NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

CESAR

👑♚ The genius king of stories ♚👑
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هيجي الوقت اللي هبطل فيه اعاتبك لأنك خلاص مبقتش تهمني، ياما عديت ليك مواقف زي الزفت بس للأسف الصبر ليه حدود برضو، زهقت منك و من كدبك و من أفكارك و مشاكلك الطايشة اللي عمرها ما تيجي من صاحب زيك بس عادي، مفيش عتاب خلاص، انت من طريق و انا من طريق

• حبيته
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حماده_سليف, كريم سعد مكرم, mor2010 و 3 آخرين
هيجي الوقت اللي هبطل فيه اعاتبك لأنك خلاص مبقتش تهمني، ياما عديت ليك مواقف زي الزفت بس للأسف الصبر ليه حدود برضو، زهقت منك و من كدبك و من أفكارك و مشاكلك الطايشة اللي عمرها ما تيجي من صاحب زيك بس عادي، مفيش عتاب خلاص، انت من طريق و انا من طريق
عاش 👌

• عجبني
التفاعلات: CESAR
يوما ما ستدرك أن عتابي لك كان خوفاً على ما بيننا وستتمني لو عدت أعاتبك من جديد.

• عجبني
التفاعلات: العنتير
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: العنتير و نورالشام
الوفاء عملة نادره و القلوب هي المصارف ..
وقليلة هي المصارف التي تتعامل بهذا النوع من العملات
:
:
رضا الناس غاية لا تدرك

• عجبني
التفاعلات: العنتير
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوفاء عملة نادره و القلوب هي المصارف ..
وقليلة هي المصارف التي تتعامل بهذا النوع من العملات
:
:
رضا الناس غاية لا تدرك
عندك حق و **** الواحد مش لاقي حد وفي يا سيف يا اخويا

• عجبني
التفاعلات: mor2010 و العنتير
صدقت يا عزيزي
لان العتاب للي يعمل حساب الامر اللي عاتبته عشانه وما يرجعش يسويها مره ثانيه .. هي مسأله تراكمات واحنا مش صغار عشان نزعل من اشياء تافهه

صدقت يا عزيزي
لان العتاب للي يعمل حساب الامر اللي عاتبته عشانه وما يرجعش يسويها مره ثانيه .. هي مسأله تراكمات واحنا مش صغار عشان نزعل من اشياء تافهه
صح الصح يا كيمو يا اخويا، الواحد فعلا زهق و تعب و بطل يعاتب دا حتى لسه و**** مكلم واحد امبارح فضلت مستنيه يعمل حوار اتفقنا عليه و ف الاخر خلع مني ساعتها فكتني منه و السلام، خلاص مبقاش فيه بال للمعاتبة

• محزن
التفاعلات: كريم سعد مكرم
صح الصح يا كيمو يا اخويا، الواحد فعلا زهق و تعب و بطل يعاتب دا حتى لسه و**** مكلم واحد امبارح فضلت مستنيه يعمل حوار اتفقنا عليه و ف الاخر خلع مني ساعتها فكتني منه و السلام، خلاص مبقاش فيه بال للمعاتبة
فكك من كل ما يقلق راحتك هي صعبه شويه في البدايه لكن بنرتاح يا اخي

• محزن
التفاعلات: كريم سعد مكرم
  • حبيته
التفاعلات: CESAR
تراني تأثرت فشخ
لحظة ابكي ف ركن 😂😂

تراني تأثرت فشخ
لحظة ابكي ف ركن 😂😂
العرص جه العرص وصل 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

العرص جه العرص وصل 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
قول نكته 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مش انت اللي بتقول كلام علق اعملك اي

قول نكته 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بيقولك مرة واحدة لبوة مش لاقية واحد لبو زيك 😂😂😂

هيجي الوقت اللي هبطل فيه اعاتبك لأنك خلاص مبقتش تهمني، ياما عديت ليك مواقف زي الزفت بس للأسف الصبر ليه حدود برضو، زهقت منك و من كدبك و من أفكارك و مشاكلك الطايشة اللي عمرها ما تيجي من صاحب زيك بس عادي، مفيش عتاب خلاص، انت من طريق و انا من طريع

عاش ✌️✌️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%