NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه حق يشوف الحلويات ويقف يتفرج ابي انا لو مكانه كنت شيلتك وطلعتك البيت

• أتفق
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
بصراحه انا لو مكان بتاعى الدلفرى كنت جريت شيلت القشطه بالمكسرات وشلتها لحد باب الشقه

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموقف دا حصل معايا شخصيا من فتره...... كنت نزلت اجيب حاجه للبيت ولبست عبايه سودا.... وانا من طبعي لو لبست عبايه أو فستان لازم مش البس تحتيهم حاجه غير أندر وسونتيال.... لبست ونزلت جبت الحاجات ومروحه.... العماره بتاعتنا فيها حوش ومعمول سيراميك... وانا كنت لابسه ف رجلي سليبر بيزحلق اصلا.... وكان فيه واحد بتاع دليفري واقف جمب المكنه بتاعتو... لما شافني فضل يبوصلي اوي من فوق ل تحت😚وبعدين انا بقا الغرور اخدني وقولت يا أرض اتهدي ما عليكي ادي😂😂طالعه اول سلمه وهووووووب انزل ع وشي😂😂😂محدش يضحك 😂😂😂العبايه اترفعت لحد ركبتي وكانت رجلي كلها باينه ومن كتر احراجي قومت زي القرده واخدت السلم جرى لحد بيتنا وبتاع الدليفري واقف ومتنح **** يسامحو😂😂😂....

السؤال بقا... للبنات... لو انتي مكاني هتعملي اي وهتتصرفي ازاي؟؟
للشباب... لو انت مكان الشاب بتاع الدليفري هتقف تتفرج زيو ولا تحترم نفسك وتمشي؟ 😂
العبايات دي حكاية لوحدها

الموقف دا حصل معايا شخصيا من فتره...... كنت نزلت اجيب حاجه للبيت ولبست عبايه سودا.... وانا من طبعي لو لبست عبايه أو فستان لازم مش البس تحتيهم حاجه غير أندر وسونتيال.... لبست ونزلت جبت الحاجات ومروحه.... العماره بتاعتنا فيها حوش ومعمول سيراميك... وانا كنت لابسه ف رجلي سليبر بيزحلق اصلا.... وكان فيه واحد بتاع دليفري واقف جمب المكنه بتاعتو... لما شافني فضل يبوصلي اوي من فوق ل تحت😚وبعدين انا بقا الغرور اخدني وقولت يا أرض اتهدي ما عليكي ادي😂😂طالعه اول سلمه وهووووووب انزل ع وشي😂😂😂محدش يضحك 😂😂😂العبايه اترفعت لحد ركبتي وكانت رجلي كلها باينه ومن كتر احراجي قومت زي القرده واخدت السلم جرى لحد بيتنا وبتاع الدليفري واقف ومتنح **** يسامحو😂😂😂....

السؤال بقا... للبنات... لو انتي مكاني هتعملي اي وهتتصرفي ازاي؟؟
للشباب... لو انت مكان الشاب بتاع الدليفري هتقف تتفرج زيو ولا تحترم نفسك وتمشي؟ 😂
هروح اقومك 😂😂

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته
امال انا ليه مبيحصلش معايا كدة 😅😅😅
انا هشتغل بتاع دليفري 😅😅😅

• بيضحكني
امال انا ليه مبيحصلش معايا كدة 😅😅😅
انا هشتغل بتاع دليفري 😅😅😅
ههههههههه اعتبروا حصل كنت هتعمل اي

هتفرج و هاجي كل يوم اوصل اي حاجه للعماره دي 😂😂😂

• بيضحكني
تصدق بعديها ب كام يوم كنت ماشيه ف الشارع وواحد بتاع دليفري كان معدي وفضل يبوصلي ووقف ع جمب وفضل يبوصلي بردو حسيت ان هوا اللي شافني لما وقعت😂😂

• بيضحكني
ههههههههه اعتبروا حصل كنت هتعمل اي
علي حسب السمانه اللي هتظهر
شدتني يبقي هشدها واقومها 😉😉😉😉
وعلي حسب نظرة عنيها هيكون السيناريو اللي بعدة
مشدتنيش مش عامل حاجه الا لو لقيتها مش عارفه تقوم

• بيضحكني
تصدق بعديها ب كام يوم كنت ماشيه ف الشارع وواحد بتاع دليفري كان معدي وفضل يبوصلي ووقف ع جمب وفضل يبوصلي بردو حسيت ان هوا اللي شافني لما وقعت😂😂
يالا هعملكم ف العماره اوڤر فظيع دكتور اسنان دليفري 😂😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
علي حسب السمانه اللي هتظهر
شدتني يبقي هشدها واقومها 😉😉😉😉
وعلي حسب نظرة عنيها هيكون السيناريو اللي بعدة
مشدتنيش مش عامل حاجه الا لو لقيتها مش عارفه تقوم
هيا السمان حلوه واووي كمان بس انا طلعت جرى من احراجي😂😂 اكيد اللي هتقع مش هتقف وتبوصلك اصلا😂

مستنيكي لما تقعي 😅😅😅ابن المفتريه دا

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%