NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

و**** حضرتك انا مش شرموطه ورأيك ممكن جدا تحتفظ بيه ل نفسك انا مش مضطره احكيلك قصه حياتي ولا اقولك انا عديت ب اي ولا حصلي اي ولا اتجوزت ازاي بس ياريت متحكمش ع الناس من برا انا معرفش انت متدايق مني ليه ع العموم خلص الكلام
هدى بالك انتى فهمتى غلط انا مش قصدى عليكى نهائى واسف لو زعلتك
وبعدين انا محكمتش من بره اللى حكم من بره انتى

واسف مره تانيه

لا كلامك مش حلو...بصراحه وانا مفهمتش اي حاجه اصلا انت اللي داخل فيا شمال

اقولك على حاجه تانيه كمان
م

اقوللك على حاجه تانيه كمان
مفيش حد بيخون يقول على نفسه انا خاين
لان الانسان لا إراديا ديما يحب يظهر بأحسن صوره
أنا آسف فى الكلمه دى الشرموطه مبتقولش انا شرموطه
معلش انى هتدخل
بس هى متعرفش ولا تعرف حد علشان تبان باحسن صوره الناس بتدخل تكلم هنا علشان تقول وتحكى المتقدرش تقوله بره فى الواقع ولا بتبقى محتاجه أنها تحمل كلامها ف لو يبقى هنا و فى الواقع مضطرين نظهر باحسن صوره ونتجمل ونغش يبقى كفايا علينا الواقع ونخرج من هنا

• أتفق
التفاعلات: انثى لا مثيل لها❤️
لا كلامك مش حلو...بصراحه وانا مفهمتش اي حاجه اصلا انت اللي داخل فيا شمال
يبنتى عليا الحرام من دينى محصل انا هخش فيكى شمال ليه دا يعنى من وصفك لنفسك أن انتى جميله وانا مبجيش على حد خصوصا حريم بالك بقى لو حلوه زيك كده وانا لو مزعلك اوى انا ماشى

معلش انى هتدخل
بس هى متعرفش ولا تعرف حد علشان تبان باحسن صوره الناس بتدخل تكلم هنا علشان تقول وتحكى المتقدرش تقوله بره فى الواقع ولا بتبقى محتاجه أنها تحمل كلامها ف لو يبقى هنا و فى الواقع مضطرين نظهر باحسن صوره ونتجمل ونغش يبقى كفايا علينا الواقع ونخرج من هنا
بص رأيك يحترم بس مش معنى أنى أظهر بصوره حلوه ابقى غشاش وعلى العموم كل واحد حر ولتانى مره انتو فهمتونى غلط

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
بص رأيك يحترم بس مش معنى أنى أظهر بصوره حلوه ابقى غشاش وعلى العموم كل واحد حر ولتانى مره انتو فهمتونى غلط
ليك كل الاحترام يا صحبي وحصل خير

• حبيته
التفاعلات: Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وانا صغيره مع قريبتي كان مجرد بوس بس ومجربتوش وانا كبيره لان مافيش فرصه ومحستوش ممتع اوي الرجاله احلي طبعا
👍
عملتي اي علاقه عن طريق المنتدي ( في الواقع ) ؟
وسبب وجودك في المنتدي ؟

اي هدفك ف الحياة ي لولي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%