية انتي اي الجمال ده اللي على الصبح.

نهي: بطل بكش وقوم يلا خدلك شاور لحد ما احط الفطار على السفرة.

قمت فعلا دخلت الحمام ظبط دقني وشعري وخدت شاور بعدها

وخرجت على اوضتي لبست وقتها بدلة من البدل اللي عندي مع كوفية خفيفة ورشيت البرفان وكله بقي تمام (ايوة انا بعشق الشياكة مينفعش انزل ناقصني حاجة)


خرجت لقيت امي حاطه الأكل وعمالة تمدح وتفخم فيا.
نهي: اي الشياكة دي كلها هتتحسد كده لما كل يوم بتنزل بطقم احلى من اللي قبله.


انا: ولا شياكة ولا حاجة دي عيونك اللي حلوة وبوستها من خدها (بوسة عادية خالص بوسة امومة).

فطرت مع نهي ونزلت ركبت عربيتي ووصلت مكان شغلي صبحت على عم محمد بتاع البوفيه وطلبت قهوتي ودخلت المكتب

وندهت على العسكري وسالته حد سأل عليا ولا لا. قالى كل حاجة تمام مفيش غير احمد باشا سأل عليك.

ايوة انا مقدم شرطة وكمان قربت أترقي واكون عقيد وانا صغير كده علشان بحب شغلي وشاطر فيه وكمان والدي مات وهو في رتبة لواء شرطة وهو اللي حببني فيها

واحنا بنكلم انا والعسكري لقيت بنت قمر داخلة علينا المكتب وبتستأذن.

البنت: صباح الخير ممكن سؤال لحضرتك.

أنا: انا بحب النظام بس محبتش اكسف القمر اللي داخلة عليا دي، اتفضلي اسألي واخرج انت يا عسكري.

البنت: انا لميس، كنت حابة اسأل حضرتك على حاجة بخصوص ورق تحقيق قضية التنين.

أنا: وحضرتك مين يا لميس علشان اعرفك معلومات تخص تحقيق في قضية مهمة وانا شغال عليها من فترة كبيرة دي اسرار يا ماما.

لميس: عمار باشا انا عارفة كل الكلام ده وانا جاية من فرع المخدرات ومعايا قرار رسمي اني اشوف محاضر التحقيقات، مع حضرتك الملازم أول لميس عزت.

أنا: يا اهلا وسهلا بس اولا منصبك ميديكش المساحة انك تدخلي عليا الاوضة بدون أذن، ولا حتى انك تطلبي ورق مهم زي ده بعد اذنك وريني القرار.

خدت منها القرار ولقيت ان لميس موجودة هنا انتداب من الشرطة فرع المخدرات علشان تكملة التحقيقات وتتابع الامور كلها لان القضية دي كبيرة والفريق اللي معايا من الشرطة في منهم اتنين ماتوا شهداء في القضية دي ولازم تتحل في اقرب وقت.

أنا: تمام يا لميس تقدري تتفضلي لحد ما اخلي العسكري يشوفلك مكتب تقعدي فيه فترة الانتداب بتاعتك.

لميس: تمام يا عمار باشا نتقابل بعد شوية.
وأخيرا خرجت لميس وانا شربت قهوتي وقعدت افتكر جمال وحلاوة لميس ازاي دي تبقي شرطية وكمان شكلها شاطرة


اوصفلكم لميس (لميس بنت خمرية جسمها عود فرنساوي على بزاز ملفاية مدلدلة بطنها مشدودة وشعرها الناعم اللي نازل على ضهرها وواصل لحد طيزها اللي عاملة هنش ابن لذينة) هجيت عليها بنت الكلب وخلعت.

بعد شوية روحت اوضة لميس خبطت علل الباب قالتلي ادخل.

انا: ايه الاخبار مبسوطة في الاجواء الجديدة دي، وعيني متشالتش من على بزازها ورسمة شفايفها حاجة ناااااار.

لميس: اه كل حاجة كويسة يا عمار باشا وهتعود بسرعة متقلقش، وأكيد هي لاحظت نظراتي ليها.
أنا: بلاش عمار باشا بقي هي عمار وبس انت كام سنة يا لميس صحيح عرفيني عليكي.


لميس: انا 22 سنة، والدي كان ضابط جيش وتوفي من 5 سنين، و والدتي دكتورة ***** وعندي اخت تانية في كلية اداب سنة اولي عندها 19 سنة.

أنا: اي العيلة اللي كلها ظباط دي اتشرفت بيكي يا لميس، وأدي الملفات اهي رجعيها وبلغيني بكل الملاحظات علشان عندي تحقيق هخلصه وهمشي وده الكارت بتاعي.

خرجت من عند لميس ودخلت مكتبي تاني كملت شغلي وخلصت تحقيق.

يااااااه الساعة بقيت 4 العصر لازم امشي بقي نديت على العسكري وسألته الدنيا تمام قالي ايوة ونزلت الواد الحبس.

خرجت ركبت عربيتي واتجهت للبيت بس وانا على الطريق اتصلت على نهي حبيبة قلبي واطمنت عليها وعايزة حاجة ولا لا

بس وقتها لاحظت في عربية ماشية وراء من وقت ما خرجت من مبني الامن العام ونهي معايا على اسبيكر العربية.

قولتلها ثواني بس لسه مكملتش الكلمة ولقيت عربية تانية فجأة جنبي وبيضرب عليا نار حوالت اتفادي الضرب اللي بيضرب عليا

وطبعا نهي على التليفون وعمالة تصوت وتقولي في ايه في ايه انت كويس يابني رد عليا بس طلعت سلاحي وكان كل هدفي اضرب على سواق العربية وانا بضرب عليه خدت رصاصة في دراعي اليمين بس قدرت اضرب السواق والعربية التانية لما شافت الوضع كده خلعت.


متقلقش يا عزيز القارئ انا عارف مين اللي حاول يقتلني هتعرفه انت كمان الجزء الجاي



الجزء الثاني

رديت على نهي اللي لاقتها كل ده معايا على التليفون قولتلها متقلقيش يا حبيبتي انا كويس شوية وهتلاقيني في البيت.
بس انا كدبت عليها انا مش كويس ولا حاجة في رصاصة في دراعي من فوق خدت بعضي وطلعت على اقرب مستشفي وطلعت كارنية الشغل وعمله اللازم وجت سليمة الدكتور قالي تريح ايدك لمدة اسبوع.
وانا على الطريق اتصلت بمحسن بيه وعرفته كل حاجة مديري في الشغل والرتبة بتاعته لواء (يمكن يبقي ليه دور هو وعيلته في القصة قدام).
وقالي انت كده حياتك بقت في خطر يا عمار ولازم يكتبلك على حراسة شخصية تمشي معاك من النهاردة يأما تسيب القضية لان اكيد عرفه اللقب بتاعك مادام مراقبينك كده يا عراف.
ايوة انا لقبي العراف، لان مع شغلي متعلم الهكر وبقدر اخترق اي معلومات محتاج اعرفها واقدر اوصلها وقضية التنين مش ساهلة دي قضية دولية. ومحدش عارف لحد دلوقتي شكل التنين وهتعرف ليه قدام.
قالتله قضية ايه اللي اسبها يأ انا يا هما في البلد دي مش هسيب حاجة يافندم.
وصلت البيت واول ما نهي شافتني فضلت تعيط.
نهي: انت كويس فيك ايه حصل ايه طمني مين اللي عايز يقتلك.
أنا: ياولية اهدي اصبري اديني نفس اقعد واحكيلك اهدي انا كويس وحكيت ليها كل اللي حصل ماعدا المكالمة بتاعت محسن بيه محبتش اقلقها اكتر من كده هي مع الوقت هتشوف الدنيا بنفسها.
خدت بعضي ودخلت اوضتي وهي ساعدتني اقلع الهدوم ودي اول مرة من وقت ما كبرت نهي امي تشوف الجزء التحتاني عندي
أنا:خلاص يا نهي انا هتصرف واقلع لوحدي متتعبيش نفسك انت.
نهي: تعب اي ونيلة ايه انت مكسوف مني ده انا مامتك يا اهبل مهما كبرت هتفضل صغير في عيني متكسفش.
انا:نهي صممت تقلعني وتغيرلي اللبس، وبدأت بالقميص اللي كان اصلا كوم واحد اللي لابسه والتاني مقطوع.
ونزلت ايدها على البنطلون وقتها بسبب احساس ايدها الناعمة زوبري بدأ يقوم يخربيتك مش وقتك.
نهي نزلت جزء من البنطلون وطبعا شافت كل حاجة واقفة وانا بقيت في نص هدومي وهي مركزة في زوبري اوي.
قلعتني البنطلون وقالتلي هتدخل تستحمي ولا ممنوع.
انا: ممنوع يا نهي استحمي غير بعد أسبوع الدكتور قالي ممنوع تجهد ايدك او تجيب على الجرح مايه.
نهي:خلاص استني انا هجيب ماية دافية وامشيها على جسمك بالفوطة عرفاك لازم تاخد شاور كل يوم بعد الشغل.
خرجت نهي وانا كل ده زوبري واقف مع انها كانت لابسة قميص بيت عادي هو اه ماسك عليها ومخلى منظر بزازها تجنن بس انا مبفكرش فيها بالطريقة دي.
نهي:يلا انا جيت ساعدني بقي علشان احميك قبل ما تبرد مش ناقصة وحطيت ايدها على صدري وبدأت تمسح بالفوطة.
وترفع دراعي السليم وتمسحه والمجروح وكل ده بهدوء وبراحة وانا كل ده عم حمادة واقف وفاضحني.
انا:كفاية كده يا ماما انا هكمل بايدي السليمة متتعبيش نفسك حلاص.
نهي:تعب ايه اسكت انت ولا انت مكسوف علشان هقلعك البوكسر متكسفش يا واد انت اه كبرت وبقيت وكيل نيابة بس لسه صغير بالنسبالي.
بدأت نهي تقلعني البوكسر ووقتها عم حمادة خرج من الحبس بتاعه وانا محرج اول مرة امي تشوفني بعد ما كبرت.
وبدأت تمسك الفوطة وتمشيها على رجلي من فوق لحد تحت وتدخل الفوطة بين رجلي وتعمل نفس الكلام في الرجل التانية لحد ما وصلت عند زوبري (زوبري طبيعي 18ونص سم وعريض) مسكت الفوطة ولقيتها بتمسك زوبري في ايدها وقتها اكن ناررر مسكتني مبقتش قادر خلاص هموت من الهيجان.
امي بجسمها الميلڤ قاعدة قدامي وبزازها بارزة من القميص البيتي وماسكة زوبري بتمسح عليه بالفوطة اكن الزمن وقف في اللحظة دي لحد ما فوقت على صوتها بتقولي.
ماما:مالك فيك ايه مكسوف مني اوي كده.
انا:اسف يا ماما على المنظر ده بس انت حلوة اوي علشان كده حاصل اللي حاصل ده.
ماما:ياولا بطل بكاشة حلوة ايه ده انا داخلة في ال46 سنة قال حلوة قال.
انا:لا حلوة اوي كمان يابخت ابويا بيكي زمان ازاي يموت ويسيبك كده ده مبيفهمش خالص.
ماما:ما واضح ان اللي خلف مماتش بتاعك هيجنن من مكانه
انا:وقتها اتصدمت من جراءة امي، وانها بتكسر الحواجز بينا مع ان طول الوقت بنتعامل عادي.
ماما:ادينا خلصنا اهو يا حبيبي يلا ألبسك بقي علشان متبردش.
لبستني ماما كل هدوم، ولسه برضو منظرها في خيالي وهي ماسكة زوبري وبتمسحه براحة علشان مجرحش وهي جسمها يجنن كده من وقتها مبقتش اسيطر على نفسي بقيت افكر فيها وقد ايه جسمها احلى من بنت صغيرة ازاي الجسم ده مش بيرتاح بقاله فترة كبيرة فضلت طول الليل افكر فيها وازاي الجمدان ده اعرف أكله وانهش فيها.
بعدها بكام يوم الصبح قمت ولقيتها واقفة في المطبخ.
انا:صباح الخير يا موزتي عاملة ايه واي القمر ده.
ماما:صباح النور يا حبيبي، انا كويسة وانت دراعك عامل ايه دلوقتي.
انا: فل الفل قربت اخف خلاص وارجع شغلي بقي .
ماما:صحيح في مكالمة تليفون جاتلك وانت نايم من بنت اسمها لميس وكنت بتطمن عليك مين دي يا خلبوص.
انا:دي بنت ظابط شرطة جت انتداب في النيابة بخصوص التحقيق اللي انا شغال عليه، لسه جديدة بس بنت صاروخ يا نهي.
ماما:صاروخ اااااه ده كده الموضوع كبير والصنارة هتغمز شكلها.
انا:ولا هتغمز ولا حاجة لما نشوف الايام هتعمل ايه انا عايز استحمي ودراعي واجعني.
ماما:خلاص انا هحميك زي كل يوم ادخل اوضتك استناني عقبال ما اجيلك
دخلت الاوضة واستنيت ماما تيجي ولقيتها داخلة عليا مغيرة الجلبية ولبست لانجيري طويل ومفتوح من الاجناب وماسك على بزازها وحلمتها باينة ولابسة الاندر بس.
انا:اي الجمال ده كله ياست نهي كده لازم نجوزك بقي .
ماما:ياض بطل بكش قولتلك الجو حر، قولت اغير ويلا علشان احميك.
وقربت امي مني وانا على السرير وقلعتني التيشرت وبدأت زي المرة اللي فاتت تمشي الفوطة على جسمي وانا زبي مش قادر من اللي شايفه ومن ريحة برفانها اللي مجنني ده.
ونزلت قلعتني الشورت والبوكسر في نفس الوقت وزوبري نطر في وشها بحجمه ولاحظت عينها وقتها مش قادرة تبعد عن زوبري.
ومسكت زوبري ومسحت من حواليه ولقيتها بتقولي:
ماما:هو كل مرة بيبقي تعبان ليه كده، يابخت اللي هتتجوزك.
انا:مالك يا نهي يابختها ليه يعني مش فاهمك (حاولت اعمل عبيط عليها علشان اختبرها)
ماما:اعمل نفسك عبيط اوي، قصدي على اللي واقف ده كل لما احميك.
انا:ما طبيعي يا نهي يوقف مش مامتي حبيبتي جامدة اوي وبتحميني طبيعي اهيج عليها (رميت الكلمة دي علشان اشوف ردة فعلها).
ماما:يا واد عيب حد يهيج على مامته عيب كده.
وايديها بقيت تلمس زوبري من غير الفوطة بحجة انها بتمشي عليه الشامبو وانا خلاص مش قادر منها.
ماما:مالك يا عمار سرحان في ايه.
انا:وقتها بزاز امي كانت مبلولة من الماية وحلمتها بقيت بارزة اوي وهي لاحظت انا باصص فين.
ماما:ايه عجبوك اوي كده.
انا:اه حلوين اوي وكبار، نفسي ارجع *** واكل منهم تاني.
بس وقتها حسيت ماما فوقت نفسها من الجو ده وقالتلي كفاية حموم كده يلا قوم ألبس لوحدك انت دراعك بقي احسن دلوقتي وسابتني بناري اللي في زوبري وخرجت في ثواني.
انا بحب اركز في شغلي فوقتها محبتش اضرب عشرة وقمت لابس هدومي وقولت اناملي شوية بس وقتها لقيت التليفون بيرن رقم غريب.
انا:الو مين معايا.
الصوت:انا لميس ازيك يا عمار باشا وعامل ايه دلوقتي طمني عليك.
انا:ازيك يا لميس، تسلمي على سؤالك انا تمام كويس ويومين وهاجي الشغل.
لميس:خلاص تمام، نتقابل هناك وقتها اشوفك على خير.
قفلت التليفون ونمت صحيت على الساعة 6 لقيت امي محضرة الغداء حطيت لنفسي أكل بس وانا بأكل سمعت صوت اهاااات مكتومة جاي من اوضة امي
قربت من باب الاوضة وكان متوارب، وشوفت حاجة اول مرة اشوفها امي نايمة على السرير وقالعة ملط وحاطة ايد على كسها والايد التانية على بزازها وحلمتها الكبيرة وعمالة تفرك وتلعب في كسها وتطلع اهااات مكتومة
وانا زوبري هينفجر مقدرتش استحمل، خرجت زوبري وفضلت ابص عليها والعب في بتاعي وهي عمالة تهري كسها لعب وتدخل صوباعها في خرم كسها وتهري في كسها لعب وعمالة تطلع اهاااااات مكتومة وبتهمهم بصوت واطي وبتقولي ياريت حد يجني سفشخني كسي بياكلني اوي نفسي اتناك محرومة بقالي كتير اوي وكل ده بتنيك في كسها بايدها بس شكل ايدها تعبت ولقيتها جابت مسك فرشة الشعر اللي جمبها ودخلت الايد في كسها وبدأن تنيك واحدة واحدة وكل ده انا واقف على الباب بتفرج عليها وهموت وادخل اهجم عليها بس خايف من ردة فعلها وزوبري خلاص هينهار وواقف على كس امي المبطرخ الجامد ده وانا واثق انها محرومة ومتناكة اوي وعايزة تتركب وانهش في لحمها دلوقتي.
وفضلت واقف اتفرج عليها وبضرب عشرة، وهي عمالة ترضع من حلمتها وتنيك في كسها وسمعت اللي خلاني خلاص هنفجر واجيب لبني وهي بتقول الواد عمار زوبره هيجني اوي وكبير يابخت اللي هيجوزها لو مش ابني كنت جبته ناكني دلوقتي وعمالة تصرخ بصوت مكتوم واهاتها بتقطع في زوبري عد وقت كتير معرفش قد ايه بس كتير ولقيتها بتصرخ بصوت واطي وبتنزل عسل كسها على السرير اللي اكيد دي كانت سادسة مرة ولا حاجة تجيبهم وقتها كنت لسه منزلتش ولقيتها بتقوم وممكن تشوفني، قمت عدلت نفسي بسرعة ودخلت الاوضة بتاعتي وانا زوبري خلاص بينهار وفضلت اضرب عشرة عليها وافتكر جسمهل وهو بيتلوي على السرير وقد ايه امي تعبانة ومحرومة ولازم اوصل لكسها وانيكها وجبتهم وهديت وقعدت افكر مع نفسي هعمل ايه في الاايام الجاية

هحاول الاجزاء الجاية تكون اكبر شوية وشكرا على التشجيع

كمل يا برنس​

 
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل يا كبير قصه حلوه اوي
 
  • حبيته
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: سميرة اسكندرية ٥ و 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%