NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

HPSjgNS.md.jpg HPSjrD7.md.jpg كام مليار من عشره لاجل التاريخ؟🌚
مش هقبل باقل من مليار من عشره

HPSjgNS.md.jpg HPSjrD7.md.jpg كام مليار من عشره لاجل التاريخ؟🌚
مش هقبل باقل من مليار من عشره
و الحكم انك تنزل صورة ميسي عشان اقيمها🌝😂

• عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
ماتشاته بتتذاع ع نايل سبورت😂

HPSkdIp.md.jpgلولا وجود رونالدو وحبي له لكان الليو اسطورتي وبعيدا عن التحيز فحبي لرونالدو لا يمنعني ان اقول كل عام وانت بخير لواحد من افضل من لمس الكره عبر التاريخ كل عام وانت بخير لاسطوره لن يكررها الزمان عندما تعلق حذائك ستبكي كرة القدم ع رحيلك يا ليو❤❤💕💕

وبعيدا عن البوست بتاعك والهزار والتحيز بس الكلام اللي انا كاتبه دا كله من قلبي فعلا ومش بقوله عشان تقيميه ١٠ بس فعلا انا بحب الليو كلاعب جدا وبحب اتفرج ع لعبه اكتر من الكتالونيين كلهم بس انا اتربيت من وانا صغير ع مدريد وحبي ليهم والحب دا كبر ف قلبي ادرجة اني ممكن اموت لو سمعت ف يوم ان رونالدو اتوفى

• حبيته
التفاعلات: الملكة نانسي
HPSkdIp.md.jpgلولا وجود رونالدو وحبي له لكان الليو اسطورتي وبعيدا عن التحيز فحبي لرونالدو لا يمنعني ان اقول كل عام وانت بخير لواحد من افضل من لمس الكره عبر التاريخ كل عام وانت بخير لاسطوره لن يكررها الزمان عندما تعلق حذائك ستبكي كرة القدم ع رحيلك يا ليو❤❤💕💕

وبعيدا عن البوست بتاعك والهزار والتحيز بس الكلام اللي انا كاتبه دا كله من قلبي فعلا ومش بقوله عشان تقيميه ١٠ بس فعلا انا بحب الليو كلاعب جدا وبحب اتفرج ع لعبه اكتر من الكتالونيين كلهم بس انا اتربيت من وانا صغير ع مدريد وحبي ليهم والحب دا كبر ف قلبي ادرجة اني ممكن اموت لو سمعت ف يوم ان رونالدو اتوفى
بتفهم🌝♥
الاتنين ياخدوا مليار ولا تزعل😂♥

بتفهم🌝♥
الاتنين ياخدوا مليار ولا تزعل😂♥
بجد انا بعشق الاتنين ولعبهم قصاد بعض ومستعد ادفع عمري كله مقابل اني اشوف مباراة بين مدريد وبرشلونه زي مباريات 2004
و**** لو حصلت مش هتفرج ع كوره تاني دي تبقى اخر ذكرى ليا ف الكوره ومفيش ذكر احلى من كدا♥♥♥♥♥♥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%